8466 відвідувачів онлайн
12 161 224

Порошенко про президентство Зеленського: Його стратегія - це кіт у мішку

Порошенко про президентство Зеленського: Його стратегія - це кіт у мішку

П'ятий президент України і лідер "Європейської Солідарності" Петро Порошенко не довіряє нинішньому президентові Володимиру Зеленському. Перед виборами до Верховної Ради він дає чіткий сигнал президенту Росії Володимиру Путіну.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на "Главком", про це Порошенко розповів в інтерв'ю німецькому телеканалу ZDF.

Відповідаючи на запитання шеф-редактора Брюссельського бюро Анне Геллінек, як би він описав те, що відбувається під час президентства Володимира Зеленського в Україні, Петро Порошенко заявив: "Ніхто не знає, бо стратегія нашого нового президента - це, як ми називаємо в Україні, кіт у мішку".

"Всі пояснюють, що нам потрібні парламентські вибори для продовження реформ. І я дуже пишаюся тим, що весь світ заявляє, що за останні п'ять років мого президентства ми зробили більше для процесу реформ, ніж за 25 років до цього. Але минуло три місяці від президентських виборів, і ми не маємо подальших змін", - наголосив Порошенко.

П’ятий президент України додав, що він оптиміст і намагається зробити все можливе, щоб продовжити реформи в Україні.

"На жаль, ми бачимо перші ознаки реваншу. Команда Януковича знищує п'ять років мого президентства, це ті, хто був пов'язаний із Путіним, який вдерся до  України, це ті, хто відповідальний за кров на Майдані. Я боюся, що вони повернуться. І я думаю, що це дуже тривожний знак. Почалися судові процеси проти закону про декомунізацію, судової реформи, утворення незалежної української церкви та багатьох інших. Звичайно, я не вітаю цього. Але я думаю, що ключовим питанням для України є продовження європейської та євроатлантичної інтеграції. І якщо хтось спробує зупинити це чи замінить роботу, виконану досі, на бла-бла-бла, ми не приймемо цього", - підкреслив лідер "Європейської Солідарності".

Відповідаючи на запитання, чи очікує він політичної кризи після парламентських виборів, Порошенко відповів, що, на його думку, Україна вже перебуває в кризі.

"Я думаю, що ми вже перебуваємо в кризі, бо після президентських виборів президент закликав до дострокових виборів із сумнівної причини, хоча парламенту довелося б працювати ще кілька місяців. Це вже криза. Президент наполягає на тому, що прем'єр-міністр має піти. І той вже сидить на спакованих валізах", - заявив Порошенко.

Політик зазначив, що головні зміни, які відбулися за його президентства в країні, на його думку, полягали в тому, що після Майдану п'ять років тому, коли 16% людей підтримали інтеграцію в НАТО, зараз вони мають 58%. "Кількість тих, хто підтримував європейську інтеграцію, на той час становила 33%. Сьогодні це майже 70 відсотків. А ті, хто зараз намагається зупинити цей процес, приведуть країну до дуже глибокої кризи. Бо вони намагаються повернути країну під російський вплив", - наголосив політик.

На питання, чи готовий Порошенко шукати компромісу з паном Зеленським, або чи бачить себе як його політичного опонента, політик відповів: "Відповідь дуже проста. Ми єдина політична партія, що формулює чітку стратегію: ми за Європу, за європейську і євроатлантичну інтеграції. І якщо президент Зеленський реалізує те, що заявив, я обов'язково піду з ним до Європи".

Проте Порошенко додав: "Якщо президент Зеленський намагається замінити справді важку роботу над реформами якоюсь розмовою або, що ще гірше, залишить владу олігархам, які фінансували його виборчу кампанію, то я буду його найжорсткішим опонентом. Тому що я буду захищати свою країну. Це не питання відносин двох провідних політиків, це питання національних інтересів держави".

Політик також розповів, чи боїться він того, що президент Зеленський поверне Україну під вплив Росії.

"На жаль, я думаю, що це можливо. Ви запитали, якою є стратегія президента Зеленського. І моя абсолютно чітка відповідь: я не знаю, як багато українців цього не знають", - додав Порошенко.

П’ятий президент України також оцінив шанси Зеленського на вирішення кризи на сході України. На його думку, рішення має бути знайдене на основі Мінських угод.

"Але які чотири головні моменти Мінських угод? Пункт №1: виведення російських військ. Без цього нічого не можна. Пункт 2: важке і артилерійське озброєння Росії потрібно відкликати. Пункт 3: незаконні збройні формування мають бути роззброєні. Без цього нічого не можна робити далі. І пункт 4: ми маємо отримати повний контроль над усім українсько-російським кордоном", - наголосив Порошенко.

Він підкреслив, що залишити перемир'я під російським контролем не означало б миру, це було б капітуляцією. "Але капітуляція для України неприйнятна. Моя пропозиція була дуже простою і зрозумілою: нехай Рада безпеки ООН приймає рішення і використовує миротворців під мандатом ООН для захисту всіх прав людей, які зараз живуть на окупованих територіях і страждають від російської окупації. І під час розгортання миротворців ми організовуємо все для політичного вирішення невирішених питань - за вільні і чесні вибори - відповідно до українського законодавства", - зазначив Порошенко.

Відповідаючи на за питання, що саме може зробити президент Зеленський, чи може першим кроком бути його розмова з Путіним, політик відповів: "Ви абсолютно праві, тому що це безпечний сценарій для збереження обличчя. Путін ненавидів ідею підтримки сценарію Порошенка. Ключ до миру не в руках пана Зеленського. І він не був у руках пана Порошенка. Так само, як він не в Берліні, Брюсселі або Вашингтоні".

"На жаль, ключ до миру лежить у руках Путіна в Кремлі", - резюмував Петро Порошенко. 

Топ коментарі
+40
Петя, твоя "стратегия" красиво говорить и воровать не сработала, неужели ты еще не понял? Даже за эти пару месяцев твой рейтинг упал с 16% до примерно 9%.
показати весь коментар
21.07.2019 22:38 Відповісти
+38
Придумай что-то новое, пеппа... На зоне сокамерники потребуют разнообразия.
показати весь коментар
21.07.2019 22:36 Відповісти
+32
Соєві, а як так вийшло, що за сивочолого гетьмана проголосувало лише 9 відсотків? Ви ж писали про 25%.)
показати весь коментар
21.07.2019 22:37 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
иди лечись, и спроси Санду какого она мнения о твоем парашенко, великого асвабадителя даунбасса, который заканчивает АТО за две недели.
показати весь коментар
22.07.2019 00:28 Відповісти
одноразове порося жалісно закукурікало
показати весь коментар
22.07.2019 00:28 Відповісти
Зебилы скоро вы будете давиться своими зелеными соплями Эйфория пройдет а работать надо А клоун кокса не даст
показати весь коментар
22.07.2019 00:49 Відповісти
Всё верно..единственно что кот в кремлёвском мешке. Это уже точно видно по всему окружению ЗЕкловуна, по всем назначениям сепаров на ключевые должности, ну и по риторике ЗЕбилов конечно.
показати весь коментар
22.07.2019 00:55 Відповісти
Горький вопрос и извечная проблема: почему позиция России относительно Украины в стратегических измерениях является непременно негативной?

© Василий Артюшенко, ZN.UA
Ответ можно получить, поняв саму сущность такого геополитического феномена, как Россия, стремящейся решать судьбу всех и вся, и выяснив происхождение и сущность российского народа.
https://zn.ua/HISTORY/etnogenez-po-moskovski-ili-otkuda-i-zachem-voznikaet-starshiy-brat-318638_.html
показати весь коментар
22.07.2019 01:07 Відповісти
Белорусы однажды проголосовали за кота в мешке.
показати весь коментар
22.07.2019 01:30 Відповісти
в руках Путина в Кремле

не согласен в корне: "Я образую свет и творю тьму, делаю мир и произвожу бедствия; Я, Господь, делаю все это".(Ис.45:7)
Не та вера у тебя, лексеич
показати весь коментар
22.07.2019 02:54 Відповісти
Об этом заявил "пес на соломе"
показати весь коментар
22.07.2019 04:18 Відповісти
Петр Порошенко дает четкий сигнал президенту России Владимиру Путину... так, значит, диабетик продолжает слать сигналы педофильному окурку... если это на самом деле - пора петьке в тюрьма на нары...
показати весь коментар
22.07.2019 05:39 Відповісти
Мне кажется, что стратегия Зеленского не известна и самому Зеленскому.
показати весь коментар
22.07.2019 06:36 Відповісти
Раніше треба було більше думати про країну та людей а не про свої бізнес інтереси
показати весь коментар
22.07.2019 07:00 Відповісти
Всё, суши сухари. Скоро будет новый генпрокурор.....
показати весь коментар
22.07.2019 08:43 Відповісти
Зато стратегия Барыги нам всем уже известна.
показати весь коментар
22.07.2019 09:07 Відповісти
Для всіх кацапських ботів, "барига" Напишу вам на вашій зрозумілій мові - Барыга - это тот, кто продаёт наркоту, наживается на людском горе и слабости воли. В тюрьме барыги платят дань. Определяется их бизнесом, платежеспособностью, с воли ценой. Кто-то 30, кто 50 или 100, а барыг едет много, сейчас бум 228 статьи. В основном молодежь и гастарбайтеры, все двигаются закладками. В тюрьме их ждёт расплата.
Ще відносять до такої категорії скупщиків краденого за дешево і перепродаж подорожче. Це перше. Далі, всі як один повторюють, що він їх обікрав. То чого кидатися непідтвердженими словами. Ідіть в поліцію, там чистіший за сльозу Рюкзаков, який нелояльний до Порошенко, ні разу не кравший із сином бюджетних корштів і він все зробить. Не подобається поліція, ідуть в СБУ, там "младший лейтенант, мальчик молодой" Не подобається СБУ - ідіть в НАБУ.... Але немає з чим йти. Ви прості брехуни і кацапські боти. Можете не розпинатися, вибори пройшли. Та частина людей, яка може само розібратися, вам не вірить і ваші какамьоти нічого не вирішать. А та частина, що любить вухами - то її ніхто, ніколи не переконає. Завтра вони будуть проти нової влади і проти ваших казосок.
показати весь коментар
22.07.2019 10:31 Відповісти
Стратегия Тошнотворного Порош(ен)ка - зацепиться за депутатскую неприкосновенность с небольшой (ему хотелось бы с большой) кодлой посипак. «Готов стать премьером» - щаас. А как насчёт гранд-пенделя?
показати весь коментар
22.07.2019 10:39 Відповісти
Спішіть порушити справи до депутатської "неприкосновенности".Слабо? А знаєте, що депутатську недоторканість президент Зеленський намітився зняти? А якщо не зніме, то можуть це зробити депутати? Навіщо знову всіх заводите в крайності? Інша справа, що немає за що притягувати. Краще притягніть Беню, який обікрав ПриватБанк і Укрнафту. Що там по МАУ? А що по феросправах? Терпіте, терпіли! А щоб не схопились за голову ранніше терміну, то ви їм співайте за "баригу", "мальдіви", "мародьорів". То я так розумію, що за "баригу" вже є справи, за "мальдіви" є справи і за "мородера" є справи? А якщо немає, то Ви просто дрібний брехунець.
показати весь коментар
22.07.2019 11:01 Відповісти
Звідкіля, великий правдорубе, Вам примарудилося, що я прихильник КолоМойшиного випердня Зелюка? Побоююся, якщо Зелюк отримає монофракційну більшість у Раді - КолоМойша через нього наверне таких справ, що може стати трішки не смішно. Та винний у карколомних електоральних перемогах Зелюка саме Порохатий Шоколатьє. Колись Гнусавий настільки розчарував електорат, що той обрав справжнього Злодія, а завдяки президенству Нудотного Порош(ен)ка обрали Клоуна. Та якщо за Клоуном стоїть КолоМойша - сміх може бути крізь сльози.
показати весь коментар
22.07.2019 15:11 Відповісти
А я з Вами не згоден!! Я підтримую більше Анатолія з трезвою оцінкою. А вам нічого не говорить те,що майже всі провідні країни світу в один голос заявили,що більш ніж цей ** барига** для ДЕРЖАВИ ніхто не зробив за всі 25 років!!! Хіба це не прорив,хіба все,що робив було погано,хіба не він підняв на вершину ВСУ,ВПК, повагу в світі до країни,безвіз,Томос(перепрошую---ТЕРМОС),положив Х.. на карлика і багато чого. Зрозуміло,що хотілось-би більше,але і за це подяка!!! Язиком ляпати--це одно,а діло робити --зовсім інше!!! За цю команду проголосували виключно люди,для яких головне пожрать і пос...,а Держава --це не для них,їм все одно,що карлик,що Мадуро,що Шарій!!!
показати весь коментар
22.07.2019 13:32 Відповісти
Якось (ще перед президентськими виборами) Порохатий Шоколатьє проводив збіговісько посіпак, на якому кодла співала йому дифірамби накшталт перерахованих у Вашоиу дописі здобутків. Серед інших виступав розумний єврей - Пасхавер, який сказав дуже мудру річ: це добре, що здобутків більше, ніж у разом взятих попередників, та замало служіння державі. Далі він не уточнював, мабуть, зважаючи на те, де і що каже. Скажу від себе: служіння - це Уінстон Чечилль, Конрад Аденауер, Давид Бен-Гуріон, Голда Меїр, з нинішніх - Ангела Меркель, більшість англійських прем'єрів та інші. Як же не вважати Нудотного Порош(ен)ка «баригою»(?), коли Крим завалений «Рошеном» (фірмові магазини, секції у супермаркетах) - а нічого, що податки з продажів поповнюють бюджет «країни-агресора»? Були й інші недобрі справи з військом, за які колишнього Верховного Гівнокомандувача називають «мародером». Ну то таке - другорядне. Головне - результати виборів. Виборець гідно оцінив Порохла - у Раду зайде, але з жалюгідною жменькою посіпак і нічого не вирішуватиме.
показати весь коментар
22.07.2019 15:52 Відповісти
Можливо Ви і праві,але все те,що я перерахував--це вже історія і доказова,а ось те,що Ви пишите--це поки що тільки буль-буль і більш нічого!! Якщо Порох БАРИГА і ВОРЮГА,який знищив Україну,то давайте почекаємо звинувачень і ПОСАДКИ,я двома руками ЗА!! А поки що,сопимо в дві ноздрі і чекаємо фіналу,бо до влади прийшли чесні і порядні з підтримкою ПОВНОЮ!!! Навіть коаліції не потрібно,тож чекаємо!!!
показати весь коментар
22.07.2019 18:10 Відповісти
Вы высказываетесь как истинный «Черный», а надо как «50 оттенков Чёрного». Истина обывателям неизвестна и состоит она в степени зависимости Зелюка от КолоМойши. Иногда случается, когда выпердыш восстаёт против выпердевшей его жопы (например, Г(емор)ройсман-Порох). Если вышеупомянутая зависимость жёсткая (а есть основания так полагать, т.к. пропагандистский проект «Слуга народа» создан и раскручен на деньги КолоМойши) - Коломойша докупит необходимое до 300 количество депутатов, без излишних сентиментов выжмет из Украины всё и закинет как непотребный хлам. А виновен в этом именно Порохатый Шоколатье - всякая сверженная власть создаёт условия для своего свержения и прихода именно той власти, которая приходит. Об этом писал Томас Гоббс (1588 - 1671) в "Левиафан, или Материя, форма и власть государства церковного и гражданского" (1651), об этом сказал Зелюк в бельма Порохлу на дебатах. Чего будут стоить мова, армія, церква, если их невозможно будет защитить? Порох после однотурового триумфа вызвал массовое разочарование, а КолоМойша технологично его оседлал, подложив Голобородька-Зелюка и пипл схавал. Эти выборы можно считать революцией - на мажоритарных округах никому неизвестные людишки свергли политических тяжеловесов-мастодонтов.
показати весь коментар
22.07.2019 19:13 Відповісти
Все логично и понятно - ответ «по делу» на каждый вопрос!
Зелибоба даже разговаривать не умеет... до конца своего президентства он сможет только все обосрать, всем тыкать, приказывать писать заявление об увольнении... а потом, когда сам увидит чего он и его обещания стоят, скажет что виноват во всем Порошенко!)
показати весь коментар
22.07.2019 15:50 Відповісти
Сторінка 3 з 3