8466 посетителей онлайн
4 661 25

Армия РФ запустила по Украине ударные беспилотники, - Воздушные силы (обновлено)

шахеди

Вечером 26 февраля российские войска запустили по Украине ударные беспилотники.

Об этом информируют Воздушные силы, передает Цензор.НЕТ.

Движение ударных БпЛА

  • Группа ударных БпЛА через Херсонскую область в направлении Николаевщины.

Обновление относительно движения БпЛА

  • БпЛА на севере Сумщины по направлению к Черниговщине.
  • БпЛА на юге Сумщины в направлении Полтавщины.
  • БПЛА из Черниговщины в направлении Киевщины.
  • БпЛА на Днепропетровщине двигаются преимущественно по западному курсу.
  • БпЛА в Кировоградской области движутся в северном направлении.

Обновление по состоянию на 23:34

  • Несколько десятков БПЛА на границе Сумщины и Полтавщины.
  • Несколько групп БпЛА в Полтавской области в направлении Днепропетровщины.
  • БПЛА из Полтавщины и Кировоградщины на Черкасщину.
  • Несколько БПЛА на Черниговщине курсом на Киевщину.
  • Новые группы "Шахедов" с юга. Через Николаевскую область курсом на Одесскую область.
Топ комментарии
+8
запускати іх можно з будь-якого місця, куди може заїхати вантажівка - хоч з дороги, хоч з поля... Десь особливо вони не накопичуються - тентовані "цивільні" вантажівки заїжджають у будь-який ангар. Тому всякий раз місця запуску та зберігання можуть бути різні. Були випадки коли більш-менш постійні місця зберігання ми накривали, тому зараз не все так просто.
показать весь комментарий
26.02.2025 21:05 Ответить
+6
ну, припустимо, ми теж запустили.
показать весь комментарий
26.02.2025 20:43 Ответить
+3
Їх збивають. Якщо ви натякаєте на ракети ППО невеличкого (відносно) радіусу дії типу ЗРК "Оса", ну тут інша проблема - мабуть в світі немає стільки зенітно-керованих ракет подібного типу, бо щоночі потрібно витрачати більше двох сотень ракет (ракета не запускається одна зазвичай). Тобто, щомісяця треба 7000 - 8000 ракет. Це не снаряди, які мільйонами можна виготовляти, це доволі складний пристрій. Напевно "Шахеди" клепають скоріше, ніж ракети для ППО і повторюсь - мабуть такої кількості ракет немає в жодній країні. А стосовно - одні й ті самі маршрути - по областях зрозуміло, але я не думаю, що вони один в один по одному маршруту літають - це глупо. А взагалі це війна. Не хочу нікого образити, але бачу люди вимагають стовідсоткового збиття повітряних цілей. І ще щоб не падали уламки на голову. Ну, вибачте - підручник фізики в руки
показать весь комментарий
26.02.2025 21:46 Ответить
Комментировать
Сортировать:
ну, припустимо, ми теж запустили.
показать весь комментарий
26.02.2025 20:43 Ответить
Невже розвідки світу не можуть вирахувати місця пуску і зберігання цієї ***** !?
показать весь комментарий
26.02.2025 20:45 Ответить
запускати іх можно з будь-якого місця, куди може заїхати вантажівка - хоч з дороги, хоч з поля... Десь особливо вони не накопичуються - тентовані "цивільні" вантажівки заїжджають у будь-який ангар. Тому всякий раз місця запуску та зберігання можуть бути різні. Були випадки коли більш-менш постійні місця зберігання ми накривали, тому зараз не все так просто.
показать весь комментарий
26.02.2025 21:05 Ответить
По виробництву гатити треба
показать весь комментарий
26.02.2025 23:45 Ответить
У нас нема засобів щоб знищити ці виробництва, які знаходиться на відстані 1200 та 1400 км. Два цехи в Алабузі мають площу 7+ гектарів, імовірний цех у Іжевську має площу 2+ гектари, тому наіть якщо туди і долетить перероблений А-22 з б\ч 100 кг, то цього вкрай недостатньо, щоби нанести хоч якоїсь відчутної, а тим більше критичної шкоди виробництву.
показать весь комментарий
27.02.2025 00:27 Ответить
Вони блін щоночі практично одним і тим же маршрутом летять. Наприклад коли на Сумщині то як мінімум будуть в Житомирі. Таке враження, що просто їх реально нічим забивати
показать весь комментарий
26.02.2025 20:59 Ответить
Так, практично ніким і нічим, третину моб груп перевели до піхоти,кулемети мало ефективні, треба зенітки, Німеччина надала гепарди але їх не вистачає,свої шилки порізали на брухт,Тай БК до них в нас не робили,закуповували в Чехії та Болгарії...
показать весь комментарий
26.02.2025 21:11 Ответить
Що Ви маєте на увагу під "зенітками"?

Гармати такого калібру, як встановлюються на Skynex?
показать весь комментарий
26.02.2025 21:41 Ответить
Так,хочаб 37мм,бо кулемет прошив шахеда,не потрапивши в бч,він гепнувся біля мого дому,потім ходи з посіченою пикою...
показать весь комментарий
26.02.2025 22:44 Ответить
Їх збивають. Якщо ви натякаєте на ракети ППО невеличкого (відносно) радіусу дії типу ЗРК "Оса", ну тут інша проблема - мабуть в світі немає стільки зенітно-керованих ракет подібного типу, бо щоночі потрібно витрачати більше двох сотень ракет (ракета не запускається одна зазвичай). Тобто, щомісяця треба 7000 - 8000 ракет. Це не снаряди, які мільйонами можна виготовляти, це доволі складний пристрій. Напевно "Шахеди" клепають скоріше, ніж ракети для ППО і повторюсь - мабуть такої кількості ракет немає в жодній країні. А стосовно - одні й ті самі маршрути - по областях зрозуміло, але я не думаю, що вони один в один по одному маршруту літають - це глупо. А взагалі це війна. Не хочу нікого образити, але бачу люди вимагають стовідсоткового збиття повітряних цілей. І ще щоб не падали уламки на голову. Ну, вибачте - підручник фізики в руки
показать весь комментарий
26.02.2025 21:46 Ответить
Претензії до ППО не має, збивають знаю і бачу. Я просто не розумію як вони летять прокладеним маршрутом через всю Україну, чому їх неможливо мінусувати на початку?
показать весь комментарий
26.02.2025 21:48 Ответить
ХЗ, можливо висота завелика спочатку
показать весь комментарий
26.02.2025 21:51 Ответить
або занизька.
показать весь комментарий
26.02.2025 21:57 Ответить
В том году был удар по Змиеву (харьковская обл).Пролители очень близко от меня.Летели низко вдоль Северского Донца ночью,а потом повернули и по прямой по нефтебазе(топлива там практически не было).Ночью их банально не видно.По ним отработали,но не сбили.А через неделю тем же маршрутом летели крылатые ракеты.только повернули налево по Слободжанской ТЭС.
показать весь комментарий
27.02.2025 02:11 Ответить
Они просто облетают те участки, которые охраняются бойцами. Например, у нас по Запорожью большая часть дронов летит по руслу Днепра, там где раньше было Каховское водохранилище.
показать весь комментарий
27.02.2025 02:23 Ответить
Ну блін наші он байки про лазерну зброю співають, а з бпла з гівна та палок нічого вдіяти не можуть. 21 сторіччя, а модельки іранських піонерів кошмарять всю Україну 🤬
показать весь комментарий
27.02.2025 02:28 Ответить
Для меня это тоже очень горько, но я не в той компетенции, чтобы не только что то предлагать, но и что бы критиковать. Хотя , нет, вру, критиковать я могу. Но у нас вот какая проблема. Если мы не придумаем в ближайшее время, как легко уничтожать кацапские дроны, они нас ими просто закидают. Представьте себе перемирие в 100 дней. А теперь подумайте, что в каждый из этих дней они могут делать по 150 бпл. Что будет, если перемирие закончится?
показать весь комментарий
27.02.2025 04:37 Ответить
Хіба ,що на межі Києва ,біля Троєщини.
показать весь комментарий
26.02.2025 22:11 Ответить
Да вы шо? вот никогда такого не было, и вот опять (с)
показать весь комментарий
26.02.2025 21:40 Ответить
Армія рф.как уважттельно
показать весь комментарий
26.02.2025 21:42 Ответить
Єдиний дієвий на мій погляд спосіб це запускати дрони вбивці, мисливці за шахідам… самі знаходять, самі збивають…, може буде колись…, у 22 році я мріяла про мисливців за артою… й де зараз ця арта…, хочеться дожити до цього всього
показать весь комментарий
26.02.2025 21:58 Ответить
Вже ж анонсували офіційно, що за допомогою FPV збивають "Шахеди". Ну принаймні намагаються, тестують, я так зрозумів
показать весь комментарий
26.02.2025 22:08 Ответить
Так, я таке чула, але ж це ручне управління, наведення, стеження, все руцями, ну може виявлення якось по іншому, а в мене інша мрія…ось сови вміють якусь там мишу розгледіти бозна де, а дрони розгледіти та вразити шахід у 21 сторіччі чомусь ні, досі…
показать весь комментарий
26.02.2025 22:40 Ответить
Вони згори вниз дивляться. Вгору, здається, взагалі жодна тварина не дивиться...хіба що вовки, коли на місяць виють...
показать весь комментарий
27.02.2025 00:07 Ответить