5975 відвідувачів онлайн

У Києві зменшили проміжки відключень світла, - Yasno

електроенергія,електрика,світло,леп

У Києві більш ніж на дві години скоротився середній час відключень електроенергії за останні два тижні.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомив у твіттері гендиректор Yasno Сергій Коваленко.

За його словами, за період з 25 листопада по 8 грудня середній час відсутності світла між включеннями зменшився з 5 годин 32 хвилини до 3 годин 30 хвилин.

При цьому максимальний час відключень електроенергії скоротився вдвічі - з 20 годин 39 хвилин до 10 годин 8 хвилин.

Він додав, що кількість будинків, які перебувають без світла більш як 10 годин, скоротилася з 667 до 87. Середній час відключень за добу - 9 годин 29 хвилин замість 11 годин 12 хвилин.

Топ коментарі
+16
Та ніхріна в Києві не покращилось, не заздріть, можливо він говорить про Царське Село чи ще якесь місце, де проживають популяції "недоторканих".
показати весь коментар
10.12.2022 19:49 Відповісти
+15
Дядя Анкл

@Vjt3M71hyLgqUCg

·

https://twitter.com/Vjt3M71hyLgqUCg/status/1601512525559828482 8 ч

еще в Сентябре я писал что надо не асфальт класть а закупать генераторы,тянуть подземные кабеля и готовится к зиме . Меня свидетели асфальта чуть не сожрали как они орали какой я дурак что не понимаю важность асфальта.
Так у меня вопрос к ним, в каком месте на асфальте розетка?
показати весь коментар
10.12.2022 19:57 Відповісти
+14
Брехня. На Лівому березі стало тільки гірше.
показати весь коментар
10.12.2022 19:54 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
У области забрали Киеву дали. Перемога!!!!
показати весь коментар
10.12.2022 19:43 Відповісти
В Одесі будинки по 5 діб і більше без світла, але схоже що владі то нецікаво, бо в Києві у них чергова перемога? Може підкинете з Києва в Одесу трохи ППО, щоб прикрити насосну станцію та ключові підстанції? І ще потрібен в Одесу десант досвідчених управлінцев господарників, які не є місцевою мафією, бо мафія потужно обсіла військового голову ООВЦА і крутить їм як жид сонцем.
показати весь коментар
10.12.2022 19:50 Відповісти
Та нам і по області постійно прилітає. Так що не дуже наша область вашій допоможе, нажаль
показати весь коментар
10.12.2022 19:53 Відповісти
якби електроенергію можна було б возити фурами, то я б радо поділився своєю, хоча теж останній день все погано.
показати весь коментар
10.12.2022 19:58 Відповісти
Електроенергію можна виробляти прямо в Одесі, бо є газова ТЕС, потрібно лише виділити газові ліміти та запустити їх на повну потужність. Це можна зробити простим рішенням влади!
показати весь коментар
11.12.2022 07:16 Відповісти
Свєта, у вас колеги на ім'я Іра немає часом?
показати весь коментар
10.12.2022 20:04 Відповісти
І не тільки в Одесі. В нас всією Україною крутить єврей(жид) а ми з цього тішимося бо асфальт кластиме
показати весь коментар
11.12.2022 06:56 Відповісти
ты пидарок не делись своими предпочтениями...
вы свиноцабаки готовы принять всё и спереди и сзади...!\тебя заждались кадыровцы...!\
показати весь коментар
10.12.2022 21:00 Відповісти
Нічого Києву не дали. Ще гірше стало за останні дні. Більше зелених слухайте.)
показати весь коментар
10.12.2022 21:09 Відповісти
У нас в Киеве сегодня свет был с 9:00 до 9:30, затем с 12:10 до 14:55 и теперь вот с 22:00 дали...хз на сколько.
Так что не завидуй.
показати весь коментар
10.12.2022 22:15 Відповісти
більше треба писати про це, щоб знову іпанули.
показати весь коментар
10.12.2022 19:44 Відповісти
Так это фигня. У меня в Вишневом, Киевской области ситуация как раз ухудшилась. Вот за счет городов вокруг Киева они типа улучают ситуацию
показати весь коментар
10.12.2022 19:46 Відповісти
Та ніхріна в Києві не покращилось, не заздріть, можливо він говорить про Царське Село чи ще якесь місце, де проживають популяції "недоторканих".
показати весь коментар
10.12.2022 19:49 Відповісти
То погано це, що не покращилось. Я б честно кажучи порадувався за вас. Просто незрозуміло, що вони там ремонтують. Складаєтся враження, що просто інших більше вимикають, ось і все
показати весь коментар
10.12.2022 19:51 Відповісти
Таке саме враження... Як саботажники (((
показати весь коментар
10.12.2022 20:04 Відповісти
Неправда ваша. У моєму районі Київа немає світла по 18-20 годин на добу. Правий берег. Подають два, максимум три раза по 2 години за добу. Рівно дві години і не хвилиною більше. Все
показати весь коментар
10.12.2022 20:50 Відповісти
Якщо чесно, то особисто в мене (Виноградар, Київ) за цей період стало тільки довше і непередбачуваніше... Чи то брехня, чи то про Печерськ та Кончену Заспу йде мова... Тобто, там не відключають зовсім, а температура "в середньому по палаті".
показати весь коментар
10.12.2022 19:48 Відповісти
печерск отключают, правда не всех.
липки по-моему вообще не отключают
показати весь коментар
10.12.2022 20:03 Відповісти
А цікаво чи відключають передачу еленргії на експорт та газові компресори і нафтові насоси для транзиту російських енергоносіїв? Транзит російської нафти та газу це як називається під час війни з Росією зрада чи бізнес?
показати весь коментар
11.12.2022 06:59 Відповісти
Угу. А в області сьогодні вдень світло було... 40 хвилин!
показати весь коментар
10.12.2022 19:49 Відповісти
Ну...у нас в Києві було 3 години і 10 хвилин.
показати весь коментар
10.12.2022 22:16 Відповісти
Договорюйте-за рахунок урізання лімітів ,напри клад,Рівненській області,іншим областям!
показати весь коментар
10.12.2022 19:49 Відповісти
І це вони кажуть, що дефіцит близько 20 відсотків. Здаєтся, що дефіцит якраз 80, а не 20
показати весь коментар
10.12.2022 19:52 Відповісти
Чим менший дефіцит, тим... гірша ситуація з електропостачанням.
показати весь коментар
10.12.2022 19:53 Відповісти
Теж це помітив. Здаєтся, що особливо нічого не ремонтують. Можливо за даними іноземної розвідки дійсно ракетні удари припинятся через місяц чи два, от тоді і буде сенс массово щось ремонтувати
показати весь коментар
10.12.2022 19:55 Відповісти
Чесно кажучи, не уявляю, що відбувається. Бачу тільки, що стає все гірше, с кожним днем. Або не ремонтують, або ремонти довготривалі, які поки що нічого не покращили.
показати весь коментар
10.12.2022 19:57 Відповісти
Што? Вот скажите честно, вы тоже в Ровенской области с октября месяца, как киевляне сидите без света по 12 часов в сутки, в среднем? За Печерск и Липки я молчу, там свой город в городе. Но в среднем киевляне сидят без света с октября месяца по 10-12 часов в сутки. Есть районы, где вообще дают свет по четыре часа в сутки. Так вот, ответьте у вас в Ровно такая же ситуация с электроенергией, как в Киеве по 12 часов без света в сутки?
показати весь коментар
10.12.2022 20:11 Відповісти
Хмельницький, центр міста попри брехливий графік ввімкнення лише у наступні години: 11:40-12:55 та 19:50-20:55. Ввімкнути повний цикл прання, зарядити планшети та смартфони тупо не встигаємо. Звісно, є "обрані", у яких ситуація трохи краще.
показати весь коментар
10.12.2022 21:35 Відповісти
Саме так 12-14 годин на добу! Вчора мер повідомив що "ліміт ще урізали" і тепер буде ще гірше! У області ситуація ще критичніша. На цьому фоні повідомлення про 3,5 годин у Києві,звісно якщо це відповідає дійсності, виглядає недобре! А якщо це не правда-навіщо публікуються такі "вкиди"?! Коли нас дурять-неприємно,однаково,що у Рівному,що у Хмельницькому,що у Києві! Всім світла ,тепла,Перемоги!
показати весь коментар
11.12.2022 10:26 Відповісти
У моєї рідні з Рівненської області вимикають чотири через чотири і це значно краще, ніж у нас в Хмельницькому, де навіть з нещасних двох годин з шістьох, відбирають від 30 до 60 хвилин. Звісно, можливо, у вашому НП інша ситуація, але ні у нас, ні у вас вже немає що забирати...
показати весь коментар
10.12.2022 21:45 Відповісти
Брехня. На Лівому березі стало тільки гірше.
показати весь коментар
10.12.2022 19:54 Відповісти
саме так
показати весь коментар
10.12.2022 20:28 Відповісти
показати весь коментар
10.12.2022 21:34 Відповісти
На правому також
показати весь коментар
10.12.2022 22:17 Відповісти
хз де там шо скоротилось, у мене на лівому березі світло було з 12 ночі аж 5 годин. вчора ситуація була значно кращою.
показати весь коментар
10.12.2022 19:56 Відповісти
Це не багато, у мене правий берег набагато гірше. Вмикають на 2 години, потім 7 годин немає світла, потім на 2 години вмикають, і знову 7 годин немає. Виходить за добу два, або максимум три, двох часових періодів зі світлом. А 20, або 18 годин на добу світла не має взагалі.
показати весь коментар
10.12.2022 20:44 Відповісти
Дядя Анкл

@Vjt3M71hyLgqUCg

·

https://twitter.com/Vjt3M71hyLgqUCg/status/1601512525559828482 8 ч

еще в Сентябре я писал что надо не асфальт класть а закупать генераторы,тянуть подземные кабеля и готовится к зиме . Меня свидетели асфальта чуть не сожрали как они орали какой я дурак что не понимаю важность асфальта.
Так у меня вопрос к ним, в каком месте на асфальте розетка?
показати весь коментар
10.12.2022 19:57 Відповісти
Читаючи такі новини зразу хочеться коментувати.

Мабуть у того, хто написав цю статтю, а може у когось за гроші в окремих будинках чи квартирах середній час може і зменшився. У от у нас в будинку на 25 поверхів з електроплита, світло є лише по 2 години, а далі 6 годин без світла. Причому половина часу зі світлом припадає на ніч.

І доводиться вибирати: чи готовути їжу, чи прати, чи набирати воду, чи вести дитину гуляти (ми на 24 поверсі), чи бігти заряджати все що можна і т.д.
показати весь коментар
10.12.2022 20:00 Відповісти
и при этом наши союзники нам на 9м месяце войны разрешили стрелять по россии и только по военным объектам, бо остальное это видите ли нарушение жен. конвенции!
если бы параше прилетало по энергетике каждый раз за удар по нам, они бы очень подумали...А так расстреливают как в тире...
показати весь коментар
10.12.2022 20:07 Відповісти
Відверта та цинічна брехня, принаймі для мешканців ЛБ. Відсутність постачання електроживлення від 12 і більше годин на добу. І чим частіше відвертіше бреше ахметовський найманець, тим дійсний стан речей огидніший і максимально протилежний .
показати весь коментар
10.12.2022 20:07 Відповісти
Правий, відключають по 18-20 годин на добу.
показати весь коментар
11.12.2022 05:35 Відповісти
Я нікого не звинувачую в наших бідах , крім кремлівського ху@ла
і його шоблу 😡
показати весь коментар
10.12.2022 20:13 Відповісти
і ****** русню!!!
показати весь коментар
10.12.2022 20:47 Відповісти
З одного боку так і є але з іншого, коли одні райони вимикають та вмикають за графіком з різницею в одна-дві хвилини, а інші вимикають на двадцять хвилин раніше, а вмикають на сорок-шістдесят пізніше (про будинки, де є інфраструктура мова не йде, бо їх не вимикають з цим всі змирилися), то певні питання до місцевої влади виникають. Звісно, якби не Х..ло та свинособаки, цього б взагалі не було і насамперед, винні вони, проте, місцева влада мала б дбати про рівномірний розподіл ресурсів між громадянами.
показати весь коментар
10.12.2022 21:55 Відповісти
Як киянин скажу, що це піздьож. Стало тільки гірше, нормально, що і по 6 годин без світла сидимо. Це знаєте як з середньою зарплатою: я заробляю 20 тисяч, а мій друг 100, от і виходить 60 тисяч середня зарплата.

P.S. Але сеча терпіти ці пекельні борошна все ще є ;D
показати весь коментар
10.12.2022 20:18 Відповісти
Це якийсь сюр вже , за останній тиждень на лівому березі графіки зовсім не витримуються , а директор ДТЕК фактично ставить владі ультиматум від Ахметова я так розумію, поміж рядків своїх дописів . Десь всі ці керівники мабуть керують з Монако
показати весь коментар
10.12.2022 20:19 Відповісти
А що вимагають? Підвищення тарифів? Бізнесу вже підвищують на 107 відсотків
показати весь коментар
10.12.2022 20:51 Відповісти
А ПОСЛЕ 08.12. ПО 15 ЧАСОВ В СУТКИ НЕТ ЭЛЕКТРИЧЕСТВА !!!
показати весь коментар
10.12.2022 20:23 Відповісти
у меня 12 (3 раза по 4) - в идеале и 18 (3 раза по 6) - обычно
соседние дома - бессмертные... свет есть всегда)))))
показати весь коментар
10.12.2022 20:49 Відповісти
даже не оценю шо хуже, зима или лето. зимой дома холодильник с продуктами не так критичен проблема отопления и быта. а если бы такое как щас, пришло летом в жару за 30 , когда, как и сегодня, ничего не было к этому готово? да было бы тепло в доме. а как хранить продукты и не только дома? надеюсь зелёные хоть за зиму додумаются генераторы на продуктовых холодильных складах поставить. а не по старой своей традиции всё разворовать и устроить торги к летней перепродаже.. сейчас многие в частном порядке запасутся генераторами и к будущему лету хоть дома смогут запитать холодильник, но если не будут запитаны продуктовые склады - во будет проблема.
показати весь коментар
10.12.2022 21:38 Відповісти
летом - день большой и так светло))) а вот без холодильника....капец...
разнеженные в комфорте и разбалованные цивилизацией... (а когда-то в погреб относили (помню кусок льда в соломе ...пока Днепр-холодильник бабуле не отвезли))) и много просто не заготавливали в прок - съедали и забывали))))
показати весь коментар
10.12.2022 21:47 Відповісти
в частном секторе всё проще. и зимой, и летом ,и с обогревом, и с продуктами, консервацией (кроме свежего мяса и подобного скоропортящегося). а вот в городе? та случись такое с неготовыми к автономке продскладами, да в города же не возможно было бы вьехать от вони разлагающихся продуктов выброшенных людьми с холодильников и морозилок и плюс всего из продскладов. там бы была реальная проблема возникновения если не голода, то минимум острейшего дефицита ставших привычными скоропортящихся продуктов. там бы уже на за африку и зерно для неё думали, а за Украину. получается за зиму нужно подготовится к лету в рамках продуктовой безопасности. нагревание воздуха на градус требует в разы меньше энергии, чем его охлаждение на тот же градус. города и в этом плане большая проблема. если не начнут сейчас готовиться к следующему лету, то уже на майские о шашлыках могут и не мечтать. понятно, шо снова нагрузка ляжет на волонтёров, как и всегда. власти самоустранятся на видосики, воровство гуманитарки, финансовой помощи,.... и бравурные отчёты, как они мивину в тёплой воде разводят.
показати весь коментар
10.12.2022 22:13 Відповісти
беда с фермами (куриными или гусиными, например) ни тебе инкубатор, ни яйца, ни филе с печеночкой, бедрышками... все требует электрики и тепла-холода и вентиляции с терморегуляцией... (а потом воняет сгоревшими тушками в перьях...фуууу)
показати весь коментар
10.12.2022 22:19 Відповісти
в начале 80-х на одной птицефабрике на бамбасе, летом был блэкаут. за короткое время на выпавших из сети базах с курьми в клетках, из-за жары в основном, (выпали круглосуточно молотившие вентиляторы), выздохло 12 тыс курей. тогда их просто зарыли в старом песчаном карьере. после этого там построили резервную подстанцию.
показати весь коментар
10.12.2022 22:34 Відповісти
Где ты в городе погреб возьмёшь?)
показати весь коментар
11.12.2022 05:33 Відповісти
про погреб были воспоминания из далекого сопливого детства в селе у бабулички ))))
показати весь коментар
11.12.2022 10:47 Відповісти
Воспоминания не сберегут продукты)
показати весь коментар
11.12.2022 10:54 Відповісти
однозначно!
показати весь коментар
11.12.2022 11:18 Відповісти
СБУ треба ДТЕк перевіряти, як він енергетику всю під себе підмяв і кацапів на роботу брав
показати весь коментар
10.12.2022 21:49 Відповісти
Брешуть зелені! У мене світло вмикають тільки на 4 години за сутки. Два раза по дві години, а 20 годин нема світла. Правий берег.
показати весь коментар
10.12.2022 20:38 Відповісти
Десь зменшились десь збільшились ) наприклад у Львові
показати весь коментар
10.12.2022 20:46 Відповісти
Читайте уважніше: покращився СЕРЕДНІЙ час ЗА 2 останніх тижні.

Те, що їх нові графіки (2 години через 7) це повна жопа - нікого не цікавить. Ахметка відзвітувався і його не ***
показати весь коментар
10.12.2022 20:58 Відповісти
З математикою у вас все гаразд?
При графіку 2 часа є світло, а 7 немає ,аж ніяк не вийде середній сумарний час відключення за добу 9 годин
показати весь коментар
10.12.2022 21:14 Відповісти
Ключові слова: "середній за 2 тижні"
показати весь коментар
10.12.2022 21:31 Відповісти
Ні, ключові слова, що середній час відключень зменшується, хоча це брехня. Насправді він збільшився.
показати весь коментар
11.12.2022 05:22 Відповісти
Супер. А в селі Київської області зранку немає електрики 🤬 Вмикали 2 рази по 15 хв.
показати весь коментар
10.12.2022 21:01 Відповісти
Да не пізд..ь. Сьогодні на лівому березі не було з 12. 30 до 18. Де ви зменшили?
показати весь коментар
10.12.2022 21:10 Відповісти
Курва, в каментах або свинособачі боти, або уставшиє ат вайни.

Шо ви скиглите, *****.
показати весь коментар
10.12.2022 21:10 Відповісти
З Польщі пишеш? )
показати весь коментар
10.12.2022 21:33 Відповісти
дары кацапов по энергосистеме Украины проработаны профессиональными энергетиками. Не удивлюсь, если окажется, что эти энергетики из ДТЭК. Во всяком случае, перетрясти их там нужно обязательно.
показати весь коментар
10.12.2022 21:12 Відповісти
Бреше ***** як дишить) По новим графікам на сайтах ДТЕК та Ясно скорочення гарантованих годин.
Що ви там скоротили? Гарантовані 4 години з 24 в суботу. Київ, 3 зона.
показати весь коментар
10.12.2022 21:36 Відповісти
Погоджуюся.
00:00 - 07:00 без електрики
07:00 - 11:00 є електрика
11:00 - 15:00 без електрики
15:00 - 18:00 з
18:00 - і до кінця доби не буде.
Тобто всього 6 годин на добу коли Є електрика.
показати весь коментар
10.12.2022 21:59 Відповісти
В нас в 3-й зоні, виходить по графіку 5 днів на тиждень дають по 6 годин на добу, а 2 дня взагалі лише 4 години. Нічого не вспіваєшь зробити, навіть пауербанк зарядитися.
показати весь коментар
11.12.2022 05:26 Відповісти
правильно - повербанк
показати весь коментар
11.12.2022 07:50 Відповісти
https://goroh.pp.ua/%D0%A2%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%8F ТРАНСКРИПЦІЯ- [ˈpaʊə(r)]
показати весь коментар
11.12.2022 10:37 Відповісти
У мене теж 3 зона, теж в суботу лише 4 години за добу світло було. Не холодильник не вспів холоду набрати, не пауербанк зарядитися.(
показати весь коментар
11.12.2022 05:23 Відповісти
Бровари уже 6 часов нет, врут как дишат
показати весь коментар
10.12.2022 21:47 Відповісти
Хорошо, что даже отсутствие света не мешает строчить комменты на Цензоре...
Скажу так... будет еще хуже и холоднее... и нытьё не поможет, эту зиму надо просто пережить стиснув зубы и точка.
показати весь коментар
10.12.2022 22:31 Відповісти
А Ви впевнені, що ситуація зі світлом зникне з зимою?
Чому усі несуть ці лозунги "треба пережити оцю зиму"? А якщо ця електрична війна затягнеться на весну-літо?
показати весь коментар
10.12.2022 23:08 Відповісти
Там просто споживання світла сильно знизиться, тому і вангують, що буде вистачати. Або щось знають, чого ми не знаємо.
показати весь коментар
10.12.2022 23:29 Відповісти
с 1 стороны уйдет проблема с отоплением и увеличится световой день.
С 2ой стороны, как продукты хранить?
показати весь коментар
11.12.2022 00:34 Відповісти
А ніяк. Щодо пересічного українця, то прийдеться відмовитись від холодильників і харчуватися завжди свіжезвареним на один раз. А щодо магазинів і супермаркетів, то тут складніше.
показати весь коментар
11.12.2022 00:41 Відповісти
Більшість супермаркетів уже з генераторами
показати весь коментар
11.12.2022 02:01 Відповісти
Це якщо газ буде, а в багатьох багатоповерхівках взагалі електрична плита..
показати весь коментар
11.12.2022 05:28 Відповісти
Так, добре в кого газ. Влада зараз активно закликає купувати генератори і газові міні-плитки. Хтось гарно підніметься на свічках, генераторах і горілках.
показати весь коментар
11.12.2022 06:49 Відповісти
Не можна у квартирі ставити генератор, ви вчадите
показати весь коментар
11.12.2022 10:38 Відповісти
Пока есть заряд на пауэрбанку.
показати весь коментар
11.12.2022 05:30 Відповісти
Безсовісні брехуни, на Лівому березі стало тільки гірше, а в новому графіку в години, позначені як "можливі вимкнення", обов'язково вимкнуть. 2 години світла в обід, 2 години вночі - але ж нічим не користуйтеся, щоб мережа витримувала..
показати весь коментар
11.12.2022 00:14 Відповісти
На правому так само
показати весь коментар
11.12.2022 05:29 Відповісти
А ви як думали? В ОП сіли, макітри почухали і відірвали в людей кусок світла. Сказали війна. Так треба. А на ділі просто продають енергію на "ліво" і збагачуються. А ви й далі думайте, що на лінії лише 500мгв і треба терпіти. А хто є доведе? Туть раз пальцем ткнули, сказали зрадник і все, ти не українець, а бойове м*ясо. Демократія через коліно
показати весь коментар
11.12.2022 10:53 Відповісти
обстрелов не было, а с каждым днем только хуже. Зачем врать??
показати весь коментар
11.12.2022 00:35 Відповісти
Не правда, в Києві з п'ятниці почали вимикати у одних будинках надовше, а в інших зовсім не вимикають. У мене в будинок заходить дві лінії. На 1-й лінії квартир з 20, а на 2-й лінії 80+ квартир. Постійно відключають 1-у лінію на якій мало квартир. Сьогодні світло було з12:15 до 15:00 і з 21:15 до 00:00. Тобто світло було 5 годин 30 хв.
Решта будинку сяє вогнями як у новорічну ніч.
показати весь коментар
11.12.2022 01:06 Відповісти
Вот сейчас самое подходящее время всем пересраться на тему "а ему больше света дают, чем мне!"
показати весь коментар
11.12.2022 12:31 Відповісти