11634 відвідувача онлайн
4 606 66

У МОЗ анонсували введення обов'язкового страхування відповідальності лікарів, - Скалецька

У МОЗ анонсували введення обов'язкового страхування відповідальності лікарів, - Скалецька

У Міністерстві охорони здоров'я розробляють законопроєкт про обов'язкове страхування відповідальності, яке дозволить лікарям почуватися захищеними і сприятиме спілкуванню з пацієнтом без обвинувачень.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на "Главком", про це заявила міністерка охорони здоров'я Зоряна Скалецька.

"На стадії законопроєкту: обов’язкове страхування відповідальності. Це той інструмент, який захищає лікаря - дуже часто від необґрунтованих звинувачень… надає пацієнтам можливість бути захищеним, якщо раптом виникає ситуація. Це та річ, яка більше сприятиме нормальному спілкуванню без обвинувачень", - розповіла Скалецька.

Міністерка зазначила, що після 2014 року, після скасування санітарної служби, так і не вдалося створити нову модернізовану систему. Тож виникає дуже багато запитань, хто та в яких ситуаціях несе відповідальність, хто та яке ухвалює рішення в епідемічних загостреннях.

"На сьогодні ми вже готуємо відповідь на ці питання, як системи громадського здоров’я – її розвиток. Система профілактичних заходів, звичайно: однією з перших є вакцинація, і дуже добре, що в нас регіони активно включилися в цей процес, підіймають важливість і прискорюють кількість вакцинованих і рівень вакцинації покриття. Але цього недостатньо, і точно ми будемо більше працювати", - додала міністерка.

Топ коментарі
+9
А платить как всегда будет пациент... Схематозники
показати весь коментар
22.11.2019 15:36 Відповісти
+7
Так я и не понял это врачей страхуют от обвинений со стороны пациентов или пациентов страхуют от ошибок со стороны врачей?!!
показати весь коментар
22.11.2019 15:39 Відповісти
+6
ни при нашей жизни! ЛЕТ ЧЕРЕЗ 100 ОДНОЗНАЧНО ЧТО ТО ИЗМЕНИТСЯ!
показати весь коментар
22.11.2019 15:43 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А платить как всегда будет пациент... Схематозники
показати весь коментар
22.11.2019 15:36 Відповісти
А пациента когда защитят от глупых врачей и поборов в государственных больницах?
показати весь коментар
22.11.2019 15:38 Відповісти
В ЭТОЙ СТРАНЕ НИКОГДА!!
показати весь коментар
22.11.2019 15:40 Відповісти
английская пословица говорит, что не говори никогда "никогда"
может что-то и когда-то изменится))
показати весь коментар
22.11.2019 15:42 Відповісти
ни при нашей жизни! ЛЕТ ЧЕРЕЗ 100 ОДНОЗНАЧНО ЧТО ТО ИЗМЕНИТСЯ!
показати весь коментар
22.11.2019 15:43 Відповісти
да я уж тоже пессимостом таким стал
показати весь коментар
22.11.2019 15:48 Відповісти
Як вам вдалося зо 10 хвилин з UA до UK і до UA знову
А як в UK з цією проблемою?
показати весь коментар
22.11.2019 16:13 Відповісти
21 на дворе вообще то.
показати весь коментар
22.11.2019 16:18 Відповісти
имел в виду 21век
показати весь коментар
22.11.2019 16:19 Відповісти
...на ракЄтЄ с нєпрєдсказуЄмой траЄкторіЄй со скоростьЮ 27 махов
показати весь коментар
22.11.2019 16:23 Відповісти
27 кацподмахов - вроде точнее
показати весь коментар
22.11.2019 17:06 Відповісти
жартую, шо тут складного проксі змінювати?
але В UK жив
та ніде воно теж все гаразд, для простої людини
показати весь коментар
22.11.2019 17:33 Відповісти
Так я и не понял это врачей страхуют от обвинений со стороны пациентов или пациентов страхуют от ошибок со стороны врачей?!!
показати весь коментар
22.11.2019 15:39 Відповісти
ты все правильно понял
я то вопще удивился а что в уркаине еще ктото может кудато пойти и врача обвинить
Бутусов давай сюда статистику сколько врачей осуждено за ненужные операции Статья ККУ Нанесение тяжких телесных
ну
ждем
показати весь коментар
22.11.2019 15:54 Відповісти
Умисне заподіяння шкоди не охоплюється такою страховкою. Мова йде про стархування відповідальності за лікарську помилку. А це вже спец стаття ККУ - 140
показати весь коментар
22.11.2019 17:04 Відповісти
Невиконання чи неналежне виконання медичним або фармацевтичним працівником своїх професійних обов'язків внаслідок недбалого чи несумлінного до них ставлення, якщо це спричинило тяжкі наслідки для хворого, -

вішь ті мудила це стаття щодо помилок
а якщо лікар робить завєдомо непотріну складну операцію щоб взяті декілька тисяч гонорару
то це саме Нанесення тяжких тілесних
показати весь коментар
22.11.2019 18:31 Відповісти
Муділа по з перепою тебе зачав.
Навчись читати ідіот. Умисне спричинення лікарем шкоди не може охоплюватись подібною страховкою. Це зовсім інша тема і кваліфікація.
показати весь коментар
22.11.2019 19:13 Відповісти
муділа плевать я хател на вашу бюрократію
лично мне важно кагда врачи рвачи перестанут делать ненужніе операции единственній смісл яких пару тисяч в карман
коли ти прохаєш зробити тобі реабілітацію після операції в Німеччині за гонорар а тобі кажуть нах нам твоя реабілітація лягай давай нам 2 000 євро ми зробимо свою операцію а потім реабілітація і так скрізь
шо хоч одного посадили
так буде і з страховками
гроші візьмуть а користі ноль
от щас в аптеках один фальсіфікат
і що він щезне
показати весь коментар
22.11.2019 19:34 Відповісти
Я не знаю у якій піз.ді матиреній ти жиєш... у нас такого не має
показати весь коментар
22.11.2019 21:38 Відповісти
Київ
с определенієм Києва при Кличку я згоден
показати весь коментар
23.11.2019 09:09 Відповісти
Коли Зебіли поставлять свого мера, ви будете із сумом згадувати Кличка...
показати весь коментар
23.11.2019 09:55 Відповісти
з сумом я згадуюю зелений Києв за часів СРСР
а не цю помойку що зробили за 30 років
я згоден що далі буде ще гірше
але ваша пропозиція вибирати між Гулагом або Маутхаузеном мяко кажучи некоректна
я хочу мером Києва екс мера Варшави а не Попова чи Черновецького
показати весь коментар
23.11.2019 10:57 Відповісти
дожились блин ямі на дорогах кірпічом замачівають
такого при януковощі не було це виключно досягнення Кличка
показати весь коментар
23.11.2019 10:58 Відповісти
При Овочі в нас дороги були, як у Лугандонії в районаз бойових дій. Ми до Берегова (20км) дві години добирались... Цю суку Овоча, навіть згадувати не бажаю...
показати весь коментар
23.11.2019 11:37 Відповісти
едил я от Равы Русской чз Немиров на Львов питец полный я согласен
но
такие дороги по всей уркаине чуть в сторону от автосранов
и улучшения я не вижу
как начали при януке сыпать золу в ямы так и сыпали при падле пете и щас сыпят при мерзоте кличку
показати весь коментар
23.11.2019 11:49 Відповісти
Ні, в Доунбабве, Яник двічі в рік асфальт перекладав.
показати весь коментар
23.11.2019 11:55 Відповісти
Зараз, за вашою логікою, симплять при мерзоті Зеленському.
показати весь коментар
23.11.2019 11:56 Відповісти
добавлю
паскоку веду актівний образ жізні то с травматологами корешусь 30 років
спочатку і встигли зробити непотрібну операцію а ось потрібну не зробили
тому ті с ким починав зараз поважні прохвесори
тому при очєредном залете в скорую і очередной пропозиції кромсати і ставити титан
я на авто і до прохвесора і виявилось шо ні порошенка не треба різати і титанувати
щодо ліків то самі прохвесори кажуть що фальсифікат привозь ліки з закордону
я так і роблю причому ліки з Німеччини в півтора рази дешевші ніж фальсифікат в Києві
показати весь коментар
23.11.2019 11:02 Відповісти
Ліки тут взагалі до чого? Це як звинувачувати виробника авто, у неякісному бензині... я теж везу їх від мадярів чи словаків. Благо тут 30 ки до кордону... не існує механізму контролю запропоновах лікарем витрат. І не буде існувати при цій системі. Тільки приватна страхова медтцина і страховик, як особа не зацікавлена платити зайве!
показати весь коментар
23.11.2019 11:33 Відповісти
это к пониманию что Украина это не госудраство а клан корлеоне на все 100%
лекарства ктото ввозит растамаживает фасует поставляет в аптеки СЕРТИФИЦИРУЕТ люди это делают по которым расстрельная статья плачет
при януке те самые страховики хй оплачивали автоцивилку при ДТП положено а вот не заплатим пару знакомых так влетели
вот в Германии гос страховка и работает как часы ну медленно да хочешь быстро иди к частнику или в частную страховку
тем не менее я лечился по госстраховке и все как часы написал местный эс ку лапп направление в Шарите сразу приняли не посылая кудато в другое место попроще и подешевле
то же самое и страховик оплатил все десятки тысяч евро за лечение бес проблем
попоросили только сделать сканы пасспорта что я выехал из Германии почему перестал платит взносы
показати весь коментар
23.11.2019 11:46 Відповісти
Є одне але... Німеччину, якою ви так пишаєтесь, збудували батьки та діди ******** німців, а ваші батьки та діди, збудували Україну. Після цієї аксиоми, можно і ваш пось вставити... про те, що саме вони збудували.
показати весь коментар
23.11.2019 11:50 Відповісти
та й я встиг до 30 рокыв щось побудувати
а с приходом Кравчука все валять целенаправленно это уже 101% понятно
децивилизация
а хто шкодить це зрозумыло Беня та його кагал
показати весь коментар
23.11.2019 11:56 Відповісти
зараз в Берлине дочертиков бывших советских в тч и укров кто будуе Германию получая там по труду.
А тут уже такой промышленности нету. все порезали. Так что в жпе мы очень глубоко.

Кстаи при СССР лечили меня бесплатно и качественно по бывшим в то время методикам. Както давал хирургу деньги не взял!
показати весь коментар
23.11.2019 11:58 Відповісти
За ваше безкоштовне лікування у Совку, селянин замість 2р. За буханку виробленого хлібу отримував 10 коп. Нічого безкоштовного не існує. Є просто люди, які живуть за чужий рахунок
показати весь коментар
23.11.2019 14:13 Відповісти
***** ***** ты совсем упоротый *****. В СССР буханка хлеба стоила 20 коп. И простые рабочие и селяне жили в пять раз лучше чем сейчас при Геноциде.
показати весь коментар
23.11.2019 16:45 Відповісти
Держава це я і ви. Про яку державу говорите ви, без нас? я не знаю. Умі ці члени клану, ваші сусіди, родичі, знайомі і т.п. не існує якоїсь касти, яка шкодить простим людям. Вони це роблять разом!
показати весь коментар
23.11.2019 11:53 Відповісти
Лікарі й до цього не несли жодної відповідальности, а тепер за це ще треба буде заплатити пацієнтам зі своєї кишені. Напевне у блаЗЄнських погані справи, якщо навіть у такий спосіб хочуть витягнути гроші.
показати весь коментар
22.11.2019 16:15 Відповісти
Нехай Скалецька лікується, бо скоро лікарів в Україні практично не буде.
показати весь коментар
22.11.2019 15:45 Відповісти
А на біса вони? Он "кварталом" всунули преЗЄдента. А чому "кварталом" не можна лікувати? "вЄчЄрній_лєчЄбньій_квартал"
показати весь коментар
22.11.2019 16:17 Відповісти
У нас нет врачей . Благодаря политике государства они все сбежали . Остались дантисты и аферисты.
показати весь коментар
22.11.2019 15:55 Відповісти
Чому Ви поважних дантистів поставили поруч із шахраями?
показати весь коментар
22.11.2019 16:19 Відповісти
Але ж дантисти залишились, а чому? Бо держава пішла геть із цієї сфери!!
показати весь коментар
22.11.2019 16:22 Відповісти
яну ті такі добрий ***** с половим лрганом бабушкі
захожу до частніка розказую симптоми проблєми
сідай в крісло будемо пломбувати 3 тис гривень
встаю іду нах
шукаю знайомого
все теж
але в знайомого спочатку рентген 300 грвн і виявилося що сведлити і пломбувати не треба
вішати треба та на палі садити
показати весь коментар
22.11.2019 19:37 Відповісти
3к пломбувати? 3 пломби із наркозом - 800 грн. Правда я обслуговуюсь в цій клініці вже 20 років...
показати весь коментар
22.11.2019 21:36 Відповісти
знімок в них входить...
показати весь коментар
22.11.2019 21:37 Відповісти
это что-то типа будут брать расписку-страховку что врач при любом исходе не виновен?
почему так "вязко" написано, что ничего не понятно (прям как в договорах на кредит.))))...только вместо денег жизнь...
показати весь коментар
22.11.2019 15:56 Відповісти
Врачи в основном лечат абы как, и уже последствия. Никто не хочет, например, докапываться до причины возникновения гипертонии. А зачастую вообще не хотят бесплатно смотреть на пациентов в государственных медучреждениях, особенно семейные врачи. Люди страдают от такого скотского отношения со стороны врачей.
показати весь коментар
22.11.2019 15:58 Відповісти
Може з початку навчитися лікувати?
показати весь коментар
22.11.2019 16:03 Відповісти
Не от кого учиться. Они лечение больных хотят заменить огульным вакциновпариванием для здоровых.
показати весь коментар
22.11.2019 16:13 Відповісти
Є, у приватних клініках є спеціалісти. Вони просто не будуть задарма нікого вчити. Є ВНЗ, там нехай вчаться, а хто хоче вчитись у практика, нехай платить окремо
показати весь коментар
22.11.2019 16:33 Відповісти
Йому не лікарі потрібні, а бабки-ворожки. Він прихильник урінотерапії.
показати весь коментар
22.11.2019 17:27 Відповісти
Це не наші методи!
показати весь коментар
22.11.2019 16:21 Відповісти
Супер, але яким боком це до державної медицини? Якщо за це будуть платити самі лікарі, то це маразм, а якщо держава, то це зняття повної майнової відповідальності з лікаря
показати весь коментар
22.11.2019 16:04 Відповісти
Клиника БАРИС - вот решенье всех вопросов!
показати весь коментар
22.11.2019 16:13 Відповісти
Так і є. Чому ні?
показати весь коментар
22.11.2019 16:20 Відповісти
и НЕ ГОВОРИ! Всего за сто долларов тебя отвезут в районную больницу, но с сиреной и мигалкой, почёт и красота!
показати весь коментар
22.11.2019 18:17 Відповісти
Лише за 100? Якісь срані 100 баксів коли на кону життя? Та це ж халява!
показати весь коментар
22.11.2019 19:14 Відповісти
ОК! Лично тебя отвезут за 200!
показати весь коментар
23.11.2019 10:19 Відповісти
Та хоч за 500, проблема то в чому? Для меге проблема коли не має кому відвезти ні за 100 ні за 1000. Оце проблема
показати весь коментар
23.11.2019 11:46 Відповісти
Середня зарплата лікарів у Анголі і Тунісі - 900 $ Кенії - 1000, Ботсвані - 2500 $. В Україні - 200. Ще рік-два і в поліклініках і лікарнях залишаться одні інтерни і пенсіонери.
показати весь коментар
22.11.2019 18:47 Відповісти
Я не знаю лікарів, які на Закарпатті працюють менше ніж за косар євро..
показати весь коментар
22.11.2019 19:15 Відповісти
Офіціально? Пане юристе, все що отримують закарпатські лікарі більше 5000 гривень - дрібне або велике вимагання, в залежності від посади. В Польщі за одне нічне чергування лікар отримує, ЛЕГАЛЬНО, ОФІЦІАЛЬНО, не КРИМІНАЛЬНО близько 7000 гривень.
показати весь коментар
22.11.2019 22:04 Відповісти
Я маю на увазі державну медицину. В Шаянах або Поляні лікарі дійсно заробляють "косарі".
показати весь коментар
22.11.2019 22:07 Відповісти
Зарплату врачам , вымогательство, необоснованные операции и многое другое можно было бы решить через впроваджування страховой медицины! А так водитель получает больше врача в три раза! Сами толкают врачей на "пидзаработок"!
показати весь коментар
22.11.2019 22:36 Відповісти
Я как канадец немного не понимаю. В Канаде и США тоже есть страхование ответственности врачей. Но известно, что страховать нужно только то, что ты не можешь себе позволить. Здесь это нужно врачам потому, что пострадавший пациент может засудить врача или клинику на миллионы долларов.
А что в Украине? Там есть такая возможность и главное реальная практика судебных исков против врачей с возмещением ущерба? Если да, то страховка имеет смысл (всё равно врач включит ее в стоимость своих услуг). А иначе это просто бессмысленные поборы с пациентов.
показати весь коментар
23.11.2019 00:24 Відповісти