9898 відвідувачів онлайн
17 554 96

Вірменія - фашистська держава і є загрозою для регіону, - президент Азербайджану Алієв

алієв,ільхам

Президент Азербайджану Ільхам Алієв назвав Вірменію "фашистською державою" та загрозою для всього регіону.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланянм на АРА.

За словами лідера Азербайджану, Вірменія "фактично є джерелом загрози для регіону", а незалежна вірменська держава "по суті є фашистською державою", тому що нею "протягом майже 30 років керували носії фашистської ідеології".

"Тому фашизм має бути знищений. Його знищить або керівництво Вірменії, або ми. Іншого виходу в нас немає", – заявив Алієв.

Топ коментарі
+50
Можна подумать, Азербайджан - "світоч демократії"... Так - відстоювали та звільняли свою землю... Честь їм за це і хвала... Але ж від цього авторитарність влади в Азербайджані, не щезла...
показати весь коментар
08.01.2025 00:10 Відповісти
+34
Тобто,Алієв,злегка завуальовано визнав,що Рашка теж фашистська держава? Адже,Вірменія 30 років була близьким союзником Рашки і керували у Єревані теж друзі Рашки...
показати весь коментар
08.01.2025 00:07 Відповісти
+25
Алієв такий же диктатор як і Ердоган чи фуйло, лукашенко.
Зібрався знищити Вірменію.
Старі педуни та козли при владі сходять з розуму а вівці мовчать та йдуть на бійню.
показати весь коментар
08.01.2025 00:23 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Буде війна значить...
показати весь коментар
08.01.2025 00:02 Відповісти
Кацапські шльондри догрались.
показати весь коментар
08.01.2025 00:05 Відповісти
День тільки починається, а воно вже зареєстровано. То така страшна хвороба - жага до грошей.
показати весь коментар
08.01.2025 02:29 Відповісти
Тобто,Алієв,злегка завуальовано визнав,що Рашка теж фашистська держава? Адже,Вірменія 30 років була близьким союзником Рашки і керували у Єревані теж друзі Рашки...
показати весь коментар
08.01.2025 00:07 Відповісти
визнав що він агресор, так як путін нас називав перед нападом
показати весь коментар
08.01.2025 05:43 Відповісти
Тоб то, 30 років як армяні, за допомогою Лубянки та Москви напали на Азербайджан, окупували його землю а агресор жертва армянського нападу?
показати весь коментар
08.01.2025 09:08 Відповісти
Треба кацапський анклав ліквідувати
показати весь коментар
08.01.2025 00:08 Відповісти
Який анклав?? Пашинян вже з кацапами розісрався
показати весь коментар
08.01.2025 03:06 Відповісти
Можна подумать, Азербайджан - "світоч демократії"... Так - відстоювали та звільняли свою землю... Честь їм за це і хвала... Але ж від цього авторитарність влади в Азербайджані, не щезла...
показати весь коментар
08.01.2025 00:10 Відповісти
Подумати
показати весь коментар
08.01.2025 23:05 Відповісти
Ти вирішив повчить черкащанина подніпровському діалекту української мови?...
показати весь коментар
08.01.2025 23:14 Відповісти
Ой, а як Портніков бив себе п'яткою в груди, і клявся, що Алієв проковтне збиття літака, і не посміє суперечити Пуйлу.
показати весь коментар
08.01.2025 00:11 Відповісти
а до чого тут *****? ***** вже давно злив армяшок Алієву з пердоганом.
показати весь коментар
08.01.2025 00:16 Відповісти
вони домовляться, ще подивитесь. Просто торгується. Алієву насари на своїх громадян так само як і *****.
показати весь коментар
08.01.2025 00:25 Відповісти
Алієв давно під протекторатом Туреччини, а з другої сторони водить хороводи з Китаєм. Хто тепер ставить на Пуйла?
показати весь коментар
08.01.2025 11:47 Відповісти
В тому клубі диктаторів де алієв потрібно не виглядати терпілою, чи лохом.
Інакше втратить авторитет. Ось тому воно тіпа "образилось".
Як фуйло зі збитим турками літаком.
показати весь коментар
08.01.2025 00:28 Відповісти
Портніков ліг під ОП, йому вже вірити - такоє. Ретранслятор зеленої пропаганди.
показати весь коментар
08.01.2025 01:52 Відповісти
Ви бачили ганьбу портнікова з американським блогером із США Любарським, коли портніков в менірній знущальній манері запросив Любарського на дебати в Харків, пообіцявши оплатити переїзд 1-м класом з США до Харкова через Варшаву? Вартість квитків коштує біля $7,5 тис. Любарський на здивування портнікова погодився, але при умові, що портніков вартість переїзду задонатить на потреби ЗСУ і сам з'явиться на дебати.
Підсумок: Любарський в Харкові, об'їздив всю передову де тільки можна, проводячи репортажі , готує великі відеодоклади. А портніков - пам-па-ра-рам --- не з'явився!
Доречі, Любарський не остання людина в США і має відчутну вагу в Республіуанській партії.
показати весь коментар
08.01.2025 08:52 Відповісти
Та нафіг той любарский ще один.....
показати весь коментар
08.01.2025 11:12 Відповісти
Пані Валентина, питання не про Любарського, а про портнікова, которий обісрався по самі вуха.
показати весь коментар
08.01.2025 14:16 Відповісти
Ціле щастя, що прогнозо Портнікова ніколи не справджуються. Пригадую як він твердив, що після Єльцина презом раші буде ддонька Єльцина Тетьяна. Ахахах.
показати весь коментар
08.01.2025 05:00 Відповісти
Портніков і про дебати з Любарським в Харкові бив себе в груди на стрімі із Березою - але й там щось пішло не так!
показати весь коментар
08.01.2025 13:12 Відповісти
значить готуються до захоплення коридору біля кордону Ірану, щоб зєднати 2 частини Азербайджану, ну це було прогнозовано.
Армяшки мають бути задоволені, їх як шльондр кацапи поматросили і кинули, 30 років уйобки слухались кремлівських вурдалаків...
показати весь коментар
08.01.2025 00:14 Відповісти
Ну а ми 23 роки слухали до 2014. А ще у 2019 проголосували за одинарот.
показати весь коментар
08.01.2025 02:55 Відповісти
Так, так, ота какая разница ********* повилазила нам боком.
показати весь коментар
08.01.2025 09:13 Відповісти
Цікаво, а в чому цей фашизм проявляється? На думку Алієва.
показати весь коментар
08.01.2025 00:17 Відповісти
Цьго пока ні хто толком не знає, але це не проблема, спершу роблять заяву шо фашісти, далі включат телевізор і своїх упевнят шо війна неменуча і свята!!!
показати весь коментар
08.01.2025 00:35 Відповісти
в тому ж в чому і укр. фашизм для кацапів
показати весь коментар
08.01.2025 01:06 Відповісти
В Азербайджані не радікальна віра до іноверців, тому ніякого джихада бути не може, в Азербайджані схожа форма релігіозного устрою як в Казахстані!
показати весь коментар
08.01.2025 02:05 Відповісти
Буде прикольно якщо вони одне одного повбивають.
показати весь коментар
08.01.2025 00:20 Відповісти
всі впливові вірмени 30 років сиділи у москві…. то це завуальований виклик руснявим…?.. чи світ відчуває приход анархії (Трампа)….
показати весь коментар
08.01.2025 00:21 Відповісти
Іпать вам дах всім зносить!
показати весь коментар
08.01.2025 00:29 Відповісти
Ти про трампа?
51-й штат, Canada, йому до чого?
А Гренландія?
Собіратєль ісконно аміріканскіх земель?
Чи шо?

Це йому ***** через маска нашепотів те?
Чи, трампу Аляска вже зайва, з Техасом та Каліфорнією. ***** йому нашепоче, ще.
показати весь коментар
08.01.2025 12:52 Відповісти
Альо! В Вірменії змінілася влада - там зараз ворог ***** Пашинян!
показати весь коментар
08.01.2025 03:07 Відповісти
Алієв диктатор. Вірменія зараз розвертається в бік ЄС і я не думаю, що Азербайджан захоче псувати відносини з Європою
показати весь коментар
08.01.2025 00:23 Відповісти
Алієв такий же диктатор як і Ердоган чи фуйло, лукашенко.
Зібрався знищити Вірменію.
Старі педуни та козли при владі сходять з розуму а вівці мовчать та йдуть на бійню.
показати весь коментар
08.01.2025 00:23 Відповісти
В Армении сейчас жутчайшая диктатура. Неугодных зачищают по типу нацистских хрустальных ночей. Как все бывшие революционеры Пашинян специалист в этом деле.
показати весь коментар
08.01.2025 01:06 Відповісти
ось що значить не поставити свого часу рашистське куйло,всім світом на місце.Тепер "трамбон2 на Канаду.Гренландію і Панмський канал зуби точить.куйло думає.як Україну проковтнути Азербайджан Вірменію.там дивись турки почнуть з Ізраїлем виясняти стосунки за допомогою зброї.таліби в Пакистан полізли....
показати весь коментар
08.01.2025 00:24 Відповісти
2025-й скучним не буде. Новий вірус в Китаї, а тепер ще й оце
показати весь коментар
08.01.2025 00:24 Відповісти
От це движуха коіться, Трамп жадає Гринландію, Алієв звинувачує Вірменію у фашізмі та погрожує війною, про болота я взагалі мовчу, новий 2025 рік стає все веселіше та веселіше! Світ катиться в прірву і катять його туда ЛЮДИ!!!
показати весь коментар
08.01.2025 00:25 Відповісти
Просто, здається, цивілізація дійшла межі і почала самознищення.
показати весь коментар
08.01.2025 01:51 Відповісти
Тому можливо Китайцям знову пора випустити ше якись вірус, але з 100% результатом, так хоть звірі виживуть та і шар земний вцілому! Жахливий пример але ідемо до того шо єдиний!
показати весь коментар
08.01.2025 02:43 Відповісти
Ще одній ***** "малєнькую пабєданосную" повоювати свербить. Як ви вже заіпали...
показати весь коментар
08.01.2025 00:26 Відповісти
+100500
показати весь коментар
08.01.2025 12:53 Відповісти
США хотят Канаду сделать 51-ым, штатом.
Трамп - уже говорит что войну можно закончить в течении полугода.
Армения -фашитсткая страна

3,14здец куда катится мир ?
показати весь коментар
08.01.2025 00:29 Відповісти
Різдво пройшло, настало літо.
показати весь коментар
08.01.2025 02:33 Відповісти
анамальное сезонное обострение вне графика. тут материалов больше чем на докторскую. тут на нобелевку по медицине тянет.
показати весь коментар
08.01.2025 08:44 Відповісти
хм, тут можливі варіанти. за армян може вступитися іран. може ердогаша того і хоче?
показати весь коментар
08.01.2025 00:30 Відповісти
Після просрання дуетом в Сиріі я не думаю шо Іран кудись рухнеться, а тим паче в них на пувночі проживає величезна діаспора азербайджанців по національному признаку!
показати весь коментар
08.01.2025 00:40 Відповісти
ну вони вже бикували азерів і з іншого боку вкусить ердогашу хочеться. але і з москви можуть попросити: покарати армян - то одне, а здавати там все туркам теж не бажають.
звісно, самі по собі іранці не побіжать воювати, але якщо їм допомогти... ну не з саудитами ж їм бодатись, тим більш коли шостий флот під боком вештається.
показати весь коментар
08.01.2025 01:09 Відповісти
Це погано ...тому шо турки перерізали вірмен 1914-15 р,забрали їх землі і їм знову мало ? Ой це страшно погано, західний лібералізм ,здається грає в геополітику ,чужими руками ?!!!
показати весь коментар
08.01.2025 00:32 Відповісти
Не потрібно було вірменам, за допомоги армії рашки, окупувати Карабах в 1992 році і міняти силою кордони на свою користь.
Захоплювали сусідні території та об'являли їх своєю територією в 20-21 сторіччях тільки Гітлер, пуйло, Садам Хусейн та армяни.
Карабах це загальноприйнята територія Азербайджану
показати весь коментар
08.01.2025 00:44 Відповісти
Історію треба знати трохи з початку...Азербанджан взагалі вірменська теріторія ...яку туркам подарувала московія ...читайте сторію
показати весь коментар
08.01.2025 00:54 Відповісти
"Геноцид" турок проти вірмен почався лише у кінці 1915-го... А от геноцид вірмен проти турок і курдів, на території Турецької Вірменії, почався на рік раніше... Росія озброїлв вірменські добровольчі дружини, і вони, разом з російською армією, увійшли на територію Турецької вірменії. І от, "результати":

Воспоминания русского дипломата генерала Маевского. Из книги «Массовые убийства, чинимые армянами»: «Слышал ли кто-либо о народном героизме армян? Где высечены названия их сражений за свободу? Нигде! Потому что, «герои» армян больше были палачами своего народа, чем спасителями».
Оттуда же: «Все армянские школы, начиная с высших и кончая самыми обычными, начальными школами, были превращены в арену бурной деятельности армянских пропагандистов, доведенных до крайней степени в Европейских столицах. Патриотические песни и оды, острая сатира и басни из преподавательской среды западали в горячие души подростков, разжигая в них ненависть против презренного мусульманского правительства, чувство злобы, целую серию никому не известных фантастических иллюзий будущего. Таким образом, за очень короткий срок (3-4 года) для защиты созданных иллюзий появились готовые на кровавое самопожертвование разъяренные, упрямые юноши…»

Из рапорта полковника-лейтенанта Грязнова об Арзинджанских убийствах в 1915 году: «По дорогам, ведущим в села, были разбросаны пронизанные копьями тела мусульманских крестьян, отрезанные части туловищ и растекшиеся внутренние органы… В основном, женщины и дети! Судьи и богачи организовывали убийства, армянская армия их исполняла. Были вырыты глубокие колодцы, и беспомощные люди, будучи зарезаны как животные, один за другим были выброшены в колодцы. Армяне, ответственные за убийства, заполняли дом восьмидесятью мусульманами, а затем отрезали им головы».
Из сообщения от 1915 года генерала русской армии Л.Одишелидзе: «Ночами 11-12 марта армянские палачи топорами и копьями казнили мусульман на территориях вокруг Арзинджана. Эти звери бросали свои жертвы, в основном в окопы, вырытые ими для осуществления своих коварных планов. Мой помощник насчитал двести (200) таких окопов и раскрыл содеянные преступления».
ЦЕ писали союзники вірмен, на кошти яких формувалися підрозділи вірмен, і які їх озброювали та матеріально забезпечували.

А тепер - **********:

Самуэл А.Уимс. «Тайны Армянской террористско-«христианской» страны. Серии больших фальсификаций армян», том 1: «Исторические корни Карабаха уходят в античную эпоху. Это одна из исторических провинций Азербайджана. Этот регион является важным политическим, культурным и духовным центром Азербайджана… Пресловутая Карабахская проблема была создана сфальсифицированными идеями армян».

Свидетель Ходжалинской трагедии французский журналист Жан Ив Юнет: «Мы свидетели Ходжалинской трагедии. Мы своими глазами видели изуродованные тела защитников Ходжалы, сотен мирных жителей - женщин, детей, стариков… Мы не смогли закончить съемки из-за обстрела нашего вертолета армянами. Но увиденное с высоты было достаточным для представления о причиненных зверствах. Это была ужасающая картина. Армяне, зверски расправившиеся с 5-6-летними детьми, грудными младенцами, беременными женщинами, не сравнимы ни с какими убийцами».

Газетa «Московский комсомолец», 29.01.1994. Из статьи «Нефтяной синдром»: «Есть пленные. Однако они уже непригодны для жизни. Зимой по утрам их выводят босыми на снег и лед. Обливают с головой холодной водой, разбивают о головы бутылки, потом опять отправляют в камеры. Настоящие же пытки начинаются после этого. Ломают пальцы между дверьми, при криках бьют резиновыми дубинками. Многие, не вынеся пыток, сойдя с ума, умирают. Когда мы захватили очередное село, видел, как один армянин разрубил надвое живого ребенка. Затем частью тела шлепал по лицу и голове мать, так что она, окровавленная, потеряв рассудок, начала смеяться».

Федор Шеллов-Ковердяев, бывший I заместитель министра иностранных дел России, адвокат:
«Конфликт в Нагорном Карабахе - хорошо запланированная, заранее подготовленная акция, осуществление которой возлагалось на долю коммунистических руководителей Армении… Лидеры Движения «Карабах», гипертрофировав самоопределение нации, довели его до такой степени, после чего начинается сепаратизм».
Це писали теж, здебільшого, союзники вірмен.
показати весь коментар
09.01.2025 05:33 Відповісти
така правда називається історичною маніпуляцею ...тим більше від московії ...я маю у своєму роді тих вірмен , які вижили у той період, і до 2019р.жили в Україні ...
показати весь коментар
09.01.2025 10:26 Відповісти
Щоб назвать якийсь "історичний факт" "маніпуляцією - треба це довести АРГУМЕНТАМИ... Я привів свідчення РОСІЯН та стороннього спостерігача, яких не можна запідозрить у "протурецьких настроях". Саме росіяни сприяли розселенню вірмен по Кавказу, починаючи з 18 ст. - бо хотіли створить протистояння мусульманству на Кавказі...
Китайці кажуть: "Не треба шукать чорну кішку у темній кімнаті - особливо, коли її там немає..." Так і не треба шукать у мене якихось "антивірменських" чи "протурецьких" ("проазербайджанських") поглядів... Я лише "приводжу факти", "співставляю факти", "проводжу аналогії", "аналізую"...
Тепер чекаю ВАШИХ АРГУМЕНТІВ...
показати весь коментар
09.01.2025 11:05 Відповісти
Згодна
показати весь коментар
09.01.2025 11:15 Відповісти
тобто літак айзерам збили кацапи, но фашисти - вірмени?? не переплутайте
показати весь коментар
08.01.2025 01:07 Відповісти
+ + +
показати весь коментар
08.01.2025 12:54 Відповісти
Азербайджан хоче почати СВО. Шукає привід для нападу. При цьому використовує риторику уйла.алієв нічим не кращий за кремлівського карлика. азерів більше у два рази ніж вірмен, на даний момент так виглядає, що мають військову перевагу. Вірменам не залишиться іншого виходу, як звернутися до рашки. Але рашка не допоможе
показати весь коментар
08.01.2025 01:10 Відповісти
Когда страна готова к войне, любые причины и поводы можно купить за десять копеек дюжину на любом базаре.
показати весь коментар
08.01.2025 01:51 Відповісти
Питання коридору в Нахічеванський регіон, ще не вирішене.. Та сама картина, яка була у поляків з Гітлером, при вирішенні питання "Данцігського коридору". Але у Гітлера був вихід - морське сполучення зі Східною Прусією. Він ним не скористався. Бо "коридор" був лише "приводом". У Алієва такої "альтернативи" нема. Тому будуть ДАВИТЬ по двох варіантах: або відрізання частини прикордонної території Вірменії на кордоні з Іраном, і вести дорогу там, або створення транскордонного автомобільного коридору напряму, через територію Вірменії...
показати весь коментар
09.01.2025 05:44 Відповісти
Территория уже деоккупирована . . . Чего ещё Алиеву надо от армян ? Зангезурский коридор ? Но это уже вопрос наличия или отсутствия согласия Армении, ведь это уже не есть спорная территория - это уже точно суверенная территория Армении.
К чему тогда эти угрозы ? Чтобы что ?
показати весь коментар
08.01.2025 01:30 Відповісти
Ооооо! Начинается. Знакомая тема.
показати весь коментар
08.01.2025 01:44 Відповісти
По завєтам ***** прямо. ***** теж завивав, що в Україні фашизм, з яким він бореться. Ну, скринька Пандори відчинена ****** і понєслась...
показати весь коментар
08.01.2025 01:49 Відповісти
Читал мемуары одного кацапа, призванного Азербайджаном на войну с армянами в 90х, так они там в окопах друг другу патроны продавали.
показати весь коментар
08.01.2025 01:50 Відповісти
Ой зря Алиев грозит Армении! У Армении есть ОДКБ
показати весь коментар
08.01.2025 03:03 Відповісти
ОДКБ - це "цівка з комариного х*я - про неї всі чули, але ніхто не бачив...".
показати весь коментар
09.01.2025 05:51 Відповісти
А як це співвідноситься з тим, що по індексу демократії Азербайджан на 130 місці в світі, тоді як Вірменія на 84. Я не прихильник Вірменії в їх конфлікті, але індекс ...
показати весь коментар
08.01.2025 04:39 Відповісти
куди не плюнь, кругом фашисти
показати весь коментар
08.01.2025 04:50 Відповісти
Фашизмом Алієв захворів як і хкуйло....?????. Друг Ердоган попросив Алієва розпочати війну, бо путін-хкуйло так хоче
показати весь коментар
08.01.2025 05:41 Відповісти
Ось до чого призводить безкарність...
показати весь коментар
08.01.2025 06:50 Відповісти
Вірменія це країна-жертва кацапської геополітики. Азербайджан також. Кацапи продавали зброю і тим і іншим, але при цьому у Вірменії не було нафти та газу і "братана Ердогана". Аліев - спадковий диктатор, який по молодості програвав мільйони батьківських доларів в казино, без підтримки Турції і ослаблення ********** війною в Україні боявся навіть дмухнути в сторону Вірменії і ніяких заяв про "фашистів Вірменії" ніколи до цього не робив. Це вже деменція чи що? Ще один "собіратєль зємєль" натякає на окупацію сусідів і геноцид сусідів. Коли вони забирали своє світ їх підтримував. Позаряться на чуже то стануть фашистами самі і "головокружєніє от успєхов" швидко пройде...
показати весь коментар
08.01.2025 08:00 Відповісти
"Свiт"(Захід), підтримав диктатора Алієва тому що думав що армяшкi за кацапів, хоча тоді це вже було маячнею. Хитрожопий Пашинян намагався взяти в рот відразу два х**, у Вірменії через це порвався рот.
показати весь коментар
08.01.2025 09:52 Відповісти
Насправді гра Заходу полягала в тому щоб стравити іншого диктатора, Ердогашку, з ******. Але це не спрацювало.
показати весь коментар
08.01.2025 09:57 Відповісти
після розвалу сєрєсєря в колишніх ..братськіх.. рєспубліках почалося ..соцсорєвнованіє.. який ***** найбільше на троні просидить --- лукашенко. назарбаєв ..отєц всєх казахов.. ***** отєц всєх кацапов . алієв . кулбєрди туркмєнбаши . узбєк карімов . емомолі рахмон таджикбаши веде перегони на катафалках з под*****вніком лукашенко кого первого вперед ногами повезуть . важко підрахувати хто довше на троні сидить --- у азєров сидить алієв номер два . буде і третій коли цей подохне . династія кімов одним словом . алієв перший правив з 1969 по 1982 потім з з 1994 поки не здох а потім став алієв другий і ще когось фашистами називає
показати весь коментар
08.01.2025 08:47 Відповісти
Арменія - фашистська держава на всякий випадок. Але збивають пасажирськи літаки Азербайджана росіяни.
показати весь коментар
08.01.2025 09:29 Відповісти
Тому азери пхаються до нацистського брікса
показати весь коментар
08.01.2025 09:37 Відповісти
Алиев похоже разбавляет информационный фон со сбитым самолетом вечной армянской темой...
показати весь коментар
08.01.2025 09:43 Відповісти
Варто захитатись моцкві паРашу почнуть рвати на тисячі шматків всі її сусіди. Це буде щось страшне
показати весь коментар
08.01.2025 10:44 Відповісти
Апетит приходить під час їжі. ***** вірмен кинув, бо не на часі, а турки підтримують. Чому б і не продовжити агресію?
показати весь коментар
08.01.2025 11:54 Відповісти
Здається. з цього починала і росія, перш ніж почати агресію проти будь-кого... З іншого боку, це свідчить про ослаблення рф та зміцнення "турецького поясу", але вірменам від цього легше ну буде.
показати весь коментар
08.01.2025 12:50 Відповісти
Погано.
Алієв переносить увагу з реального та важливого:
- зі збитого літака та злочинів рф-ії
- на якусь дурню про чергових фашистів.

Дуже погано.
показати весь коментар
08.01.2025 13:04 Відповісти
Шось віддає риторикою *****. Навпаки Вірменія останнім часом змінює курс на захід як мені здається
показати весь коментар
08.01.2025 16:27 Відповісти
Сегодня все копируют рашу забирать, даже США так как увидели проконает и ни кто ни чего не сделает. Раша полностью изменила законы
показати весь коментар
09.01.2025 06:07 Відповісти