7429 відвідувачів онлайн
15 783 195

На Чонгарі було 1500 мін, а щоб давати відсіч, мало би бути 200 тисяч, - Наєв

екскомандувач Об’єднаних сил ЗСУ Наєв

На думку колишнього командувача Об'єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенанта Сергія Наєва, для того, щоб завадити ворогу прорватися з тимчасово окупованого Криму в 2022 році необхідно було ухвалити законодавчі рішення про застосування Збройних сил та ввести правовий режим воєнного стану.

Про це заявив колишній командувач Об'єднаних сил ЗСУ генерал-лейтенант Сергій Наєв в інтерв'ю Українській правді, повідомляє Цензор.НЕТ.

"У 2014 році, коли відбулася тимчасова окупація Криму, на різні напрямки – в Чернігівську, Сумську, Харківську області, і в тому числі на Кримський напрямок, висунулися війська, так українська армія вживала заходів щодо відсічі агресії.

На Кримському напрямку наші військові нарили трохи окопів, там було декілька бригад, потім вони замінували п'ять мостів на перешийках: два на Арабатській стрілці, які підривалися способом накладного заряду. Безпосередньо на Чонгарі три мости – два автомобільні і один залізничний. Туди заклали вибухівку, трохи більше 1500 мін. Для того, щоб бути готовим для відсічі, там мало лежати зо 200 тисяч мін", - розповів Наєв.

Генерал наголосив, що йдеться про 2014 рік. В подальшому ці бригади з Кримського напрямку пішли на територію Донецької та Луганської областей, на півдні залишилися дрібні підрозділи. За словами Наєва, керівництво Збройних сил зверталося, щоб на території Херсонської і Запорізької областей ввели хоча б режим антитерористичної операції, щоб можна було приблизно в правовому полі розмістити війська.

"Уявіть, приходить військовий командир до власника якогось майнового комплексу і каже: "Можна на вашому майновому комплексі розмістити артилерійську батарею?". А власник майнового комплексу каже: "На яких підставах?". Не було цих рішень хоча б, щоб розмістити ці сили. Було відмовлено, сказано, що на території Херсонської і Запорізької областей таких правових режимів не буде", – пояснює Наєв.

Стосовно найрезонаснішого питання в суспільстві – "хто розмінував Чонгар?", генерал сказав наступне:

"У цьому запитанні немає сенсу. Цей напрямок підпорядковувався угрупованню військ "Південь", а на цьому перешийку стояв окремий батальйон. І в цьому батальйоні є військовослужбовці, які підривають ці мости. Відповідно, в ніч перед наступом, коли я доводив командувачам, що завтра можливий напад, то в тому числі я сказав командувачу угруповання на цьому напрямку, щоб привели готовність цих мостів до підриву. І коли відбувся наступ, ті солдати мали мости підірвати. Але ми маємо уявити, що підривали мости не роботи – звичайні люди, такі, як ви, такі, як я. І вони це мали робити, коли летіли бомби, ракети".

Стосовно того, що можна було зробити інакше на півдні, Наєв зазначив, що, на його думку, необхідно було ухвалити рішення про застосування Збройних сил, ввести правовий режим воєнного стану. Це щодо підготовки в ті попередні роки.

За словами генерала, на території Херсонської й Запорізької областей необхідно було ухвалити рішення, яке було на території Донецької та Луганської областей. Тоді б військове командування копало б окопи, клало б міни – не півтори тисячі, а сотнями тисяч.

Перед самою війною необхідно було б внаслідок мобілізації збільшити кількість військ. Тоді б там були ще додатково дві бригади територіальної оборони на території Херсонської і Запорізької областей, були б бригади з корпусу резерву, механізовані танкові, які б передав Генштаб ЗСУ, додав Наєв.

Топ коментарі
+45
Зараз вони вже можуть говорити ВСЕ ЩО ЗАВГОДНО - цього же не перевірити та не підтвердити!

Та, навіть якщо "всього 1500 мін":
Що Верещук там розміновували цілий РІК?
Скільки танків та машин на них підірвалося? - НУЛЬ!
Скільки часу рашисти витратили на перевірку та розмінування? НУЛЬ!
Схоже, як що там і "було всього 1500 мін", то до лютого 2022, там залишилось НУЛЬ мін!

показати весь коментар
10.02.2025 18:00 Відповісти
+38
Щодо Чонгару генерал класно з'їхав:

"У цьому запитанні немає сенсу."

Ну клас, це типу "понять і простіть"?
показати весь коментар
10.02.2025 17:56 Відповісти
+33
А я зрозумів генерала так, що для дієвого захисту кордонів потрібне було завчасне рішення вищого політичного керівництва країни, яке розказувало нам про шашлики.
показати весь коментар
10.02.2025 18:25 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
чому генерали шмарклі жують а не скинуть зесрань разом?
кацапві не бояться а земразь та будангу сцять?
ні, вони хочуть до корита як усі!!!
спитайте яки машини та котеджі у тих генералів
показати весь коментар
11.02.2025 03:34 Відповісти
...Вам... Шановний у садочку пісочок лопаткою перекидати..а не такі питання задавати.. Спілкування з такими як Ви... не дуже адекватними .. немає ніякого сенсу. Люди..які ставлять питання... і самі на його неадекватно відповідають іншого не заслуговують.
показати весь коментар
11.02.2025 04:03 Відповісти
по суті є що сказати?
бо е таки часи коли слова нічого вже не вирішують
тільки дії
показати весь коментар
11.02.2025 04:10 Відповісти
..пишіть собі і розмовляйте з собою! Задавайте питання...і самі на них відповідайте. У Вас це добре виходить. Якщо Ви рахуєте...що Ваша маячня по суті... то мені з Вами нема про що розмовляти.
показати весь коментар
11.02.2025 04:18 Відповісти
це маразм який не має ніякого сенсу, красива фраза
лев стадо баранів зіжре, а не тільки одного барана

нашу люди без керівництва краще роблять взагалі, бо самоморганізація то наше усе!!!
показати весь коментар
11.02.2025 03:36 Відповісти
Якщо це справді так, то це вибачає Наєву те, що зараз він маніпулює. Хоча генерал прямо вказує на вину президента. Наєв швидше позитивний персонаж, ніж негативний.
показати весь коментар
11.02.2025 07:12 Відповісти
Після "беріть лопати, їдьте копати окопи "не багато мали часу для підготовки оборони Півдня перед 24.02.2022., але біля півроку було. І для встановлення мін, і передислокацій, і мобілізації, і збільшення виробництва зброї. Не згадуючи вже про всю попередню діяльність зевлади на шкоду державі.
показати весь коментар
10.02.2025 18:34 Відповісти
Та не тільки півроку. Три роки! ТРИ РОКИ!!! Можна було продовжувати вже готову програму укріплення і Армії, і ракетних програм, і оборонних рубежів по периметру. Ненависні "папіредніки, бариги" готувалися захищатися. А оманський осел прийшов, щоб "сайтісь пасєрєдінє".
показати весь коментар
10.02.2025 18:43 Відповісти
Тобто зелене чмо замість того, щоб продовжувати мінувати та гнати до потрібних 200000 розмінувало і те, що було та закрило всі оборонні програми, три роки нищило Армію. А зараз його намагаються відмазати: мовляв сенсу не було укріплятися чи як це розуміти?
показати весь коментар
10.02.2025 18:37 Відповісти
-......БРЕХНЯ з самого початку.

І всі їх намагання виправдати і зняти відповідальність з Зеленського та Єрмака методом звинувачення підлеглих Зеленському військових, йдуть у дупу.

Цим можуть займатися, та просувати цей варіант, тільки або явні ідіоти, або продажні 20-ти доларові лайножери.

Ще раз. Вся вина, і в відсутності підготовки до вторгнення, і в саботажі цієї підготовки перед вторгненням, лежить тільки на Зеленському.

Приплести сюди військових, у вас, мразей, не вийде.

Miroslav Logiyko
показати весь коментар
10.02.2025 18:39 Відповісти
треба було 200тис ...так а хто не давав!???Хто замовляв??
хто не дозволяв?? усі ходи записані
агласітє вєсь спісок
ЗЕрадників!!!
якщо було 1500 то чому жодна!!!не підірвала хоч оодного хробака???
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив???
показати весь коментар
10.02.2025 18:40 Відповісти
ЗЕрховний Головнокомандуючий не дозволив ! Забули як це робилось ?? Нагадую:

5 years ago https://www.youtube.com/hashtag/%D0%B5%D1%81%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%81%D0%BE #Еспресо https://www.youtube.com/hashtag/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%BC%D1%96%D0%BD%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F #розмінування https://www.youtube.com/hashtag/%D0%B7%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B5 #Золо

Відсьогодні розпочинається процес розмінування та демонтажу демілітаризованої зони у Золотому на Луганщині.

https://www.youtube.com/watch?v=fW1AXwmUKRE
показати весь коментар
10.02.2025 19:27 Відповісти
А ще міст в Станиці Луганській побудували для кацапів за 600 млн грн
показати весь коментар
11.02.2025 19:00 Відповісти
Зараз я вам розповім, як усе було зроблено правильно та ми нічого не прої...ли!
показати весь коментар
10.02.2025 18:44 Відповісти
Якби всі були такі розумні як моя жінка потім…
показати весь коментар
10.02.2025 18:48 Відповісти
знаєв каже що порошенко винен що не замінував чонгар.
а зеленський винен що рядовий петренко не підірвав мости.
щодо порошенка.
якщо вже так то не один порошенко винен, військовий стан це колективне рішення, звісно, найбільше його уведення від президента залежить але він не один владою вважається.
щодо зеленського.
якщо вже і винен то не в чонгарі а в зволіканні створення тро, створення тро без важкої зброї та техніки і у небажанні створення запілля.
хоча запілля жоден український президент не створював, лячно та і насрать всім було.
а щодо чонгара то це просто наші інфантильні мрії.
були б міни то пройшли инакше, міни лише сповільнюють але не зупиняють армію що сильніша.
показати весь коментар
10.02.2025 18:52 Відповісти
Сашко Бабенко e87585fa бреше про те що Наєв (чомусь "знаєв") каже про те що Порошенко у чомусь винен.
"а зеленський винен що рядовий петренко не підірвав мости" - це також брехня та маніпуляції.
То - навіщо ви брешете?
показати весь коментар
10.02.2025 22:15 Відповісти
Я сильно не люблю Порошенко з особистих причин. Але вибачте, він пішов з посади в 2019, у нього нульова відповідальність за всі наступні пройоби. Чотири роки фактично було у наступної влади підготуватися. З усього позитивного що вона зробила для ЗСУ, то це замовила у турків фрегат, який десь там вештається в територіальних водах Туреччини, бо його лячно випустити, потоплять. Все, більше не було нічого.

Про пройоби Порошенко можу розповідати годинами, цікаво і з натхненням, але трохи змінимо платівку. За його каденства були створені і озброєні добробати. Так пізніше окремі з них він переслідував, але то інша історія. Почалося відновлення бронетехніки, гармат, і так далі, Чорновол викладала фоточки з заводу. Була доведена до розуму ракетна програма, як наслідок Москва була потоплена вітчизняними ракетами. Тут окремо варто подякувати пастору. Ну і якщо замислись от зараз, зрадницькі Міньські домовленості виглядають вже по-іншому, правда?
показати весь коментар
11.02.2025 00:35 Відповісти
ставить в заслугу порошенку добробати це як ставить в заслугу ведмедю виробництво меда бджолами.
що зеленський що порошенко панічно бояться усіляких махновських батів, тому добробати були приречені адже влада перестала давать доступ до слави і народ гроші перестав давать.
а нереєстровому козаку їсти хоцца як і реєстровому але грошей катма.
от і розпускалися бати, хто добровільно через брак грошей а кого під ніготь брали аваківські орли.
щодо відновлення бронетехніки, гармат і так далі.
все відновлене познищувалося ворогом за перші три неділі боїв.
наші теж славно погуляли але мова про те що набудованого вистачило на місяць війни.
то що, місяць збирався воювать а далі знову в мінськ?
щодо ракетної програми.
це трампівська риторика.
якби щось було то полетіло б.
не полетіло то не було.
а коли полетіло то вже инша срака в президентському кріслі похвалу приймала.
мінські домовлености однаково виглядають що тоді що зараз.
український чемберлен сказав - я привіз вам мир!
правда, час показав що ніфіга але то вже нецікаво нікому, на арену вийшла юля і вова і розіграли президенство але, чомусь всі розказують що був вова і пєтя.
то розказують ті хто не знають як влаштовані українські вибори.
ще кучма перший допетрав як вони влаштовані і вивів проти себе комуняку симоненка і проукраїнський сегмент слухняно його переобрав.
показати весь коментар
11.02.2025 03:10 Відповісти
а пороха не потрібно любити чи не любити --- якщо є мозги то потрібно аналізувати . він зробив дуже багато для держави
показати весь коментар
11.02.2025 07:48 Відповісти
Хитрый..про Чонгар все на солдат сворачивает которые погибли на Чонгаре..Типа они не взорвали..))Ох и татарин хитрожопый..Ну ничо..следователь ему потом расскажет что он должен был делать и не сделал))
показати весь коментар
10.02.2025 18:53 Відповісти
Какой только бред не несут.чтоб выгородить предателей.За несколько месяцев предупреждала розведка о нападении.не было времени подготовиться?Украину сдавали...Киев сдавали.С Гостомеля вывели воен.часть.с Киева вывели...24-25фераля...Не для кого не секрет.что происходило.Надеюсь.Зе войдет в историю.как предатель.погубивший сотни тясяч украинцев
показати весь коментар
10.02.2025 18:56 Відповісти
надо самим постараться что бы история не забыла зеленского.
показати весь коментар
10.02.2025 22:10 Відповісти
На Кривоноса завели уголовное дело.за "самовольную охрану аэропорта".Жуляны он не сдал.Все в открытом доступе.Сколько преследований тем кто отстоял Киев.Не удалост сдать Украину.теперь прелатели переобулись...деваться некуда
показати весь коментар
10.02.2025 18:59 Відповісти
Ну канешна. Опять рядовой Микола виноват. Походу договорнячок уже не за горами
показати весь коментар
10.02.2025 19:00 Відповісти
Ну так а хто не дав підірвати тих 5 замінованих мостів в 2014 році?Чому не вирили водний канал перед Кримом?Чи надіялись шо мінські договорняки будуть вічні?
показати весь коментар
10.02.2025 19:23 Відповісти
Послухайте що кажуть Лапін та Луценко про генералів, їхні арести, та як це пов'язано з генералом Залужним. гнида шантажує Залужного - або ти з нами та ведеш зелених на виборах, або ми садитимемо твоїх генералів, а згодом і тебе - бо справа проти Залужного існує з квітня 22 - https://www.youtube.com/watch?v=Q3Xcu0_8pj0
показати весь коментар
10.02.2025 19:25 Відповісти
то генерали ци сцикуни?
хай беруть владу а то посадять їх
показати весь коментар
10.02.2025 19:37 Відповісти
Тому що генерали не можуть спертись на своїх підлеглих. Суцільна недовіра вищих чинів до нижчих і навпаки. Гнила командна структура. Бутусов це вважає найпершою причиною проблем у війні.
показати весь коментар
11.02.2025 14:44 Відповісти
просто там сцикуни генерали, вони ж не воюють а у штабі сидять
показати весь коментар
11.02.2025 17:48 Відповісти
показати весь коментар
10.02.2025 19:46 Відповісти
бідний валєрчик(((
показати весь коментар
10.02.2025 21:34 Відповісти
Хитрий Валєрчик.
показати весь коментар
11.02.2025 14:45 Відповісти
лапін і луцик - то два великі вояки і знатоки всього! не вистачає ще чорновола! сообразили б на трьох!
показати весь коментар
11.02.2025 18:04 Відповісти
Тому зняли і ті , ну щоб не заважали...
показати весь коментар
10.02.2025 19:43 Відповісти
"Було відмовлено, сказано, що на території Херсонської і Запорізької областей таких правових режимів не буде", - пояснює Наєв. " і відразу питання до Наєва: Хто відмовив, у якому році? Я здогадуюся чому Наєв не називає тих виродків, можливо тому, що вони ще при владі?
показати весь коментар
10.02.2025 19:45 Відповісти
Так, конкретики у Наєва нуль. Суцільні розмиті в часі і просторі фрази
показати весь коментар
11.02.2025 14:46 Відповісти
зеленського 🤡 з його шоблою ...на мінні поля ...нах...!!!
показати весь коментар
10.02.2025 19:47 Відповісти
Нестерпна брехня, щоб отбілити кремлівську консерву zeоманського.
показати весь коментар
10.02.2025 19:50 Відповісти
Генерал Наєв бреше ?

він каже як було
а визначати винних маєте ви самі

.
показати весь коментар
10.02.2025 19:51 Відповісти
Те, що аін хєнєрал, не означає, що він зобов'язаний говорити правду. Всі вищі військові чини - на підсосі у зєбаната і шобли. Самостійних і думаючих там апріорі немає. Найголовніший критерій для призначення особи на найвищу посаду - лояльність до єлдака.
показати весь коментар
10.02.2025 19:55 Відповісти
а хєнєрал що має робити? писати дисертацію в бункері?
показати весь коментар
10.02.2025 20:33 Відповісти
Як Валєрчик?
показати весь коментар
11.02.2025 14:48 Відповісти
А ти хоч послухав що каже генерал Наєв у цьому інтерв'ю перед тим як щось патякати про "брехню", чи тобі "нестерпно" захотілося написати якусь дурню?
показати весь коментар
10.02.2025 20:01 Відповісти
зелюлиз
показати весь коментар
10.02.2025 20:14 Відповісти
А навіщо ти у цьому зізнаєшся назагал, зелюлиз?
показати весь коментар
10.02.2025 20:55 Відповісти
Помню, как убогий кравчук, на каком-то политическом шоу, розмахивая условным пистолетом, рассказывал, что он не смог бы им защитить ядреное оружие. Тактическое оружие уже ******** кацапы, кстати, при нем. Оставить несколько боеголовок, да и материалы от ядерных ракет, на это у таких - прикидывающихся шлангами, - ума, мол, не хватает. А такую силу яд. оружия, мол, некому здесь будет присматривать. Выступал, как эксперт. Они все эксперты. На этот раз - целый хенерал!
показати весь коментар
10.02.2025 20:14 Відповісти
генерал Марченко, який захищав Миколаїв розказував зовсім інше.
І ти, Брут Наєв?
показати весь коментар
10.02.2025 20:18 Відповісти
Не треба звиздіти, втримати перешийок це найлегше що можна було зробити на початку війни, зараз воїни тримають оборону роками в полях і посадках, азовці трималися без припасів, води і будь-якої допомоги кілька місяців. А там просто треба було підірвати кілька мостів і не давати зробити понтонну переправу, яку і так швидко не зробиш. Інше питання що там схоже й не було загартованих бійців які знають що треба робити, строковиків напевно кинули які порозбігалися від першого прильоту (один герой правда ціною життя все таки підірвав міст). Але це вже питання до командування чому в такому стратегічному місці не було нормального спротиву, що кацапня за кілька днів чуть до придністровя не доїхала, поки не підтягнулася 80 бригада
показати весь коментар
10.02.2025 20:28 Відповісти
Куди "кинули строковиків" та коли?
Хто та коли дав команду підірвати мости на Чонгарі?
показати весь коментар
10.02.2025 20:41 Відповісти
Там півбригади некомплектної було. Без ППО.
показати весь коментар
11.02.2025 14:50 Відповісти
Невзорвали потому ,что стреляли...отмазался вроде.
показати весь коментар
10.02.2025 20:28 Відповісти
Ага. Чеченцьі и татарьі стреляли. В Татарова.
показати весь коментар
10.02.2025 20:40 Відповісти
https://focus.ua/static/storage/thumbs/920x465/d/ac/b12e6a8d-2*******************************.png?v=9320_1
показати весь коментар
10.02.2025 20:38 Відповісти
показати весь коментар
10.02.2025 20:39 Відповісти
Гидка мерзота всі троє
показати весь коментар
10.02.2025 22:27 Відповісти
Щов т1 шашлики вам поперек горла стали...
показати весь коментар
11.02.2025 00:23 Відповісти
Не стали досі й тоді який шанс , що прилетить їм через 10 років після фоткання ?!

Зараз Фофан має статус й якщо він подавиться будь чим -- скільки буде щасття у ворогів .
До переобрання (скорійше б) його чепати не можна ... нажаль !!!
показати весь коментар
11.02.2025 01:34 Відповісти
Вот, и ответ почему не взорвали мосты, почему не оказали сопротивления. "Хенералисимусу и дермаку" некогда было заниматься этими мелочами, важно было бежать на шашлыки, в Буковель, а там резиденция президента затем нужно на свиданку в Оман (шеф позвонил). А вы задаете такие вопросы ни к месту. Нужно было задавать себе в 2019г., а вы думали, что будете хохотать все 5 лет. Уже 7й пошел - хохочите...
показати весь коментар
11.02.2025 13:44 Відповісти
Який з Наємів та до чого він там?
Не "поставили" бо тоді не було реальної загрози з півострова.
показати весь коментар
10.02.2025 21:55 Відповісти
ідіот
показати весь коментар
11.02.2025 10:08 Відповісти
одним словом...клас
показати весь коментар
11.02.2025 12:19 Відповісти
Ви олігофрени одним словом й спілкуєтеся поміж собою.
показати весь коментар
11.02.2025 16:10 Відповісти
Так, а хто заважав встановити стільки, скільки було потрібно?
показати весь коментар
10.02.2025 22:44 Відповісти
Віра не дозволяла
показати весь коментар
11.02.2025 14:52 Відповісти
Вже після нового року в Крим почалося величезне перекидання і концетрування військ, йшла пряма підготовка до нападу, всі все бачили і ніхто нічого не робив
показати весь коментар
10.02.2025 22:54 Відповісти
Як людина , яка трохи знає , чим відрізняється життя до нажаття на гачок в пику ворогу , й після . Там усюди повинна була бути певна кількість вереанів йще 2014 ... 2016 років , які не будуть м'ятися в нерішучості й а не та "зеленка" , що скорійше дасть себе вбити , ніж буде стріляти на опередження . А це пів секунди різниця .... Й через таких потім герої з"являются , які підривають мости разом з собою , хоча повині були б жити й продовжувати підривати ворога й дітей ростити у відпусці ... Навіть якщ б й було 200 тисяч мін , але це було лише питання затримки йще на добу -- тоді б Херсон не требо б було визволяти ... Але ж ось хто відповість , що у самооброни Мелітополя були повні списки підготовленні , але зброю їм не видали й не планували видавать За таке "не планували" требо до стінки ставити . Скільки патріотів підставили й не дали шансу хоча б прорватися з боями . Ось таке 100% спланованна зрада й це не розпіздяйство - ЗРАДА АБСОЛЮТНА !
За розтрілянних патріотів не требо саджати тих , хто ховав для ворога списки . Вони підлягають під знищення як спермоусова чи ківу знищили ... Їх требо виявляти й планувати їх ліквідацію йще до визволення.
показати весь коментар
11.02.2025 01:31 Відповісти
Всё это чушь, и генерал это знает.

Путина на войну провоцировали. Ну или приглашали, как кому удобнее.
Постройка дорог + разминирование мостов и перешейков + отвод бригад которые там были на ротации годами + прикрытие ракетных программ + вброс о лояльности украинского населения к русским, вкупе с провокациями наших ДРГ по российской территории + намекам на восстановление ядерного оружия + некоторые неконституционные законы против русскоязычных и закрытие глаз на длинные языки всяких Ницоев - любой дурак бы начал войну, великого геостратега развели как котенка.

А генерал спорит о количестве мин. Не было бы их 200к, а не 1500 - все равно бы зашли. Не за несколько часов, а за сутки - ваще пофигу.

Правильно написал предыдущий мсье (два чая ему) - это банальная, спланированная ЗРАДА, при том комплексная, и не сработать она не могла.
показати весь коментар
11.02.2025 03:46 Відповісти
а, юбка закоротка була, кацап, так?
показати весь коментар
11.02.2025 10:06 Відповісти
Єврейська російськомовна шобла розбавлена етнічними росіянами і знову ж таки російськомовними малоросами прийняла якісь неконституційні закони проти рускоязичних? І ви вірите в цю маячню? В Україні на це іпсо ніхто не поведеться крім чверть відсотка клінічних ідіотів
показати весь коментар
11.02.2025 14:57 Відповісти
Вы отвечаете по ключевым словам что ли?

Какая разница во что верю я, или верят украинцы - если это часть пропаганды которую ведет Пу для своих русских, чтобы они охотнее бежали в военкоматы воевать с натами и нацистами?

Вам знаком термин casus belli?
показати весь коментар
11.02.2025 16:58 Відповісти
З 2019 року до 2022 року влада зеленського утилізувала 3 мільйони мін.
Перед самим нападом 2022 року влада зеленського осліпила наше ППО знявши клістрони
Перед самим нападом 2022 року влада зеленського заарештувала всі військові катери та зтягла їх в одну точку, де їх одразу знищив путін.
далі по списку ...
і розмінування чонгару, і відведення військ від Харкова та з Півдня, і не підірвані мости на підступах до Києва, і гостомель. Цей список злочинів та зради величезний.
показати весь коментар
11.02.2025 10:51 Відповісти
Тобто на 1500 мін дозвіл не потрібен, а на 200к вже обов'язковий? А там тільки самих мін би вистачило, щоб росіяни принаймні на місяць по вуха загрузли в багні, піску і власній крові у тому перешийку.
Все інше "пояснення" - тої ж якості.
Яку тільки ***ню за ці 2-3 роки не напридумували, щоб тільки не розслідувати і не притягати до відповідальності вище політичне керівництво держави на чолі з найвеличнівшим зеленим лідором. Але нагорода обов'язково знайде злочинців, причому у той самий момент, коли вони того найменше очікуватимуть.
показати весь коментар
11.02.2025 11:27 Відповісти
💯😁😎
показати весь коментар
11.02.2025 12:52 Відповісти
Молодець, Сергійко Наєв!!!
"МАЛО БИ БУТИ 200 тисяч..."

Мало би бути до коліна, але воно таке як є, і що, всьо?

Так чому не вибухнула ЖОДНА?
Тому, що ЗЛОЧИНЦІ у владі і сцикуни-горлопани замість генералів.
показати весь коментар
11.02.2025 12:47 Відповісти
Почалося. Влада і генерали стали валити один на одного прорахунки в швидкоплинній здачі Півдня. Як би там не було, але без зради у вищих ешелонах влади тут не обійшлося
показати весь коментар
11.02.2025 18:04 Відповісти
Сторінка 2 з 2