10570 відвідувачів онлайн

"Оздоровчий внесок": у Канаді запровадять податок для невакцинованих

"Оздоровчий внесок": у Канаді запровадять податок для невакцинованих

У канадській провінції Квебек незабаром буде запроваджений новий податок для осіб, які відмовляються робити щеплення від COVID-19, не маючи до нього медичних протипоказань.

Як повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на "Укрінформ", про це під час пресконференції заявив прем’єр-міністр Квебеку Франсуа Леґо.

"Вакцина - ключова для боротьби з вірусом. Саме тому ми маємо намір запровадити оздоровчий внесок для дорослих, які відмовляються вакцинуватися не через медичні причини", - сказав Леґо.

За його словами, цей "оздоровчий внесок" виплачуватимуть люди, які протягом наступних кількох тижнів не зроблять першого щеплення від COVID-19.

Прем’єр-міністр не уточнив, коли саме буде запроваджене нове мито, чи яку суму воно становитиме. На його переконання, цей внесок повинен бути більшим за 100 доларів і дійсно спонукати людей зробити щеплення.

"Ці люди справляють високе навантаження на нашу систему охорони здоров’я. Вважаю справедливим, що більшість населення хоче, аби за це були наслідки", - зазначив Леґо.

Зауважимо, що наразі близько 10% жителів Квебека досі не зробили жодного COVID-щеплення. При цьому половина всіх лікарняних ліжок, відведених для хворих на COVID-19, займають саме не вакциновані квебекці.

Топ коментарі
+15
Тогда на тех кто вакцинировался но всё равно попал в больницу надо ввести двойной податок. Бо, пля, на них уже потратились и наварились, а они имеют наглость всё равно болеть.)
показати весь коментар
13.01.2022 08:31 Відповісти
+12
Принял решение не делать вакцину и попутно подвергать из-за этого окружающих большим риском заражения -плати, чтобы было чем лечить.
Вы или тупы,или манипулируете.Вакцинированые тоже являются разносчиками вируса,болеют и даже умирают.Это уже давно не секрет.Невакцинированые так же платят налоги,и имеют право на медицину.
показати весь коментар
13.01.2022 08:37 Відповісти
+11
Цікаво чути такі заяви від канадійця, чиновника з країни, де торжествує рівноправ'я. А якщо антивакцинаиор - представник ЛГБТ-спільноти чи темношкірий активіст BLM? Ризикнете напоротись на звинувачення в гомофобії ? Расизмі?
показати весь коментар
13.01.2022 08:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Цікаво чути такі заяви від канадійця, чиновника з країни, де торжествує рівноправ'я. А якщо антивакцинаиор - представник ЛГБТ-спільноти чи темношкірий активіст BLM? Ризикнете напоротись на звинувачення в гомофобії ? Расизмі?
показати весь коментар
13.01.2022 08:10 Відповісти
Ви плутаєте поняття ДЕМОКРАТІЯ і РІВНОПРАВЬЄ...Вони не тотожні .😀
показати весь коментар
13.01.2022 08:35 Відповісти
"Позитивна дискримінації ", акт другий.
показати весь коментар
13.01.2022 08:13 Відповісти
Дія перша: кожен платить за свої коники в дурнуватій голові
Так точніше.
показати весь коментар
13.01.2022 10:13 Відповісти
За умов вже очевидно сумнівної ефективності і відсутності повного циклу та терміну випробувань влада має право крутити законами як циган сонцем?
показати весь коментар
13.01.2022 10:41 Відповісти
Ви посилаєтеся на якусь наукову публікацію в солідному спеціалізованому виданні? Чи просто у Вас інтуїція? І жодним чином Вас не стосується статистика госпіталізації та смертности серед невакцинованих?
показати весь коментар
13.01.2022 10:50 Відповісти
Стосується. В контексті вбивства цілих галузей економіки і ефект доміно, що виникає при цьому. А якщо цікавить неупереджена думка науковця, що не пов'язаний з політикою і бізнесом, то раджу подивитись ось це
https://www.youtube.com/watch?v=DCaeKVHo5u8
показати весь коментар
13.01.2022 11:27 Відповісти
Во..наконец-то правильные вещи начали делать, а не кого-то там о чем то просить. Принял решение не делать вакцину и попутно подвергать из-за этого окружающих большим риском заражения -плати, чтобы было чем лечить.
показати весь коментар
13.01.2022 08:18 Відповісти
Ти віриш цим тупим політикам? Там такий самий квартал як у ківіві.
показати весь коментар
13.01.2022 08:22 Відповісти
Верю в здравый смысл.
показати весь коментар
13.01.2022 08:26 Відповісти
Вы идиот уже вчера ВООЗ признала бесполезность нынешних вакцин надо новые вакцины с нуля чтобы эффективно прививать на лет 10 и чтобы не было у привитых людей передачи вируса и новых заражений заразность распространение вируса одинаково у привытых и не привитых и в чем прикол...а мега доходах фармкорпораций и властей получающие прямые взятки за такие как выше идеи законы и методы...
показати весь коментар
13.01.2022 08:55 Відповісти
Ты идиот, новые вакцины нужны из-за того, что новые штаммы активно пложятся потому что вирус спокойно передается. Делали быстрее вакцины - меньше проблем было в итоге. Так нет, нужно же прям каждому вытереть лично сопельки и лезть с уговорами: "пазязя" сделай вакцинку, а? Я думаю весь мир тебя отблагодарит, если ты подскажешь адекватную альтернативу в лечении/профилактике с короной...
показати весь коментар
13.01.2022 09:01 Відповісти
А если из-за твоего пофигизма умрет пара-тройка старичков соседей тебе, может, и наплевать, а вот их родне - нет.
показати весь коментар
13.01.2022 10:41 Відповісти
да не несите бредятину..... я смотрю что вакцина явно отбивает у людей остатки даже навоза в голове.... если думать не можете нет своего мнения вы поддаетесь всеобщей панике и хаосу..и становитесь легко вменяеымом управлении властью..вы безжите за толпой вместо того чтобы выйти из толпы и встать в сторонке а толпа вас рано или поздно раздавит стоит вам споткнуться и не бежать общим темпом а такого не возможно априори..... вы поймите вы все равно сдохните!!! от ковида от рака от ДТП на вас упадет с Космоса крышка унитаза Космичской станции Параши не важно..да крошкой хлеба удавитесь в трахее.. или глотком воды утопитесь....как все это вас спасет от смерти прививка то ..и да привитые еще не ясно чем им в недалеком будущем все эти шмундяки самограи на скорую руку сваренные в избушке на курьих ножках обернуться что от обычной гриппозности вируса инфекции у них банально будет вакциной уже убитый иммунитет организма вымрете как вымерли от оспы кори ветрянки и скарлатины... индейцы Америки...
показати весь коментар
13.01.2022 11:17 Відповісти
Навоз в голове разве что у тебя. "вымрете как вымерли от оспы кори ветрянки и скарлатины... индейцы Америки..." Поведай нам, какая вакцина убила иммунитет индейцев Америки?
показати весь коментар
13.01.2022 11:34 Відповісти
Але Канада хоче, щоб за своє спасіння Ви заплатили
показати весь коментар
13.01.2022 10:52 Відповісти
Канада хочет чтобы либо ты сделал прививку и следовал офф. рекомендациям или если такой умный и все сам знаешь и тебя это не устраивает - будешь платить если в итоге все равно на койке лежать будешь из-за своей упертости.
показати весь коментар
13.01.2022 13:16 Відповісти
Завтра квартальні "зравомислячі" тебе оштрафують за те що у тебе нема поносу,бо на їх думку всі мають сидіти і срати !
показати весь коментар
13.01.2022 10:13 Відповісти
Принял решение не делать вакцину и попутно подвергать из-за этого окружающих большим риском заражения -плати, чтобы было чем лечить.
Вы или тупы,или манипулируете.Вакцинированые тоже являются разносчиками вируса,болеют и даже умирают.Это уже давно не секрет.Невакцинированые так же платят налоги,и имеют право на медицину.
показати весь коментар
13.01.2022 08:37 Відповісти
Ты или туп, или плохо понимаешь прочитанное. Я где то сказал, что вакцинированные не болеют или не умирают? Или я где то написал что не вакцинированных нужно не лечить? При тех колоссальных бюджетах, которые государства сейчас платят, чтобы хоть как-то сдержать распространение этой заразы, кому то просто лень сделать вакцину просто потому что "он у мамы сам себе доктор". Чем чаще вирус передается и размножается, тем чаще и больше будут эти новые штаммы находить, вот потому и написал в своем предыдущем сообщении "попутно подвергать из-за этого окружающих БОЛЬШИМ риском заражения". Если у кого то есть адекватные альтернативные пути решения проблемы с короной, то во всем мире думаю готовы услышать здравый голос, а не просто "я не хочу и все тут".
показати весь коментар
13.01.2022 08:52 Відповісти
Сдерживать ничего не надо! Вирус не сдержать! Он приспосабливается а организму человека чтобы жить совместно а не умирать! Что у вас в голове! Никакие вакцины никогда не успеют за мутациями! Просто все переболеют и человечество дальше будут жить совместно с вирусом!
показати весь коментар
13.01.2022 09:15 Відповісти
Кто-то попутал термины вируса и паразита
показати весь коментар
13.01.2022 09:17 Відповісти
Ну точно не Я
показати весь коментар
13.01.2022 10:04 Відповісти
Якщо не намагатися стримувати поширення новонародженого вірусу під час первісної пандемії, є великий шанс нарватися на нову Іспанку з глобальним колапсом медицини - це ж азбучна істина.

Антиваксерів у цьому зв'язку варто визнати кастою шкідників, що навмисно наражає людство на більшу небезпеку. Так що канадійська ініціатива цілком слушна.
показати весь коментар
13.01.2022 18:06 Відповісти
Ты или туп, или плохо понимаешь прочитанное.
Мы уже на ты?))Культура так и прёт.
Я где то сказал, что вакцинированные не болеют или не умирают?
Не сказали,но сделали акцент на невакцинированых,что мол,если не вакцинирован,значит больше заражаешь.
Или я где то написал что не вакцинированных нужно не лечить?
Не написали,но предложили взымать с них дополнительную плату за отказ от укола.А с хрена ли?если они и так платят налоги,которые идут и на медицину.
Чем чаще вирус передается и размножается, тем чаще и больше будут эти новые штаммы находить.
Чем чаще будут обкалывать население,тем больше будет мутировать вирус,так сказал Люк Монтанье,французкий вирусолог,Нобелевский лауреат.
показати весь коментар
13.01.2022 10:35 Відповісти
Да, мы в интернете. Тут могут не только на ты, но и послать куда подальше - с подключением. Про все остальное уже написал, если не доходит, то смысла повторять нету. Если у тебя в голове сидит мысль, что вакцины никогда не помогали справляться с вирусками, то могу тебе только посочувствовать и отправить в гугл посмотреть какие такие болячки только так и победили.
показати весь коментар
13.01.2022 13:14 Відповісти
В США невакціновані важко хворіють та помирають на 2 порядки більше, ніж вакциновані. Як проходить хвороба в вакцинованого: 2-3 дні нежить, потім все норм. Порівняйте з невакцинованими та їх симптомами. Трохи різниці є, правда?
показати весь коментар
13.01.2022 08:53 Відповісти
Полностью согласен. Проходил подобный опыт с родней.
показати весь коментар
13.01.2022 09:06 Відповісти
Хто вам таке сказав... Розкажу на свому прикладі були на морі компанієї з нами всі вакциновані, не знаю де підхватили...
І що я взагалі не хворів тому що хворів 9 місяців до того, моя сім'я захворіла причому вони не хворіли попередньо зі мною, хоча всі ми були в одній квартирі....

А вакциновані захворіли, причому перенесли, так само як мої як звичайний грип)))

Я до того був сторонником вакцинації всіляких обмежень тепер вірю що це повний розвод...

Другий випадок жінчин батько захворів причому там вся сім'я була хвора з ним разом і прабаба 85 років і що всі успішно перехворіли без лікарів і так б не знали що в них корона, якби її батько не пив холодну воду з криниці коли був хворий і не отримав пневмонію.... Ну в лікарні одразу тест + але кололи вдома і все.....
показати весь коментар
13.01.2022 09:39 Відповісти
Мені це сказав CDC. А у нього статистика по США - це 330 млн людей. А що є джерелом Вашої інформації?
показати весь коментар
13.01.2022 11:42 Відповісти
Офіційно в штатах інфляція в серпні вересні була 4% щоб ринки не впали і щоб дальше можна було друкувати гроші тому менше звертайте увагу на оф стату...

А зараз річна інфляція 6% якщо ви реально живете в штатах і бачите ціни то чи варто вірити оф статі...
показати весь коментар
13.01.2022 12:15 Відповісти
Вже 7%
показати весь коментар
14.01.2022 05:10 Відповісти
В США невакціновані важко хворіють та помирають на 2 порядки більше, ніж вакциновані.
Да ну?Осталось к словам прикрепить доказательства.
показати весь коментар
13.01.2022 10:36 Відповісти
Це дуже нескладно:

https://www.dw.com/ru/v-ssha-tjazhelo-boleli-i-umirali-menee-0-01-procenta-polnostju-vakcinirovannyh-a-58813164/a-58813164

Що таке CDC зможете розібратися, чи теж треба посилання? )))
показати весь коментар
13.01.2022 11:41 Відповісти
странная логика,если человек не вакцинирован,то он по твоему и по мнению вумного канадца,автоматически разносчик ифекции
показати весь коментар
13.01.2022 08:55 Відповісти
Если человек не вакцинирован, то он с большей вероятностью заболеет, так что в некотором смысле - да.
показати весь коментар
13.01.2022 09:23 Відповісти
а если не заболеет? имунная система очень сильная,как вариант
показати весь коментар
13.01.2022 10:19 Відповісти
Питання в якнайшвидшому набутті масового імунітету з найменшими втратами. Масова відмова від вакцинації підсилює пандемію.
показати весь коментар
13.01.2022 18:21 Відповісти
Якщо люди опираються вакцинації від новітнього небезпечного вірусу, проти якого в людства ще не вироблений масовий імунітет, вони наражають його на ризик повторення Іспанки.

І якщо когось спосіб такого природного набуття масового імунітету з десятками і сотнями мільйонів жертв і повним колапсом медицини влаштовує, то інакше як ідіотами їх не назвеш.

Їх би усіх через якесь ковідне відділення пропустити для перевиховання. Принаймні щоб подивилися на цей кошмар.
показати весь коментар
13.01.2022 18:18 Відповісти
Источником заражения и мутаций короновируса являются как раз те, кто имел неосторожность ввести себе добровольно первые дозы бесплатно. Сейчас вы в супермаркете, накладываете довольные полную тележку товаров, но КАССА, ВПЕРЕДИ!!! За свой необдуманный поступок проверить на себе действие эксперементальных генетических препаратов, не зная какие будут последствия, после третьей, пятой, десятой дозы, когда с каждой новой дозой будет происходить антителозависимое усиление инфекции, неотличимое по симптомам от пневмонии, какие генетические фрагменты встраиваются в клетки, и в какие цепочки эти фрагменты соединятся,будете платить всю оставшуюся недолгую жизнь, с загубленной иммунной системой, но сами ведь подписали, что добровольно и претензий ни к кому не имеете. А что вся эта вакцинация началась с Канады и Израиля, там ширяют уже по четвертому кругу, иначе, если не ширять, лохи прозреют, и начнут задумываться как и почему они оказались обутыми в лыжи на асфальте.
показати весь коментар
13.01.2022 11:40 Відповісти
Еще один недотестер вылез. забавно
показати весь коментар
13.01.2022 13:10 Відповісти
Кебеква - це ще той треш.
показати весь коментар
13.01.2022 08:20 Відповісти
https://ukrainianpeople.us/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D0%B8-canadas-first-world-war-internment-ca/ Канада батьківщина https://www.istpravda.com.ua/short/536245e8f2e31/ концтаборів . Фашизм обкатувався у цьому закутку землі , випускався по світу щоб удосконаленим повернутися до дому!
показати весь коментар
13.01.2022 08:21 Відповісти
показати весь коментар
13.01.2022 08:43 Відповісти
Ты *****
показати весь коментар
13.01.2022 09:16 Відповісти
Коли бачу ім'я вадим прізвище підтягується автоматично-Ґабіновічь!
показати весь коментар
13.01.2022 10:11 Відповісти
Сто процентно хтось б в вивчив історію що робили там з імігрантами із України по приїзду на початку минулого сторіччя...
показати весь коментар
13.01.2022 09:29 Відповісти
Тогда на тех кто вакцинировался но всё равно попал в больницу надо ввести двойной податок. Бо, пля, на них уже потратились и наварились, а они имеют наглость всё равно болеть.)
показати весь коментар
13.01.2022 08:31 Відповісти
"Хіба ж ревуть воли, як ясла повні?" С.Руданський 😀😀😀😀
показати весь коментар
13.01.2022 08:32 Відповісти
Прикольно, чем больше вакцинируются, тем больше болеют и умирают. Как пример по количеству населения, примерно одинаковое - Польша и Украина. Польша на 15 месте -новых заболевших +16,173, Украина на 17м +7,117. Умерших - Польша +684, Украина +193. Так где собака порылась?
показати весь коментар
13.01.2022 08:44 Відповісти
Ще не 100% вакцинувались. Ще колективного імунітету нема.
показати весь коментар
13.01.2022 08:49 Відповісти
Согласен, но привитых в Польше больше, чем у нас, это и ежу понятно.
показати весь коментар
13.01.2022 09:10 Відповісти
А від грипу за стільки років створили вакцину? І у всіх виник колективний імунітет......

Колись на підприємтсві де я працював всіх вакцинували від грипу дорогою вакциною... І що прийшла зима все те саме що і було... На другий рік керівництво послало представників вакцинаторів на .....

Не буде ніколи ефективної вакцини тому що корона як і грип мутує і багато штамів... А постійною вакцинацією 2-3 рази на рік уб'єте свій імунітет і будете при кожному пуку хворіти...
показати весь коментар
13.01.2022 09:28 Відповісти
Зараз моніка візьме на замітку.
показати весь коментар
13.01.2022 08:47 Відповісти
Щодо англомовної статті - то відповідь на іншу мантру, яку вперто просувають останні два тижні (обов'язкова уколізація): нескінченний потік замовних статейок від писак-проститутів, які відкрито натравлюють стадо баранів на невколотих.
показати весь коментар
13.01.2022 09:01 Відповісти
Зауважимо, що наразі близько 10% жителів Квебека досі не зробили жодного COVID-щеплення. При цьому половина всіх лікарняних ліжок, відведених для хворих на COVID-19, займають саме не вакциновані квебекці. Джерело:

Прикольно...10 процентов не вакцинированных...а в больницах лежит 50 процентов вакцинированных....но виноваты в этом не вакцинированные...
показати весь коментар
13.01.2022 09:01 Відповісти
Я??? То был не я...я всего лишь разместил (процитировал) обьяву..😀
показати весь коментар
13.01.2022 09:05 Відповісти
Перепрошую. Інфа про 50% нещеплених в лікарнях - брехня.
Я писала на днях: тут дотисли вже колишнього санітарного лікарчука, який визнав, що 30-40% госпіталізованих, про яких вони верещать, потрапляють в лікарню з зовсім інших причин.

Але якщо "дуже точний тестик" покаже позитивний результат, то їх записують в ковідні.
По-друге, тут ніхто не тримає пацієнтів в лікарні, і на другий день виписують після операції, і на третій.

На всю провінцію (8,5 - 8,8 млн) було виділено 800 ковідних ліжок. ???
Зате федерали і провінції потратили на "боротьбу" вже 632 млрд доларів - на лист-груд 2021. Скільки сотень млн з них - на довбану рекламу: О !

Що Вам сказати ...
показати весь коментар
13.01.2022 09:12 Відповісти
А тестики показують те, шо треба їм.
показати весь коментар
13.01.2022 09:21 Відповісти
Не розумію чого ваксери так піняться через невакцинованих, вони ж захищені хто подвійно, хто потрійно))))
Тілько от проблема багато країн ЄС для вакцинованих навіть із штатів чи Канади вимагає тест))) Де ж супер захист)))
показати весь коментар
13.01.2022 09:21 Відповісти
Дуже показово, що найдебільніші, дискримінаційні правила встановлюють в тих країнах, де влада належить лівакам- глобалістам. Очевидно, що годуються всі вони з однієї миски.
показати весь коментар
13.01.2022 09:26 Відповісти
Не в Канаде а в Квебеке. Квебек это не Канада.
У нас в Альберте законодательно запретили ковидный фашизм
показати весь коментар
13.01.2022 09:47 Відповісти
...Рубль у вас удержан за халатное отношение к делу. Не понимаешь по-хорошему - будем бить тебя рублём (c) "Мы из джаза"
показати весь коментар
14.01.2022 21:33 Відповісти