4350 відвідувачів онлайн
12 822 360

Чоловік в ТЦК Чернівців помер через гостре порушення серцевої динаміки. Тілесних ушкоджень не виявлено, - судмедексперт Бачинський

Смерть в ТЦК

Військовозобов'язаний, який 7 лютого 2025 року помер на території ТЦК у Чернівцях, мав ішемічну хворобу серця та гостру серцеву недостатність. Смерть наступила внаслідок гострого порушення серцевої динаміки.

Як інформує Цензор.НЕТ, про це повідомив у коментарі місцевому виданню molbuk.ua керівник державної спеціалізованої установи Чернівецького обласного бюро судовомедичної експертизи МОЗ України Віктор Бачинський.

За словами Бачинського, у померлого було ожиріння третього ступеня.

"Під час проведення розтину експерти встановили, що у даної особи була ішемічна хвороба серця та гостра серцева недостатність. Смерть наступила внаслідок гострого порушення серцевої динаміки", - повідомив керівник бюро судовомедичної експертизи.

Також Бачинський додав, що на тілі померлого не були виявлені тілесні ушкодження.

"Жодних синців, або ударів не було виявлено", - запевнив він.

Раніше повідомлялося, що 32-річний чоловік помер у Чернівецькому обласному ТЦК та СП.

Топ коментарі
+50
іншими словами при таких хворобах його намагалися мобілізувати як здорового…, чомусь я не здивована, що він помер, це було тільки питання часу…
показати весь коментар
08.02.2025 12:41 Відповісти
+48
Короче, был пригодным до того момента, пока не умер.
показати весь коментар
08.02.2025 12:43 Відповісти
+47
Дайте вгадаю, на ВЛК написали що він здоровий як бик? А все діло в тому що хворі на серце не можуть бистро бігати а значить для ТЦК це легка здобич. Хоча б одного лікаря посадили за навмисно не правильний діагноз?
показати весь коментар
08.02.2025 12:44 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 4
Дайте вгадаю, на ВЛК написали що він здоровий як бик? А все діло в тому що хворі на серце не можуть бистро бігати а значить для ТЦК це легка здобич. Хоча б одного лікаря посадили за навмисно не правильний діагноз?
показати весь коментар
08.02.2025 12:44 Відповісти
Як це не вмирають через висновок лікарів? Лікарі написали що здоровий, і мобіка за шкуру і в учебку. А в учебці такі ж відморожені інструктори якщо ти до них потрапив то здоровий, чіпляй на себе 40-50кг снаряги і вперед марш 10км по пересіченій місцевості. А впадеш чи не побіжиш то тебе так віддухопелять що мало не покажеться. При цьому додому тебе вже не відпустять бо ти вже числишся як військовий. Ви не представляєте скільки таких доходях по госпіталям після учебки відлежується і їх ніхто не списує бо прийдеться когось наказувати а замість доходяги шукати іншого а остались одні заброньовані, брати та куми. Отак і зривають зрадники і саботажники мобілізацію і здаємо Україну. Бо на бумазі у нас мільйонна армія, а в реалі половина калік і хитрови_баних тиловиків і лінія фронту у нас пуста від слова зовсім, що три кацапських наркомана захоплюють в день по одному населеному пункту
показати весь коментар
08.02.2025 13:29 Відповісти
Як при союзі, до чого прийшли за Зе, сам впав..
показати весь коментар
08.02.2025 13:00 Відповісти
Нафіга питання риторичне,не можуть же відправити здорову дитину лікарів влк ,ТЦК,мерів,депутатів,ментів,чинуш різного пошибу на війну.Тому відправляють хворих громадян у яких нема ні зв'язків ні грошей відкупитись.Зате не при "баригє" живемо,якось так😭😱🤑
показати весь коментар
08.02.2025 13:13 Відповісти
Крім передової тут є багато досить комфортних місць. Навіть в 5 км від лбз.
показати весь коментар
08.02.2025 16:19 Відповісти
З чого ви взяли що висновок влк був? Чувак проходив влк, а не пройшов.
показати весь коментар
08.02.2025 16:23 Відповісти
Триндіти не треба. В учебці все адекватно.
Осіб які от зовсім нічого не можуть, невиліковні алкоголіки або просто генетичний мусор переводять у окрему учебку де їх використовують на суспільно необхідних роботах. Наприклад при побудові бліндажів.
показати весь коментар
08.02.2025 16:28 Відповісти
А чому ви не питаєте як чувак вмер при проходженні влк але не вмер при проходженні такої ж комісії у себе в поліклініці? Він просто обісрався і від цього помер. З сердечниками таке буває.
показати весь коментар
08.02.2025 16:35 Відповісти
Не тринди. Людей не хватає всюди. І на окп і в інженерних службах, логістиці, етс.
Але дійсно найбільша потреба в людях в піхоті. Але не через втрати, а через те, що вищезгадані служби набирають людей з піхоти.
показати весь коментар
08.02.2025 16:39 Відповісти
Ага, а при отриманні повістки всі повинні заявитись до воєнкомата.
показати весь коментар
08.02.2025 16:43 Відповісти
Ага. Наш варіант програти війну через сцикливість. А потім бути розстріляними підорами.
показати весь коментар
08.02.2025 16:48 Відповісти
А якщо людина йшла по вулиці і раптом інсульт? Хто тоді винен в її смерті?
показати весь коментар
08.02.2025 16:51 Відповісти
Ти так кажеш наче я не в армії і такого не проходив. Все так.
показати весь коментар
08.02.2025 17:25 Відповісти
Я про те, що такі дії тцкашників це просто відповідь на дії ухилянтів.
показати весь коментар
08.02.2025 17:27 Відповісти
схоже твоя потаємна мрія здійснилась і тепер ти на "відновленні" у ртцка...
показати весь коментар
08.02.2025 16:11 Відповісти
Удачі Вам у цій майже неможливій справі.
показати весь коментар
08.02.2025 16:28 Відповісти
Через висновок ВЛК ж не вмирають, вмирають від дій лікарів, або від куль ворога. Так що тут довести нічого не можливо, тому жоден "лікар" ВЛК за заангажований висновок не сів, а премію місячну отримав "за напруженість в праці".
показати весь коментар
08.02.2025 12:51 Відповісти
То у сов'єцькому союзі розповідали про "подвиги", і втратили понад 61 млн. населення, бо в принципі могли це дозволити, а саме - виїжджати на подвигах. Це не наш варіант у цій війні. Наш варіант - рутинна, добре спланована та забезпечена робота, щоб не доводилось щодня робити "подвиг". Герої, на жаль, на війні довго не живуть.
показати весь коментар
08.02.2025 12:59 Відповісти
То я знаю, що ВЛК аби виконати план, ви знаєте, а на суді спробуй доведи вину "лікаря" ВЛК, коли вся його участь в тому - штамп "придатний, скарги відсутні". І виною цьому не стільки провал мобіліації у війні із завідомо чисельнішим ворогом, скільки безвідповідальність влади і командування у забезпеченні та плануванні операцій, щоб "збереження життя особового складу" було не лише гарними словами для проформи.
показати весь коментар
08.02.2025 14:12 Відповісти
В нас стратегія "ні шагу назад" і "найголовніше - життя солдатів". І оці дві тези ніяк між собою не корелюються. Тут, або втрачати солдатів і тримати до талого чергову "фортецю", або відступати і зберігати особовий склад. Ви або хрестик зніміть, або труси одіньте.
показати весь коментар
08.02.2025 16:05 Відповісти
І що? Сумніваюсь, що він їм нічого не сказав. І що почув у відповідь? І що йому пообіцяли? Як з ним поводились? Як результат стрес, і смерть.
показати весь коментар
08.02.2025 12:38 Відповісти
99% що у слоника "грали" щоб "переконати" пройти ВЛК.
показати весь коментар
08.02.2025 15:07 Відповісти
не викликали, а примусово притягли, і ми всі знаємо як вони це роблять.
показати весь коментар
08.02.2025 15:08 Відповісти
Тому що на ВЛК дають 14 діб. Черга на МРТ у мене в Дніпрі 1.5 місяця, це на платне за 16500 грн. На державне яке трошки дешевше 9800 грн, але черга 4.5 місяця. І ВЛК доречи приймає тільки результати за останні 6 місяців, тобто те що робив раніше їм не цікаво. Тобто проблеми як мінімум дві - перша де взяти гроші щоб її пройти, друга - як це зробити за 14 діб якщо це не можливо в принципі.
показати весь коментар
09.02.2025 00:16 Відповісти
а хто б сумлівався!!! я вчора зразу, даже без трускавецьких медкурсів, які тамошні мєдіки теж не закінчували, практично правильно діагноз встановив )) 07.02.2025 12:15.
це ще вони результати аналізів поскромнічали викласти. там у нього NT-proBNP величина була за 2000 pg/ml, а за значення ґрадієнта васальви ваааааще було страшне )) так шо родичів небіжчика оштрафують, за сокритіє мєдіцинських даних і підставляння спеціалістів мсек, які були вимушені до медиків за допомогою в реанімації звертатись. ))
показати весь коментар
08.02.2025 12:56 Відповісти
там ще вчора було "..і він з радістю погодився" ))
показати весь коментар
08.02.2025 12:59 Відповісти
зараз як би там у них модньо - пластиковою пляшкою з рідиною. ніяких слідів! а рідини не стискаються і удар буде як твердим тілом!
показати весь коментар
08.02.2025 14:52 Відповісти
оруелл )) а там ще є про зе-ботів "сами свиньи в поле не работали, они взяли на себя общее руководство и надзор. да иначе и быть не могло, при их-то учености" ))
показати весь коментар
08.02.2025 14:56 Відповісти
)) попісять одпросився.
показати весь коментар
08.02.2025 14:57 Відповісти
)) попісяв? і знову в бой! )) цей твір оруелла, сьогодні може мати назву "зєлін двір", про тяжку роботу подоляківської ботоферми ))
показати весь коментар
08.02.2025 16:02 Відповісти
ну от бачиш, і про тебе, і про твоїх таких же тупих калєг, яких вже подоляк як тцк прямо на вулиці відловлює, у оруелла теж є )) гардісь сабой!
показати весь коментар
08.02.2025 16:33 Відповісти
сьодні я більше пісюнковим не подаю )) йди показуй свого чарівного далі )) кадирівцям ))
показати весь коментар
08.02.2025 16:47 Відповісти
іншими словами при таких хворобах його намагалися мобілізувати як здорового…, чомусь я не здивована, що він помер, це було тільки питання часу…
показати весь коментар
08.02.2025 12:41 Відповісти
Найскоріше , що так все і було …, тому дивно що блогери так це питання високо підняли коли в транспорті чи на вокзалах такі випадки досить часті..Кожний громадянин повинен захищати свою Батьківщину для себе для своїх дітей коли не бажае щоб ця Батьківщина змінилася включаючи з громадянством .. Захищати і строїти … Всі нації і країни які е це робили , боролися за свою незалежність і поклали мільйони своіх .Щоб мати те що мають.. Не всім народам правда е така можливість вони просто зникають або розтворюються , стають росіянами ті що в Росії ,. чи т.д
показати весь коментар
08.02.2025 13:09 Відповісти
Людина сама довела себе до смерті , бо в неї був шанс по перше проявити ініціативу по друге себе не накручувати , по третье виконати закон де пишеться що кожний громадянин мае захищати країну якої Е громадянин…
показати весь коментар
08.02.2025 13:12 Відповісти
О , про тебе напишуть? Хто ? Росіяни …)?
показати весь коментар
08.02.2025 13:18 Відповісти
і що , )дд…розвивай свою думку дальше… як від смерті втекти … і чи далеко втечеш з такими наративами і як вона прийде ,.. і чи твої дії вплинуть на смерть твоїх рідних на життя твоїх внуків … )?
показати весь коментар
08.02.2025 13:21 Відповісти
Так,.. бо коли в країні війна і на 0 , гинуть кожного дня Хтось * за чиєсь життя , смерть за себе не викликае якогось напрягу …бо в цеі людини був вибір … і Бог йому виділив проміжуток житя щоб він ним з користався , чи для себе чи для сімʼї чи для суспільства…чи для історії …
показати весь коментар
08.02.2025 13:27 Відповісти
Ти про що ? Про російських олігархів?
показати весь коментар
08.02.2025 13:28 Відповісти
раніше це коли ? Тоді коли все ламали ? В 17 .. Чи коли на ура , за Сталіна брали Берлін ? Чи коли за Хрущова в черзі стояли щоб дожити до щасливого майбутнього купивши баночку майонезу?
показати весь коментар
08.02.2025 13:32 Відповісти
О ти з тих що життя сусіда більш для тебе важливіше чим життя тебе і твоєї родини?Тобі б хотілося , щоб американці прийшли і тебе захищали ? Давали гроші щоб тобі жилося і захищали ? Цікаво…
показати весь коментар
08.02.2025 13:37 Відповісти
Молодець , що витяг.. , молодець що був .. і що ,.. був інший вихід , вмерти в тцк .., , в тисі …
Так не я буду історію розказувати , а в школах твоїм дітям і внукам , то історію яку ти сьогодні сам напишеш.. бо тобі дано її писати…
показати весь коментар
08.02.2025 13:41 Відповісти
На землі всюди е несправедливість , це нормальне явище на Землі в любій точці землі і в Україні ця несправедливість набагато менша чим в Росії , саме це і рішаться Украіні бути Україною чи Росією , чи не так? З того треба виходити
показати весь коментар
08.02.2025 13:44 Відповісти
Від хвороби цеі е шанс вилікуватися від російської агресіі сумнівно …
показати весь коментар
08.02.2025 13:47 Відповісти
Чи обіда,*. в цьому випадку найкращий вихід? Ти ж не знаеш подальшого життя тих хто по твоїм словах відкупився і де їх смерть зустріла , І для тих в чиї домівки прийшли росіяни чи це буде краще заспокоєння ? … Судячи ця людина в тцк накрутила себе до тих меж що серце не витримало..це був кращий вибір ?
показати весь коментар
08.02.2025 13:55 Відповісти
Тобто ти за те , щоб була Росія ? Тобі їх правила більш до вподоби ? Тоді .. звичайно , чемодан і в Росію , чи просто домовитися на обмін , на тих хто там .. Я це підтримаю , для чого накручувати себе в українському тцк , коли в російському буде більш це зроблено інтелегентно
показати весь коментар
08.02.2025 13:59 Відповісти
А що пишуть ті з окопу? Ті які чекають щоб їх хтось поміняв , принаймі на вихідні…Ті хто захищають життя тих хто в тилу собі може дозволити філософствувати чи накручувати себе … що вони пишуть?
показати весь коментар
08.02.2025 14:03 Відповісти
Так пишеться ними …і не закінчиться декільками строчками на погребній стелі , а буде жити в серцях майбутніх поколінь які звідки їх будуть вільними .. Для цього тільки потрібно два фактори .. перемогти і вчити покоління , нагадуючи їм весь час, хто творець їхнього вільного життя , про що роблять всі нації і народи які Е незалежні чи навіть ті хто диктатори . Росія живе 1945, Американці днем незалежністю… Бо поки е повага існує ця держава,.. і саме від людей залежить як вони відносяться до тих хто їх захищає чи визволяє ,..Можна їх опустити і можна підняти …
показати весь коментар
08.02.2025 14:41 Відповісти
Його туди викликали , чи придатний він мав це доказати …, а не накручувати себе. ТЦК робить свою роботу , і їх робота не проста , і тих хто на 0 , що , тримає відрізок фронту місяцями , тим більше не проста… тому ехидництво не доречне
показати весь коментар
08.02.2025 14:50 Відповісти
Дідусю , коли ти захищав ссср в авганістані , ти вірив що херой , тепер хлопці будують кровʼю саме свою Батьківщину і вони Герої , незалежно де і з яким ворогом чи на 0 чи в тилу…
показати весь коментар
08.02.2025 14:56 Відповісти
Так ,сьогодні ти працюєш на Росію , бо провокуєш паніку і недовіру до влади , що може привести до поразки… Корупція це Росія і вбивства це Росія …
показати весь коментар
08.02.2025 15:02 Відповісти
Ні , ті хто як ти за Росію вор і садист …
показати весь коментар
08.02.2025 15:08 Відповісти
Плохое *… слово бере значення в порівнянні і які дії воно може зпричинити … в воений час …
показати весь коментар
08.02.2025 15:11 Відповісти
При Порошенко була одна ситуація , сьогодні інша , а в 19 столітті була ще інша , Не стое брати факти з історії і старатися їх примітити в ********* житті ..
показати весь коментар
08.02.2025 15:13 Відповісти
Я це не говорю , ти це сам придумуєш ,.. я говорю що ті люди які щось роблять для Перемоги ,під час війни , Е Герої свого часу… Як були всі герої з історії … з любої країни яка перемогла . (росіяни перемогли в 45 , хтось згадує про їх солдат які насилували жінок ? ) звичайно цей приклад не доречний до тої ситуації яка була в тцк , бо саме журналісти і Порошенкові чомусь розкручують цю тему , хоча самі не пропонують вихід з того як наситити фронт і окопи людьми щоб можна було протистояти російським варварам…
показати весь коментар
08.02.2025 15:22 Відповісти
Чому він не прийшов сам? Міг принести папери коли хворів ..
показати весь коментар
08.02.2025 15:24 Відповісти
Коли мент , реально то можливий той фактор що будучи ментом загубилася чи відбилася національна ідентичність .. Бо менти в ссср працювали на владу , а не на народ . Тому поняття захисту народу їм не завжди зрозуміла .. ]]] тим більше коли їх влада була ссср
показати весь коментар
08.02.2025 15:30 Відповісти
вважай не накрути себе до інфаркту ,…
показати весь коментар
08.02.2025 15:32 Відповісти
Чому самогубство? Судячи на 0 хлопці тримаються ,.. а самогубство було в людини яка опинилася в тцк , сам накрутив себе чи твоїх постів начитався? …
показати весь коментар
08.02.2025 18:38 Відповісти
Так ти ж Вова був в окупації , напиши чому вернувся в Украіну? Е можливість критикувати владу?
показати весь коментар
08.02.2025 18:40 Відповісти
Ти крадеш бабло { вже три роки і тебе не можуть зловити? В чому твої протести , неподобається в Росію , зроби добре діло обміняй себе . В Україні такі закони , громадянин … захищай свою Батьківщину … як і у всьому світі… можливо в Росії е поблажки ?
показати весь коментар
08.02.2025 18:46 Відповісти
Ти пишеш нігде їх не зустріла … можливо вони вже в іншому просторі…?<Відпочинок за кордоном мае також свій ризик, за все кожний дасть відповідь ! Чи тут чи там! Чого саме ти журися? Оправдовуеш себе? …
показати весь коментар
08.02.2025 18:51 Відповісти
Вовік чого даєш вид що тормоз? Ти ж писав , що знавець бо був в окупації , тому питаю чому не остався в окупації , критикувати владу не було можливості?
показати весь коментар
08.02.2025 19:26 Відповісти
32 роки?
Та ну. Щось мало спричинити інфаркт
показати весь коментар
08.02.2025 14:16 Відповісти
А хто довів до порушення цієї динаміки?Мордовороти з повязками ТЦК-СС???
показати весь коментар
08.02.2025 18:54 Відповісти
до чого твій вкид лайна на вентилятор? як він допоможе захисту країни?
показати весь коментар
08.02.2025 17:39 Відповісти
ІІІ ступінь ожиріння непомітна для членів ВЛК, звісно медична комісія не може здогадатись що в цій ситуації є купа супутніх хвороб! Та й взагалі, може він симулював оте ожиріння, як вчора писав Andrew Moon . Тож кваліфіковані медики посміхались, думаючи що людина симулює надуваючи пузо та щоки та хапаючись за серце
показати весь коментар
08.02.2025 17:45 Відповісти
Який вже день стоїть вой ботів з боліт через те,що якийсь чоловік помер від серцевого нападу в ТЦК, про десятки, а може і більше, тих хто загинув на фронті за ці дні , стурбовані громадяни чомусь навіть не думають згадувати, бо їх це не стосується
показати весь коментар
08.02.2025 18:22 Відповісти
Жил себе человек,жил,а в тцк взял и помер,наверное там усиленный паек,для 3 степени ожирения оказался слишком калорийным.
показати весь коментар
08.02.2025 12:49 Відповісти
Пошел в ТЦК и умер.
показати весь коментар
08.02.2025 13:04 Відповісти
Все так. Но кого волнует справедливость, если надо отмазать своих.
показати весь коментар
08.02.2025 13:06 Відповісти
Раньше все были эпилептиками, а сейчас жирными ублюдками.
показати весь коментар
08.02.2025 13:22 Відповісти
У нас никто не виноват за миллиардные кражи с бюджета и сдачу всего юга - в результате этих действий умирало и умирает сотни и тысячи людей. ТЦК в этом плане мелочь.
показати весь коментар
08.02.2025 13:25 Відповісти
Я про украинских чиновников. ТЦК это малая несправедливость в стране, где творится ежедневно несправедливость побольше. Но ТЦК просто показательно, так как легко проследить - причина и следствие.
показати весь коментар
08.02.2025 13:30 Відповісти
Пару месяцев назад, когда всем ставили диагноз эпилепсия.
показати весь коментар
08.02.2025 13:35 Відповісти
Ничего нормального здесь нет. Это преступления.
показати весь коментар
08.02.2025 13:45 Відповісти
Убийства людей, коррупция и работа на Россию не спасает от России, а совсем наоборот.
показати весь коментар
08.02.2025 14:01 Відповісти
Впрочем ты скорее просто тролль. Который хочет привязать "быть против России"=вор и садист.
показати весь коментар
08.02.2025 14:04 Відповісти
Ты имеешь ввиду если закрывать глаза на плохое, то оно исчезнет?
показати весь коментар
08.02.2025 15:06 Відповісти
Собственно твое мышление это как мышление зелибоб в 19 году, которые верили в хорошую Россию, а что во всем виноват плохой Порошенко. Только чуть поменялись названия - теперь страшная Россия, а хорошая власть. Но та же наивная дурость.
показати весь коментар
08.02.2025 15:08 Відповісти
Ты буквально говоришь что воровство и садизм это хорошо и помогает Украине, а то хуже будет. Я вообще имею идею, что Россия сознательно создает часть наших историй с ТЦК и коррупцией, чтобы дискредитировать Украину. Но потом туда приходят дурачки и открыто это защищают, типа, тебя. Хотя ты скорее просто бот.
показати весь коментар
08.02.2025 15:11 Відповісти
Если ты прямо сейчас не совершишь самоубийство, то человечество погибнет. Вперед.
показати весь коментар
08.02.2025 15:13 Відповісти
Мышление то же самое. Есть добро и есть зло, которое абсолютно. Если выбрать сторону добра, то все будет хорошо. Правда же в том, что не будет.
показати весь коментар
08.02.2025 15:15 Відповісти
Сторінка 1 з 4