9572 відвідувача онлайн
8 480 86

Мобілізація засуджених може стати робочим інструментом, необхідно знайти рішення, яке влаштує всіх, - "слуга народу" Чернєв

облік,мобілізація

Мобілізація засуджених в Україні може стати одним з інструментів поповнення української армії. Однак треба "знайти рішення, яке буде влаштовувати всіх", також необхідно врахувати два важливих моменти.

Про це заявив народний депутат від "Слуги народу" та заступник голови комітету Верховної Ради з питань національної безпеки, оборони та розвідки Єгор Чернєв в коментарі для матеріалу РБК-Україна, передає Цензор.НЕТ.

"Ви знаєте, моя особиста позиція, що це один з інструментів, який можна застосовувати. Але ми маємо розуміти, що це перш за все має бути добровільна мобілізація, по-друге, мають бути все ж таки командири, які будуть погоджуватися і саме, мабуть, рекрутувати засуджених і розуміти, що з цими вони готові працювати, з цими не готові", - сказав він.

Чернєв зауважив, що в нього особисто є командири на місцях, які готові брати засуджених у свої підрозділи, є і засуджені, які готові стати на захист країни.

"В мене особисто є запити від командирів на місцях, які говорять, дайте мені такий ресурс, я знаю що з ним робити. З іншого боку є також звернення від засуджених, які відбувають покарання, які також говорять про те, що вони готові захищати батьківщину, дайте нам таку можливість. Я думаю, тут можна знайти рішення, яке буде влаштовувати всіх", - резюмував він.

Топ коментарі
+35
Може їх краще в поліцію, вони вже мають досвід спілкування.
показати весь коментар
05.02.2024 14:55 Відповісти
+16
А щось таке, що не робилось на кислобздійні, хтось здатен придумати? Чи лише копіювання дій підарасів?
показати весь коментар
05.02.2024 14:56 Відповісти
+14
щось слабенько. чого тільки засуджених?
давайте ще сильно хворих, все рівно в окопах помирати, і вік підніміть, мобілізація до 70 років, зменшимо дефіціт пенсійного фонду..
ну стільки з "простих" рішень є, ну що ви..
показати весь коментар
05.02.2024 15:00 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Може їх краще в поліцію, вони вже мають досвід спілкування.
показати весь коментар
05.02.2024 14:55 Відповісти
показати весь коментар
05.02.2024 14:59 Відповісти
В школьные учителя и в воспитатели детсадов как на параше делают.
показати весь коментар
05.02.2024 16:10 Відповісти
Є різні статті...
показати весь коментар
05.02.2024 17:01 Відповісти
А щось таке, що не робилось на кислобздійні, хтось здатен придумати? Чи лише копіювання дій підарасів?
показати весь коментар
05.02.2024 14:56 Відповісти
А що тут придумувати, якщо не засуджені, то ухилянтам злізати з диванів. Можна копіювати успішний досвід у будь-кого. Зробити певну корекцію і адаптувати до реалій України, наприклад, бан на звільнення маніяків усіх сортів і т.п.
показати весь коментар
05.02.2024 15:59 Відповісти
золовна задача, посадити більше бойових хлопців хузна за що.
а зеків відпустити на війну
розумно що пісдєс!!!
показати весь коментар
05.02.2024 16:15 Відповісти
А ще деякі кацапи зуби чистять! Не робіть так бо будете як кацапи.
показати весь коментар
05.02.2024 17:41 Відповісти
ага, включай скабєєву, пересмикуй.
показати весь коментар
05.02.2024 18:37 Відповісти
О!
А я все чекав: чи будуть косплеїти рузьгих, чи ні?
Ги...
показати весь коментар
05.02.2024 14:57 Відповісти
Ну, яку ще ідею шапіто не перейняло у кацапів із якої перед цим ржали в усіх пабліках?
показати весь коментар
05.02.2024 14:59 Відповісти
Не тільки кацапи мобілізували засуджених. Франція під час Першої світової війни мобілізувала близько 20 тисяч засуджених. США: 1942 року США мобілізували близько 30 000 ув'язнених для роботи на військових заводах.
Ізраїль: 1948 року, під час Війни за незалежність, Ізраїль мобілізував близько 1000 ув'язнених.
показати весь коментар
05.02.2024 15:06 Відповісти
Здаеться, цю ідею ЗЕбанутій срані підкинув їх хозяїн,членоголовий фюрер лаиттної орди *****.
показати весь коментар
05.02.2024 14:59 Відповісти
щось слабенько. чого тільки засуджених?
давайте ще сильно хворих, все рівно в окопах помирати, і вік підніміть, мобілізація до 70 років, зменшимо дефіціт пенсійного фонду..
ну стільки з "простих" рішень є, ну що ви..
показати весь коментар
05.02.2024 15:00 Відповісти
ти слабий на голову? На нас напала найбільша імперія світу, а ти пропонуєш від неї відбитися, так щоб всім в Україні було комфортно, безпечно, і ніхто не помітив.
показати весь коментар
05.02.2024 16:18 Відповісти
все вірно, давайте далі тягнути мобілізаційний закон, рай для ухилянтів, саботувати військові потреби, і думати - як би дірки заткнути, але шоб вибори ще виграти (правда де вони будуть проходити.). Давайте далі вигрібати все економічне і соціально активне населення 35+, а молодих інфантилів лишати у мамці під юбкою.

Всеволод - не до мене претензії, а до свого ЗЕрька, чи ЗК краще б було...
показати весь коментар
05.02.2024 16:42 Відповісти
Немає ніякого поділу, хто зе, а хто порох. Зараз українці поділяються на тих, для кого росія смертельний ворог, а кому ні. Ті кому 35+ верещать про вигрібання активного населення, яке працює і платить податки. Ті кому менше років репетують про геноцид молодого покоління і нашого майбутнього. Жонаті не йдуть, бо є жінка і діти, не жонаті не йдуть, бо нема жінки і хоче дітей робити. В того спендікульоз, в цього грижа, в іншого плоскостопість. Хворий не йде бо слабий, а здоровий не йде, бо не для того мама доглядала, і виховала козака, який не курив і не пив, щоб загинув. І так д. і т. п. Один не йде бо бідний, має кривду на державу, нехай йдуть багаті, а багатий не йде бо навпаки, є що втрачати машини, котеджі, коханки.
Чому поки 100 років це розгрібати, не мобілізувати засудженого за перевищення самооборони проти двох *********, хлопця, який добровільно зголоситься захищати Україну?
показати весь коментар
05.02.2024 17:12 Відповісти
ви мабуть не зовсім зрозуміли. питання не в тому щоб засуджених мобілізувати.
вже 2 роки війна йде. і весь цей час, от уявіть, засуджені, умовно засуджені, у кого погашена судимість, оці всі люди НЕ підлягали військовому обліку. уявляєте?
ну за 2 роки вже можна було врегулювати ці норми. були добровольці, але з судимістю, так ТЦК їх футболило, бо немає закону.
от і хто саботажить?
невже то все не можна було зробити ще 2 роки тому, коли нація як камінь, як кулак, всі як один...
а зараз, як припекло - то виглядає що просто грести всіх.. виглядає так.
але чого це я, як дебіли нагорі, їм аби в телемарахвоні виглядати.
показати весь коментар
05.02.2024 17:16 Відповісти
В нас немає машини часу повернутися назад, прийняти Закони, і мінувати кордони України мінами, а не шашликами.
показати весь коментар
05.02.2024 17:24 Відповісти
мобілізація до 70 років - це щось маловато....!
краще запропонуйте до 80 років, щоб дідулі ще років 10 змогли би повоювати...
показати весь коментар
05.02.2024 16:23 Відповісти
Божкове (Полтава), ДТПшники, давно просяться, але ж...
показати весь коментар
05.02.2024 15:01 Відповісти
Наслідуєм кацаців. Не знаю як це вийде у нас,а у них херово! Зеки перенесли свої дії, на сво на своїх жителів, убивають,підрізають,грабують!
показати весь коментар
05.02.2024 15:02 Відповісти
ні давайте їх берегти ! мобілізація для всіх крім депутатів і зеків . ви знаєте ,що навіть колишні зеки не підлягають мобілізації ?
показати весь коментар
05.02.2024 15:14 Відповісти
Ну то замість вливати гроші в Перемогу, утримуйте полчища зеків, а на фронті нехай гинуть гросмейстери і викладачі вишів. А ви лийте крокодилячі сльози. Зеки є різні, відбитих психів на всю голову звільнення не стосується.
показати весь коментар
05.02.2024 16:24 Відповісти
Треба піднімати мобілізаційний вік до 70, зі всіх знайомих саме пенсіонери зберігають найвищий бойовий дух. Да й чим 55-річний відрізняються від 65-річних? Такі ж самі трухлі пеньки.
показати весь коментар
05.02.2024 15:02 Відповісти
Найвищий бойовий дух чомусь у тих, кого в армію не беруть (покищо)
показати весь коментар
05.02.2024 15:07 Відповісти
Бойовий дух не залежить від віку, чи кого беруть\не беруть.
В бидла какая разніца, ватний дух який був такий і залишився.
показати весь коментар
05.02.2024 16:29 Відповісти
Ще й як залежить . Подивіться хто голосніше всіх кричить "в атаку!" - або з забугорними прапорцями, або пенсіонерки.
показати весь коментар
05.02.2024 16:36 Відповісти
Забугорні фуй ложили на атаки і контратаки, ви ж самі по собі це розумієте.
Як і більшості пенсіонерів з клімаксами і болячками Авдіївка тим більше по барабану.
показати весь коментар
05.02.2024 16:47 Відповісти
все козлять з російських методичок...
показати весь коментар
05.02.2024 15:02 Відповісти
а ще козлять воювати танками, стріляти артою і з автоматів. Ні - потрібно воювати якось по-своєму, не уподобляться кацапам. Можна іти в атаку зі списами і шаблюками... Хоча нє, у кацапів теж таке було. Дронами теж не можна, бо кацапи дронами теж воюють... Блін, потрібно мабуть магію застосувати, тільки не шаманську, як у кацапів, а мольфарську. О!
показати весь коментар
05.02.2024 15:13 Відповісти
Доведение мысли до абсурда - типичный прием очень тупого тролля.
показати весь коментар
05.02.2024 15:57 Відповісти
У вашого ватного стада одна "мисля" - зірвати мобілізацію і спротив.
показати весь коментар
05.02.2024 16:32 Відповісти
Да тут твои собратья по разуму и без ватного стада все развалят. Особенно с таким спротивом как у тебя. У вас же одна извилина и та одна на двоих.
показати весь коментар
06.02.2024 12:11 Відповісти
Бігме, мудро...
показати весь коментар
05.02.2024 16:10 Відповісти
И какие проблемы это решит? Отстрочит, может и да, решить- нет. Не на своем месте эти ребята сидят. Даже обезьяны хамас умеют делать ракеты, средства пво и тд- это самая лучшая мобилизация.
показати весь коментар
05.02.2024 15:03 Відповісти
Головне не давати їм помилування чи удо взамін. Мобілізовувати як і інших громадян. Це єдине правильне рішення.
показати весь коментар
05.02.2024 15:07 Відповісти
А чо не давати помилування? Якшо вже пішов і воював, то тим спокутував свою провину.
показати весь коментар
05.02.2024 15:09 Відповісти
Бо перебування в лавах ЗСУ не має бути покаранням. Покарання хай відбувають в тих установах які для цього призначені.
показати весь коментар
05.02.2024 16:26 Відповісти
А якшо не розглядати це як покарання, а як можливість довести свою користь громадянському суспільству?
показати весь коментар
05.02.2024 16:34 Відповісти
А може простіше в питаннях захисту днржави не видідяти їх як окрему категорію?
показати весь коментар
05.02.2024 18:28 Відповісти
Може і простіше. Але все ж таки це окрема категорія зі своєю специфікою. Навіть якщо не виділяти.
І особисто мені дивно якось, якщо хтось воював, ризикував життям, проливав кров і робив подвиг, а потім - "ну всьо, дякую, тепер киздуй назад в клітку. Нагороди здаш громадянину начальнику на зберігання".
показати весь коментар
05.02.2024 21:23 Відповісти
Від суми і тюрми не зарікаися - там же ж не всі вбивці сидят
показати весь коментар
05.02.2024 15:07 Відповісти
Поясніть мені, що таке добровільна мобілізація?
Назвіть хоч одну країну де є добровільна мобілізація. Просто люди плутають поняття добровільно мобілізуватися і не ухилитися від мобілізації.
Мобілізація - це у всіх країнах питання примусове. Це як сплата податків - податки платять не добровільно (тому що усі такі щедрі) а примусово (ну просто не платити не можна, це навіть не обговорюється). Хоча дійсно, багато хто ухиляється від сплати податків, але ж це апріорі зрозуміло, що за це можна і понести покарання. Ще не разу не чув: " Альо, мене спіймали на тому, що я ухилявся від сплати податків, я протестую і тому люди, не платіть податки, це порушує Ваші права!"
І при тому, що всім відомо про те, що всякі упирі не платять податків мільярдами, ніхто не говорить, що раз коломойша ухилявся від сплати, то і я не буду платити податки...
Впринципі, я нікамунічєвонєдолжен, чому це я повинен не переходити дорогу на червоне світло?
показати весь коментар
05.02.2024 15:09 Відповісти
У Дніпрі стався конфлікт у поліції - бивші "беркута", які служать у поліції, відмовились йти служити до бригади Лють, та обзивали заступника поліції - " Гнидой с Майдана"- https://news.pn/uk/public/304240 https://news.pn/uk/public/304240

показати весь коментар
05.02.2024 15:10 Відповісти
гниди підкацапські, ті тварюки нікамунічєвонєдолжни, тільки людей бити. Зверніть уваги ті бувші "бєркута" якраз говорять абсолютно ті ж самі тези, що більшість простих людей - хай хтось воює, аніетомунєучілісь і таке інше.
показати весь коментар
05.02.2024 15:20 Відповісти
Свого часу "служив" в совєцькому стройбаті. Там було 75% після колоній. В результаті гримуча суміш армійської дисципліни з кримінальними традиціями. Тоді вистачало розуму зброї в руки таким "солдатам" не давати. Не уявляю як можна керувати зеками без розстрілів на місці і фізичних покарань. Це буде не армія, а "забій скотини".
показати весь коментар
05.02.2024 15:13 Відповісти
Тю, накачати метамфетамінами, та з допомогою заградзагонів - на минні поля. Зброю не видавати. Все, як в кацапії. Все, як Єрмак та Zєля *******.
показати весь коментар
05.02.2024 16:22 Відповісти
Ми не кацапи. Навіщо створювати собі проблему щоб потім героїчно з нею боротись? Як казав Митець "діяльність *********".
показати весь коментар
05.02.2024 16:26 Відповісти
Ну тож був дуже товстий сарказм. Але зовсім не здивуюсь, що вони так і зроблять.
показати весь коментар
05.02.2024 16:38 Відповісти
Ви плутаєте примусову мобілізацію засуджених і добровільну.
показати весь коментар
05.02.2024 16:34 Відповісти
У нас по закону - засуджені , і ті що відбули покарання , знімаються з військового обліку взагалі . Золкін он жаліється що не може піти на фронт , бо в нього була судимість і тому його немає на обліку в ТЦК .
А скільки таких здорових бугаїв тиняється по всій країні .
показати весь коментар
05.02.2024 15:17 Відповісти
Ну чо, там багато цікавого наріда сидить. Он взяти те ж "Торнадо". Готовий бойовий підрозділ. Одна маленька проблема - ніколи не знаєш з ким вони підуть воювати. З кацапами чи з місцевими (і не тільки місцевими) бізнесменами.
показати весь коментар
05.02.2024 15:24 Відповісти
"Торнадо" то взагалі унікальна структура Авакова з екс-мєнтів-садистів та екс-зеків-ссучених стукачів. Під виглядом боротьби з кацапами гвалтували жінок, дітей, чоловіків і з насолодою грабували всіх прикриваючись державними мундирами. Ну його на фуй такі підрозділи. Вони своїм більше шкоди завдадуть ніж кацапам...
показати весь коментар
05.02.2024 15:34 Відповісти
"я знаю, що з ними робити"
Та всі знають. На м'ясо. Тут багато розуму не треба.
показати весь коментар
05.02.2024 15:27 Відповісти
Я є "великий" фанат Кращебвтіка. Пройшовся по коментарях і не розумію обурення таких же фанатів нелоха. Засуджені такі ж громадяни України в тому числі і вони голосували за теперішнього говнокомандувача. Як на мене засуджених мобілізувати можна, навіть треба, за виключенням осіб з статтями по важким злочинами.
показати весь коментар
05.02.2024 15:31 Відповісти
Давно пора ато засуджені тільки у телефонах судками сидять. Вони і сами просяться на фронт так що вперед.
показати весь коментар
05.02.2024 15:34 Відповісти
Давно пора
показати весь коментар
05.02.2024 15:36 Відповісти
Сан-Маріно не повезло ..Згідно статистичних данних в Сан-Маріно на 2024 рік утримується тільки один в'язень ..
показати весь коментар
05.02.2024 15:36 Відповісти
Треба треба
показати весь коментар
05.02.2024 15:37 Відповісти
Добровольно желающих идти воевать и рисковать жизнью среди осужденных не так и много, давно уже надо было разрешить им. А то больше разговоров и стонов всяких а как же? а шо ж это будет? Да хорошо будет, они такие граждане как и те кто скулит на диванах
показати весь коментар
05.02.2024 15:38 Відповісти
Люба законодавча ініціатива Зельоних - копірка з Кацапії.
показати весь коментар
05.02.2024 15:48 Відповісти
А дальше что? Именные парты в школу?
показати весь коментар
05.02.2024 15:48 Відповісти
а сколько в Украине осужденных? Тысяч 60? Сколько из них добровольно готовы будут воевать?
Ну пусть даже 10000. Это максимум двухмесячная потребность в пополнении. Тоже неплохо, но это не решит особо никаких проблем.
показати весь коментар
05.02.2024 15:49 Відповісти
У 14-15 роках десь 20-25% нашого батальйону складали колишні зеки. Воювали як і всі. Нормальні хлопці, правильні, надійні. І чому побутує думка, що засуджені не можуть бути патріотами.
Ще приблизно стільки ж було колишніх ментів (не мусорів). Теж воювали нормально. Якихось серйозних конфліктів між одними і другими не було.
показати весь коментар
05.02.2024 16:07 Відповісти
Тоді була інша ситуація і інше командування.
показати весь коментар
05.02.2024 16:31 Відповісти
А ще, якщо врахувати, як працювала "наша доблєстная міліцьія", прокурватура та суди, є деякий відсоток людей, який відсидів не за що. Проблема в тому, що деякі з них могли "зламатись".
Колишніх засуджених можна брати добровольцями, якщо не рецидівісти та/або засуджені не за важкі злочини. Але після відбору (робота для кримінальних психологів?).
показати весь коментар
05.02.2024 16:32 Відповісти
******* доблесна мусарня працює так спио, як раніше міліція. І невинно засуджених теж немало. СБУ, ДБР та інші структурт теж не пасуть задніх - полковник Червінський, полковник Водолазький, Рифмастер, Маруся Звіробій... Пробували викликати на допит Тетяну Чорновіл, але вона на передовій (поїхати ж до неї й допитати - сцикотно). Остання подія - на днях заарештували комбата "Дикого Поля" Андрія Малахова та розформували сам батальйон...
показати весь коментар
05.02.2024 18:25 Відповісти
а що це ви шановний то під прапором американським то під українським, а чому не під аквафрешем працюете? ви не соромтесь ту муйню що ви просуваете тільки кацапам на руку
показати весь коментар
05.02.2024 19:18 Відповісти
Що не так по фактах? По кожному окремо, будь ласка.
А чіплятись до флажків зараз це взагалі моветон. VPN при диктатурі може врятувати вам свободу і навіть життя.
показати весь коментар
06.02.2024 06:38 Відповісти
Так. Дивує (насправді - ні), що суспільної реакції на арешт Малахова майже немає. Будемо мовчати - прийдуть за кожним.
показати весь коментар
06.02.2024 06:32 Відповісти
Ну по де-якім статтям чому б ні. Зберігання зброї. Можливо ті, хто за ДТП. Може ще які.
показати весь коментар
05.02.2024 16:16 Відповісти
Та майже всі "зберігання" в 90х - це підкидування ментами для показників. Зберігання взагалі не має бути злочином.
показати весь коментар
05.02.2024 16:35 Відповісти
Так. Але ті, хто попав мають статтю (може й умовну) та не можуть бути мобілізованими.
показати весь коментар
05.02.2024 16:37 Відповісти
І чи є сенс вносити зміни у законодавство, якщо добровольців буде цілих 20? [censored] ці питання....
показати весь коментар
05.02.2024 16:42 Відповісти
>Згідно зі статистичними даними, які охоплюють період з 2018 по січень 2019 року, в тюрмах України нині перебуває 52 973 чоловік

Ну нехай там кожен п'ятий - патріот. 10.000 зеків від заявленої потреби 500.000 "ресурсу" - це ж реально дофіга і вирішить проблему мобілізації, так?
показати весь коментар
05.02.2024 16:58 Відповісти
Нам ще не. вистачало "штрафних батальйонів"
показати весь коментар
05.02.2024 17:48 Відповісти
Ще будуть. До цього все йде. І штрафні батальйони, і заградзагони. Зелені ублюдки що завгодно вигадають.
показати весь коментар
05.02.2024 19:40 Відповісти
ці бовдури все переймают у кацапів, навіть не задумуючісь над тим що Україна вона не Росія
показати весь коментар
05.02.2024 19:15 Відповісти
чума на вас, блаЗЄні!
показати весь коментар
05.02.2024 19:29 Відповісти
показати весь коментар
05.02.2024 19:36 Відповісти
НЕБЕЗПЕЧНО осудженим на своїй території довіряти зброю..Ось використовувати їх для будівництва оборонних споруд можна, і то під контролем
показати весь коментар
05.02.2024 20:45 Відповісти
Нормально. Змішані батальйони з поліцейськими зформувати і атас-бригади вийдуть. От тільки одна проблемка, сьогодні нет заполонив відос як в Дніпрі поліцейські - ексберкутня, що розганяла і розстрілювала Майдан, згадала свої крнституційні права, забувши про присягу, і каже - Нє, нє пойдьом воєвать, ми нє подпісивалісь. Коли майданівців кийками били, вони чомусь не заморочувались, що у людей є коституційні права.
показати весь коментар
05.02.2024 21:09 Відповісти
який там беркут(найбільший денний хижий птах) , їх треба кузькою назвати, бо вони тільки з майданівцями без зброї можуть воювати та кришувати всякий нелегальний "хлібний" бізнес..
показати весь коментар
05.02.2024 21:56 Відповісти
Ще зрадити, як в Криму, специ.
показати весь коментар
05.02.2024 22:03 Відповісти