10606 відвідувачів онлайн
3 520 98

Колишню Арку дружби народів у Києві потрібно демонтувати. Самого перейменування недостатньо, - Інститут нацпам’яті

арка,дружби,народів

Арка дружби народів (перейменована на Арку свободи українського народу) у Києві належить до символіки російської імперської політики й підлягає повному демонтажу.

Про це заявили в експертній комісії Українського інституту національної пам'яті (УІНП) із визначення належності об'єктів до символіки російської імперської політики, повідомляє Цензор.НЕТ з посиланням на Інтерфакс-Україна.

"Розміщена в Хрещатому парку міста Києва Арка дружби народів, що присвячена подіям, пов'язаним зі здійсненням російської імперської політики та її глорифікацією (встановлена 1982 р. з нагоди 60-річчя утворення СРСР і 65-річчя Жовтневого перевороту 1917 року), належить до символіки російської імперської політики й підлягає повному демонтажу", - ідеться у висновках експертної комісії.

Зазначено, що, незважаючи на перейменування об'єкта на Арку свободи українського народу, монумент репрезентує радянські ідеологеми й конотації, тому становить загрозу національній безпеці України.

Як повідомлялося, 16 травня 2022 року Київська міська рада ухвалила рішення про декомунізацію Арки дружби народів і перейменувала її на Арку свободи українського народу.

Топ коментарі
+14
Яких лише аргументів не вигадають малороси, аби й надалі залишити цю потвору -- символ малоросійського прислужництва старшому брату.
показати весь коментар
29.03.2024 15:14 Відповісти
+13
Я б не демонтував. Залишив би в якості шибениці для кацапів та зрадників-хахлів.
показати весь коментар
29.03.2024 14:59 Відповісти
+13
/становить загрозу національній безпеці України\ - яким чином?
Пофарбуйте її ось так, і все буде норм.
показати весь коментар
29.03.2024 15:02 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Я б не демонтував. Залишив би в якості шибениці для кацапів та зрадників-хахлів.
показати весь коментар
29.03.2024 14:59 Відповісти
Твої вибачення можеш розмістити у себе між сідницями. Ти ніхто в цьому світі і нічого собою не уявляєш. А Кличко, до речі, найкращій мер Києва з того часу, коли ще були хрущовські часи.
показати весь коментар
29.03.2024 15:24 Відповісти
Вам під час війни немає куди гроші дівати? Краще зайвих 10000 дронів придбати. Недолугі "патріоти" бляха.
показати весь коментар
29.03.2024 14:59 Відповісти
А скільки дронів можна придбати, якщо здати її на металобрухт?
показати весь коментар
29.03.2024 15:40 Відповісти
У вас зайві робочі руки і техніка?? Оборонні укріплення уже всі побудували??
показати весь коментар
29.03.2024 16:01 Відповісти
На початку дев'яностих біля Верховної Ради забрався натовп з вимогою зняти з Верховної Ради окупаційну червону зірку...від Верховної Ради вийшов якийсь чоловік (мабуть ти) і заявив - це потребує величезних капіталовкладень! тоді один чоловік з натовпу (мабуть я) закричав - дайте мені плоскогубці! я її сам зніму! не дали...лише у 2015 зняли.
показати весь коментар
29.03.2024 16:10 Відповісти
Я на початку 90-х ще до школи ходив, у старші класи. По-друге. не рівняйте хер з пальцем. Цеж не державний орган влади. А міняти пам'ятники у тилу- це звісно легше і безпечніше, чим оборонні укріплення побудувати.
показати весь коментар
29.03.2024 16:21 Відповісти
Так і хочеться в тебе спитати за кого ти голосував...
показати весь коментар
29.03.2024 16:26 Відповісти
у 2014 голосував за Яроша і Правий сектор. У 2019 за Порошенка і ЄС. Але зараз неможна зайвої копійки витрачати куди не треба, ми ще і близько не зупинили наступ рашистів. Хай краще кожну копійку( там не копійка, а мільони треба, що б цей пам'ятник знести) на оборонні споруди витратять, цю будівельну техніку і робочі руки. Або на дрони. А не в тилу воювати з пам'ятниками або правописом, або з опозицією. Доречі. -Арка Свободи українського народу. 14 травня 2022 року, згідно з рішенням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0 Київської міської ради , отримала ******* назву після демонтажу однієї зі скульптур. Що вам ще треба??? Жодной зайвої копійки, не можна наразі тратити не на ЗСУ ,або не на укріплення.
показати весь коментар
29.03.2024 17:39 Відповісти
З аукціону продається з умовою знищення на брухт ця арка, а отримані гроші йдуть на потреби Української Армії. Те ж саме й з іншими російськими пам'ятниками. Таке влаштовує?
показати весь коментар
29.03.2024 18:46 Відповісти
Ти купишь шматок арки? Навіщо воно кому треба зараз...)) Хиба що після закінчення війни буде якусь цінність мати..
показати весь коментар
30.03.2024 12:16 Відповісти
Почім зараз кіло металу з якого вона зроблена?
показати весь коментар
30.03.2024 12:19 Відповісти
ЇЇ треба демонтувати, а потім змонтувати в іншому місці - як частину пам'ятника перемоги над Свиноблевотією, де під цією аркою височітиме піраміда зі знищеної свинособачої броні, а над нею на вершині арки стоятиме український Солдат Визволитель.
показати весь коментар
29.03.2024 15:01 Відповісти
Це ж ярмо кацапське для українців!
показати весь коментар
29.03.2024 15:02 Відповісти
/становить загрозу національній безпеці України\ - яким чином?
Пофарбуйте її ось так, і все буде норм.
показати весь коментар
29.03.2024 15:02 Відповісти
... І назвіть арка ЛГБТ.
показати весь коментар
29.03.2024 15:08 Відповісти
Там как раз два мужика стоят. Будет памятник гомосекам
показати весь коментар
29.03.2024 15:27 Відповісти
На пофарбованій таким чином арці доведеться повісити "слуг народу" та інших розкрадачів держбюджету
показати весь коментар
29.03.2024 15:10 Відповісти
Це ж було вже (с) Як на мене так і треба залишити в нагадування хто є справжні підари!
показати весь коментар
29.03.2024 15:21 Відповісти
Теж одразу згадав як це було...
показати весь коментар
29.03.2024 18:18 Відповісти
вона з нержавєйки, погано фарба лягає
показати весь коментар
29.03.2024 15:22 Відповісти
Просто радуга,чому зразу підари,лгбт?- прям як на московії
показати весь коментар
29.03.2024 16:20 Відповісти
Я теж бачу просто райдугу (або веселку, кому як подобається).
показати весь коментар
29.03.2024 16:25 Відповісти
Норм для кого ? Для активних, чи пасивних ?
І це дискримінація лесбіянок.
Найтолерантніше - знести.
показати весь коментар
29.03.2024 17:24 Відповісти
Ну ось, маємо...
А от діти, наприклад, чиї мізки ще не зіпсовані толерасністю та всілякими "цінностями", бачать просто райдугу
показати весь коментар
29.03.2024 18:22 Відповісти
13 даю Мою райдугу в хмарі. Тож вона буде знаком завіту між Мною і землею.

14 І буде: коли наведу Я хмари на землю, то з'явиться Моя веселка в хмарі,

15 і пригадаю Мій завіт, який є між Мною і вами, і між кожною живою душею в усякому створінні, - і води не стануть більше потопом, щоби знищити кожну істоту.

16 І буде райдуга в хмарах, і Я бачитиму, щоби пам'ятати вічний завіт між Мною і між кожною живою душею в усякому створінні, яке є на землі.
Буття 9 глава - Біблія - Біблія в перекладе Турконяка: https://bible.by/utt/1/9/
показати весь коментар
29.03.2024 23:33 Відповісти
А у лесбіянок хиба іншого кольору райдуга?)
показати весь коментар
30.03.2024 12:14 Відповісти
Навіщо демонтувати? - зробіть на ній ВЕЛИКУ тріщину
показати весь коментар
29.03.2024 15:02 Відповісти
Яких лише аргументів не вигадають малороси, аби й надалі залишити цю потвору -- символ малоросійського прислужництва старшому брату.
показати весь коментар
29.03.2024 15:14 Відповісти
Якщо зробити тріщину вона сама впаде - як і має бути з будь-яким ярмом.
показати весь коментар
29.03.2024 15:18 Відповісти
Це точно
показати весь коментар
29.03.2024 15:36 Відповісти
Стосовно демонтажа арки, це начасі? Багато грошей зайвих? Вже ви всі оборонні укріпленя побудували? Всі дрони купили? Доречі, ви хоч знаєте, що наприклад станція і вулиця "Дружби народов" була так названа не в честь дружби з росією, а на честь дружби взагалі з народами світу. Там неподалік були вулиці Патриса Лумумби і подібне. Україні не треба дружити з країнами глобального півдня, тими що розвиваються? А потім ми дивуємося ,чому Африка, або Бразилія нас не підтримують... Зелені нетями, вони такі,- все на популизмі у вас.)
показати весь коментар
29.03.2024 16:13 Відповісти
Вулиця Патріса Лумумби... Це просто ностальгія для мене. Дуже часто там бував в дитинстві.)
Нещасний, а ти хоч знаєш толком, де вона?) І хто такий Патріс Лумумба.) Чи лише щось "подібне" чув?) Зате ти нібито знаєш, що й коли, і з якою метою було названо. "З народами світу" -- оце так сила!) Потужний совково-рашистський наратив.) Їж -- не обляпайся.
Ну і звісно ж -- про гроші. Тобто ти знаєш, що пишеш.) Молодець.) Можна й від рашки не боронитися -- бо ж дорого дуже. Допиши.)
"Дружби народов" -- чи "Дружби народів"? Уважніше натискай на клавіші -- бо не повірять, що ти українець. )
показати весь коментар
29.03.2024 18:15 Відповісти
Не крівляйся) Не люблю, коли мужик крівляється і вихіляється, як малолєтнє дівчисько, як ти робиш. Звісно знаю, де Лумумби, я на Івана Кудрі працював у тому числі. Звісно краще вихилятися в інтернеті, як ти, чим робити оборонні споруди на Донбасі і на Сумщині і під Харковом. А там і грошей і людей і будівельної техніки не вистачає, поїдешь?)
показати весь коментар
30.03.2024 12:13 Відповісти
Символизм, Костик, не в арке, а в твоей голове. Сама по себе арка - просто деталь пейзажа.
показати весь коментар
29.03.2024 18:14 Відповісти
Мені такі "пейзажі" в домовині бачились. Щось іще пояснити?
показати весь коментар
29.03.2024 20:06 Відповісти
Лично я жил при совке, и мне и тогда, и сейчас глубоко насрать на все его символы. Звёзды поубирать, а арка - деталь летнего театра.
показати весь коментар
30.03.2024 09:33 Відповісти
демонтувати.. але ж - гроші....?
показати весь коментар
29.03.2024 15:15 Відповісти
На них би шикарно ***** з рашистськими виродками, злочинцями гойдалися.
показати весь коментар
29.03.2024 15:18 Відповісти
Взорвать на***. Чтобы не тратиться.
показати весь коментар
29.03.2024 15:19 Відповісти
от нічим займатися цим дармоїдам. дійсно, саме арка заважає нам жити!
показати весь коментар
29.03.2024 15:21 Відповісти
дурні малороси нам жити заважають. такі як ти
показати весь коментар
29.03.2024 15:25 Відповісти
звісно, в піхоту йти бажаючих нема, а от розвалити щось і показати себе дуже 'ефективними в тилу' охочих вистачає, тільки від такої 'діяльності' кацапів в Україні не стане менше
показати весь коментар
29.03.2024 16:20 Відповісти
а ти в піхоті? яка бригада?
показати весь коментар
29.03.2024 16:27 Відповісти
В тому то й справа, що тил -- це основа основ. Немає тилу -- і піхоти ніякої немає, і ще багато чого. Бо якщо в тилу купа гівна посеред столиці, то яка мотивація буде отій "піхоті" воювати? Ну та це дуже складна логічна комбінація. Декому невтямки такі ребуси.)
показати весь коментар
30.03.2024 00:52 Відповісти
Бруківку не забудьте ще перекласти, бо вже півроку у Київі бруківку не перекладали, непорядок. Мотивацію вам треба... Росія настільки нас переважає в усьому, що ми не можемо собі дозволити навіть зайву копійку на шось, крім війни витрачати, жодну енергію, жодну думку, жодні робочі руки, жодну будівельну техніку. Оборонін укріплення всі вже зробили? Навіть цей пост про арку не потрібен. Я згоден навіть на продуктові картки, аби перемога була, а ви жируєте.
показати весь коментар
30.03.2024 12:05 Відповісти
я не вважаю, що арка дружби народів є 'гівном'. Кацапи й так розвалюють тут в Україні все, що можуть, хочете їм допомогти? Я не думаю, що все, що було зроблено і побудовано при совку треба руйнувати, тому що це все будував, творив український народ, а не хтось інший. Арка прикрашає центр, нащо її руйнувати? Це, навпаки, є нагадуванням нашим людям, що будь-яка сусідня, країна якою б дружною не здавалася на даний момент, в майбутньому може всунути ножа в спину, тому довіряти цілком і довірятися якомусь іншому народові чи іншій державі не можна. Нащо зносити арку? вона нікому не заважає, а прикрашає. Тут і так відбудовувати треба на мільярди, а вони будуть? чи діти мають жити в руїнах. Історія - це досвід і він має бути. Руйнувати легко, а от створити щось гарне і вберегти проблематично.
показати весь коментар
01.04.2024 20:13 Відповісти
Нагадує балистичну траєкторію руху ракети на московію ...
показати весь коментар
29.03.2024 15:22 Відповісти
Демонтувати? Глупство. Збробіть конкурс на кращій арт-проект, оголосіть переможця і дайте йому грошей з бюджету на втілення. Це був би неабиякий культурний крок в Європу. Порахуйте гроші на знесення цього "монстру" і виділить їх переможцю на "перебудову". Цілком можливо, що приєднаються і меценати
показати весь коментар
29.03.2024 15:22 Відповісти
давай краще тобі хтось посеред вітальні насере а ти з того арт-об'єкт зробиш усій Європі на заздрість
показати весь коментар
29.03.2024 15:26 Відповісти
Мабуть пан Юрій не європеєць. Французи залишили пам'ять і про своїх королів, і про тих, хто цих королів вів на гільонтину. І сьогодні це Республіка з часів Наполєона Буанопарта, хоч він і виголосив себе Імператором. Бачите, скільки протиріч? Це все історія. Давайте історію нищити???
показати весь коментар
29.03.2024 15:56 Відповісти
Ти схвалюєш знесення пам'ятників сталіну після його смерті?
показати весь коментар
29.03.2024 16:17 Відповісти
"і про своїх королів"

Пам'ятник Гітлеру в Парижі не встановлено часом?

Может хоча б Бісмарку? Веллінгтону?..
показати весь коментар
29.03.2024 16:33 Відповісти
Італія відносно нещодавно робила реконструкцію па'мятника Мусолині, до речі. Але популістам, любителям простих рішень це не зрозуміти,
показати весь коментар
29.03.2024 16:16 Відповісти
Пам'ятники Австрійській Імперії теж реконструювали?
показати весь коментар
29.03.2024 16:52 Відповісти
Ти мені скажи. В мене поки немає часу гуглити про північну Італію.

"Арка Свободи українського народу." 14 травня 2022 року, згідно з рішенням https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B8%D1%97%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0 Київської міської ради , отримала ******* назву після демонтажу однієї зі скульптур. Що вам ще треба?? Багато зайвих робочих рук і будівельної техніки? Будівельні укріплення вже всі поробили?? Чи безпечніше в тилу з пам'ятниками воювати?
показати весь коментар
29.03.2024 17:29 Відповісти
А ти погугли-погугли. Кожна нація і кожна держава починаються з поваги до себе і своєї історичної пам'яті.

Мали 30+ років для того щоб знести це одоробло - а тепер "окопи" заважають, ага.

А після війни буде не на часі бо треба державу відновлювати. А потім до ЄС вступати. А потім ще щось.

Напишуть "арка дружби за НАТО" і так зійде.
показати весь коментар
29.03.2024 18:45 Відповісти
Ну таке...Історична пам'ять це медаль з двома сторонами...Філософію вчили про дуалізм?) Наші батьки і діди народилися в СРСР, де хто і померли в СРСР, чи ви своїх батьків не поважаєте? Два покоління, можна дискутувати. Чи інший вам приклад, кусок Берлинської стіни залишили, як згадку про ті часи. в США пам'ятники конфедератам теж є. Такі як ви, і родину -матір хочуть знести, хоча там 5 поверховий музей другої світової війни. Не поважаєте історичну память. Хоча , майже в кожній родині -хтось загинув тоді теж. Теж можна сказати. Але справа не в окопах і не пам'яті, а то, що ворог після Авдіівки не зупинився, а пришвидчив наступ на решту території. Якщо у вас багато сил і техніки зайвої, краще приїдьте до Харкова, чи Краматорська бліндажі робить, окопи рить. Чи на мою рідну Сумщину, яку зносять під нуль рашисти. Це все пєтлюрівщина, коли він одночасно із вивісками воював, із пам'ятниками, з опозицією. Робив мовні реформи, і з більшовиками одночасно воював, результат всім відомий. Програли і Україна потрапила на 70 років знову під росію. Росія настільки нас переважає в усьому, що ми не можемо собі дозволити навіть зайву копійку на шось, крім війни витрачати, жодну енергію, жодну думку. Навіть цей пост про арку не потрібен.
показати весь коментар
30.03.2024 11:50 Відповісти
та ну досить вже цього скиглення про "пам'ять"

Берлінська стіна це як тюрма на Лонцького чи Аушвіц - таке не зносять, а роблять з нього аналог музею.

звичайно що тисячів штампованих сіфілтиків та численних зразків гівно-мистецтва, яке не просто "радянське", а саме глоріфікує імперство та меншовартість - це аж ніяк не стосується.

І ні в яких італіях-німеччинах ви нічого подібного звісно що не знайдете
показати весь коментар
03.04.2024 10:13 Відповісти
Скигле твоя жінка, коли з тобою спати не хоче. А я балакаю. Про реконструкцію пам'ятника Муссоліні в Італії ти вже обісрався. Доречі у НІмеччині досі стоять пам'ятники руському солдату -освободітелю, ось де дійсно зашквар.
показати весь коментар
03.04.2024 13:18 Відповісти
"Про реконструкцію пам'ятника Муссоліні в Італії ти вже обісрався"

А Мусоліні був австрійцем, русаком-асвабадітєлєм чи може ти просто тугий довбойоб? 🤡
показати весь коментар
03.04.2024 15:15 Відповісти
І я погуглив, не знайшов, що в північнй Італії зносили якийсь пам'ятки, отже ти брешешь, чи ні ?
показати весь коментар
30.03.2024 12:01 Відповісти
Поза всяким сумнівом, потворну спадщину окупаційного режиму потрібно було відправити на смітник ще в 1991 році. Краще пізно ніж ніколи, а щоб зекономити кошти можна просто дозволити знищити цей непотріб небайдужим громадянам і тоді доведеться витратитися лише на вивіз сміття.
показати весь коментар
29.03.2024 15:26 Відповісти
А небайдужі громадяни не хочуть замість цього -витратити свій час і будівельну техніку на побудову оборонних укріплень, наприклад?? Звісно воно легше у тилу з па'мятниками воювати.
показати весь коментар
29.03.2024 16:18 Відповісти
Ну звісно. Щоб получити відкати на демонтажу.
показати весь коментар
29.03.2024 15:26 Відповісти
Червону зірку з Верховної Ради зняли у 2015...навіть уявити собі не можу, які там були відкати...
показати весь коментар
29.03.2024 15:38 Відповісти
Тут шмаркачі дописують або червонопузі недобитки? Ніколи б не сказав. Ай-я-яй. Цю арку, коли її тільки зробили як макет і коміся роздивлялася, ми - кияни назвали її яромом. Таким ярмом це одоробло і залишається, тому знищити геть.
показати весь коментар
29.03.2024 15:26 Відповісти
Вони чекають асвабадітєлєй...
показати весь коментар
29.03.2024 16:19 Відповісти
Краще не чекати, бо, тьху, тьху, прилетить братній "Кинжал" і виконає весь об'єм робіт.
показати весь коментар
29.03.2024 17:19 Відповісти
Скільки тобі років? Її в 1982 році поставили, ти вже тоді політикою цікавився?
показати весь коментар
30.03.2024 11:53 Відповісти
, так, я вже тоді був десидентом і батьком першої моєї дитини. Ти ж не станеш, синку, стверджувати, що тут коментують тільки ті, хто у 90-х ще ходив до школи. Я в інтернеті з 2 000 року, тобто саме зі своїм власним компом, а не у друзів.
показати весь коментар
07.04.2024 14:38 Відповісти
Не ходив, а закінчив на початку 90-х. Тобі під 70 років?
показати весь коментар
07.04.2024 14:55 Відповісти
Безперечно треба прибрати і ніякі тріщини там не потрібні. Вони лише шкодять. Бо може скластись враження що КОЛИСЬ була дружба, але з 2014 вона зійшла нанівець. НІКОЛИ не було ніякої дружби. СРСР або Совок окупував Україну після розпаду російської імперії. В часи царів з українців зробили кріпаків та забороняли мову, намагаючись ще в ті часи зруйнувати українську ідентичність. От щоб усе це приховати і встановили цю арку, щоб нав'язати хибні спогади та спотворити національну пам'ять.
показати весь коментар
29.03.2024 15:32 Відповісти
треба показово переплавити на снаряди і зброю
показати весь коментар
29.03.2024 15:33 Відповісти
Зара кацапурська замаскована пошесть почне волати «не на часі», «вам що, нема чим зайнятися», «краще дрони» та іншу лаптьожу єресь.
показати весь коментар
29.03.2024 15:38 Відповісти
«краще дрони» та іншу лаптьожу єресь.??????? Розшифруй !!!
показати весь коментар
29.03.2024 17:00 Відповісти
А дрони вже не потрібні? Чи мільйон дронів вже виготовили?
Ви ще побачите що на демонтаж цієї споруди викинуть пару-тройку мільярдів.
показати весь коментар
29.03.2024 18:22 Відповісти
****** валянки, та досить вже рякати, не буде цієї ***** в Києві, ти хоч лусні з люті😀😃
показати весь коментар
30.03.2024 01:02 Відповісти
Багато сили, грошей і зайвої техніки, приїдь на Сумщину, на Харківщину окопи і бліндажи рий. Скільки ти сьогодні на дрони задонатив? Ви недолугі зелені популісти, і родину матір хочете знести, хоча там 5 поверховий музей другої світової війни. Не поважаєте історичну память. Хоча , майже в кожній родині -хтось загинув тоді теж. Якщо в тебе ніхто не загинув, то є питання про ухилянтів того часу. Теж можна сказати.
показати весь коментар
30.03.2024 11:58 Відповісти
Не ний репожер, цю ***** знесуть у Києві, дєдивайяватель ти лаптьожний😀
показати весь коментар
30.03.2024 20:18 Відповісти
Не знесуть, до кінця війни точно. Голосування не було) Хто дозволить кличку гроші виделить?
показати весь коментар
07.04.2024 14:56 Відповісти
Для "правильних патріотів "хто бажає вже сьогодні зносити , будь ласка . Берете в оренду техніку , за своє бабло і погнали ( екскаватор зміна від 10.000 гр
показати весь коментар
29.03.2024 17:04 Відповісти
Ніт, хай краще ці гроші і техніку використають на оборонні споруди! У тилу звісно безпечніше з пам'ятниками воювати, але поки ми війну і близько не виграли, і наступ рашистів не зупинили. Зайвої копійки не треба витрачати куди неначасі. Або дрони нехай куплять.
показати весь коментар
29.03.2024 17:32 Відповісти
Кожна хвилина трансляції коштує 1692 грн: в Україні витратять сотні мільйонів гривень на програми Телемарафону
показати весь коментар
29.03.2024 18:53 Відповісти
Якщо ви закриєте назавжди телемарафон, я тоді навіть дам згоду на знесення арки)
показати весь коментар
07.04.2024 14:57 Відповісти
Добре...подивимося...
показати весь коментар
07.04.2024 14:59 Відповісти
Час прибрати це ярмо.
показати весь коментар
29.03.2024 17:17 Відповісти
"становить загрозу національній безпеці України" - а сколь там членов этой комиссии?
Следующей угрозой они увидят готель "Укарина", построенный в стиле сталинского ампира?
показати весь коментар
29.03.2024 18:17 Відповісти
На часі. Не те що все інше.
показати весь коментар
29.03.2024 18:20 Відповісти
От ми й виявили любітєлєй рускава міра...
показати весь коментар
29.03.2024 18:55 Відповісти
Не треба. Бо то свідоцтво російської зради, їхньої підлості і бездуховності.
показати весь коментар
29.03.2024 20:02 Відповісти
як не перейменовуй, а в контексті завжди тепер буде звучати як "смачне лайно" навіть не знаю, а навіщо себе отруювати цим ..
показати весь коментар
29.03.2024 23:41 Відповісти
Для тих, кому нібито дорого демонтувати, бо ж гроші чималі, а краще їх би, ті гроші, отуди й туди спрямувати... і п'яте й десяте, і все таке інше... аби лиш цей шмат лайна височів і далі отам на пагорбі. Так ось. В режимі тренування і випробування нових видів озброєнь, закладається вибухівка під обидва краї "чудесної арки". Детонація. Арка падає. Поблизу житлових будівель немає -- руйнівні наслідки мінімальні. Все. Нехай отак і лежить, не треба нічого нікуди вивозити. Охочі розберуть на сувеніри. Комунальні служби міста можуть щось і собі прихопити для дорожніх робіт, наприклад, укріплення пагорбів, для різного роду протиссувних заходів... і таке інше. Дешево і красиво.
показати весь коментар
30.03.2024 01:24 Відповісти
Ти киянин?
показати весь коментар
30.03.2024 11:59 Відповісти