11939 відвідувачів онлайн
5 829 96

Нам не потрібно було віддавати ядерну зброю, це було тупо, - Зеленський

Зеленський вважає, що Україна не мала віддавати ядерну зброю

Президент Володимир Зеленський заявив, що Україні треба було віддавати ядерну зброю тільки в обмін на надійні гарантії безпеки та на членство в НАТО. 

Про це глава держави заявив в інтерв’ю італійській журналістці Чечілії Салі для газети Il Foglio, повідомляє Цензор.НЕТ.

На його думку, 30 років тому Україні треба було відмову від ядерного озброєння міняти на реальні гарантії безпеки. Тоді це був би вступ України до НАТО.

"Це було тупо, абсолютно нелогічно і дуже безвідповідально так міняти... Я вважаю, що не треба було віддавати ядерну зброю. На Україну тоді впливали більші країни, більші економіки. Їм було непросто відмовити", - наголосив Зеленський, коментуючи Будапештський меморандум.

За його словами, він хотів би, щоб Україна розвивалася і щоб мільйони українців хотіли повернутися додому. 

Гарантії безпеки, наголошує президент, - це Європа плюс Сполучені Штати.

"Гарантії безпеки по прикладу Ізраїлю нам би підійшли. Вони мають ППО, гроші та технології... Хотів би дізнатися про ці гарантії безпеки для нас", - зазначає президент. 

За його словами, сьогоднішня "путінська Росія" розуміє тільки мову сили та не відрізняється від Ірану й Північної Кореї.

Однак голова держави не вірить в це "історичне союзництво".

Топ коментарі
+44
Це з тієї ж серії: Якби я тоді був президентом, то вмер би а, не пустив ворога у Крим?
показати весь коментар
27.01.2025 19:39
+44
Нам не потрібно було віддавати свій голос за цього ДОВБОЙОБА , це було тупо !!!
показати весь коментар
27.01.2025 19:40
+33
Фатальна тупість це ти , вовошка
показати весь коментар
27.01.2025 19:40
Коментувати
Сортувати:
Це з тієї ж серії: Якби я тоді був президентом, то вмер би а, не пустив ворога у Крим?
показати весь коментар
27.01.2025 19:39 Відповісти
Так он и Кравчука своим представителем делал. Когда подписал с ****** формулу Штайнмаера.
показати весь коментар
27.01.2025 19:43 Відповісти
вовка !!! взять слєд Пороха та Залужного !!! ну не могло ж це статися без лідерів рейтингу сьогодні!!! ІСЧІ!!!
показати весь коментар
27.01.2025 20:24 Відповісти
От "уйобок"!!! А про те, що не треба було займаться "асфальтокрадівництвом", не подумав?
показати весь коментар
27.01.2025 20:27 Відповісти
Душею я з вами у Криму воюю, але тілом у москві, кацапів розважаю.
показати весь коментар
27.01.2025 20:58 Відповісти
Наскільки мені відомо, на цей час Зєлєнскій вже був повнолітнім. Проте не пригадую жоднох інформаціх, чи світоини, де Зєлєнскій протестував би проти цього рішення Кравчука-Кучми. До речі, Кучма ще живий і Зєлєнскій може зробити з ним те ж, що і з генералами - затримати і піддати суду. Чи не може?
показати весь коментар
27.01.2025 21:09 Відповісти
Нам не потрібно було віддавати свій голос за цього ДОВБОЙОБА , це було тупо !!!
показати весь коментар
27.01.2025 19:40 Відповісти
зеленський сам як ядерна зброя проти України. Випалює цілими містами.
показати весь коментар
27.01.2025 19:42 Відповісти
Не нам а вам
показати весь коментар
27.01.2025 19:58 Відповісти
Так надо было спросить своего "дружбана" Кравчука? Это он "злой гений" нашей страны. Жалко окочурился и нельзя судить гниду.
показати весь коментар
27.01.2025 19:40 Відповісти
Кравчук побачив як все замутилось і вирішив, що краще померти, а от кучмо, він же геній дерибану державного майна під назвою приватизація ще живий, але щось нікому ніякого діла до нього немає
показати весь коментар
27.01.2025 19:51 Відповісти
Кучма в Монако живет себе в свое удовольствие.
показати весь коментар
27.01.2025 21:35 Відповісти
Фатальна тупість це ти , вовошка
показати весь коментар
27.01.2025 19:40 Відповісти
буранінка, саме тупе, це -- бути розумним заднім умом.
показати весь коментар
27.01.2025 19:41 Відповісти
Боневтік тепер Янелох ЯНЕядерка! Готовить "чємоданчик" із червоною кнопкою....
показати весь коментар
27.01.2025 19:41 Відповісти
тупо розмінував все..тупо зробив дороги для вторгення...
показати весь коментар
27.01.2025 19:41 Відповісти
але його досі *******
найвеличнішим називають
показати весь коментар
27.01.2025 20:10 Відповісти
згоден...нажаль так
показати весь коментар
27.01.2025 20:24 Відповісти
Гарантії безпеки по прикладу Ізраїлю нам би підійшли.

Рада відмовилася просити у США статус основного союзника поза НАТО

Интересно и кто в этом виноват? Наверное Порошенко, со своей "монофракцией"?
показати весь коментар
27.01.2025 19:42 Відповісти
Народ який цю верховну раду вибирав. Який би не був конченний президент, наша верховна рада всіх переплюне!
показати весь коментар
27.01.2025 22:37 Відповісти
Нам не потрібно було будувати дороги замість виготовлення зброї і підготовки до війни, це було тупо
показати весь коментар
27.01.2025 19:42 Відповісти
Та не стримуйся, кажи вже яким боком до цього Порошенко!
показати весь коментар
27.01.2025 19:43 Відповісти
Тобі не треба було ракетну програму закатувати в асфальт!
показати весь коментар
27.01.2025 19:44 Відповісти
Йому народжуватися не треба було.
показати весь коментар
27.01.2025 20:47 Відповісти
А це не тупо?

показати весь коментар
27.01.2025 19:44 Відповісти
Ну коли який небудь артист толково виступав в театрі БЕЗ суфлера??. А тут ще й думати треба - а не текст ригати кожен день в бидлогнидофоні. Суфлер в нього є звичайно в жОПі - а от до текстів - багато питань - з якої столиці йому їх пишуть??
показати весь коментар
27.01.2025 20:03 Відповісти
Тупой всьо єщьо і єщьо ТУПЄЄТ?
показати весь коментар
27.01.2025 20:07 Відповісти
Коли буде суд над кучмою і його родиною за державну зраду - здачу ядерної зброї?
показати весь коментар
27.01.2025 19:44 Відповісти
"Гарантії безпеки по прикладу Ізраїлю нам би підійшли. Вони мають ППО, гроші та технології... Хотів би дізнатися про ці гарантії безпеки для нас", - зазначає президент. "зелений"ліпить "горбатого" знаючи ,що у 2021 році ВЗРада проголосувала ,по вказівці куйла і за його гроші, проти отримання Україною гарантій безпеки від США,аналогічно тим котрі має Ізраїль,а це "статус основного союзника США поза НАТО"
показати весь коментар
27.01.2025 19:44 Відповісти
Не треба було тебе обирати президентом, це було тупо. Бо не обери тебе мудрий нарід, в нас би вже були власні неядерні засоби стримування - дальнобійні крилаті та балістичні ракети, дальнобійні РСЗВ, завдяки яким ***** ніколи не пішов би на широкомасштабну війну.
показати весь коментар
27.01.2025 19:47 Відповісти
Тупо було тебе обирати.
показати весь коментар
27.01.2025 19:50 Відповісти
Іншими словами, якщо я здам Україну, то "Нє вінаватая я!"
показати весь коментар
27.01.2025 19:51 Відповісти
Його тепер видно по справах, що за один: кроку не ступить без ермака: а яяяя...
показати весь коментар
27.01.2025 19:51 Відповісти
А ви ЯЗ і не віддавали.
Ви тоді вчилися жити без піонерської краватки десь у зажоп'ї.

Ви віддали 20% України буквально 3 роки тому. Хоча краще б Ви і далі залишалися у своєму зажоп'ї.
показати весь коментар
27.01.2025 19:52 Відповісти
Правильно. І також тупо було пускати московитів на наш Південь з Криму !
показати весь коментар
27.01.2025 19:52 Відповісти
Він мав право на помилку!
показати весь коментар
27.01.2025 19:53 Відповісти
Дайте йому ще 100 днів! Він навчиться!
показати весь коментар
27.01.2025 20:05 Відповісти
Українським комуністам було непотрібно НАТО.
показати весь коментар
27.01.2025 19:52 Відповісти
Ну то ти б його віддав в 2019...
показати весь коментар
27.01.2025 19:55 Відповісти
От якби всі як я грали на роялі, косили від армії, паскудили український народ в бидлошоу - ОТОДІ - нам би ядерну зброю - ВЕСЬ світ був би настраханий. НІ - ми б ту зброю НЕ застосовували - ми б тоді (як і ВСЕ решта, включаючи Батьківщину) - просто і вигідно для СЕБЕ особисто ПРОДАЛИ (може і терористам). На жаль той, про кого ВЖЕ не можна погане казати - раніше встиг ВСЕ продати - на те він і ПЕРШИЙ. А шостий він і є шостий - маленький за ростом, мізками, справами, ЗАТЕ як на роялі грає і в мацквє в метро руліт - весь в корінь пішов!!!
показати весь коментар
27.01.2025 19:55 Відповісти
Чому ніхто не сидить за Маріуполь, Мелітополь, Попасну, Курахове, Авдіївку, Вовчанськ, ще сотні містечок?
Чому через 5 років ми так і не знаємо хто розмінував Чонгар?
Чи не хотіли б ви взяти участь в експерименті і спробувати прожити на 1500 гривень пенсії хоча б місяць?
Скільки грошей вам ще потрібно взяти з бюджету країни, щоб наїстися?
Чому прибічники Януковича сидять з вами в одній партії?
Чому всі ваші люди крадуть як не в себе і мають проросійські погляди?
Генерали, котрі зупинили ворожу навалу опинились в тюрмах та вигнанні, бо для вас вони загроза?
Яка ваша частка із розкрадання бюджету?
Чи будете ви, якщо вам доведеться опинитися перед судом, казати, що це помста чи політичне переслідування?
показати весь коментар
27.01.2025 19:57 Відповісти
Ми навіть офіційно не знаємо хто розстріляв Майдан.
показати весь коментар
27.01.2025 20:00 Відповісти
Російський спецназ.
показати весь коментар
27.01.2025 20:05 Відповісти
А можливо і кримський. Який потім на автобусах втік. Дерева то швидко спиляли з кульовими отворами.
показати весь коментар
27.01.2025 20:35 Відповісти
Розміновувачі Чонгару були любителями радянського кіно, зокрема фільму "Чичерін". Як пам'ятаємо на знак своєї миролюбності більшовицький дипломат Чичерін кинув з палуби корабля предмет, який на думку його співрозмовників, іноземних дипломатів, заважав встановленню миру. Він дістав з-під свого піджака пістолет, позбувшись демонстративно таким чином його. Про те, що в арсеналі в резиденції Чичеріна був цілий арсенал пістолетів та рушниць, Тупий та ще Тупіший не врахували, бо цього не показали в кіно.
показати весь коментар
27.01.2025 20:12 Відповісти
Про це зараз не говорить тільки німий. А толку? Минулого не вернеш. Треба з нуля знову розробляти ЯЗ, бо інакше України не стане.
показати весь коментар
27.01.2025 19:59 Відповісти
Справа не в ЯЗ, занадто багато в Україні кацабської шушери, які є ворогами українців мріючих про повне знищення української культури і українців
показати весь коментар
27.01.2025 20:30 Відповісти
Назвіть хоч одну ядерну країну, на яку хтось напав після Другої Світової? Навіть бідова Північна Корея на х*ю вертить Америку.
показати весь коментар
27.01.2025 20:40 Відповісти
США тоді дуже переживали за рашку, за розпад СРСР, вони були проти розпаду, тому несприймали Україну як незалежну державу, особливо представники "демократичної" партії. Тому проводилася політика - рашці все, Україні нічого.
показати весь коментар
27.01.2025 20:02 Відповісти
це не знімає їх відповідальність і провину
показати весь коментар
27.01.2025 23:34 Відповісти
Це посилює провину
показати весь коментар
28.01.2025 03:00 Відповісти
доходить як до жирафа ну дуже запізно. один в гробу , а другий шифрується *** його знає де
показати весь коментар
27.01.2025 20:03 Відповісти
Дурню ,її б США і рашка силою б забрали .
показати весь коментар
27.01.2025 20:04 Відповісти
Так і забрали
показати весь коментар
28.01.2025 02:35 Відповісти
Ты лучше за себя рассказывай, как вы все легли бы в Крыму, но не допустили бы захвата.
показати весь коментар
27.01.2025 20:08 Відповісти
Тупо було за 10 років війни не розпочати відновлення ядерної зброї. Продажні шакали при владі
показати весь коментар
27.01.2025 20:08 Відповісти
новина не повна, ось повний текст:

"Нам не потрібно було віддавати ядерну зброю. Це було тупо, абсолютно нелогічно", - заявив президент України в інтерв'ю італійському виданню Il Foglio.

Також він виступив із критикою на адресу експрезидента США Джо Байдена.
"Мені дуже цікаво, про що (президент Росії Володимир) Путін і (президент США Джо) Байден домовлялися у Швейцарії (на зустрічі влітку 2021 року). Історія покаже", - сказав Зеленський"

Зеленський, до речі, прекрасно поінформований про договорняк Байдена і хуьла в Женеві 16 червня 2021р. Настав час підірвати цю інформацію!
показати весь коментар
27.01.2025 20:08 Відповісти
Підривай, тільки відійди десь подалі від людей щоб не почаділи.
показати весь коментар
27.01.2025 20:12 Відповісти
А що було домовлено у Буковелі ой Омані з Патрушевим ?
підривай нас
показати весь коментар
27.01.2025 20:19 Відповісти
Может Украина хотела понравиться Америке.
показати весь коментар
27.01.2025 20:09 Відповісти
Яке воно жалюгідне та кончене ця зелена гнида, най тебе шляк трафить.
показати весь коментар
27.01.2025 20:13 Відповісти
о знову дурне про яо згадало
показати весь коментар
27.01.2025 20:17 Відповісти
От якби та каби в роті росли гриби.
показати весь коментар
27.01.2025 20:23 Відповісти
Ну не кажи, каби нам потрібні)))
показати весь коментар
27.01.2025 20:24 Відповісти
Тупо було її утримувати не маючи ресурсів на відновлення боєголовок. Тупо було скорочувати армію і продавати зброю. Це було тупо . Чи ти зараз ядеркою махав би дурник?
показати весь коментар
27.01.2025 20:23 Відповісти
Нам не потрібно було закривати всі оборонні програми, скорочувати Армію, розміновувати Чонгар, готуватись до шашликів - це було не просто тупо, а злочинно.
П І З Д О Б О Л І Щ Е 😡😡🙁
показати весь коментар
27.01.2025 20:33 Відповісти
Тупо мати такого тупого ************.
показати весь коментар
27.01.2025 20:58 Відповісти
Ідіот. Просто клінічний ідіот.
показати весь коментар
27.01.2025 21:10 Відповісти
За президенства Леоніда Кравчука Україна не приєднувалась до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї, і цим наражалась на фактичну міжнародну ізоляцію.
«Питання так стояло: або зберігаємо ядерну зброю і залишаємося прив'язаними політично, економічно, в воєнному сенсі до Росії і залишаємось сам-на-сам з Росією при негативному ставленні США. Тобто, опиняємось в ситуації міжнародної ізоляції».

Отримавши незалежність, Україна отримала на своїй території:

176 міжконтинентальних балістичних ракет: 130 рідкопаливних СС-19 (по шість боєголовок кожна) та 46 твердопаливних СС-24 (по десять боєголовок кожна)

:
стратегічні бомбардувальники Ту-95МС та Ту-160 (від 30 до 43);
від 1514 до 2156 ядерних боєзарядів для стратегічної зброї;

від 2800 до 4200 тактичних ядерних боєзарядів.
показати весь коментар
27.01.2025 21:20 Відповісти
Україна отримала компенсацію за ядерний потенціал. Десь 980 мільйонів доларів паливом для атомних станцій, а за передані Росії стратегічні ядерні бомбардувальники була списана частина українських газових боргів Росії.

Bартість лише збагачених урану та плутонію у ядерних боєголовках тягнула на десятки й десятки мільярдів доларів, але Росія на компенсаційні поступки не йшла - час працював на неї - чим довше Україна тягнула з ядерними роззброєнням, тим більше проблем у неї з'являлось.
показати весь коментар
27.01.2025 21:23 Відповісти
Тоді в Україні була енергетична криза - не рідкістю на початку 1990-х були так звані «віялові» відключення - коли цілі області в певні години дня сиділи по черзі в темряві без світла через його брак. Плюс росли газові борги, і Москва вже тоді, наголошують фахівці, почала використовувати газ як політичну зброю проти України, тиснучи на неї.

Також збереження ядерної зброї було б дуже дорогою справою - чи готові були українці терпіти злидні і економічні негаразди заради власних ядерних ракет? Рівень патріотизму тоді був не такий як, скажімо, після Революції гідності - в 1990-ті роки тоді ще пострадянські люди активно голосували на виборах за проросійських комуністів…
показати весь коментар
27.01.2025 21:24 Відповісти
Теоретично, стримати Росію могла б тактична ядерна зброя - але от її якраз Росія швидко і неафішовано вивезла з України на свою територію у травні 1992 року. А залишились якраз після цього стратегічні балістичні ракети з ядерними боєголовками, націлені на США й інші країни НАТО, і стратегічні бомбардувальники, націлені на виконання завдань саме за океаном.
показати весь коментар
27.01.2025 21:27 Відповісти
тільки не в травні 92-го, а до травня 92-го.
показати весь коментар
27.01.2025 21:56 Відповісти
Може краще не треба було йти у президенти?
показати весь коментар
27.01.2025 22:14 Відповісти
Не, такие люди никогда не признают свои ошибки, у них всегда все вокруг виноваты...
показати весь коментар
27.01.2025 22:20 Відповісти
Летува Латвия и Эстония не имели ядерного оружия, сейчас они в НАТО и в ЕС. У Украины был такой же шанс.
показати весь коментар
27.01.2025 22:23 Відповісти
Хто там поближче, дате йому у вухо. щоб не робив з себе розумного
показати весь коментар
27.01.2025 22:30 Відповісти
Уряд та численні чиновники повинні працювати на державу,а не на особисте збагачення.
Мають функціонувати державні інститути...,як у цивілізованих країнах.
показати весь коментар
27.01.2025 23:00 Відповісти
Якби її не віддали, її просто продали би як гвинтокрили, танки, літаки, ракети і її, ЯЗ, Україна все одно не мала би!
Яз може існувати тільки в країні де можливий контроль за нею.
показати весь коментар
27.01.2025 23:01 Відповісти
Хуцпа.
показати весь коментар
27.01.2025 23:39 Відповісти
Чепуха,а шашлыки нужно было обещать?
показати весь коментар
28.01.2025 00:10 Відповісти
Нам протрібно було тричі подумати у 2019 році, коли ставили галочку у бюлетні. То все наслідки 2019 року.
показати весь коментар
28.01.2025 00:17 Відповісти
Бо вас вважали дикунами та запроданцями. Керівництво тоді легше було купити, чім схилити до демократії.
Тупо про це соплі жувати, коли шашлики вже холодні.
показати весь коментар
28.01.2025 00:38 Відповісти
Тонко натякнув на часи президентства Кравчук/Кучма , з останнього за віком вже не спитають . Своїх про@бів в оборонці ніколи не признає звісно .
показати весь коментар
28.01.2025 01:36 Відповісти
и кравчук и кучма говорили, что выбора не было. США бы нас сожрали.
показати весь коментар
28.01.2025 05:14 Відповісти
Гарантии безопасности,которые должен нам предоставить запад по версии Зегевары-это ПВО,технологии и деньги,которые он вместе со своей зеленой бандой может безнаказанно п@здить.
показати весь коментар
28.01.2025 09:20 Відповісти
А розміновувати Чонгар?
показати весь коментар
28.01.2025 16:39 Відповісти