14064 відвідувача онлайн
1 898 32

Про історичні питання Україна та Польща розмовлятимуть із взаємною делікатністю, - Туск

туск

Драматична історія України та Польщі не має заважати спільним інтересам обох країн, історичні питання будуть обговорюватися із "взаємною делікатністю".

Про це заявив прем’єр-міністр Польщі Дональд Туск на брифінгу за підсумками перемовин у Києві з президентом України Володимиром Зеленським, інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

Глава польського уряду поінформував, що обговорював з президентом України історичні питання.

"Для нас дуже важливо, щоб іноді драматична історія не заважала нашим спільним інтересам, не затуляла їх", - сказав Туск.

Він підкреслив, що немає безпечної Польщі і Європи без незалежної України, тому польська сторона зробить усе, щоб Україна зберегла цілісність і незалежність.

"А про історичні питання ми будемо розмовляти із взаємною делікатністю. Ми будемо говорити про ексгумації. І пан президент також сказав, що готовий надалі продовжувати ці розмови, звичайно, усвідомлюючи, що це нелегко. Але обидві сторони поважатимуть свою історичну пам’ять. Думаю, що при наявності доброї волі ми досягнемо тут поступу", - зазначив прем’єр-міністр Польщі.

Туск наголосив, що у Польщі ніхто не сумнівається, що Україну треба підтримати всіма доступними способами в боротьбі з російською агресією.

"Президент Зеленський добре знає, що в Польщі різні емоції, конфлікти. Це ж демократія. Нещодавно були вибори, теж дуже емоційні. Але в одному ніхто в Польщі не має сумнівів: треба всіма доступними засобами підтримати Україну в її боротьбі з Росією, бо ставкою в цій боротьбі є безпека Польщі і польського народу", - сказав він.

Туск додав, що Польща і надалі робитиме все можливе, щоб збільшити шанси України в цій війні, "як з моральної причини, так і для безпеки власної держави".

Топ коментарі
+8
Впродовж багатьох століть у всіх срачах між Україною і Польщею завжди вигравали кацапи...
показати весь коментар
22.01.2024 17:15 Відповісти
+7
ну я б так не спішив зі взаємною делікатністю зі сторони влади єрмака, бо йому треба посратись і створити ще більшу проблему
показати весь коментар
22.01.2024 17:10 Відповісти
+4
Тоді поляки будь те добрі шанувати українців що поклали життя за Україну, наприклад Степана Бандери. Де ви потураєте до сьогоднішнього дня фашистській шовіністичній пропаганді московії.

Без цього нашої спільної перемоги не буде ...
Хто для нас більший вого історично ? московія то чому ви їх наративи поширюєте серед свого суспільства.

Тому історична делікатність це робота на двох.
показати весь коментар
22.01.2024 17:15 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
ну я б так не спішив зі взаємною делікатністю зі сторони влади єрмака, бо йому треба посратись і створити ще більшу проблему
показати весь коментар
22.01.2024 17:10 Відповісти
Если сейчас весь мир не займется росийскими фашистами то не только история Украины а и история половины Европы а то и мира может закончится в ближайшие годы.
показати весь коментар
22.01.2024 17:12 Відповісти
Не завершиться , одне діло понти інше реальні можливості, у ***** немає сожливости тягатись з нато
показати весь коментар
22.01.2024 17:16 Відповісти
А ***** и не нужно тягаться с НАТО в военном плане. НАТО развалят купленные ****** трампы, фицы, орбаны и ердоганы. Дай ***** еще время он еще в Германии и Франции поставит своих агентов во власть на етом НАТО и закончилось. А дальше рашисты, китайцы, северокорейцы и иранцы начнут рвать весь мир на куски.
показати весь коментар
22.01.2024 17:39 Відповісти
ну чесно не переоцінюйте його, це маленька мстива не далека на справді людина, так він може напасти на слабку країну , може понти поколотити що в нього багато ядерних бомб , так може фінансувати агентів ...
але в реальності проти альянсу шансу ноль
подивіться валовий продукт альянсу і ***** , досить вже марити цим покидьком
показати весь коментар
22.01.2024 17:47 Відповісти
Вы наивные как дети. ***** насрать на валовый продукт. ***** как в северной корее заставит народ жрать траву и ловить крыс но на оружие деньги он найдет. К тому же если захватит Украину и Молдову то у него появится бесплатные рабы которых можно бросать безжалосно в мясные штурмы, а Китай когда увидит что рашка побеждает, еще даст рашистам горы оружия и можно воевать хоть со всем миром. У совка кстати еще 100 лет назад была идея захватить весь мир. Но тогда комунякам помешал Гитлер а потом и Великобритания и США вмешались. Но сейчас ни в Европе ни в США нету мужиков с яйцами которые возьмут ***** за горло. Да какого *****, дошло до того что весь цивилизованный мир пресмыкается перед мелкими террористическими группировками и диктаторами недостран.
показати весь коментар
22.01.2024 18:53 Відповісти
Тоді поляки будь те добрі шанувати українців що поклали життя за Україну, наприклад Степана Бандери. Де ви потураєте до сьогоднішнього дня фашистській шовіністичній пропаганді московії.

Без цього нашої спільної перемоги не буде ...
Хто для нас більший вого історично ? московія то чому ви їх наративи поширюєте серед свого суспільства.

Тому історична делікатність це робота на двох.
показати весь коментар
22.01.2024 17:15 Відповісти
єрмак буде адвокатом Бандери чи зеленський ?
показати весь коментар
22.01.2024 17:51 Відповісти
Не переоцінюй їх , вони найняті народом люди прийде строк підуть а України житиме.
погано що у нас ще не виробився культ демократії і правляча еліта тяготіє до узурпативності але це пройде
все пройде і вони пройдуть закон всесвіту
показати весь коментар
22.01.2024 18:20 Відповісти
а гівно з черепів наріду кудись піде ?

бо якась срана франція йшла від "в мене нема ніхєра" до "в мене вже трохи є і то я сам заробив",

а срана Україна йде від "мінє правітельство усьо давало, а нове правітельство дає меньше".

Мої діти там, під страхом своєї загибелі я їм сказав, шоб тут і ноги їхньої не було, бо вони розумні, а розумні люди для українців - то вороги
показати весь коментар
22.01.2024 18:29 Відповісти
Да вся история с раздуванием ПиСовцами Бандеры и резни - странная и шизанутая трохі. Что они хотят сказать своему населению? "украинцы плохие, нельзя им доверять, не надо им помогать?". Или что Пилсудский все правильно сделал? Развел украинцев и беларусов пообещав автономию после победы в войне а сам начал колонизацию, а потом совки завоевали всех?

Как раз таки исторический вывод для Польши должен быть, что пока восточные соседи воют с Московией - надо помогать им, потому что вы всегда следующие, а пытаться для себя воспользоваться преимущством (привелегии для катол. шляхты против православной, пока ВКЛ воевала с Московией)
показати весь коментар
22.01.2024 18:09 Відповісти
Впродовж багатьох століть у всіх срачах між Україною і Польщею завжди вигравали кацапи...
показати весь коментар
22.01.2024 17:15 Відповісти
Були і спільні перемоги наприклад похід на московію під приводом Сагайдачного.
Але поляки і там викинули коня і відмовились палити москву , а потрібно було всю дотла а царя на дві берези , от тепер маєм ... а історія могла піти інакше
показати весь коментар
22.01.2024 17:22 Відповісти
Були і спільні поразки.
показати весь коментар
22.01.2024 17:29 Відповісти
Була і Грубешівська операція АК і УПА.
Доречі саме Сагайдачний не схотів штурмувати кремль а не поляки, і про причини його рішення досі гадають-чи то хоті взалишити якусь противагу полякам, чи то планував отримати якісь плюшки від московії
показати весь коментар
22.01.2024 17:48 Відповісти
не знаю нібито поляки сказали що мало грошей потрібно ще, а Сагайдачний попросив потерпіти давайте розвалим московію потім будуть гроші, ну ті сказали тану ми пішли додому от так , те лайно тепер розрослося і маємо таке пекло
показати весь коментар
22.01.2024 18:25 Відповісти
Які ще історичні питання? У нас вони всі закриті. Давайте тут ще устроїм війну через те шо було в 1648. Господи боже мій. Лишіть історію історикам - уже один збожеволів на ній
показати весь коментар
22.01.2024 17:27 Відповісти
Історію якраз треба в маси. Але не в політику. А ***** лише історією прикривається, вигаданою, все в дусі "сцикливого нацизма"
показати весь коментар
22.01.2024 17:31 Відповісти
Так ви праві - тіко всі крім нас можуть до прикладу шпинять німців за другу війну , а ми маємо все забути - і мовчки вислуховувать всяке шо про нас кажуть і погоджуватися з цим ( шоб нам не говорили - маємо мовчки слухать і погоджуватися ).
показати весь коментар
22.01.2024 17:35 Відповісти
тепер війна. А історія це балблалогія - вона уже такая яка є. Тому десь можна і перекласти дискусії на інший час
показати весь коментар
22.01.2024 17:39 Відповісти
"А історія це балблалогія - вона уже такая яка є." - звісно так і є став на граблі ну і шо тутка зробиш так сталося - забуваємось шо на граблі не можна наступать бо це ж блалалогія. Потім знову наступаємо на граблі і - "звісно так і є став на граблі ну і шо тутка зробиш так сталося - забуваємось шо на граблі не можна наступать бо це ж блалалогія", і будемо повторювати вправу "блаблалогія" поки зовсім не відібємо собі останню клепку в голові.
показати весь коментар
22.01.2024 17:54 Відповісти
дискусії можна перекласти на пізній час, але історію треба писати в шкільні підручники, шоб виросло шось не московське прокацаплене, як зеленський, баканов, буданов, шмигашь, лисий і юзік, а шоб виросли нормальні ваші діти.

мої вже виросли і під страхом своєї смерті я назад в цю країну дебіліп не пущу
показати весь коментар
22.01.2024 17:56 Відповісти
Ті питання, що поляки досі руйнують і плюндрують українські військові поховання. Натомість ревно слідкують щоб в Укоаїні всі поважали Пілсудського і порядок на кладовищах 'орлят'...
І де їх покаяння за "Операцію Вісла" яку вони разом з радянською владою провели?
показати весь коментар
22.01.2024 17:51 Відповісти
З наглими і некомпетентними кварталістами говорити взаємно делікатно??? Та вони раби, і розуміють тільки сил. Або хтось сильніше них, або хтось слабше. Таке і відношення. Якщо ці артисті спокійно ходили на кацапські закриті паті, де в них лаптєнога п'янь кидала об'їдками, то про яку гідність розмова?
показати весь коментар
22.01.2024 17:42 Відповісти
Нікого ти тут словами не обдуриш,лицемір.
показати весь коментар
22.01.2024 17:59 Відповісти
Ну пока что Туск поадекватнее прошлых популистов-лицемеров, которые много говорили (в т.ч. на бумаге планы по армии) и по факту мало делали
показати весь коментар
22.01.2024 18:06 Відповісти
Да зачем вообще мозги полоскать Бандерой? У вас 14 бригад и еще 3 формируется когда-то там, 17% по опросам готовы защищать с оружием в руках Польшу (по факту в реале будет в разы меньше). Рекордный отток из армии.

Вас же попустят если Украина не выстоит! Помогайте всем чем можете, не жуйте сопли, максимально развивайте промышленность, а то завод корейских танков в Гданьске уже остался фантазией на бумаге
показати весь коментар
22.01.2024 18:04 Відповісти
Навіщо саме зараз чіпати історичні питання?! Коли ворог стоїть біля воріт!
показати весь коментар
22.01.2024 20:09 Відповісти
а им до сих пор бандера снится. От человище был, 100 лет прошло - а кацапы с подляками до сих пор от него усс*каются.
показати весь коментар
23.01.2024 00:14 Відповісти
показати весь коментар
22.01.2024 21:12 Відповісти