10477 відвідувачів онлайн
4 148 64

У 2019 році у світі було страчено 657 осіб, - Amnesty International

У 2019 році у світі було страчено 657 осіб, - Amnesty International

У 2019 році в 20 країнах було страчено щонайменше 657 осіб.

Як інформує Цензор.НЕТ із посиланням на DW, це випливає з доповіді правозахисної організації Amnesty International, опублікованої у вівторок, 21 квітня.

Водночас, повідомляють в організації, ця кількість охоплює лише задокументовані випадки приведення у виконання вищої міри покарання.

Однак уже в Китаї, який не потрапив до статистики, бо не надає офіційних даних щодо страт, за оцінками Amnesty International, були страчені "тисячі" людей. В Ірані стратили 251 особу, з них четверо не досягли повноліття. У Саудівській Аравії стратили 184 особи - це найбільша кількість страт, зареєстрована в цій країні за час спостереження. В Іраку кількість страт зросла за рік щонайменше вдвічі - в 2019 році вона становить не менш ніж сто.

"Смертна кара несумісна з основними правами людини, її слід нарешті скасувати у всьому світі", - заявив, коментуючи дані, генеральний секретар Amnesty International у Німеччині Маркус Бееко (Markus Beeko).

Топ коментарі
+14
было такое уже при Сралине....
и получили на выходе народ с сломанным позвоночником и страхом на генном уровне...
показати весь коментар
21.04.2020 08:27 Відповісти
+7
Типичные мысли совкового холопа. Вырастили целые поколения рабов, мля.
показати весь коментар
21.04.2020 08:29 Відповісти
+6
На фотке петля без морды путлера. Непорядок.
показати весь коментар
21.04.2020 08:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Якщо би і в Україні так - і так років 10-ть підряд....- у нас була б інша Країна Реально ...
показати весь коментар
21.04.2020 08:24 Відповісти
было такое уже при Сралине....
и получили на выходе народ с сломанным позвоночником и страхом на генном уровне...
показати весь коментар
21.04.2020 08:27 Відповісти
Этим Amnesty International в тех странах быстро укажут кто они и что они.
В Украине их интересуют только радикалы и "тайные" комнаты СБУ. И СБУ им любезно демонстрирует свои здания по наклёпу сепаров....
показати весь коментар
21.04.2020 10:16 Відповісти
Типичные мысли совкового холопа. Вырастили целые поколения рабов, мля.
показати весь коментар
21.04.2020 08:29 Відповісти
Тебе видать нравится кормить со своих налогов ублюдка грохнувшего всю твою семью и приговоренного к ПЖ.
показати весь коментар
21.04.2020 08:58 Відповісти
я за тебя радуюсь....- реально ...
А теперь в трех тезах раскажи мне "неХолоп" как решить сегодняшнюю дилему : ВСЕ ВЛАСТЬ ВРЕТ и ВОРУЕТ - зная, что она БЕЗ НАКАЗАНА....- а на твои мысли - вернее их отсуствие - им насрать ...- это всегда "нехолоп" и "неРАБ" помни и знай...- и быть тебе и всем твоим холуями до скону
Жду...
показати весь коментар
21.04.2020 19:54 Відповісти
З такими судами як у нас?
показати весь коментар
21.04.2020 08:29 Відповісти
у нас немае "судів"...
показати весь коментар
21.04.2020 19:55 Відповісти
На фотке петля без морды путлера. Непорядок.
показати весь коментар
21.04.2020 08:26 Відповісти
оно?
В 2019 году в мире казнили 657 человек, - Amnesty International - Цензор.НЕТ 3512
показати весь коментар
21.04.2020 08:28 Відповісти
"Смертная казнь несовместима с основными правами человека, ее следует наконец отменить по всему миру". Поскольку такие, как Ху*ло, человеком не могут считаться по определению, отменять смертную казнь насовсем нельзя.
показати весь коментар
21.04.2020 08:30 Відповісти
На РАБссии праздник,Путлеров всех семерых казнят в один день...
показати весь коментар
21.04.2020 08:31 Відповісти
"Смертная казнь несовместима с основными правами человека...." А мнение умышленно убитых людей и их родственников интересно генеральному секретарю ??
показати весь коментар
21.04.2020 08:31 Відповісти
А мнение убитых из-за ошибки правосудия и их родственников?
показати весь коментар
21.04.2020 09:20 Відповісти
зараз є поліграф. Визнаний винуватим завжди може його пройти, щоби уникнути помилки. Інше питання, що 99,99% "невинуватих", ніколи на його проходження не погодяться.
показати весь коментар
21.04.2020 09:44 Відповісти
Полиграф существует давно. И тем не менее только в США с 1976 года 123 человека были освобождены из камеры смертников после того, как была установлена их невиновность благодаря ДНК-экспертизе. То есть их осудили и люди ждали казни. А сколько людей казнили в случаях, когда нет следов ДНК?
показати весь коментар
21.04.2020 10:06 Відповісти
Люба статистика це маніпуляція. Ви впевнені, що 90% від "ваших звільнених" ДНК виправдало, а не просто не встановила відсутність їх слідів?
Ви знаєте у скількох випадках злочинець залишає ДНК на місці злочину, особливо, якщо готувався до нього? Життя це не фільм... Перчатки гумові одягнув і шансів на наявність ДНК, майже не існує.
Із поліграфом проблема не в ефективності, а у позиції правників. Вважається, що це прояв принципу винуватості, коли особа має сама себе виказати. Я вважаю, що це не так. Це має бути право засудженого (обвинуваченого) на самовиправдання. Присудили тобі страту (або пожиттєве) маєш право уникнути покарання через поліграф. Усе інше, це демагогія.
показати весь коментар
21.04.2020 11:41 Відповісти
Заблуждаетесь. Показания полиграфа не есть главным в принятии решения по приговору, слишком легко его обмануть.
показати весь коментар
21.04.2020 11:49 Відповісти
Так легко, що у мене в практиці, жоден реально винуватий на нього не погодився? Я вам більше скажу. З недавнього часу, коли клієнт починає їздити мені по вухах про власну непричетність (а реально невинуватих, ну може 1 на тисячу...на словах усі) я прямо говорю, супер. От тобі клопотання про призначення експертизи, підписуй, ми легко виграємо цю справу... що тут починається Усі ці невинуваті, просять знайти інший спосіб довести їх невинуватість...
показати весь коментар
21.04.2020 11:56 Відповісти
Так це виновний в злочині а не держслужбовець де подальша принаймі карєрна доля розшифровщика та його сімї залежить від того як він показники розшифрує.Хоча можливий і такий ,,розшифрований,, показник і для розкриття ,,злочину,, який людина не і не скоювала,це більш психологічний тиск який Ви із легкостью як адвокат
показати весь коментар
21.04.2020 12:08 Відповісти
Недописало. Який Ви як адвокат із легкістью можете доказати в суді що це являється не доказом.
показати весь коментар
21.04.2020 12:11 Відповісти
ні по ********* законодавству це доказ. Такий самий, як і любий інший висновок експерту. Інше питання, що він не використовується для розкриття інших злочинів, тільки того, на перевірку якого надав згоду підозрюваний, чи свідок. Тому такої ситуації, щоби довелось спростовувати як доказ вчинення іншого, просто не може бути на практиці.
показати весь коментар
21.04.2020 14:52 Відповісти
Щоби обманути поліграф, потрібно тривалий час готуватись і постійно підтримувати себе у формі. Можно спотворити його покази, так що не буде висновку, а ось отримати для себе позитивний... дуже не просто!
показати весь коментар
21.04.2020 11:59 Відповісти
Всё зависит от нервной системы человека. И от степени наглости не в последнюю очередь.
показати весь коментар
21.04.2020 12:27 Відповісти
ні, якщо людина не має важких психічних захворювань, без тривалої спецпідготовки, їй поліграф не обманути. Наглість тут ні до чого. Наглість це вплив на іншу людину, а не на техніку.
показати весь коментар
21.04.2020 14:44 Відповісти
Наглость - это в первую очередь убежденность в своей правоте. Полиграф фиксирует реакцию человека на вопросы. И если человеку пофиг и он не считает содеянное преступлением, то показатели будут отрицать лживость ответов. Эту проблему уже давно изучили. .
показати весь коментар
21.04.2020 15:03 Відповісти
навіть самий віртуозний брехун, здатний переконати самого себе у правоті брехні, не може обманути поліграф.
Легкість обману поліграфу. це поширений міф.
показати весь коментар
21.04.2020 15:13 Відповісти
Скорее миф то, что полиграф трудно обмануть.
показати весь коментар
21.04.2020 15:25 Відповісти
Ви особисто багато поліграфів обманули?
Не плутайте власного чоловіка (хлопця) якщо ви звісно жінка, з поліграфом.
показати весь коментар
21.04.2020 18:05 Відповісти
Дурачились в Бельгии лет 10 назад. В итоге даже на вопрос - "Вы внучка Нельсона Манделы" и ответа - "Да", полиграф выдал, что это правда. Рулил аппаратом высококлассный специалист из эмиграционной службы. Уж не знаю с какого перепуга он задал такой вопрос, но это было завершающим аккордом. И практически все ответы оценивались полиграфом как было нужно нам. В итоге парень просто потерял терпение и сказал, что у выходцев из Союза особенный психологический склад личности. Ну или примерно как-то так, если переводить с английского. Точно уже не помню как это звучало.
показати весь коментар
21.04.2020 18:42 Відповісти
Звучить як кацапська казка про зайву хромосому... особлива нація, особлива психіка і тому подібна х.рня. Я бачив результати реальних експертиз по кримінальним провадженням, там далеко не усе так весело...
показати весь коментар
21.04.2020 21:43 Відповісти
Не сталкивалась с криминальными эпизодами. То, что написала - из личного опыта. Они там в это период времени только начали вводить эту службу для проверки при необходимости эмигрантов из Сирии и прочих стран зоны риска. Ну и получилось так, что пересеклись в одной компании. У эксперта ноут был с собой, манжеты и прочая ерунда. . Вот и позабавились.
показати весь коментар
21.04.2020 21:55 Відповісти
Поліграф це тільки прилад результати якого розшифровує людина,людина із своїми слабостями та страхами.Страхами за свою сімю або за хорошй куш або за більш вигідну посаду.Чому для проходження поліграфа для держчиновників не викликали незалежних єкспертів із других країн,адже ми так ,,хочемо,, в ЕС а тому що всі 100% провірених на поліграфі були би непридатні для занимання посад.
показати весь коментар
21.04.2020 11:59 Відповісти
Давайте по черзі
1. в Україні держслужбовці не проходять перевірку на поліграфі. виключення становлять СБУшнику, ГРУшники і т.п. Перевірка з поліграфом передбачена при проведенні службових розслідувань в поліції та прокуратурі, але виключно добровільна.
2. в Україні 100% населення (а не тільки держслужбовці) не пройшли би перевірку на поліграфі. Таких, що не порушують Закон (з числа дієздатних), не існує.
показати весь коментар
21.04.2020 12:03 Відповісти
Згоден,але на займання посад на всю Україну тринділи що хто проходить на конкурсній основі проходили то чортув прилад.Але як показує життя цей прилад помилявся,а може не прилад?
показати весь коментар
21.04.2020 12:16 Відповісти
проходили тільки в НАБУ і ДБР, ось тільки там не ставили питання пов'язані із корупцією, тільки із держзрадою і роботою на ворога. Коли проводили конкурс до Верховного суду, відразу від цього відмовились, бо розуміли, що не пройде ніхто, або пройдуть не ті...
Цікава історія із СБУ. Вони проходили, а як тоді цей генерал-майор пройшов? Чи чому не проходив? На жаль, ми цього ніколи не дізнаємось...
Ви до речі знаєте чому Зеля до нас так різко прилетів і чому не представив відразу нового "губернатора"?
показати весь коментар
21.04.2020 14:49 Відповісти
Думаю що ак що сам генерал виявився зрадником то це означає що як мінімум керівники СБУ областей яаляються теж агентами кацапії так як він особисто їх призначав.А у ЗЕ була запланована ця поїздка адже заради цього і були організовані навчання десантників хоча їм,Захисникам Вітчизни так ніхто і не довіряє так як на бойових навчаннях при присутності ЗЕ даже не видали пустих магазинів до автоматів про що свідчать світлини із цих ,,бойових,,навчань.
показати весь коментар
21.04.2020 14:58 Відповісти
Десантники завжди у нас тренуються, в Оріховиці єдиний гірський полігон (Крим окупований).
Зелі взагалі по боку на військових, він ними ніколи не цікавився, не цікавиться, а відверто кажучи... він їх просто боїться. З чого в друг, він би летів до Закарпаття?

Тиждень назад розбився (чи допомогли) "Докі", зараз йде перерозподіл кордону і о диво! Раптово Зеленський особисто прилітає на Закарпаття, під надуманою підставою і тягне сюди губернатором, професійного контріка (СБУшника) людину, що усе життя доїлась із конртабанди... Ось тільки з ним вийшов облом... такий самий, як і з усим, за що береться Зелені. Він виявився близьким другом арештованого за день до прильоту генерала СБУ! Мало того, він його протеже і тягнув за собою по посадах... Саме через це, Медведчуковці і ОПЗЖ були в екстазі від такого "губернатора" на Закрапатті.
показати весь коментар
21.04.2020 15:07 Відповісти
А це як задати питання.Задаш питання чи працюєш на ворога і поліграф покаже що ні так тей кого перевіряють бачать свого ворога в тому числі і Україну і їх відповідь буде правдива для електроніки.
показати весь коментар
21.04.2020 15:03 Відповісти
Ні вони (питання) взагалі виглядають не так, як ви собі уявляєте. Задавати потрібно не більше 3-4х основних і т.п. Там купа обмежень.
показати весь коментар
21.04.2020 15:11 Відповісти
Поліграф це як ст.307 Цивільного Кодексу України і як ст.21 Закону,,Про інформацію,,Тоб то до кого судя прихильний тою статею і скористується і по закону буде правим.
показати весь коментар
21.04.2020 15:24 Відповісти
я про цивіл не пишу. Це ст.ст. 84, 94, 101 КПК України
показати весь коментар
21.04.2020 18:03 Відповісти
Діло не в цивілі а в тому як що вника зловлять на взятці і цей момент буде відзнято,а це вже кримінальний злочин то використовують так звану цивільно ст.307-му.Свіжий приклад із Єрмаками.
показати весь коментар
21.04.2020 23:33 Відповісти
😁 саме тому і існують НСРД. Заходи, що проводяться за ухвалою слідчого судді. Це окремий вид доказів і до них, зазначені вами норми не застосовуються. А Єрмака писали не правоохоронці, або вони, але без дозволу суду. Тому це недопустимий доказ. Але і тут, визнаючи доказ недопустимим, суд зішлеться на відповідну статтю КПК, а не на цивіл.
показати весь коментар
22.04.2020 08:50 Відповісти
Поліграф у нас оформлюється висновком експерта і це доказ, але що цікаво... якщо суд його не візьме до уваги, він зобов'язаний моттвувати чому він не згідний із висновком, а це дуже не просто... авторитету судді чи просто факту зайняття посади мало для того, щоби обгрунтувати незгоду із спеціалістом, що використав наукові знання та підходи...
показати весь коментар
22.04.2020 09:02 Відповісти
В мире только нашлось 650 Чикатилов?Так не бывает,их миллионы...
показати весь коментар
21.04.2020 08:35 Відповісти
Одного даже казнили.
показати весь коментар
21.04.2020 10:08 Відповісти
В одном Китае ежегодно казнят в среднем 15 000.Сказочники блин
показати весь коментар
21.04.2020 08:38 Відповісти
'Смертная казнь несовместима с основными правами человека... ' - проблема в том, что есть ЛЮДИ (как социальный вид) и ГОЛЫЕ ОБЕЗЬЯНЫ (как биологический) и УЗУРПАТОРЫ ВЛАСТИ намерено и коварно эти понятия "путают" (сделали эквивалентными, чтоб манипулировать "политическими голосами" безответственных голых обезьян на так называемых "выборах", которых у них и быть не должно по причине фактической НЕДЕЕСПОСОБНОСТИ). У людей должен быть расширенный пакет прав, а у голых обезьян минимальный! Удручает только другое - систематические ошибки "судебной" системы, а смертная казнь - это необходимость, но вопрос ее применения должен быть строго ограничен.
показати весь коментар
21.04.2020 08:39 Відповісти
В ********** ежегодно казнят более 100 тыс. неугодных методом инъекций с отравой. Метод разработан еще своками и активно применялся к чеченам и др.
показати весь коментар
21.04.2020 08:44 Відповісти
В этом году в Нюрнберге должны павешать шайку совковых каганов: ***** вместе с Лукой и Назарбаем.
показати весь коментар
21.04.2020 08:55 Відповісти
Матвеич,какой ты жыстокий чилавек,прямо извезг.убить троих фюреров скопом.это зверьзство...
показати весь коментар
21.04.2020 09:03 Відповісти
Интересно было бы узнать список этих стран,я почему-то уверен что это будут страны третьего мира которые стремительно экономически развиваются.
показати весь коментар
21.04.2020 09:07 Відповісти
та вони фактично у статті перераховані.
показати весь коментар
21.04.2020 09:46 Відповісти
Можливо,але чомусь не вказана комуністична Корея так же країни де казнили казнокрадів.До речі що це за крендель зявився під Вашим ніком.Можлио щоб Вас відрізнити від таких двійників Вам вставляти хоча би по одному закарпатському слову як індифікатор.
показати весь коментар
21.04.2020 11:03 Відповісти
Він не під моїм ніком, а під подвійним.
Це чмошник, якого я спіймав за самолайком. Не має дебілу що робити, як зайвий нік реєструвати, фігляр куєв.
показати весь коментар
21.04.2020 11:31 Відповісти
А це значить що Ви популярні на цензорі,не каждий хлоп на це заслуговує.
показати весь коментар
21.04.2020 11:50 Відповісти
Я вам відверто скажу, дебіли мене обожнюють. Як тут на сайті, так і у житті! Я для них як магніт
Можно було би поскаржитись адміну, щоби його блоканули, підробка ніків це порушення правил, але я принципово НІКОЛИ йому не скаржусь...
показати весь коментар
21.04.2020 11:53 Відповісти
После импичмента нужно будет на год, на два разрешить смертную казнь в Украине.
показати весь коментар
21.04.2020 09:19 Відповісти
О так... уявіть собі дати право страти таким як Зеля і Венедіктова?
показати весь коментар
21.04.2020 09:47 Відповісти
И ни одного из Amnesty International, это успех, товарищи! Слава кпсс, мвф и оон вместе с воз!
показати весь коментар
21.04.2020 09:58 Відповісти
В 2020-м Украина потратит на содержание антикоррупционеров 3,7 милллиарда, а от них получила в бюджет всего 14 тысяч
Экономика / Мнения 21-апр, 05:569 758 0

Имитация борьбы с коррупцией обходится народу Украины все дороже и дороже, хотя эффективности от ее работы никакой.

​​Наглядная инфографика, как в Украине тратят деньги на борьбу с коррупцией. С 2015 года было создано 6 антикоррупционных ведомств. За последние 5 лет на их деятельность было потрачено 7 млрд грн.

На текущий 2020 год в бюджете заложено еще 3,7 млрд грн. Простым сложением получаем, что за 6 лет на 6 антикоррупционных органов потрачено 10,7 млрд грн.

Однако самое интересно, что результата от деятельности антикоррупционных ведомств нет. Так, по данным Госказначейства, за 1-й квартал 2020 года в бюджет от борьбы с коррупцией поступило 14 284,45 грн (это определенно победа).

На данный момент мы столкнулись с ситуацией, когда госбюджет кормит огромную толпу чиновников, которые неоправданно получают зарплату и имитируют борьбу с коррупцией.

При этом все ведомства больше заняты внутренними разборками за власть, а также конфликтами с соседними антикоррупционными органами.

Денис Ковалев
показати весь коментар
21.04.2020 10:18 Відповісти
казнили бы в Украине 450. и все бы наладилось..
показати весь коментар
21.04.2020 11:01 Відповісти
в Україні хватило би і сотні.
показати весь коментар
21.04.2020 11:11 Відповісти