9386 відвідувачів онлайн

Підозрювані у вбивстві Шеремета відмовилися від проходження низки експертиз, - МВС

Підозрювані у вбивстві Шеремета відмовилися від проходження низки експертиз, - МВС

Фігуранти справи про вбивство журналіста Павла Шеремета в Києві відмовилися від участі в низці експертиз, незважаючи на публічні заяви про готовність сприяти встановленню істини.

Як передає Цензор.НЕТ, про це заявили в Міністерстві внутрішніх справ України.

У повідомленні зазначається: "У зв’язку з підвищеною увагою суспільства та з метою повного і прозорого процесу розслідування резонансного злочину слідчі НПУ постійно інформують про хід розслідування вбивства Павла Шеремета: нині триває процес розсекречення матеріалів негласних слідчих (розшукових) дій та проводиться 32 судові експертизи.

Водночас, наголошують правоохоронці, попри публічні заяви сторони захисту у ЗМІ про готовність їхніх підзахисних сприяти встановленню істини у справі про вбивство журналіста Павла Шеремета, насправді підозрювані відмовляють органу досудового розслідування в участі у таких слідчих діях. Таким чином процес проведення слідчих дій ускладнюється.

Насамперед йдеться про відмову Яни Дугарь від дачі показів у ході допиту як підозрюваної та проведення низки експертиз: почеркознавчої, судово-психіатричної.

Щодо інших підозрюваних: Андрій Антоненко відмовився від проведення слідчого експерименту та дачі показів у ході допиту, а Юлія Кузьменко – від проходження судово-медичної й габітоскопічної експертиз. Окрім того, і Андрій Антоненко, і Юлія Кузьменко відмовилися від одночасного допиту.

Водночас представники групи слідчих ГСУ НПУ звертають увагу, що усі троє підозрюваних відмовилися від проходження інтерв’ювання з використанням поліграфа (при цьому Яна Дугарь раніше брала участь у такому дослідженні, ініційованому стороною захисту, а Юлія Кузьменко давала згоду на його проведення).

Нагадаємо, 12 грудня поліція затримала трьох підозрюваних у вбивстві журналіста Павла Шеремета. Це військова медсестра Яна Дугарь, волонтерка Юлія Кузьменко, ветеран АТО Андрій Антоненко. Крім них, за версією слідства, до вбивства причетне подружжя ветеранів - Владислав та Інна Грищенки. Мотивом підозрюваних слідчі вважають спробу дестабілізувати соціально-політичну ситуацію в Україні.

4 лютого 2020 року Печерський суд продовжив арешт Кузьменко на 2 місяці. 5 лютого Печерський суд продовжив арешт Антоненку на 2 місяці. Цього ж дня суд прийняв рішення залишити Дугарь під нічним домашнім арештом за місцем служби.

Павло Шеремет загинув вранці 20 липня 2016 року внаслідок вибуху машини.

Топ коментарі
+48
Подозреваемые в убийстве Шеремета отказались от прохождения ряда экспертиз, - МВД - Цензор.НЕТ 2637
показати весь коментар
26.02.2020 18:57 Відповісти
+46
Да. Они и не должны соглашаться. Это обвинение должно доказывать их вину, и доказывать до заключения под стражу, а не после, как сейчас. Когда существуют результаты проведения различных экспертиз, противоречащие одна другой.
показати весь коментар
26.02.2020 19:00 Відповісти
+45
Презу́мпция невино́вности (https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9B%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%BD%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9_%D1%8F%D0%B7%D1%8B%D0%BA лат. praesumptio innocentiae) - один из основополагающих принципов уголовного https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE судопроизводства , заключающийся в том, что лицо считается невиновным, пока его вина в совершенном преступлении не будет доказана в порядке, предусмотренном законом, и установлена вступившим в законную силу приговором суда.. Основной принцип презумпции невиновности гласит: «Бремя доказывания уголовной вины лежит на обвинителе».

А не сначала арестовать, а потом проводить экспертизы в попытке доказать вину.
показати весь коментар
26.02.2020 19:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Прокурорские и экспердов правильных нашли и черновики заключений согласовали, а тут такой облом, неблагодарные подозреваемые!
показати весь коментар
26.02.2020 19:46 Відповісти
Стара аваківська пісенька...

Речниця з НПУ:
(7 хв. 17 сек - 8 хв.) Дивно виглядає ситуація. Підозрювана відмовляється співпрацювати з офіційним слідством, а від так затягує процес розслідування, але у той же час погоджується на проведення сумнівних досліджень ініційованих стороною захисту, результати яких не є доказами у кримінальному провадженні.
Розслідування вбивства Павла Шеремета триває, незважаючи на те, що чимало вже зроблено для встановлення істини, об'єктивного, повного та неупередженого розслідування. Слідство ініціює проведення ряду слідчих дій, а відтак закликає учасників процесу та всі зацікавлені сторони до співпраці.

БРЕХНЯ № 10
Як зазначено вище Яна Дугарь з'являлася на всі виклики слідчих.
Проте підозрювана і не зобов'язана співпрацювати зі слідством, особливо з необ'єктивним і упередженим. Суспільству подають таку інформацію в стилі радянської пропаганди, щоб створити негативну думку про людину, яка не допомагає себе обвинувачувати, а тому "погана" і має відношення до злочину. Це право людини не свідчити проти себе і захищатися, самостійно збирати докази, в тому числі про порушення слідчих і прокурорів.

А в слідчих і прокурорів за законом мають обов'язок встановлювати не лише докази винуватості, але й ті, що виправдовують людину. Натомість бачимо, що поліція займається доказами спростування алібі, а не надає належних доказів, які прямо доводять причетність до злочину. В цьому випадку принцип "презумпції невинуватості" діє навиворіт: коли слідчі не маючи власних доказів винуватості, намагаються поставити під сумнів повні, чіткі і послідовні докази захисту про невинуватість.
https://docs.google.com/document/d/1_P6JiHIGJrl2-6l2miwChv2KYlpb8J0TU06m6iUKAY4/edit?fbclid=IwAR2PCuTSCW0999HUQ-DZR4c0NMS2qWfnfCjjigB3A4MMD4IJ_J5jLF4P4mE Стенограма речниці НП від 12.02.2020 року зі спростуванням
показати весь коментар
26.02.2020 19:48 Відповісти
нє. мусора не люди, це зрозуміло. а навіщо невинна людина вигадує собі алібі ? і ще підмовляє для цього іншу особу.
показати весь коментар
26.02.2020 20:45 Відповісти
Гм.Тобто невинній людині алібі не потрібне ? І так в тюрячці на халявних харчах перекантується,поки мєнти сову на глобус натягнуть ?
Ти невинний доти,доки товаріщь прокурор з слєдаками не передумають.Поки не зіткнешся з цією системою,-не зрозумієш.
Про вигадане алібі-теж прокурор сказав ? Вірю,ага.
показати весь коментар
26.02.2020 20:53 Відповісти
Твоя справа. Щоправда це факт який ніхто не заперечує
показати весь коментар
26.02.2020 21:16 Відповісти
Псих экспертизу нужно делать Янелоху, Авакову и его псам. Ублюдки издеваются, в лучших традициях НКВД, над Украинцами. Хохлам(73%) пофиг... рабы.
показати весь коментар
26.02.2020 19:48 Відповісти
Подсудимый злоупотребляет своим правом на защиту вызывая слишком много свидетелей защиты. Это говорит о том, что подсознательно подсудимый осознает вину. Внимание вопрос знатокам: кто, где, когда? Даю подсказку, от приговора порохоботы в экстазе до сих пор.
показати весь коментар
26.02.2020 19:54 Відповісти
А с какого елдака тебя, не украинца, волнуют внутри украинские дела ?
показати весь коментар
26.02.2020 19:58 Відповісти
Что, неужели догадался кто? Кацапчек, у тебя аквафреш вылез из под прокси.
показати весь коментар
26.02.2020 20:00 Відповісти
Для тупорылых кацапов поясню. Это не про дело Шеремета. Это заявление реального прокурора в реальном суде.
показати весь коментар
26.02.2020 20:13 Відповісти
Не понятна причина истерики порохоботов. Почему они так возмущены моим сообщением о приколах пещерского суда.
показати весь коментар
26.02.2020 20:04 Відповісти
Ответа не,значит слился. Не лезь в Украину, обмазывайся говненцом втихаря. Воняет сильно
Подозреваемые в убийстве Шеремета отказались от прохождения ряда экспертиз, - МВД - Цензор.НЕТ 8381 .
показати весь коментар
26.02.2020 20:32 Відповісти
Кто про что, а кацапы про говно.
показати весь коментар
26.02.2020 20:35 Відповісти
Подозреваемые в убийстве Шеремета отказались от прохождения ряда экспертиз, - МВД - Цензор.НЕТ 7542
показати весь коментар
26.02.2020 20:40 Відповісти
Да, скользький, неприятный тип. Наверное из-за того что ходит вверх ногами в своей Канаде, по отношению к нам..
показати весь коментар
27.02.2020 22:30 Відповісти
Сидиш в Канаді, а весь в Україні, чого ти туди поперся, втік від Феміди за кордон, як нормальний політик , один з тисяч ?
показати весь коментар
26.02.2020 20:35 Відповісти
Однако мы отклонились от темы. "Подсудимый злоупотребляет своим правом на защиту вызывая слишком много свидетелей защиты. Это говорит о том, что подсознательно подсудимый осознает вину." Это заявление реального прокурора в реальном суде. Одобряешь или нет?
показати весь коментар
26.02.2020 20:57 Відповісти
Оціночні судження, ну бо ж прокурор, це то й же самий адвокат , але з іншим знаком. Прокурор, як і адвокат, може що завгодно молоти язиком, щоб перетягнути суд на свою сторону. І на закон посилатися, і Будду закликати, і плакати , і молити, і в суд не являтися, та що завгодно Як що в цілому, то одобрюю, а що ? А от суду вестись на таке зовсім недопустимо,і в рішенні такого зовсів не повинно бути. Кожна людина в своєму житті такі трюки використовує, давити на ємоції, щоб добитися потрібних дій. Батьки дітей лякають, бабаєм, чужим дядьком, то-що, щоб їла, чи спала.. Ви хотіли суд, судів похвалити , чи навпаки, розмазати ? До чого викручуєте?
показати весь коментар
27.02.2020 11:15 Відповісти
Мне было интересно ваше мнение по этому вопросу. Но если в целом одобряете, тогда вопросов нет. Вернее есть один вопрос - почему вы возмущаетесь ходом расследование этого дела, если как вы сказали посадить - это работа прокурора, "ничего личного".
показати весь коментар
27.02.2020 19:30 Відповісти
Какого дела ? Садить это работа прокуроров, лично я работой абсолютно не возмущаюсь, возмущаюсь нарушением Законов . А в той цитате , что вы цитируете нарушений законов не вижу, но я , правда , не специалист
показати весь коментар
27.02.2020 21:52 Відповісти
Вы какой то мутный, передергиваете и манипулируете. Вот прокурор один раз сказал вот так, правильно сказал ? Правильно ! А раз так, значит вы всю его работу одобряете !
показати весь коментар
27.02.2020 22:16 Відповісти
"подсознательно подсудимый осознает вину" -- ага, довести подозреваемого до грани сумасшествия, сломать, а потом кричать "кто не зенелох, и спрятался, тот и виноват".
показати весь коментар
27.02.2020 12:03 Відповісти
Как я уже говорил, это было в реальном суде. Могу поспорить, когда вы узнаете кого судили, тут же закричите "какой умница, тот прокурор, настоящий патриот".
показати весь коментар
27.02.2020 19:32 Відповісти
Какого то дела ? Что там за дело то? Прокурор то может и на суд не являться, могут и без него осудить, судит суд, а не прокурор.
показати весь коментар
27.02.2020 21:54 Відповісти
Расслабся, раз ты работой прокуратуры в расследовании дела Шеремета удовлетворен, о вопрос закрыт.
показати весь коментар
27.02.2020 22:00 Відповісти
По делу Шеремета там нарушения Законов целый букет, а в той речи, что вы привели нарушений никаких. Нарушения не в словах, а в действиях
показати весь коментар
27.02.2020 22:10 Відповісти
Вы сами тут первый раз упомянули "Шеремет" и тут же мне его лепите, я за это вообще не заикался, а во-вторых и мнение о деле Шеремет не мог выразить , поскольку за него и не заикался. Это все ваши фантазии и выдумки. И тут же пишете что вопрос закрыт, это чтоб я не возражал типа? Какой то дешевый трюк
показати весь коментар
27.02.2020 22:24 Відповісти
Любой прокурор или кто там , если немного есть опыта, может чудеса творить, может вправо идти, может влево, может притормозить, может ускорить, и все в пределах Закона. Далее идет суд, судья руководствуется Законом и "внутришнимы переконаннямы" и все очень и очень законно. Как влиять на переконання? Я не знаю, особенно если судья сепаратист по переконаннях
показати весь коментар
27.02.2020 22:03 Відповісти
Не вижу ответ на вопрос. Итак повторим , ч5чего , предварительно рашистская ботяра , испражняется здесь ?
показати весь коментар
26.02.2020 20:04 Відповісти
Для Украины уже достаточно позора, что Торнадовцы сидят без доказательства вины. Хватит уже подгонять невиновных людей под хотелки воров у власти.
показати весь коментар
26.02.2020 20:06 Відповісти
по справі 31 серпня хлопці сидять більше 4 років.Засідання суду проводиться тільки для продовження терміну затримання.Доказів їхньої провини немає.
показати весь коментар
26.02.2020 22:50 Відповісти
зеленский марионетка бандитов
показати весь коментар
26.02.2020 20:22 Відповісти
Вообщем типичное поведение невиновных лиц. Интересно посмотреть/послушать материалы нсрд
показати весь коментар
26.02.2020 20:29 Відповісти
Мусора впевнені, що вбили вони того бідолагу. І є в них серйозний мотив. Просто мусора до часу про це не говорять.
показати весь коментар
26.02.2020 20:38 Відповісти
как-то по-дебильному зелёное правосудие лепит горбатого и впихает невпихуемое..
- за это отдельное спасибо авак- и портн-овцам, что так профессионально выставляют своего Вошьдя тем, чем оно есть.. как бы не запрещали придворные сраколизы истории про сцаря-осла..
показати весь коментар
26.02.2020 21:29 Відповісти
Дайте мне машину Кузьменко, купленной после убийства, и проводите со мной все эти экспертизы, пофиг А эти герои сдулись. Ой пахнет плохо от героев.
показати весь коментар
26.02.2020 21:35 Відповісти
От степана и его виртуального желания не пахнет, смердит.
показати весь коментар
27.02.2020 12:09 Відповісти
рюкзакани повинні доводити вину підозрюваних, а не підозрювані доводити свою непричетнсть!
показати весь коментар
26.02.2020 22:00 Відповісти
Ситуация конечно неоднозначная.То обвиняемые алиби себе многочисленные сочиняют.На это они согласны,а вот провести экспертизу подчерка или пройти полиграф,зась.Почему,если им нечего скрывать?Остается подождать,какое решение вынесет суд,соблюдая нейтральную позицию.Дело темное.Решение суда может быть как в одну,так и в другую сторону.
показати весь коментар
26.02.2020 22:00 Відповісти
навіть капці розсиіялися,коли прочитала---'' суд,соблюдая нейтральную позицию''
показати весь коментар
26.02.2020 22:51 Відповісти
Глазков, ты сам себя понимаешь? Нейтральная позиция, или мнение туда, мнение сюда? Или "Да какая разница!"?
показати весь коментар
27.02.2020 12:12 Відповісти
Для непонятливых,объясняю.Я жду решения суда.Не "туда-сюда",а решения суда с вердиктом виновен или невиновен.Что тут непонятного?А вот в процессе следствия,возникают вопросы как к самому следствию(недостаточная доказательная база),так и к обвиняемым,их нежеланием давать показания,и участвовать в экспертизах,создавая при этом себе липовые алиби.Вот и все.При чем тут кацап или "какая разница"?
показати весь коментар
27.02.2020 12:51 Відповісти
Кацапом я тебе не обзывал. Хотел выразить сомнение в нейтральной позиции нашего суда.
показати весь коментар
27.02.2020 13:12 Відповісти
Вы Николай нет,а комментар выше(Эльмира),да.Не стал отвечать кому то конкретно,ответил Вам,Ваш коммент последний в цепочке.
А к нашим судам вопросов выше крыши.Но в таком резонансном деле они на беспредел не пойдут,да ни кто им этого и не позволит сделать.К тому же и у прокуратуры к следствию есть вопросы.Рябошапка,Виктор Чумак,Касько,Трепак-это не Луценко с Шокиным,политический заказ выполнять не станут.Так что все будет хорошо.
показати весь коментар
27.02.2020 13:39 Відповісти
Гадю и ее банду тоже замели с оружием, но вот только получился громкий пшик. Суды имени Педро шоколадного судят только лохов, у которых нет денег.
показати весь коментар
26.02.2020 22:48 Відповісти
Ну там дело не дошло до реализации да и дойти не могло, т.к. вели, писали, организовывали с самого начала, короче, контролировали и направляли, а те с удовольствием велись.
показати весь коментар
27.02.2020 00:13 Відповісти
Доказів немає, то треба тягнути час, вигадуючи експертизи. А що робити, вже ж "прокукурікали".
показати весь коментар
27.02.2020 00:05 Відповісти
Правильно делают. Играть в карты с шулером - бесперспективное занятие.
показати весь коментар
27.02.2020 01:20 Відповісти
Сторінка 2 з 2