8372 відвідувача онлайн
3 368 62

Петиція про визнання геноцидом Голодомору в Україні на сайті Бундестагу набрала необхідну кількість голосів

Петиція про визнання геноцидом Голодомору в Україні на сайті Бундестагу набрала необхідну кількість голосів

Онлайн-петицію, розміщену на сайті парламенту Німеччини, про визнання Голодомору в Україні 1932-1933 років геноцидом українського народу, підписало понад 50 тис. осіб

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Інтерфакс-Україна, про це повідомили в Бундестазі.

Увечері в неділю кількість тих, хто проголосував за петицію, перевищила необхідний мінімум у 50 тис. голосів.

Петиція на сайті німецького Бундестагу була розміщена 14 грудня 2018 року. Документ пропонує німецьким депутатам визнати геноцидом Голодомор 1932-1933 років. Тепер петиція має бути розглянута парламентом і, можливо, Бундестаг поставить на розгляд питання про визнання геноциду українського народу.

Збір підписів триватиме також 27 травня.

Петицію мають право також підтримувати громадяни інших країн, зокрема й України.

Нагадаємо, 3 жовтня 2018 року Сенат США одноголосним рішенням визнав Голодомор геноцидом українського народу.

12 грудня обидві палати Конгресу США визнали геноцидом українського народу Голодомор 1932-1933 років.

Топ коментарі
+26
спасибо Украинцы!!!
показати весь коментар
27.05.2019 08:07 Відповісти
+16
Такий голодомор, що червону рибу по акції (450 гр/кг) в перший ж день ромітають в маркеті
показати весь коментар
27.05.2019 08:12 Відповісти
+13
В останній момент встигли..
Чомусь місяць тянули і не забазпечили достатньої інормаційної підтримки.
показати весь коментар
27.05.2019 08:19 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Не признает этого Германия - они союзники расии.
показати весь коментар
27.05.2019 08:07 Відповісти
Есть такие опасения, но не будем торопить события,. Время покажет.
показати весь коментар
27.05.2019 08:11 Відповісти
а это и так понятно
точнее они тупо считают бабло
а пока с роисей для них выгодней торговать ,чем враждовать
Just business ,ничего личного
тем более сама Украина от войны "устала",голосует за клоунов
чего Германии нести потери ?
показати весь коментар
27.05.2019 08:13 Відповісти
А навіть якщо визнають - що з того?
Мені здається, що більш важливо, що б всі Українці це визнали.
Бо он мій дід, з Харьковщини. Комуніст був ще той. То він не втомлювався повторювати, що то все надумане. Сам же розповідав при цьому як із батьком коло Лозової по селах їздили і скрізь пусти хати були, ціли села вимерили були. Але при цьому казав - був невражай, була засуха, люди самі винуваті. Я йому казав - так було, але ж при цьому в них і те що вродило відібрали и про закон 3х колосків і про ніщевну політику. Але він упрямо доводив, що ні - це просто було природне лихо. І навіть моя мама в це більш вірить, ніж у геноцид...
Дуже їм пропаганда мізки промила і вбила це, як істину. ЩО нічого такого не було...
показати весь коментар
27.05.2019 08:46 Відповісти
Це не пропаганда. Це особисте не бажання руйнувати свою зону комфорту. Їх розум боїться визнати це жахіття, як штучне створенним. Бо це треба визнати свою беззахистність перед можливим повторенням. Та потребу на сьогодення не бути мовчазним бараном, а визнавати цей злочин, знати хто злочинці, бо саме така позиція робить імунітет суспільства від подібних явищ. А позиція вашої мами і діда, це позиція раба (вибачте за прямолінійность). А з рабами рахунків нема, там як кажуть наші вороги "можем пАвтарить".
показати весь коментар
27.05.2019 12:25 Відповісти
так, вони не раби, вони жертви системи які саму ж і збудували и підтримували. Ви думаєте хто саме голодомор устроїв на місцях. Сталін, чі сталипін. ні це були і українські "партійні" діячі і українці в загонах нквд, і українці на місцях. Діда з бабою вже немає в живих нажаль, а от батькі на цій пропаганді вирісли - піди доведи їм, що біле було насправді чорним. ЩО все що їм казали, чи неправда, чи спаплюжена напів правда. Нажаль покі те покоління не піде, а нове на новітній історії не підросте - ми ще довго матимимо це не визнання.
показати весь коментар
27.05.2019 14:14 Відповісти
ты поясни чем газ от хйла чз Северный поток хуже чем той же газ продутый чз Украину
показати весь коментар
27.05.2019 09:27 Відповісти
для Германии ничем
даже лучше (дешевле чем через Украину)
показати весь коментар
27.05.2019 10:11 Відповісти
да канцлера народ снимет если она продолжит платить миллиарді мафии правящей Украиной
показати весь коментар
27.05.2019 10:25 Відповісти
я, як і багато знайомих Украиїнців теж петицію підписали.
О чого б не признати? Німеччині то що с того? РФ як нащадок СРСР що якісь виплати понесе?
До того ж - ну це визнання скоріше радянського людожерського режиму.
показати весь коментар
27.05.2019 08:40 Відповісти
Колбасники, это не наше теперешнее быдло у власти, которым смешно от пожеланий народа и они плюют в глаза своему избирателю. Там авторитет и репутация политика или партии, дороже денег, ибо утеря оного, превращает любого в политический труп. Вероятность очень высокая. Ибо, долги гнидлера перед Украиной никто не отменял. Её положили в руины дважды. Ну а к краснопузым кацапидусам у нас счёт особый и их мнение нам не интересно.
показати весь коментар
27.05.2019 09:04 Відповісти
так, але голодомор не хітлер вчинив, а чи не гірший - сталін.
А мій дід із бабушкою були впевнені, що сталін - це херой. Він в одних тапцях помер- так мені вони казали, в нього нічого не було! може і не було фізично багато чого. ях у ***** оно, але в нього була влада і він нею уповався, кровопивця! І НКВД повбивало прямо, чи потім згноїло у Гулагах чи по дорозі до них - чи не мільони люду. І голодомор буд перш за все вчинений за непокору українського народу проти колликтивізаціі, проти радянської влади.
Визнання голодомору - це визняння справжньої історії. А головне - що комуніст режим був чи не гірший за нациській. І як наслідок, Німеччина коли визнає це, то і сам режим визнає людожерським, а такох всю символіку заборонить, як заборонена вся нациська. А це автоматоично значить, що москалям, які тут у німмеччині якщо захочуть червоний стяг чи якіс атрибути на балконах вивісити - перепаде!
показати весь коментар
27.05.2019 11:44 Відповісти
спасибо Украинцы!!!
показати весь коментар
27.05.2019 08:07 Відповісти
а не планируется ли петиция о голодоморе в Украине в 2014-2019 годах в период правления парашенки...
показати весь коментар
27.05.2019 08:10 Відповісти
Такий голодомор, що червону рибу по акції (450 гр/кг) в перший ж день ромітають в маркеті
показати весь коментар
27.05.2019 08:12 Відповісти
А в засраше її на шару роздають, прямо зі сміттєвих баків за супермаркетами...
показати весь коментар
27.05.2019 08:17 Відповісти
А разве это не голодомор - такие цены на красную рыбу, ее ж не один бомж купить не сможет
показати весь коментар
27.05.2019 08:18 Відповісти
при Царе пирожки с семгой был перекус извозчиков
показати весь коментар
27.05.2019 09:26 Відповісти
Зараз таксисти теж на сьомгу можуть заробити, вони в Києві по 15-20 тис. зарплати мають))
показати весь коментар
27.05.2019 09:37 Відповісти
на смену вышел ?
завел пластинку про зубажиння,одиннарод и тд по методичке ?
ню ню....
показати весь коментар
27.05.2019 08:14 Відповісти
Я понимая что уже не поможет, но все же попытайся куда-то пристроить. А вдруг?
Петиція про визнання геноцидом Голодомору в Україні на сайті Бундестагу набрала необхідну кількість голосів - Цензор.НЕТ 1100
показати весь коментар
27.05.2019 08:15 Відповісти
если бы ты зналио что было сказано ющенко (когда тот был президентом) во время его встречи с президентом Израилля и обсуждения вопроса о признании Голодомора в Украине, то, я думаю, что ты даже нарисованный мозг попытаешься воткнуть себе в пустую черепушку... задрот стоеросовый...
показати весь коментар
27.05.2019 09:08 Відповісти
В останній момент встигли..
Чомусь місяць тянули і не забазпечили достатньої інормаційної підтримки.
показати весь коментар
27.05.2019 08:19 Відповісти
Більше. З грудня.
показати весь коментар
27.05.2019 08:29 Відповісти
пів року ????
показати весь коментар
27.05.2019 08:41 Відповісти
Так. Я коли на початку травня дізналась, зайшла підписати, і була дуже вражена, що досі нічого не чула.
показати весь коментар
27.05.2019 17:33 Відповісти
Привычка после украинских выборов?😀.
показати весь коментар
27.05.2019 08:29 Відповісти
А что по-поводу голодомора думает новопредставленный президент зе???
показати весь коментар
27.05.2019 08:28 Відповісти
Окрема думка Президента https://www.youtube.com/watch?v=g5o1aBqZDdc https://www.youtube.com/watch?v=g5o1aBqZDdc
показати весь коментар
27.05.2019 08:32 Відповісти
показати весь коментар
27.05.2019 17:34 Відповісти
Думать...это не то что может делать чувак с ксивой презЕдента.... для того что бы думать там есть разумков с багданой....
показати весь коментар
27.05.2019 09:26 Відповісти
"Петиция о признании геноцидом Голодомора в Украине на сайте Бундестага набрала необходимое количество голосов" - https://www.segodnya.ua/ukraine/izrail-ne-budet-priznavat-golodomor-v-ukraine-genocidom-posol-1047765.html Израиль не будет признавать Голодомор в Украине геноцидом - https://zik.ua/news/2019/05/27/u_nimechchyni_rekomenduvaly_ievreyam_ne_nosyty_kipu_prezydent_izrailyu_1580301 У Німеччині рекомендували євреям не носити кіпу. Президент Ізраїлю шокований.
показати весь коментар
27.05.2019 08:44 Відповісти
Британские ученые выяснили что, в ближайшие десятилетие на рабсее за фразу "я всрутский" чмошника будут просто вешать на березе.
показати весь коментар
27.05.2019 12:33 Відповісти
Петиція про визнання геноцидом Голодомору в Україні на сайті Бундестагу набрала необхідну кількість голосів - Цензор.НЕТ 4953
показати весь коментар
27.05.2019 08:46 Відповісти
Ну і що з того, що це взагалі дає?!? НОРДСТРИМ 2 ПЕРЕСТАНУТЬ БУДУВАТИ ЧИ ЩО???
показати весь коментар
27.05.2019 08:56 Відповісти
В Україні був в прокаті фільм Child 44?

Світова прем'єра відбулася пару років тому. У цьому фільмі теж піднімається тема Голодомору і добре показана різниця в рабському російському менталітеті і вільному українському

Хоча основна сюжетна лінія -серійний маніяк, прототип Чикатило. Мої кінорецензії з акцентом на зовнішній схожості маніяка і діктататора запоребріка привернули увагу голландського бомонду
показати весь коментар
27.05.2019 09:00 Відповісти
http://bankomet.com.ua/2015/04/oon-ustanovila-chertu-bednosti-pokazateli-ukraincev-v-4-raza-menshe/ Украинцы находятся в состоянии скрытого голодания. Мы будем иметь проблемы со здоровьем подрастающего поколения в ближайшем времени".
http://bankomet.com.ua/2015/04/oon-ustanovila-chertu-bednosti-pokazateli-ukraincev-v-4-raza-menshe/ По мнению экспертов, 80% украинцев живут за чертой бедности, то есть имеют денежное обеспечение меньше норм, установленных ООН и международными стандартами.
Особенно много нищих среди пенсионеров.
http://rian.com.ua/view/20160922/1016683052.html Естественная убыль среди украинских пенсионеров составляет около 700 тысяч человек в год.
показати весь коментар
27.05.2019 09:02 Відповісти
нолик потерял - 7 миллионов год, а в последние года доходило до семнадцати.
показати весь коментар
27.05.2019 09:19 Відповісти
25%... Використовуйте перевірені джерела інформації!

Ось як Дзеркало тижня Мостової:

https://dt.ua/POLITICS/v-********-25-naselennya-za-mezheyu-bidnosti-svitoviy-bank-283300_.html
показати весь коментар
27.05.2019 09:26 Відповісти
та шо там мостовая, на ********** вообще по отчету мирового банка до 35% доходит, а Гужва вернется - так и до 45% дойдет.
Звіт Світового Банку: кількість бідних людей в Україні скоротилася з 8,6% до 2,4%
Про це свідчать https://data.worldbank.org/indicator/SI.POV.NAHC?locations=UA&fbclid=IwAR0Z8LtmmfgbgkYBj5LBpUIlk0qO8pe9YNZsEn9lidUgkJz65WrgTrD7GSw дані Світового Банку .

"Коефіцієнт бідності серед населення вимірюється на основі національних (тобто, специфічних для країни) рис бідності. Країна може мати унікальну національну межу бідності або окремі риси бідності для сільських і міських районів або для різних географічних районів, щоб відображати відмінності у вартості життя або відображати відмінності в раціонах харчування та споживчих кошиках", - йдеться в повідомленні.

У банку пояснили, що національні риси бідності є орієнтиром для оцінки показників бідності, які відповідають конкретним економічним і соціальним умовам країни.

Відзначається, що майже всі національні межі бідності прив'язані до вартості кошика харчових продуктів, а також враховують витрати на непродовольчі товари.
Петиція про визнання геноцидом Голодомору в Україні на сайті Бундестагу набрала необхідну кількість голосів - Цензор.НЕТ 6871
показати весь коментар
27.05.2019 15:06 Відповісти
UPD: Ми це зробили
Петиція про визнання геноцидом Голодомору в Україні на сайті Бундестагу набрала необхідну кількість голосів - Цензор.НЕТ 4634
показати весь коментар
27.05.2019 09:16 Відповісти
+100500
показати весь коментар
27.05.2019 20:28 Відповісти
какое украинцам дело шо там у хйла
показати весь коментар
27.05.2019 09:29 Відповісти
А чому ви за основу берете перепис 1939, а не 1937?

У 1926 населення України - 28,9 млн., в 1937 - 28,3 млн...

В Київській області населення скоротилося з 5,8 до 5 млн, в Харківській - з 5,7 до 5, у Вінницькій - з 4,3 до 3,9.
Позитивний приріст лише в Донецькій обл, але ж там індустріалізація...
показати весь коментар
27.05.2019 09:32 Відповісти
не можна проводити перепис без окупованих територій, інакше ми визнаємо їхню втрату.
показати весь коментар
27.05.2019 10:31 Відповісти
Вибори, на відміну від перепису населення, не є всеохоплюючими і загальнообов'язковими...
показати весь коментар
27.05.2019 15:14 Відповісти
1926 - в ссср нарахували 31,4 млн. українців (це з Кубанню, Курськом і тд), а за переписом 1937 - 26,4 млн...
показати весь коментар
27.05.2019 09:39 Відповісти
записувались, бо їх ЗМУШУВАЛИ
якщо ти записався рюцкім то і роботу кращу знайдеш і посаду і вивчитися легше, тому і писали в графі національність - рюзке і навіть прізвища змінювали, додаючи закінчення - ов.
показати весь коментар
27.05.2019 10:33 Відповісти
Ви не думали, що певна частина росіян (багато військових, наприклад) просто після 1991 вернулися в Росію? Плюс, чимало моряків, приписаних станом на 1989 в Криму, також побрали російські паспорти...

І так, різниця між переписами 1989 і 2001 по кількості росіян - все-таки менше 3 млн, а не 4.
1989 - 11,3 млн., 2001 - 8,5 млн.
показати весь коментар
27.05.2019 15:19 Відповісти
Это хорошо...значит я не зря подписал эту петицию...
показати весь коментар
27.05.2019 09:24 Відповісти