9126 відвідувачів онлайн
2 590 56

Для захисту від ударів РФ потрібно будувати сотні маленьких електростанцій, - Кудрицький

кудрицький

Велика кількість маленьких електростанцій будуть більш стійкими до атаки через свою розосередженість.

Про це повідомив голова правління НЕК "Укренерго" Володимир Кудрицький, передає Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

"Зосередження генерації на декількох майданчиках - це те, що призводить до серйозних проблем при масованих ворожих обстрілах. Ми, як оператор енергосистеми, розуміємо, що єдиний сталий шлях до убезпечення енергосистеми від такого масованого терору полягає у децентралізації генеруючих потужностей", - сказав Кудрицький.

За його словами, необхідно побудувати сотні маленьких електростанцій, які будуть більш стійкими до масованих атак саме через свою розосередженість. Відповідно, атаки не призведуть до таких тяжких, як нині, наслідків для енергосистеми.

"На сьогодні в Україні вже будуються сонячні й вітрові електростанції - без "зеленого" тарифу, на основі прогнозів інвесторів щодо окупності інвестицій. Додатково до них нам також потрібні технології для балансування", - сказав очільник Укренерго.

За розрахунками компанії, енергосистемі потрібна нова теплова генерація - але не вугільна, а така, що працюватиме на відходах деревообробної промисловості, аграрного сектору тощо. Крім того, енергосистема потребує газових пікерів (невеликі високоманеврені електростанції, що працюють на газі) та систем накопичення електроенергії.

Географічно така генерація має бути роззосереджена по всій території держави.

Топ коментарі
+8
...які будуть працювати на щепі, виготовленій з мільярда дерев.
показати весь коментар
04.04.2024 14:28 Відповісти
+8
За 30 років ахмєтка жодної не збудував! Привів війну в Україну і питань до нього нема!!!
показати весь коментар
04.04.2024 14:31 Відповісти
+7
Будівництво - то не ахмєткіне! Ось вкрасти готове - це його! Бізнес по-ахмєтовські!
показати весь коментар
04.04.2024 14:35 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Евріка
показати весь коментар
04.04.2024 14:28 Відповісти
Два года надо было , чтоб до такого додуматься ?
показати весь коментар
04.04.2024 14:28 Відповісти
...які будуть працювати на щепі, виготовленій з мільярда дерев.
показати весь коментар
04.04.2024 14:28 Відповісти
За 30 років ахмєтка жодної не збудував! Привів війну в Україну і питань до нього нема!!!
показати весь коментар
04.04.2024 14:31 Відповісти
Будівництво - то не ахмєткіне! Ось вкрасти готове - це його! Бізнес по-ахмєтовські!
показати весь коментар
04.04.2024 14:35 Відповісти
Тобто Україна в питанні енергонезалежності в усьому покладалася на Ахметова , це він винен що нічого в державі не робилося ? (( Цікаве судження....
показати весь коментар
04.04.2024 14:47 Відповісти
Так. Олігархи тому й так називаються, через їх вплив на усі гілки влади.
показати весь коментар
04.04.2024 15:07 Відповісти
Що таке олігарх я можу без вас у вікіпедії прочитати , я так і не отримав відповіді - невже Ахметов винуватець стану енергетики , а не ті кого ви у владу обирали і обираєте ?
показати весь коментар
04.04.2024 15:28 Відповісти
Скільки голосів він купив? Мільйони, десятки млн? А вже обраних депутатів? А кого не купив, то залякав? І шо ви пропонуєте розстрілювати усіх бабусь які голосують за пакети з гречкою?
показати весь коментар
04.04.2024 15:48 Відповісти
Я пропоную не винити когось у своїх негараздах , а розібратися що із самими не так .
Кажете , мільйони голосів купив ...... він їх на кілограми у гасторономі купував , чи "свідомі громадяни" на це без примусу як отара бігли бо " аби не націоналісти", як з Чорноволом чи Ющенком , чи "аби не Порошенко " ,а як "нам НАТО нє НАТА " ?
Розстрілювати потреби немає , вони все і так на своїй шкурі вже відчули , питання чи висновки зроблять , бо щось не вірю у це.
показати весь коментар
04.04.2024 16:56 Відповісти
Згоден, українське громадське суспільство просто жахливо інфантильне. Наприклад зараз 60+% за війну до повного звільнення але при тому 90+% проти закону про мобілізацію. Якщо з цього боку подивитись, то ті хто втопивсь долаючи Тису порівняно тверезо мислили.
показати весь коментар
04.04.2024 17:33 Відповісти
А тепер він чекає коли це побудують й передадуть йому на баланс безкоштовно.
Це як зі старим трансформатором та аварійними стовпами у мене в селі - на заміну коштів нема, але ви можете самі скинутись й його у нас купити, а потім подарувати нам. І тягнулася ця 20річна історія аж до війни коли ЄС виділили на ремонт, то й нам по дорозі нам трохи порехтували.
показати весь коментар
04.04.2024 15:00 Відповісти
Еще пленные росеянины могу педали крутить на великах и генереть электричество
показати весь коментар
04.04.2024 14:31 Відповісти
вірний шлях - розсередження, включно із міні АЕС довжиною 23 м та діаметром 5 м - в надійній шахті такий реактор не дістане жодна кацапська ракета

показати весь коментар
04.04.2024 14:33 Відповісти
під землю сховати все що можна, поки оскаженілого сусіда не присплять
показати весь коментар
04.04.2024 14:33 Відповісти
Мудра сова(с)...
показати весь коментар
04.04.2024 14:34 Відповісти
потрібно не шашлики робити і дороги пилити за 17 лярдів , а в оборонку вкладатися.
показати весь коментар
04.04.2024 14:35 Відповісти
Буде заклик від кокснутого Хфйодорова будувати кожному в гаражах атомні мініелектростанції?
показати весь коментар
04.04.2024 14:35 Відповісти
Як я гадаю (нехай фахівці виправлять), але "сотні маленьких електростанцій" будуть дуже з низьким КПД та й побудувати на їх основі Єдину Систему, завести все у синхронізацію буде набагато складніше...
Нехай будують Атомні Блоки в бетонних бункерах та під захистом ППО.
показати весь коментар
04.04.2024 14:36 Відповісти
ККД не від розмірів залежить - а від обладнання яке використовують на станціях . Крім того мож буде зекономити енергія яке витрачається під ас передачі на великі відстані струму ЛЕПами і зекономити на зниженні чи підвищенні напругу в трансформаторах. А шодо керування то в нас час коли самий дешевий смартфон має потужність я суперкомп 30 річної давності це повинно бути проблемою яку неможливо чи складно розвязати.
показати весь коментар
04.04.2024 18:04 Відповісти
на ТЕПЛОВИХ станціях як раз від розмірів і залежить.
м³ від лінійних розмирів ніхто не відміняв.
показати весь коментар
04.04.2024 19:54 Відповісти
Якшо ви в темі парових двигунів то ви зрозумієте шо я зараз надрукую ( а якшо ніт ну тоді я напевно вам довбодятлом видамся - ну шож не вперше мене вважають довбодятлом я вже якось звик ) - ну тоді перші зразки парових двигунів це були еталони економічності і ККД .
показати весь коментар
04.04.2024 20:09 Відповісти
Якого біса ви припускаєте різний рівень обладнання?
По замовчуванню, припускаємо ОДНАКОВИЙ рівень, це як раз і повинно бути зрозуміло навіть "довбодятлу". А ось відношення ОБ'ЕМУ та ПОВЕРХНІ (через яку виходить більша частина ВТРАТ) ніяке обладнання змінити не може. І собівартість захисту цієї поверхні.
Рахування відстані теж "не катить", бо потрібні замкнуті системи, з перерозподілом виробництва та споживачів - ви більше втратити на денних/нічних перепадах, чим на дальності передачі.
І який сенс сперечатися, коли це вже ДАВНО ДОКАЗАНО:
Всі країни НЕ від "несповна розуму" будують ВЕЛИКИ електростанції, а не МАЛЕНЬКИ тому, що це ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНО.
показати весь коментар
04.04.2024 20:33 Відповісти
Економічно і ККД не завжди тотожні - в якійсь гірській долині простіше і економніше побудувати місцеву міні ГЕС ніж тягнути лінії електропередач через гори ( а обслуговування тих ліній і їх ремонт всю економічність в паливі поглине неекономічність коштів в фінансовому сенсі ). Такшо не всі і не всюди будують великі станції - і вибачайте за мій стиль викладення думок яж довбодятел мені можна.
показати весь коментар
04.04.2024 20:52 Відповісти
На сотні маленьких електростанцій потрібні кваліфіковані робітники, це вам не ОП і верховна рада та кабінет міністрів.
показати весь коментар
04.04.2024 14:36 Відповісти
Ну буде тоді зайнятість (( Це чорний гумор . Якщо серйозно , то Китай свого часу вже у кожному селі розвивав металургію , чим завершилося знаємо , те саме із цим недопроектом , вже у 60-ті минулого століття проходили це із лампочками "творця України" .
показати весь коментар
04.04.2024 14:51 Відповісти
Автоматизація цифрофізація тирнет - і вуаля десятком станцій керують декілька кфаліфікованих людей ( а на місці дядько Василь якшо тре шось поремонтує нескладне - а складне ремонтна бригада одна на ті самі десять станцій ).
показати весь коментар
04.04.2024 20:03 Відповісти
На таких електростанціях повинен бути кваліфікований персонал, а не терлент, бо коли буде аварійна ситуація то дід Василь з мобільною групою не встигнуть.
показати весь коментар
06.04.2024 17:07 Відповісти
Про яку таку аварію ви друкуєте - якшо обладнання робили люди з руками які ростуть з потрібного місця то , то ймовірність аварії зводиться до дуже малого значення - а те шо метеорит попаде то це спрогнозувати важко і стається таке рідко . Плавають же кораблі в океанах за тисячі кілометрів від берега і нічого - а на деяких з них двигуни можуть бути потужнішими ніж деякі малі електростанції ( я ше про літаки ніц не написав - а літаки ж літають і ніц і ремонти їм ніяк під час польоту ніяк не зробиш і бригаду до них не пошлеш в польоті ).
показати весь коментар
06.04.2024 17:22 Відповісти
ну все, збільшення тарифу це вже прийняте рішення, зараз подібними новинами закріплюють на скільки буде. Оте підняття мінзп та пенсій з'їсть та навіть щє відкусе це підвищєння, а там і вода,і газ і тепло підтягнуться.
показати весь коментар
04.04.2024 14:36 Відповісти
Набудувати за державний кошт, а потім ахметов вкраде................
показати весь коментар
04.04.2024 14:43 Відповісти
осбб, закуповує солар панелі, компактно встановлює на південній стороні дому, і вертіли, ахметова з його менеджерами на всіх своїх вертілках.
от, прямо бачу розпорядження кабміну, про заборону автономних станцій.
це ж який удар по крадівницву!
показати весь коментар
04.04.2024 14:44 Відповісти
Перед тим як крутити на своїх вертілках- поцікався окупністю твоїх панелей та їх ККД у зимовий час , головне щоб після ознайомлення із усим цим крутілка не засохла ((
P.S. "от, прямо бачу розпорядження кабміну, про заборону автономних станцій.
це ж який удар по крадівницву! " ..... А хто тобі коли забороняв для власних потреб встановлювати автономну станцію ? Може ти просто переплутав це із підключенням її в мережу щоб бабоси клепати на зеленому тарифі у той час коли ядерна генерація у збиток працює ?
показати весь коментар
04.04.2024 14:56 Відповісти
менеджер у ахметова?
показати весь коментар
04.04.2024 15:01 Відповісти
аякже , звичайно що менеджер , при тому крім окладу отримую іще відсотки за будівництво ним геліостанцій (( Не знаю твого віку , але якщо іще молодий , то трішки поцікався питанням фото панелей , якщо дідусь , тоді співчуваю ((
показати весь коментар
04.04.2024 15:25 Відповісти
показати весь коментар
04.04.2024 16:08 Відповісти
"Зараз на часі говорити про енергетичну безпеку. Тому напрацювали пілотний проєкт програми "ГрінДІМ", мета якої стимулювати встановлювати у вже модернізованих будинках сонячні станції, інвертори та акумулятори і теплові насоси"
показати весь коментар
04.04.2024 16:12 Відповісти
Скажу більше - у США он взагалі думали що змогли створити замкнуту біосистему , а на ділі -науковці що там мали провести кілька років, за деякий час попросилися на волю бо рівень кисню почав падати , а нізвідки таргани з'явилися ((
Все це чудово у рекламі із вашими "зеленими домами" , а у житті повної автономності можна добитися тільки в режимі максимальної економії де багато від чого прийдеться відмовитися . Так , влітку сонячна енергія може у парі з акумуляторами забезпечити електроенргією будинок , навіть на роботу теплового насоса вистачить , одна проблема - навіщо вам влітку тепловий насос , а от взимку, коли панелі на 10 квт виробляють 200 вт енергії впродовж кількох годин на добу , цього вистачить хіба телефон зарядити , а не акумулятори.
Те саме із сонячними батареями - влітку вони вас водою гарячою забезпечать із надлишком , коли на морі були - саме такою водою милися , але зимою від них мало толку.
Тому висновок один - що не встановлюй із прогресивного, а без дешевих накопичувачів енергії для тривалого її зберігання , взимку крутити вас будуть , а не ви когось , ну а таких накопичувачів поки що не видно , те що Маск робить у Австралії дуже коштовне і дуже вразливе для пошкодження , а польський варіант із піском - науковий експеримент ((
показати весь коментар
04.04.2024 17:14 Відповісти
Линия обороны / Анти-колорадос

https://dl-news.defence-line.org/?p=27326 Забавный флеш-моб


Вчерашний костерок, который радовал жителей Ростава-на-Дону, оказался не единственным загадочным явлением на скрепных болотах. Еа самом деле, стало входить в моду нечто такое, что приводит к вспышке, хлопку или хлопкам, а потом и к задымлению. При этом никто не слышит торохтящего звука подлетающего дрона или свиста подлетающей крылатой ракеты. Все случается как-то обыденно и можно даже сказать по-домашнему. И что самое интересное, этот флеш-мою проходит в местах, которые отстоят друг от друга на сотни, а порой и тысячу километров.

Так, вчера сразу несколько микрорайонов москвы и Подмосковья, с удивлением обнаружили, что слово блэкаут применимо не только к городам Украины, но к их собственному месту жительства. И ведь самое главное - не было никакого обстрела, а что более обидно, через окно на границе, к ним не пробрались злобные таджики и не сделали им темную. А всего-то случился небольшой пожар, на небольшой подстанции.

" г. Подольск. Московская обл.https://twitter.com/hashtag/%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%8035?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw #номер35 https://twitter.com/hashtag/%D0%B1%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw #бавовна https://twitter.com/hashtag/%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%81%D0%B8%D1%8F%D0%B2%D0%BE%D0%B3%D0%BD%D0%B5?src=hash&ref_src=twsrc%5Etfw #россиявогне
Некий Партизан открутил краник, что привело к взрыву и возгоранию Трансформатора!
ватники в шоке.
"Возгорание трансформаторной подстанции по адресу: ул. Железнодорожная, д. 18 А."
Рядом с ж/д станцией. https://twitter.com/andersen7474/status/1775491392967455106

- Андрей74 (Санкции !) (@andersen7474) https://twitter.com/andersen7474/status/1775491392967455106?ref_src=twsrc%5Etfw April 3, 2024 "

Тем не менее, результат оказался впечатляюшим и его просто невозможно было не заметить. Население «А нас-то за что?», с неприятным предчувствием подумало о том, что в Белгороде наверняка все начиналось примерно так, а теперь там совсем другая жизнь, полная квестов и приключений. Оно и понятно, ведь Белгород вошел в российский топ-5 по удобству и комфорту жизни. Вот и москвичи смогли задуматься о том, что может быть им действительно не хватает каких-то захватывающих событий. Ну а выключение света могло стать такой себе увертюрой к дальнейшим событиям.

С другой стороны у низ недавно был Крокус, а его никак не назовешь скучным мероприятием, но ведь и у ростовчан это не первый взрыв посреди города и не первый такой пожар. Но как известно, в таких забавных мероприятиях действует принцип: Третьим будешь? И в данном случае, третьим городом, участником флеш-моба, выступил родной город фюрера - Санкт-Ленинград.

Однакое, если в москве происшествие было списано на то, что кто-то, что-то не туда воткнул и крутнул не в ту сторону, то судя по заглавному фото из Питера, опору ЛЭП вряд ли было можно испортить до такой степени, просто курением в не установленных местах. Тем более, что местные паблики пишут о том, что их пристрелочный блэкаут, вызван «внешним воздействием».


Как несложно догадаться, довольно небольшой промежуток времени, в который уложились все эти мероприятия, говорят о разных причинах этих происшествий, а кроме того, это свидетельствует о моде, которая стала захватывать самых разных людей. Ведь согласимся, сама по себе опора линии электропередач не упадет и для этого нужен специалист, который сможет ее уложить. А все это вместе говорит о том, что даже без дронов у лаптей может быт очень даже весело. И в самом деле, не все же им гробы десятками из самолетов выгружать. Надо же что-то и для души.
https://dl-news.defence-line.org/?p=27326
показати весь коментар
04.04.2024 14:57 Відповісти
Або робити людей менш залежними від монополії ресурсів.
Ресурсів які стали не майном суспільства, стали обмеженням від власників концернів.
Але для цього треба розуміти слово незалежність і відсутність контролю. Досі ці вимоги не реалізують бо це могила для наших творців майбутнього.
показати весь коментар
04.04.2024 15:02 Відповісти
Це утопія нездійсненна.
показати весь коментар
04.04.2024 15:19 Відповісти
Скажіть це Данії (генерація вітру, здешевлення електро транспорту до 40%). Скажіть це Греції (сонячна енергія акумулює половину від потреб мешканців). В Польщі сланцевий газ, бутельваний (балону малої ємності) споживчий метод. За країни де основний дохід є туризм на заповідниках типу Коста Ріка(водневий транспорт)
показати весь коментар
04.04.2024 19:48 Відповісти
тут є ще дуже багато інших умов, які ти не враховуєш.
показати весь коментар
05.04.2024 07:51 Відповісти
Торфяніки?) Рапс? Біогаз?

Там нижче пишуть по несумісність між підстанціями. То, вам туди.

Той персонаж не знає що монополію енергомережу не віддадуть навіть якщо залишиться лише 4 міста мільйоники(Одесакиївльвівдніпро)

За одно спитайте як два роки не могли підключити подаровані контейнерні містечка ще для переселенців часів 2014р (здається німцями під Запоріжжям).
показати весь коментар
05.04.2024 08:30 Відповісти
Ідіот.
показати весь коментар
04.04.2024 15:20 Відповісти
Здається це вже було у 2022- 23 роках. Модульні електростанції . Але куди подіти антрацит ахметівський ?
показати весь коментар
04.04.2024 15:33 Відповісти
на экспорт
показати весь коментар
04.04.2024 15:54 Відповісти
а буржуи вам дали электростанции ,куда вы их дели ?
показати весь коментар
04.04.2024 15:53 Відповісти
Какіє імєнно електростанціі нам буржуі далі - атомниє , гідро ілі тєпловиє ? ((
показати весь коментар
04.04.2024 17:20 Відповісти
Там нам стільки генераторів дали,що по півтора генератора на будинок.
Де поділи?
показати весь коментар
04.04.2024 15:59 Відповісти
У мене вдома власний на 6 квт , ніхто не дарував , але вмикаю коли вже геть безвихідь - 20 літрів бензину на день ( це при навантаженні середньому десь у 2-3 квт ) , кожні 50 годин роботи - заміна масла .... Далеко на тих генераторах заїдеш якщо собівартість одного кіловатта - 20 гривень ?
показати весь коментар
04.04.2024 17:19 Відповісти
Шановні фахівці. Звертаюся до Вас. Я сподіваюсь, що ви доведете до відома своє керівництво, що такі плани просто утопія. А якже питання синхронізації міністанцій в одну систему, адже це дуже складна робота. Такі спроби вже були у світі і тільки в місцевому масштабі. Безуспішно! І це тільки одна з цілого переліку причин шукати інші варіанти. Дякую.
показати весь коментар
04.04.2024 18:14 Відповісти
а потриндіти, піплам нравіца
показати весь коментар
06.04.2024 08:53 Відповісти