7662 відвідувача онлайн

64,3% українців виступають проти відкриття ринку землі, - опитування Центру Разумкова

64,3% українців виступають проти відкриття ринку землі, - опитування Центру Разумкова

Більшість громадян України вважають, що питання запровадження ринку землі та скасування мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення потрібно виносити на всенародний референдум. Такої думки дотримуються 68,9% респондентів. 19,6% опитаних вважають, що це питання не слід виносити на референдум, решта — не визначилися з відповіддю.

Про це говорять дані свіжого опитування Центру Разумкова, передає Цензор.НЕТ.

Понад три чверті опитаних (76,6%) взяли б участь у такому референдумі, якби він відбувався найближчої до дати опитування неділі. Не взяли б участі 12,8%, а решта опитаних не визначилися з відповіддю.

Якби подібний референдум відбувся, то абсолютна більшість проголосували б за продовження мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення (64,3% усіх опитаних або 72,0% тих, хто взяв би участь у референдумі). 21,4% з тих, хто взяв би участь у референдумі (або 19,6% серед усіх опитаних) проголосували б за запровадження ринку землі та скасування мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення. Решта опитаних не визначилися з відповіддю.

Зазначається, що підтримка громадянами продовження мораторію на купівлю-продаж землі сільськогосподарського призначення дещо зросла за останні чотири місяці: у жовтні 2019р. за продовження мораторію готові були проголосувати 64,4% тих, хто збирався взяти участь у референдумі, а у листопаді 2019р. — 68,3% тих, хто збирався взяти участь у референдумі.

Відносна більшість громадян (48,5%) підтримують блокування роботи Верховної Ради фракціями "Опозиційна платформа — За життя" та ВО "Батьківщина" з метою не допустити розгляд Закону про ринок землі. Не підтримують такі дії — чверть опитаних (25,4%). Решта опитаних не цікавляться цим питанням або вагалися з відповіддю.

64,3% українців виступають проти відкриття ринку землі, - опитування Центру Разумкова 01

Топ коментарі
+14
64,3% украинцев выступают против открытия рынка земли, - опрос Центра Разумкова - Цензор.НЕТ 6819
показати весь коментар
03.03.2020 12:55 Відповісти
+11
Кабмин недавно кричал о том, что все украинцы хотят рынка земли, а оно вот что. Значит не все потеряно и украинцы все таки понимают, что сейчас в мире происходят ужасные климатические катастрофы, войны, продукты скоро будут на вес золота, глупо их отдавать криминальному олигархату страны, а земля - это важный стратегический объект для Украины.
показати весь коментар
03.03.2020 13:16 Відповісти
+10
Тот закон, который двигают дети турецкоподданного, он вообще не о рынке земли, а о сравнительно честном ее отъеме.
показати весь коментар
03.03.2020 13:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
не повірити, це два різних питання. Були різними, поки Зелена шобла під виглядом ринку не вирішила продати землю іноземцям.
показати весь коментар
03.03.2020 17:29 Відповісти
Судя по всему страна в вопросе с/х земель движется в том направлении, которые мировые спекулянты и либерасты применили в Аргентине и Бразилии. Учитывая известный всем отрицательный опыт либерастичных "реформ" в этих странах, вненациональные либерасты, захватившие власть в Украине ЗЛОНАМЕРЕННО толкают страну в том же направлении. Т.е., обеспечивая интересы международной финансово-олигархической мафии.
показати весь коментар
03.03.2020 17:02 Відповісти
Нужен рынок земли в Украине на 8-м га в одни руки.А соросят с их законами закопать в землю вниз головой,чтобы не вылазили впредь.
показати весь коментар
03.03.2020 17:19 Відповісти
А коли більшість була права? На референдум слід виносити питання продажу іноземцям, а не відміну мораторію і відкриття ринку. Зелені шахраї змішали усе до купи і під виглядом ринку з усіх сил пхають продаж іноземцям!
показати весь коментар
03.03.2020 17:28 Відповісти
Не заплутуйте. При цій владі не можна відміняти мораторій і для іноземців і не для іноземців. В любому варіанті обдурять.
показати весь коментар
03.03.2020 21:30 Відповісти
для іноземців ніякого мораторію не існує. Для них окремою статтею Земельного кодексу введена пряма заборона на володіння цією землею. Мораторій, це питання виключно громадян України, у цьому і полягає шахрайство Зелених.
показати весь коментар
04.03.2020 10:11 Відповісти
Колгоспники всіх поколінь і їхні "поводирі" в особах лідерів "типу партій", що довели Україну до занепаду.
Сіманєнка керує процесом.
Кращі люди виїздять, совкова відрижка облаштовує собі УССР.
показати весь коментар
03.03.2020 17:29 Відповісти
"64,3% украинцев выступают против открытия рынка земли"
Це так же як і 73% ******* бубочку!
Реально земля цікавить тільки сільське населення.
Хто приватизував клумби і газони! Признавайтесь!64,3% українців виступають проти відкриття ринку землі, - опитування Центру Разумкова - Цензор.НЕТ 461
показати весь коментар
03.03.2020 17:43 Відповісти
Реально земля цікавить тільки.... каламойських


а решта населення знову буде їсти своїх дітей і причмокувати; "Голодомор же"
показати весь коментар
03.03.2020 18:58 Відповісти
ринок землі вУкраїні потрібен,це дійсно приманить інвесторів,але не такий який нам пропонує зекоманда.
показати весь коментар
03.03.2020 17:56 Відповісти
Ага, особенно инвестор повалит косяком во время войны, кризиса власти и полного отсутствия справедливых судов. Наивненько!
показати весь коментар
03.03.2020 18:27 Відповісти
продавай те що створив ...земля не товар ...у Ізраїль їдь і там "ринкуй" ...
показати весь коментар
03.03.2020 19:56 Відповісти
я не хочу продати я хочу купити у тих які насрали на свою землю і привели її в занепад
показати весь коментар
03.03.2020 19:59 Відповісти
продається земля житлової забудови ...у районах ділянки до гектара ...купуй хто тобі заважає а сільгоспземля це зовсім інше ...це власність всього народу а не монсанти з сюнгентою петі шекелада чи віревського з ******** ...коли вже вам дуйде ?
показати весь коментар
03.03.2020 20:35 Відповісти
У нас нема таких які приводять в занепад. Ті хто не хочуть обробляти землю, здають її в аренду тим хто працює на ній. Як треба земля, беріть в аренду. А як хочете купити, то їдьте в Ізраїль.
показати весь коментар
03.03.2020 21:45 Відповісти
Українець є найбагатший у світі-йому належить українська земля.Мудаки,які приходять до влади вже 29-ть років і називають себе "государством"(від слова "государь")-це ніяка не держава,бо держава викуповує землю в народу з метою бути незалежною та з метою розпоряджатися землею,надрами,ресурсами через територіальні громади.В Ізраїлі 93% земля державна,а 7%-у вільному ринковому оббігові.Тому в Україні ніякі теперішні шарлатани не мають ніякого права розпоряджатися українською землею,поки не будуть готові передати землю територіальним громадам та викуповувати землю в народу за европейськими ринковими цінами з метою здавати в аренду.Всі теперішні барижні схеми з тис.га землі-це чергове ********* українського народу єдиного власника своєї землі.А Закон про ринок землі має бути з 8-м га в одні руки,як в Канаді для кредитів від МВФ.
показати весь коментар
03.03.2020 18:05 Відповісти
ти багато землі створив , а може твої батьки з дідами ? торгуй тим що створив
показати весь коментар
03.03.2020 19:59 Відповісти
Угум. В Ізраілі, беня за аналогічний подвиг був повішений (після повернення вкраденого).
А так жидок беня втік від євреїв, які могли віддати паскудника в США. Саме тому жидок беня і почав співати "давайте в таежний саюз". і таких паскудот у нас тисячі і тисячі.
показати весь коментар
03.03.2020 19:59 Відповісти
64.3 процента упоротых идиотов. Прекрасно! А чё мелочиться!? запрет на продажу квартир давайте как при сраном совке! В этой стране только социальным психологам изучать эффект Даннинга-Крюгера так как ни один даже самый умный экономист в этой стране с таким упоротым населением нифига не сможет сделать.
показати весь коментар
03.03.2020 18:47 Відповісти
Ну в країні де 73%+25% і ще десь + 5% ідіотів по іншому і бути не може. Ви хоча б розумієте про що йде мова, чи ви як примати почули дзвін та не знаєте де він. Мене дивує інше. Чому власники землі не стоять під верховною радою і не вимагають припинити порушувати їхні права, які гарантує Конституція України. Хтось чув про таке поняття, як приватна власність?!
показати весь коментар
03.03.2020 19:03 Відповісти
земля принадлежит народу. Продавай власнисть народу в державный банк Все за рынок только варианты разные Аргентинский или польский. Остальное розумковсое шахрайство, а не опитання. За мародерство плесень зеленая ответит не все збегут.
показати весь коментар
03.03.2020 19:17 Відповісти
Ну да я помню при совке тоже все принадлежало народу. Съешь карандашеик против тараканов а то они у тебя в голове правят балл. И запомни раз и навсегда - государство это политические и экономические элиты не знаю как ты а я к ним не отношусь от слова совсем.
показати весь коментар
03.03.2020 19:28 Відповісти
Помню также как эти элиты потом уничтожали как класс и до седьмого колена вместе с королями и царями.
показати весь коментар
03.03.2020 19:43 Відповісти
А проблема в том что цари и короли то не лучше были. При царях земля принадлежала царю при совке политбюро - вопрос а для простого человека что поменялось. Совок такая же феодальная хрень как и монархия только без кровного наследования престола))))
показати весь коментар
03.03.2020 20:58 Відповісти
Земля не только средство производства товара но и народа. Нет земли нет народа.Есть только рабы и жлобы у землевладельцев.
показати весь коментар
03.03.2020 21:19 Відповісти
Земля сельхоз назначения Украины 72% ее территории. И по закону, которую проталкивают зеленые мерзавцы, купившие является полным хозяином без всяких оговорок. При определенных условиях мы можем потерять территории. Мафии, скупившие землю могут не давать работу местным селянам, с целью вынудить их перебраться куда то в другие места. На освободившиеся территории могут завозить кого посчитают нужным со всего мира. Полагаю, всем ясно кого. Затем теми или иными методами выход из состав Украины. В первую очередь они будут делать это на приморских территориях.
показати весь коментар
03.03.2020 22:34 Відповісти
мені до вподоби ізраїльський ...жиди добре знають ціну своєї землі ...хочеш працювати то працюй на орендованій а як ні то найух в "аргентину" ...
показати весь коментар
03.03.2020 20:31 Відповісти
...а за скільки вони купили ту землю , "власнику" ? ...раз держава увітнула дурницю роздавши землю голожопому люмпену то нехай виправляє ситуацію і викупить землю ...а далі нехай здає у оренду ...хочуть працювати то нехай працюють а ні то пішли лісом у ізраїль купувати там чомусь немає ні сюнгенти ні монсанти з баєром
показати весь коментар
03.03.2020 20:25 Відповісти
Люмпен це ти баран! Землю як пай отримували ті хто на ній працював, подейкуди навіть все своє життя. Ти ж не був членов КСП. Ще таким як ти люмпенам заводи на ваучери вори олігархи, наші, а не німці чи китайці, розпаювали, а потім прихватизували, оставивши таких як ти люмпенів з носом, і землю так само хочуть підгребсти під себе за допомогою таких люмпенів як ти.
показати весь коментар
03.03.2020 20:37 Відповісти
я свій ваучер не отримував бо з самого початку знав що це "розвод" від пізденика і решти кучмівської банди ...а щодо ксп то ви гніди самі розтащили колгоспи по цеглинах ...знаю про що кажу ...запитай у свого "голови" за що дочці квартиру купив ...якою цеглою хліва змурував ...де алкаші плити з коровників на брухт порозбивали де стовпи з хмелярень ...у селі на сотню людей як було десяток господарів так і лишилося ...вони ж у вас ту землю. у оренду і побрали ...а решту ******* за коромове поздавали ...непотріб ...господар землю не продасть
показати весь коментар
03.03.2020 20:47 Відповісти
Много найдется дурачков делать капвложения в арендованное!? Много людей в арендованных квартирах капремонт делают?
показати весь коментар
03.03.2020 21:02 Відповісти
а "кап" це як ? ...і як вони там бідні жиди у себе у Ізраїлі виживають без "кап" ...біда ...розумні правила оренди і виконання зрозумілих ЗАКОНІВ все що потрібно для людини яка бажає працювати а не займатися улюбленим ремеслом сороса , шахрайством
показати весь коментар
03.03.2020 21:12 Відповісти
про арендовані квартири ...мій знайомий тримає фірму в орендованих приміщеннях ще з 95го року ...і ремонти робить і модернізації ...бо йому ж там працювати
показати весь коментар
03.03.2020 21:14 Відповісти
А что мешает функционировать одновременно как рынку земли так рынку аренды? И ты Израиль с Украиной не путай там хрен да нифига плюс две пустыни там бы может и купили ее но цена не ну очень большая. Во всех нормальных странах есть и продажа и аренда. И если ты думаешь что все побегут продавать паи ну это глупость. На Юго -Востоке да уже и в центре Украины надо думать о мелиорации земель проще говоря о поливе и на это нужны ахеренные бабки ну и кто под арендованные поля будет вкладываться в это? А отсутствие мелиорации мы уже почувствуем в этом году во многих областях озимые придеться пересекать осень без дождей хрен там что перезимует. В итоге фермеры без бабла, паевики без бабла, Украина без экспорта зерна. Вот и результат. Зона рискованного земледелия мать его - без капвложений никак.
показати весь коментар
03.03.2020 21:32 Відповісти
Украина без рынка земли как раз с большущим экспортом зерна. От добра добра не ищут. Поэтому не надо фантазировать. В наше время нет никаких предпосылок необходимости для страны "рынка земли". Тем более мошеннического зеленой банды.
показати весь коментар
03.03.2020 22:41 Відповісти
Ви покажіть спочатку якісь досягнення, не на словах,а на ділі, щоб вам довірили люди влаштування ринку землі.
показати весь коментар
03.03.2020 19:43 Відповісти
народ дуже яскраво і чітко пам'ятає, що сталось в Україні, коли відкрили "ринок" заводів і підприємств 30 років назад. Народ дуже чітко і ясно знає, що ТАКЕ Ж БУДЕ ІЗ ЗЕМЛЕЮ ПІСЛЯ ВІДКРИТТЯ "РИНКУ" ЗЕМЛІ!!!
показати весь коментар
03.03.2020 20:00 Відповісти
Ще гірше. Бо земля це не тільки засоби виробництва, але й територія. Земля сільгосп призначення в нас це 73% території України.
показати весь коментар
03.03.2020 23:35 Відповісти
срали на вас из далекого Омана. им бабло офшорное нужно легализовать через (инвестиции в Украину) ЗЕ сказал сделаем рынок земли пойдут инвестиции. только не сказал что это бабки выведенные когда то из Украины. тоесть те кто украл бабло, привезут их в Украину, скупят землю по1500 баксов, через 10 лет умножат свой капитал минимум в 15 раз. а беня вложит много
показати весь коментар
03.03.2020 20:02 Відповісти
А шаманы секты порохоботов говорят что запрет продажи земли выгоден только олигархам. Как же так?
показати весь коментар
03.03.2020 20:06 Відповісти
в такому випадку я виступаю за закриття ринку приватизованих квартир. Провести референдум, щоби квартири не продавали.
Якщо квартировласники проти щоби я продав землю, то я проти продажу приватизованих квартир - вони ж їх не купляли. Так само припинити продаж і тих, що були вже продані.
показати весь коментар
03.03.2020 20:20 Відповісти
... до літа вистачить хоча без проблем можу купити на базарі , а працюю на землі по звичці , мало що ще "нашому уряду" заманеться "покращити" та й побути на самоті ...корисно
PS:копати наймаю трактора ...якщо тобі "цікаво
показати весь коментар
03.03.2020 21:24 Відповісти
Не в мене дача мені теж вистачає але те що мені забороняють продати пай мене це просто бісить, я її не продам але я маю мати таке право, бо це значить що я людина а не лох якого весь час орендатори розводять.
показати весь коментар
03.03.2020 21:37 Відповісти
продай ...але державі ...а держава нехай здає у оренду тому хто буде працювати ...ви майбуть не розумієте правові наслідки купівлі - продажу та оренди ...країна Ізраїль почала своє існування (теперішня) з того що жиди купили землю у арабів ...араби дуже пізно зрозуміли що вони наробили ...от вам і результат араби хочуть повернути своє але жиди їм землю не продають назад хоча араби зараз готові заплатити любу ціну ...якщо ще не дійшло про щоя то знайдіть чим відрізняється Гонконг від Аляски
показати весь коментар
03.03.2020 21:53 Відповісти
Ні ну треба якось виходити із реальності. Держава це чиновник!!! Ще раз держава це чиновник!!! В тебе є бажання поторгуватися з нашими чиновниками!? І що ці чиновники мені заплатять якщо тут люди пенсії отримують копійки?
показати весь коментар
03.03.2020 21:59 Відповісти
Вам https://censor.net/user/133542 відповів дуже правильно і аргументовано. А ви продовжуєте щось своє надумане.
показати весь коментар
03.03.2020 22:49 Відповісти
щоб не розводили то повинні існувати правила і держава їх може встановити і виконувати ...але це "комусь" не вигідно ...
показати весь коментар
03.03.2020 21:56 Відповісти
Держава це чиновник!!! А чиновник думає про власну кишеню!!! Може десь є чесні чиновники(дуже сумніваюсь з меншими запросами так але чесних думаю нема) але у нас такі що чорти в аду нервово курять в сторонці.
показати весь коментар
03.03.2020 22:03 Відповісти
як тільки почнуть стріляти і саджати ...чиновник"вдруг" згадає про свої обов"язки ...а щоб згадував швидше непогано було з десято розстріляти з прямою трасляцією на г+г а не набивати їхні пельки народними грошима ...але ж соросята заскавинчать про порушення прав ВОРОВ
показати весь коментар
03.03.2020 22:12 Відповісти
А хто їх стріляти буде? Прокурори, СБУ, міліція? Так вони теж чиновники)))
показати весь коментар
03.03.2020 23:03 Відповісти
Не все так просто нажаль. Змінити чиновників можливо або кулями або зародженням нових економічних зв'язків в суспільстві. Відкритий ринок землі міг дати змогу зайти іноземному капіталу і щоб не втратити майно за кордоном вони мали би прислуховуватися до потреб іноземних інвесторів як у агросекторі так і в економіці загалом. Всі наші еліти тільки те і роблять щоб не пустити іноземців в нашу економіку бо прийдеться жити по законам а не по поняттям. Нажаль в таких умовах можна б було сказати про новий Майдан і кулі для хабарників але і цього вже не буде - активні люди виїжджають за кордон все це кінець. Населений пункт вмирає коли починає виїжджати молодь, країна може і не вмре але деградує до рівня нижче плінтуса.
показати весь коментар
03.03.2020 23:16 Відповісти
Такі ж "аргументи" були і на початку 90-х коли закручували "ринок підприємств". В результаті не видно ніяких іноземних інвестороів, зате є Коломойський, який всим управляє і заради якого все робиться. Коли б тоді не запустили "ринок підприємств" Беня давно був би в Ізраїлі мілкою сошкою. Ну і прекрасно було б.
Молодець Лукашенко який не допустив в Біларусі ні дерибана підприємств ні дерибана землі.
показати весь коментар
03.03.2020 23:23 Відповісти
Тикало?Чому дурне?Бо бідне.А чому бідне?Бо дурне!Бог створив землю для народу!А виродок комуняки з м.Бендери Придністровья(кличка "чорт") створив мафію,захопив 122 тис.га с/х народної землі і навіть вже переписав на своє чортятко?http://agroportal.ua/news/novosti-kompanii/poroshenko-vsled-za-konditerskim-perepisal-na-syna-i-agrobiznes/ http://agroportal.ua/.
Обдурений українець замість напрацьованого і давно утвореного світового ринкового механізму в тому-ж Ізраїлі чи Канаді-з піною в хамуватому роті захищає злодія і мародера з його чорними земельними схемами?Гріш ціна такому кріпакові-батракові!
показати весь коментар
04.03.2020 18:30 Відповісти
ти якось визначся про що пишеш ...ато не видно ні аргументів ні логіки ...доречі покажи в кадастрі номери земельних наділів які знаходяться на правах приватної власності хоч у порошенка хоч у засуки чи любої іншої суки ...не знайдеш ...право власності на землю було дано селянам на земельні паї (по кілька гектарів) ...доречі це було дурницею номер два як і приватизація підприємств номер один ...результати приватизації підприємств ми вже бачимо а результати розпаювання ти можеш побачити на бувшому колгоспному дворі ...а тепер твої "риночники" (соросята) задумали відібрати у КАЗЛОВ і решту ...ЗЕМЛЮ ...як вони це зроблять , не питання хоч через законодавство хочеш через банки ...як хочеш ...у шахраїв у карти не виграєш ...і не згадуй ні про Канаду ні про Ізраїль ...нам до їх рівня законоповаги "сто років "гребти" як дурним ...або починати відстрілювати шахраїв ...
показати весь коментар
04.03.2020 20:06 Відповісти
Згідний з усіма трьома крапками:ти таки сам якось визначся про що пишеш,ВИСТУПАЮЧИ ТУТ ЗА ОКУПАЦІЮ ВІРТУАЛЬНО НАРОДНОЇ ЗЕМЛІ УКРАЇНИ,ЯКУ І В МІЖНАРОДНИХ СУДАХ ЗАРАЗ НЕ ВІДСУДИТИ,БО ВОНА НІЧИЯ,ато не видно ні аргументів ні логіки. ПРИ МАФІОЗНОМУ РЕЙДЕРСТВІ СОВКОВИХ ГОСПОДАРСТВ КОМУНЯКАМИ З 90-Х ,доречі, покажи в кадастрі номери земельних наділів які знаходяться на правах приватної власності хоч у порошенка хоч у засуки чи любої іншої суки ПОРОСЯЧОЇ,ЯКА ОДНІЄЮ ЛАПОЮ ДЕРЖАВНИКА ВІДДАЛА СВОЇЙ ДРУГІЙ ЛАПІ ПІДПРИЄМЦЯ НАДРА,ЗЕМЛЮ НАВІТЬ З ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ- не знайдеш. РОЗПАЮВАННЯ ДЛЯ УСІХ НЕ БУЛО- право власності на землю було дано селянам на земельні паї (по кілька гектарів).БЕЗ ПЕРЕДАЧІ ПРАВ НА ЗЕМЛЮ НА МІСЦЕВУ ВЛАДУ,ЯК У ЦИВІЛІЗОВАНОМУ СВІТІ ,доречі,- це було дурницею номер два як і приватизація підприємств номер один ПРИВЛАДНИМИ МАРОДЕРАМИ-ХАПУГАМИ. результати приватизації підприємств ми вже бачимо а результати розпаювання ти можеш побачити на бувшому колгоспному дворі,З ЯКОГО 2.7 МЛН.ГА ЗЕМЛІ ВЖЕ ЗАКЛАЛИ В БАНКИ З ДОПОМОГОЮ СХЕМ ПОПЕРЕДНИКИ соросята -поросята ,а тепер твої "риночники" (соросята) задумали відібрати і решту У ЗЛОДІЯ,ЯКИЙ ПО СВОЄМУ ЗАКОНОВІ ОРЕНДИ ВЖЕ ПРИХОПИВ ЗЕМЛЮ,ЛЕГАЛІЗУВАВШИ ЗАКРІПЛЕННЯ АГРОХОЛДИНГАМИ,ЯКІ ХОЧУТЬ ЛЕГАЛІЗУВАТИ ПРОДАЖУ ЗАХОПЛЕНОЇ В НАРОДУ ЗЕМЛІ як вони це зроблять , не питання хоч через законодавство хочеш через банки. ПРОТИ РИНКУ УВЕСЬ ЧОРНИЙ РИНОК як хочеш ПОВЕРНУТИ ЗАКОН-ЗНАЙ- у шахраїв у карти не виграєш.ЯКЩО НЕ МАЄШ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ ІЗ ЗЕМЛЕЮ У РОЗПОРЯДЖЕННІ ТЕР.ГРОМАД- і не згадуй ні про Канаду ні про Ізраїль ВОНИ МАЮТЬ ВСІ МЕХАНІЗМИ УПРАВЛІННЯ І ДЕЛЕГОВАНІ ДЕРЖАВОЮ ДЕРЖАВНІ ФУНКЦІЇ нам до їх рівня законоповаги "сто років "гребти" як дурним ПОБИТИ ЛОБА,МОЛЯЧИСЬ УЗУРПАТОРАМ-ШАХРАЯМ або починати відстрілювати шахраїв НЕ ЛИШЕ КУЛЯМИ,А Й ВВЕДЕННЯМ У ДІЮ НАПРАЦЬОВАНИХ СВІТОМ АНТИКОРУПЦІЙНИХ ЗАКОНІВ У ПАКЕТІ З ПРОЗОРИМ ДЕСЯТИ ГЕКТАРНИМ РИНКОМ ЗЕМЛІ З ПРАВОМ ІНОЗЕМЦІВ КУПУВАТИ ЦЮ ЗЕМЛЮ.
показати весь коментар
05.03.2020 18:38 Відповісти
для тих хто хоче торгувати землею а не працювати на ній існує Ізраїль ...вони там швидко відбивають бажання торгувати тим що не продається ...читай мною написане кілька постів вище ...один єдиний спосіб вберегти землю від злодюг це ОРЕНДА з жорстко обумовленими правилами ...без права суборенди без права застави ...хочеш працювати на землі ОРЕНДУЙ виконуючи ЗАКОНОДАВСТВО а ні то пішов найух в ІНОСРАНЬ ...ПРОДАВАЙ ТЕ ЩО СТВОРИВ А НЕ ТЕ ЩО Є НАДБАННЯМ ВСЬОГО НАРОДУ за що гинули мої діди за що й тепер гинуть наші діти ...не за іносранців вони гинули не за засук з веревськими ...за нас ...за наших дітей внуків і правнуків ...за наступні покоління а не за "монсанти" "каргіли" та іншу ******** ...
показати весь коментар
05.03.2020 19:04 Відповісти
Згідний!для тих хто хоче торгувати землею а не працювати на ній існує Ізраїль ДЕ ДЕРЖАВА ВИКУПОВУЄ ЗЕМЛЮ В НАРОДУ,АБИ НА ПРОЗОРИХ АУКЦІОНАХ ВІДДАВАТИ В АРЕНДУ ЗА ГРОШІ,ЩО І Є РИНКОМ З УСІМА РИНКОВИМИ МЕХАНІЗМАМИ І ЗАЛУЧЕННЯМ МІСЦЕВИХ ГРОМАД І ДЕРЖАВНИХ МІНІСТЕРСТВ ОБОРОНИ.І ТІЛЬКИ 7%-ів ЗАРАЗ НА ВІЛЬНОМУ РИНКОВІ-вони там швидко відбивають бажання торгувати тим що не продається. ЯК МВФ СТАБІЛІЗУВАТИМЕ ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ БЕЗ ПРОЗОРОГО РИНКОВОГО МЕХАНІЗМУ НАВІТЬ ПРИ АРЕНДІ ЗЕМЛІ,ЯКЩО ВІН читатиме написане кілька постів вище?БЕЗ ЦІНИ ТОВАР НЕ Є ТОВАРОМ,А ЗЕМЛЯ БЕЗ ТОВАРООББІГУ ПРИ АРЕНДУВАННІ БЕЗ ДОЗВОЛУ ГРОМАДИ,ЯКА НА НІЙ ПРАЦЮВАЛА-НЕ РИНОК,А ЧОРНИЙ НАЛ,ХОЧ І один єдиний спосіб вберегти землю від злодюг це ОРЕНДА з жорстко обумовленими правилами. НЕ ІСНУЄ БЕЗ РИНКОВИХ ВАЖЕЛІВ НІЯКОГО права суборенди,права застави.МАЮ 4.5 ГА ПАЮ ПІД ЧОРНОЮ ГОРОБИНОЮ-ІМПОРТУЮ СИРОП сімя працює на сімейній землі,ПІСЛЯ 10-и РІЧНОЇ ОРЕНДИ СТАВКА- НЕ ОРЕНДУЄ ПО ЗАКОНОДАВСТВУ МАРОДЕРІВ,які людей послали найух в ІНОСРАНЬ ШУКАТИ ДОДАТКОВИХ ЗАРОБІТКІВ ДЛЯ РОЗШИРЕННЯ СІМЕЙНОГО БІЗНЕСУ,АБИ ЛЕГАЛЬНО КУПИТИ ЩЕ 4-И ГА ЗЕМЛІ,А НЕ ПРАЦЮВАТИ НА ПОРОСЕНКА ЗА 7-м тис. грн.на КРАДЕНІЙ У ВСЬОГО НАРОДУ МОЇЙ ЗЕМЛІ за яку гинули мої діди, за яку й тепер гинуть наші діти ,бо З ПОРОСЕНКОВИХ ДЕПУТАТІВ ВР ЖОДНИЙ НЕ ЗАГИНУВ НА ФРОНТІ ЗА ПЯТЬ РОКІВ,не за іносранців з МОЛДАВІЇ вони гинули не за засук з веревськими мертячуками,новінськими,ахметами,бенями,а за нас УКРАЇНЦІВ УСЬОГО СВІТУ,за наших дітей внуків і правнуків ,за наступні покоління а не за "монсанти" "каргіли" та іншу ******** ЯКА 29-ть РОКІВ ГРАБУЄ ТА МАРОДЕРИТЬ УКРАЇНУ!
показати весь коментар
05.03.2020 20:21 Відповісти
У нас коли робили "ринок підприємств" теж казали що треба у чиновників забрати. І що з того вийшло. А тепер ті ж шахрайські "аргументи" на рахунок землі.
показати весь коментар
03.03.2020 23:11 Відповісти
А що був відкритий ринок? Чи просто свої доморощені чиновники між собою поділили?
показати весь коментар
03.03.2020 23:31 Відповісти
І з землею роблять теж саме і тіж самі благі наміри тіпа "земля належить народу України", "це наше святе" але ж вони розуміють що це лише засоби виробництва. І на рахунок величезного експорту - багато з того мають пересічні пайовики? Я так дивлюсь на всі нові елеватори і гадаю що це побудовано за рахунок низьких цін на засоби виробництва а саме орендної плати простим людям. Но то таке здохне село тай грець з ним.
показати весь коментар
03.03.2020 23:42 Відповісти
А в нормальних державах будується за рахунок залучення кредитних коштів а не за рахунок обкрадання простого люду.
показати весь коментар
03.03.2020 23:44 Відповісти
Та і я з 3-х соток накопав килограмм 300 картоплі. Не було б мене там крапельного поливу з вузлами фергітації я б там хрена лисого накопав. От тобі і капітальні вкладення.
показати весь коментар
03.03.2020 21:44 Відповісти
ЗДЕЛАЕМ КАЗЛОВ ЩЕ РАЗ ...1996-2020
64,3% українців виступають проти відкриття ринку землі, - опитування Центру Разумкова - Цензор.НЕТ 1479 ...
показати весь коментар
03.03.2020 20:29 Відповісти
Как раз те кто никакого отношения к земле не имеют - они и против.
показати весь коментар
03.03.2020 21:59 Відповісти
Неправда. Селяне (а они как раз больше всего имеют отношение к земле), как минимум на 95% против. Это известный факт. Кроме того мы все имеем отношение к земле. Так как земля является общенародной собственность. Так как земля сельхозназ назначения это 72% территории Украины. То есть она еще и территория. А к территории мы все имеем отношение.
показати весь коментар
03.03.2020 23:00 Відповісти
То как щас юзают землю это варварство в чистом виде- все токо за ради бабла! Биг-беги минералки и подсолнух из года в год в лучшем случае зерновые(пшеница или ячмень) при таком "трепетном" отношении к земле скоро хлебушек придеться экспортировать. Но то такое что общенародная собственность останется общенародной хоть поростет полынью.
показати весь коментар
03.03.2020 23:58 Відповісти
*импортировать
показати весь коментар
04.03.2020 00:00 Відповісти
Во всех развитых странах земля сельхозназначения (за исключением недр) является рыночным товаром, но у нас всякий люмпен и жлобы которые все хотят на шару думают что они умнее всех.
показати весь коментар
03.03.2020 23:28 Відповісти
Земля-це не тільки грунт,але й територія,надра,ресурси.Без ринкового механізму та ціни жодний міжнародний суд чи валютний фонд не запрацює.Навіть при окупації не можна повернути землю правовими методами,якщо немає ціни тієї землі де-факто.Тому ринок землі Україні потрібний терміново,але не з тисячами га в одні руки,а з десятками і в пакеті з савоврядуванням.
показати весь коментар
04.03.2020 19:01 Відповісти
При цій владі не можна допустити ніякого ринку землі. Бо обов'язково обмануть в любому випадку.
показати весь коментар
05.03.2020 13:56 Відповісти
Депутат-це чиновник-звичайно спробує обманути лоха,але коли побачить викопану йому могилу з табличку:"Депутатові,який голосуватиме за продажу тисячу га.землі в одні руки!"-подумає десять разів,чи варто бути там закопаним заживо.
показати весь коментар
05.03.2020 18:50 Відповісти
Сторінка 2 з 2