8654 відвідувача онлайн
2 202 62

Потрібно повернути статтю про незаконне збагачення в редакції ранньої постмайданівської влади, - Ігор Луценко

Потрібно повернути статтю про незаконне збагачення в редакції ранньої постмайданівської влади, - Ігор Луценко

Стаття про незаконне збагачення, скасована Конституційним судом, не працювала. Необхідно повернути цю статтю в редакції ранньої постмайданівської влади.

Про це в коментарі Цензор.НЕТ сказав народний депутат Ігор Луценко.

"Питання в тому, яким чином сформулювати, що є незаконним збагаченням. Конституційний Суд ухвалив рішення з приводу статті, яка проголошувала: якщо ви в порушення норм Цивільно-процесуального кодексу купили, наприклад, автомобіль, то це незаконне збагачення. Це повний маразм, тому стаття і не працювала. Вона має функціонувати в такому вигляді, як це було до жовтня 2014 року: "придбання у власність майна, вартість якого значно перевищує доходи особи".

Є доходи, а є куплене майно, а різниця - це незаконне збагачення. Потрібно ще довести, що воно незаконне", - сказав він.

На думку нардепа, саме постмайданівська редакція статті найбільш коректна.

"Було три редакції цієї статті. Перша - за часів Януковича. Друга - та, як сформулювала рання постмайданівська влада, і вона це зробила правильно. Потім прийшов Юрій Луценко і все по-своєму перекроїв, як "великий юрист"", - уточнив політик.

Як повідомлялося, 27 лютого Конституційний суд України оприлюднив рішення про визнання неконституційною статті 368-2 Кримінального кодексу України (незаконне збагачення).

КС дійшов висновку, що ст. 368-2 не відповідає "вимогам чіткості, точності та однозначності, тому суперечить юридичній визначеності як складової принципу верховенства права, закріпленого в статті 8 Конституції України".

Конституційний суд вказав, що конституційні приписи щодо презумпції невинуватості і неприпустимість притягнення особи до відповідальності за відмову давати свідчення або пояснення щодо себе, членів сім'ї чи близьких родичів мають застосовуватися в рівній мірі до всіх осіб. Конституція України не допускає звуження або скасування цих гарантій щодо окремих категорій осіб.

Топ коментарі
+21
Суддів КСУ повісити на деревах.
показати весь коментар
13.03.2019 11:22 Відповісти
+9
Ти переплутав, бажання Свинарчука - це не закон.
показати весь коментар
13.03.2019 11:39 Відповісти
+8
А тех кто ее просил отменить и отменил, и те против кого позакрывали дела должны быть публично казнены !
показати весь коментар
13.03.2019 11:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Суддів КСУ повісити на деревах.
показати весь коментар
13.03.2019 11:22 Відповісти
За що? За те що вони поступили по Закону?
показати весь коментар
13.03.2019 11:37 Відповісти
Ти переплутав, бажання Свинарчука - це не закон.
показати весь коментар
13.03.2019 11:39 Відповісти
лірика. А навіщо особисто Ви обрали до ВРУ довбо.бів, які нездатні одну статтю в КК написати у законній редакції? Можете відповісти - навіщо Ви це зробили?
показати весь коментар
13.03.2019 11:48 Відповісти
Я свинарчуків з БПП, НФ, ОБ не обирав. Але яке відношення має підконтрольний президенту КСУ до ВРУ? Справа не в "незаконній редакції статті", а у бажанні Порошенка приховати злочини свої банди.
показати весь коментар
13.03.2019 11:54 Відповісти
Ні справа у дегенератах приймаючих явно незаконні правові норми.
З моменту її прийняття, для спеціалістів у кримінальному праві було зрозуміло, що ця норма мертва і рано чи піздно буде скасована КСУ.
показати весь коментар
13.03.2019 11:57 Відповісти
Чи можете ви назвати цих "спеціалістів", яким з моменту прийняття було зрозуміло, що норма мертва? Але ж КСУ скасував статтю не через її "мертвість", а через начебто невідповідність Конституції.
показати весь коментар
13.03.2019 12:12 Відповісти
Назвіть хоч спеціалістів, які в голос заявляли про неприпустимість такого формулювання? Правки до статті були протягнуті та прийняті коаліцією БПП та НФ.
показати весь коментар
13.03.2019 14:49 Відповісти
Я, Вам цього мало? Гугліть, багато хто висловлювався на цю тему.
показати весь коментар
13.03.2019 15:18 Відповісти
Угу, як коснись то ніхто нікого не обирав, ні Яника, ні цей склад ВРУ і т.п. Країна святих жертв, яких постійно обманюють і яким якісь "мудаки з Марсу" у владу постійно покидьків обирають?
показати весь коментар
13.03.2019 11:58 Відповісти
Спеціально для юстицьок

Потрібно повернути статтю про незаконне збагачення в редакції ранньої постмайданівської влади, - Ігор Луценко - Цензор.НЕТ 7270
показати весь коментар
13.03.2019 12:04 Відповісти
По закону? І Конституцію для "овоча" повернули по закону?
А з них і справді були б непогані дармовиси на київських ліхтарях, з цих сантехніків у мантіях.
показати весь коментар
13.03.2019 11:41 Відповісти
так, але повісити ви їх пропонуєте за законне рішення. Будете вішати за рішення по Овощу, я не проти.
показати весь коментар
13.03.2019 11:47 Відповісти
Спочатку повісити, а вже потім нехай оскаржують!
показати весь коментар
13.03.2019 13:38 Відповісти
Эти ЗАУМНЫЕ так за............ ли народ, что нет слов. Примите один закон, НА......... ал в тюрьму, украл в тюрьму.
показати весь коментар
13.03.2019 11:25 Відповісти
А тех кто ее просил отменить и отменил, и те против кого позакрывали дела должны быть публично казнены !
показати весь коментар
13.03.2019 11:26 Відповісти
ага, щаз))) вернут они!
Тут неделька-вторая до побега, надо успеть бебехи спаковать
Не для того петр лисеич судову рехформу "проводил...
показати весь коментар
13.03.2019 11:27 Відповісти
А Конс... проституційний суд розігнати та всіх суддів "рєшал" посадити за грати з конфіскацією майна за неправосудні рішення.
показати весь коментар
13.03.2019 11:30 Відповісти
Так начебто цю статтю КСУ скасував не за погану якість, а за те, вона в начебто принципі протирічить Конституції. Відновлення цієї статті можливе тільки у випадку, коли всіх свинарчуків із влади та КСУ повиганяємо.
показати весь коментар
13.03.2019 11:37 Відповісти
Около 40% получающих доход граждан не платят налогов. Следовательно, все любые приобретения имущества такими гражданами являются обогащением в сомнительный, с точки зрения законопослушания, способ.
Обычная отмазка у таких граждан: Наверху эшелонами крадут, а мне что нельзя? Вот, мол, наверху перестанут красть и я прекращу!)))
Т.е. граждане ставя так вопрос фактически признают себя точно такими же ворами, хоть и неудачливыми, с меньшими возможностями.)))
показати весь коментар
13.03.2019 11:38 Відповісти
Так вся страна состоит из ворья на 99%. Коррупция уже в генах.
показати весь коментар
13.03.2019 11:43 Відповісти
По опубликованным ранее архивным докладам ЦРУ от, кажись 1978 года, - 80% населения СССР воруют с предприятий и контор где работают.
Руководство СССР тоже прекрасно знали о том, что граждане страны воры, но признать это конечно не могли публично, а потому придумано было слово "несуны". Несли ВСЁ!
Вспомните Тарапуньку и Штепселя, хотя бы))
показати весь коментар
13.03.2019 11:49 Відповісти
При чём здесь налоги и незаконное обогащение властьимущих???????!!!!!!! Не путайте чёрное с белым. Налоги, косвенно даже, платятся всеми при покупке товаров. А депутаны имеют через одного строительные фирмы, найдите там хоть одного рабочего официально оформленного.
показати весь коментар
13.03.2019 12:38 Відповісти
Ти вже перестав красті, й почав сплачувати податки?
показати весь коментар
13.03.2019 13:39 Відповісти
Так, звичайно перестав, вимушено, як від кормової бази відлучили, у зв'язку з заслуженим віком та сумлінною працею на благо держави)). Так сами як і батьки й інші рідні.
А ви?
показати весь коментар
13.03.2019 13:45 Відповісти
Вернуть советскую статью о незаконном обогащении!
А лучше, действовавший в Афинской республике при Драконте.
показати весь коментар
13.03.2019 11:38 Відповісти
змінити потрібно тільки "законність набуття яких не доведено" на "незаконність набуття яких доведено" і у примітки визначити що доведеним є різниця між задекларованими прибутками і видатками що ці прибутки перевищують.
показати весь коментар
13.03.2019 11:39 Відповісти
Ким незаконність має бути доведена?
показати весь коментар
13.03.2019 11:42 Відповісти
слідчим та прокурором, як пише КК та КПК. До речі і ЄСПЛ рахує саме так.
показати весь коментар
13.03.2019 11:46 Відповісти
На підставі чого слідчий буде заводити справу?
показати весь коментар
13.03.2019 11:56 Відповісти
на підставі ст.214 КПК України. Що за питання?
показати весь коментар
13.03.2019 12:00 Відповісти
За вашою дивною порохоботською логікою, щоб розпочати слідство, треба щоб різниця між задекларованими прибутками і видатками була доведена. А доведена вона може бути тільки після слідства та судового рішення (саме у суді все доводиться, або спростовується). Ви хоч самі розумієте, яку маячню пишете?
показати весь коментар
13.03.2019 12:02 Відповісти
Алексей - а как иначе - ваш вариант - революционно - пролетарский способ не предлагать ,с 1917 года так жили ,обвинили виноват априори - так не должно быть
показати весь коментар
13.03.2019 12:17 Відповісти
Ваш вариант точно работать не будет, а мой вариант существует в развитых европейских капиталистических странах. Вы просто не знакомы с правом. В праве существует как "презумпция невиновности", так и "презумпция виновности". Причем, "презумпция виновности" существует в различных сферах, и никого не удивляет и не возмущает.
показати весь коментар
13.03.2019 12:25 Відповісти
пример -
показати весь коментар
13.03.2019 12:31 Відповісти
"Презумпция вины - http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B4&action=edit&redlink=1 антипод http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8&action=edit&redlink=1 презумпции невиновности . В настоящее время в качестве законодательно закреплённой http://cyclowiki.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0 правовой нормы презумпция вины существует в http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE&action=edit&redlink=1 гражданском и http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%90%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE&action=edit&redlink=1 административном праве... http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%BA%D1%82&action=edit&redlink=1 Патриотический акт в США, разрешающий задержание на неопределённый срок без предъявления обвинений, по сути своей является внедрением презумпции вины"... Или когда, например, человек устраивается на работу, он должен доказать свой профессионализм, а не наоборот, работодатель должен доказывать, что претендент не достоин занимаемой должности.
показати весь коментар
13.03.2019 12:46 Відповісти
вам в цапии еще не то напишут - вас жестоко обманывают - самое противное шо вы вырываете из текста то шо мне тут даете - вы тролль цапский и не чего не понимаете в предмете обсуждения )))))))
показати весь коментар
13.03.2019 13:25 Відповісти
Вот и весь ответ идиота, когда его тычут мордой в дерьмо. Когда не знаешь, что ответить, все говори, что оппонет "огент Кремля", работает на 100%
показати весь коментар
13.03.2019 13:47 Відповісти
пошел вон с сайта цаповское чмо
показати весь коментар
13.03.2019 14:36 Відповісти
одна из особенностей троллей это оскорбление собеседника - номера статьи,гражданского, административного или уголовного права и страна ,а лучше 2? - было множественное число - можно на языке оригинала, желательно на нем и ссылка на ресурс - жду
показати весь коментар
13.03.2019 14:22 Відповісти
для острых - весь текст статьи - как не стыдно -
Презумпция виныhttp://cyclowiki.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%8B#cite_note-1 [Прим. 1] - http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%B8%D0%BF%D0%BE%D0%B4&action=edit&redlink=1 антипод http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8&action=edit&redlink=1 презумпции невиновности . В настоящее время в качестве законодательно закреплённой http://cyclowiki.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F_%D0%BD%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0 правовой нормы презумпция вины существует в http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%93%D1%80%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE&action=edit&redlink=1 гражданском и http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%90%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE&action=edit&redlink=1 административном праве, и лишь при определённых обстоятельствах. В гражданском праве она являет собой общее понятие, объединяющее две применяемые http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%8F&action=edit&redlink=1 презумпции (см. ниже http://cyclowiki.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%8B#.D0.92_.D1.81.D0.BE.D0.B2.D1.80.D0.B5.D0.BC.D0.B5.D0.BD.D0.BD.D0.BE.D0.BC_.D1.80.D0.BE.D1.81.D1.81.D0.B8.D0.B9.D1.81.D0.BA.D0.BE.D0.BC_.D0.B3.D1.80.D0.B0.D0.B6.D0.B4.D0.B0.D0.BD.D1.81.D0.BA.D0.BE.D0.BC_.D0.BF.D1.80.D0.B0.D0.B2.D0.B5 В современном гражданском праве ). Внедрение презумпции вины в http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%A3%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE&action=edit&redlink=1 уголовное право и http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%A3%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%86%D0%B5%D1%81%D1%81%D1%83%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE&action=edit&redlink=1 процесс - вопрос весьма дискуссионный. Многие международные конвенции (http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%95%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%8F_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%BE_%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2_%D1%87%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BA%D0%B0_%D0%B8_%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%8B%D1%85_%D1%81%D0%B2%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B4&action=edit&redlink=1 Европейская конвенция о правах человека ) и национальные конституционные акты (например, http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%91%D0%B8%D0%BB%D0%BB%D1%8C_%D0%BE_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%85_(%D0%A1%D0%A8%D0%90)&action=edit&redlink=1 Билль о правах в Америке или http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%A0%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%B8&action=edit&redlink=1 Конституция в России) прямо запрещают саму возможность применения презумпции вины, однако http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%94%D0%B5_%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE&action=edit&redlink=1 де факто этот запрет часто преодолевается путём принятия http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%97%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD_(%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE)&action=edit&redlink=1 законов или http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%BE%D0%B4%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%8B%D0%B9_%D0%B0%D0%BA%D1%82&action=edit&redlink=1 подзаконных актов , в той или иной степени ограничивающих действие презумпции невиновности (напр., http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9F%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BE%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D0%B0%D0%BA%D1%82&action=edit&redlink=1 Патриотический акт в США, разрешающий задержание на неопределённый срок без предъявления обвинений, что по сути своей является внедрением презумпции вины - так об этом заявил экс-председатель американского филиала организации http://cyclowiki.org/w/index.php?title=%D0%9C%D0%B5%D0%B6%D0%B4%D1%83%D0%BD%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B0%D0%BC%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%8F&action=edit&redlink=1 Международная амнистия http://cyclowiki.org/w/index.php?title=En:Chip_Pitts&action=edit&redlink=1 Чип Питт
Подробнее: http://cyclowiki.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B5%D0%B7%D1%83%D0%BC%D0%BF%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D1%8B
показати весь коментар
13.03.2019 14:25 Відповісти
Я прихильник Гриценко, це раз. Почитайте 214, що є підставою для початку досудового розслідування, це два, ну і нарешті - висновок про законність чи ні, це результат цього розслідувння за яким або справу закриють, або скерують до суду, а аж ні як не підства для початку розслідування
показати весь коментар
13.03.2019 13:25 Відповісти
У цій статті не вказано підстави для початку досудового розслідування, там вказано лише про організацію розслідування (хто і коли). Ще раз вам вказую, що ви пропонуєте розпочати досудове слідство тільки після того, як провина буде доведена. А доведена вона може бути тільки слідством.
показати весь коментар
13.03.2019 13:53 Відповісти
після подання заяви, повідомлення про вчинене кримінальне правопорушення або після самостійного виявлення ним з будь-якого джерела обставин, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення

Ось вам три підстави. Я адвокат а не шкільний вчитель, щоби вчити вас читати!
показати весь коментар
13.03.2019 15:20 Відповісти
Продовжу,які потребують юридичних доказів та підтверженням свідків після чогт можлива апеляція а потіп апіляція на апіляцію а в уінці кінців Иукачівський сільський суд відмінить всі вироки.А хто його відмінив знайти неможливо.
показати весь коментар
13.03.2019 15:55 Відповісти
Питання не коректне. апеляція на апеляцію, це що таке?

Я так розумію мова йде про - КПК Стаття 459. Підстави для здійснення кримінального провадження за нововиявленими або виключними обставинами?
Ну то читайте статтю, там досить лаконічно усе викладено.
показати весь коментар
13.03.2019 16:00 Відповісти
Игорь, держите "лайфхак". Вы - нардеп. А нардепы подают законы на рассмотрение ВР. Потому можно не рассказывать, как надо, а сделать.
показати весь коментар
13.03.2019 11:40 Відповісти
а правки у статтю внести не можна було? Треба було Конституційним судом відміняти, щоби вже остаточно нікого не покарали.
Складається таке враження, що все що напрацьовувалося за роки війни у топку, як у пролетарському інтернаціоналі: "вєсь мир насилья мьі разрушим, до основанья. А затем мьі наш, мьі новьій мір построім...". Щось мені це нагадує. В нас так кожні вибори за всі 25 років., але минулого разу ми на почві чвар на своїх плечах Януковича підняли на п'єдістал
показати весь коментар
13.03.2019 11:42 Відповісти
Это не и Игорю Луценко вопрос - он не числится среди нардепов, подавших прошение в КС.
показати весь коментар
13.03.2019 12:32 Відповісти
Любою обогащение за счет бюджета или общественных средств, надо наказывать пожизненным заключением и конфискацией. И у близких родственников тоже проводить конфискацию по особой процедуре.
показати весь коментар
13.03.2019 11:43 Відповісти
Когда в США была Великая депрессия в кинотеатрах, тогда ещё не было тв, перед фильмом показывали обращение президента где он призывал нацию сплотиться. Перед ним стояла тарелка с чечевичной кашей чтобы показать гражданам что власть разделяет их тяготы.
А у наших пати и Мальдивы
показати весь коментар
13.03.2019 11:43 Відповісти
поставить тарелку с чечевицей, что бы развести лохов, много ума не нужно. У Рузвельта был КОНКРЕТНЫЙ план по выходу из кризиса, чего нет у Пети. Поэтому он единстенный президент США который проработал ТРИ срока.
показати весь коментар
13.03.2019 11:53 Відповісти
Куда же смотели раньше? Не секрет, что черт скрыватся в мелочах и наши депутаты - казнокрады хорошо научилсь его прятать.
показати весь коментар
13.03.2019 11:50 Відповісти
Краще було промовчати . КС узаконив награбоване , а аргументував презумцією невинуватості. До чого тут те що закон не працював. Хоча прекрасно було видно що всі чекали саме таке рішення , тому тягнулися справи роками а деякі взагалі не розглядалися . А якщо пригадати що саме судді зацікавленні особи , так як закон стосувався безпосередньосаме їх , то це вже використання службового положення в особистих цілях. Чомусь нікого не бентежить , що в банку вимагають доказу походження твоїх грошей і що це порушення "презумції невинуватості" ,нехай би і дозували , що гроші незаконно здобуті , а тут , якщо стосується чиновника ,то все - порушення прав. Пять років грабували , і врешті решт награване легалізували .І все.
показати весь коментар
13.03.2019 11:58 Відповісти
Мало того що легалізували своє награбоване , так щей нанесли міліардні збитки українцям , так як саме існування НАЗК , НАБУ САП , зробили безлуздим , а вони коштували "пересічним " шалених коштів.
показати весь коментар
13.03.2019 12:28 Відповісти
А если он не не купил имущество и складывает себе где то в офшорах?
показати весь коментар
13.03.2019 12:15 Відповісти
какой смысл, жить как Корейко?
показати весь коментар
13.03.2019 12:41 Відповісти
хто мені назве хоч декілька законів, які депутутки прийняли собі на шкоду та не виправили потім помилку?
показати весь коментар
13.03.2019 14:51 Відповісти