10188 відвідувачів онлайн

Росіяни в районі Бахмуту опинилися в небезпечному становищі, - ISW

бахмут

Російські збройні формування, взявши Бахмут, опинилися там у небезпечному становищі, але російська пропаганда та військові блогери майже не розповідають про це, а святкують перемогу.

Про це йдеться в повідомленні Інституту вивчення війни (ISW), інформує Цензор.НЕТ.

"Перебільшена увага до заяв про перемогу в Бахмуті відвертає увагу від того хиткого становища, в якому опинилися російські військові в Бахмуті та навколо нього Російські військові в Бахмуті перебувають у вразливому становищі, особливо тому, що їхній наступ у цьому районі, найімовірніше, видихнув, а це дає українській армії можливість для нових контратак на вже ослаблені фланги біля Бахмута", - йдеться у звіті.

Додатковий ризик для росіян, з точки зору ISW, представляє й оголошене засновником ПВК "Вагнер" Євгеном Пригожиним виведення його частин з Бахмута в тил протягом декількох днів.

Міністерству оборони Росії в разі відходу "вагнерівців" можливо, доведеться затикати цю ділянку погано навченими й екіпірованими звичайними частинами - такими самими, які щойно, у травні, відступали на флангах на північ і південь від міста.

"При цьому в російському інформаційному просторі ця небезпека здебільшого ігнорується", - пише ISW.

Топ коментарі
+23
Іноді виникає почуття, що в ISW Арестович підпрацьовує....
показати весь коментар
23.05.2023 07:13 Відповісти
+19
Ну так покажите пример героического выбивания, в противном случае - надо меньше киздеть.
показати весь коментар
23.05.2023 07:15 Відповісти
+18
Насколько я помню, такие же мысли звучали отовсюду после того, как ЗСУ отошли из Северодонецка в Лисичанск. Там было и "оперативное полуокружение", и "господствующие высоты"... И где теперь Лисичанск?
Вывод- надо меньше киздеть, а больше заниматься выбиванием врага из тех районов, где его позиции явно слабее. Это Херсонская, Запорожская и Луганская область (с частью Харьковской, кстати).
показати весь коментар
23.05.2023 07:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Так,фланги-то ключева річ,хто їх контролює-той і виграє війни.
показати весь коментар
23.05.2023 07:09 Відповісти
Насколько я помню, такие же мысли звучали отовсюду после того, как ЗСУ отошли из Северодонецка в Лисичанск. Там было и "оперативное полуокружение", и "господствующие высоты"... И где теперь Лисичанск?
Вывод- надо меньше киздеть, а больше заниматься выбиванием врага из тех районов, где его позиции явно слабее. Это Херсонская, Запорожская и Луганская область (с частью Харьковской, кстати).
показати весь коментар
23.05.2023 07:10 Відповісти
Ну так покажите пример героического выбивания, в противном случае - надо меньше киздеть.
показати весь коментар
23.05.2023 07:15 Відповісти
Т.е. вы лично уже выбиваете своим киздежом с дивана?
показати весь коментар
23.05.2023 07:28 Відповісти
Разве я комментировал новость? "Если не можешь изменить ситуацию - измени своё отношение к ней".
показати весь коментар
23.05.2023 08:19 Відповісти
Не комментировал, но вставил свои 5 копеек не по делу, что гораздо хуже.
показати весь коментар
23.05.2023 08:41 Відповісти
Не хуже, чем твои дилетантские рассуждения откуда кого и как нужно выбивать. Северодонецк и Лисичанск это два прилегающих друг к другу города, тупой и нерелевантный пример - ЗСУ не отступают к Часову Яру, а продолжают бои в Бахмуте и около него.
показати весь коментар
23.05.2023 11:19 Відповісти
Я так понял, что тебя в Генштабе уже заждались? Киздуй, но не туда, а вслед за сруським военным кораблём. Я догадываюсь как ЗСУ освободит Херсонщину и Запорожскую область, но докладывать об этом дегенератам не собираюсь.
показати весь коментар
23.05.2023 13:18 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2023 07:30 Відповісти
ZoV KobZona: *кіздить, як кацап*

ZoV KobZona: "Вывод - надо меньше киздеть".
показати весь коментар
23.05.2023 12:30 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2023 13:20 Відповісти
Де ви побачили слабші позиції в Запорізькій області? У них там ледве не 5 ліній оборони з усіма видами фортифікацій. Зараз на Бахмуті у кацапів справді найслабші позиції через м'ясорубку в якій їх успішно перемелювали взимку
показати весь коментар
23.05.2023 08:04 Відповісти
Вам скоро Залужный покажет где именно.
показати весь коментар
23.05.2023 08:12 Відповісти
Чому на Бахмуті, чому не в, біля,
показати весь коментар
23.05.2023 08:39 Відповісти
Если идёт речь об административно территориальной единице, то "В" ( в городе Бахмут, в Бахмуте), если о местности то "НП" ( Бахмут с пригородами, на Бахмуте).
показати весь коментар
23.05.2023 09:13 Відповісти
* "НА"
показати весь коментар
23.05.2023 09:14 Відповісти
Не вірно. Не може бути аж ніяк на Бахмуті з любої точки зору.
показати весь коментар
23.05.2023 10:45 Відповісти
На Запоріжжі може бути? На Кримі може бути?
показати весь коментар
23.05.2023 22:31 Відповісти
Якщо маєте область, то так. На Черкащині, але в Черкаській області як наприклад і ніколи на Кримі, а в Криму України. Учіть українську,бо читаючи новини, зводиться.
показати весь коментар
24.05.2023 08:02 Відповісти
Вы заблуждаетесь, Валентина, если мы говорим об административно территориальной единице Крым, то в Крыму, а если о местности полуостров Крым, то я поехал на Крым.
показати весь коментар
24.05.2023 08:11 Відповісти
Я говорю про правопис України, ви що хочете те пишіть, мені до вас діла не має. Я поїхав в Крим, до Криму, на півострів Крим, . Більше не турбувати, з такими списуватися .....
показати весь коментар
24.05.2023 08:17 Відповісти
Шановна Валентино, до того, як комусь пропонувати вивчати український правопис, було б непогано самому його вивчити.

Прикметник "НА" в живають з іменниками що позначають назви районів, островів, частин країн.

Тобто на Бахмут, якщо ми кажемо по Бахмутський район, та на Крим, якщо ми кажемо про острів.

Бувайте здорові.
показати весь коментар
24.05.2023 08:42 Відповісти
Бред набояренной кобылы. Пригороды под Бахмутом, город в Бахмуте.
показати весь коментар
23.05.2023 11:22 Відповісти
Тебя, псина, кто то спрашивал?
показати весь коментар
23.05.2023 22:32 Відповісти
Це помилкова калька з "на Бахмутському напрямку".
показати весь коментар
23.05.2023 11:23 Відповісти
показати весь коментар
24.05.2023 11:04 Відповісти
І відійшли з Лисичанська лише тому, що була загроза оточення. Біля Бахмуту такої загрози немає
показати весь коментар
23.05.2023 08:06 Відповісти
"Вывод- надо меньше киздеть, а больше заниматься выбиванием врага из тех районов, где его позиции явно слабее. Это Херсонская, Запорожская и Луганская область (с частью Харьковской, кстати)."
- Навіщо ці поради космічного масштабу? Якщо ви навіть працюєте в генштабі, то працюйте мовчки,
показати весь коментар
23.05.2023 09:26 Відповісти
Я уже написал, что дегенератам ничего докладывать не собираюсь.
показати весь коментар
23.05.2023 13:29 Відповісти
Ти на себе в зеркало давно дивився?... Подивись!
Саме там ти побачиш первинну форму (архетип) виродження, яке характеризується зниженням рівня інтелектуальних здібностей, зниженням рівня моральності та духовного здоров'я деградуючої соціальної групи людей.
А яких дітей народжує ця популяція!... Якби хтось взяв та й зняв фільм у спеціалізованій до їх "потреб" школі... І в кожного учня тато й мама з "вершків" ********* українського суспільства... Вони все знають, вони все можуть, вони вершина харчового ланцюга...
А нормальних дітей народити вже не можуть!
показати весь коментар
23.05.2023 15:19 Відповісти
Боже, где ты нахватался такой ху#ни? Ты почитай, что ты несёшь в ответ на обсуждение темы войны? Тебя видать как вчера бурячиной накачали, так ты до сих пор в себя прийти не можешь.
показати весь коментар
23.05.2023 16:19 Відповісти
Те, що ти пишеш про своїх опонентів ти називаєш "обсуждение темы войны"? Нестача знань та вмінь й бажання зберегти уявний, від завищеної самооцінки, свій авторитет змушує тебе "з'їзжати" з обговорюваної теми й намагатися принизити опонента. Але принижуєш ти, в решті, себе. Оскільки виставляєш себе в якості підлітка, соціально не сформованої особистості.
А тепер, почитай нашу переписку та подумай: чиї слова звучать переконливіше для аудиторії?
показати весь коментар
23.05.2023 17:12 Відповісти
Ты здесь воняешь не по теме. Начал ты с того, что я "працюю в генштабі".
Это у тебя "обсуждение темы войны"? Ты как собака дурная бежишь за великом и пытаешься укусить за штанину, из чего я сделал единственно возможный выбор- ты просто дегенерат. Поэтому ПНХ отсюда.
показати весь коментар
23.05.2023 17:39 Відповісти
А вот это точно про твои бредни написано. Если ты идиот, не пытайся казаться шибко умным, тебе это не идёт.
показати весь коментар
23.05.2023 16:29 Відповісти
Іноді виникає почуття, що в ISW Арестович підпрацьовує....
показати весь коментар
23.05.2023 07:13 Відповісти
Тільки хотів написати
показати весь коментар
23.05.2023 07:14 Відповісти
на Дугіна і його ідею
показати весь коментар
23.05.2023 08:22 Відповісти
Ні, він відпочиває, не до війни, Ізраїль, пляж, сонце
показати весь коментар
23.05.2023 08:38 Відповісти
показати весь коментар
23.05.2023 09:07 Відповісти
О, боти Арестовіча підтягнулись, почали його піднімати на один рівень із американськими Think Tanks 🤣
показати весь коментар
23.05.2023 12:31 Відповісти
100 000 вагінерів здохло під Бахмутом. путін не тільки геостратех, а ще й палкаводєц талантлівий
показати весь коментар
23.05.2023 07:14 Відповісти
100000 це всі в купу, тобто ранені санітарні ітд
показати весь коментар
23.05.2023 08:42 Відповісти
Зайшли в оточення і святкують перемогу 😆
показати весь коментар
23.05.2023 07:14 Відповісти
Ну - Геббельс теж німцям розказував як "німецькі танкісти напувають своїх залізних коней водою з Волги!" А потім був Сталінград!!!
показати весь коментар
23.05.2023 07:34 Відповісти
А до чого тут "совкова пропаганда" ? Я проводжу аналогію з воєнною операцією 1942-43-го років по знищенню агресора
показати весь коментар
23.05.2023 07:42 Відповісти
Не "викручуйся" Я сказав про "військову операцію на Волзі у 1943-му", а не про "політичну обстановку на території Східної Європи першої половини ХХ століття" Чи ти у нас "пседовдопатріот України" з "Лахти" і таким чином пробуєш дезавуювать моє порівняння одного з варіантів майбутнього розгрому твоїх "саатечественникав" з розгромом німців під Сталінградом? Не подобається "знак рівності", який я поставив між нацистами та "рашистами"? Так тоді так прямо і скажи!
показати весь коментар
23.05.2023 07:59 Відповісти
Жирік прагнув помити кирзовий чобіт на пляжі в Мумбаї
показати весь коментар
23.05.2023 08:24 Відповісти
жирік тепер цілий в смолі миється
показати весь коментар
23.05.2023 08:43 Відповісти
там до оточення, як до Місяця пішки.
показати весь коментар
23.05.2023 09:18 Відповісти
Ну це тобі далеко з Закарпаття, а 3-я штурмова бригада вже набагато ближче до оточення Бахмуту, ніж ти.
показати весь коментар
23.05.2023 12:42 Відповісти
це тобі, язиком з дивану, дуже близько. і не важливо, де той диван, на Закарпаті, чи у прикордонні з паРашею, як у мене.
показати весь коментар
23.05.2023 12:51 Відповісти
Для чооо це в онлайн режимі писати?Це допоможе кому?
показати весь коментар
23.05.2023 07:15 Відповісти
Люди знайшли собі роботу - писати всяку фігню. Зайдіть на сайт того isw. Там головне - "підтримати проект", дай донат. Намагаються заробити. І це все.
показати весь коментар
23.05.2023 07:29 Відповісти
Це явище називається think tanks:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Think_tank
показати весь коментар
23.05.2023 12:34 Відповісти
Таку віиськову таємницю злили а ми б іх теплими взяли .
показати весь коментар
23.05.2023 07:50 Відповісти
Дивно, але АЗС , остання на виході з Бахмут так і стоїть під українським прапором, без локації "перемоги "орків. А відносно нових шойговців, то 22 овечий в полоні, решта від своєї ж арти скопитилися. Первомайське
показати весь коментар
23.05.2023 08:01 Відповісти
"...їхній наступ у цьому районі, найімовірніше, видихнув..."©

Видихнув?

Чому на цьому сайті закордонні новини спочатку перекладають на кацапську мову,
і лише потім з кацапської на українську?
показати весь коментар
23.05.2023 08:20 Відповісти
бо на ЦН немає жодного україномовного журналіста/редактора.
показати весь коментар
23.05.2023 10:56 Відповісти
За зауваження про мову окупанта на цьому сайті часто блокують.
показати весь коментар
23.05.2023 13:37 Відповісти
за цей рік війни ISW показав себе як абсолютно нікчемного експерта у військових питаннях. їм казки писати, а не війну досліджувати.
показати весь коментар
23.05.2023 09:16 Відповісти
Кому ж повірити? 🤔

1) ISW, який каже, що росіяне у небезпеці у Бахмуті, бо їх прям зараз там ЗСУ продовжують масово випаровувати і брати в полон пачками.

2) Пацапу, який намагається зробити вигляд, що в Бахмуті більше не йдуть бої, росіян нових на заміну перемолотим не шлють і що взагалі у Бахмуті стало тепер безпечно для рашистських військ.

Який жеж складний вибір...
показати весь коментар
23.05.2023 12:40 Відповісти
Усе це повна маячня.
показати весь коментар
23.05.2023 09:30 Відповісти
Звійсно ми тобі віримо, росіяне жеж в повній безпеці зараз у захопленому Бахмуті і ніхто їх прям зараз не випаровує там і не бере по 22 штуки у полон за раз🤡🤡🤡
показати весь коментар
23.05.2023 12:35 Відповісти
Рязанцу

Молодой уроженец Рязани,

Ты оставил дом в Путиностане

(Соловьи там не так, что ль, поют?)

И с винтовкой пошел на Бахмут.

.

Я, свинцом угощая «скитальца»,

Не мечтал по Кремлю прогуляться.

И меня не манили, не звали

Опустевшие села Рязани.

Не нужны мне Тува и мордвины -

Мне хватает моей Украины.

.

Ты орал: "Здесь от края до края

Все мое", местной Воли не зная.

Здесь все песни, герои, былины -

Всë преданья моей Украины.

Ты пришел оккупантом, фашистом.

Мародерил - нарвался на выстрел.

.

Здешний хлеб, что колосьями манит,

Не твоими был сеян руками.

Наши предки казачьей породы

Здесь в степи возводили заводы.

Ты пришел на трудах жить чужих…

Знаешь, сколько в земле здесь таких?

.

Попросил бы - я б дал тебе хлеба,

Но принес ты грабеж и пожар,

Средь руин похоронную требу

И рязанское синее небо,

Застекленное в алчных глазах.
показати весь коментар
23.05.2023 11:54 Відповісти
Може пора вже ЗСУ переходити до позицiйноi оборони,якщо мобiльна не дає результатiв в частинi оборони нп.?.Бахмут тому приклад..
показати весь коментар
23.05.2023 14:19 Відповісти
время на стороне Украины. Главное не спешить. Это основное правило эндшпиля. Без эмоций
показати весь коментар
23.05.2023 21:50 Відповісти
время против Украины
показати весь коментар
24.05.2023 01:06 Відповісти
Без ф16 никак. А они не раньше августа приедут. Ещё около 100 леопардов обещали, дальнобойные ракеты. Главный ресурс люди. Этой зимой опять будут мёрзнуть? Долго раскачиваются с помощью, потому что коррупция в Украине. С головы до ног. Солдат бундесвера так сказал, воевавший в Украине. Почему Украина до сих пор качает рос. Газ и нефть
показати весь коментар
24.05.2023 04:27 Відповісти