3437 відвідувачів онлайн
8 736 40

На танковому заводі Rheinmetall в Україні працюватимуть українці, - керівник концерну Паппергер

rheinmetall

На заводі з виробництва основних бойових танків Panther ("Пантера"), який планується побудувати в Україні, працюватимуть головним чином місцеві спеціалісти.

Про це керівник німецького оборонного концерну Rheinmetall Армін Паппергер заявив в інтерв’ю RND, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на Укрінформ.

За його словами, на серійний запуск "Пантери" можна очікувати за 15-20 місяців.

Паппергер повідомив, що потреби відправляти працівників з заводів концерну в Німеччині до України немає. "Ми б в основному підвищували кваліфікацію місцевих працівників, а іноді привозили б їх на навчання до Німеччини. Ми завжди так робимо. Візьмемо наш завод в Угорщині. З 300 працівників там двоє - німці", - заявив він.

Він також відповів на питання про те, чи не стане танковий завод Rheinmetall легкою мішенню для російських ракет.

"В Україні і сьогодні є збройові заводи. Такі об'єкти можна захищати. Виходьте з того, що українці знають, як це зробити", - прокоментував очільник концерну.

Топ коментарі
+9
Схоже німців не попередили, що в Україні підключення до електромережі пром підприємства коштує дуже дорого.
показати весь коментар
10.06.2023 16:19 Відповісти
+8
щеленский - токар, міністр - жарить яйця, маляр - ну, як жінка - всі яйця та стружка в одній пательні. дерьмак та вся його команда на фронті, під щильним обстрілом арти ращістів - батько дерьмака - генерал фсб, навідник.
показати весь коментар
10.06.2023 15:54 Відповісти
+7
Бо це німці робили. А в нас крадій-асфальтоукладчик! Він готову ракетну програму про***ав, а тут підземний завод з ''нуля'' , про що мова.
показати весь коментар
10.06.2023 16:20 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
В Германии было бы безопаснее.
показати весь коментар
10.06.2023 15:48 Відповісти
Било би бєзопасніє перестать стрєлять і сдаться куйлу
показати весь коментар
10.06.2023 16:16 Відповісти
Краще в Словаччині або Чехії.
Там велика промислова база (ще не розпиляні на метал підприємства)
показати весь коментар
10.06.2023 17:14 Відповісти
Panther KF51 существует только в виде прототипа,интересный мы контракт подписали.
показати весь коментар
10.06.2023 15:50 Відповісти
Возможно ты имел в виду "в виде эскизного проекта?")....А дальше знаешь какой идет проект?...Скорее всего не знаешь...А если так, то зачем рассуждаешь на эту тему?)
показати весь коментар
10.06.2023 16:03 Відповісти
щеленский - токар, міністр - жарить яйця, маляр - ну, як жінка - всі яйця та стружка в одній пательні. дерьмак та вся його команда на фронті, під щильним обстрілом арти ращістів - батько дерьмака - генерал фсб, навідник.
показати весь коментар
10.06.2023 15:54 Відповісти
і **********, з парасолькою, бореться за можливість стати мангалом над заводом. обіцяє відмінно кришувати виробництво.
показати весь коментар
10.06.2023 16:19 Відповісти
Олесь, ти?)
показати весь коментар
10.06.2023 16:20 Відповісти
Ой блін. Ну який танковий завод якщо вся Україна прострелюється ракетами. Навіщо та мова?
показати весь коментар
10.06.2023 16:00 Відповісти
підземний у карпатах. Німці фау 2 у гірщих умовах робили.
показати весь коментар
10.06.2023 16:14 Відповісти
Бо це німці робили. А в нас крадій-асфальтоукладчик! Він готову ракетну програму про***ав, а тут підземний завод з ''нуля'' , про що мова.
показати весь коментар
10.06.2023 16:20 Відповісти
В нас реально під землею можна робити купу всього в кацапів практично немає ракет якими вони б зруйнували такі бункери
показати весь коментар
10.06.2023 17:00 Відповісти
Поки ми щось побудуємо, русня клепає серійно дрони, ракети та т.п. Час працює не на нас.
показати весь коментар
10.06.2023 18:23 Відповісти
Дронів вони не робить ракет 20 в місяць і гроші в русні на війну починають закінчуватись + якби наші союзники не були далбойобами робили б для нас аналоги шахедів масово
показати весь коментар
11.06.2023 11:59 Відповісти
Це робили не німці, а раби з концтабору. У и цьому концтаборі смертність була одною за найгірших.
показати весь коментар
10.06.2023 17:24 Відповісти
Тільки в Україні! А тих старих мудаків з харківського заводу ім. Малишева придушити як цуциків - в ЗСУ лише 1 (один!) танк оплот. Україна вже не "прострелюється ракетами". Не несіть кацапські страшилки. У нас величезні підземні комплекси, а завдяки міжнародній допомозі збивається майже все кацапське. А тим часом починається серійне виробництво далекобійних високоточних балістичних ракет в Україні. Теоретично вже за рік можливо знищувати військові заводи за Уралом.
показати весь коментар
10.06.2023 16:15 Відповісти
А чому Малишева має виробляти "оплоти" для ЗСУ - безкоштовно?
показати весь коментар
10.06.2023 16:17 Відповісти
Завод уже повністю знищено - розтягли, персонал звільняється, інженери старі пердуни які відстоюють клінічно відсталі технічні рішення... Завод це вже ділянка землі на продаж. Там нічого не буде ніколи хоча б тому що це поряд з *********** і в зоні досяжності звичайної артилерії.
показати весь коментар
10.06.2023 16:25 Відповісти
Придуши краще молодих зелених мудаків з ОП. У 2019 Зеля взагалі припинив фінансування ХТЗ, вони перейшли на один день в тижень, фахівці розбіглися.( При Пороху доречі він працював у 2 зміни, закрили контракт по "оплотам" з Тайландом і кілька сотен Т-64 відремонтували.)
показати весь коментар
10.06.2023 16:19 Відповісти
Ремонт технічно відсталого залізяччя і виробництво ******** зброї це різні речі, а стосовно мудаків з ОП то це завдання "на вчора", "на сьогодні" і "на завтра"...
показати весь коментар
10.06.2023 16:29 Відповісти
Поц,здається,тебе пуповиною при народжені придушило.Саме через таких недалеких недоумків як ти,і немає заводів в Україні.Будь яке придприємство ВПК виполняє державний заказ,і колись,коли держава (правда -інша) платила,ці "старі мудаки" клепали ********** для свого часу танки тисячами,котрі,через багато років захистили твою тупу дупу,недоумок.
показати весь коментар
10.06.2023 16:30 Відповісти
Совок ніколи, за всю свою історію! ніяких ******** технічних рішень в військовій галузі не створив. Все "запозичено". Відставання було завжди. "Інша держава" витрачала 70% ВВП на військові потреби. І що? Це врятувало ту державу від розвалу? А я ще памятаю ті часи коли за кросівки "адідас" могли забити до смерті. Мою дупу зараз реально захистили технічні рішення європейців з американцями. Старі мудаки тішилися кількістю, а не якістю! ЗЗаглянь в ютюб і подивись на тисячі цих танків які гниють за Уралом. Десятки тисяч. Кого вони захистили не знаю, але обікрали кожного "совєцкого чєловєка".
показати весь коментар
10.06.2023 17:33 Відповісти
Скільки виділили грошей, скільки замовило МО, стільки і зробили оплотів. По-друге стосовно німців -не дуже радійте, контрольний пакет акцій того завода буде належати німцям, тому хтозна як це відобразиться на стратегічній безпеці України, щоб не сталося, як з у німців з швейцарцями. Треба свою зброю мати, навіть трохи гіршу ,всі з чогось починали, хоч би з ятаганів чи оплотів.
показати весь коментар
10.06.2023 16:51 Відповісти
Є два типи модернізації - органічна, тобто на вже існуючих власних технічних розробках і неорганічна - на чужих. Ми відстали настільки що про якісь вітчизняні розробки навіть мови бути не може. Перш за все це люди. В країні де на науку витрачають 0.17% ВВП тупість в пусті голови гарантована і закладена ще в дитячих садках. Для порівняння в Ізраїлі на науку витрачають 4,8% ВВП... Тому тільки "китайський шлях" - працюємо на "дядю" і вчимось. А це довго. Дуже довго... Контрольні пакети акцій всього в Україні скоро будуть належати виключно європейцям та американцям. А як інакше? Це називається "неоколоніалізм". Наддорогі кредити і найдешевша робоча сила. Єдина втіхо що цей неоколоніалізм буде проєвропейським а не прокацапським. Іншого шляху для України не існує. Років через 20-30 такої "співпраці" зявляться власні технічні розробки і персонал який буде здатний їх втілювати в життя в Україні. А до того "молчать і слушать!", сопіти в дві дірочки і стрибати на вказану висоту...
показати весь коментар
10.06.2023 17:46 Відповісти
Ми відстали настільки що про якісь вітчизняні розробки навіть мови бути не може.- це ваша особиста думка, нічим не підтверджена. Тому все інше теж базується на помилці.
показати весь коментар
10.06.2023 17:57 Відповісти
Так. Це моя особиста думка як науковця в пятому поколінні. Свою докторську я захистив ще в 2000 році в Лондоні після пяти років стаціонарної докторантури. Працював в різних країнах. У нас вже повністю відсутнє наукове середовище. Тут за спеціальністю я працювати не можу, не хочу і не буду. "Тут" це як стрибати в запаяному політиленовому пакеті...
показати весь коментар
10.06.2023 18:26 Відповісти
При всій повазі, наука і інженерна справа- це трохи різні речі. Інженери тут ще трохи є високого класу. По-друге, той самий Оплот більше нова розробка, чим Леопард. А Пантера є тільки в макеті, навіть одного в німців готового немає. Україна хоча б півсотні оплотів на Тайланд зробила
показати весь коментар
10.06.2023 20:14 Відповісти
"Оплот" вперше було застосовано в бою 22 лютого 2023 року. І результати цього "виступу" не оприлюднені. Іншими словами ми нічого не знаємо про бойові якості в реальному бою єдиного "Оплота". Якщо наука не дає ідей, а держава коштів і замовлень то інженерам нічого втілювати і залишається лише обслуговування, ремонт і якась недолуга модернізація. А це не цікаво для тих хто хоче і може творити. От і виїздять з країни масово. Ми увесь час все ремонтуємо і ремонтуємо щось кимсь колись створене...
показати весь коментар
10.06.2023 21:17 Відповісти
Ви далекі від інженерної справи. Ідеї не науковці дають, якщо це не термоядерний реактор. Всю техніку розробляють теж інженери. Інженери поділені на групи. Розробляють нову техніку- інженери конструктори, втілюють на виробництві -інженери технологи, обслуговують- інженери з експлуатації. Ремонтують- інженери з організацїї ремонту. Так ось, інженери конструктори поки що в нас є. Крім того КБ мають власних науковців, інженерів, яки захищають дисертації. Поки ми їх всіх не просремо відсутностью фінансування вітчизняних розробок.
показати весь коментар
11.06.2023 10:18 Відповісти
Про Оплоти, ще раз. Та Пантера, що збираються випускати в Україні, взагалі їснує тільки на папері. Там не то що бойового досвіду, там навіть діючого зразка немає)
показати весь коментар
11.06.2023 10:20 Відповісти
Це як з оплотами " було фінансування" . Резніков випустив на днях обіцянку, що будуть замовляти оплоти. А підприємства досі гроші ждуть, і навряд чі дочекаються.

"Оплоти" очікують на державне замовлення - "Укроборонпром"

https://dumka.media/ukr/war/1686486748-oploti-ochikuyut-na-derzhavne-zamovlennya-ukroboronprom
показати весь коментар
11.06.2023 16:28 Відповісти
На южмаші є цеха, які можуть виробляти ракети навіть при ядерній війні. Так що твій прострєл до сраки
показати весь коментар
10.06.2023 16:20 Відповісти
Іран своі заводи в горах , в тунелях будують .
показати весь коментар
10.06.2023 16:07 Відповісти
Схоже німців не попередили, що в Україні підключення до електромережі пром підприємства коштує дуже дорого.
показати весь коментар
10.06.2023 16:19 Відповісти
Ні на заводах будуть працювати тільки афро-амеріканці! Кацапо! гей! підтримуй зраду зрадницьку, українців знов намахали...у-у-у.
показати весь коментар
10.06.2023 16:20 Відповісти
Зарплата така як на заводі в Германії буде?
показати весь коментар
10.06.2023 16:53 Відповісти
Звичайно. Зарплата одного німця - 10 українцям.
показати весь коментар
10.06.2023 17:51 Відповісти
В Україні 5танкоремонтних заводів з повним циклом,
розборки та складання. А ще з-д Малишева, з якого
зиску Україні нема. Просто створюємо завод по обслуговуванню
імпортної б/техніки. У американських танків резьбова фасонина
своя, европейська не підходить, а в англійських - дюймова,
а підшипники теж мають дюймову нормаль.
Треба мати для німців їхне устаткування. А майстри в Україні
не гірше іноземних.
показати весь коментар
10.06.2023 17:57 Відповісти