12972 відвідувача онлайн

Стенограма суперечки Зеленського з Трампом та Венсом

Зеленський сперечається із Трампом

Голос Америки розшифрував і переклав з англійської частину спілкування президента США Дональда Трампа та президента України Володимира Зеленського в Білому домі, яке відбулася до підписання угоди та закритих перемовин, завершилось різким обміном.

Читайте на Цензор.НЕТ.

"Питання журналіста: Я розмовляю зі своїми друзями в Польщі, і там вони стурбовані тим, що ви занадто прихильний із Путіним. Що б ви їм відповіли?

Президент США Дональд Трамп: Ну, якби я не був прихильний з ними обома, у вас ніколи не було б угоди. Ви хочете, щоб я сказав дійсно жахливі речі про Путіна, а потім сказав: "Привіт, Володимире, як у нас справи з угодою?" Так не працює. Я не стаю на бік Путіна. Я не стаю ні на чий бік. Я підтримую Сполучені Штати Америки, і для блага світу я підтримую цілий світ, і я хочу покінчити з цим.

Ви бачите, яку ненависть він [Зеленський — ред.] відчуває до Путіна. Мені дуже важко укласти угоду, маючи таку ненависть. Він відчуває величезну ненависть, і я це розумію, але я можу сказати вам, що інша сторона теж не дуже закохана в нього.

Тому це не питання прихильності. Я прихильний до світу. Я хочу побачити врегулювання. Я прихильний до Європи. Я хочу побачити, чи зможемо ми це зробити.

Ви хочете, щоб я був жорстким? Я можу бути жорсткішим за будь-яку людину, яку ви коли-небудь бачили — я був би таким жорстким, але так ніколи не досягнеш угоди. Тому усе йде так, як іде.

Віцепрезидент США Джей Ді Венс: Я відповім на це. Отже, подивіться, протягом чотирьох років у Сполучених Штатах Америки був президент, який виступав на пресконференціях і жорстко говорив про Володимира Путіна, а потім Путін вторгся в Україну і знищив значну частину країни.

Шлях до миру і шлях до процвітання — це, можливо, брати участь у дипломатії. Ми спробували шлях Джо Байдена, били себе в груди та вдавали, що слова президента Сполучених Штатів важливіші за дії президента Сполучених Штатів.

Те, що робить Америку хорошою країною, це її участь в дипломатії. Це те, що робить президент Трамп.

Президент України Володимир Зеленський: Чи можу я вас запитати?

Джей Ді Венс: Звісно.

Володимир Зеленський: Гаразд. Отже він окупував частини, великі частини України, частини сходу та Крим. В окупував їх у 2014 році. Протягом багатьох років, я говорю лише про Байдена, але тоді був президент Обама, потім президент Трамп, потім президент Байден, тепер знову президент Трамп, і, дай Боже, тепер президент Трамп зупинить його. Але протягом 2014 року його ніхто не зупиняв. Він просто окупував і брав, вбивав людей…

Дональд Трамп: 2015.

Володимир Зеленський: 2014.

Джей Ді Венс: 2014.

Дональд Трамп: 2014 — я був не тут.

Володимир Зеленський: Так, але з 2014 до 2022 року ситуація була така сама.

Люди гинули на лінії зіткнення. Його ніхто не зупиняв. Ви знаєте, ми мали з ним розмови, багато розмов, двосторонню розмову, і я, як новий президент, у 2019 році підписав з ним угоду. Я підписав з ним, [президентом Франції Еммануелем] Макроном і [канцлеркою Німеччини Ангелою] Меркель, - угоду про припинення вогню. Всі вони сказали мені, що він ніколи не піде, ми підписали з ним газовий контракт, але після цього він порушив перемир’я. Він вбивав наших людей і не обмінював полонених. Ми підписали [угоду, яка включала — ред.] обмін полоненими, а він цього не зробив. Про яку дипломатію, ви говорите, Джей Ді? Що ви маєте на увазі?

Джей Ді Венс: Я говорю про дипломатію, яка покладе край руйнуванню вашої країни.

Володимир Зеленський (перебиває): Так, але якщо ви не зупиняєте…

Джей Ді Венс (перебиває): Пане президенте, пане президенте з усією повагою, я вважаю, що це неповага з вашого боку прийти в Овальний кабінет і вступати в дебати про це перед американськими медіа. Зараз ви ходите і змушуєте призовників йти на передову, тому що у вас проблеми з живою силою, ви повинні дякувати президенту за те, що він намагається покласти край цьому конфлікту…

Володимир Зеленський (перебиває): Чи хтось із вас був в Україні, що ви кажете нам, які в нас проблеми? Хоча б раз?

Джей Ді Венс (перебиває): Насправді, я дивився і бачив історії і, і я знаю, що відбувається, коли ви привозите людей, ви привозите їх у пропагандистський тур, пане президенте. Чи ви не згодні з тим, що у вас проблеми з мобілізацією людей до вашої армії?

Володимир Зеленський (перебиває): В нас є проблеми…

Джей Ді Венс (перебиває): І чи вважаєте ви, що це вияв неповаги…

Володимир Зеленський (перебиває): Я відповім…

Джей Ді Венс (перебиває): … прийти в Овальний кабінет Сполучених Штатів Америки і атакувати адміністрацію, яка намагається запобігти знищенню вашої країни?

Володимир Зеленський: Дуже багато питань. Почнемо з самого початку.

Джей Ді Венс: Звичайно.

Володимир Зеленський: Перш за все, під час війни у всіх є проблеми, навіть у вас, але у вас прекрасний океан, і ви не відчуваєте цього зараз, але ви відчуєте це в майбутньому.

Дональд Трамп (перебиває): Ви цього не знаєте.

Володимир Зеленський (перебиває): Дай Боже у вас не буде війни.

Дональд Трамп (перебиває): Не кажіть нам, що ми будемо відчувати. Ми намагаємося вирішити проблему. Не кажіть нам, що ми будемо відчувати.

Володимир Зеленський (перебиває): Я не кажу вам, я відповідаю на питання…

Дональд Трамп (перебиває): Ви не в тій позиції, щоби це диктувати. Пам’ятайте це.

Володимир Зеленський (перебиває): Я не диктую…

Дональд Трамп (перебиває): Ви не в тій позиції, щоби вказувати нам, що ми будемо відчувати. Ми будемо почуватися дуже добре і дуже сильними.

Володимир Зеленський (перебиває): Ви відчуєте вплив…

Дональд Трамп (перебиває): …і дуже сильними. Ви зараз не в дуже хорошому становищі.

Володимир Зеленський (перебиває): Від самого початку….

Дональд Трамп (перебиває): Ви поставили себе у дуже погане становище, і він [Джей Ді Венс — ред.] правий щодо цього.

Володимир Зеленський (перебиває): Від самого початку війни….

Дональд Трамп (перебиває): Ви не у хорошій позиції, у вас на руках зараз немає карт. З нами у вас з’явилися карти.

Володимир Зеленський (перебиває): Ми не граємо у карти.

Дональд Трамп (перебиває): Ні, ви граєте у карти. Ви граєте життями мільйонів людей, ви граєте з Третьою світовою війною.

Володимир Зеленський (перебиває): Про що ви говорите?

Дональд Трамп (перебиває): Ви граєте з Третьою світовою війною. І те що ви робите є неповагою до країни, цієї країни

Володимир Зеленський (перебиває): З усією повагою до вашої країни…

Дональд Трамп (перебиває): вони [США — ред.] підтримали вас набагато більше ніж багато людей казали, що мали б.

Джей Ді Венс (перебиває): Чи ви хоч раз сказали "дякую"?

Володимир Зеленський: Багато разів.

Джей Ді Венс (перебиває): Ні, протягом усієї цієї зустрічі?

Володимир Зеленський: Навіть сьогодні.

Джей Ді Венс (перебиває): Ви поїхали до Пенсильванії і проводили кампанію за опозицію в жовтні. Висловіть кілька слів вдячності Сполученим Штатам Америки та президенту, який намагається врятувати вашу країну.

Володимир Зеленський: Будь ласка. Якщо ви думаєте, що ви можете голосно говорити про війну…

Дональд Трамп (перебиває): Він не говорить голосно, він не говорить голосно. Ваша країна у великій біді.

Володимир Зеленський (перебиває): Чи можу я відповісти …

Дональд Трамп (перебиває): Ні, ви вже багато говорили. Ваша країна у великій біді.

Володимир Зеленський (перебиває): Я знаю це.

Дональд Трамп (перебиває): Ви не виграЄте.

Володимир Зеленський (перебиває): Я знаю це.

Дональд Трамп (перебиває): Ви не виграЄте це. У вас є досить хороші шанси вийти в більш-менш завдяки нам.

Володимир Зеленський (перебиває): Пане Президенте, ми залишаємось у своїй країні, залишаємось сильними. Від самого початку війни ми були самі, і ми вдячні. І я казав дякую у цьому кабінеті і не лише…

Дональд Трамп (перебиває): Ви не були одні. Ви ніколи не були одні. Ми дали вам з нашим нетямущим президентом 350 мільярдів доларів…

Володимир Зеленський (перебиває): Ви голосували за свого президента

Дональд Трамп (перебиває): …ми дали вам військове обладнання і ви мужньо зустріли їх [росіян — ред.], але вони мали використовувати наше військове….

Володимир Зеленський (перебиває): Ви голосували за свого президента…Чи можу я говорити? Ви запросили мене говорити…

Дональд Трамп (перебиває): …..якби у вас не було нашого військового обладнання, ця війна б завершилася за два тижні.

Володимир Зеленський (перебиває): За три дні. Я це вже чув від Путіна. За три дні. Це щось нове — за два тижні…

Дональд Трамп (перебиває): Може менше.

Володимир Зеленський (перебиває): Звісно.

Дональд Трамп (перебиває): Так вести справи буде дуже складно.

Джей Ді Венс: Просто скажуть "дякую"...

Володимир Зеленський (перебиває): Я вже багато разів говорив американським людям дякую…

Джей Ді Венс: Прийміть, що є непорозуміння і пішли обговоримо ці розбіжності, замість того, щоб сперечатися про це на очах в американських медіа коли ви неправі. Ми знаємо, що ви неправі.

Дональд Трамп: Але бачите, я думаю, що для американського народу добре бачити, що відбувається. Я думаю, що це дуже важливо. Ось чому я дозволив цьому тривати так довго. Ви повинні бути вдячні. У вас немає карт на руках. Ви там поховані.

Володимир Зеленський (перебиває): Я вдячний.

Дональд Трамп: Ваші люди вмирають. У вас не вистачає солдатів.

Володимир Зеленський (перебиває): Пане президенте…

Дональд Трамп: У вас не вистачає солдатів. І потім ви кажете нам "я не хочу припинення вогню, я не хочу припинення вогню. Я хочу піти, і я хочу це". Дивіться, якщо ви можете досягти припинення вогню зараз — я вам кажу — прийміть це, щоб кулі перестали літати, і ваших людей перестали вбивати.

Володимир Зеленський: Звісно ми хочемо зупинити війну.

Дональд Трамп (перебиває): Ви сказали, що не хочете припинення вогню.

Володимир Зеленський (перебиває): Але я вам сказав…

Дональд Трамп (перебиває): Я хочу припинення вогню.

Володимир Зеленський (перебиває): З гарантіями.

Дональд Трамп (перебиває): Тому що досягнути припинення вогню можна швидше, ніж будь-якої угоди.

Володимир Зеленський (перебиває): Спитайте наших людей про припинення вогню — що вони думають.

Дональд Трамп (перебиває): Це було не зі мною. Це було не зі мною. Це було з хлопцем на ім’я Байден, який не був розумною людиною.

Володимир Зеленський (перебиває): Це був ваш президент…

Дональд Трамп (перебиває): Це було за Обами, який дав вам ковдри. А я дав вам Джавеліни.

Володимир Зеленський (перебиває): Так.

Дональд Трамп (перебиває): Я дав вам Джавеліни для протидії усім тим танкам. Обама вам ковдри. Заявляють: Обама дав простирадла, а Трамп дав Джавеліни. Ви маєте бути більш вдячні, тому що без нас у вас немає карт на руках. З нами у вас є карти на руках, а без нас у немає.

Дональд Трамп: Укласти угоду буде важко, тому що ставлення має змінитися.

Питання із залу: Якщо Росія порушить припинення вогню? Якщо Росія порушить мирні переговори — що ви робитимете?

Дональд Трамп (перебиває): Що ви кажете?

Джей Ді Венс: Вона питає, що якщо Росія порушить припинення вогню.

Дональд Трамп: Що якщо щось? Що якщо бомба впаде вам на голову зараз? Що якщо вони її порушать? Я не знаю. Вони порушили її з Байденом, бо вони не поважали Байдена, вони не поважали Обаму. Мене вони поважають.

Скажу вам, Путін пройшов зі мною через пекло. Він пройшов через фальшиве полювання на відьом, де вони використовували його та Росію. "Росія-Росія" — ви коли-небудь чули про ту угоду, яка була фальшивою? Це була фальшива [угода — ред.] Гантера Байдена, афера Джо Байдена, Гілларі Клінтон, Адама Шиффа — це була афера демократів, і йому довелося пройти через це. І він пройшов через це і ми не опинилися у війні. Його звинувачували у всьому тому, до того він не мав відношення. Це вийшло з ванної кімнати Гантера Байдена. Це вийшло зі спальні Гантера Байдена. Це було огидно. А потім вони сказали: "Ой-ой, ноутбук із пекла зроблений Росією, 51 агент — усе це було шахрайством", і йому довелося змиритися з цим. Його звинувачували у всьому цьому.

Все, що я можу сказати, це те, що він, можливо, порушував угоди з Обамою і Бушем, і він міг порушити їх з Байденом. Він зробив це, можливо, а, можливо, не зробив. Не знаю, що сталося, але він не порушував їх зі мною. Він хоче укласти угоду. Я не знаю, чи ми зможемо укласти угоду. Проблема в тому, що я надав вам можливості бути жорстким хлопцем, і я не думаю, що ви були б жорстким хлопцем без Сполучених Штатів, і ваші люди дуже сміливі, але ви або укладете угоду, або ми вийдемо, а якщо ми вийдемо, ви будете боротися — я не думаю, що це буде красиво, але ви битиметеся. Але у вас немає карт, але як тільки ми підпишемо цю угоду, ви опинитесь у набагато кращому становищі, але ви зовсім не вдячні. І це недобре. Скажу чесно, це неприємно. Гаразд, думаю, ми бачили достатньо. Це буде чудово для телебачення, скажу вам."

Після цих слів пресу попросили вийти з Овального кабінету.

Суперечка Трампа та Зеленського

Нагадаємо, у Білому домі у п'ятницю, 28 лютого, відбулася зустріч президента США Дональда Трампа та президента України Володимира Зеленського.

Дональд Трамп та Володимир Зеленський почали сперечатися та перейшли на підвищенні тони під час зустрічі в Овальному кабінеті.

Президент України Володимир Зеленський достроково залишає Білий дім після зустрічі з Дональдом Трампом в Овальному кабінеті.

У Вашингтоні не відбулося підписання угоди про корисні копалини між Україною та США.

Топ коментарі
+54
Після цього хтось щось ще має сумніви, що трамп ***'ло?
показати весь коментар
01.03.2025 00:25 Відповісти
+46
Атмосфера там була ворожа з самого початку, щоб вирулити таке треба бути реальним профі з iq вище середнього. Виглядало так, наче третьокласнику влаштували іспит з опору матеріалів, ще й з максимально заангажованими членами комісії.
показати весь коментар
01.03.2025 00:22 Відповісти
+43
Не знаючи досконало мови, вляпуватися в цей батл було безумством. Зе був апріорі у пррограшній ситуаціїї і приречений на поразку. Де були перекладачі?
показати весь коментар
01.03.2025 00:16 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 3
Не знаючи досконало мови, вляпуватися в цей батл було безумством. Зе був апріорі у пррограшній ситуаціїї і приречений на поразку. Де були перекладачі?
показати весь коментар
01.03.2025 00:16 Відповісти
...а не нюхало
показати весь коментар
01.03.2025 01:54 Відповісти
Атмосфера там була ворожа з самого початку, щоб вирулити таке треба бути реальним профі з iq вище середнього. Виглядало так, наче третьокласнику влаштували іспит з опору матеріалів, ще й з максимально заангажованими членами комісії.
показати весь коментар
01.03.2025 00:22 Відповісти
ааа.... ось воно що!
перекладачі винні!
показати весь коментар
01.03.2025 00:23 Відповісти
Перекладачі не діяли відповідно до протоколу. Інакше б все відбулось інакше. Може так само за результатом, але без скандалу.
показати весь коментар
01.03.2025 00:32 Відповісти
Думаєш хамство трампона перекладачі правильно перекладуть? 🤔
То може перекладачам і проводити перемовини та підписувати договори?
Знання техаскої мови у зелі достатньо щоб зрозуміти хамовитий тон та погрози трампона без перекладачів.
показати весь коментар
01.03.2025 00:35 Відповісти
Хіба ви знаєте про роботу перекладачів? А про вплив посередника на емоційний фон при спілкуванні? Я думаю, укладати угоди треба особисто вам, бо ви володієте знаннями і про техаську мову, і про хамство, тож маєте весь набір.
показати весь коментар
01.03.2025 01:05 Відповісти
маячня. Вони верещаил як різані і слова сказати не дали!! які перекладачі??
показати весь коментар
01.03.2025 01:29 Відповісти
Які милі ці профани! Завжди знають, як все має бути. Як лікувати, і як воювати, і як дотримуватися протоколу.
І Зеленський - їх кумир!
показати весь коментар
01.03.2025 01:39 Відповісти
звісно. Читаємо що милий профан тут сере як воно мало бути. Нам дуже цінна ваша думка))
показати весь коментар
01.03.2025 01:49 Відповісти
Перекладачі могли згладити гострі кути. Але для американського глядача це було б як побиття цуценяти. Бо те, що і як сказав Зеленський, було б згладжено. А от те, що проверещав Трамп вони б зрозуміли досконально, бо від першоджерела.
Просто не треба було їхати нашому президенту. Бо то вже була зустріч з ворогами.
показати весь коментар
01.03.2025 02:20 Відповісти
З перекладачами не було б скандалу, з фаховою дипломаією, яка зараз відсторонена, не було б побиття цуценяти. Не було б приводу заявляти про неповагу до Овального кабінету, і до США. Це має значення. Але ж вам подобається інша (попередня) думка. Тому я не буду вам доводити, як би це могло бути. Не їхати, це була б інша справа. Зеленський казав, що має підписати Сибіга, але він обрав.
показати весь коментар
01.03.2025 03:17 Відповісти
Може там, куди він їх відправив?
показати весь коментар
01.03.2025 00:25 Відповісти
У нас уже было такое-же в Британии. Тогда Пристайко спас отношения ценой демарша против Зеленского и ценой собственной отставки. Тут не найдется такого Пристайко.
показати весь коментар
01.03.2025 00:35 Відповісти
Пристайко ас, можливо найкращий в нас, і взагалі демонстрував в Британії вищий пілотаж.
показати весь коментар
01.03.2025 01:08 Відповісти
Ну, явно не Маркарова с Ермаком. Когда ларечники заменяют собой дипломатов - жди беды.
показати весь коментар
01.03.2025 01:37 Відповісти
То він звільнив місце для Генерала-інваліда
показати весь коментар
01.03.2025 09:28 Відповісти
Это он объявил перепись дебилов по стране.
показати весь коментар
01.03.2025 09:43 Відповісти
Браво!!!! Хоч хтось притомний.....Два кловуни тепер спокійно пилитимуть надра.
показати весь коментар
01.03.2025 01:57 Відповісти
Вибачаюсь, три
показати весь коментар
01.03.2025 18:54 Відповісти
до чого тут мова???
показати весь коментар
01.03.2025 01:28 Відповісти
Американці у шоці від такого перформансу їхніх представників.
показати весь коментар
01.03.2025 00:16 Відповісти
за американців не скажу, але українці точно в шоці від шашличного якій вирішив шо з американцями можна говорити так як і з виборцями
показати весь коментар
01.03.2025 01:18 Відповісти
В шоці, в шоці американці. Достатньо зайти на сторінку Трампа в фб. Дуже багато коментів негативних до президента
показати весь коментар
01.03.2025 01:29 Відповісти
++
показати весь коментар
01.03.2025 15:17 Відповісти
Через годину повинно бути интервью" ЗЕ на ФОКС - почекаємо? Може стралінки ще не відключать? Допопомгу від Байдена не прикриють...
показати весь коментар
01.03.2025 00:17 Відповісти
🤪
показати весь коментар
01.03.2025 00:22 Відповісти
Старлінки вже проплачени, а тому будуть судові виплати. До того ж, на п'яти старлінкам наступають інші гравці, і відключення старлінків зіграє на руку тим іншим.
показати весь коментар
01.03.2025 00:42 Відповісти
Ти троль кацапський чи просто корисний ідіот ?
показати весь коментар
01.03.2025 01:17 Відповісти
Вже вибачається. Потужно. Напевно, прокапали фізрозчин в номері.
показати весь коментар
01.03.2025 01:59 Відповісти
венс? у кожного свій єрмак
показати весь коментар
01.03.2025 00:21 Відповісти
Зібрались клоуни поговорити. Треш якийсь.
показати весь коментар
01.03.2025 00:23 Відповісти
Він мав мовчати і віддавати все, що вони йому скажуть. Оце союзнички. А коли щось питаєш - це вже неповага.
показати весь коментар
01.03.2025 00:25 Відповісти
Повага у звичайному житті і в міжнародній дипломатії найвищого рівня це різні речі. Цьому люди вчаться і практикують десятиліття, і, на наше горе, не у криворізьких академіях.
показати весь коментар
01.03.2025 00:28 Відповісти
Точно!
Зовсім інша справа - в Манхеттенських забудовників!
показати весь коментар
01.03.2025 00:33 Відповісти
Справа в тому, хто має можливості, а кому потрібен результат. Манхеттенські бариги за потреби звертаються до найкращих модераторів і наймають найприскіпливіших адвокатів, і мовчать як риби, щоби не ляпнути зайвого.
показати весь коментар
01.03.2025 00:38 Відповісти
Тільки який результат був би якби зе просто мовчав? Все, що змінилось би - це США отримали б копалини України. Все. Ніяких додаткових умов там не було. Просто віддайте і мовчіть. Яка тут мала бути позиція?
показати весь коментар
01.03.2025 01:06 Відповісти
Ви читали ті угоди? Це важливо.
показати весь коментар
01.03.2025 01:13 Відповісти
я читав, все в точності як і з Будапештським меморандумом - гарантій нуль .. "просто віддайде 50%, бо зважаючи на те, що ми гарні"!
показати весь коментар
01.03.2025 16:37 Відповісти
Прочитав всі букви, не зміг вимовити слово. Які гарантії? Це економічна угода за якою Україна продає навіть менше ніж повітря. Тобто те, про існування чого ніхто не знає. Навіть Трамп зауважив, що він не певен, чи ця угода принесе якісь дивіденди.
показати весь коментар
01.03.2025 23:33 Відповісти
ну і нахіба тоді це все?? щоби було? щоби що? не гра винаперстки, а гра у що.. в іллюзії? іллюзії чого?
а ти піди і знайди слово "гарантія" в тексті угоди, і не треба буде тобі мої букви читати, прочитаєш їхні! тільки слідкуй за руками за контекстом писаного!
в чому там "економіка"? розкажи мені? Фонд чого? гроші від чого, від кого і кому? кіт в мішку! Почитай ту угоду увадно!
херня то на пісному маслі, але "між рядків" - Україна винна, повинна , зобовязана, тому що їм жрати хочеться"!!
той самий Будапештський меморандум , в профіль!
нуль конкретики, все розпливчато, нічого конкретног, маніпуляції і гра словами,! наперстки!
показати весь коментар
02.03.2025 02:31 Відповісти
Ці копалини за найкращих умов розвідали за 3-4 роки, і спромоглися б видобувати років за десять. Щодо Венса не знаю, а Трамп політично не доживе. Умови укладання такої угоди були б з часом переглянуті, якби вона виявилась неприйнятною, бо укладалася під явним тиском. А тим часом США б отримали офіційне право заперечувати проти видобування копалин на всій конституційній території України.
Натомість кацапи граблять розроблене, а китайці без фондів і проектів вже заходять на окуповані території щодо розробки вже відомих копалин, і українська влада мовчить.
показати весь коментар
01.03.2025 01:17 Відповісти
І що, що під тиском? Це якби Україна стала рівня всього ЄС, тоді можна було б апелювати до неприйнятності. А так, що підписали, те навіки . До речі, США порушили пункт 3 Будапештського меморандуму.
показати весь коментар
01.03.2025 03:01 Відповісти
Ви помилково трактуєте меморандум. Але у відповідь Байден надав військову і гуманітарну допомогу, на яку ми не могли і сподіватися. Чи думаєте просто так? До того часу, коли ця угода б запрацювала, Україна вже буде членом ЄС, якщо виживе. Якщо ми втримаємо.
показати весь коментар
01.03.2025 05:33 Відповісти
Даремно ви це пояснюєтн дебілам. Вони необучаємі.
показати весь коментар
02.03.2025 15:48 Відповісти
...Викладачам доводиться пояснювати і не таким альтернативно обдарованим. Пояснення сприяють власному усвідомленню.
показати весь коментар
02.03.2025 22:40 Відповісти
Вже все віддав. А цирк розіграли обоє. Два нарциса і бариги.
показати весь коментар
01.03.2025 02:01 Відповісти
Ну, тут встретились два дегенерата, живущие в параллельной реальности. Гремучая смесь.
показати весь коментар
01.03.2025 00:38 Відповісти
їхня шизофренія впливає негативно на реальність, бо вони до неї, нажаль, дотичні "на вищому рівні"!!
показати весь коментар
02.03.2025 02:33 Відповісти
потужно запороти переговори проявивши непрофесіоналізм в цьому суть "плана перемоги"?
показати весь коментар
01.03.2025 01:19 Відповісти
Так, саме так і працює в США. Бо вони "овернейшн". Не повірите, але це аж ніяк не оплот демократії, рівності прав усіх громадян і поборництва людяності.
показати весь коментар
01.03.2025 02:23 Відповісти
Після цього хтось щось ще має сумніви, що трамп ***'ло?
показати весь коментар
01.03.2025 00:25 Відповісти
ні, він піzдло!
показати весь коментар
02.03.2025 02:34 Відповісти
я вам дав джавеліни, а був би президентом і надалі, коли напав куйло - то зразу б забрав би джавеліни і війни б не сталось...
показати весь коментар
01.03.2025 00:26 Відповісти
а ще якось забувають, що Тромб не просто їх дав, але заборонив їх використовувати проти окупантів на Донбасі, та й дав їх жменю, як кішка наплакала, але скільки зарозумілого чванства у цього дегенерата, і він поки що успішно продає його американцям
показати весь коментар
01.03.2025 00:50 Відповісти
а ще якось забувають, що перед тим США забрали в України ядерну зброю...
показати весь коментар
01.03.2025 12:50 Відповісти
Трамп- "Я вам дав два джевеліни, так? тепер дякуйте! без цієї допомоги ви б і 2-х днів не протримались"
показати весь коментар
01.03.2025 03:52 Відповісти
Трамп розумово відсталий, тому генератор випадкової ***** з нього вийшов відмінний.
Спланована провокація спрацювала. Венс отримає премію і від трампа, і від *****.
показати весь коментар
01.03.2025 00:29 Відповісти
ваше зешобло ботяче отримає премію, повибігали писати що просер на переговорах це перемога, а трамп такій -сякій.
показати весь коментар
01.03.2025 01:21 Відповісти
Твій трамп не «такИй-сякИй », а ще ********* за твого *****.
показати весь коментар
01.03.2025 01:53 Відповісти
Зельо грало з ними.
показати весь коментар
01.03.2025 02:03 Відповісти
Зе- пограв на Трампі як на роялі.
показати весь коментар
01.03.2025 03:49 Відповісти
При всій моїй нелюбові до гундосика, але це аж смердить засідкою. Два підари на своїй території спеціально зробили все, щоб вивести його на емоції і коли це вийшло негайно на це обуритися та заявити, що з ним не можна вести справ.
Але ж *****.... як людина, я зе розумію, я б на його місці може б і в пику тому гандону харкнув, але ж ***** я не президент країни, яка дуже потребує підтримки США і якій, навпаки, США як ворог дуже не потрібен. І тому, ****, нормальні політики вчаться де, коли, як і що треба і можна говорити, а де треба мовчати. А в кварталі та трускавці цьому, нажаль, не вчать.
показати весь коментар
01.03.2025 00:33 Відповісти
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Підтримую. Саме так: "Два підари на своїй території спеціально зробили все, щоб вивести його на емоції і коли це вийшло негайно на це обуритися та заявити, що з ним не можна вести справ". Але слід додати, що ці підари готувались, і загодя підготували свої брехливі висери з наративом зверненя до ЕрЗе "я вважаю, що це неповага з вашого боку прийти в Овальний кабінет і вступати в дебати про це перед американськими медіа ... і атакувати адміністрацію, яка намагається запобігти знищенню вашої країни". Запросити на суперечку - і заперечення опонента він називає "атакувати адміністрацію", та "неповага до США". Це - заготовка. Саме про це доводить Олег Пономарь, його пост я навів нижче.
показати весь коментар
01.03.2025 00:44 Відповісти
Тут иное вылазит ещё. Похоже с пукиным шли звонки давно. И скорее всего тремпель убедился, что тот ишак не пойдёт на настоящий мир. Нужно стало искать кого бы в таком обвинить ещё. Кроме Зе некого тут. Конечно заготовка и давняя. Миротворца не вышло с тремпеля, но у пукина яо, это козырь и мощная поддержка толпы убогой. Врядли ископаемые нужны были до зарезу, просто как инструмент провокационный подошёл. Типа Зе отказывается от лафы что прёт. Мы все очутились в одной лодке, всем и выгребать, стоит поддержать Зе на сегодня нам всем. Любые выборы страну завалят. И кстати Европа, что запела хором за нас, это дежурно, это тремпелю мстят за то что требовал давно 4% ввп тратить на оборону. Кстати правильно. Там оказалось, многие в ес ели на полтора процента выходили! Оловяные солдатики на хороших харчах! И стаж шёл и погоны блестели. Примерно так. Пукин и шобла вдало закрутили всех. Либерасты---что с таких брать?
показати весь коментар
01.03.2025 17:05 Відповісти
Та ніби трампон з тих, який закінчував ті академії?
Таке саме лайно, навіть гірше.
показати весь коментар
01.03.2025 00:45 Відповісти
Трамп взагалі ****** яких ще пошукати, а на старості років взагалі кукушка свистить шо піздєц, але цей ****** президент США які Україні потрібні більше, ніж Україна потрібна США. Різниця тільки в цьому.
І от їдеш ти до чувака, який тебе ненавидить і ти прекрасно знаєш чому, і цей чувак відкрито ******** раші і ти теж знаєш чому, але він тобі ******* як потрібен, інакше ти б до нього і не поїхав. Тут реально треба бути дипломатом від бога, щоб не наступити на лайно, яке венс з трампом рясно заздалегіть розкидали. А це явно не рівень зе.
показати весь коментар
01.03.2025 00:57 Відповісти
Це не рівень будь-кого. Бо вже все було вирішено. Трампу з Венсом треба було просто схилити Зе до підписання мародерської угоди. Зе на це не пішов. Шкода його було. Але! Він на це не пішов. Наслідки неясні, все залежить від Європи: якщо голову в пісок, то погано. Якщо об'єднуємося, то новий військовий альянс.
Були у нас невиїзні "дипломати"-миротворці, які б напідписували все, що завгодно, але... Ні територій ні надр вже б не було. Вже прогиналися під раісю, під Польщу , під Угорщину треба, тепер і під США... Але! Зе, який виглядав хлопчаком перед рудим бидлом і його шавкою, висказав те, що не висказували Макрон з Шольцем. Хоча вже президентка Мексики висказала...
Зеленський показав всьому світу, що людям, які вважають себе овернейшн можна сказати правду. Ну, а те, Орган підтримав Трампа зайвий раз доводить, що Зе правий.
Одна-єдина помилка Зе - він поїхав до ворогів.
показати весь коментар
01.03.2025 02:39 Відповісти
Єдине, що неправильно зробив зе, окрім того, звісно, що сів грати з шулерами, це дав емоціями взяти гору.
Я його за це не звинувачую і як людина я його цілком розумію. Треба бути реально про, щоб витримати ту нісенітницю та несправедливі звинувачення. Але я одразу пригадую ООН, де треновані люди з кам'яним обличчям слухають ***** про бойових комарів, бо вони до цього готові. А тут він, нажаль, сам дав те, що так хотіли ті два вилупка.
показати весь коментар
01.03.2025 03:23 Відповісти
Про що ви кажете? Який дипломат від бога? Та хочь би він був сам бог, та хоч би він там своїм ××єм на роялі перед трампом грав гімн Сполучених Штатів, всеодно все б відбулось за цим сценарієм.
Такі рішення неухвалюються на посіделках перед журналістами. Все вирішенно заздалегідь.
показати весь коментар
01.03.2025 14:55 Відповісти
Якби х.єм грав, можливо б оцінили. Уявляєте, вони йому про росію, а він їм: а давайте я вам мурку на роялЄ збацяю...
показати весь коментар
02.03.2025 22:44 Відповісти
Розрив шаблонів.
показати весь коментар
02.03.2025 22:45 Відповісти
Так воно схоже і було. Венс його поведінку прорахував, і Зеленський повівся і на обставини персональної зустрічі, і на провокації. Він не мав компетенції для політичної дискусії, ще й приперчив власною емоційністю там, де потрібна холодна голова. Бо це не стадіон, хоч і овальний, але є різниця!
показати весь коментар
01.03.2025 00:49 Відповісти
Це не провокація, це бидляцтво, булоінг і наїзд. При тому, що самого Ще перебивали, сказати не давали.
показати весь коментар
01.03.2025 02:41 Відповісти
Я не випадково написала про стадіон, згадайте.
показати весь коментар
01.03.2025 08:55 Відповісти
Гадаю що тут ніхто не виправдовує бидлятство і некомпитентність зеленського, але у даному випадку рішення було узгоджено заздалегідь, а нам мали показати і показали цирк трампа.
показати весь коментар
01.03.2025 14:59 Відповісти
Всю ніч передивлялася запис, і мені все виглядає як двостороння операція, у якій обидві сторони мали певні наміри, і жодна їх не досягла, зважаючи на те, що головними дійовими особами були не президенти, а два кардинали, позаду них.
показати весь коментар
01.03.2025 23:39 Відповісти
З цієї клоунади можна і потрібно правильно виділити і зрозуміти раціональне зерно, а воно є. Всі звернули увагу, що Зелі відверто затикали рот - тампони грають свій народ в темну, не даючи альтернативи бачити все не по трампівські і це потрібно використати. Необхідно не заяви і перепалка дипломатів, а інформування громадян США через всі доступні ЗМІ про Будапештський меморандум по якому США відповідальні за те, що в України немає потрібних карт на руках. Більшість американців навіть не чули про меморандум, а не те що про його зміст. Потрібно вибити в Трампа стілець з під сраки перед його виборцями.
показати весь коментар
01.03.2025 03:04 Відповісти
++
показати весь коментар
01.03.2025 15:34 Відповісти
https://www.ponomaroleg.com/zayavlenie-trampa/ Олег Пономарь:
Анализ Заявления Трампа, а он заявил: «Сегодня у нас была очень значимая встреча в Белом доме. Мы узнали много такого, чего никогда нельзя было бы понять без разговора под таким огнем и давлением. Удивительно, что выходит через эмоции, и я определил, что президент Зеленский не готов к миру, если в этом будет участвовать Америка, потому что он чувствует, что наше участие дает ему большое преимущество в переговорах. Мне не нужно преимущество, мне нужен МИР. Он проявил неуважение к Соединенным Штатам Америки в их заветном Овальном кабинете. Он может вернуться, когда будет готов к миру».

Разберем.
Подтвердилось то, что я писал об отношении Трампа к Зеленскому - он его не любит и списал.
Подтвердилось то, что Трамп действует бандитскими методами в паре с Путиным.
Зеленский НЕ согласился на капитуляцию.
За Зеленским есть Европа и есть некоторый запас времени. Мы это разбирали.
Зачем капитулировать?

Трамп этого не ожидал.
Трамп был уверен, что они со своей бандой, толпой как бригада на Республиканском стадионе в 90-ее, дожмут терпилу. Но не вышло.
То, что договор по минералам не будет подписан, - не велика печаль. Трампу он нужен больше. А Украине он нужен как хотя бы какая-то точка соприкосновения с Трампом. Нет - так нет. Не велика печаль.

То, что Трамп подготовил так быстро заявление, свидетельствует о том, что этот вариант Трампом просчитывался.

Жизнь не заканчивается на этом.

Не раскручивайте в вашем воображении страшные сценарии.

США не объявят войну Украине и не дадут Путину оружие. Эмоции улягутся. Европа предложит Трампу попуститься немного и спокойно всё обсудить. Нужно готовить заморозку, но не наскоком и не капитуляцию, а серьезно и с гарантиями.

В воскресенье важная встреча союзников в Лондоне, на которой многое решится.
показати весь коментар
01.03.2025 00:33 Відповісти
не буде ніякої заморозки. Ну серйозно, спустіться на землю, в реальни світ. НЕ БУДЕ заморозки. Тут або ми відбиваємось, або програємо.
показати весь коментар
01.03.2025 02:14 Відповісти
Буває, якщо корабель дає різкий розворот на 180град., в нього корпус тріщить…
показати весь коментар
01.03.2025 00:33 Відповісти
Трамп, конечно, мудак, но Зеля - вообще идиот. Начал с претензий, а потом его развели как лоха ванилинового.
Зря Макрон под свои гарантии договаривался об этой встрече.
Только лаптеногие радуются
показати весь коментар
01.03.2025 00:35 Відповісти
з яких він почав претензій? конкретно??
показати весь коментар
01.03.2025 01:32 Відповісти
Затроллил несуществующими угодами. Оказывается и Зеленский заключил договор с кацапами и Байден тоже когда-то. А туповатый Трамп на это купился.)
показати весь коментар
01.03.2025 00:37 Відповісти
Париж-19, Женева-14.
показати весь коментар
01.03.2025 00:56 Відповісти
https://www.youtube.com/watch?v=A78JRyk3qBQ чи має трамп хоч якісь важелі у перемовинах з росією?
показати весь коментар
01.03.2025 00:37 Відповісти
Не було сенсу їхати туди в лігво трампідорів. Потрібно було знайти будь яку причину, щоб відмовитись і не вважати себе генієм перемовин. З дебілом впертим так неможна. Запитайте це у будь-якого психіатра. Хай європейські провідні лідери з ним розмовляють.
показати весь коментар
01.03.2025 00:39 Відповісти
Не вважати себе генієм це надто багато.
показати весь коментар
01.03.2025 01:48 Відповісти
підписання контракту було головною метою поїздки, і думаю це не Зеліни примхи були, а рудого ідіота, самодура конченого.
показати весь коментар
01.03.2025 15:30 Відповісти
много сегодня писали, шо зеля "быковал"...я смотрел это вживую и сейчас еще перечитал. кто то тут реально видит быкование? или лишь бы на зелю вывалить? понимаю, он многим не нравится. мне тоже. я не его сторонник и никогда им не был. но сегодня он заслужил, чтобы его поддержали, а не поливали помоями, сбодяжеными в кацапии.
показати весь коментар
01.03.2025 00:40 Відповісти
Ви краще пошукайте в стенограмі місця, де він міг згорнути непотрібну дискусію. Таких вистачає.
показати весь коментар
01.03.2025 00:59 Відповісти
ну, в принципе, в любом месте, где про Украину говорили хз шо...
показати весь коментар
01.03.2025 01:10 Відповісти
Чому тоді не згорнув?
показати весь коментар
01.03.2025 01:21 Відповісти
ну, может, потому, что нужно иногда проявить то, что вон хвалят в инфе зарубежные партнеры - достоинство.
показати весь коментар
01.03.2025 01:24 Відповісти
У вигляді скандалу?
показати весь коментар
01.03.2025 01:42 Відповісти
ну, скандал то не он затеял и раздувал...
показати весь коментар
01.03.2025 01:45 Відповісти
Сторінка 1 з 3