8576 відвідувачів онлайн
3 251 47

Перша група із 400 українських військових розпочала навчання на танках Abrams у Німеччині, - Пентагон

абрамс,abrams

Перша група з приблизно 400 українських військовослужбовців почала навчання в Німеччині експлуатації та обслуговування американських танків M1 Abrams.

Як передає Цензор.НЕТ із посиланням на Європейську правду, про це повідомляє The New York Times, посилаюсь на заяву представника Пентагону підполковника Гаррона Гарна.

Близько 200 військовослужбовців – приблизно один бронетанковий батальйон – у п'ятницю розпочали навчання на полігонах у Графенвері та Хоенфельсі, Німеччина.

Навчання охоплює базові солдатські завдання, як-от влучна стрільба і медичні навички, а також тренування на рівні взводу і роти, і, зрештою, більші навчання за участю батальйонних підрозділів, які протистоять один одному.

За словами полковника Гарна, решта 200 українських солдатів почали навчання тому, як заправляти й обслуговувати танки.

Представники Міністерства оборони раніше заявляли, що приблизно 31 танк буде відправлено в Німеччину для використання в програмі підготовки українських військ, яка, як очікують, триватиме від 10 до 12 тижнів. Боєздатні танки можуть з'явитися на полях битв в Україні до осені, заявили чиновники.

Топ коментарі
+5
Вот поэтому сейчас повылазило дерьмо с мирными планами. Когда ВСУ пройдут обучение и получат всю обещанную технику московитам останется только подписать капитуляцию. В кремле это понимают. Поэтому и движ с консервами и переговорами начали.
показати весь коментар
27.05.2023 14:04 Відповісти
+3
показати весь коментар
27.05.2023 13:57 Відповісти
+2
Після контрнаступу беде резерв , то є добре)
показати весь коментар
27.05.2023 13:53 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Після контрнаступу беде резерв , то є добре)
показати весь коментар
27.05.2023 13:53 Відповісти
показати весь коментар
27.05.2023 13:57 Відповісти
100 Абромсов это хорошо, мокши будут довольны.
показати весь коментар
27.05.2023 14:00 Відповісти
Пам'ятаю як на БМП вчилися їздити - сів пару "сосен" збив і через дві хвилини уже "ганяєшь" як пілот формули1
показати весь коментар
27.05.2023 14:03 Відповісти
Вот поэтому сейчас повылазило дерьмо с мирными планами. Когда ВСУ пройдут обучение и получат всю обещанную технику московитам останется только подписать капитуляцию. В кремле это понимают. Поэтому и движ с консервами и переговорами начали.
показати весь коментар
27.05.2023 14:04 Відповісти
Сенсаційна новина. Хлопці, які повернулись з навчань в Європі, кажуть, що коли німці дізнались , що означає це московітське "могем пАвторіть", то дуже просили почати наступ 22 червня о 4 ранку. Казали, аби дозволили, то вони б і самі почали бАмбіть ... Брянськ та Курськ ракетами Таурус. Ось чому офіційно Германія дозволила їх поставляти в Україну в необмеженій кількості. Проте ці ракети вже в Україні. На наших хінельських болотах почали розміщувати. Кілька десятків. Навіть номери зубилом не збивають, і назву. Ахрінєть, просто. Чомусь почав нервувати за аеропорт Брянськ.
показати весь коментар
27.05.2023 14:08 Відповісти
щеб авіацію дотиснути, тому що трохи складно через керовані ФАБ... але надіюсь буде як з танками
показати весь коментар
27.05.2023 15:43 Відповісти
Якщо пишуть 10-12 тижнів, то вже протягом місяця абрамси будуть в Україні. Впевнений.
показати весь коментар
27.05.2023 14:13 Відповісти
Вдачі і наснаги. А ми будемо поруч
показати весь коментар
27.05.2023 14:38 Відповісти
400 військових, ну 100 техніки, це ясно, а 300, це для танків, получається десь 100 танків з екіпажем, а не 31!!!! Не хотів би помилитися!!!!
показати весь коментар
27.05.2023 14:45 Відповісти
Про 200 і 200 читав уважно!!!!
показати весь коментар
27.05.2023 14:46 Відповісти
там написано 200 людей це танкисти...а ще 200 це обслуга (ремонт,заправка пальним)
показати весь коментар
27.05.2023 14:53 Відповісти
В натівських танках по 4 людини на танк, там прийняте ручне заряджання.
показати весь коментар
27.05.2023 15:09 Відповісти
...може вже на Зелені Свята вспіють, на Трійцю.....так хочеться.....але 4 червня вже на носі....може на кінець місяця тоді...ми чекаємо.
показати весь коментар
27.05.2023 14:48 Відповісти
Гоенфельсі. Г перша літера, а не Х, шановні редактори. Я розумію, що copy-paste з "Європейської правди" швидше, але ж дотримуйтеся, будь ласка, правопису!

https://de.wikipedia.org/wiki/Truppen%C3%BCbungsplatz_Hohenfels Truppenübungsplatz Hohenfels
показати весь коментар
27.05.2023 14:56 Відповісти
В дупу цей австроугрорський правопис 19 сторіччя ,який не відповідає міжнародній транскрипції. Не можна замінювати глухий звук дзвінким. А потім приїзжають у США і кажуть, Гамерика.
показати весь коментар
27.05.2023 15:10 Відповісти
Ще раз. Hohenfels. Ви бачите першу літеру? Це H, а не CH. Ще раз: Hohenfels, а не CHohenfels!
показати весь коментар
27.05.2023 15:15 Відповісти
Ось Вам про замок Гогенцоллернів з вікіпедії: German: Burg Hohenzollern https://en.wikipedia.org/wiki/Help:IPA/Standard_German [bʊʁk hoːənˈtsɔlɐn]

Ось про перший звук, докладно: https://en.wikipedia.org/wiki/Voiceless_glottal_fricative
показати весь коментар
27.05.2023 15:19 Відповісти
Напішіть міжнародною транскріпцією Hohenfels, як воно вимовляється?)
показати весь коментар
27.05.2023 15:17 Відповісти
Ви в нас я бачу фаховий філолог чи може щелепа у вас не така - не подобається сходіть на кичеру і прокричіться може вас попустить.
показати весь коментар
27.05.2023 15:18 Відповісти
Ні, я просто однаково проти і русифікації і полонизації України. А дзвінкий звук від глухого повинні всі розрізняти.
показати весь коментар
28.05.2023 17:35 Відповісти
Те що вам здається полонізацією насправді може бути не тим чим здається - по одній з теорій батьківщиною словян була частково Волинь і Галичина. Відповідно українці(на Галичині і Волині) розмовляють так як розмовляли наші спільні предки - спільні предки всіх словян, звісно це моє припущення але ж воно має право на існування? До речі мені цікаво ви знаєте що означає слово "кичера"?
показати весь коментар
28.05.2023 17:57 Відповісти
Я багато таких книжок бачив. Аж до того, що Ісус Христос був родом з Галичини. ) Я родом с півночі, Чернгівщина, північ Сумщини, Київщина- ми трохи не так на все це дивимся. Від нас що Москва, що Польша рівно віддалені. Вважаємо, що справжня українська мова це Шевченко- Кобзар, Котляревський-Енеїда, Остап Вишня, з ******** хоч би і Сергій Жадан, тощо... Навіщо паплюжити класичну українську мову Лесі Українки і Шевченка?
показати весь коментар
28.05.2023 19:52 Відповісти
"Я багато таких книжок бачив. Аж до того, що Ісус Христос був родом з Галичини. ) " - тобто ви в один ряд ставите повний маразм з однією з теорій походження словян ( наукових теорій а не вигадок якогось кхм я про походження словян якщо що)? Щодо паплюження мови як ви це називаєте - кичеру прийдеться викинути + багато інших слів які можливо відсутні в класичній українській мові , а гуцулам що робити - діалект свій забути чи як? Ви родом з прикордоння з кацапстаном і ви пишете що ви рівновідаленні що від Польщі що від кацапстану - шановний ви мапу коли останній раз бачили ?"Вважаємо, що справжня українська мова" - ну так ну так тільки ви дещо забули це літературна мова , і якого ляда ви вирішили що інші діалекти української мови не мають права впливати на формування літературної української мови ? До речі ви дасте нарешті відповідь де народився і проживав Іван Франко ?
показати весь коментар
28.05.2023 21:48 Відповісти
Що за маніпуляція друже?) По-перше, всі діалекти нехай живуть. Це чудово: бойківські, лемківські, гуцульські, галичаньскі, слобожаньскі, поліщуківські, подільскі діалекти, тощо. В Києві наразі деякі кажуть - дай мені ножа, Мішаня, тудою- сюдою, бубочка, бровка, хоботиться , гоцать, тіпать, скупляться( в значенні робити покупки), гендель, ляскавиця, мігунка, веселуха, когут, глива , ріба, ну Київ велике місто, там багато діалектів. Поліщуки кажуть- кунь, гурок, вул, замість кінь і огірок, вол, чи кажуть зіллє, ріллє, бурак , худбол, кохве тощо. Але ми кажемо за літературну мову і загальний правопис!! В США -дуже багато різних діалектів, але всі в школах вивчають стандартну англійську. Теж саме в Німеччині. По-друге в Київській Русі розмовляли на старославянській мові, до неї ближче чеська, або хорватська, трохи бялоруська, але не польска. І чому Галичина зразу? ) А чому не взяти літературний полтавсько-київський діалект, як основа української національної мови? Або не черкаську мову Шевченка? Де справедливість ,вас питаю?) Коли це ви мене питали за Франка?)
показати весь коментар
29.05.2023 02:23 Відповісти
http://resource.history.org.ua/cgi-bin/eiu/history.exe?&I21DBN=EIU&P21DBN=EIU&S21STN=1&S21REF=10&S21FMT=eiu_all&C21COM=S&S21CNR=20&S21P01=0&S21P02=0&S21P03=TRN=&S21COLORTERMS=0&S21STR=Staroslovianska_mova - судячи що написано в цій статті Галичина має більше прав ніж ніж Черкаси, Київської Русі не було - була просто Русь. "Я родом с півночі, Чернгівщина, північ Сумщини, Київщина- ми трохи не так на все це дивимся. Від нас що Москва, що Польша рівно віддалені." - " Що за маніпуляція друже?) ".
показати весь коментар
29.05.2023 08:32 Відповісти
Ооо, як ви заговорили, кажете прав у вас більше на українську мову? Ну-ну. Ваше бажання так відстояти галичанський діалект, як основний в Україні- остаточно підтверждує, що я правий. Я знаю, що ви всі ненавидите Київ, але нас більше. Кияни дуже-дуже-дуже довго терплять, потім влаштовують майдани. По -друге, що саме по вашому посиланню на радянські книжки я повинен був побачити? Що галицька мова,- це регіональний діалект? Я і так про це вам кажу. Чи візантійці Кірил і Мефодій, які жили у гречеських Салоніках вже теж стали галичанами?) Про рівновідаленість ви не зрозуміли. Лівобережна Україна була 300 років під Москвою, правобережна -300 років під Польшею. Тому літературною мовою повинно бути щось середнє. Ідеальним варіантом завжди була мова жителів Черкас, бо вони посередині- мова великого Кобзаря Тараса Шевченка, Нечуй-Левицького, з ******** Ірена Карпа. Але ви туди влізли, зі своїм споляченням і мад'ярізацією України. Якщо ви бажаєте добавити у правопис щось своє, галичанське, або лемківське, то тоді треба туди добавляти і мову великих полтавців, яки писали живою українською мовою: Котляревського, Остапа Вишні, Панаса Мирного, Симоненка, Загребельного, Боріса Олійника, Олени Пчілки тощо
показати весь коментар
29.05.2023 11:14 Відповісти
"Я знаю, що ви всі ненавидите Київ, але нас більше." - вибачте у вас все в порядку? Проспіться або випейте заспокійливе або пару раз з розбігу головою об стіну ********* - може тоді вас попустить а тоді перечитайте що ви написали ще раз .
показати весь коментар
29.05.2023 11:57 Відповісти
Я побачив в ваших словах зневагу до всього, що не стосується заходу України. Харків теж у свій час 12 років намагався забрати статус столиці у Київа, наразі Львів, бачу це робить. Ми ще не пробачили, що Яворівський суд забрав повноваження обіймати цю посаду у мера Чернігова Атрошенка. Це був народно обраний мер жителями Чернігова, тому за звичайне адміністративне правопорушення немали права лишати його посади мера, за законом! Навіть продажні київські суди відмовилися розглядати цю справу, але Яворівський суд допоміг Оп і Єрмаку. Хоча на це судилище приїзжали підтримати Атрошенка мери з асоціації міст України, Кличко у тому числі ,але галичанам, бачимо, до дупи закон і справедливість. Головне показати, що галичани тут все вирішують, так? Зараз з обговоренянм єдиної мови теж саме. Я вас привожу різні приклади різних діалектів, якісь пропоную мовні компроміси, щоб і вашим і нашим, а ви тільки своє нав'язуєте, що "Галичина має більше прав ніж ніж Черкаси"
показати весь коментар
29.05.2023 12:12 Відповісти
"Навіть продажні київські суди відмовилися розглядати цю справу, але Яворівський суд допоміг Оп і Єрмаку. Хоча на це судилище приїзжали підтримати Атрошенка мери з асоціації міст України, Кличко у тому числі ,але галичанам, бачимо, до дупи закон і справедливість." - рішення прийняв суд а ви звинуватили всіх галичан. Ну тоді - вибачте у вас все в порядку? Проспіться або випейте заспокійливе або пару раз з розбігу головою об стіну ********* - може тоді вас попустить а тоді перечитайте що ви написали ще раз .
показати весь коментар
29.05.2023 12:32 Відповісти
Ця фраза- "Галичина має більше прав ніж ніж Черкаси", дуже образлива, ви навіть не вибачилися
показати весь коментар
29.05.2023 12:39 Відповісти
Ви хоч переходили за посиланням яке я давав? Бо якби перейшли і прочитали і трішки подумали ніяких питань щодо цієї фрази би не було ( ви б ще додали що Київ також має більше прав ніж Черкаси).
показати весь коментар
29.05.2023 12:49 Відповісти
Звісно переходив, а кому я писав, що Кирил і Мефодій не були галичанами?)

"Ви б ще додали що Київ також має більше прав ніж Черкаси"- але я такого не додав, на відміну від вас.
показати весь коментар
29.05.2023 12:51 Відповісти
"Звісно переходив, а кому я писав, що Кирил і Мефодій не були галичанами?) " - тобто поки ви не прочитали статью ви вважали що вони були галичанами ( хм здається ви латентний галичанин), хоча - може вони і були галичанами миж достеменно не можемо це відкидати ( як не як в Європі в той час були Темні віки ).
показати весь коментар
29.05.2023 13:00 Відповісти
Це я іронизував над тим, що ви вважаєте, що ця стаття чимось підтримує вашу думку, що Галичина має більше прав на українську мову і правопис. І що з Галичини пішла старослов'янська мова. Але там йдеться про Кірила і Мефодія. Ось я і питаю, коли вони стали галичанами?)
показати весь коментар
29.05.2023 13:07 Відповісти
P/S Мається на увазі глива в значенні груша, а веселуха -це веселка.
показати весь коментар
29.05.2023 02:32 Відповісти
Ні, не знав кичеру. Прочитав, що гора вкрита лісом.
показати весь коментар
28.05.2023 19:53 Відповісти
Взагалі мабуть, найчистіша українська мова на Черкащині
показати весь коментар
28.05.2023 19:55 Відповісти
Серйозно - а може нам простіше Х а не Г , до речі а німці правильно вимовляють наші слова чи все таки як їм зручніше - нехай якийсь німець скаже паляниця чи щось подібне.
показати весь коментар
27.05.2023 15:13 Відповісти
Коротка відповідь: ні, вимовляють геть неправильно

А щодо простіше -- так не в тому справа; просто звук h завжди передається українським г, а ch -- х.

Гамбург а не Хамбург, чи не так?
показати весь коментар
27.05.2023 15:16 Відповісти
Еліни були таки в алфавітній справі розумніші за наших ********** - не було в фінікійському алфавіті голосних добавили , а ********* не можуть в свої алфавіти додати бракуючих букв - замість того страдають хернею .
показати весь коментар
27.05.2023 15:27 Відповісти
"Просто звук h завжди передається українським г." - Це і є невірним. Як можна дзвінким звуком Г передавати глухий H ?? Ніт не завжди, це правопис 2019 року. Так нам не зручно. Дійсно в старому правописі було вже кілька слів, де H помилково передавали Г. Гамбург, готель. Але це і тоді було не зовсім вірно. Це вимова старих емигрантів з австроугорщини 19-початку 20 сторіччя. Цей правопис 2019 року здебільшого зробили мовознавці з західної України. Чому не спитали мовознавців з Київщини, Черкащини, Полтави, Сумщини, Чернигівщини, тощо? Це є сполячення мови. Дзвінким не можна передавати глухий звух, це не правильно.
показати весь коментар
27.05.2023 15:28 Відповісти
У нас такая же хрень. К примеру, Hudson (River) по-английски произносится как Хадсон, но кацапы по-русски произносят как Гудзон , а Texas (по-английски Тексас), как Техас. Короче, особо не заморачиваются и, как видят так и произносят.
показати весь коментар
27.05.2023 19:17 Відповісти
Потому что думать не привыкли. Живут, как чукча, что вижу то пою. А наш новый правопис копирует эту логику кацапов.
показати весь коментар
28.05.2023 17:32 Відповісти
Ну так ну так - зате американці всі іноземні слова вимовляють правильно так що носії тих мов нервово палять в стороні .
показати весь коментар
28.05.2023 22:00 Відповісти
Конечно! Когда мы 330 мл. американцев произносят "паляниця" весь остальной мир нервно курит в стороне. Приезжайте, я вам напою
показати весь коментар
29.05.2023 05:26 Відповісти