5602 відвідувача онлайн
6 312 176

Зеленський хоче скасувати державне фінансування партій, які не пройшли в Раду

Зеленський хоче скасувати державне фінансування партій, які не пройшли в Раду

Президент Володимир Зеленський пропонує фінансувати з державного бюджету не партії, що набрали більше 2% голосів виборців, а тільки ті політсили, які подолали 5-відсотковий бар'єр і потрапили до Верховної Ради.

Про це йдеться в законопроекті №1029, який глава держави вніс до парламенту 29 серпня. Сьогодні цей проект закону опублікували на офіційному порталі Верховної Ради, інформує Цензор.НЕТ.

Законопроект передбачає, що право на фінансування з держбюджету отримають партії, які на останніх парламентських виборах набрали не менше 5% голосів в багатомандатному виборчому окрузі.

Крім того, президент вважає за необхідне скоротити держфінансування партій удвічі - з 0,02 розміру мінімальної заробітної плати, помноженої на загальну кількість виборців, які взяли участь у голосуванні по багатомандатному виборчому округу, до 0,01.

Зміни передбачається внести в ст. 17-2 і ст.17-3 закону "Про політичні партії в Україні".

Зараз право на фінансування статутної діяльності мають політсили, які набрали на виборах у парламент понад 2% голосів виборців. За підсумками позачергових виборів у Раду, які відбулися 21 липня, державне фінансування з 1 січня 2020 року отримають 11 політичних партій.

Топ коментарі
+40
мысль о том, что Шарий будет получать 30 млн грн на антиукраинское гавно, меня ужасает!
показати весь коментар
30.08.2019 23:03 Відповісти
+20
честно скажу!. .вот тут я Зеленую Шмарклю поддержу!..
показати весь коментар
30.08.2019 23:01 Відповісти
+19
Зеля ты плохой .Хочешь петины законы отменить,после которых проститутку ********** нужно обеспечивать.
показати весь коментар
30.08.2019 23:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
ви не праві .
альтернативою фінансуванню державою може стати фінансування олігархами
показати весь коментар
31.08.2019 14:22 Відповісти
Партії олігархами створюються, ними ж і фінансуються, так чи інакше.
показати весь коментар
31.08.2019 15:44 Відповісти
Ну так петиция была ж
показати весь коментар
30.08.2019 23:18 Відповісти
а вот это правильно!
показати весь коментар
30.08.2019 23:21 Відповісти
Что в єтом правильного? Вьі же хотите видеть новьіе лица, а как им без финансирования, не ложась под олигархов, вьістраивать партийньіе структурьі? Тот же зеленский стал президентом лишь благодаря своей медийной поддержке, в том числе благодаря каналу 1+1. У проектов, без каких либо средств тупо нет шансов засветиться.
показати весь коментар
31.08.2019 23:33 Відповісти
Зеленський хоче скасувати державне фінансування партій, які не пройшли в Раду - Цензор.НЕТ 28
показати весь коментар
30.08.2019 23:25 Відповісти
Зеленский не ХОТИ, а обрезай, они нам и на .......... не нужны. КРОВОПИЙЦЫ бездарные.
показати весь коментар
30.08.2019 23:26 Відповісти
Зеленский прав - Поддерживаю.
показати весь коментар
30.08.2019 23:35 Відповісти
Вперед !!!
показати весь коментар
30.08.2019 23:36 Відповісти
Интересно, а как проголосуют за это заЖе и ПЕСюны.
показати весь коментар
30.08.2019 23:39 Відповісти
https://izbirkom.org.ua/news/politika-8/2019/nardep-odessit-predlagaet-otmenit-gosfinansirovanie-partii/
показати весь коментар
31.08.2019 17:15 Відповісти
Це теж помилка. Нова політична партія - як садженець занурений у землю. Йому треба трішечки водички-грошей, щоб він прийнявсь, вкорінивсь. Якщо поливати тільки міцні рослини, то сила всієї країни може піти на вирощування бур'яну, але добре вкоріненого. Соціальні ліфти повині працювати.
показати весь коментар
30.08.2019 23:45 Відповісти
Тому навпаки, не ставив би обмежень у 2% для фінансування партій. Набрала партія хочаб якийсь відсоток? Нехай отримає пропорційне фінансування. Це фінансування все одно буде копійчаним для бюджету, але для нової партії воно буде життєво важливим.
показати весь коментар
30.08.2019 23:50 Відповісти
А как же самоорганизация, пожертвования и самопожертвование партийцев ради идеи? Кормить, не имея належного контроля за выделенными деньгами, не правильно.
показати весь коментар
30.08.2019 23:52 Відповісти
Щоб відповісти потрібен логічний ланцюжок.
1. Фінансування партій з держбюджету потрібне, бо інакше партії будуть купуватись цілком і повністю багатіями-олігархами і це буде замкнуте коло, яке суспільство не зможе розірвати.
2. Фінансування лише розпіарених і заможних партій державою не вирішить проблему альтернативи корумпованої влади.
3. Не можна навчити плавати людину, якщо не налити в басейн води.
показати весь коментар
31.08.2019 00:05 Відповісти
ну что соевые? при вашем свиновальце такого не было?
И не дякуйте мне.
показати весь коментар
30.08.2019 23:52 Відповісти
Кацапня с питерками-братья оппозиционеры-работают на оккупанта и агрессора парашу-какое нафиг им государственное финансирование?Собрать нафиг и обменять на наших заложников.Точка.
показати весь коментар
31.08.2019 00:00 Відповісти
То есть, клован хочет сделать, что бы у нас были только олигархические партии?
показати весь коментар
31.08.2019 00:01 Відповісти
клован это твой мыролюбный свиновальц?
показати весь коментар
31.08.2019 00:02 Відповісти
Він лише помиляється. Бо йому треба просто виспатись і відпочити. Працювати по 20 годин на добу є виправданням лише у виключних випадках. Працювати треба. Але в своє задоволення і не більше. Вовік хоче зробити все добре. Він хоче. І це вже великий плюс.
показати весь коментар
31.08.2019 00:10 Відповісти
Петю бы за такое, зелохи на куски разорвали.
показати весь коментар
31.08.2019 00:18 Відповісти
Спитайте у куратора - де можна окрім методички ще й мізків трохи отримати?
показати весь коментар
31.08.2019 00:52 Відповісти
Зеленський хоче скасувати державне фінансування партій, які не пройшли в Раду - Цензор.НЕТ 3755
показати весь коментар
31.08.2019 01:14 Відповісти
свинорылый, пу чхе как там поживает?
показати весь коментар
31.08.2019 05:59 Відповісти
Ти ху...риш ботярою всі 24 години, відпочинь, хлопче.
показати весь коментар
31.08.2019 07:04 Відповісти
...да, Вы правы. Вечная власть олигархов. Очень хитрый подход к вопросу.
показати весь коментар
31.08.2019 00:34 Відповісти
А ти бачив неолігархічну партію в парламенті?
показати весь коментар
31.08.2019 02:03 Відповісти
Партия Удар, допустим.
показати весь коментар
31.08.2019 02:28 Відповісти
й коли це партія Удар фінансувалась поза Парламентом? Видається, в Парламент вона ввійшла з-за того, що зуміла об'єднатися з іншими силами, нефінансована державою.

В цілому, фінансування таких партій Україні нічого не дає - в партії залазять усілякі прохіндєї, які з реальністю не мають нічого спільного. Подивись на Свободу. З нормальної партії за держфінансування вона нікуди не піднялася, бо в результаті фінансового відбору партію очолили барани, які взагалі нездатні бути популярними. Всередині партія має відбуватися відбір по популярності, бо чим популярніша партія - тим більші в неї фінансові можливості. А як він відбудеться, якщо грошові інтереси вже вирішені державою? Ніяк.
показати весь коментар
31.08.2019 02:59 Відповісти
ВО СВобода
показати весь коментар
31.08.2019 06:24 Відповісти
А, ну так, "Пупс" її аж ніяк не фінансує ))
показати весь коментар
31.08.2019 15:50 Відповісти
Зеленський хоче скасувати державне фінансування партій, які не пройшли в Раду - Цензор.НЕТ 9438
показати весь коментар
31.08.2019 00:19 Відповісти
Платить должны те избиратели, которые за них проголосовали.
показати весь коментар
31.08.2019 00:34 Відповісти
100%. Членськими взносами або пожертвуваннями.
показати весь коментар
31.08.2019 15:51 Відповісти
За это ЛАЙК!
показати весь коментар
31.08.2019 00:37 Відповісти
Дуже гарна ідея, прокатять з фінансуванням Шарія
показати весь коментар
31.08.2019 00:48 Відповісти
Пропоную законопроект:
Кожен громадянин Украіни має право:
Раз на тиждень дать копняка екс - презіднту, екс-прем"еру і кожному екс-депутату ВРУ.
Раз на місяць міського голову витягать з крісла і тягать дупой по дорозі.
Раз на рік саджать місцевого голову (нач. жеу) на кіл.
показати весь коментар
31.08.2019 01:06 Відповісти
Стосовно саджання на кіл вважаю перебільшенням, занадто не естетичне видовище, а от копняками треба "заохочувати" і поточних гамадрил, від цього їхній ККД стане набагато вищим...
показати весь коментар
31.08.2019 06:28 Відповісти
Кончай уже с наркотиками💉💊😄😁
показати весь коментар
31.08.2019 08:14 Відповісти
Не бери приклад з Зеленского, не приймай більше коксу, бач як ти відразу перезбуджуєся, а це шкодить твоєму здоровлю...
показати весь коментар
31.08.2019 06:32 Відповісти
Партии вообще не должны фининсироваться из гос.бюджета. Сдавайте партийные взносы и на них ведите работу партии, платите лидеру....Почему я должен или еще кто то платить налоги из которых будет финансироваться партия, которая мне не интересна. У нас этих сраный партий мешок. И что....всех кормить?! Нах..надо! Партии должны существовать за счет взносов членов партии, а не за счет налогоплательщиков не имеющих к этим партиям никакого отношения. Финансировать всяких кремлевских Шарий, Ляшков, Кернесов, Труханов с Доверяй делам и другой трэш ?! Зачем?! отборное гавно.
показати весь коментар
31.08.2019 04:13 Відповісти
во всем мире партии финансируются гос- вом . хотите что бы олигархи платили? значит не пищите что рада работает на них
показати весь коментар
31.08.2019 07:12 Відповісти
Ва всьом мірє - занадто перебільшено. А як фінансування з держбюджету заважає олігархам керувати своїми ручними партіями? На карман легше - ото і все.
показати весь коментар
31.08.2019 14:18 Відповісти
ты поинтересуйся а потом пиши, по твоему зеля на карман берет?
показати весь коментар
31.08.2019 22:24 Відповісти
вот это дело , петушарии как вам такое?))))
показати весь коментар
31.08.2019 05:57 Відповісти
а зачем зеле конкуренты?))) он скоро вообще все партии отменит. его брат ***** многому научит
показати весь коментар
31.08.2019 07:10 Відповісти
новость читал ? мысль уловил ? не ?
показати весь коментар
31.08.2019 08:43 Відповісти
если нет гос финансирования то честным политикам придется обратится к олигархам, которые объяснят что мы дадим денег только если вы будете поддерживать курс зели. так тебе понятно? на рашу и ***** посмотри, вот такая же модель строится и у нас
показати весь коментар
31.08.2019 22:30 Відповісти
это шарий честный "политик" ?
показати весь коментар
01.09.2019 00:22 Відповісти
ты лучше вопрос задай почему за него проголосовало больше 2% избирателей украины? а ты же хочешь что бы закон был один для всех? вот и шарий так хочет. еще вопросы есть?))))
показати весь коментар
01.09.2019 17:09 Відповісти
а зачем мне в принципе этот вопрос себе задавать по поводу какого то лушпаря ? если бы по закону, то шарий за антиукраинскую риторику , это я в общем , должен уже валить лес который не сажал, а до этого его должны были отмудохать шо резинового коня.
показати весь коментар
01.09.2019 17:20 Відповісти
детка, а не подскажешь что это за статья за антиукраинскую риторику?))) это ты сам выдумал? а вот 2 % согласны с ним. и вообще у нас свобода слова. вот кто с тобой не согласен то они обязательно должны бить тебя?
показати весь коментар
01.09.2019 21:26 Відповісти
лох, проплывай мимо вместе с шариём и его 2 % .
показати весь коментар
02.09.2019 07:57 Відповісти
лучше иди в футбол поиграй во дворе с ребятами чем пишешь всякий детский бред)))
показати весь коментар
02.09.2019 11:40 Відповісти
Вот это правильно!!
показати весь коментар
31.08.2019 07:22 Відповісти
За что ви пріслєдуєтє партію Шарія?🤗😁
показати весь коментар
31.08.2019 08:10 Відповісти
А вона є?
показати весь коментар
31.08.2019 14:19 Відповісти
Петушарій і його шльондра, це вже партія яку зареєстрували на виборах...
показати весь коментар
31.08.2019 14:49 Відповісти
Вот тут шЛяшко зарыдает, это же со всех сторон облом получается, ни "работы" не денег.
Придется вспоминать молодость, правда кому нужен пожилой пи#рас.
показати весь коментар
31.08.2019 08:53 Відповісти
Шустеру.
показати весь коментар
31.08.2019 09:04 Відповісти
показати весь коментар
31.08.2019 14:20 Відповісти
Нехрен кормить дармоедов.ЗА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
показати весь коментар
31.08.2019 10:19 Відповісти
...Зеленський пропонує фінансувати з державного бюджету не партії... Джерело: https://censor.net/ua/n3145678 цікавий заголовок ( скоріше всього не не туди поставили)

Партії повинні фінансуватися внесками своїх членів і від продажу партійної газети. Члени партій повинні бути зареєстровані в єдиному реєстрі виборців. Виборець може бути членом лише однієї партії. Як на мене: все прозоро, все перевіряється. і нічого лишнього.
показати весь коментар
31.08.2019 14:37 Відповісти
Сторінка 2 з 2