6657 відвідувачів онлайн

Після смерті 5-річного Кирила думав про відставку, але це найлегший шлях уникнути відповідальності, - Князєв

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Укрінформ", про це він заявив в ефірі програми "Право на владу".

"Я офіцер ... Так (думав про відставку. - Ред.). Але це найлегший шлях шлях уникнути відповідальності", - сказав Князєв.

Він зазначив, що сотні разів виїздив на смерті людей, бачив вбитих і покалічених, "і весь час всі ми, поліцейські, ставили перед собою одне основне завдання – найшвидше, найкраще зібрати докази, встановити вбивць, розбійників, катів, злочинців, і, зібравши докази, направити всі свої зусилля для того, щоб справа була доведена до логічного завершення, щоб суд міг винести законний вирок і покарати винних".

"І тому це те найважливіше, на що налаштовані всі поліцейські. Так ставили переді мною завдання, так ставлю і я", - наголосив Князєв.

Відповідаючи на запитання, що він відчуває, коли бачить іграшки під будівлею, де працює, (на Богомольця, 10 їх приносили після інциденту з хлопчиком, – ред.), Князєв відповів, що відчуває "сором і лють".

"Сором, - тому що п’ятирічний хлопчик перед своєю смертю виніс великі муки. Сором за те, що його батьки втратили найцінніше, що в них є – свою дитину. Горе батьків непоправне. А лють – тому, що я поліцейський, все своє життя присвятив роботі в поліції, і я зрозумів, що двоє з цих негідників (які підозрюються у вчиненні злочину, - ред.) – працівники поліції. Тобто ті люди, які мали захищати цих громадян, в цьому місці, самі стали нелюдами, вчинивши цей злочин", - уточнив Князєв.

Нагадаємо, 2 червня двом працівникам патрульної поліції повідомили про підозру у вчиненні кримінального злочину, передбаченого ч. 2 ст. 28, ст. 128 КК України - в необережному тяжкому тілесному ушкодженні, скоєному за попередньою змовою групою осіб, повідомила прес-служба прокуратури Київської області.

Правоохоронці встановили, що ці працівники патрульної поліції 31 травня в Переяславі-Хмельницькому під час відпочинку вживали спиртні напої, потім домовилися постріляти з вогнепальної зброї по металевих банках та інших предметах. У результаті пострілів влучили в малолітнього хлопчика, який перебував на дитячому майданчику.

Увечері 3 червня хлопчик помер у лікарні.

Президент Зеленський пообіцяв сприяти винесенню справедливого покарання для співробітників поліції, які можуть бути причетні до заподіяння вогнепальних ушкоджень 5-річному хлопчику.

4 червня суд взяв під варту на 2 місяці без права внесення застави підозрюваних у вбивстві Івана Приходька і Володимира Петровця.

Топ коментарі
+22
Сознаю свою вину.
Меру. Степень. Глубину.
И прошу меня направить
На текущую войну.
Нет войны - я все приму -
Ссылку. Каторгу. Тюрьму.
Но желательно - в июле,
И желательно - в Крыму. - https://socratify.net/quotes/pro-fedota-streltsa-udalogo-molodtsa-leonid-filatov Про Федота-стрельца, удалого молодца (Леонид Филатов)
показати весь коментар
07.06.2019 09:31 Відповісти
+19
Как же легко и непринужденно умеют лгать всякие чиновники и мусора. В них действительно есть что-то не от людей.
показати весь коментар
07.06.2019 09:32 Відповісти
+18
Да,бабки оказались посильней переживаний ...
показати весь коментар
07.06.2019 09:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сознаю свою вину.
Меру. Степень. Глубину.
И прошу меня направить
На текущую войну.
Нет войны - я все приму -
Ссылку. Каторгу. Тюрьму.
Но желательно - в июле,
И желательно - в Крыму. - https://socratify.net/quotes/pro-fedota-streltsa-udalogo-molodtsa-leonid-filatov Про Федота-стрельца, удалого молодца (Леонид Филатов)
показати весь коментар
07.06.2019 09:31 Відповісти
На текущую войну.\\\\\\

Эти твари ведь всегда воюют....
показати весь коментар
07.06.2019 09:43 Відповісти
опять кто-то нажаловался?
показати весь коментар
07.06.2019 09:45 Відповісти
только что, но смотрел - нету ничего на "сф"
пещерный век - даже не можно посмеяться с попов
показати весь коментар
07.06.2019 09:47 Відповісти
Князєв мав застрелитись з табельної зброї, щоб змити з МВС провину. А цей говномент ще роздумує чи йти йому з посади! Князєв - тобі треба йти в тюрму, дятел, за саботаж поліцейської реформи! Князєв - ти чому не звільнив всіх ментів які відновились через суд? Що тобі заважало завести на них кримінальні справи за минулі злочини і посадити їх або просто вигнати без звання та пенсії?
показати весь коментар
07.06.2019 11:06 Відповісти
отставка???? Сцаными тряпками не выгонишь,так повпивались.О какой "офицерской чести" может идти речь????...Когда уходила Деканоидзе было уже тогда понятно,ху из мистер Аваков и "его роль в русской революции".Тогда должна была уйти не Хати ,а Аваков.Но мы же понимаем ,что бе-бе-бе не на ровном месте.После ухода из МВС реальных реформаторов стало очевидно,что реформа полиции начала идти под откос.А кто в этом заинтересован????? Уж явно тот кто мог ,кто имел реальные рычаги довести начатое до логического завершения,а вместо этого одно сплошное БЕ.
показати весь коментар
07.06.2019 10:07 Відповісти
Руки прочь от Авакова!
показати весь коментар
07.06.2019 09:31 Відповісти
Аваков сажает и убивает детей

а сепары спокойно гуляют

а на Украинцев заводит дела уголовные потому что они памятники жукову порят
показати весь коментар
07.06.2019 10:32 Відповісти
Как же легко и непринужденно умеют лгать всякие чиновники и мусора. В них действительно есть что-то не от людей.
показати весь коментар
07.06.2019 09:32 Відповісти
Да,бабки оказались посильней переживаний ...
показати весь коментар
07.06.2019 09:32 Відповісти
"Не замінимий ти наш"!!!
показати весь коментар
07.06.2019 09:33 Відповісти
ну если офицер, то только отставка, иначе честь не имеете....
показати весь коментар
07.06.2019 09:33 Відповісти
в мєнтовкє нєт офіцеров, а токмо падонкі і сволочі в званіях і на ахвіцерскіх должностях
показати весь коментар
07.06.2019 09:39 Відповісти
Есть ещё один вариант.
показати весь коментар
07.06.2019 09:40 Відповісти
Застрелиться
показати весь коментар
10.06.2019 16:17 Відповісти
Та была бы у тебя честь или совесть - давно бы подал в отставку. Лучше бы уже молчал, "офицер" херов
показати весь коментар
07.06.2019 09:36 Відповісти
Управа та кантора - дві главні ОПГ в Україні.
показати весь коментар
07.06.2019 09:36 Відповісти
Я офицер ... Да (думал об отставке. - Ред.). Но это самый легкий путь уйти от ответственности ",Источник: https://censor.net/n3131098

--------------------------------------
Значит будет уходить более сложным путем.
показати весь коментар
07.06.2019 09:37 Відповісти
Це, як вчинив Князєв (не пішов) - і є "уход отвєтствєнності" і причому черговий, але, як бачимо, не останній. Відповідальна людина, бачучи свою нездатність реформувати надважливу державну інституцію, не тримала б у заручниках цілу країну, вдала б їй шанс, поступившись місцем більш відповідальному і професійному у проведенні реформ.
показати весь коментар
07.06.2019 10:04 Відповісти
Отставка не снимает ответственности, а показывает общественности, что ты признаешь вину НП и в дальнейшем не можешь связывать свою деятельность с этой бандитской организацией.
показати весь коментар
07.06.2019 09:37 Відповісти
Отставка-самый легкий способ уйти от ответственности и огромных денег,а это очень нелегко
показати весь коментар
07.06.2019 09:37 Відповісти
Смерть ребенка - это случайность...Отрекошетила пуля...мамка не забрала его услышав выстрелы...Судам дали возможность возвращать старые "супер кадры" в полицию...Князев то тут при чем???...Нужна реформа судов и закон об ответственности родителей за недосмотр за своими детьми....
показати весь коментар
07.06.2019 09:39 Відповісти
Я так понял, что тебе тоже какая-то шальная пуля отрекошетила в голову. Одни долбодятлы стреляют где-попало, а родители виноваты. Может нам в бронежилетах и касках выходить на улицу гулять? А ты своего ребенка на цепь посадишь чтобы не произошла такая "случайность"?
показати весь коментар
07.06.2019 09:46 Відповісти
Да виноваты родители....Или с первого выстела пуля отрекошетила? В нормальных странах если ребенок 15 минут находится без присмотра взрослых - его забирают у таких "родителей"...И не нужно "прокуратуре" обвинять по статье умышленное убийство....Ведь никто умышленно в ребенка не стрелял да еще и группой лиц - пуля то одна....Вот из-за не профессионализма прокуратуры, судов и законодательства в пункте ответственности родителей ПОГИБ 5 летний ребенок....
показати весь коментар
07.06.2019 10:44 Відповісти
С тобой все ясно: ты скорее всего аваковский троль, который пытается перевести стрелки и отбелить мусоров, или ментяра со случайной пулей и тремя контрольными выстрелами в то место где должен быть мозг.
показати весь коментар
07.06.2019 11:18 Відповісти
А вы наверно троль Порошенко? Я вот кроме тролей Порошенко больше тролей не знаю....Ну стреляли выпившие по пивным банкам - это в Украине сплошь и рядом....Да случилась беда....статья должна быть - убийство по неосторожности.Но придумали - умышленное убийство группой лиц....Это уму не постижимо....И ВСЕ МОЛЧАТ...Ментяра? Они работают и делают много хорошего...Научитесь уважать их труд.
показати весь коментар
07.06.2019 11:39 Відповісти
Ты точно стрелочник: тема про пьяных ушлепков ментов, а ты выкручиваешь про Порошенко, про родителей, прокуратуру, суды. Свое дело сделал, проси себе медальку, с закруткой на спине.
показати весь коментар
07.06.2019 12:12 Відповісти
Потрібно дивитись ШИРШЕ....Якби не ПРОДАЖНИЙ суд - їх би не було б в поліції, як би батьки в Україні належним чином слідкували б за дітьми - хлопчик був би живий.І якби прокуратура була б фаховою - то справу б відкрили по вірній статті....ТОБТО МІНЯТИ ПОТРІБНО І СУДИ І ПРОКУРАТУРУ І ПОЛІЦІЮ,а тако ж батькак заборонити лишати своїх дітей без нагляду....
показати весь коментар
07.06.2019 12:32 Відповісти
і де ти таке дєрзке взялось? явно троль полюцейский. Жена убійци рєбьонка, навєрно
показати весь коментар
07.06.2019 12:06 Відповісти
да, нада как-то жощє с етімі нєрадівимі радітєлямі!!! Рєбьонка надо в бомбоубєщіщє содєржать в саркофагє!!! І самі - увідєлі п'яного мєнта с нєтабєлєм в лапах - сдрисні нафік!
показати весь коментар
07.06.2019 09:47 Відповісти
да, сама смерть ребенка цепь трагических совпадений, но так можно к любым происшествиям относиться и так можно было бы говорить, если бы они стреляли в тире или на полигоне, но они сами сделали ситуацию опасной, а Князев их большой начальник, а на руководителей ложатся не только заслуги подчиненных, но и их косяки, а в данном случае - преступления.
показати весь коментар
07.06.2019 09:49 Відповісти
Нет, это не случайность, а преступная халатность с отягчающими...

А к судье, восстановившего в должности не прошедшего атестацию сотрудника полиции, вопросы должны быть. Судьи тоже должны отвечать за последствия своих решений... и судья должен сидеть рядышком на скамье подсудимых с полицейскими.
показати весь коментар
07.06.2019 10:30 Відповісти
так вот почему насирив восстановился через суд- он тоже оказывается не хочет уходить от ответственности
да здравствует насирив- благородный
показати весь коментар
07.06.2019 09:41 Відповісти
Что не будешь как все Рошеновские крысы бежать поджав хвост?
показати весь коментар
07.06.2019 09:41 Відповісти
Ой не бережете вы себя, все о народе думаете...
показати весь коментар
07.06.2019 09:41 Відповісти
А ДЕ ПУЛЯ? І як там слєдствійє? Вже придумали як тих псів вигородити?
показати весь коментар
07.06.2019 09:42 Відповісти
Князь, да все знают что тебе похрен на простых. Ярость от того что не удастся отмазать мусоров - все-таки осудят, лет на 5(условно).
"офицер", ага. такой же как как Ахметов - бизнесмен
показати весь коментар
07.06.2019 09:45 Відповісти
рєжим своїх псов отмажет - надо жє вєрность хазяїну поддєржівать
показати весь коментар
07.06.2019 09:49 Відповісти
Отмазка сильная!Во выдал!на какие мозги куринные,и на каких лохов эта хрень расчитана?Так же думает,и авакян,только спроси его,он тоже это высрет!
показати весь коментар
07.06.2019 09:51 Відповісти
Князев, в полицию по судам в течении 4 лет вернулись все НЕАТТЕСТОВАННЫЕ СОТРУДНИКИ. Вы знали об жтом и молчали. Не предпринимали никаких действий. КТО ЗА ЖТО В ОТВЕТЕ?
показати весь коментар
07.06.2019 09:52 Відповісти
Після смерті 5-річного Кирила думав про відставку, але це найлегший шлях уникнути відповідальності, - Князєв - Цензор.НЕТ 7350
показати весь коментар
07.06.2019 09:52 Відповісти
Странное понятие у этого пана об ответственности. В странах ЕС, куда мы так стремимся, уважающий себя и общество чиновник, уже давно бы подал в отставку.
показати весь коментар
07.06.2019 09:56 Відповісти
Так он же чистокровный кацап из деревни Мстёра Владимировской области!
показати весь коментар
07.06.2019 09:58 Відповісти
Какой он пан?
показати весь коментар
07.06.2019 09:59 Відповісти
У нас засели в высших властных кругах адепты русского мира ( Климкин, Князев и Ко)
показати весь коментар
07.06.2019 10:01 Відповісти
Після смерті 5-річного Кирила думав про відставку, але це найлегший шлях уникнути відповідальності, - Князєв - Цензор.НЕТ 7210
показати весь коментар
07.06.2019 10:05 Відповісти
сколько миллионов долларов стоит назначение на твою должность?
показати весь коментар
07.06.2019 10:12 Відповісти
Ще не відбив бабло своє кровно зароблене)))
показати весь коментар
07.06.2019 18:42 Відповісти
верный пес барыжного шобла...
показати весь коментар
07.06.2019 10:27 Відповісти
Правильно йому було сказати так: - Самий легший шлях уникнути відповідальності і самий важчий шлях відійти від корита...
показати весь коментар
07.06.2019 10:56 Відповісти
Чтобы приглушить своё чувство стыда, г-н Князев может, например, демонстративно покарать следователей, которые явно пытались замять очевидное жуткое преступление бухих ментов.
показати весь коментар
07.06.2019 11:01 Відповісти
Подумал: вилла недостроена, дети в европах недоучены, автомобили бы поменять не мешало, бизнес кто будет крышевать... Нет поработаю пока!
показати весь коментар
07.06.2019 11:37 Відповісти
Сергей Князев заявил, что после происшествия с 5-летним Кириллом Тлявовым думал об отставке. ....Циничное враньё.....Ничего он не думал.А если офицер и имеешь честь - за ту организацию которой руководил - покаяться перед народом и уйти .. в монастырь. Там тебе место грехи замаливать. Какой руководитель такие и подчинённые.
показати весь коментар
07.06.2019 11:51 Відповісти
Совесть и полиция . Это не совместимо .
показати весь коментар
07.06.2019 11:54 Відповісти
важко примусити себе відступити від корита..
колеги ще й "собак" можуть навісити
показати весь коментар
07.06.2019 12:02 Відповісти
мажу утром бутерброд,
сразу мысль -как там народ?
показати весь коментар
07.06.2019 12:04 Відповісти
Він казав,що відчуває "сором і лють",а на обличчі був написаний лишень страх...що виженуть з посади...
показати весь коментар
07.06.2019 13:28 Відповісти
На мою думку це велика проблема що у після вбивства людей, корупції максимальне покарання - звільнення відподальних
показати весь коментар
07.06.2019 16:17 Відповісти
Вася Князев, я, с двумя высшими образованиями (и совсем не такими как у самоГо президента Владимира Александовича Кермита, а настоящими) существую вполне сносно, потому что без претензий.. и, поверь, на твоем жлобском жирном месте, мог бы легко оказаться (в том числе после двух лет службы в горячей точке на Кавказе в весёлых войсках), если бы имел полное отсутствие совести и чести..
со школьного детства меня сватали на 3,14дора, потому что было масло в головЕ, но я им не стал, тому що був Бог у серці.. може тому ви,3,14дори, банкуєте.. але проти цього є протиотрута.. та я почекаю.. думай-те..
показати весь коментар
07.06.2019 18:30 Відповісти
Шо воно пиз....дить від корита не відгониш ні за що ти **** невідповідаєш під Рівнем станцію ТО відкрив недавно на трассі київській .заткнув би рило своє мусорва
показати весь коментар
07.06.2019 18:38 Відповісти
И такую вот мразь не вытуришь!
показати весь коментар
24.06.2019 14:45 Відповісти
ха -ха -ха ! Верим князь . верим !
показати весь коментар
10.06.2019 16:20 Відповісти
Все знают кто такой этот Князев.Бабки бабки и больше ничего.Весь состоит из коррупции как из кружев платье барышни.И такие ПРАВИЛЬНЫЕ СЛОВА! аж заплакать хочется...Верх цинизма!
показати весь коментар
24.06.2019 14:44 Відповісти
Якщо не зможуть знайти винних за дитину, то, очевидно, що Князю ТРЕБА уступить місце більш способним професіоналам! А які ЩЕ моєжуть бути критерії? Він має підбирати ШТАТИ, забезпечувати високу кваліфікацію.....
показати весь коментар
26.06.2019 21:35 Відповісти