9272 відвідувача онлайн
36 918 291

"В України втрати не такі великі, як вважають", - "слуга народу" Арахамія

зсу

Голова фракції "Слуга народу" Давид Арахамія пропонував Володимиру Зеленському розкрити дані про втрати України. Зеленський ще не ухвалив рішення щодо цього.

Про це Арахамія сказав під час дискусії "2024: сценарії для країни", повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на Lb.ua.

За словами Арахамії, втрати "не такі великі, як люди самі собі уявляють" і становлять менше, ніж 100 тисяч.

"Коли ви ідете на вулиці й питаєте людей про втрати, я не чув жодного разу менше, ніж 100 000. А наші втрати набагато менші", - зазначив голова фракції "Слуга народу".

Топ коментарі
+61
И помесячно. Чтобы люди увидели реальную цену как Верховной готовился отражать большое вторжение, о котором знал минимум за полгода.
показати весь коментар
26.01.2024 15:28 Відповісти
+45
облітеруючий арахаміоз головного мозку.
показати весь коментар
26.01.2024 15:27 Відповісти
+42
А знаете когда появляются фейки ? Когда нет реальной информации.
А знаете когда нет реальной информации? Когда нет свободных СМИ.
А знаете единственную причину, по которой нет свободных СМИ? Единый телемарафет власти.
Единый телемарафет власти - единственная причина появления фейков рашки.
И ситуация с Ил-76 - 100% тому подтверждение.
показати весь коментар
26.01.2024 15:32 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 3 з 3
Задача влади саботаж, розікрасти допомогу, посварити з партнерами, вбити як найбільше активного населення, патріотів, і здати кацапам, а самим звалити, небуде України небуде кому шукати цю зелену шоблу. Цього не розуміють тільки ідіоти. А згадав, таких 73%, ну що поржалі?)))
показати весь коментар
26.01.2024 17:15 Відповісти
Это тот Арахамия, которого журналист УП Ткач зафиксировал на камеру в ресторане Ишак, за игрой в покер с завхозом Януковича Кравцем, а сын Кравца является замом главы постоянной земельной комиссии в Киев раде и распоряжается столичной землей, пока наши пацаны воюют за каждую посадку.....? А лучший друг Кравца региАнал (глава Киев горстроя) Кушнир с женой умножают на ноль инвесторов и Киевгорстрой на миллиарды под крышей ОП. Предлагаю дать героя как Кушниру за схемы, так и Арахамии за посредничество от ОП в крышевании
показати весь коментар
26.01.2024 17:15 Відповісти
Безгула колись по дурній голові розляпала що військові просять 20000 чоловік в місяць, зараз хочуть мобілізувати 500000. Щось це взагалі ніяк не в'яжеться з менше ніж 100000. Добре хоч з тилом в нас все добре, Данілови в Маямі, Арестович в Нью-Йорку і т.д. От тільки Резнікова втратили, в адвокати подався
показати весь коментар
26.01.2024 17:16 Відповісти
А теперь оказывается Безуглая всегда правду говорит?!
показати весь коментар
26.01.2024 18:40 Відповісти
Многое отдал,чтобы посмотреть, хотя бы представить,если бы с примата Арахамии, сняли бронь, выдали повестку и сказали на "ноль", хотя бы ради прикола(а он об этом не знал) - ,стекающий со лба,шеи, холодный пот, - тремор рук ,губ,подбородка...лихорадочное прокручивание в голове широкого спектра болезней, которыми он "заболеет" для отмазки.. и...и, где-то, в уголках мозга, - пульсирующие фрагменты памяти: о больших деньгах, о красивых девочках - соснах, Мальдивах...о памперсах-если вдруг что...))..плохо когда приматы пытаются обманывать людей.
показати весь коментар
26.01.2024 17:19 Відповісти
"наш" парламент во время войны (если принимает жизненеобходимые решения) очевидно должен находиться на передовой, чтобы было быстро, правильно и не без подстав миллионов граждан тупыми высерами и откровенными диверсиями, к тому же, если "не получилось" в относительно "спокойной" обстановке с 2014 года, то, очевидно, надо попробовать как-то по-другому.
показати весь коментар
26.01.2024 18:25 Відповісти
Доєднуюся до коментаря вище. Це якби агрохімій здохло сто тисяч, то було б пофігу. А кожна смерть українського солдата - це невимовна трагедія і жахлива ціна папрікольного вибору 73% дегенератів.
показати весь коментар
26.01.2024 17:20 Відповісти
Демонстративно попустив Зєлю.., типу поки він думає, я вже сказав😁
показати весь коментар
26.01.2024 17:24 Відповісти
99 999 ?
показати весь коментар
26.01.2024 17:37 Відповісти
Це маневр Агрогниди. Він проводить постійні тьорки з Ромчиком Абрамовичем в Стамбулі. Той є полпредом Х..... і відать в Кремлі протекло. Агрогнида цим хоче зняти з себе підозру -мовляв, нічого я не говорив такого, це офіційна інформація.....
показати весь коментар
26.01.2024 17:43 Відповісти
знов мавпа злізла з каштану та й патякає..
показати весь коментар
26.01.2024 17:45 Відповісти
64-65 тыс.?
показати весь коментар
26.01.2024 17:45 Відповісти
ХОЧУТЬ ПОДРОЧИТЬ У КАЦАПА? Всі данні про ВСУ являються секретними, в тому числі й ці, тож не слід створювати собі проблем, а що й хто про це думає - залежить від того хто він є сам. АРХ М
показати весь коментар
26.01.2024 17:56 Відповісти
Звичайно дані про втрати потрібно відкрити хоч таким чином. А далі дослідники розкриють правду в майбутньому.
показати весь коментар
26.01.2024 18:01 Відповісти
Розумний знає як виправити помилки! Мудрий не Робить помилок. Ні перше ні друге до алохамі не стосується. Якийсь дитячий садок...........
показати весь коментар
26.01.2024 18:02 Відповісти
17 тисяч офіційно визнані зниклими без вісті, ще багатьох не визнали, але вони також зникли
показати весь коментар
26.01.2024 18:02 Відповісти
Да, кароч, 100 тищ туда, 100 тищ сюда - втрати *****. Що ця обізяна робить в парламенті?
показати весь коментар
26.01.2024 18:14 Відповісти
Це така дрібничка для них...
показати весь коментар
27.01.2024 10:07 Відповісти
у этого е*аната есть доступ к гостайне? афигеть. любые "тупости" во время войны нужно рассматривать как целенаправленные диверсии (каковыми они и есть). и кому нужно рассекречивание количества в\с (кроме кацапов)? почему не считают "обычных" людей перегнанных на кацапстан? находящихся в тюрьмах, потерявших жилье и т.п.?
показати весь коментар
26.01.2024 18:15 Відповісти
Вони будуть брехати до останього !
показати весь коментар
26.01.2024 18:17 Відповісти
Смотря что понимать под "потерями"... Если тех кого официально признали погибшими, то возможно и меньше 100 тысяч. Но большое число военных официально считаются без вести пропавшими. И еще много случаев, когда по документам считает погибшим где то на полигоне, в тылу, а не на фронте. И родственники не получают выплаты.
показати весь коментар
26.01.2024 18:25 Відповісти
Число погибших военнослужащих ВСУ намного меньше 100 тысяч:

максимум 50-60 тысяч.

У меня в самых разных городах Украины имеется в общей сложности около 120 знакомых семей.

За два года крупномасштабной войны только в одной семье из 120-ти погиб сын-офицер, в двух семьях по одном раненому.
показати весь коментар
27.01.2024 01:21 Відповісти
Ну добре оголосять втрати у нас, що це змінить для людей... ті хоче їх знати ітак бачить по прапорам на цвинтарі, і потому скільки кожного дня загиблих та пропавших безвісті в стрічці новин.... Та і в західній пресі цифри давно озвучені...

А хто в рожевих окулярах, вони і дальше в них залишаться...
показати весь коментар
26.01.2024 18:25 Відповісти
3,14 арахамия *****
показати весь коментар
26.01.2024 18:26 Відповісти
згоден це ви дуже мяко його назвали
показати весь коментар
26.01.2024 23:15 Відповісти
Одна територіальна громада (район в області) виставила списки всіх загинувших. Я одразу цим скористався. Зробив нехитре арифметичне рівняння, спроектувавши ці втрати на всю Україну. Дійсно втрати менше ста тисяч. Цифру озвучувати не буду. Але є ще зниклі безвісти, цівільні, невідомо скільки в Маріуполі загинуло...
показати весь коментар
26.01.2024 18:27 Відповісти
Потери погибшими намного меньше 100 тысяч. И это за 2 года войны против орковской армии численностью 700 тысяч солдат, с огромным количеством тяжёлых вооружений.

Вывод : командование ВСУ умело руководит боевыми действиями, проявляя максимальное внимание к сбережению жизней украинских воинов.

Для сравнения : во времена СССРани в 1939/40 году за всего лишь каких-то 3 месяца советско-финской войны погибли около 52 тысяч уроженцев Украины !
показати весь коментар
27.01.2024 01:28 Відповісти
Скільки ці гниди готові положити в могилу бідолаг
показати весь коментар
26.01.2024 18:27 Відповісти
Арахамія,а як твоя дитина загине,то це будуть великі втрати чи ще ні?
У батьків по двоє синів з родини загинули,це невеликі втрати?
А син і батько разом,це теж невеликі?
Цинік безмозглий.
показати весь коментар
26.01.2024 18:32 Відповісти
Скажіть що робити, здаватися?
показати весь коментар
26.01.2024 18:38 Відповісти
У нас все приховують, щоб небрати відповідальність,так накопичуються помилки які призводять до поразки. Що потрібно робити? Потрібно аналізувати та виправляти помилки, а командирів м'ясників під суд, які відправляють навчених операторів дронів чи артилеристів штурмувати посадки.
показати весь коментар
26.01.2024 18:57 Відповісти
В нас мобілізують з 28 років, здорові кабани сидять дома, а воюють старі діди, які до окопа добігти не в змозі…
показати весь коментар
26.01.2024 21:19 Відповісти
Їх чіпати не можна. То діточки тіктоку та інстраграму, половина основного лохторату Буратінки.
показати весь коментар
26.01.2024 21:38 Відповісти
Чому здаватися?
Але треба хоч трохи думати ,а потім говорити.Як так можна казати,багато-небагато?З чим порівнювати?
З запоребриком?Так і їх там вчетверо більше.Загибель одного члена родини,це для сім'ї втрата цілого Всесвіту.
Як сказати жінці,що стала вдовою у 30 років,з двома дітками,9 і 1 рік,що їх батько всього лише "один з небагатьох"?
показати весь коментар
27.01.2024 05:05 Відповісти
З «небагатьох» це ті що в Тисі потонули? Трудно таке дітям пояснити. Ви мабуть з тих хто думає що людина може змінювати свої дати народження та смерті? Нація яка не в змозі захищатися, зникає…
показати весь коментар
27.01.2024 08:59 Відповісти
довбойоб цей агрохамія
показати весь коментар
26.01.2024 18:56 Відповісти
Давно треба було озвучувати наші втрати. А в ЗЄльоної арахамії звісно, шо втрати маленькі, бо воно й не дивиться на статистику загиблих українців. Скільки загинуло воїнів, скільки загинуло мирного населення - невже ці люди ,,не на часі"? Ми повинні знати ціну нашого життя в незалежній Україні
показати весь коментар
26.01.2024 19:25 Відповісти
Як правило втрати противника збільшують, як приклад всі Осінт аналітики західні це підтверджують, а свої зменшують, така сурова правда, чому зменшені( ніхто не знає скільки загиблих лежить на не підконтрольних територіях)..
показати весь коментар
26.01.2024 19:26 Відповісти
Арахманії- почергуй на Лісовому кладовищу в м. Києві. Хоча б недільку. На фронті саме страшне: коли звикаєш до смерті, тільки там ти розумієш що смерть це нормальний фізіологічний процес. Після поранення. Вже відвик від цього.Тільки там ти розумієш, що «перезавантаження»не буде.
показати весь коментар
26.01.2024 19:41 Відповісти
Щоб не було пліток- достатньо відкрити офіційні цифри, загиблих і пропалих без вісті. При тому шо , очевидно, рашка чудово знає ці величини.
показати весь коментар
26.01.2024 19:49 Відповісти
Так, але тільки після війни!!!
показати весь коментар
26.01.2024 21:03 Відповісти
Stupid assholes . You should be embarrassed !!!
показати весь коментар
26.01.2024 20:02 Відповісти
Это ,конечно правда,и официальные данные скоро будут опубликованы.
Наступающие всегда теряют в 8-10 раз больше.
Так было во всех войнах.
показати весь коментар
26.01.2024 20:29 Відповісти
На рахунок наших втрат, можна відштовхнутися від втрат рашистів, останнє оновлення від Медіазони та ББС це приблизно 42 000, список поіменний. Він покриває від 40% до 60% реальних втрат, плюс 20 тисяч, про які говорив Пригожин, і плюс втрати ЛДНР. В березні був скандал із Тейшейрою, який виклав таємні документи на діскорді, там були і втрати обох сторін. Думаю співвідношення на сьогодні приблизно те саме (був наш контрнаступ і з жовтня їхні активні дії). Або оцінити у своєму регіоні за якийсь період, хоч публікують тільки загиблих, але не тих, хто пропав безвісти, і екстраполювати їх. Менше 100 тисяч загиблими правдоподібно, але є ще тяжкопоранені та поранені. Цифри дурні насправді, а так як війні кінця краю не видно, то очевидно, що це уже катастрофа із довгостроковими наслідками.
показати весь коментар
26.01.2024 21:00 Відповісти
А 150 тис. загиблих маріупольців куди рахувати?
показати весь коментар
27.01.2024 22:08 Відповісти
Це цивільні втрати, мова про військові. Реальна кількість загиблих там не буде відома ніколи скоріше.
показати весь коментар
27.01.2024 23:10 Відповісти
Де там? Я бачив 2 способи підрахунку, і вони досить близько збігаються. Це від 140 до 150 тис. маріупольців.
А з військовими втратами 100 тис. - це теж повна маячня. Зараз у росіянців втрати майже 400 тис. А під час великої війни були періоди (наприклад, в травні - червні 2022), коли втрати українців були ВИЩИМИ, ніж в росіянців, бо не було снарядів і діри в обороні затикали діри тілами мобілізованих.
показати весь коментар
28.01.2024 20:34 Відповісти
На що посилаються ті, про 140-150 тис., якщо туди не має доступу? 400 тисяч у росіян це супутні? Залужний в інтерв'ю The Economist осінню назвав цифру ворога у 150 тисяч загиблими, що виглядає досить реально. Про наші втрати переглядаю для себе свою область, якісь об'єктивні показники можна звідти сформувати.
показати весь коментар
28.01.2024 21:05 Відповісти
Підрахунок загиблих в Маріку зроблено на підставі аналізу даних рашистів українськими хакерами - як з офіційних джерел (наприклад про те, що в морги ростовської області надійшло з Маріуполя 117 тис. загиблих), так і з московитських соцмереж. Звісно, в мережах можуть і набрехати, але за двома низками підсумовування результати досить близькі.
Як міг Залужний назвати суму у всього 150 тис. вбитих рашистів, якщо за офіційними даними Генштабу, який він начебто очолює, восени вже було близько 340 тис. загиблих? Це він таким чином заявив, що його Генштаб бреше і завищує втрати ворога в 2,5 рази? І до того ж, західні аналітичні ресурси, які підраховують втрати рашистів за ПІДТВЕРДЖЕНИМИ ДОКУМЕНТАЛЬНО у вигляді електронних документів даними з відомими іменами і адресами прописки загиблих, давно перейшли за 200 тис. вбитих росіянців! Це просто повна маячня!
показати весь коментар
28.01.2024 21:23 Відповісти
Ну якби він таке сам сказав, а офіційні дані це виходить сукупні втрати. Де дані документальні про 200 тисяч втрат, якщо єдиний реальний поіменний підрахунок веде Медіазона та ББС і у них дані про 42000 загиблих? Це поіменний список, некрологи, знайдені могили і так далі. Він покриває від 40 до 60% від загальних втрат, про що вони наголошують.

Але є нікого не переконую, можна вірити у що завгодно.

показати весь коментар
28.01.2024 22:09 Відповісти
У мене відчуття, що я переписуюсь з людиною, яка застрягла у петлі часу і в неї досі осінь 2022.
Проблема в тому, що я зазвичай довіряю перевіреним блогерам, а не вільним подорожувальникам у просторово-часовому континіумі.
показати весь коментар
28.01.2024 22:39 Відповісти
Тобто Залужний маячню сказав? Ну ок, довіряйте перевіреним блогерам.
показати весь коментар
28.01.2024 23:21 Відповісти
А по-вашому виходить, що Залужний зізнався, що очолюваний ним Генштаб нахабно бреше про втрати ворога?
показати весь коментар
29.01.2024 00:23 Відповісти
Контекст тієї статті в Зе Економіст був ширший, про ризики позиційної війни, і фактори, щоб із її вийти, тобто розписано все без прикрас та перемогобісся. Теза про втрати вписується у той контекст. Дані генштабу про втрати особисто для мене ні про що, вони несуть інформаціну складову для внутрішньої аудиторії, принаймі несли раніше.
показати весь коментар
29.01.2024 00:28 Відповісти
Знайдіть собі курку і дуріть їй мізки.
Я пройшовся вашим посиланням і роздивився матеріал на Цензорі. По-перше, Залужний сказав "щонайменше 150 000". А це не виключає і двісті, і триста тисяч. По-друге, в офіційних даних про втрати рф біля числа 381 тис. є пояснення "? - ліквідовано". НЕ контужено, НЕ поранено, а ліквідовано. По-третє, там же є тверезий пост, який пояснює різницю в числах:
"

До оригіналу ніхто не пробував звернутися.
Взагалі мова йдеться про наш контрнаступ і весна - літо 58 і 55 тисяч, вересень-жовтень 15 і 22 тисячі. Ось ці втрачені 150 тис на думку Залужного мали б змусити припинити війну, але оркостан і Україна це антиподи. В планах було і просування до 30 км в день, але ..."

На сайті "Зе Економіст" необхідна підписка, щоби прочитати оригінал інтерв,ю Залужного, але я вважаю, що дав цілком раціональний коментар.
показати весь коментар
29.01.2024 00:52 Відповісти
«Ніколи стільки не брешуть, як під час війни, після полювання і до виборів». (Отто фон Бісмарк)
показати весь коментар
29.01.2024 10:49 Відповісти
Шапито
показати весь коментар
26.01.2024 21:29 Відповісти
я правильно понимаю что если не 100к то это не много? а что для этого клоуна "не много"? 70-80 тысяч? они совсем там в своем ОП поехавшие?
показати весь коментар
26.01.2024 21:31 Відповісти
Який цинізм. Якись "енурезник" відктиває пельку про невеликі втрати. Одна влюдина це вже втрата. ****** в окоп і тоді відкривай свою пельку.
показати весь коментар
26.01.2024 22:09 Відповісти
Мета одна-- пенсіонерів на фронт, а далі......?
А пенсійний фонд з полегшенням буде далі працювати.
показати весь коментар
26.01.2024 22:51 Відповісти
В Украине 18-25 летних в 4 раза меньше чем родившихся в 80-е годы. Если половина из этих немногочисленных молодых людей, которые к тому же не склонны заводить детей, погибнет на войне, это станет демографической катастрофой, которая будет давать о себе знать через каждое поколение еще многие годы. Логика властей выглядит оправданной, хотя и несправедливой.
показати весь коментар
27.01.2024 05:05 Відповісти
Сорри, но чет я сильно в этом сомневаюсь, как и каждый кто посещал укаинские кладбища....
показати весь коментар
27.01.2024 04:19 Відповісти
А зниклих безвісті скільки, щоб не платити родичам компенсацію
показати весь коментар
27.01.2024 07:29 Відповісти
он уже всех росийских алигархов отмазал? Мразота
показати весь коментар
27.01.2024 08:15 Відповісти
500+ вбитих дітей, на думку цієї абхазької мавпи, "не такі великі втрати"?!!
показати весь коментар
27.01.2024 09:12 Відповісти
Тільки безвісті пропавшими числиться за даними Червоного хреста 17 тисяч осіб
показати весь коментар
27.01.2024 10:03 Відповісти
Арахаміє, з твоїх слів втрати українців не такі вже й великі, можна сказати дріб'язкові. Бо що таке втрата воїнів, цивільних людей чи дітей проти великої кількості росіян. На думку цього пройдисвіта таке порівняння повинно гріти душу українцям і надихати. Звідки ти виліз на нашу голову? Яку ціну складає твоє життя? О ні, себе ви захистили, а загибель інших, то статистика 😡
показати весь коментар
27.01.2024 10:45 Відповісти
Для влади мабуть це невеликі втрати
Що там життя військового чи цивільної людини ?
А для України хоч і менші втрати ніж в Росії але це біль і страждання
Але остаточні втрати ми ніколи не дізнаємось, бо архіви засекретять
Теж саме як і з другою світовою, війна давно минула, але не всі архівні документи в доступі, бо приховують втрати серед населення
На даний час немає точної цифри загиблих в другу світову
Мабуть тільки спецслужби володіють інформацією а не громадяни
Теж саме буде і зараз
Якщо не відкриють доступ до архівів як тоді історики напишуть правду, коли Україна вимагає писати правду, але доступу не дає для цього
показати весь коментар
27.01.2024 11:33 Відповісти
І навіщо ця мавпа патякае,яке мае право? Воно знае скіки багато і скіки небагато.І навіщо цю тему взагалі підіймати?
показати весь коментар
27.01.2024 11:38 Відповісти
До слова, паралельне повідомлення разумковського https://t.me/tZEinform/28409 tZEinform :

Станом на 01.01. 2024 втрати ЗС РФ по даним ГШ ЗС РФ складають
1. Вбиті - 116 900 в/с
2. Поранені (середнього/важкого ступеня тяжкості) 239 110 в/с
3. Потрапили в полон 3611 в/с
4. Зниклі безвісти/втрачено зв'язок 23990 в/с * Дані про втрати підрозділів Штурм-Z керівництвом ЗС РФ не фіксуються.

Станом на 01.01. 2024 втрати ЗС України складають
1. Вбиті - 80110 в/с
2. Поранені (середнього/важкого ступеня тяжкості) 133 400 в/с
3. Потрапили в полон 2700 в/с
4. Зниклі безвісти 1840 в/с
показати весь коментар
27.01.2024 12:44 Відповісти
Кількість наших вбитих збігається з опосередкованими оцінками.
показати весь коментар
27.01.2024 12:56 Відповісти
Ще один *********** знайшовся!
показати весь коментар
27.01.2024 13:11 Відповісти
Драна обізяна.
Для тебе тисячі лиш числа на папері.
Бездушний імбіцил.
З тих "чисел" - любий з них був родичем чи сусідом, сином чи батьком.
Арахамію вислати нахер на другу батьківщину, Бразилію. Щось там поменшало обізян.
Вдгнути тільки в тому, що йому природа дала - в щетину і мішок бананів в сраці.
показати весь коментар
27.01.2024 13:16 Відповісти
берия, жванія, арахамия.
слуга абрамовича цей ара -хамія.
показати весь коментар
27.01.2024 13:36 Відповісти
"Коли ви ідете на вулиці й питаєте людей про втрати, я не чув жодного разу менше, ніж 100 000. ,,,,Ви ідете питаєте людей про втрати, а як може чути про втрати українців від людей "агрохімія" , котрий боїться ходити з людьми, "на всяк випадок" ???
показати весь коментар
27.01.2024 15:44 Відповісти
Абізяна, пройди по міським та сільським кладовищам. Що там нам всім засцикаєш?
показати весь коментар
27.01.2024 16:09 Відповісти
А я згоден з ним.Для абхазца втрати українців невелики.Це не його країна,не його нація.Йому не болить.Шо він тут робить?
показати весь коментар
27.01.2024 16:51 Відповісти
Арахамія народився у Абхазії, але за національністю він грузин. Судячи по прізвищу менгрел.
показати весь коментар
27.01.2024 23:16 Відповісти
Арахамія - ***дун!
https://www.youtube.com/watch?v=_QNsBmtWgtg УКРАЇНЦІ МАЮТЬ ЗНАТИ ПРАВДУ! Луценко заявив, що ЗСУ втрачають по 30 тисяч людей на місяць!

https://society.comments.ua/ua/news/warrussia/poltavskiy-*******-zrobiv-guchnu-zayavu-pro-shaleni-vtrati-do-80-vidsotkiv-718204.html Полтавський воєнком зробив гучну заяву про шалені втрати: до 80 відсотків

Вся брехня розвалилась, а вони ще там намагаються про 100к втрат розповідати, падлюки. Втрати приблизно дорівнюють російським, тому що армії по озброєнню дуже схожі, потужної переваги немає в жодної з сторін. Це насправді дуже оптимістичний момент, взагалі ніхто не думав, що Україна так зможе. Але! Головна претензія до влади - війна в російському стилі - м'ясом, оце проблема. А знімати дроноводів чи арту і кидати в штурмовики взагалі злочин.
показати весь коментар
27.01.2024 17:13 Відповісти
Фігню повторюєте. Я скажу вам, як інтерпретуються втрати 80 % (про які сказав той Полтавський военком): це значить, що в передових частинах залишилося тільки 20 % за 1,5 роки дуже жорсткої війни, а основна масса остальних 80 % (крім загиблих і комісованих) перевелися в тилові частини або в тили своєї бригади. Крім того, все ж багато змогло якимось чином звільнитися з ЗСУ або Тер.оборони
показати весь коментар
27.01.2024 19:36 Відповісти
Ні у вас, ні у мене, немає офіційних (і правдивих) даних щодо того, скільки з них поранено і повернулось в стрій (припускаю що близько 40%), скільки вбито, скільки травмовано. Тож все це гадання на кавовій гущі, маємо одну чітку цифру: 80% особового складу виведено з строю. Це жахливо і непрофесійно, скільки ми провоюємо з таким відношенням до втрат? Держава в коментарях щодо втрат самоусунулась, чим дає простір для будь-яких маніпуляцій. Тому що приховується щось жахливе, вірно? Луценко не дасть збрехати, ми ще втратимо дар мови, коли після війни дізнаємось справжні втрати.

Війна дійсно жорстка, але перевод дроноводів і артилеристів в штурмовики доводить, що ми далі продовжуємо воювати м'ясом розтрачуючі безцінний ресурс - навчені кадри. Росіяни робили те ж саме, один в один, на початку массової мобілізації, якщо ви слідкували. Так само знімали артилеристів і кидали штурмувати. І змінилось це лише зараз, коли звільнено мабуть 80% керівного складу в генштабі. Вони не боялися звільняти пачками генералів, поки не був досягнутий результат і весь цей бардак у них припинився. Чекаємо на прозріння нашої влади і рішення по генштабу. Тільки Залужного звісно не чипати, як і вони не чипали Шойгу, це такий символізм.
показати весь коментар
27.01.2024 21:23 Відповісти
"Камбін України 19 серпня затвердив проект створення меморіального кладовища у Фастівському районі Київської області. До літа 2025 року на цій території можна буде поховати від 600 до 800 тис. осіб.

Поряд із цим під Києвом незабаром відкриється військове кладовище в селищі Гатне, площа якого становитиме 266 гектарів. Таким чином, воно займе територію більшу, ніж Арлінгтонське кладовище в США, на якому поховано 400 тис. осіб."

Одразу кажу - це російська пропаганда. Але! Якщо перевірити в гугл просто по гектарам, висновки збігаються. Такі величезні об'єми гектар основних військових кладовищ дають можливість підрахувати, що поклала на стіл депутатам статистика. А ці кладовища не враховують міських чи обласних кладовищ, які теж постійно розширюються. От і думайте, що у нас з втратами. Не думаю, що у росіян картина краще, скоріш за все вона більш жахлива, але і людей там більше.
показати весь коментар
27.01.2024 21:36 Відповісти
Так а хто каже, що кладовище відразу заповниться? Арлінгтонське кладовище створене у 1864 і там поховані не тільки загиблі у боях за останні 150 років, а й померлі армійські ветерани, члени їх родин тощо. Тобто це меморіальне кладовище на багато років (Дай Боже щоб воно використовувалося як умога меньше)
показати весь коментар
27.01.2024 23:35 Відповісти
Ваші б слова до Бога у вуха. Але питання в тому, що будується два величезних кладовища + дивіться що з регіональними, десь додають по 12 гектарів, десь більше.
https://www.youtube.com/results?search_query=%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%88%D0%B8%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F+%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%89 https://www.youtube.com/results?search_query=розширення+кладовищ

Тобто загальна кількість місць в декілька разів більше Арлінгтонського. А взагалі щоб зрозуміти картину, треба порахувати гектари розширення у всіх містах, скласти, і там будуть вже приблизно зрозумілі втрати, +-.
показати весь коментар
27.01.2024 23:56 Відповісти
Як мінімум треба пам'ятати, що війна ще не завершена і скільки вона триватиме ми не знаємо. По друге, це місце де будуть поховані ветерани війни, яких будуть сотні тисяч.
показати весь коментар
28.01.2024 00:32 Відповісти
От дивіться, в Шепетівці https://denzadnem.com.ua/shepetivshhyna/157634 збільшать на 50 гектарів
https://vikna.if.ua/news/category/all/2023/01/27/140300/view В Калуші на 30 гектарів
https://volga.lutsk.ua/view/54953/ Володимир 48 гектарів
https://tvoemisto.tv/news/u_lvovi_taky_rozshyryat_goloskivskyy_tsvyntar_shche_na_ponad_20_gektariv_159145.html Львів 23+19 гектарів 42
https://zmist.pl.ua/news/38-gektariv-zemli-v-zaturynomu-bilya-poltavy-viddadut-pid-kladovyshhe Полтава 38 гектарів

І так далі, і тому подібне. Кожен може сісти і порахувати. Всі проблеми і потреба в розширенні з'явилися 2022-2024. Отже Арахамія просто всім сцить в очі, якщо кожне місто і містечко виділяє від 30 гектарів, то втрати не 100к, а декілька кк, бо це штук 10 якщо не більше Арлінгтонів.

P.S. Шановна брехлива вітчизняна улюблена пропаганда, щось ви взагалі мишей не ловите. Порахуйте таким же методом втрати Росії і ознайомте громадськість. Там тільки Пітер чого вартий, https://www.fontanka.ru/2022/08/19/71582408/ 500гектар на мільйон поховань .
показати весь коментар
28.01.2024 00:40 Відповісти
У нас на Закарпатті села порожні. Чоловіків вже нема.
Потєрь нєт!
показати весь коментар
27.01.2024 23:14 Відповісти
Ну насправді сотні тисяч сидять у погребі. А так дійсно, вулиці порожні.
показати весь коментар
28.01.2024 00:42 Відповісти
Сторінка 3 з 3