9369 відвідувачів онлайн
16 288 220

Війна в Україні дуже мало означає для США, - син Трампа

президент США Трамп із сином Дональдом

Син президента США Дональд Трамп-молодший вважає, що війна в Україні не має великого значення для Сполучених Штатів.

Про це він написав у соцмережі X, повідомляє Цензор.НЕТ.

Син Трампа, коментуючи заяву свого батька про Володимира Зеленського та війну в Україні, написав:

"Він не помиляється, люди. Давайте зупинимо непотрібну смерть і нескінченні витрати на війну, яка для нас дуже мало означає".

син Трампа про Україну

Заяви Трампа про Володимира Зеленського

Нагадаємо, 19 лютого президент США Дональд Трамп у новій заяві назвав українського лідера Володимира Зеленського "диктатором без виборів", бо він нібито переконав Америку "витратити на війну 350 млрд доларів".

Напередодні Трамп заявив, що в Україні потрібно провести вибори, бо рейтинг довіри до Зеленського впав до 4%.

Станом на першу половину лютого 2025 року 57% українців довіряють президенту Володимиру Зеленському, не довіряють - 37%, йдеться в дослідженні КМІС.

Володимир Зеленський назвав дезінформацією заяви про 4% його рейтингу.

Топ коментарі
+57
США більш не існує. Тепер є лиш шавка Кремля.
показати весь коментар
19.02.2025 21:05 Відповісти
+49
Це талант. За такий малий строк, так опустити наддержаву.
показати весь коментар
19.02.2025 21:07 Відповісти
+28
Дєвочка Нійлона маска не повина лізти в політику
показати весь коментар
19.02.2025 21:06 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 3
Так а за Трампа скільки захопили території? Нуль кілометрів і нуль метрів.Байден казав,що ***** знає,що за мене його тиранія закінчиться.Це він перед виборами казав.А Сталася кривава війна в Європі.Чогось ви всі не розповідаєте про спічі Байдена.Ви всі роки тільки за Трампа говорите.

Чого в тебе до наших немає претензій? Україна роки розпродувала совєцькі запаси.Були новесенькі танки і літаки.А ти і не тільки вчепився в ЯЗ? В нас циклу обслуговування навіть не було для неї.А звичайної зброї було дуже багато.Купа людей обзолотилася на продажі.

До речі,Байден був один з ініціаторів,щоб зброю забрали.Є відео 1991 року.Обама бувши сенатором інспектував утилізацію снарядів.Десь в середині 2000-х.
показати весь коментар
19.02.2025 23:49 Відповісти
ти придурок? Трамп уже на посаді місяць. скільки за цей час кацапи захопили української території, ти не в курсі? тож завали своє їпало і пропади з цього сайту, виродок. Байден коли був на посаді, то його теж пісочили за те, що повільно надавав зброю Україні. тепер при посаді Трамп. тож логічно тепер питання до нього. і якщо вже лізти в історію, то річ не в самому яз, а в тому, що тоді Штати тиснули на Україну, щоб вона позбулася яз. і от тепер за той тиск і має бути політична і моральна відповідальність у Штатів. і притомний Президент цієї країни ніколи не дозволить собі тиснути на Україну, щоб вона йшла на здачу своїх земель кацапам, гарантом цілісності якої є підпис американського Президента під Будапешстським меморандумом (і неважливо яке тоді було прізвище у тодішнього Президента).
показати весь коментар
20.02.2025 00:14 Відповісти
Він говорив,що за нього би не напали.І за попередньої каденції жодного кілометра не захопили.Я мав на увазі попередню каденцію.Зараз це все ще з попередньої адміністрації.

Як ти собі все уявляєш? Ну буде така війна і далі що? Втрачатися території будуть,при такій війні? Будуть.Вундервафе не нададуть,для розгрому.Москалі повідводили всі літаки.з близьких аеродромів.А нам надавали тільки зброю на 300 км дальності і чітко казали,куди можна стріляти.

Томагавків не нададуть.

Сам завали.Коли на війну?
показати весь коментар
20.02.2025 00:33 Відповісти
ти мав би моральне право таке патякати якби ти сам був зараз в окопі..

немає значення яка каденція. він при посаді зараз. і зараз кацапи при його каденції нападають кожен день. тож цей агрумент до сраки. бо це не аргумент. це спосіб перекласти відповідальність на попередників.

як уявляєш? є стаття 51 Статуту ООН про колективну оборону. тож під приводом цієї статті, не під егідою НАТО, а саме під приводом цієї статті 51 на базі уже сформованого Рамшатйну формується контингент військ Антипутінської коаліції на чолі США і Британії як підписантів Будапешта, а також всі разом вони мають вплинути ще і на Китай, який теж приєднався до підпису Будапешта, щоб той виділив і свій контингент військ і цей контингент військ заводиться на територію України для допомги ЗСУ вигнати агресора із своєї землі і таким чином відновити світовий порядок і на ділі продемонструвати силу Міжнародного права, яке всі сторони повинні поважати, раз живемо усі на одній планеті.
показати весь коментар
20.02.2025 02:19 Відповісти
Я маю право запитувати,бо такі як ти,маючи якусь бронь,******* патякати.

Мрій про статті.А їх не буде.Європа може надішле контингент,коли бойові дії призупиняться.Можеш звісно не погоджуватися,але реальність інша,від мрій.
показати весь коментар
20.02.2025 02:28 Відповісти
Міжнародне право практично не розповсюджується на тих,в кого є термоядерні бомби.Це якраз ті,хто є постійним членом Радбезу.
показати весь коментар
20.02.2025 02:30 Відповісти
Міжнародне право розповсюджується на всіх. інакше ти - терорист, якщо порушуєш Міжнародне право, кроїш кордони силою і при цьому шантажуєш світ ядерною зброєю. ядерна зброя - це зброя стримування, а не терору. бл.. ти реально *******, якщо цього не розумієш. лікуйся.
показати весь коментар
20.02.2025 02:36 Відповісти
Тут ж потрібно не просто вигнати,а зробити так,щоб москалі не могли обстрілювати територію.Фактично потрібно розвалити весь москальський ВПК і воювати на їхній території.А це означає,що ядерні бомби полетять.
показати весь коментар
20.02.2025 02:32 Відповісти
достатньо вигнати. і надати далекобійну зброю Україні для захисту. якщо далі буде прилітати, то Україна буде відповідати. задушити кацапів санкціями, а не знімати їх як зараз вже йдуть розмови. без продажу нафти чи продажу нафти в 0 чи в кілька доларів прибутку кацам буде вже не до війни. тоді вони будуть на ножки Буша гроші тратити, а не на ракети. яйця політичні потрібно мати. а то замість розрекламованого миру через силу проти агресора, бачимо зараз спробу провести мир через силу проти жертви агресії. срамота.
показати весь коментар
20.02.2025 02:41 Відповісти
Не достатньо.Далекобійна зброя,це яка? Томагавків не нададуть.А це найбільш далекобійна.Мир через силу,це звичайне балабольство,як ті безпекові угоди,що підписували.

Фіни колись також поступилися.Навіть території втратили.
показати весь коментар
20.02.2025 02:46 Відповісти
томагавк - це звичайна крилата ракета по типу кацапського калібра чи Х-101. там бч 450 кг. у нас уже на фінальних стадіяї розробки далекобійних ракет/дронів з дальністю не менше за дальність томагавка. і в рази дешевше. вже навіть запускали дрони по кацапії, які на собі несли звичайні фаб 250 і бомбили там заводи і нпз. і не потрібно ніяких томагавків. дорогезних. дрони набагато дешевші і бч там не набагато менша як в томагавка. томагавка можуть збити, а дрони можуть непомітно до цілі підлетіти і відбомбитись, та ще й назад повернутись.
показати весь коментар
20.02.2025 02:58 Відповісти
Ця ракета надточна.ю нас немає саме такої ракети.Те що є,несе маленький заряд.Безпілотники також.Наближено це Нептун.Але там меншей заряд і дальність дії.

Ти також маратону надивився? Там знищено кілька складів.І окремі ємності від нпз.Навіть на супутникових знімках видно,що не повністю нпз.Були казали,що до кінця 2024 року в москалів не буде нпз.Але ж як видно,це не так.

Дрони що не видно,якщо той дрон,як АН-2? Це малесенькі непомітні,якщо вони з композитних матеріалів.Москалі день в день шахеди запускають.Ти якесь таке вже пишеш,наче жертва екрану.

США тупі,а тут генії сидять.Але до мінометів міни з браками.Ти порахуй скільки москалі шахедів вже запустили і чи може таку кількість Україна виготовити.Так в них ще є різні ракети.

А ракети на багато ефективніше,для жирних цілей.Прилетить кілька Томагавків і цілого нпз не стане.
показати весь коментар
20.02.2025 04:33 Відповісти
та якого нах марафону. ніколи не дивився і не збираюсь дивитися. пару складів кажеш. ну-ну. )) кацапи уже тимчасово заборонили експорт своїх нафтопродуктів. а це значить, що по тим нпз добряче попали. і без томагавків. стратегічний арсенал у Торопці, що там аж земля піднімалась як у фільмі "2012" теж без томагавків знищили.
та й говорити ствердно, що Україна не отримає томагавків теж не можна. ти - це не істина у першій інстації, а кацапський бот. є інші джерела інформації. і вони говорять, що Україна отримає від США усю зброю, крім ядерної. тож ти, кацапський сраколизе, завали своє їпало і пропади з цього сайту, бо схарив уже..
показати весь коментар
20.02.2025 04:43 Відповісти
Там каби були.Але кількість запусків кабів не зменшилась.Так,кілька складів.Я на кацапії ніколи не був.Тобі щось не подобається,то одразу бот.Докажи що я бот.

Ага кораблі дадуть з Томагавками. Точно жертва маратону.Сам завали придурку.Ти сам коли на війну?Чи думаєш відсидітись на сайті?
показати весь коментар
20.02.2025 04:51 Відповісти
а де твій дружбан Mod Dom? такий же упоротий трампіст і довбойоб, як ти. тільки ти тут зараз топиш за підписання угоди Україною з кацапами із здачею земель, а той довбойоб тут постійно топив за те, шо Трамп такого ніколи не допустить і завалить Україну зброєю. і.. десь пропав той добвойоб вже із цього сайту. шось не заходить вже сюди у світлі останніх подій і заяв Трампа, в яких Трамп вилизує ху йла і застосовує силу до Зе і до України. тож ти теж зроби послугу і пропади накуй з цього сайту.
показати весь коментар
20.02.2025 04:58 Відповісти
Я його і не знаю.Навіть не спілкувався з ним.В мене зараз тут дружбанів немає.Ти від мене не розумніший.Вже патякали ви всі за вибори.Я не казав,що Трамп завалить зброєю.Я не топлю.Я кажу що буде.Я би хотів щоб взагалі війни не було і ніяких смертей.І угод щоб не було.Але хотіння,це не реальність.
показати весь коментар
20.02.2025 05:07 Відповісти
А ти хто такий,щоб мені вказувати? Вказуй своїм родичам.Пропадай сам.
показати весь коментар
20.02.2025 05:18 Відповісти
а ти хто такий, щоб топити тут за Трампа і штовхати Україну підписувати з агресором угоду про втрату земель? замість того, щоб топити того Трампа, щоб той не штовхав Україну до здачі земель. ти ведеш себе як ворог України.
показати весь коментар
20.02.2025 05:30 Відповісти
Так я не штовхаю.Я кажу,те що буде.Це мої думки.А за Трампа,чи проти Трампа,це також мої думки.Я не здавав землі,до мене претензій бути не може.
показати весь коментар
20.02.2025 05:39 Відповісти
ти не можеш знати те, що буде, сидячи тут в Україні. на Нострадамуса ти не схожий. на інсайдера з Білого дому чи з Пентагону тим більше не схожий. тож не потрібно від тебе тих твоїх "інсайдів". ти навіть не знаєш чи прилетить по тобі завтра шахед чи ракета. досить, не хар більше..
показати весь коментар
20.02.2025 05:43 Відповісти
А ти можеш знати? В мене є логічні думки.Я он тобі посилання про Томагавки скинув.Подивися ще про наземний комплекс Typhon Він новітній і мало одиниць цього комплексу.
показати весь коментар
20.02.2025 05:59 Відповісти
нах уй іди, бо ти вже реально схарив.
показати весь коментар
20.02.2025 06:01 Відповісти
фіни. це було під час 2 Світової. тоді ще не було ООН, не було Статуту ООН. все було похерено. зараз якщо не відновити Міжнародне право, то через рік-другий може спалахнути нова світова війна. бо ж у багатьох почнуть зараз руки чесатися. он дивіться, у кацапів вийшло. посунули кордони і нічого їм. ну тоді ми чим гірші? нічим. і знову спалахне. Венесуела захоче добити Гайану, наприклад. в Африці непочатий край роботи для нових хутінів. і так далі. планета велика, довбойобів вистачає. о, бл ніяке Міжнародне право не діє, ну його нах. тоді будемо розробляти свою ядерну зброю для захисту. і ядерка по світу буде рости, як гриби після дощу... тож твоя аналогія із фінами - то просто аби ********** агресію кацапів. ти ж за це тут постійно і топиш.. це ж очевидно.
показати весь коментар
20.02.2025 03:08 Відповісти
Не буде світової війни.Війни після другої світової постійно йшли.В Африці і так війни йдуть.Але це не світові війни.Не буде ніяка ядерка рости.Це казочки.Її не легко зробити.Північним корейцям завезли.Пакистанцям також,та й індусам допомогли.В Іранців її ще поки офіційно немає.І в нас не буде.Це не виправдання кацапів.Бо я їх ніколи не хвалив іх і жити на кацапії і як кацапи не хотів.Навпаки,я проти кацапів.Ви вже всі казали що до виборів в США,а в реальності що сталося?
показати весь коментар
20.02.2025 04:42 Відповісти
Трамп тільки що сказав, що буде. тільки не при ньому. та навіть і при ньому може спалахнути. якщо він буде і далі ху йлу лизати сраку і хєрити Статут ООН, на якому зараз і так вже ледве тримається світовий порядок.
показати весь коментар
20.02.2025 04:46 Відповісти
Світових війн не буде.
показати весь коментар
20.02.2025 04:53 Відповісти
це тебе не буде.
показати весь коментар
20.02.2025 04:59 Відповісти
Колись не буде.Я не вічний.Може навіть ракета вбити.Бо біля дому літали москальські калібри,та й не так давно,Х-101 летіли.Шахеди ще ні разу близько не літали.Але ще також можуть напевно.Все можлдтиво.А тобі порада,не бажай зла,бо до тебе повернеться.
показати весь коментар
20.02.2025 05:12 Відповісти
о, то ти в Україні. ) і так все ствердно знаєш, що Україні не дадуть томагавків, що в мене склалось враження, що ти десь в кабінеті біля самого Ілона Маска сидиш і володієш усіма інсайдами. )) а по факту в Україні сидиш. і не спиш ночами. ) ракети ловиш із шахедами. ну ну.. "інсайдер" мля..
показати весь коментар
20.02.2025 05:22 Відповісти
З чого Томагавки пускати? До недавнього часу,не було наземних пускових установок.Раніше ще був комплекс Грифон,який спеціально для Томагавка з ядерною бойовою частиною призначався,але давно знятий з озброєння.На літаки ця ракети не йде,була версія,але закрили програму.Лишаються тільки кораблі.І це не рахуючи,що США ще в треті країни не передавали зброю стратегічного напрямку.Атакамсів не надавали в достатній кількості і ще багато чого іншого.

Ти також не спиш.Ракети не ловлю.Але літали біля мого дому.Такий в них маршрут.Це ***** їх пускає.
показати весь коментар
20.02.2025 05:33 Відповісти
подзвони в Пентагон, там скажуть з чого можна томагавки пускати. все, досить. бо реально хариш..
показати весь коментар
20.02.2025 05:39 Відповісти
Я написав вже з чого.Це щось придумуєш.
показати весь коментар
20.02.2025 05:47 Відповісти
нах уй іди. схарив вже..
показати весь коментар
20.02.2025 05:57 Відповісти
Є наземна версія,але тільки тільки прийнята на озброєння.Таке не дають.На посилання,на вікіпедію:

https://uk.wikipedia.org/wiki/Tomahawk_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0)

Носії[https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Tomahawk_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0)&veaction=edit&section=6 ред. | https://uk.wikipedia.org/w/index.php?title=Tomahawk_(%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B0)&action=edit&section=6 ред. код]

СШАhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%9B%D0%BE%D1%81-%D0%90%D0%BD%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%81%C2%BB Підводні човни типу «Лос-Анджелес» (до 12 ракет на кожному)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%9E%D0%B3%D0%B0%D0%B9%D0%BE%C2%BB Підводні човни типу «Огайо» (154 ракети на 4 перероблених човнах для https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0_%D0%B2%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B0 конвенційних операцій)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A1%D1%96%D0%B2%D1%83%D0%BB%D1%84%C2%BB Підводні човни типу «Сівулф» (до 50 ракет в торпедних апаратах)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%92%D1%96%D1%80%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D0%BD%D1%96%D1%8F%C2%BB Підводні човни типу «Вірджинія» (до 12 ракет на кожному)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%86%D1%96_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%90%D1%80%D0%BB%D1%96_%D0%91%D0%B5%D1%80%D0%BA%C2%BB Ескадрені міноносці типу «Арлі Берк» (до 96 ракет, залежить від варіанту корабля)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B0%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%BD%D1%96_%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B9%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A2%D1%96%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%B0%C2%BB Ракетні крейсери типу «Тікондерога» (до 122 ракет)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%96_%D0%BC%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%86%D1%96_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%97%D1%83%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%82%C2%BB Ескадрені міноносці типу «Зумвольт» (до 80 ракет)https://uk.wikipedia.org/wiki/Typhon_(%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%B0) Мобільна наземна пускова установка «Typhon» (до 4 ракет в пусковій. Батарея складається з 4 пускових. Загальний залп - 16 ракет на батарею)Великобританіяhttps://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A1%D0%B2%D1%96%D1%84%D1%82%D1%88%D1%8E%D1%80%C2%BB Підводні човни типу «Свіфтшюр» (до 5 ракет в торпедних апаратах)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%A2%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%B3%D0%B0%D1%80%C2%BB Підводні човни типу «Трафальгар» (до 5 ракет в торпедних апаратах)https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%96%D0%B4%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%96_%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8_%D1%82%D0%B8%D0%BF%D1%83_%C2%AB%D0%90%D1%81%D1%82%D1%8E%D1%82%C2%BB Підводні човни типу «Астют» (до 6 ракет в торпедних апаратах)
показати весь коментар
20.02.2025 05:50 Відповісти
нах уй іди. схарив...
показати весь коментар
20.02.2025 05:56 Відповісти
Ти ідіот,який не може зрозуміти написане.
показати весь коментар
20.02.2025 06:02 Відповісти
Хто надасть ядерний підводний човен,чи корабель.От ти розумний хіба?
показати весь коментар
20.02.2025 06:08 Відповісти
Ті наземні пускові для Томагавків це чотири універсальних пускових ячійок Мк 141 які просто зняли з кораблів і поставили на прицепи автівок . А наземних пускових для крилатих ракет не було через договір по якому ті ракети могли базуватися тіко на кораблях і літаках - і звісно кацапи той договір порушили перші бо з Іскандера вони запускають Калібри ( Іскандер К ), Крім того з Мк 141 можна запускати любі ракети які туди влазять - такшо американці планують використовувати зенітні ракети в якості балістичних ( як роблять кацапи - тому вони і кричали проти розміщення противоракет в Польщі Румунії бо самі збиралися перші такою муйнею зайнятися ).
показати весь коментар
20.02.2025 10:05 Відповісти
Так.Зенітні ракети мають радіус дії до 450 км,якщо стріляти по наземних цілях.Але нам ці установки не нададуть.Їх і так ще мало.
показати весь коментар
20.02.2025 17:14 Відповісти
Давайте всім миром повісимо путіна, щоб більше ніхто не захотів воювати.

Тоді і "зупинимо непотрібну смерть і нескінченні витрати на війну".
показати весь коментар
19.02.2025 21:15 Відповісти
Это понятно, ведь шизофрения болезнь наследственная.
показати весь коментар
19.02.2025 21:15 Відповісти
Трампон превращает Штаты в х-ловскую болонку.
показати весь коментар
19.02.2025 21:15 Відповісти
Я легко Трамп втягнув у міжнародний публічний срач Зеленського, який вирішив, що це зірковий час для підняття рейтингу, хоча повинен більше мовчати, а відповідати повинно МЗС з Сибігою, які обісралися і не дихають.
показати весь коментар
19.02.2025 21:18 Відповісти
Сопляк ничего не знает об этой войне. Он просто против всего плохого за все хорошее. Оно и понятно. Это же не Аляску отобрали всего лиш какой то непонятный Крым и какой то там Донбасс где то там.
показати весь коментар
19.02.2025 21:20 Відповісти
Справу вирішують діти Трампа і Маска,то пісець
показати весь коментар
19.02.2025 21:21 Відповісти
Писец для Трампа все вирішить
показати весь коментар
19.02.2025 21:22 Відповісти
все більше республіканців с Сенату і Конгресу проти Трампа
показати весь коментар
19.02.2025 21:21 Відповісти
Сімеинии підряд?
показати весь коментар
19.02.2025 21:22 Відповісти
Правильно олімпіада торчків набагато важливіше.
Як вони взагалі Холодну війну виграли? Походу нічого не вигравали Совок сам гигнув через помилкову економічну модель, а всратий від цього старий Буш прибіг в Україну з "котлетою по києвські"
показати весь коментар
19.02.2025 21:25 Відповісти
Сын дебила трампа вообще ничего не значит для Украины и украинцев!
показати весь коментар
19.02.2025 21:26 Відповісти
А хто такий ,син трампа"? Батько, мягко кажучи, не дуже розумний, займався бізнесом але не вихованням дитини. Воно виросло ще дурніше за батька і чого його думка нас мусить займати?
показати весь коментар
19.02.2025 21:26 Відповісти
Ти така мерзота як і твій батько, який хоче заглянути в очі кривавому диктатору.
показати весь коментар
19.02.2025 21:27 Відповісти
Як по Вашому!? У 1941 Сталін би зупинив війну, якби дав наказ Червоній Армії перестати стріляти?
показати весь коментар
20.02.2025 01:20 Відповісти
Велика Ваша відповідь на іншу тему. У 1941 син Сталіна був живий. І нічого не заважало Сталіну підняти руки і зупинити війну. Але він не підняв. А сьогодні Трамп каже ..що треба було Україні у 2022 домовлятися... Тобто підняти руки!!! Хрипате і хотіло б підняти руки..і намагалося..але не дали. А Шухевич то тут до якого? Може і Бандеру з Мельником сюди всунете? Сталін з ідеологічними противниками заключив союз!!! А хто у хрипатого ідеологічні противники? Тільки русня !!! Хрипатому виходить з руснею повинен був заключити союз? Чи у України ще у світі були ідеологічні противники? Я знаю..як виглядає прапор Німеччини часів Гітлера... Тільки от до чого Ви це питання сюди втулили? Як і з Шухевичем...аби щось бовкнути і себе розумним показати? А вже порівняння медветчука з Паулюсом...))))) Не пийте Б6... Судячи по Вашому допису він Вам шкодить..)))
показати весь коментар
20.02.2025 07:20 Відповісти
..і на додаток. У 2014 році хтось... не маючи армії...допомігся зупинити кацапсячих. Яким чином... самі знаєте. І каток кацапської армії тоді зупинився. І руки ніхто не підняв. А потім до діла приєднався мудрий український нарід.... (((
показати весь коментар
20.02.2025 07:23 Відповісти
Поперше..я поставив ОДИН факт... який найближчий нам в історії і стосувався нас! Мені байдуже..як воював Вільгельм Завоєватель.. і як він хотів ЗУПИНИТИ??? війну! Ваша відповідь і зараз і раніше .стосовно Шухевича Паулюса та медветчука..кольору китайського прапора..ідеологічних противників ніщо інше..як відверта маячня не зовсім розумної людини. Таких як Ви називають мудрий український нарІд .. який не знає нічого... не розуміє... але вважає себе розумним. І як і потрібно постійно наступає на граблі. Ви навіть не розумієте про що мова... і маєте тупість звинувачувати мене у постановці різних задач! А не ви накидали маячні у вигляді кількох задач!? Мені не цікаво з Вами спілкуватися. Ваш рівень..це прийти на вибори і вкинути бомажку з надією... що вам покращить життя найбільш піздл!вий кандидат... Баранам потрібен козел-лідер!! Поздоровляю...Ви у стаді! Найкращого і зеленої травички на вечерю...))))
показати весь коментар
20.02.2025 18:14 Відповісти
Скільки Вам років!? Варіантів два!! Або дитина..або деменція!!! Що Ви мелете? ЧА була слабкою та розрізненою? Та ЧА мала все необхідне для наступу... Були укрепрайони... Була авіація... були значні танкові армії... Майже ШІСТЬ міліонів у строю!!! Німців з союзниками 3,6 міліони. Так Сталін ..точно як і зелена паскуда... НЕ ВІРИВ...що німці нападуть... а готувався нападати сам. Може ви не знаєте... але у статуті РСЧА 1936 року НЕ ІСНУВАЛО... розділу дії війск у обороні !!! Тільки статті і розділи про наступальні дії. Може ви не знаєте.. що у РСЧА навіть не було топографічних карт у глиб СРСР... Тільки прикордонні зони і карти Польщі.. і інших країн. Подивіться колісно-гусеничний танк КВ-5... Може щось зрозумієте? Так і Сталін..знімав своїх генералів... розстрілював у перші дні війни... накази Ні шагу назад... Не повторив хрипатий ці дії... трохи мягчі? І якби Гітлер почав не 22 червня.. а 22 квітня... то зупинився би десь біля Уралу... та Баку... де б зустрівся з турецькою та японською армією!! Не гарантувало перемогу? Якби німці не знищували українську націю... а дали створити свою ..хоть і марионеткову державу... то 90 відсотків українців різали б краснопузих у рядах Вермахту... А за Уралом СРСР НЕ БУЛО... Нічого там не було... Я не хочу спілкуватися з відверто не дуже розумними людьми! Тому ... всього найкращого!
показати весь коментар
20.02.2025 19:26 Відповісти
.. історію вчи ..опудало! Може порозумнішаєш... Але це точно фантастика....що ти порозумнішаєш.
показати весь коментар
20.02.2025 22:21 Відповісти
Дооообре ***** тримає тампонів за мошонку....
показати весь коментар
19.02.2025 21:28 Відповісти
То чого твій сучий батько скиглить про мільйони вбитих красівих парнєй? Чого так спішить відсмоктати у пуйла і втопити мою країну? Га, трапйониш?
показати весь коментар
19.02.2025 21:33 Відповісти
Саме так довбойоби у США і казали коли началась Перша Світова, а потім, трохи згодом, так саме казали і сини тіх довбойобів коли почалась Друга Світова війна. А тут таке каже і син ще одного дов...ба.
показати весь коментар
19.02.2025 21:34 Відповісти
США піднялися на тих війнах.
показати весь коментар
19.02.2025 21:37 Відповісти
Швейцарія з Ватиканом ще білш піднялись.
показати весь коментар
19.02.2025 21:49 Відповісти
США більше.Стали наймогутнішими і диктують всім волю.Включно з Швейцарією.
показати весь коментар
19.02.2025 21:53 Відповісти
Надайте таблицю для порівняння зиску США, Швейцарії, Ватикану у формі - держава, скільки бабла заробила скільки золота отримала окремо у слитках і окремо у слітках з золотих зубів та коронок, скільки солдат втратила тощо.
показати весь коментар
20.02.2025 06:40 Відповісти
Война в Украине для вас бы ничего не значила если бы США не прибежали с будапештским меморандумом. А раз есть вы заверили Украину в безопасности то для США это означает политическое предательство страны которая подписала этот договор. Мало того, теперь Трамп как и Путлер являются политическими преступниками так как являясь представителями стран гарантов, прикрываясь мандатами осуществляют политическое и военное давление на Украину требуя отдать территории и ресурсы.
показати весь коментар
19.02.2025 21:37 Відповісти
А чим керує Синтрампа? Отож. То й не звертамо увагу, бо і татуся цілком вистачить.
Краще взагалі на них не реагувати, бо це все свідома провокація.
показати весь коментар
19.02.2025 21:37 Відповісти
Трамп молодший народжений під час ,,золотого дощу " від мексиканського нелегала емігранта !!!! Решта ублюдків так самє в процесі сексуальних збочень з використанням сквірта !!!
показати весь коментар
19.02.2025 21:38 Відповісти
всё дело в том что ты высранок своего ********* папаши не весь народ США а лишь ничтожное меньшинство!и поэтому ты не вправе говорить за весь американский народ!чтоб вы оба сдохли вместе с вашим спонсором ******,позор америки!
показати весь коментар
19.02.2025 21:40 Відповісти
Ну так ідіть нах імбецили срані
показати весь коментар
19.02.2025 21:40 Відповісти
... сором.
показати весь коментар
19.02.2025 21:40 Відповісти
отец когда повторяет мечты путина то от сына что можно ожидать
показати весь коментар
19.02.2025 21:41 Відповісти
А синуля порадився з виробниками американської зброї, які вже запустили процес її виробництва?
показати весь коментар
19.02.2025 21:41 Відповісти
А для України взагалі нічого не значить слова Дональда Трампа джуніора
показати весь коментар
19.02.2025 21:44 Відповісти
Два довбойоба доєдналось до *****
показати весь коментар
19.02.2025 21:46 Відповісти
а син президента позиціонує себе як хто? наркоман маск призначив йому посаду "Дональд син Дональда"? щоб казати "він не помиляється, люди"
показати весь коментар
19.02.2025 21:46 Відповісти
Як громадянин США, якому пох на Україну, бо наші дипломати за 10 років не знайшли часу достукатись до нього і ще 335 млн через аменриканські ЗМІ і розтовкмачити, чому США теж відповідальні за порушення рашкою умов Будапештського меморандуму. Поняв?
показати весь коментар
19.02.2025 22:20 Відповісти
Ми зрозуміли це щойно путінська руда ганчірка для витирання ніг прийшла до влади.
показати весь коментар
19.02.2025 21:48 Відповісти
Син Трампа - це хто? Віцепрепіздєнтік?
показати весь коментар
19.02.2025 21:50 Відповісти
Воно той що слухає що каже батько!!!
показати весь коментар
19.02.2025 22:02 Відповісти
Так, але він той, що теж дає поради. Старий до нього прислуховується, не зважаючи на те, що ця істота немає а ні досвіду, а ні освіти, ніколи не працювало та навіть не збирається цього робити.
показати весь коментар
19.02.2025 22:13 Відповісти
О бачиш, а ти питаєш хто воно!!! Справжнє трампістське гівно!!!
показати весь коментар
19.02.2025 22:19 Відповісти
Я мала на увазі хто воно за статусом.
показати весь коментар
20.02.2025 11:35 Відповісти
Ні хто, і звати його ніяк!!! Безробітна дитина яка живе за рахунок батька дебіла!!! Це моя думка!!!
показати весь коментар
20.02.2025 14:59 Відповісти
подружка маски
показати весь коментар
19.02.2025 22:22 Відповісти
Хто зна, хто зна!!! Все можливо!!!
показати весь коментар
20.02.2025 15:00 Відповісти
Ну те що каже цей дятел, це результат його присутності при розмовах батька з кимось!!! Про що я казав раніше і не раз!!!Трамп на поп'є ще крові!!!
показати весь коментар
19.02.2025 22:01 Відповісти
...нам.....
показати весь коментар
19.02.2025 22:21 Відповісти
Мнение сынка-дебила ничего не значит для Украины. Семейке Трампов не дали Гренландию, Канаду и Панамский канал. Отчего трампушкам очень обидно. И ничего, пережили пока сей казус.
показати весь коментар
19.02.2025 22:03 Відповісти
По моему Трампу грозит импичмент, так обоссать Штаты и Белый дом со Спасской башни ещё никому не удавалось.
показати весь коментар
19.02.2025 22:07 Відповісти
Сторінка 2 з 3