12173 відвідувача онлайн

"Схоже, США тричі кажуть "ні" кожному виду зброї, перш ніж надати її Україні", - глава Комітету розвідки Конгресу Тернер

тернер

Проблема з фінансуванням підтримки України полягає зокрема у нібито неспроможності адміністрації США "сформулювати план успіху".

Про це заявив голова комітету розвідки Конгресу США, республіканець Майк Тернер, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Голос Америки.

Раніше він заявив, що нову допомогу Україні, ймовірно, не буде затверджено до кінця року.

Цього разу він зауважив, що проблема з фінансуванням підтримки України полягає зокрема у неспроможності адміністрації "сформулювати план успіху". У Конгресі, каже політик, законодавці не мають відповіді щодо подальшого розвитку подій та методів досягнення цілей, і якими власне є цілі США.

Крім того, за його словами, керівництво України "обтяжене уявленням американського народу про мільярди доларів, які навіть ніколи не надходили в Україну", про що Тернер особисто спілкувався із президентом України Володимиром Зеленським. Це гроші, які фактично були використані у США для поповнення власних оборонних запасів або для підтримки союзників.

"Схоже на те, що адміністрація повинна тричі публічно сказати "ні" Україні щодо кожної системи зброї, перш ніж нарешті визнати потребу у ній та надати. А потім потрібно ще шість місяців, щоб (українці. - Ред.) отримали її", – наголосив Тернер.

Він також назвав "справжній камінь спотикання" та причини затримок голосування Конгресу щодо підтримки України.

Так, за його словами, однодумці-республіканці чекають від адміністрації президента США визнання, що "провалу своєї політики щодо південних кордонів". Тому це питання у Конгресі наполегливо поєднують з наданням фінансування Україні, очікуючи не тільки грошей для потреб американського кордону, але зміни державної політики щодо нього у цілому.

Топ коментарі
+13
Одна з основних переваг диктатур над демократіями: всі рішення ухвалюються лише диктатором і виконуються без зайвих розмов, тому дуже швидко.
показати весь коментар
30.11.2023 09:39 Відповісти
+10
Так все тому, що в керівництві США бояться поразки пуйла більше, чим втрати життя мільйонів українців і української території, тому і дають по чайні ложці, щоб в жодному разі не допустити розгрому військ параші і дають той мінімум, якого достатньо лиш для фіксації лінії фронту та кожного разу прислухаються до «коричневих» ліній пуйла. В іншому випадку, якби вони справді хотіли перемоги України - дали б все, в більші кількості та набагато швидше
показати весь коментар
30.11.2023 09:43 Відповісти
+10
Від початку війни РФ отримала 550 млрд. за які вона нас вбиває, чому ніхто не дивиться, не закриває дірки в санкціях, звідки РФ бере гроші, щоб вести війну і нас убивати, а лише рахують гроші які дають нам.
Очевидно ж якщо і так далі буде то незважаючи на суми, які США та ЄС нам виділяєте РФ війну не припинить.
показати весь коментар
30.11.2023 09:47 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
І це ще добре. Я б зеленому шапіто й лопати ржавої не дав
показати весь коментар
30.11.2023 09:37 Відповісти
З Польщі - видніше. Від ваших слів хлопцям на фронті легше (ні).
показати весь коментар
30.11.2023 09:52 Відповісти
Сидячи не в польщі і не в німечинні, мені очевидно що з поточною зеленою командою діла не буде, вкраїна взяла чіткий курс на заморозку конфлікту. Навіть як би зелені вожді не були крадіями та зрадниками, вони настільки криворукі і тупорилі, що не можуть організувати та налагодити елементарне.
показати весь коментар
30.11.2023 10:41 Відповісти
Ни с какой командой ничего не будет. Во власть лезет плотным потоком или зеленая плесень или бывший зиц председатель и создатель партии рыгаонив. Нет никого кто был бы интересен и полезен нам.
показати весь коментар
30.11.2023 11:33 Відповісти
Згідно опитувань, на вершині рейтингу Залужний. У випадку проведення виборів було б чудово генерала видьорнути з війська і спробувати посадити в крісло президента. Таку махінацію можна було б спробувати здійснити силами європейської солідарності, за мінімального розголошення про афільованість генерала та вказаної партії.
показати весь коментар
30.11.2023 11:53 Відповісти
Що ти хотіло сказати?
показати весь коментар
30.11.2023 15:36 Відповісти
що ти, , дурне .

ти, істото, часом не за росію? бо вони тіки і ждуть, щоб українцям навіть ржаву лопату ніхто не давав. І так - зброю дають не зеленському, і не він її привозить.
показати весь коментар
30.11.2023 16:53 Відповісти
Тому це питання у Конгресі наполегливо поєднують з наданням фінансування Україні, очікуючи не тільки грошей для потреб американського кордону, але зміни державної політики щодо нього у цілому. американський кордон для американських засранців важливіший,як кордон з рашистами в Європі , на який вони потихенько ложуть американський "болт"
показати весь коментар
30.11.2023 09:38 Відповісти
Одна з основних переваг диктатур над демократіями: всі рішення ухвалюються лише диктатором і виконуються без зайвих розмов, тому дуже швидко.
показати весь коментар
30.11.2023 09:39 Відповісти
всі диктатори закінчили дуже "файно".
рішення повинно бути колективним, виваженим та прорахованим.
скільки на це йде часу питання, компетенції аналітиків!
показати весь коментар
30.11.2023 09:47 Відповісти
Але результат: поки демократія колективно зважить і порахує, диктатура вже стріляє мільйоном снарядів, наданих одноосібним рішенням іншої, союзної диктатури.
показати весь коментар
30.11.2023 09:49 Відповісти
ага. трьома мільйонами. навіть чотирма. і всі із кореї.
а ще, окуповує одне містечко пів року. тепер друге дев'ять років, м'ясними штурмами.
а так, да, диктатори, вони такі диктатори.
показати весь коментар
30.11.2023 09:55 Відповісти
На вашому місці не глузував би над цим. Вони беруть людей з інших країн, найманців, масово використовують зеків. Скільки ви чули про загиблих кацапських інженерів, викладачів, науковців, спортсменів, митців?
показати весь коментар
30.11.2023 10:02 Відповісти
тобто, ми знищили 320 000 орків, і жодного інженера, викладача, науковця, спортсмена, митця?
вам би полистати, і кацапські пабліки, в тому числі. чи наші, українські, обзори.
особливо при сталіні, інтелігенція була недоторканна. всі про це знають.
а зараз там по іншому?
показати весь коментар
30.11.2023 10:17 Відповісти
тобто ви не знаєте, що ми ховаємо кожного, як героя, на колінах, а кацапи навіть не забирають своє гниле м'ясо?
до чого ці маніпуляції?
відкрийте ютуб. там, в різних формах, є українські обзори життя на болотах.
в тому числі, про подохлих лаптєногих.
показати весь коментар
30.11.2023 10:42 Відповісти
Почитайте такий собі кацапоресурс блокнот.волгоград.Там є такі повідомлення на сторінці "спєцапєрация... ".Ну і раз в тиждень тамє репортаж " в музєєє-панорамє сралінградской бітви вручают родствєннікам погібших на сво ардєна мужества".
показати весь коментар
30.11.2023 10:49 Відповісти
Ну давайте: Гунаріс (греція), Стратос (Греція), Генден (Моголія), Муссоліні (Італія), Бардоши (Венгрія), Імреді (Вернгрія), Антонеску (Румунія), Коки (Японія), Нгема (Гвинея), Чаушеску (Румунія), Хусейн (Ірак), Каддафі (Лівія), Пол Пот (Камбоджа)... І т.д, і т.п.

Можна десятки і сотні фамілій назвати тих, хто мав майже абсолютну владу, творив в своїй країні хєр зна що і скінчив або на шибениці, або розстріляний, або отруєний, або з ножем в печінці.

Тож не треба ідіотствувати - диктатори "отримують своє" достатньо часто, аби казати "диктаторам СРСР та Китаю скоріше просто пощастило - створені ними диктатури змогли втриматися довше, ніж строк життя диктаторів". Але зазвичай - диктатури не проживають і до смерті диктатора - і тоді в диктатора дуже паганий кінець. А СРСР та Китай - виключення, а не правило.
показати весь коментар
30.11.2023 11:30 Відповісти
До речі, той же членін, один з основних твореців диктатури - здох в муках після замахів і отруєнь, а створеною диктатурою скористався колишній грабіжник банків і теж здох в муках після отруєння.

Камєнєв - розстріляний.
Зінов'єв - розстріляний.
Троцький - вбитий НКВД.
Свєрдлов - сдох від побиття.
Антонов-Овсєєнко - розстріляний.
Дибєнко - розстріляний

Здохли від "природніх причин" в своїх ліжках хіба що Підвойський та частина "командирів РККА", а більшість - розстріляні в 33-48 роках.
показати весь коментар
30.11.2023 11:40 Відповісти
В цю схему погано вкладаються Пол Пот і Бокасса.
показати весь коментар
30.11.2023 13:24 Відповісти
Пол Пот - здох від отруєння.
Бокасса - 6 років відсидів дідуганом в буцигарні, центральноафриканський, і помирав вже схибленим на всю голову.
показати весь коментар
01.12.2023 00:35 Відповісти
З Пол Потом достеменно невідомо. Бокасса помер все ж на волі, а збожеволіти може і пересічний громадянин. Так що не завжди зло несе відповідне покарання. Ще можна згадати Френсіса Дрейка, чиїм ім'ям названий пролив. Пірат, м'ясник, работорговець. Ніхто його за це не карав, помер він від дизентерії, як і тисячі законослухняних християн того часу.
показати весь коментар
01.12.2023 08:53 Відповісти
Звісно, дуже не завжди диктатор помирає в своєму ліжку спокійно. Зазвичай - його розстрілюють, вішають, штрикають ножем або отруюють. Але є і щасливчики, а як же ж без них. Без них всілякі ідіоти не могли би розводити суцільну екзестенціальну зрадоньку, виставляючи 1-2 вцілілих диктаторів як вселенське правило "диктатура всіх переможе завжди"...
показати весь коментар
01.12.2023 15:25 Відповісти
Диктатори дохнуть, але диктатури можуть залишатись. росія тому приклад. Вона ще з монгольських часів існує. Ось цей агломерат, зліплений за принципами Чингисхана. Розвалювалась, але знову поставала на своїх руїнах в новій іпостасі.
показати весь коментар
01.12.2023 15:34 Відповісти
кожна складна проблема має легко зрозуміле, швидке та при цьому неправильне рішення(с)

приклад - рішення воювати з україною прийняте особисто деяким параноїком, отримав стратегічно повну сраку для країни та себе особисто
показати весь коментар
30.11.2023 10:44 Відповісти
и дуже херово, это тоже одна из особенностей диктатур.
показати весь коментар
30.11.2023 11:34 Відповісти
Це так, але за рахунок того, що середній рівень життя в диктатурах набагато нижчий за демократії, в руках диктатора знаходиться набагато більше ресурсів, за рахунок яких він компенсує херовість своїх рішень.
показати весь коментар
30.11.2023 11:37 Відповісти
Ну очень плохого качества ресурс скажем прямо. В противостоянии ресурс - технологии, ресурс проиграет. если конечно технологично развитый соперник не совсем уж маленький.
показати весь коментар
01.12.2023 12:10 Відповісти
Супротивник достатньо маленький, щоб потонути у великій кількості лайна.
показати весь коментар
01.12.2023 12:43 Відповісти
Украина? Не согласен. Ресурса достаточно что бы сопротивляться и нанести противнику поражение. Это в Грузии мало да, а если 30 миллионов против 145, то это не критично. Это типа 300 спартанцев при Фермопилах.
показати весь коментар
01.12.2023 15:02 Відповісти
Чому ж у нас по вулицях хапають та судимих і хворих вже мобілізують, а на росії тиша і спокій панують?
показати весь коментар
01.12.2023 15:40 Відповісти
Так люди деморализованы. Я очень хорошо помню то время когда все шли в ТРО и военкоматы. Я сам отже. Все кого я знал из 10 8 были готовы воевать. А потом началось.... Стали ловить и насильно вывозить тецакашные ублюдоны. Я так понимаю они поняли что можно заработать. Ну а зеля на это тупо закрыл глаза и понеслась... Ну туда же про яйца и про миллионеров военкомов и про сынков элиты выехавших закордон и то что нас как худобу закрыли на замок и много-многое другое.
показати весь коментар
13.12.2023 13:04 Відповісти
На росії якщо деморалізація і є, на м'ясозаготівлю вона не впливає.
показати весь коментар
13.12.2023 17:19 Відповісти
Так все тому, що в керівництві США бояться поразки пуйла більше, чим втрати життя мільйонів українців і української території, тому і дають по чайні ложці, щоб в жодному разі не допустити розгрому військ параші і дають той мінімум, якого достатньо лиш для фіксації лінії фронту та кожного разу прислухаються до «коричневих» ліній пуйла. В іншому випадку, якби вони справді хотіли перемоги України - дали б все, в більші кількості та набагато швидше
показати весь коментар
30.11.2023 09:43 Відповісти
нічого і нікого, в сша не бояться!
сша грає у довгу.
все прораховує, підготовлює і приймає єдине вірне рішення!
показати весь коментар
30.11.2023 09:48 Відповісти
В'єтнам, Афганістан, 9/11, Ближній Схід з вами б не погодилися. Дуже сильно.
показати весь коментар
30.11.2023 09:54 Відповісти
а шо не так?
де в'єтнам, афганістан, близький схід і де сша?
що саме ви порівняли?
чи, вихід, своєчасний вихід сша із тих війн, лєваки ліберали піднесли, як поразку? і ви радісно плескаєте в долоні?
показати весь коментар
30.11.2023 10:00 Відповісти
Я би радісно плескав в долоні, якби США знищило світовий гегемон зла, а не займалося політичними ігрищами.
показати весь коментар
30.11.2023 10:02 Відповісти
а хто визначив, де зло, а де добро? ви?
в диктатори мітите?
показати весь коментар
30.11.2023 10:18 Відповісти
Ну, якщо вам не очевидна різниця в підходах, то говорити нема про що.
показати весь коментар
30.11.2023 10:19 Відповісти
Чи ви реально зараз будете мені втирати, що начебто "за смерть" "військових"-чалмоносців на одному кінці світу логічно і нормально вбивати цивільних на іншому? Не треба, я вас прошу, зекономте мій та свій час. Я не вірю в відтінки сірого та сіру "мораль", це абсолютно дегенератська "філософія", якою за бажанням можна виправдати все що завгодно - геноцид, згвалтування, тощо.
показати весь коментар
30.11.2023 10:21 Відповісти
хмм....
вам би книжки почитати. різні, але краще про освіту.
так от, саме по такому принципу людство існує, вже більше як, мільйон років.
безкінечно вбиваючі друг друга. з відтінками сірого, та всіма видами моралі.
геноцид, згвалтування, то що, відбувається кожного дня. навіть зараз, коли я пишу це.
для вас це зло, і нема цьому виправлення, для іншого сенс існування.
тому, кацапи прийшли вбивати нас, а ми знищуємо їх.
і ніхто нам не допоможе, крім нас самих!
показати весь коментар
30.11.2023 10:52 Відповісти
Дякую, мені книжки вже нема куди ставити. Перейшов на електронні. Але це нічого не міняє в тому, про що я написав. Саме тому, що сіра мораль - це придумки ублюдків, що прагнуть виправдати свої злочини, гниду, що вбиває і гвалтує, закривають в тюрмі або страчують, в будь-якій країні світу, а не відпускають на всі чотири, визнаючи його "право на сенс існування"
Дивує те, що чомусь в міжнародних відносинах сіра мораль це нормас, але я списую це на звичайну людську ксенофобію і жажду наживи безконтрольних ублюдків-політитканів та безморальних ублюдочних транскорпорацій.
показати весь коментар
30.11.2023 12:07 Відповісти
Я вам відкрию секрет. Інтереси США - це інтереси США і зовсім не України. А у інтересах США на даний момент - зберегти пуйла дуже важливо для боротьби з Китаєм, так як у їхініх очах він «менше зло» і контролює парашу. А те, що той чорт вбиває кожного дня українців та досі окуповує 20% теритиорії - з цим США готові миритись, саме тому ми від них ні разу не чули про перемогу України, а лиш про недопустимість поразки..
показати весь коментар
30.11.2023 09:58 Відповісти
США давно забили на цю ідею. Її продовжують вкидати москалі.
показати весь коментар
30.11.2023 10:44 Відповісти
Від початку війни РФ отримала 550 млрд. за які вона нас вбиває, чому ніхто не дивиться, не закриває дірки в санкціях, звідки РФ бере гроші, щоб вести війну і нас убивати, а лише рахують гроші які дають нам.
Очевидно ж якщо і так далі буде то незважаючи на суми, які США та ЄС нам виділяєте РФ війну не припинить.
показати весь коментар
30.11.2023 09:47 Відповісти
70% і ці суми давно витрачено. Бюджет пішов у жорсткий секвестр, із дефіцитом у 24%.
показати весь коментар
30.11.2023 10:45 Відповісти
Хааааа)))) вы еще ТАСС процитируйте, а еще заплатите рублями в китайской сети)))) голубчик, вы что, зелебобик? Рассмешил))))
показати весь коментар
30.11.2023 11:02 Відповісти
Відмова від індексації пенсій і зарплат чиновників. Чверть бюджету без джерел - тобто на верстат.
До речі, всі ці суми скоротіть у 2 рази - згідно курсу. За рубля не купиш й кобеля. Повна виємка обігових коштів держпідприємств. Торгова блокада з єдиного прибуткового західного кордону, занепад видобутку. А цифри мілєйший у Росії можу вам і 100 трлн написати, і квадпільйон. Читайте фахівців і більше не ганьбіться, ОК?
показати весь коментар
30.11.2023 11:06 Відповісти
Проблеми з південим комдоном - це проблеми виключно америкчнські. А от щодо допооги Україні Тернер таки в багато дечому правий. Байден загрався, слкхаючи Саллівана. Ми так і не знаємо, що означає статегічна мета "Україна не повинна програти". Де не пограти? На полі бою? А на переговорному полі? К яких межпх повинна не програти? Чи повинна виграти кацапія, якщо Україна не виграє і не програє? У якому часовому відтинку Україна має "не програти" - 5 років, 10, 20? Проблема лише в тому що сам Тернер не кандидує у президенти США.
показати весь коментар
30.11.2023 09:48 Відповісти
як кажуть в сша:
ми перепробуємо всі невірні рішення, перед тим як прийняти єдине вірне.
показати весь коментар
30.11.2023 09:51 Відповісти
... коли воно вже не спрацює
показати весь коментар
30.11.2023 10:28 Відповісти
На мою скромну думку вся допомога Україні розглядається через призму майбутніх президентських виборів. Йде підлаштування з постачання зброї під очікувану перемогу України саме в ті терміни, які залишаться у пам'яті виборця на момент самих виборів. Можливо я й помиляюсь, але не можу позбавитись від такого враження.
показати весь коментар
30.11.2023 10:25 Відповісти
Крім того, за його словами, керівництво України "обтяжене уявленням американського народу про мільярди доларів, які навіть ніколи не надходили в Україну" Джерело:

Вот ключевая фраза, создан большой миф о помощи всем миром Украине, на самом деле изначально не давали почти ничего, но за счет большого кол-ва заявлений обыватель в США или Европе думает что нам триллионами помогают и оружие всё отдали что было.
показати весь коментар
30.11.2023 10:29 Відповісти
а ви уявіть що цю безкоштовну зброю потрібно було б купувати на ринку за ринковими цінами
показати весь коментар
30.11.2023 10:46 Відповісти
А вони трохи уявляють, що якщо її зовсім не давати, то це обернеться катастрофою для них самих в зовсім не далекому майбутньому.
показати весь коментар
30.11.2023 10:52 Відповісти
це питання? сша сросія ныяк не загрожує, окрім яз нічого протиставити, яле ж яз є яз, це срака усім, а пукін хоче сладко жити а не грати в фолаут
показати весь коментар
30.11.2023 11:02 Відповісти
Ні, це не питання. Це твердження. Де там знак питання (?) ?
показати весь коментар
30.11.2023 11:15 Відповісти
тоді я з вами не згоден
ніякої катастрофи сша не бачать
показати весь коментар
30.11.2023 11:38 Відповісти
Немає катастрофи у тому, що країни балтії, молдова у разі поразки України стануть черговими об'єктами нападу? Тоді немає слів...
показати весь коментар
30.11.2023 12:21 Відповісти
катастрофа для сша то радіоактивні опади у малібу та на голівудських пагорбах

а те про що ви кажете то - глибока обеспокоєність
показати весь коментар
30.11.2023 12:26 Відповісти
Зеленому бандву не можна давати в руки гроші. Воно краде все, що бачить і працює на Москву.
показати весь коментар
30.11.2023 10:46 Відповісти
К сожалению, многие из "обывателей" - активные избиратели, и мифы сочиняются избирателям, предназначены для победы на выборах, получения власти и соответствующих бенефитов.
показати весь коментар
30.11.2023 10:47 Відповісти
Ви праві, 90% всієї допомоги є вартість зброї, а не гроші безпосередньо передані нам, тому ці кошти залишаються в країнах донорів створюють робочі місця на заводах виробників цієї зброї, розвиваючи індустрію... але в конгресі ми лише чуємо, США виділили "величезну допомогу" гроші "платників податків" , і рідко від Пентагону перелік зброї, яка за ці гроші була передана, бо реально цей перелік є мізерним відповідно наших потреб і масштабів війни.... і якщо цей перелік озвучити в конгресі і в цілому в США, то нам даю мізер, яким війну проти РФ не виграти, а лише продовжити нашу агонію...
показати весь коментар
30.11.2023 10:49 Відповісти
а ви уявіть що цю безкоштовну зброю потрібно було б купувати на ринку за ринковими цінами
показати весь коментар
30.11.2023 11:03 Відповісти
За які гроші купляти? вже давно війна би закінчилась, США та ЄС отримали б в тій чи іншій формі СССР2, на основі мирних перемовин делегацій РФ та України на весні 2022 р., про що недавно розповідав Арахамія.
показати весь коментар
30.11.2023 11:16 Відповісти
то будьте вдячні за те що дають
показати весь коментар
30.11.2023 11:33 Відповісти
Це що дають не вистарчатиме, щоб вистояти у війні і результатом будуть ті ж самі перемовини, лише з жертвами по пів мільйона людей з кожного боку...
показати весь коментар
30.11.2023 11:41 Відповісти
згоден більше краще ніж менш, але хиба вони нам щось винні?
спитайте кучму чому він підписав туалетний папірець замість договору із сша
показати весь коментар
30.11.2023 11:46 Відповісти