10810 відвідувачів онлайн
4 647 25

Армія РФ запустила по Україні ударні безпілотники, - Повітряні Сили (оновлено)

шахеди

Ввечері 26 лютого російські війська запустили по Україні ударні безпілотники.

Про це інформують Повітряні Сили, передає Цензор.НЕТ.

Рух ударних БпЛА

  • Група ударних БпЛА через Херсонщину у напрямку Миколаївщини.

Оновлення щодо руху БпЛА

  • БпЛА на півночі Сумщини у напрямку Чернігівщини;
  • БпЛА на півдні Сумщини у напрямку Полтавщини;
  • БпЛА з Чернігівщини у напрямку Київщини.
  • БпЛА на Дніпропетровщині рухаються переважно західним курсом
  • БпЛА на Кіровоградщині рухаються у північному напрямку.

Оновлення станом 23:34

  • Декілька десятків БпЛА на межі Сумщини та Полтавщини.
  • Кілька груп БпЛА на Полтавщині у напрямку Дніпропетровщини.
  • БпЛА із Полтавщини та Кіровоградщини на Черкащину.
  • Декілька БпЛА на Чернігівщині курсом на Київщину.
  • Нові групи шахедів із півдня. Через Миколаївщину курсом на Одеську область.

Оновлення станом 00:45

  • Через Сумщину групи шахедів на Полтавщину.
  • На Чернігівщині поодинокі БпЛА у різних районах. Курс на Київщину.
  • На Черкащині декілька груп БпЛА через Звенигородський та Черкаський райони у західному напрямку.
  • Із Полтавщини БпЛА на Київщину.
  • Декілька груп БпЛА на межі Одещини та Миколаївщини у напрямку Вінниччини.

Станом на 01:54 загроза ударних БпЛА існує для Харкова, Кременчука, Чернігова та Вінниці.

Топ коментарі
+8
запускати іх можно з будь-якого місця, куди може заїхати вантажівка - хоч з дороги, хоч з поля... Десь особливо вони не накопичуються - тентовані "цивільні" вантажівки заїжджають у будь-який ангар. Тому всякий раз місця запуску та зберігання можуть бути різні. Були випадки коли більш-менш постійні місця зберігання ми накривали, тому зараз не все так просто.
показати весь коментар
26.02.2025 21:05
+6
ну, припустимо, ми теж запустили.
показати весь коментар
26.02.2025 20:43
+3
Їх збивають. Якщо ви натякаєте на ракети ППО невеличкого (відносно) радіусу дії типу ЗРК "Оса", ну тут інша проблема - мабуть в світі немає стільки зенітно-керованих ракет подібного типу, бо щоночі потрібно витрачати більше двох сотень ракет (ракета не запускається одна зазвичай). Тобто, щомісяця треба 7000 - 8000 ракет. Це не снаряди, які мільйонами можна виготовляти, це доволі складний пристрій. Напевно "Шахеди" клепають скоріше, ніж ракети для ППО і повторюсь - мабуть такої кількості ракет немає в жодній країні. А стосовно - одні й ті самі маршрути - по областях зрозуміло, але я не думаю, що вони один в один по одному маршруту літають - це глупо. А взагалі це війна. Не хочу нікого образити, але бачу люди вимагають стовідсоткового збиття повітряних цілей. І ще щоб не падали уламки на голову. Ну, вибачте - підручник фізики в руки
показати весь коментар
26.02.2025 21:46
Коментувати
Сортувати:
ну, припустимо, ми теж запустили.
показати весь коментар
26.02.2025 20:43 Відповісти
Невже розвідки світу не можуть вирахувати місця пуску і зберігання цієї ***** !?
показати весь коментар
26.02.2025 20:45 Відповісти
запускати іх можно з будь-якого місця, куди може заїхати вантажівка - хоч з дороги, хоч з поля... Десь особливо вони не накопичуються - тентовані "цивільні" вантажівки заїжджають у будь-який ангар. Тому всякий раз місця запуску та зберігання можуть бути різні. Були випадки коли більш-менш постійні місця зберігання ми накривали, тому зараз не все так просто.
показати весь коментар
26.02.2025 21:05 Відповісти
По виробництву гатити треба
показати весь коментар
26.02.2025 23:45 Відповісти
У нас нема засобів щоб знищити ці виробництва, які знаходиться на відстані 1200 та 1400 км. Два цехи в Алабузі мають площу 7+ гектарів, імовірний цех у Іжевську має площу 2+ гектари, тому наіть якщо туди і долетить перероблений А-22 з б\ч 100 кг, то цього вкрай недостатньо, щоби нанести хоч якоїсь відчутної, а тим більше критичної шкоди виробництву.
показати весь коментар
27.02.2025 00:27 Відповісти
Вони блін щоночі практично одним і тим же маршрутом летять. Наприклад коли на Сумщині то як мінімум будуть в Житомирі. Таке враження, що просто їх реально нічим забивати
показати весь коментар
26.02.2025 20:59 Відповісти
Так, практично ніким і нічим, третину моб груп перевели до піхоти,кулемети мало ефективні, треба зенітки, Німеччина надала гепарди але їх не вистачає,свої шилки порізали на брухт,Тай БК до них в нас не робили,закуповували в Чехії та Болгарії...
показати весь коментар
26.02.2025 21:11 Відповісти
Що Ви маєте на увагу під "зенітками"?

Гармати такого калібру, як встановлюються на Skynex?
показати весь коментар
26.02.2025 21:41 Відповісти
Так,хочаб 37мм,бо кулемет прошив шахеда,не потрапивши в бч,він гепнувся біля мого дому,потім ходи з посіченою пикою...
показати весь коментар
26.02.2025 22:44 Відповісти
Їх збивають. Якщо ви натякаєте на ракети ППО невеличкого (відносно) радіусу дії типу ЗРК "Оса", ну тут інша проблема - мабуть в світі немає стільки зенітно-керованих ракет подібного типу, бо щоночі потрібно витрачати більше двох сотень ракет (ракета не запускається одна зазвичай). Тобто, щомісяця треба 7000 - 8000 ракет. Це не снаряди, які мільйонами можна виготовляти, це доволі складний пристрій. Напевно "Шахеди" клепають скоріше, ніж ракети для ППО і повторюсь - мабуть такої кількості ракет немає в жодній країні. А стосовно - одні й ті самі маршрути - по областях зрозуміло, але я не думаю, що вони один в один по одному маршруту літають - це глупо. А взагалі це війна. Не хочу нікого образити, але бачу люди вимагають стовідсоткового збиття повітряних цілей. І ще щоб не падали уламки на голову. Ну, вибачте - підручник фізики в руки
показати весь коментар
26.02.2025 21:46 Відповісти
Претензії до ППО не має, збивають знаю і бачу. Я просто не розумію як вони летять прокладеним маршрутом через всю Україну, чому їх неможливо мінусувати на початку?
показати весь коментар
26.02.2025 21:48 Відповісти
ХЗ, можливо висота завелика спочатку
показати весь коментар
26.02.2025 21:51 Відповісти
або занизька.
показати весь коментар
26.02.2025 21:57 Відповісти
В том году был удар по Змиеву (харьковская обл).Пролители очень близко от меня.Летели низко вдоль Северского Донца ночью,а потом повернули и по прямой по нефтебазе(топлива там практически не было).Ночью их банально не видно.По ним отработали,но не сбили.А через неделю тем же маршрутом летели крылатые ракеты.только повернули налево по Слободжанской ТЭС.
показати весь коментар
27.02.2025 02:11 Відповісти
Они просто облетают те участки, которые охраняются бойцами. Например, у нас по Запорожью большая часть дронов летит по руслу Днепра, там где раньше было Каховское водохранилище.
показати весь коментар
27.02.2025 02:23 Відповісти
Ну блін наші он байки про лазерну зброю співають, а з бпла з гівна та палок нічого вдіяти не можуть. 21 сторіччя, а модельки іранських піонерів кошмарять всю Україну 🤬
показати весь коментар
27.02.2025 02:28 Відповісти
Для меня это тоже очень горько, но я не в той компетенции, чтобы не только что то предлагать, но и что бы критиковать. Хотя , нет, вру, критиковать я могу. Но у нас вот какая проблема. Если мы не придумаем в ближайшее время, как легко уничтожать кацапские дроны, они нас ими просто закидают. Представьте себе перемирие в 100 дней. А теперь подумайте, что в каждый из этих дней они могут делать по 150 бпл. Что будет, если перемирие закончится?
показати весь коментар
27.02.2025 04:37 Відповісти
Хіба ,що на межі Києва ,біля Троєщини.
показати весь коментар
26.02.2025 22:11 Відповісти
Да вы шо? вот никогда такого не было, и вот опять (с)
показати весь коментар
26.02.2025 21:40 Відповісти
Армія рф.как уважттельно
показати весь коментар
26.02.2025 21:42 Відповісти
Єдиний дієвий на мій погляд спосіб це запускати дрони вбивці, мисливці за шахідам… самі знаходять, самі збивають…, може буде колись…, у 22 році я мріяла про мисливців за артою… й де зараз ця арта…, хочеться дожити до цього всього
показати весь коментар
26.02.2025 21:58 Відповісти
Вже ж анонсували офіційно, що за допомогою FPV збивають "Шахеди". Ну принаймні намагаються, тестують, я так зрозумів
показати весь коментар
26.02.2025 22:08 Відповісти
Так, я таке чула, але ж це ручне управління, наведення, стеження, все руцями, ну може виявлення якось по іншому, а в мене інша мрія…ось сови вміють якусь там мишу розгледіти бозна де, а дрони розгледіти та вразити шахід у 21 сторіччі чомусь ні, досі…
показати весь коментар
26.02.2025 22:40 Відповісти
Вони згори вниз дивляться. Вгору, здається, взагалі жодна тварина не дивиться...хіба що вовки, коли на місяць виють...
показати весь коментар
27.02.2025 00:07 Відповісти