11586 відвідувачів онлайн
19 780 160

Радбез ООН ухвалив резолюцію США щодо війни в Україні, де Росію не називають агресором

Британія в ООН про депортацію українських дітей росією

Рада Безпеки ООН проголосувала за резолюцію Сполучених Штатів Америки щодо війни в Україні, в якій Росію не називають агресором.

Про це інформує Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.

Зазначається, що текст, підготовлений американською делегацією, складається з одного речення: "Генеральна Асамблея, висловлюючи скорботу з приводу трагічної загибелі людей під час російсько-українського конфлікту, підтверджуючи, що головною метою Організації Об'єднаних Націй, як зазначено у Статуті ООН, є підтримання міжнародного миру і безпеки та мирне врегулювання спорів, закликає до швидкого припинення конфлікту та подальшого досягнення тривалого миру між Україною та Росією".

"За" проголосували 10 країн (США, Росія, Китай, Південна Корея, Сьєрра-Леоне, Гаяна, Сомалі, Пакистан, Панама, Алжир), "проти" – 0, утрималося – 5 (Велика Британія, Франція, Данія, Греція, Словенія).

Постпред Франції при ООН Ніколя де Рів’єр зауважив, що європейські країни "закликають до миру, який має ґрунтуватися на Статуті ООН і міжнародному праві й чітко розрізняти агресора, Росією, і жертву, Україну".

"Ніде не буде миру і безпеки, якщо агресія винагороджуватиметься і якщо переможе закон джунглів", – додав він.

Постійна представниця Великої Британії при ООН Барбара Вудворд наголосила, що необхідно "наполягати на повазі до Статуту ООН та суверенітету й територіальної цілісності України в межах її міжнародно визнаних кордонів".

За її словами, "як і на яких умовах закінчиться ця війна, може бути вирішено тільки шляхом переговорів з Україною". "Жоден мир не буде стійким без згоди України", – наголосила Вудворд.

Аналогічний текст, запропонований США для розгляду Генасамблеї ООН, був схвалений з правками європейських країн.

Нагадаємо, у понеділок Генасамблея ООН ухвалила дві резолюції (українську та американську з європейськими поправками), які засуджують російську агресію і закликають до відновлення територіальної цілісності України.

Топ коментарі
+25
Світ-лайно.
показати весь коментар
25.02.2025 02:12 Відповісти
+24
Наступний крок - офіційно заперечити Голокост. Швидше за все, євреї самі лізли в печі.
показати весь коментар
25.02.2025 03:57 Відповісти
+23
А де ж використане право вето від Великобританії та Франції? І всі сором'язливо сховали очі
показати весь коментар
25.02.2025 03:18 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Ну, спасибі, що видалив.

Про статтю - там не досить чітко видно, чи була врахована поправка чи ні.
Ситуація досить швидко змінювалася - звичайно, деякі дані могли застаріти.
Але я фокусувався на самому намаганні Кацапів обілити себе, тому і навів дані факти, і вважаю недаремно!
Це не було ніякою провокацією.
Ви у цьому дописі кажете і правильні речі, але знову якось перемішуєте це із полосканням мого ніку!
показати весь коментар
26.02.2025 12:50 Відповісти
Дописувач "Kassi Op" пише:

"1. Я відповідав на статтю Цензора про те що резолюція прийнята, а не на ніякий ваш допис, і сперечатися із вами не хотів і не хочу."

=====
Що це за "відповідь на статтю Цензор" така, де говориться що резолюція ВЖЕ ПРИЙНЯТА, а дописувач "Kassi Op" пише про те, що "кажуть", що московити додали другу поправку, якої ніде не видано у ВЖЕ ПРИЙНЯТІЙ резолюції ? Виходить що пустопорожні слова від дописувача "Kassi Op", чи який сенс вести розмову про те, чого НЕМА у ВЖЕ ПРИЙНЯТІЙ резолюції ?

Дописувач "Kassi Op" пише:

"2. Якраз, я і хотів показати як Росія намагається уникнути історичної відповідальності за скоєне та підмінює формулування. Цього в статті не було. Тому, я написав свій допис.

Росія хоче зтeрти всю пaмять i пoзицiювaти Укрaину як oб'єкт мiжнaрoдних вiднoсин, a нe суб'єкт. Потім, вона будуть тикати увесь світ носом у це і уникати відповідальності!"
======
Ну звичайно що злодій хоче уникнути відповідальності, що тут нового, хіба з 2014 року не було видно цього дописувачу "Kassi Op", скільки раз брехала московія з 20 лютого 2014 року, що і її війська не блокують війська України в тимчасово окупованому московією Криму (пізніше, брехня мінялась декілька раз, до "да ета билі наши ваєнниє, ми нікагда етава нє скривалі" ), потім брехали московити що на тимчасово окупованих окремих районах Луганської і Донецької областей, нібито військ московії не було, коли збили боїнг скільки брехні було, потім коли в 2022 році московія вторглась широкомасштабно брехня про Бучу московитська, як московія брехала коли в Оленівці вбила військовополонених, коли по "Охматдит"-у ракетою вдарила московія, то брехала московія що то не її ракета, то невже за 11 років дописувачу "Kassi Op" не було очевидним що московія сциклива нацистська потвора, яка вчиняючи злочини рівня нацистів другої світової війни, постійно за допомогою брехні хоче уникнути відповідальності ?

p.s. Стосовно "образи", то образи там не було (та для спокою духовного дописувача "Kassi Op", я видалив , був провокативний випад, до слова "кажуть". На майбутнє, "кажуть", це НЕ джерело інформації. "Кажуть", "всі знають", без наведення джерела інформації , це типовий прийом московитів тоді< коли московити вчергове хочуть збрехати, відповідно, на мій погляд, не потрібно уподоблятись московитам в їх риториці, хоча би для того, щоб випадково тебе не переплутали з московитом = брехуном.
показати весь коментар
26.02.2025 12:15 Відповісти
Хуже. Пуйловська моча.
показати весь коментар
25.02.2025 18:22 Відповісти
ми не проти розробляти з америкою, але на рівноправних умовах, а не кабальних
показати весь коментар
25.02.2025 16:51 Відповісти
ООН = вода (аш и два о)
показати весь коментар
25.02.2025 14:14 Відповісти
Давайте не сперичатися, там де приводу до суперечок абсолютно немає!

1. Я відповідав на статтю Цензора про те що резолюція прийнята, а не на ніякий ваш допис, і сперечатися із вами не хотів і не хочу.

2. Якраз, я і хотів показати як Росія намагається уникнути історичної відповідальності за скоєне та підмінює формулування. Цього в статті не було. Тому, я написав свій допис.

Росія хоче зтeрти всю пaмять i пoзицiювaти Укрaину як oб'єкт мiжнaрoдних вiднoсин, a нe суб'єкт. Потім, вона будуть тикати увесь світ носом у це і уникати відповідальності!

3. Можливо там були інші поправки, можете написати про це, але не у такому ніщівному тоні, як критику мого допису, де по-суті і фактам все правильно.

Напишіть будь-які доповнення окремо у гілці, не згадуючи несправедливо мене. А ваші особисті образи краще видалити!
показати весь коментар
25.02.2025 13:51 Відповісти
Слабких ніле не *******.Тільки з Місяця впав? А особливо слабких та щей дурних.
показати весь коментар
25.02.2025 13:20 Відповісти
Якщо ти віриш у перемогу при Бубі то ти дурень.
показати весь коментар
25.02.2025 13:16 Відповісти
Ніхто в тебе, інфантильного, нічого не крав, ти сам віддав. іди викопай Кравчука і поговори з ним.
показати весь коментар
25.02.2025 13:09 Відповісти
на хрена Україні така оон ? США збираються вийти але тупо диктують тексти резолюцій, антиукраїнських - раз росія не агресор. вся надія на сили природи - якщо Чижевський був правий, скоро заговорить Єллоунстоунська кальдера.
показати весь коментар
25.02.2025 11:54 Відповісти
Тєрпіла
показати весь коментар
25.02.2025 11:39 Відповісти
Коли великий напав на маленького, то це не агресія? А що ж тоді по їхньому- агресія?
показати весь коментар
25.02.2025 10:53 Відповісти
Хто платить, той ООН і танцює. Демократія виявляється такий самий фейк, як і "побєда комунізьма". Все вирішують гроші. От і вся демократія і світовий порядок.
показати весь коментар
25.02.2025 10:49 Відповісти
Постпред Франції при ООН Ніколя де Рів'єр зауважив, що європейські країни "закликають до миру, який має ґрунтуватися на Статуті ООН і міжнародному праві й чітко розрізняти агресора, Росією, і жертву, Україну".

"Ніде не буде миру і безпеки, якщо агресія винагороджуватиметься і якщо переможе закон джунглів", - додав він.

Постійна представниця Великої Британії при ООН Барбара Вудворд наголосила, що необхідно "наполягати на повазі до Статуту ООН та суверенітету й територіальної цілісності України в межах її міжнародно визнаних кордонів". .............................. І тим не менше "проти" такої ганебної та брехливої резолюції НЕ проголосували.
показати весь коментар
25.02.2025 10:47 Відповісти
показати весь коментар
25.02.2025 10:22 Відповісти
Світ з простих людей, і він такий як був завжди суспільно... політично - лайно - погоджуюсь..
мабудь тому, що ідіоти обирають - ідіотів....
показати весь коментар
25.02.2025 10:21 Відповісти
сидять в будівлі де наш офіс, машини чисті, жодної плямочки ніде, хоч і навколо дощ, сніг та бруд. Сидять весь час в офісі, що роблять взагалі не зрозуміло, тільки гроші прожерають оонівські. Три автівки, три білесеньких джипи стоять 24/7 біля будівлі. Нащо вони взагалі існують!!! Що роблять, за що відповідають!? "озабочєнности" нам вистачає і від інших лідОрів усіляких сраних організацій.
показати весь коментар
25.02.2025 10:17 Відповісти
ссуться що США вийде з ООН. Взагалі насрати що там ті міжнародні дрочери ухвалили. Збіговисько імпотентів. З 2014-го року все співчувають та співчувають, а дій ніяких, лише бла-бла-бла..
показати весь коментар
25.02.2025 10:13 Відповісти
Тільки ми не в камері, але все одно в нашому світі є такий дивний соціальний феномен, який заважає нам жити, як лицемірство. Через нього всі наші біди. Подвійні стандарти. На публіці всі роблять вигляд, що вони добрі та праведні, а насправді ніхто не дотримується жодних моральних норм, які вимагають від інших. Це у релігії, у політиці, бізнесі, в особистих відносинах. А потім ми дивуємось коли бачимо прояв такої поведінки від інших. Нам доводиться платити за нашу поведінку.
показати весь коментар
25.02.2025 09:52 Відповісти
Зачем это ООНовское балабольство? "Treaty on the Non-Proliferation of Nuclear Weapons,". Там угроза применения ЯО против неядерного государства должна была запустить механизмы реального сдерживания! И что? Вес 2022 род рашка кричала, что шарахнет ЯО по Украине! И какие действия согласно договору о нераспространении ЯО? Тихо попкауть в туалете здания ООН? Теперь сидят и выдумывают кто более нелепую резолюцию придумает, а остальные с умным видом думают как за этот бред голосовать, и ВСЕ! Дальше ничего не происходит! Попили в чепке кофию и по домам!
показати весь коментар
25.02.2025 09:47 Відповісти
Росія стане для них агресором, коли зайде без стуку в їхні хати. Але тоді вже буде пізно. В світі нас розуміє хіба Фінляндія, у якої СРСР вкрав 10% території. Всі решта живуть у вигаданому світі, в якому Росія не агресор. А це її справжнє лице. На жаль ніхто не хоче тверезо мислити і відкрити нарешті очі.
показати весь коментар
25.02.2025 09:43 Відповісти
Чітко, ясно, зрозуміло - май свою зброю якщо хочеш жити безпечно, світ гнилий тебе не захистить.
показати весь коментар
25.02.2025 09:42 Відповісти
вже ніколи
тільки зе треба викинути з радою та рештою гнід
показати весь коментар
25.02.2025 09:32 Відповісти
омерика зараз це світове чмо
показати весь коментар
25.02.2025 09:30 Відповісти
Був би в Україні презедент,а не тряпка, Україна залишила таку нікчемну організацію як оон,після цього більшість Європейських країн зробили би теж саме. Як сша пригрозило вийти з цієї організації та зупинити фінансування,то відразу з'явились голоси за резолюцію.
показати весь коментар
25.02.2025 09:28 Відповісти
бо мокву не ********
показати весь коментар
25.02.2025 09:28 Відповісти
Продажний та кишенькови Радбез ООН!!!
Вони погодили, що росія не агресор, на Україну рф в 2022 році не нападала, та й взагалі ніякої війни не існує. Тепер Україні дійсно треба думати про фізичне виживання.
Це повністю розв'язує руки рф!
Тепер вона буде творити в Україні все, що завгодно!
показати весь коментар
25.02.2025 09:25 Відповісти
Його предки одеські євреї, які втікли від погромів в Америку. Тому він ненавидить Україну та називає її «жартом сраліна».
показати весь коментар
25.02.2025 09:14 Відповісти
Трамбон курва
показати весь коментар
25.02.2025 09:03 Відповісти
Не згоден. У московії завжди було обличчя типового рецидивіста-насильника.
показати весь коментар
25.02.2025 09:00 Відповісти
Усі ******* гроші.
показати весь коментар
25.02.2025 08:52 Відповісти
Ну от подивився я на себе! І що? Ні на кого не нападав, нікому не загрожував, ні в кого не крав, не бажав чужого, нікого не вбивав. І от тепер я, такий "білий і пухнастий", став жертвою власного гуманізму...
показати весь коментар
25.02.2025 08:52 Відповісти
Світ завжди існував у такій реальності.
показати весь коментар
25.02.2025 08:51 Відповісти
Всегда таким был
показати весь коментар
25.02.2025 08:48 Відповісти
Треба виходити з цієї ООН.
показати весь коментар
25.02.2025 08:46 Відповісти
Зайве підтвердження того де проявляються рашпилі цього народу, світ чекай неприємностей.
показати весь коментар
25.02.2025 08:34 Відповісти
Нахрена мені твоя писанина? Я констатував факт. Світ-лайно. Є заперечення?
показати весь коментар
25.02.2025 08:18 Відповісти
показати весь коментар
25.02.2025 07:53 Відповісти
Міжнародне право сильного. А чмошники в камері прикидаються що пахан справедливий і мудрий.
показати весь коментар
25.02.2025 07:50 Відповісти
А де я нервував? Я тобі питання задав, як війну припинити? Її треба спиняти. Ти ж за три роки так і не дійшов до ТЦК, мабуть готовий "воювати" з кухні ще довго. А там не вистачає людей на фронті і щодня сотні похоронок приходить. Порядки мене не влаштовують, але треба в реальність поринути. Ти не розумієш, без подібних неприємних ходів не вийде зупинити війну. Ти не розумієш, що Росія блокувала би рішення радбезу, а навіть якби не блокувала б, то вийшла б з переговорів, якби резолюція була "войовничо-засуджуюча". Це умова для початку переговорів, і на поступки доведеться йти так чи інакше.
показати весь коментар
25.02.2025 07:45 Відповісти
Та організація яка мала дотримуватись міжнародному праву допомагає агресору в розвалі будь яких міжнародних правил і договорів може слід розпуститись і не ганьбитись.
показати весь коментар
25.02.2025 07:30 Відповісти
це був черговий "самміт миру" Величного ?
чи як ?

.
показати весь коментар
25.02.2025 07:20 Відповісти
Я пропоную тобі загасити власний пукан. По суті є що написати? Чи теперішні порядки в світі тебе цілком влаштовують?
показати весь коментар
25.02.2025 07:04 Відповісти
Це Варіант 2, якщо Україна не погодиться на угоду щодо корисних копалин.
Русня забере все що потрібно і буде разом з США їх добувати, ділячи виручку.
показати весь коментар
25.02.2025 06:55 Відповісти
Вікі - Його дідусь і бабуся з боку батька, американські євреї та віддані комуністи
показати весь коментар
25.02.2025 06:49 Відповісти
Це Рада Безпеки. Там нема "інших 100". Тепер пр суті. Справедливо буде, якщо Украхна нічого підписувати не стане, оскільки перемовлялися США і кацапи без неї, отож нехай і підписують самі. Важливо, щоб Зєлєескій це усвідомив. Далі. Те, що відбувається - не драма, а триллер і це не кінець, а лише його середина, коли за канонічним сценарієм все страшне виходитт назовні. І лише від України залежить, яаим для неї буде закінчення. Про нас. Ми вже наїлися цього лайна по вуха і нічого нового для себе не відкриємо, що не скажеш про американців. Трамп - це не України вирок, це вирок США. От і виборцям Трампа прийшов час їсти лайно. Європа схожа на вперше побиту чоловіуом дружину, якій чоловік пообіцяв, що це більше не повториться. Хоча всі, зти таке бачив і пережив знає, що у таких випадках потрібно розлучення і заява у поліцію. Тому європейські хом'ячки теж до звичного життя не повернуться - їх очікує як мінімум довготривалий стрес. Шо стосується кацапів - вони не ждобули головного - людського ресурсу. Ба більше - втратили той, що мали. Дуже сподіваюся, що процес став незворотнім. Шо стосується пуцина, то всі роки, які він при владі, він веде війну. Без війни його влада не можлива. Тому він продовжить воювати. Питання лише де? Тому повторю те, що казав Черчілль - це не кінець, це навіть не початок
кінця, але це точно кінець початку.
показати весь коментар
25.02.2025 06:45 Відповісти
Як ти блін пропонуєш припинити війну? Реалістичне щось є? Чи хай війна триває, ти ж всеодно не в окопі
показати весь коментар
25.02.2025 06:23 Відповісти
Як же кончену русню видно за мовою , все у них пов'язано з геніталіями та анусом , збоченці . 3.14дар , що ти тут забув ?
показати весь коментар
25.02.2025 06:20 Відповісти
Ми самі любимо розкидатися епітетами, на кшталт "Виростили монстрів, РФ та Китай. Ніжками Буша відгодували." Вважаємо, що монстр це погано, а "Світовий жандарм" - це добре тому, що він відповідає за підтримання порядку і стабільність у світі, тому світовий жандарм повинен бути домінуючою силою на міжнародній арені, повинен втручатися в міжнародні конфлікти, щоб запобігти ескалації насильства і підтримати мир. Більшість людей схвалюють військові операції в різних країнах під приводом захисту прав людини, боротьби з тероризмом або запобігання геноциду. Корея, В'єтнам, Іран, Лівія, Югославія теж були держави терористи Такі дії, коли сильні держави нав'язують свою волю слабшим, не сприймаються як втручання у внутрішні справи інших держав. На цьому ґрунті змінюються місцями поняття жертви та агресора, зростає вплив Китаю та Росії на міжнародній арені. Люди самі винні, живуть у спотвореній реальності. Ось вам результат. Мораль перекинулася з ніг на голову.
показати весь коментар
25.02.2025 06:20 Відповісти
Там ти сидиш .
показати весь коментар
25.02.2025 06:14 Відповісти
Россия готова сотрудничать с США по редкоземельным металлам, в том числе в новых регионах. Об этом заявил президент РФ Владимир Путин 24 февраля
показати весь коментар
25.02.2025 06:11 Відповісти
Мізків в тебе нема , замість них мосК .
показати весь коментар
25.02.2025 06:11 Відповісти
Ага, чули вже: "зрозуміти путіна", "зберегти йому обличчя" тощо. Немає у совка ніякого обличчя і ніколи не було.Шкода тільки, що стільки жертв і горя і схоже даремно
показати весь коментар
25.02.2025 05:50 Відповісти
Супер. Ще рік - два війни і агресором назвуть Україну
показати весь коментар
25.02.2025 05:46 Відповісти
А здесь все понятно. Просто бункерный довел Рашку до ручки и представители высших эшелонов власти Рашки встретились с представителями США и сообщили что если сейчас не остановить войну, внутри Рашки е@анет так что в этом мире мало никому не покажется.

Есть что то, чего не должно узнать население Рашки. Что то, что может стать детонатором и взорвать Помойку изнутри. Поэтому США и действуют именно так, а не иначе чтобы сохранить лицо российской власти и не взорвать российское общество.
показати весь коментар
25.02.2025 05:23 Відповісти
Нужно будет, отозвут.
Вообще на фоне последних событий, складывается такое впечатление что Рашка это Жертва, а Украина это забияка которая булит и избивает Рашку. И тут прилетает добрый Трамп чтобы спасти бедную Рашку.

Ватники начинают подозревать что как то не стыкуется с методичками кремлёвских пропагандистов что Рашка самая сильная и грозная страна которая доблестно борется со всем миром, всех побеждает, враги вот вот падут и тут ни с того ни с сего она вся в слезах побежала жаловаться США... Разрыв шаблонов
показати весь коментар
25.02.2025 05:09 Відповісти
Ідеологом трампістів є Кертіс Ярвін. Поцікавтеся його біографією і одкровеннями. Гітлер тихо курить в куточку.
показати весь коментар
25.02.2025 05:06 Відповісти
Нажаль з України зробили цапа відбувайла. Ще й відбудову от от і змусять взяти на свою шию і по суті виплачувати репарації США через оту угоду про корисні копалини.
Далі зняття санкцій з агресора і повернення рф в G7.
Але як взагалі світ буде існувати в такій реальності де хто сильніший той і правий. Коли агресору кидають під ноги все те що він бажає. Це ж ще більші і масштабніші війни.
показати весь коментар
25.02.2025 05:02 Відповісти
"Наш слоняра Трамп" чітко сказав що Україна рашку спровокувала.
показати весь коментар
25.02.2025 04:54 Відповісти
Да ты что! ********* и Мудазвона на компе смотришь?
показати весь коментар
25.02.2025 04:53 Відповісти
А на кой нужна была та оборонка, когда совок сдох. Последний авианосец "Варяг" еле китайцам всучили. Где крейсер "Украина" ржавеет - родной брат вашей утопшей "Мацквы". Просто не думали, что наши соседи, кацапы, такие ублюдки
показати весь коментар
25.02.2025 04:51 Відповісти
Ясно. Жертва зомбоящика.
показати весь коментар
25.02.2025 04:44 Відповісти
За чотири роки ви й непригадаєте про це парі. Але я приєднуюсь. Ставлю на КДБ- ФСБ- ГПУ. Бо воно кавжди перегравало ЦРУ-ФБР-АНБ. Ту саму бімбі вкрало не дивлячись на всі заходи. А зараз із Трамбоном і казати нема про що. Агент кремля керує
показати весь коментар
25.02.2025 04:32 Відповісти
В новині яку я наводив, про те що вже проголосовано резолюцію, і що московитів правка відкинута, а країн ЄС правки підтримані, про другу правку московитів взагалі не йдеться, тобто по суті не актуально взагалі.
Може московити "несли, несли" щоб внести якусь ще поправку, та не донесли її в " канцелярію ООН", щоб її зареєструвати, хто зна, та після факту відбувшогося голосування, і інформації що правку московії не було підтримано, інформація про те що московія хотіла, немає сенсу, але вигляд має спаму, особливо коли початково, пише дописувач "кажуть", без вказання джерела походження того "кажуть".
І аж вже після декількох переписок, виясняється що таки є джерело того "кажуть", та таки правка та, в кінцевому підсумку, виходить що не була внесена, тобто знов таки мова ніпрощо в результі виходить..
показати весь коментар
25.02.2025 04:30 Відповісти
Боец невидимого фронта. Поведай мне про Крым, да кто на Украину напал?
показати весь коментар
25.02.2025 04:25 Відповісти
Від віслюка вуха трапу...на воротнік
показати весь коментар
25.02.2025 04:19 Відповісти
А навіщо віддали ту зброю, просрали все у себе починаючи з оборонки і закінчуючи економікою взагалі і звісно умовами і рівнем життя? І та фраза з Конституції, що єдиним джерелом влади є народ, звучить просто смішно.
показати весь коментар
25.02.2025 04:13 Відповісти
А куратор бачить що тобі все рівно здох пиня чи ні?
показати весь коментар
25.02.2025 04:07 Відповісти
Нешановний, ваші методи мені не личать!

Там було декілька поправок від Кацапії, можливо і цитована вами про "про необхідність усунення корінних причин української кризи" - я ж не сперичаюсь із цим.

Я ж казав про https://www.pravda.com.ua/news/2025/02/24/7499942/ цю поправку - просто процитував!
показати весь коментар
25.02.2025 04:06 Відповісти
Кацап, об тебя сама история вытерла ноги. Ты гавно , родился из гавна и руководит тобой такое же гавно.

Для такого гавна как ты существуют специализированные гавносайты типа параша-тудей, то кули ты тут забыл? ))
показати весь коментар
25.02.2025 04:05 Відповісти
Загально по дописам, кантора перевзулась з "ярих трампістів емігрантів, нібито українців " , в "ображених, нібито українців".
показати весь коментар
25.02.2025 04:01 Відповісти
Просто выставили прокладкой.
показати весь коментар
25.02.2025 04:00 Відповісти
Наступний крок - офіційно заперечити Голокост. Швидше за все, євреї самі лізли в печі.
показати весь коментар
25.02.2025 03:57 Відповісти
***** сдох. Конечная. Мавзолей
показати весь коментар
25.02.2025 03:54 Відповісти
А ты думаешь мы после всего этого будем переживать за штаты?Свою репутацию Штаты зарабатывали столетиями,потеряли за два месяца правления циркового путинского пуделя с рыжей шевелюрой
показати весь коментар
25.02.2025 03:52 Відповісти
а де срампісти? ) Mod Dom, Джавеліна Вікторія і прочі трампоботи. ну де ви там, вилазьте із своїх нір і прокоментуйте "мир через силу" від Рудого. )
показати весь коментар
25.02.2025 03:51 Відповісти
Как оказалось-сша тоже
показати весь коментар
25.02.2025 03:44 Відповісти
И должна трампу 500 трл $ репараций
показати весь коментар
25.02.2025 03:42 Відповісти
Уже сьел и выс...
показати весь коментар
25.02.2025 03:41 Відповісти
Україна у 1945 р. стала однією з держав-співзасновниць ООН.

Делегація України взяла активну участь у конференції в Сан-Франциско, зробивши вагомий внесок у розробку Статуту ООН (зокрема, координувала процес підготовки Преамбули та Цілей і Принципів Статуту ООН).

А ООН тими статутами і принципами підтерлася.
показати весь коментар
25.02.2025 03:37 Відповісти
Ну добре в рфїї патронних заводів 5,в Україні був один і той працював на експорт, вибухівку як і пороха робили тільки в Шостці,паливо для рсзо та авіаційних ракет в Павлоград , все це знищено одним ударом,ви вважаєте що для війни цього було досить хай так,я рахую ні...
показати весь коментар
25.02.2025 03:34 Відповісти
Так . Уже давно у цьому впевнились.
показати весь коментар
25.02.2025 03:25 Відповісти
Цікаво, а що Україна робить в тій недоорганізації
показати весь коментар
25.02.2025 03:25 Відповісти
Слушать, что сказал этот урод себе дороже.

Мы не пришли к ним с оружием.

Пусть уваливают за поребрик со своим оружием. Хватит топтаться по нашей земле.
Как только выйдут , строить границу
показати весь коментар
25.02.2025 03:24 Відповісти
Сторінка 1 з 2