9544 відвідувача онлайн

Рада просить ООН ввести миротворців на територію України

Рада просить ООН ввести миротворців на територію України

Верховна Рада просить Організацію Об’єднаних Націй ввести на територію України миротворчі сили згідно з Резолюцією ООН "Об’єднання заради миру" від 1950 року.

Про це йдеться в ухваленому сьогодні парламентом зверненні до низки міжнародних організацій, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на УНІАН.

Депутати закликали ООН, Червоний Хрест, Європарламент тощо негайно забезпечити захист населення України від збройного нападу російських загарбників.

Йдеться, зокрема, про негайне запровадження зони без польотів над Україною, негайне відкриття "зелених" коридорів для безпечної евакуації людей та введення в Україну миротворчих сил ООН.

Також Верховна Рада звернулась до Генсека ООН з закликом посередництва про припинення війни.

Топ коментарі
+61
ЗРК Патриот нужно просить, а не миротворцев...
показати весь коментар
03.03.2022 16:26 Відповісти
+33
ООН - це імпотентна організація сліпих та глухонімих дармоїдів.
показати весь коментар
03.03.2022 16:28 Відповісти
+31
Очень похоже на предательство. Я посмотрел историю использования миротворцев ООН. Обычно там алгоритм такой:
1. Получается согласие ОБОИХ сторон
2. Миротворцы размещаются на линии ФАКТИЧЕСКОЙ линии фронта на день подписания договоренностей о размещении миротворцев.

Особенно бесит, что ВР без объяснений и согласований с народом Украины принимает такое решение.
показати весь коментар
03.03.2022 16:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
i gde eta linija po kotoroi oni budet mirotvoritj?
показати весь коментар
03.03.2022 16:24 Відповісти
какой там ООн, пока раздуплятся
показати весь коментар
03.03.2022 16:24 Відповісти
Очень похоже на предательство. Я посмотрел историю использования миротворцев ООН. Обычно там алгоритм такой:
1. Получается согласие ОБОИХ сторон
2. Миротворцы размещаются на линии ФАКТИЧЕСКОЙ линии фронта на день подписания договоренностей о размещении миротворцев.

Особенно бесит, что ВР без объяснений и согласований с народом Украины принимает такое решение.
показати весь коментар
03.03.2022 16:32 Відповісти
Да, неодназначенное решение
показати весь коментар
03.03.2022 16:42 Відповісти
А моя позиція- ні. Те що нам зараз потрібно, звичайно окрім ЗРК, час- я вважаю, що через місяць, коли у пересічних росіян почнуться проблеми з роботою, а за ними - з холодильником- вони будуть крайніми владу і змістять її. А от що робити, якщо ***** завтра об'явить мобілізацію і до нас наступних два роки будуть йти з автоматами російські шахтарі і вчителі - я не знаю
показати весь коментар
03.03.2022 17:19 Відповісти
Мільйон шахтарів! При цьому «за правое дело- укры падлы первые напали и обстреляли из града Белгород»- ви бачте як працює їх пропоганда, якщо вони й зараз вважають що вони нас звільняють від нациків
показати весь коментар
03.03.2022 17:24 Відповісти
Время нужно всем - не только нам, но и путлеру. Это палка о двух концах.
1. Путлер обязательно объявит всеобщую мобилизацию. И у него еще ядерная кнопка есть. Всё, здаёмся?
2. Если зайдут миротворцы на линию фронта, то они уже оттуда не уйдут. Предлагаешь подарить ***** ещё часть Украины? А украинцев на этих территориях предлагаешь просто предать?
показати весь коментар
03.03.2022 17:43 Відповісти
а вони тепер як там? не думав? їх хтось захистив???
показати весь коментар
03.03.2022 17:48 Відповісти
Что значит "не думал"? У меня там достаточно друзей и знакомых. Созванивался и списывался пока была возможность.
Им там очень тяжело. И физически и морально. Их защищали пока могли и жизни наших бойцов ВСУ там отдали . Но силы были не равны и наши временно отступили.
А к чему эти вопросы?
показати весь коментар
03.03.2022 18:04 Відповісти
Под такими санкциями рашка вряд ли пол года протянет
показати весь коментар
03.03.2022 18:00 Відповісти
ЗРК Патриот нужно просить, а не миротворцев...
показати весь коментар
03.03.2022 16:26 Відповісти
Впевнений, що просять.
показати весь коментар
03.03.2022 19:17 Відповісти
А я як-то не очень
показати весь коментар
03.03.2022 21:11 Відповісти
крик в пустоту
показати весь коментар
03.03.2022 16:26 Відповісти
РФ внес на ратификацию протокол о внесении изменений в Соглашение о миротворческой деятельности ОДКБ- а враховуючи що вони хочуть окупувати південь України це дуже все сумнівно виглядає-на фоні їх вимог по переговорах
показати весь коментар
03.03.2022 16:27 Відповісти
А що генсек ООН ще не відреагував досі? Ліга націй ,б...
показати весь коментар
03.03.2022 16:27 Відповісти
147 країн.....треба з усіма переговорити...потім обід .....і кінець робочого дня
показати весь коментар
03.03.2022 16:52 Відповісти
Та оно ему надо? Сняряды на его хату не падают.
показати весь коментар
03.03.2022 17:13 Відповісти
Бесполезно...кацапия забанит. Не, ну чо, они могут ещё нам похлопать в ладоши, им не жалко. Весь мир сцыт...просто смотрят как убивают Украину. Придётся самим направить кацапов вслед кораблю.
показати весь коментар
03.03.2022 16:28 Відповісти
ООН - це імпотентна організація сліпих та глухонімих дармоїдів.
показати весь коментар
03.03.2022 16:28 Відповісти
На русско украинской границе, включая крым
показати весь коментар
03.03.2022 16:28 Відповісти
Тупо на фоне побед.
показати весь коментар
03.03.2022 16:29 Відповісти
простите, хочу вставить свои пять копеек в общий гул и описать как я вижу ситуацию. и так у нас идёт странная война, странная она по тому что нет линии фронта, орки оседлали главные дороги и по ним катаются до встречи сопротивления, встретив его они немного пободаются, если сходу взять не получаются обходят и идут дальше. Ну это так упрощённая схема войны. Мы же начали мобилизацию, Народу взяли не мало, Как по моему мнению сейчас на западе должна формироваться 1 и 2 резервных армии, которые щас вооружает и обучает западные союзники.
Ну так как на это нужно время и по этому о начале каких либо крупных операций можно говорить не раньше чем через месяц, а пока на простых украинцев проживающих в восточной Украине ляжет вся тяжесть задачи по обескровливанию этой орды. И вот у меня есть вопрос к господину Министру обороны,Ув. министр почему среди всех сообщений о уничтоженных колонах я не прочитал что колоны врага подрывались вместе с дорожным полотном? Щас есть ручные мотобуры, делайте горизонтальные шурфы под полотном дороги, закладывайте туда 10-15 кг промышленной ВВ, делайте такие закладки через каждые 30-40 м и таким образом заминируйте 1- 2 - 10км трассы. Подрывайте колоны вместе с орками а не даёте им разбежаться. Вы людям предлагаете оседлать трасы в тылу врага, так дайте им для этого всё нужное, а главное специалистов, которые их этому научит. очень скоро враг перестанет гонять снабжение без охраны, сработайте на опережение.
показати весь коментар
03.03.2022 18:53 Відповісти
саме так і задумано, бо бітум та асфальт, не просто так у 3-ри рази дорожче коштували та розмазувались у саме цих напрямках...
показати весь коментар
03.03.2022 20:33 Відповісти
⚡️Президент Украины Владимир Зеленский подписал распоряжение для обеспечения заключения договоров с ЕС и Международным банком реконструкции и развития по оказанию финансовой поддержки Украине.
показати весь коментар
03.03.2022 16:30 Відповісти
***, ТА НЕ ТРЕБА ЦИХ МИРОТВОРЦІВ. ЦЕ НА ДЕСЯТКИ РОКІВ ГЕМОР БУДЕ. ТРЕБА ********* ЦЮ СРАНУ МОКШУ І ВИКИНУТИ ЇЇ ЗА КОРДОНИ УКРАЇНИ! МИРОТВОРЦІ - ТО ПОВНА *****!
показати весь коментар
03.03.2022 16:34 Відповісти
це ******... я *******, щас они сюда придут и тогда мы тут по жизни чунга чанга
показати весь коментар
03.03.2022 16:35 Відповісти
Тим більш рашка по своїй квоті теж введе "миротворців", оскільки досі є членом цієї імпотентної організації
показати весь коментар
03.03.2022 19:20 Відповісти
ООН как организация, созданная для защиты и обеспечения мира, должна себя реабилитировать, иначе толку в ней 0,0... в чем ее смысл и какое оправдание для огромных средств, которые на нее тратятся
показати весь коментар
03.03.2022 16:34 Відповісти
Щоб війська ООН стали між нами та кацапами які на вже окупованій ними територіях?
показати весь коментар
03.03.2022 16:35 Відповісти
Спершу їм знадобиться зібратись, потім обговорити, потім зібратись ще раз, потім висловити занепокоєння, потім - стурбованість, потім закликати ***** вивести війська, а вже потім сказати, що вони зробили всьо возможноє і нєвозможноє, відкланятись і піти у свій теплий кабінет.
показати весь коментар
03.03.2022 16:39 Відповісти
НАХРЕНА?!!!!!!!
ЩО БИ НЕ МОГЛИ НАСТУПАТИ?!!!
Зараз же МИ наступаємо!
показати весь коментар
03.03.2022 16:43 Відповісти
Да, вже Москву штурмуємо
показати весь коментар
03.03.2022 16:53 Відповісти
І до Москви черга дійде!
показати весь коментар
03.03.2022 16:58 Відповісти
Нам чужого не треба.

Нам головне свої території повернути та збудувати суперстіну на кордоні з турелями та гелікоптерами.
показати весь коментар
03.03.2022 17:26 Відповісти
можна поцікавитись? а скільки стін побудовано за останні 3 роки? ну, не стін, а хоча б рівчаків? чи тільки товарообіг збільшувати з року в рік на млрд. доларів? чи хоча б якесь озброєння купити за ці криваві бабки?
показати весь коментар
03.03.2022 18:08 Відповісти
Едва только начали. Это если бы ЗСУ уже сейчас на марше в Крыму и на Донбассе перемалывали рашистов, то тогда да - миротворцы не нужны. Наше правительство просто зубами вырывает возможность остановить гибель мирных граждан и разрушение инфраструктуры.
показати весь коментар
03.03.2022 17:20 Відповісти
значить Мінськ1 і Мінськ 2 це була не зрада?
показати весь коментар
03.03.2022 18:10 Відповісти
Що за бредовий піар
показати весь коментар
03.03.2022 16:44 Відповісти
показати весь коментар
03.03.2022 16:56 Відповісти
С ума сошли? ЧТобы морозить конфликт, необходимо сперва отбить назад свои города!
показати весь коментар
03.03.2022 17:00 Відповісти
ООН - це непотрібна організація для прийняття якихось суто декларативних папірчиків, якими всі підтираються. ООН потрібна кардинальна реорганізація
показати весь коментар
03.03.2022 17:07 Відповісти
Жаль, що цей абсолютно шкідливий рудимент совєтської епохи (Верховний совєт) не вдалось зафутболити до 24 лютого... Тепер доведеться терпіти аж до кінця Московської кривавої вакханалії в Україні...
показати весь коментар
03.03.2022 17:15 Відповісти
а голова цього рудименту, тобто 90% вождь не в курсі , що цей рудимент робить??? чи не він їх туди привів? та й щось його не чути - устал навєрноє! нічого, завтра відосік запиляє!
показати весь коментар
03.03.2022 18:13 Відповісти
Как израильтчнин (работаю в Нидерландах) скажу, что толку от них нихрена нет. Стояли они у нас на севере Израиля, хизбалле чуть ли не пособничали.
показати весь коментар
03.03.2022 17:16 Відповісти
Nu i na koy 4len nam mirotvortcy?
показати весь коментар
03.03.2022 17:16 Відповісти
Какого ? Нам не нужны миротворцы , нам нужно оружие. Иначе все будет продолжаться вечно . Непокаране зло наздоганяє. Это провокация мега мародеров и мега коллаборантов из Верховной Рады, которые проводили Медведчука по зеленому коридору за границу - вместо того чтобы заслуженно расстрелять по законам военного времени. Все эти действия и бездействие против наших главных мародеров и поджигателей войны показывают что продолжается пустой звиздеж за спинами героев.
показати весь коментар
03.03.2022 17:19 Відповісти
А щось я не чув, чи наших миротворців відкликали звідкись? Де вони там були?
показати весь коментар
03.03.2022 17:28 Відповісти
Кого з ким ці миротворці мирити будуть?
показати весь коментар
03.03.2022 17:30 Відповісти
Знову просимо, щоб хтось інший замість нас виконав найскладнішу частину роботи.
показати весь коментар
03.03.2022 17:40 Відповісти
ну так вождь 90 % уже устал! як можна стільки працювати! аж цілий тиждень! ні на Буковель з"їздити, ні шашлики спекти! хай оон розгрібає, а він і так уже за.бався! " в яво галавє - вайна давно акончєна! і сайдьомся пасєрєдінє!"
показати весь коментар
03.03.2022 18:18 Відповісти
Це не вождь просив, а рада. Ви, може, не помітили, але зараз не тільки "вождь", але й більшість людей працюють на перемогу України.
показати весь коментар
03.03.2022 21:00 Відповісти
Миротворцы мирят людей воюющих по религиозному или национальному признаку. До сих пор это было так.
Значит наша Верховная Рада пытается подать что это именно такой конфликт? Ей ТАК удобно ?
То есть тут нет никакой идеологии и агрессии по мировоззренческому признаку, потому что еще не было никогда такой причины ?
показати весь коментар
03.03.2022 17:43 Відповісти
Шо за УЙНЯ???

Далі заморожувати чужу агресію на нових кордонах та із новими відгризеними територіями України????
показати весь коментар
03.03.2022 18:10 Відповісти
Нафіга нам миротворці ? Щоб все загальмувати ? Потім і одних і інших не викуриш з України !!! Подивіться на інші країни де вже є миротворці. Скільки років вони вже там знаходяться? Вони потрібні там де громадянські конфлікти, а не там де міжнародні !!!
показати весь коментар
03.03.2022 18:20 Відповісти
эта просьба о миротворцах - это предательство, теперь их ввод возможен только при согласии пуйла - и он может согласиться в самый невыгодный момент, например когда будут войска рф у польских границ
показати весь коментар
03.03.2022 18:31 Відповісти
Миротворцями в цій ситуації мають бути сили НАТО. Ви ж не думаєте що миротворцями будуть сенегальці, ефіопи, індуси чи китайці ? Якщо сили НАТО в Україну зайдуть, то це де-факто вступ України в НАТО, у відповідності до резолюції ООН. Нехай тимчасово встають на лінії розмежування. Головне вимагати відновлення кордонів України до 2014 року, не поступатися в цьому. Тоді час працюватиме на Україну. Зараз час на нас ПОКИ що не працює, бо ЗСУ не переходять в наступ на півдні та півночі.
показати весь коментар
03.03.2022 18:41 Відповісти
Рада - ******** и предатели. Переговорщики сегодня с оккупантами только что не целовались в десна. Руки пожимают гандонам, ********. Повесить их ***** всех.
показати весь коментар
03.03.2022 18:48 Відповісти
Поддерживаю! Похоже договариваются о путинских миротворцах для Украины. Рашистский план В: не мытьем так катаньем. Не удалось взять Киев, окупируем "миротворцами" и заморозим войну в Украине навечно. Главное не продешевить при продаже. Но судя по крепким рукопожатиям с убийцами, цена предложена нормальная....😥
показати весь коментар
03.03.2022 19:49 Відповісти
Опитування на рахунов вступу у НАТО, довіри до армії і бажання захищати країну проводять, а це питання тихенько протягнули без обговорень. Демокраиія.
показати весь коментар
03.03.2022 18:58 Відповісти
Почему Рада до сих пор работает? Почему эти дурни-дармоеды что-то там решают? В военное время всё должен решать ГенШтаб и главнокомандующий.
показати весь коментар
03.03.2022 19:21 Відповісти
Только что слушал спич Подоляка по результатам переговоров. Что то там про гуманитарные коридоры. Интересно, во время блокад наших городов во Вторую мировую с гитлером тоже договаривались? Этот шарнирный парень, когда открывает рот, он соображает о чем говорит? Он только что фашистам руки жал. И это советник президента? Или нас в 2014 году рашисты ничему не научили?
показати весь коментар
03.03.2022 20:01 Відповісти
Олігархічні таракани вже зараз думають що буде після війни. Головна мета - залишитись біля корита та далі пиляти бюджет. В тому числі і ті кошти, що надійдуть як допомога.
Вони прекрасно розуміють, що у разі повної перемоги Українського народу над кацапстаном шанси залишитись біля кормушки набагато менші, ніж при миротворцях.
А так - виперли московитів за поребрик, поставили миротворців, пиляють далі бюджет і ніяких майданів, бо путін нападе.

Коротше. Після Перемоги треба гнати в шию усіх їх. Що зелених, що порошенкових. Про інших теперішніх навіть мовчу. А заводити у владу націоналістів та тих, які боронять зараз Україну на передку. Інакше буте те саме що й до війни.
показати весь коментар
03.03.2022 20:18 Відповісти
Згоден, з такою вдадою я сам скоро стану націоналістом. Ні брешу! Я вже неділю, як націоналіст. Бо постійна зрада вже задовбала🤟
показати весь коментар
03.03.2022 20:37 Відповісти
Вчіть матчасть, депутати, якщо встигнете.
показати весь коментар
03.03.2022 21:12 Відповісти