12789 відвідувачів онлайн
10 082 234

Мир в Україні може бути досягнутий за 100 днів, - Келлог

кіт,келлог

Спецпредставник президента США Дональда Трампа щодо України Кіт Келлог заявив, що розраховує на прогрес у врегулюванні війни в Україні вже в найближчі 100 днів.

Про це він повідомив в ефірі Fox News, інформує Цензор.НЕТ.

"Думаю, у нас є хороший, надійний план, щоб просунутися вперед, почати говорити і працювати над цим", - зазначив Келлог.

За його словами, він хотів би бачити чіткий результат уже через три місяці: або перемир'я, або стабільний мир. Політик наголосив, що процес має бути швидким, на відміну від Афганістану, де переговори затягнулися на чотири роки.

"Мені хотілося б за 100 днів визначити, де ми перебуваємо: або на стадії перемир'я, або міцного миру", - зазначив він.

Келлог підкреслив, що припинення війни в Україні відповідає інтересам не лише Києва й Москви, а й США та всього світу. 

"Трамп знає, де чинити тиск. І більш важливо те, що він створить важіль тиску як на українців, так і на росіян", - запевнив Келлог.

Топ коментарі
+31
показати весь коментар
01.02.2025 10:31 Відповісти
+24
Як вони там переживають за інтереси москви...
показати весь коментар
01.02.2025 10:06 Відповісти
+17
А формула мира нашего предводителя превращается в пустой звук
показати весь коментар
01.02.2025 10:08 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
США ні з ким і не воювало.
показати весь коментар
01.02.2025 10:27 Відповісти
В якому місці?
показати весь коментар
01.02.2025 10:46 Відповісти
На ***** він буде чинити, тому що від тиску на нас він ніякої користі не отримає.
показати весь коментар
01.02.2025 10:48 Відповісти
Хто вам сказав що нема?
показати весь коментар
01.02.2025 10:51 Відповісти
Тиснути на обидві сторони.
показати весь коментар
01.02.2025 10:57 Відповісти
чому, можна замиритися на відомих умовах, демілітаризація та позаблоковість України, з ліквідацією військової промисловості та переплавкою всього, що більше за ручну зброю, тоді захоплення територій припиниться (все цікаве вже захопили)
показати весь коментар
01.02.2025 11:02 Відповісти
только вся донецкая это минимум года полтора,и то если у нас будут одни лопаты )покровск,торецк мейби за 3 месяца дожмут и пару сел за ними,не более,это при максимуме их кпд.
показати весь коментар
01.02.2025 11:08 Відповісти
Ну що ж, подивимось, що вони зароблять на енергоресурсах в ближчі місяці. Хоча правди ради в них нафтогазові доходи у відсотковому еквіваленті з кожним роком падають і становлять вже менше 30% від загального числа, колись стабільно було біля 50
показати весь коментар
01.02.2025 11:15 Відповісти
Трампу насрати хто на кого пішов так само як і іншим, йому треба зупинити війну. Все.
показати весь коментар
01.02.2025 11:55 Відповісти
На жаль, в ЗСУ теж є 300-ті і 200-ті, а замінювати їх майже ніким, бо всі, хто хоч якось хотів воювати, були мобілізовані в перші два роки повномасштабної війни, а інші чим далі, тим частіше тікають.

Відправляти всіх силовиків на фронт ніхто не буде, бо їх також ніким замінити, а без них почнеться хаос з найнижчих рівнів (масові грабежі, важкі тілесні ушкодження, вбивства і т.д.), це розуміють всі, у кого є розум.

Я знаю, що абсолютна більшість чиновників - дармоїди, але там подібна ситуація - без них елементарні питання перестануть вирішуватись взагалі, бо навіть якщо набрати замість них людей з вулиці - їм знадобиться півроку, щоб "в'їхати" в тему, а якщо мобілізувати "дармоїдів" потроху, поступово, то темпи мобілізації залишаться такими ж, бо хоча дармоїдів чимало, але все одно їх не мільйони і вже постане просте питання - чим працівник районної адміністрації гірший за працівника кол-центру приватної компанії?

А ще ж є проблема озброєння. Трамп за ці 100 днів хоче дати нам зрозуміти, що чим далі - тим буде гірше і треба погоджуватись на значні поступки #уйлу і його терористам.
показати весь коментар
01.02.2025 11:59 Відповісти
Не буде ніякого "зупинення"!
Можеш заскрінити.
показати весь коментар
01.02.2025 12:27 Відповісти
ой пля...
показати весь коментар
01.02.2025 12:29 Відповісти
Знаєте, я думаю що, для то щоб дати зрозуміти відморозкам (росії) ще ясніше свою рішучість і непередбачуваність, треба стати таким самим, а може навіть ще більшим відморозком ніж кацапи і КО і тоді вони будуть розуміти, що з Америкою в такі ігри як з Європою грати не варто і це або зупинить хаос який посіяли кацапи і допускали попередні адміністрації в Америки та НАТО, або призведе до перерозподілу світу на зони впливу чим зараз кацапи й займаються
показати весь коментар
01.02.2025 12:31 Відповісти
Щось не виглядає він на людину без розуму, в нього було багато різнонаправлених бізнесів, щоб вести всі треба мати якесь мислення...

Просто маю думку що цілі у нього інші а то все решта то медійна кампанія...
показати весь коментар
01.02.2025 12:41 Відповісти
Я думаю трампушка знайде що запропонувати пукіну, той погодиться на запропановане чи в нього небуде вибору,десь так,може це хибна думка ,але остання риторика багатьох можновладців,навіть сросійських,на це вказує,якщо це все хибне то для України почнуться дуже погані часи,навіть в порівнянні з тими що зараз.
показати весь коментар
01.02.2025 12:43 Відповісти
Извините, но у вас проблемы со зрением.
показати весь коментар
01.02.2025 12:45 Відповісти
не смешите)если первая ракета хотя бы до половины океана долетит уже успех,кацапы обречены на уничтожение всего впк за недельку,это даже упоротый алконафт медведев осознает.******** впк и не надо никаких абрамсов на красной площади)это еще стало понятно до лета 2022,а когда начали сбивать меговундервафлю телевизионую кинжал то тогда думаю амеры раздуплились за блеф и доктрину военную переписали)
показати весь коментар
01.02.2025 12:47 Відповісти
В штатах президен нічого не вирішує, задайте собі питання чому там стільки років дві партії... Там є багато захисних механізмів від цього... Така зараз політика їх еліти...
показати весь коментар
01.02.2025 12:55 Відповісти
А хіба не Радбез ООН вибирав секретаря, хіба не весь світ у складі генеральної асамблеї ООН з 193 країн затверджував Гутерреша?
Індія нікчеми, Китай нікчеми, Саудівська Аравія нікчеми, Бразилія нікчеми, у майбутньому Турція нікчеми? Хто ж тоді ми у зрівнянні з ними? Якось ну дуже егоцентрично звучить.
показати весь коментар
01.02.2025 13:05 Відповісти
А де вам пропонують капітуляцію? Це тільки звучить від зелеботів. Ви спочатку прочитайте, що таке капітуляція, а то пхаєте це слово усюди не розуміючи його значення.
Капітуляція - роззброєння всіх військових і їх здача на милість переможцю без будь-яких попередніх умов. Держава втрачає суверенітет, а її керівництво призначається від імені країни перед котрою капітулюють. При цьому переможці визначають майбутнє політичне врегулювання, виробляють конкретні санкції, види і форми політичної та матеріальної компенсації понесених витрат, а також визначають та притягують до відповідальності злочинців.

Ви спочатку розберіться, що вам пропонує світ, а потім порівняйте це з самим визначенням капітуляції.
показати весь коментар
01.02.2025 13:50 Відповісти
Так оце ж і є курячі мізки.
показати весь коментар
01.02.2025 14:16 Відповісти
А далі Трамп отримає те що він хоче, Канаду, Гренландію, Мексику, Панамський канал.
Китай Тайвань. РФ ту частину України, яка входила у склад імперії.
І настане мир у світі...
показати весь коментар
01.02.2025 14:25 Відповісти
А тепер порівняйте бюджет та озброєння російської федерації і Чечні, під час чеченської війни...і Чечні тоді взагалі ніхто не допомагав.
показати весь коментар
01.02.2025 14:33 Відповісти
А х..й йому по самі гланди!!! Ну налогі підніме для Канади і Євросоюзу, так і вони теж можуть підняти налогі, а решта, в нього кішка тонка!!! Балабол він, це факт!!!
показати весь коментар
01.02.2025 15:34 Відповісти
Таке враження, що там зібрався театр з єпанутими акторами
показати весь коментар
01.02.2025 15:36 Відповісти
Не факт, що це будуть саме кацапи
показати весь коментар
01.02.2025 15:50 Відповісти
З слів представника трампа про війну неслова конкретики хто її розвязав.Дуже нагадує сллова одного з "менеджерів" ЗЕ наприкінці 2018 одному з кацапських видань.Тіки він казав що Україна воює сама з сабой.Його призвіще починається на букву К.
показати весь коментар
01.02.2025 15:55 Відповісти
В мене йшлося про коаліцію другої світової, можливо я це не доніс до Вас. Але тепер не так, я розумію.
Ну добре, бюджет москви майже такий як бюджет України, то що пропонуєте: лягти, розслабити булки і благати "путін введи"?
показати весь коментар
01.02.2025 15:56 Відповісти
То що вже й помріяти не можна? Про СРСР теж ніхто подумати не міг, а он як вийшло...
показати весь коментар
01.02.2025 15:57 Відповісти
If you never call anyone your enemy and avoid rash statements, you can position yourself as a mediator and take credit for whatever outcome, as long as the fighting stops. Watching your mouth when it matters is always a good policy, both on the streets and in big politics. Trump has mastered this art to perfection.
показати весь коментар
01.02.2025 16:46 Відповісти
"розслабити булки і благати "путін введи"?" це вже капітуляція. Але капітуляцію Україні ніхто не пропонує.
Вирішення криється у відповідях на питання:
- Відвоювати кордони 91-го року можемо? Чи можемо відвоювати, те що втратили учора, сьогодні і втратимо завтра?
- Воювати ще 5 років можемо? Хто стане сильніше під час війни на виснаження? Чи є для нас перспективи у війні на виснаження при нульовому виробництві важкої техніки і далекобійної зброї (ракети, балістика по виробничим потужностям)?
- Що для військово-політичного керівництва є цінністю, за яке воно готове поставити усе на "зеро" і кинути у жорна війни сотні тисяч людей, економіку, інфраструктуру, територію і майбутнє наших поколінь ?
- Яка кінцева мета умовної війни до тла? І чи готове суспільство добровільно до війни до тла?
- Будь-яка війна закінчується перемовинами. Чи буде, умовно, через 5 років такої війни наша позиція сильніша за сьогоднішню? Чи є наша позиція сьогодні сильніша чим наприкинці 2022р.?

Небезпечна відповідь, коли цими цінностями виявляться гроші для військово-політичного керівництва.
показати весь коментар
01.02.2025 18:13 Відповісти
І чим все закінчилось для Чечні війна до тла? Що залишило чеченцям іхнє військово-політичне керівництво? Хто наново відбудовував Чечню десятки років?
Там хоч не було примусової мобілізації для війни до тла від політичного керівництва та врешті зберегли людей та культуру.
показати весь коментар
01.02.2025 18:22 Відповісти
ну вибачайте, як є... А ви в який клас ходите? МІй син такі запитання ставив десь в 5-6 класах, потім розібрався
показати весь коментар
01.02.2025 18:31 Відповісти
СРСР зі своїми світовими амбіціями став економічним банкротом, 80-і усі пам'ятають з дефіцитом у всьому, а ріст ВВП у 80-і був майже нульовий.
показати весь коментар
01.02.2025 18:33 Відповісти
В тебе російська точка зору, що підтверджується нерозумінням значення українського слова тло. А загалом, то під час війни з росією проводиш деморалізацію українського населення на користь російської федерації.
показати весь коментар
01.02.2025 18:39 Відповісти
Це ви на свою вподобу вибудували у своїй уяві геополітичний трикутник з осями зла (щось ті осі навіть не можуть разом воювати)і навіть вже там щось розпланували. Чому я маю його сприймати і реагувати на нього?
показати весь коментар
01.02.2025 18:41 Відповісти
Какой еще треугольник? Есть блок демократических стран, включая Украину - это одна ось. И есть блок авторитарно-диктаторских, а также им сочувствующих - это другая ось, ось зла. Вы предлагаете капитулировать перед второй. Никакой "сказочности" в дихотомии добра и зла нет. Нынешняя война четко показала, кто стал пyтлеровской россии врагом, кто другом, кто "сочувствующим" и т.д. А пyтлороссия - это зло в чистом виде.
показати весь коментар
01.02.2025 18:52 Відповісти
Деморалізацією суспільства займається смарагдове військово-політичне керівнитцво, а ви намагаєтесь переводити стрілки.
У вас проблеми з розумінням сполучення "до тла"?
Ну добре, пояснюю цей вжиток для малорічних:
- повністю знищити, нічого не залишаючи.
Схожі вираження: до нитки; до цурки; під ніготь; пустити під ніж; стерти на порох.
Тло - один із вжитків у розумінні основа чогось, загальна основа на чому здійснюється щось інше.
показати весь коментар
01.02.2025 18:58 Відповісти
смарагдове військово-політичне керівнитцво говорить те ж саме, що й ти.
показати весь коментар
01.02.2025 19:06 Відповісти
Яка кінцева мета умовної війни до тла? - знищення русскава міра. Ти проти знищення русскава міра, чи за?
показати весь коментар
01.02.2025 19:07 Відповісти
А ти згоден, що з 1921 по 1991 рік була російська окупація України і росіяни були окупантами?
показати весь коментар
01.02.2025 19:08 Відповісти
Вибачте, а Данія, котра боїться США більше Китаю через Гренландію, це одна вісь, чи це різні осі? А Іран котрий відмовляється визнавати Крим і ТОТ частиною росії це теж одна вісь, яка готова воювати разом проти демократичної осі? А нещодавно Сирія -росія це теж одна вісь була? Та чому один союзник вирішив не рятувати іншого? А Туреччина з незмінним Ердоганом до якої осі відноситься? А до нещодавно Грузія вже до якої осі у вашому світоуявленні відноситься?
Чому демократичні осі продовжують торгувати з віссю зла росією, та продовжують постачати туди підсанкційні товари. Чому купляють нафту, газ і т.д. Чому Китай дотримується багатьох санкції введених США по світу щодо росії? Це ж наче різні осі? Чому Китай не постачає танки, гармати, снаряди, ракети, балістику до свого союзника, який готовий це вже купувати навіть у Кореї?
Питання риторичні, які не потребують відповіді, бо це належить до вашого світосприйняття. Я його не сприймаю і вважаю, що світ побудовано на дещо інших засадах - в міждержавних відносинах є тільки державні інтереси. Немає там об'єднання за принципом добра та зла.
показати весь коментар
01.02.2025 19:29 Відповісти
Ну так вперед, чому прилип варенням до дивану?
показати весь коментар
01.02.2025 19:33 Відповісти
Незручне для тебе питання задав? ти за війну до останнього русскава, чи проти?
показати весь коментар
01.02.2025 19:35 Відповісти
1.Ну так в США к власти пришел трамп, который собрался ломать отношения с союзниками, что он уже начал делать на первом сроке. Причем были доказательства вмешательства в выборы со стороны рашки, но ходу расследования не дал сам трамп, как и отказался налагать "адские " санкции. трамп - это "крот" пyтлера, а значит работает на стороне оси зла. 2. Признание Ираном Крыма и т.д. значительно менее существенно его военной поддержки роssии. Да, это часть оси зла. 3. Конечно. 4. Потому что у союзника дела плохи на украинских (и не только) фронтах. Не до Сирии ему. Неужели вы этого не понимаете? Сомневаюсь, просто дурачка валяете, как все боты делают. 5. Эрдоган пытается лавировать, но в целом он скорее на стороне оси зла, это однозначно. 6. Нынешняя Грузия в лице его прокaцапской власти фактически дрейфует в сторону оси зла, но есть шансы повернуть в другую сторону. 7. Отчасти это не так, отчасти у них нет другого выхода, отчасти потому что недальновидны и т.д. 8. Потому что Китай экономически сильно зависит от торговли с осью добра (что не меняет его концептуального к ней отношения со всеми вытекающими). 9. Дело нисколько не в "личном мировосприятии", а в объективной реальности, которая - одна на всех. Вы хотите свести все отношения в мире исключительно в плоскость "борьбы интересов" - это как раз кстати и есть мечта ***** и ему подобных. Чтобы никаких там "ценностей, прав, свобод, принципов" и т.д. А только интересы. Нет, этот этап в истории человечества, полный крови, уже в прошлом. Мир наконец понял, что торговать и пренебрегать ценностями - в итоге будет себе дороже.
показати весь коментар
01.02.2025 20:09 Відповісти
Ну от, ви самі й підтвердили, що немає ніяких осей зла чи добра, а є лише державні інтереси що дрейфують залежно від вигоди у співробітництві. В короткостроковій перспективі країні вигідно співпрацювати з одними (приклад Грузії чи Вірменії) згодом з іншими. В країнах змінюється політичне керівництво, а разом з цим можуть змінюватись інтереси в співробітництві. Так, все грунтується на боротьбі інтересів, великі та сильні країни можуть та намагаються фізично зсувати кордони можливостей. Не потрібно сюди вплітати права, свободи, принципи, бо у світі багато прикладів коли демократичні країни тісно співпрацюють з країнами, де ці принципи геть не працюють. Приклад Саудівська Аравія, де досі править монархія, людям рубають руки, голови, забивають камінням, жінки обмежені в правах. Але все це не заважає США тісно співпрацювати з ними. Бо співпраця йде не за принципами прав чи свобод, чи світоуявлення, а за принцип політичної, економічної, безпекової вигоди.
Приклад росія-Сирія лише підтверджує, що усілякі історичні союзи за принципами спорідненості диктаторських форм правління, загальних політичних цілей - все це до певного часу випробувань, і настане мить, коли буде вирішуватись чи вигідно далі співпрацювати чи радше все покинути.
Чому ви вважаєте, що Трамп належить до якоїсь вашої "вісі зла". Трамп думає про свою країну і що вигідно їй і що він може змінити у світі на користь своєї країни.

Є така країна, Куба, яка свого часу теж думала, що вони пуп землі, що світ обертається навколо них під час карибської кризи. Натомість все закінчилось тим, що великі країни (як ви кажете, належали до різних осей зла та добра) домовились між собою, бо так стало вигідно, а цю маленьку перепону вижбурнули на узбіччя занедбання. Сьогодні ти союзник по "осі" належиш до соціалістичного червоного табору, сповідуєш принципи комунізму там маєш комуністичну диктатуру, а завтра тебе викидають на узбіччя, бо міждержавні інтереси змінились.
показати весь коментар
01.02.2025 21:42 Відповісти
Никакого противоречия в параллельном существовании "осей зла и добра" и государственных интересов нет. Вопрос действительно в том, насколько ценности перевешивают интересы. пyтлеровское вторжение 24.02.2022 (кстати говоря идущее абсолютно вразрез государственным интересам paшки) предполагало в том числе (с точки зрения *****), что Запад не будет особо помогать Украине, не будет разрывать экономические связи с рашкой, накладывать на неё санкции (которые также бьют по экономике ЕС). Но тем не менее это произошло. То есть не всё и не всегда решают только интересы. Есть еще ценности. Таким как пyтлер или тот же трамп этого не понять, потому что оба - моральные деграданты и очень плохие стратеги. Что касается Саудовской Аравии, то после убийства там журналиста Джемаля Хашогги отношения с США при руководстве Байдена очень испортились. трамп само собой готов закрывать глаза на что угодно. Он например ни разу не осудил агрессию рашки или хотя бы одно из многочисленных военных преступлений рашистов. Да, подобное существует в мире, но еще раз повторю - это не норма, это и есть зло. Вы - нормализуете зло.
показати весь коментар
01.02.2025 22:02 Відповісти
Проблема в тому, що ви намагаєтесь міжлюдські відносини ототожнити до міждержавних, але це не працює.
Не може бути дихотомії зла та добра, як в казочках. Як вам пояснити, у міжлюдських відносинах багатьом зрозуміло де добро чи зло, де порушення закону, а де не має. Але є випадки коли трапляється порушення закону за сумлінням. Людина поступила правильно за моральними принципами, але порушила закон та має нести відповідальність. Людина зробила зло? За якими визначенням норм вона зробила зло, за законодавчим чи за моральними? Чи може бути по різному нормалізоване зло на законодавчому рівні серед усіх країн? Бо в одній країні поступок не веде до відповідальності, в іншій - цілком. В одній країні не можна рубати людям голови як найвищу кару, в іншій -а чому б і ні. В одній країні на законодавчому рівні можна виготовляти наркотичні речовини, в іншій - тюрма.
От тепер уявіть це на міждержавному рівні, тільки не має того, хто буде притягати до відповідальності.
Коли Ізраїль кидає однотонний КАБ у густонаселений квартал під яким знаходиться бункер, в рамках відповіді на терористичну атаку і притягнення до відповідальності злочинців, то це як визначити злом чи реалізаціює справедливості?
показати весь коментар
01.02.2025 22:31 Відповісти
Ну то есть с вашей точки зрения ни добра ни зла не существует, ни хорошего, ни плохого. Всё относительно. Всему, даже в любом преступлении можно найти обоснование, интерес, выгоду и т.д.? А это значит, что никакой принципиальной разницы между теми например, кто поддержал Украину в этой войне и теми, кто встал на сторону роssии, нет? Просто каждый выбрал сторону согласно исключительно своим "государственным интересам" и не более того? Так? Если так, то мне с вами беседовать не о чём. Вам к людоедам и деградантам вроде трампа и путлера.
показати весь коментар
01.02.2025 23:03 Відповісти
підари вони, а не партнери
показати весь коментар
02.02.2025 00:07 Відповісти
Пока кроме детских попыток надавить на союзников чтобы те поддались своим врагам во имя мира (а на кой хрен такой мир где враги торжествуют и им пользуясь готовятся тебя добить) - сплошная болтовня. Можно смело забить болт на лепет трампа и апеллировать к здоровым силам в Конгрессе. Трамп типичный пораженец желающий мира любой ценой.
показати весь коментар
02.02.2025 08:19 Відповісти
Добро та зло є в міжлюдських відносинах. В міждержавних його немає, бо союзи та партнерство між країнами створюються за іншими принципами. Коли людина робить зло іншій то це запам'ятовується на все життя. В міждержавних відносинах все може перевернутись з приходом інших політичних сил, буквально за 5 років. Скільки фашистська Німеччина наробила горя людям, а вже через 10 років після війни, це вже цілком повноправний демократичний партнер у відносинах. Не забувайте, що у другій світовій війні теж був союз між СРСР (диктаторсько-репресивна форма правління) та з США-Британією (демократична форма правління з правами та свободами людей) Та й Ялтинська конференція щодо розподілу світу була теж між ними. Чомусь визнаний штучно створений геноцид населення в СРСР не завадив американцям ручкатись та фотографуватись, щиро посміхаючись, зі Сталіним.
Ще раз, немає добра та зла в міждержавних відносинах, є тільки інтереси.
показати весь коментар
02.02.2025 12:39 Відповісти
Да я уже понял, что у вас людоедские взгляды, можете не стараться. Вам элементарной этике международных отношений еще учиться и учиться. А до тех пор можете общаться с путинистами или трампистами, они вам ближе.
показати весь коментар
02.02.2025 15:18 Відповісти
Погляди на державні союзи та партнерство в мене такі, які є в міждержавних і дипломатичних відносинах. А ви намагаєтеся притулити горбатого до стіни, переносячи людські відносини на державний рівень. Вас би в будь-якому університеті міжнародних відносин висміяли б за такий погляд ще на 1-му курсі. У вас явні прогалини в освіті.
Не потрібно визначати мене, бо ви мене не знаєте. Ви знову займаєтесь ототожнюванням того, що вам не зрозуміло.
показати весь коментар
03.02.2025 18:30 Відповісти
Він точно такий підлобузник Трампа яких багато у Зеленського.
показати весь коментар
01.02.2025 10:09 Відповісти
А Ізраїль, скажімо, це Захід? бо надто вже розмите поняття...
показати весь коментар
01.02.2025 10:16 Відповісти
3.14еть не мешки ворочать.
показати весь коментар
01.02.2025 10:17 Відповісти
Ще раз всім на всіх наплювати. Є тільки власні інтереси. Ізраілю до фонаря, що там робится за межами зони їх інтересів.
показати весь коментар
01.02.2025 10:18 Відповісти
пукіну дали час для того щоб він за 100 днів міг захопити більш терріторій,а потім буде зупиненя бойових дій по лінії фронту,що встиг захопити ( що встигли віддати ригозелені) то твоє.Далі вибори в Україні та почнеться саме цікаве,доля України буде залежити від розуму Українців,але як показав 2019 рік розуму у Українців немає,тому Українці напевне ще раз зроблять себе самі,сзроблять собі суіцид.
показати весь коментар
01.02.2025 10:35 Відповісти
Зате який гучний! Нарід у захваті...
показати весь коментар
01.02.2025 10:36 Відповісти
Україна тут ні при чому. Трамп вважає що зупиняє агресію рашки. Тобто він герой. Тому що ця війна всім набридла, крім європейців, які все одно нічим не допомагають.
показати весь коментар
01.02.2025 10:43 Відповісти
Вони це кожні два тижні повторюватимуть?
показати весь коментар
01.02.2025 10:49 Відповісти
Трамп знає, де чинити тиск. І більш важливо те, що він створить важіль тиску як на українців, так і на росіян"
показати весь коментар
01.02.2025 10:50 Відповісти
Цілий рік вже атакуємо їхні НПЗ, а толку? Нафтогазові доходи у 2024 склали 11,1 трлн рублів,тпротів 8,9 у 2023
показати весь коментар
01.02.2025 10:50 Відповісти
Експорт бензину вже відновили?
показати весь коментар
01.02.2025 10:51 Відповісти
Але охороняють Саудитів американські військові.

Кацапи вже з сиріею дружили.
показати весь коментар
01.02.2025 10:53 Відповісти
Викресли "чи".
показати весь коментар
01.02.2025 10:53 Відповісти
Партнери бажають закінчення банкету, а не його продовження, враховуючи, що грошовий тягар лежить на них.
Швидкість озброєння та підготовкка 14 бригад тільки це підтверджує.
показати весь коментар
01.02.2025 10:57 Відповісти
та ***** його *******
показати весь коментар
01.02.2025 10:58 Відповісти
Якщо врахувати інфляцію, то ніякого збільшення там нема.
показати весь коментар
01.02.2025 10:59 Відповісти
Нащо саудитам валити ціни на нафту, якщо в них бюджет цілком залежить від нафтових доходів? Стрельну собі в ногу на догоду іншим?
показати весь коментар
01.02.2025 10:59 Відповісти
#божеякекончене!
ВважаєТЕ, що скажений звір стане вегетаріанцем і перемир"я його влаштує?
Перепочине, за цей час усіх нелояльних зачистить, і з натхненням рвоне на країни ЄС.
В армії нападника і вам місце приготоване вже(
показати весь коментар
01.02.2025 11:02 Відповісти
КНДР вже стало? Хочеш бути ізгоем як КНДР? Ну удачі
показати весь коментар
01.02.2025 11:04 Відповісти
В ******** війнах це не працюе.
показати весь коментар
01.02.2025 11:05 Відповісти
Може буде а може не буде
показати весь коментар
01.02.2025 11:06 Відповісти
Бо є свої плюшки від закінчення війни. А вам хтось надав плани і терміни сво? Відсутність планів сво говорить лише про те, що можуть заявити про досягнення цілей і перемоги у будь-який рік.
Ну от я, наприклад знаю, що в росії пообіцяли спортсменам до 2028 року повернення на міжнародні виступи, бо там теж питають що їм робити, адже кар'єра спортсмена обмежена у часі молодості.
показати весь коментар
01.02.2025 11:07 Відповісти
Хто обговорює , шизоїди на пропагандистських передачах ? Ну так у них робота така . Вони й - Кієв за трі дня обговорювали . У них он навіть жоден дрон - за 3 роки війни не долетів до нафтобаз і НПЗ ,, лише обломкі . Менше слухайте .
Це ж звичайна пропаганда , вона з реальністю не має і ніколи не мала нічого спільного . Згідно пропагандистських методик - плебсу не можна говорити про невдачі , тільки про побьєди . Якщо не про реальні , так про віртуальні . І так повсюди .
показати весь коментар
01.02.2025 11:07 Відповісти
Тільки наявність тестикул ще не є ознакою ЧОЛОВІКА.
показати весь коментар
01.02.2025 11:09 Відповісти
На обидві - це прекрасно. Тільки для цього треба забути, а хто ж пішов війною на кого. Якась патологічно гамериканська забудькуватість…
показати весь коментар
01.02.2025 11:14 Відповісти
Інфляція біля 10% а ріст нафтогазових доходів без урахування інфляції більше 20%
показати весь коментар
01.02.2025 11:16 Відповісти
Ото ви тішите оточуючих казковою дихотомією добра та зла. Ви ніяк не можете усвідомити, що в міждержавних відносинах немає ніякого добра та зла, а є лише державні інтереси. Це не з тим терористом ручкався та кланявся ледь не у ноги генеральний канцлер ООН? Це не з тим терористом зустрічаються лідери союзу БРІКС в казані у 2024? Це не з представниками терористів був з'їзд G20 в Бразилії?
показати весь коментар
01.02.2025 11:17 Відповісти
То буде не закінчення банкету а маленький антракт. У другій частине за банкетний стіл сяде не тільки Украхна, Раша, Чучхе та Іран но і ті партнери яки зараз мають бажання вже закінчити першу частину ну звістно і Піднебесна, Південа Корея та Японія.
показати весь коментар
01.02.2025 11:19 Відповісти
Сторінка 1 з 3