10680 відвідувачів онлайн
5 919 62

Росіяни можуть розгорнути власне виробництво "шахедів" у Тольятті, - Данілов

дрони

Росія планує розгорнути власне виробництво дронів-камікадзе у Тольятті.

Про це повідомив секретар РНБО Олексій Данілов, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Еспресо.

За його словами, українська розвідка знає про угоду між Москвою та Тегераном про виробництво дронів-камікадзе на території Росії, а одним з міст, де планують виробляти безпілотники, є Тольятті.

"Одне з міст - це Тольятті, де вони збираються все це робити, є й інші міста. Наша розвідка по багатьох питаннях працює просто бездоганно, і ми заздалегідь розуміємо, які кроки вони можуть для себе відпрацьовувати", - сказав Данілов.

Він додав, що після того, яку в іранських дронах було виявлено запчастини виробництва західних компаній, виробники БПЛА можуть зіткнутися із дефіцитом цих комплектуючих.

"Коли ми почали збивати іранські дрони, ми звернули увагу на комплектацію певних компаній, які не мали б поставляти ці комплектувальні до Ірану. Як вони там опинилися, зараз з'ясовують багато розвідок. Але після того, як це стало публічно відомо, я не думаю, що компанії, які їх постачали, будуть продовжувати це робити. Тоді з чого будуть складати свої дрони – це велике питання", - зазначив Данілов.

Топ коментарі
+17
Маю надію,що зелень теж виробництво хоч чогось розгорнула окрім асфальтоукладача.
показати весь коментар
08.01.2023 12:52 Відповісти
+9
Эти рукожопые мопеды как ты говоришь принесли уже много страдания,смертей и разрушений в Украине, веселого в этом что то ничего не вижу
показати весь коментар
08.01.2023 12:56 Відповісти
+7
Будуть рукожопні мопеди.
показати весь коментар
08.01.2023 12:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
так как по их территории никто не стреляет.
показати весь коментар
08.01.2023 12:49 Відповісти
Будуть рукожопні мопеди.
показати весь коментар
08.01.2023 12:50 Відповісти
Эти рукожопые мопеды как ты говоришь принесли уже много страдания,смертей и разрушений в Украине, веселого в этом что то ничего не вижу
показати весь коментар
08.01.2023 12:56 Відповісти
Ті шахеди створені не рукожопами, а ці і літати не будуть.
показати весь коментар
08.01.2023 13:03 Відповісти
И где они?
показати весь коментар
08.01.2023 13:33 Відповісти
А кацапские ракеты что то летают,не заметил?
показати весь коментар
08.01.2023 13:16 Відповісти
Это еще совковые ракеты. Про них мультики не снимали
показати весь коментар
08.01.2023 13:34 Відповісти
Кинжалы как бы не советские но летают и убивают,вообще это бред сивой кобилы сидеть и расказывать что у кацапов ничего с того что они делают не летает и не работает,можно тогда идти на кухню и попивать чаек спокойно,что переживать то
показати весь коментар
08.01.2023 13:37 Відповісти
Вже бачили як у них працює техніка.
показати весь коментар
08.01.2023 13:55 Відповісти
ну сидеть вдома и верить что там все так плохо и ничего не едет и не стреляет это не новое для наших диванных експертов,много таких было и до войны,в результате чего не готовились и потом это вылилось в многотысячные жертвы,страдания и стертые с лица земли города, а вот тек то потерял своих близких,все что имел уже так не считают,и понимают что смеяться это не вариант,а нужно быть готовым до этого
показати весь коментар
08.01.2023 14:08 Відповісти
И половину запчастей пропьют.
показати весь коментар
08.01.2023 16:31 Відповісти
В Тольятті Фіат скалічили до рівня Жигулів, а що у них вийде з Шахедів?
показати весь коментар
08.01.2023 12:57 Відповісти
РаШехеди 200
показати весь коментар
08.01.2023 13:07 Відповісти
іранські шахеди це і є рівень совка. І кацапи тому й хочуть їх в себе робити бо вони це зможуть. І навіть здешевити зможуть їх виробництво.А радіодеталі їм китайці продадуть.А припаяти детальку до плати і програму написати то кацапи навчилися. Тому не варто недооцінювати такий варіант розвитку.
показати весь коментар
08.01.2023 13:46 Відповісти
тільки корпуса та сборку, двигуни, мікроконтролери вони самі робити ні коли не зможуть,
показати весь коментар
08.01.2023 12:50 Відповісти
Будуть робити з гівна. Говномети
показати весь коментар
08.01.2023 12:53 Відповісти
А что, США не прекратило мелкосхемы поставлять?
показати весь коментар
08.01.2023 12:51 Відповісти
тут раньше на цензоре была новость что кацапы через подставные компании закупили чипов с Европы и США почти что на миллиард долларов,это начиная с начала войны по сентябрь этого года
показати весь коментар
08.01.2023 12:55 Відповісти
йди на ***** придурок чи в ОПу, бо на США молитись треба Україні за надану допомогу... Але можеш і ржати, якщо твій препізедент, головний зебіл вЗесвіту.
показати весь коментар
08.01.2023 13:53 Відповісти
Та їх зараз збирають у Пітері на одному зі заводів.
Про це вже було повідомлення.
показати весь коментар
08.01.2023 12:52 Відповісти
Маю надію,що зелень теж виробництво хоч чогось розгорнула окрім асфальтоукладача.
показати весь коментар
08.01.2023 12:52 Відповісти
Автоваз замість білих лад білі "Шахеди" робитиме?
показати весь коментар
08.01.2023 12:53 Відповісти
Це там де клепають відра з гайками?
показати весь коментар
08.01.2023 12:53 Відповісти
То влаштуйте там "бавовну"!
показати весь коментар
08.01.2023 12:55 Відповісти
відро з болтами в небі?
показати весь коментар
08.01.2023 12:55 Відповісти
Скоро ці шахеди будуть від якогось ультразвуку падати..
показати весь коментар
08.01.2023 12:56 Відповісти
Знаете ,что интересного, что кацапы ,каким-то образом могут организовать копипастить дроны, а мы на восьмом году только и можем клянчить вооружение.
показати весь коментар
08.01.2023 12:58 Відповісти
Лично ты можешь плотно сидеть на бутлыке, ******** Клянчит ***** переговоры. Нам вооружение планово поставляют. Бесплатно, что важно
показати весь коментар
08.01.2023 13:36 Відповісти
Добре, що бачимо так далеко, але зверніть увагу і на підприємство ВПК Лукашенка під Барановичами. Відео у ЮТьбі: Лукашенко показали белорусские беспилотники. Что станет грозой небес и сколько стоит одна "птичка"?
показати весь коментар
08.01.2023 13:01 Відповісти
Сподіваюся керівник проекту той самий що й Жигулі виробляє
показати весь коментар
08.01.2023 13:02 Відповісти
Керівників проектів комплексів БПЛА, які доповідають Лукашенку, можна побачити на відео в ЮТьюбі, разом із деякими зразками, розробку яких уже завершено та налагоджено виробництво на підприємствах ВПК під Барановичами. Не варто виключати, що замовник - РФ.
показати весь коментар
08.01.2023 14:19 Відповісти
А наші , що не можуть налагодити промисловий випуск таких "балалайок"?
показати весь коментар
08.01.2023 13:02 Відповісти
навіщо? - ці балалайки можуть тільки тероризувати цивільне населення, а військової цінності вони не мають
показати весь коментар
08.01.2023 13:09 Відповісти
40 кг вибухівки помножити на 100 штук - 4 тони. Половину зіб'ють , а половина долетить!
показати весь коментар
08.01.2023 13:26 Відповісти
В последний налёт сбили 100% Так что хорошая попытка, но ты обосрался
показати весь коментар
08.01.2023 13:38 Відповісти
Максе, та не скачи ти так до кожного хто робить цілком логічні висновки, щодо неспроможності до виробництва керівників зебіла вЗесвіту.
показати весь коментар
08.01.2023 13:59 Відповісти
Той мікх , якийсь дуже злий на нас...
показати весь коментар
08.01.2023 14:50 Відповісти
ні, не на нас...
Кожна адекватна людина (не зебіли), після розуміння асфальтизації та теперішнього наржались??, мусить десь випустити пар...
показати весь коментар
08.01.2023 15:00 Відповісти
навіть якщо вони і зможуть долетіти - то тільки по наперед введених відомих координатах (стаціонарних цивільних об'єктів) - в бойових умовах де все динамічно змінюється вони не мають ніякого застосування
показати весь коментар
08.01.2023 14:14 Відповісти
Достанем і тольяті, тільки треба бойову частині БПЛА збільшити і пускати цілий рой.
показати весь коментар
08.01.2023 13:03 Відповісти
А что, в Тольятти ещё не прилетало ?
показати весь коментар
08.01.2023 13:03 Відповісти
Росіяни можуть розгорнути власне виробництво "шахедів"
показати весь коментар
08.01.2023 13:03 Відповісти
А ми що коли почнем масові виробництва дронів чи нам непотрібно.
показати весь коментар
08.01.2023 13:05 Відповісти
1. А що у нас долітає до Тольятті?
2. Коли вже у нас (9 рік війни) будуть такіж шахеди?
Може аристович чі хто там є, дадуть відповідь?
показати весь коментар
08.01.2023 13:20 Відповісти
Мы "разрабатываем" супер разведчики и прочие модельки без будущего. Видимо, просто скопировать Шахид мозгов не хватает, или гонор не позволяет...
показати весь коментар
08.01.2023 14:19 Відповісти
А разве из лаптей и балалаек можно собрать Шахед?
показати весь коментар
08.01.2023 13:24 Відповісти
Авиамоделисты из Дворца пионеров, уже бы выпускали их серийно. Но Дворцы пионеров уничтожены. А из репер-клубов выходят исключительно нарики...
показати весь коментар
08.01.2023 14:16 Відповісти
Данілов багато патякає а чи щось робить?
показати весь коментар
08.01.2023 13:49 Відповісти
А Україна може запустити туди ракету.
показати весь коментар
08.01.2023 14:11 Відповісти
Ні, не може. Нема такої ракети.
показати весь коментар
08.01.2023 14:14 Відповісти
Шахеди - це рівень "кружка авіамоделізму" Палацу піонерів. Досить дивно виглядає той факт, коли Іран і расея, під санкціями, клепають ці балалайки, а Україна, не в змозі запустити серійне виробництво, а тільки спроможна демонструвати макетики дитячої творчості. Прикро до сліз. Два, координатних лазера і півсотні дівчаток на поклейці ось і весь цикл. Єлектроніка з Аліекспресс.
показати весь коментар
08.01.2023 14:13 Відповісти
Шехед 131/136 лишається небезпечною зброєю терористів, яка застосовується для вбивств мирного населення та руйнування недостатньо захищених стаціонарних об'єктів критичної інфраструктури глибокого тилу, а також виснаження ресурсів ППО. Не забуваймо про це.

Серійне виробництво цієї зброї вочевидь має суттєві відмінності від виготовлення одиничних зразків радіокерованих моделей літаків у гуртках авіамоделювання. Зброя не іграшка.

Необхідно продовжувати нарощувати сили та засоби ППО, оптимізовані для захисту від очікуваних масованих атак Шехед -"мопедів" іранського, російського та білоруського виробництва.

Мабуть Україні не варто витрачати ресурси на виробництво аналогів Шахедів - зброї терористів, навряд чи це буде підтримано нашими партнерами.

Відповідь України на атаки терористів повинна бути асиметричною. Конче потрібні ефективні, точні удари по ВПК, критичній інфраструктурі глибокого тилу, військовим базам, аеродромам ворога. Засоби - комплекси стратегічних БПЛА (камікадзе, ударних та ін.), а також морських дронів.
показати весь коментар
08.01.2023 15:07 Відповісти
По перше: Ви в своєму житті, хоч щось ставили в серію? Я вже не питаю про те, чи своїм руками Ви щось зробили?
По друге - бла, бла, бла про високотехнологічні вироби, на розробку яких потрібні роки, в той час, коли нам на голову падають "звичайні кувалди" начінені вибухівкою, схоже на роботу звичайного расейского пропагандона, який зеркальну відповідь НАЗИВАЄ ТЕРРОРИЗМОМ. Отож, сховав свій IP Естонії, то сиди і не квакай, ботяра расєйская.
показати весь коментар
08.01.2023 17:32 Відповісти
Дякуємо. Ваш коментар дуже важливий для нас.
показати весь коментар
08.01.2023 20:03 Відповісти
Бо шахід дуже простий, нашим айтівцям і авіаторам, мабуть гонор не позволяє таке просте робити.

Треба наворочене з нанотехнологіями і щоб літало не більше 50 км)
показати весь коментар
08.01.2023 15:25 Відповісти
То зробімо щось краще! Киньте клич - народ допоможе!
показати весь коментар
08.01.2023 15:44 Відповісти
А ми? Зелений чурчель й далі буде тільки клянчити зброю на Заході?
показати весь коментар
08.01.2023 14:26 Відповісти
Клянчити??? Це гундосе гуано, топає ніжками та скаче з хамством, бо балдибілдер від Яхве...
показати весь коментар
08.01.2023 15:19 Відповісти
А де ж наш, анансований президентом, завод байрактарів? Зе солов'єм розливався про чергову перемогу, укладання договору з Туреччиною. І що?
показати весь коментар
08.01.2023 17:08 Відповісти
Байрактари це не завтра. Це після, після завтра. Сьогодні потрібні АДЕКВАТНІ простенькі і дешеві дрони з вибухівкою. І потрібно їх багато...
показати весь коментар
08.01.2023 17:35 Відповісти