10332 відвідувача онлайн

Умови завершення війни мають бути прийнятними для всіх, доведеться піти на поступки, - Рубіо

Рубіо про умови завершення війни

Держсекретар США Марко Рубіо після переговорів із представниками РФ у Саудівській Аравії заявив, що всім доведеться йти на поступки.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на The Guardian.

За його словами, закінчення війни в Україні можливе тільки зі згоди всіх сторін.

Умови мають бути прийнятними для всіх, додав Рубіо.

"Сьогоднішня зустріч була "першим кроком довгого і важкого шляху", - вважає держсекретар США.

"Щоб покласти край будь-якому конфлікту, усі сторони повинні поступитися", - сказав Рубіо.

Топ коментарі
+29
Х вам, а не поступки. Кордони 91-го, демілітаризація рашки і репарації. На менше ми не згодні.
показати весь коментар
18.02.2025 15:24 Відповісти
+21
Так! Звичайно на поступки. В чому річ? росія іде на поступки - Забирається Геть з України. Україна іде на поступки - Обіцяє Ніколи не нападати на росію.
показати весь коментар
18.02.2025 15:25 Відповісти
+17
Ніяких перемовин не потрібно. Росіяни якщо хочуть миру мають просто піти геть. Все просто. Все інше від лукавого.
показати весь коментар
18.02.2025 15:26 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Х вам, а не поступки. Кордони 91-го, демілітаризація рашки і репарації. На менше ми не згодні.
показати весь коментар
18.02.2025 15:24 Відповісти
а чого ви так? Україна звичайно піде на поступки! Як же без цього. Україна Обіцяє: Ніколи не нападати на паРашку та не претендувати на частину Курської області.
показати весь коментар
18.02.2025 15:27 Відповісти
Чому 91 го? Треба починати з 18 го. Може щось і уступимо.
показати весь коментар
18.02.2025 15:44 Відповісти
Їм віруючих у трампа і росіян ніколи не перевершити.
показати весь коментар
18.02.2025 15:25 Відповісти
Дати ЗСУ вдосталь матеріального забезпечення.
показати весь коментар
18.02.2025 15:27 Відповісти
Ти вважаєш, що Україна має припинити опір і увійти у склад росіі.
показати весь коментар
18.02.2025 15:29 Відповісти
Зовсім не факт. Свого часу Фінляндія, якби не припинила опір, то точно б повністю увійшла в склад росії як автономна республіка. Тому це спірне питання.
показати весь коментар
18.02.2025 15:50 Відповісти
Ще білорусію у приклад приведи.
показати весь коментар
18.02.2025 15:52 Відповісти
А що Білорусія? Білорусів таке життя цілком влаштовує. Тому це їхня справа.
показати весь коментар
18.02.2025 15:54 Відповісти
Корочє, хохли. Сдавайтєсь, ето лєгко і пріятно. Нє смотрітє на Бучу, смотрітє на бацьку.
показати весь коментар
18.02.2025 16:05 Відповісти
Це твоя особиста справа. Не хочеш здаватись - іди на фронт.
показати весь коментар
18.02.2025 16:10 Відповісти
Хочете, щоб ми здались - приїздіть сюди. На будь-який бік фронту.
показати весь коментар
18.02.2025 16:13 Відповісти
Я не хочу, щоб хтось здавався. Але, зважаючи на стан здоров"я, і вплинути ні на що не можу. І так, я в Україні.
показати весь коментар
18.02.2025 16:17 Відповісти
Обидві згадані вами країни пішли на угоду з агресором. Ставлячи їх у приклад ви натякаєте, що ми теж маємо йти на угоду.
У якій русня вже збирається прописати механізм виходу в односторонньому порядку.
показати весь коментар
18.02.2025 16:23 Відповісти
Справа в тому, що самотужки ми з ворогом, який переважає в кілька разів, справитись не зможемо. А допомагати нам не дуже поспішають, здебільшого лише на словах. Тому і не відомо, як закінчиться війна. Воювати до останнього українця? Звісно, можна. А який сенс?
показати весь коментар
18.02.2025 16:54 Відповісти
А який сенс укладати угоду з тим, хто вже заявив, що має привід її порушити?
показати весь коментар
18.02.2025 17:26 Відповісти
При бажанні будь-хто може порушити будь-яку угоду, придумавши будь-який привід. І тим не менше, в світі укладаються мільйони різних угод щодня. Просто в самій угоді повинен бути прописаний чіткий механізм покарання за порушення. Дієвий, звісно, механізм.
показати весь коментар
18.02.2025 18:30 Відповісти
Ну і покажіть мені серед пунктів "стамбула" щось подібне.
показати весь коментар
19.02.2025 07:29 Відповісти
До чого тут стамбул???? То взагалі була не угода, а справжня капітуляція. Тому її і не підписали. Я ж веду мову про УГОДУ, тобто, договір, в якому зобов"язання мають ВСІ сторони, що її уклали.
показати весь коментар
19.02.2025 08:10 Відповісти
На таку угоду русня не піде.
Вона вперто протискає "стамбул".
Наприклад, вона категорично не згодна з будь-якою присутністю в Україні іноземних військ.
показати весь коментар
19.02.2025 08:16 Відповісти
Хотєлки це одне, реальний результат - зовсім інше. Кацапи теж не потягнуть вічну війну. На якісь поступки їм теж доведеться іти. Зразу вони взагалі були категорично проти нашого вступу і в НАТО, і в ЄС. Тепер вже не проти ЄС. Тобто, прогинаються потроху. Так буде і з іншими вимогами, можливо, і з тими ж миротворцями. Спочатку згодяться на китайців з білорусами, а потім вже і на інших. Гадати тут можна скільки завгодно, а як воно буде насправді - побачимо.
показати весь коментар
19.02.2025 08:25 Відповісти
Поки що у русні все плюс-мінус добре. Фронт рухається у потрібному напрямку, немає проблем з БК і ОС. Чому б це їм прогинатись зараз? Це Трамп хоче все порєшать по-бистрому. На короткотривалий період ресурси у русні є, тому - або погоджуйся на їх всі умови, донні, або на увесь світ обісрись.
показати весь коментар
19.02.2025 08:32 Відповісти
Так фронт у потрібному їм напрямку буде рухатись завжди. Ну не зможемо ми вже нічого відвоювати. Пора вже це зрозуміти. Невже контрнаступ-23 нічому нікого не навчив? І рашка не знесилиться і не розвалиться. В усякому разі в найближчі 10 років. Пора вже починати жити реаліями, а не тєлємарахвоном. Тому в нас лише 2 варіанти: або переговори, вибиваючи для себе якнайбільше вигідних умов, в результаті збереження держави, хоч і в дещо обмеженому варіанті, або ж війна на невизначений час і в результаті повна втрата держави.
показати весь коментар
19.02.2025 08:46 Відповісти
Пішли розмови про реальність.
У нас два варіанти: прийняти умови русні (роззброєння і нейтралітет) і отримати сво-2 через рік, і вона буде 100% успішною, або продовжувати воювати в надії, що щось таки зміниться. Не змогла ж нас русня вже три роки здолати, хоча нам давали всього три дні.
показати весь коментар
19.02.2025 08:49 Відповісти
"продовжувати воювати в надії, що щось таки зміниться"

Це люта маячня. А якщо нічого не зміниться ще років 10? Українців вистачить на такий час?
показати весь коментар
19.02.2025 08:53 Відповісти
А якщо русня після підписання "міра" на своїх умовах піде другою війною?
Того, що залишилось від ЗСУ після скорочення, вистачить відбити атаку?
показати весь коментар
19.02.2025 08:57 Відповісти
А який вихід? Продовжувати війну далі, поки не загинуть всі, хто здатен воювати, і кацапи все одно все заберуть?
показати весь коментар
19.02.2025 09:04 Відповісти
Так вони і так все заберуть. Відпочинуть, накопичать сили - і заберуть одним махом, як Південь у 2022-му. А так - питання. Якщо Кієв за трі дня не взяли, то може і цього разу обісруться? От якщо дати час на висновки та підготовку - точно не обісруться, зроблять все як треба, воля і ресурси є.
показати весь коментар
19.02.2025 09:09 Відповісти
Який час на підготовку? Кому? Вони і так готуються. Час працює на них, а не на нас. Виснажуємось ми, а не вони. Кінчаємось ми, а не вони. Це в нас закриті кордони, а не в них. Це в нас людей виловлюють на вулицях, як собак, а не в них. Це наша країна на грані соціального вибуху, а не їхня. Коли ви вже повернетесь в реальність?
показати весь коментар
19.02.2025 09:17 Відповісти
Ты лучше объясни, почему у тебя IP постоянно меняется. Я видел уже 3: американский, английский и украинский.
показати весь коментар
18.02.2025 15:35 Відповісти
а может бот кремля пойдет нах.....й .... Давай cмотри за дальним востоком мразь, а то китайци вам яйца щекочут!!!
показати весь коментар
18.02.2025 16:56 Відповісти
вот и пойди, вместе с беспомощным_дефицитом, это ваше любимое направление
показати весь коментар
18.02.2025 17:41 Відповісти
В ти знаєш як? Підскажи.
показати весь коментар
18.02.2025 15:55 Відповісти
У вас точно дефіцит потужності - швидше здатись і на шашлики в травні. Це вже було і конкретно розказували, як цього досягти - не панікувати, не вірити попередженням партнерів, вірити лише Г+Г, навіть Чонгар розмінували, бо дехто сцяв другої армії світу.
показати весь коментар
19.02.2025 01:02 Відповісти
ты озвучь чем должна поступится рашка ?
показати весь коментар
18.02.2025 15:24 Відповісти
Вона не буде бомбити США.
показати весь коментар
18.02.2025 15:26 Відповісти
не буде претендувати на харк. область. Дозволить вступити в єс (за умови що орбан заблокує)
показати весь коментар
18.02.2025 18:44 Відповісти
Йому задали журналісти таке питання, а у відповідь воно тільки хмикнуло.
показати весь коментар
19.02.2025 01:04 Відповісти
Так! Звичайно на поступки. В чому річ? росія іде на поступки - Забирається Геть з України. Україна іде на поступки - Обіцяє Ніколи не нападати на росію.
показати весь коментар
18.02.2025 15:25 Відповісти
Пускає назад американський бізнес до себе.
Їм до ваших хотілок взагалі фіолетово
показати весь коментар
18.02.2025 17:13 Відповісти
а чого два рази? заїкаєшся? "пускаєш" член в свою дупу ти.
показати весь коментар
18.02.2025 18:14 Відповісти


помилку видало, я ще раз натиснув.
зазвичай 2 відразу не дає писати.

глючить
показати весь коментар
18.02.2025 18:35 Відповісти
Під "всім" мається на увазі Украіна
показати весь коментар
18.02.2025 15:25 Відповісти
Справедливо это когда путлера и всю его ОПГ будут судить в Гааге. Выплата Украине репараций в полном объеме и возвращение Украины в границы 1991 года. Любые другие условия - это не справедливые условия
показати весь коментар
18.02.2025 15:25 Відповісти
"Умови прийнятні" мають бути. Але мусай йти "на поступки". Чудово
показати весь коментар
18.02.2025 15:25 Відповісти
покласти край будь-якому конфлікту
Це не конфлікт, це - злочин.
Чому ви не зійшлись посередині з тими, хто вам 9/11 влаштував?
показати весь коментар
18.02.2025 15:25 Відповісти
Та тільки чомусь фашиська росія не збираєтся чимось поступатись ,нічого не змінилось в них ,схоже Рубіо такий невіглас як і рудий.
показати весь коментар
18.02.2025 15:26 Відповісти
"Умови завершення війни мають бути прийтнятними для всіх, доведеться піти на поступки" Це як? Зебра повинна віддати левові дві задні ноги, щоб залишитись живою? До того моменту, поки лев знов зголодніє?
показати весь коментар
18.02.2025 15:26 Відповісти
Ніяких перемовин не потрібно. Росіяни якщо хочуть миру мають просто піти геть. Все просто. Все інше від лукавого.
показати весь коментар
18.02.2025 15:26 Відповісти
А якщо не підуть?
показати весь коментар
18.02.2025 15:28 Відповісти
Пусть не идут. Тогда все займут подземный мир в Украине.
показати весь коментар
18.02.2025 15:30 Відповісти
А чому з Херсону пішли?
показати весь коментар
18.02.2025 15:31 Відповісти
Вийшли спокійно, не поспішаючи, забравши все до останнього патрона. Однозначно був якийсь договорняк.
показати весь коментар
18.02.2025 15:37 Відповісти
Тобто Українська Армія не воює, а виконує договорняки?
показати весь коментар
18.02.2025 15:56 Відповісти
Українська Армія виконує накази вищого командування.
показати весь коментар
18.02.2025 15:57 Відповісти
Так вони ніколи не підуть,заходять вбивають,руйнують і знову заходять щоб вбивати.Якщо чмошний Рубіо цього не рузуміє(я думаю розуміє,але йому людське життя і права пофіг)
показати весь коментар
18.02.2025 15:39 Відповісти
Справедливость условий должна диктовать Украина так как Украина является жертвой агрессии. Если справедливость обозначает Рашка или Трамп - это уже не справедливость
показати весь коментар
18.02.2025 15:28 Відповісти
Цікаво - як би верещав пан Рубіо, коли у його будинок вдеруться бандюги?
Теж буде триндіти про закінчення конфлікту шляхом "поступок сторін"?

Добре бути "розумним політиком" за чужий рахунок...
показати весь коментар
18.02.2025 15:29 Відповісти
Якщо не вистачить сили відбитись від бандюг, то так, піде на поступки. Хіба мало відбувається рейдерських захватів? Віджимають і квартири, і бізнес, і землю. Відбитись вдається далеко не всім.
показати весь коментар
18.02.2025 15:32 Відповісти
Так то воно так - у певному розумінні Ви абсолютно праві. Якщо не вистачить сили. Пічалька саме у тому, що сили придушити рашку якраз навалом - але серуть мілким маком. І досеруться, що рашка, як і кожна банда, що отримувала бодай частковий успіх у розбої, буде посилюватися і лізти ще і ще раз. Доки таки не дійде до "реалполітиків" що варіантів вже немає - треба розносити бандюг у друзки - але бандюги на той момент стануть сильнішіми...
показати весь коментар
18.02.2025 15:36 Відповісти
В тому і справа. Дуже часто буває і таке, що поки владні реалполітики роздуплились, бандюки вже зайняли їхні місця і самі стали владою.
показати весь коментар
18.02.2025 15:44 Відповісти
І це при тому, що бандюги згодяться піти на поступки - бо зараз рашка хоче, щоб України елементарно не існувало. Тож Рубіо має віддати бандюгам будинок, усі гроші, авто і піти до бандюг у рабство - отакі будуть "поступки". Чи бандюги колись, вдершись у будинок, сідали з хазяїном за кавою обговорити закінчення грабунку?
показати весь коментар
18.02.2025 15:41 Відповісти
поступися на користь куйла одним із штатів США .ПОСТУПИТИСЬ ЗБОЧЕНЦЮ ВБИВЦІ І НАСИЛЬНИКУЮОЗНАЧАЄ УЗАКОНИТИ ЙОГО ЗЛОЧИНИ В УКРАЇНІ .ПОТВОРИ..
показати весь коментар
18.02.2025 15:30 Відповісти
Спочатку хай трампони виконають підписаний будапешт!
Як можна вірити іншим домовленостям, коли трампони іпутіноїди киданули по будапешту?!
показати весь коментар
18.02.2025 15:30 Відповісти
хитродупий трамп- пам- пам, вирішив шо він крутий мачо та закінчить війну поступками України
показати весь коментар
18.02.2025 15:30 Відповісти
Маньяк увірвався в будинок убив дітей а потім каже їхнім батькам , що він тут поселиться в дитячій і чекає на поступки .Рубіо , як тобі аналогія ?
показати весь коментар
18.02.2025 15:30 Відповісти
Якщо маньяк мажор або ж синок високопоставленого чинуші, а постраждалі батьки - бідні чорнороби, то, на жаль, так воно і буде. Батьків ще й винними зроблять...
показати весь коментар
18.02.2025 15:34 Відповісти
Якщо такий розумний, то піди на поступки Мексиці, прийми ще більше мігрантів, хіба тобі їх не шкода, вони ж такі милі зайчики. Потім зроби другу офіційну мову в країні - мексиканську, а там вже й до "мексиканської весни" недалеко...
показати весь коментар
18.02.2025 15:32 Відповісти
Джордж Буш-молодший дуже здивувався, перебуваючи з офіційним візитом в Іспанії, - "Як, тут теж розмовляють мексиканською мовою?"

показати весь коментар
18.02.2025 17:56 Відповісти
Назавите кто нить поступки кацапов спать немогу
показати весь коментар
18.02.2025 15:32 Відповісти
Это да, Украина согласна после вступления в НАТО не размещать на своей территории ядерное оружие а моЦковия возвращает всё стыренное плюс выплачивает Украине репарации, такие уступки возможны.
показати весь коментар
18.02.2025 15:33 Відповісти
Дурень,чи прикидається?
показати весь коментар
18.02.2025 15:33 Відповісти
Какой-то бред. Преступник напал на жертву. "Ищем приемлемые условия для всех" или наказываем преступника, а жертве выделяем компенсацию причиненного вреда?
показати весь коментар
18.02.2025 15:33 Відповісти
Тільки поступки України не додав.Можливо Україні дадуть можливість вживати слово Україна і більше нічого.
показати весь коментар
18.02.2025 15:36 Відповісти
Не дадуть((
Їхня мета повністю знищити нашу ідентичність
показати весь коментар
18.02.2025 16:15 Відповісти
Рашка это страна террорист которая осуществила самые масштабные преступления со времён ВМВ - на какие поступки должна пойти Украина?

Мы понимаем что к власти в США пришли американские олигархи которым плевать на жизни людей, главное ресурсы, главное бабло но, Украина не разменная монета. Мы переживём Трампа как пережили чингисхана, грозного, Екатерину с Петькой, сталина, гитлера, членина но оружия не сложим ни при каких обстоятельствах
показати весь коментар
18.02.2025 15:44 Відповісти
кордон 91. усіх влаштовує окрім США і рифи.
виплата репарацій за зруйновані міста і села. - усіх влаштовує окрім рифи
не будемо вбивати москалів, коли вони будуть покидати окуповані території.
показати весь коментар
18.02.2025 15:46 Відповісти
А гітлеру теж йшли на поступки?
показати весь коментар
18.02.2025 15:48 Відповісти
Увесь світ хоче почути про поступки від москалів.Про наші майже зрозуміло.
показати весь коментар
18.02.2025 15:49 Відповісти
Интересно, чем же, по такому плану, должен поступиться путлер?
показати весь коментар
18.02.2025 15:50 Відповісти
Все , що заявляють ці хлопці, бажання кремля. Тому не варте уваги.
показати весь коментар
18.02.2025 15:56 Відповісти
всі так всі, штати теж мусать піти на поступки бо Україні необхідний ядерний арсенал
показати весь коментар
18.02.2025 15:57 Відповісти
США від ковіду теж кололись Супутником,тоді зрозуміло,що тут не так.
показати весь коментар
18.02.2025 16:15 Відповісти
треба подавати в суд на сша
показати весь коментар
18.02.2025 18:47 Відповісти