10446 відвідувачів онлайн

Наслідки призупинення американської допомоги відчуватимуться в Україні через деякий час, але вони будуть серйозними, - CNN

США призупинили допомогу Україні

Наслідки призупинення наданні військової допомоги з боку США Україна відчує через деякий час. Можливо, кілька днів або тижнів. Проте як тільки запаси зброї та озброєння почнуть вичерпуватися, країну чекають серйозні наслідки. Навіть за умови того, що європейські партнери спробують частково компенсувати нестачу.  

Як інформує Цензор.НЕТ, про це пише CNN із посиланням на американського чиновника.

"Існує прогалина в можливостях, яку Європа не може заповнити самотужки", - сказав чиновник.

Старший радник Центру стратегічних і міжнародних досліджень Марк Канчіан зазначив, що припинення допомоги буде відчутною протягом двох-чотирьох місяців, оскільки  європейські країни допомагають Києву поки що залишатися в боротьбі

"Вплив буде великим. Я б назвав його руйнівним. Коли ваші запаси скорочуються вдвічі, це врешті-решт відображається на лінії фронту. Їхні лінії фронту будуть продовжувати прогинатися, і врешті-решт вони прорвуться, і Україна буде змушена прийняти несприятливе - навіть катастрофічне - мирне врегулювання", - зазначив Канчіан.

Він також попередив, що адміністрація Трампа має більше форм допомоги Україні, які можуть бути призупинені або взагалі скасовані, в тому числі обмін розвідданими і тренування українських сил.

"Вихід може бути, але це буде надзвичайно принизливо для Володимира Зеленського", - сказав Канчіан.

Нагадаємо, Трамп розпорядився поставити на паузу всю американську військову допомогу Україні, аби змусити Київ продемонструвати "добросовісну відданість" миру.

Топ коментарі
+25
Украина должна подать иск в международный суд ООН о нарушениях Рашкой и США условий договора Будапештского меморандума. Там есть все. И политическое предательство, и политическое мошенничество, шантаж и угрозы со стороны высших политических лиц. Украине не важно какое решение вынесет этот Суд. Украине важно само решение что Будапештский меморандум нарушен что позволит Украине восстановить свой ядерный потенциал.
показати весь коментар
04.03.2025 07:52 Відповісти
+24
Чувак з дитячого садка пишеш,бо інтелент на ра тому рівні!!!
Поки буде суд і виготовлення ядерки,Україна зникне з карти світу!Гроші на розробку в МВФ брать будеш ?
показати весь коментар
04.03.2025 07:59 Відповісти
+21
Як потужно наш клован не прогнувся і розмазав їхнього клована, правда ж, рожеві поні? Тому єднаймося, аплодуєму, кидаємо Прутилі дві гривні і готуємося здавати золоті зуби..
Дивимося серію "Незламний лідур"
показати весь коментар
04.03.2025 08:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
По перше у рашистів теж не все добре в цьому плані інакше б вони таким екстренним способом не виклянчували перемир'я. По друге це буде позором для Європи якщо вона маючи в 100 разів більшу чим в Сосії промисловість не зможе нас забезпечити зброєю хоча б на тому ж рівні що й до зради нас Америкою. По третє, потрібно і самим вже знімати рожеві окуляри думаючи що крім нас хтось забезпечить нам мир і замість перекладання плитки і асфальта вмикати на всю військову промисловість і робити зброю в тому числі ядерну. Тим більше сша вже не вправі вказувати що нам можна робити а що ні
показати весь коментар
04.03.2025 08:01 Відповісти
Головне не суд чи що суд вирішить (ясно що правди в суді ніколи не буде особливо) а те що сша буде в лайні і позорі. Коли Тампон поїде до умовного Ірану чи кореї домовлятися про роззброєння і пропонувати якісь гарантії, вони покажуть пальцем на Україну чого стоять обіцянки і угоди з сша і покажуть Тампону дулю.
показати весь коментар
04.03.2025 08:06 Відповісти
Ну правильно. А хто сказав що будь які переговори будуть на українських умовах? Коли таке було щоб переговори були в пользу Україні? Вони і виклянчують переговори на їхніх умовах. Тому що їм не мир потрібен а потрібно щоб Україну потримали за руки доки Сосія буде її добивати.
показати весь коментар
04.03.2025 08:19 Відповісти
Європа багато чого нам казала і тепер ми в такій сраці. Тепер Європа хоче скормлювати рашистам по одній країні в сезон щоб прожити ще пару років. Вже не тільки Україну а і країни Балтії в чергу Європа поставила. І це замість того щоб просто добити московський режим який вже ледве дихає.
показати весь коментар
04.03.2025 08:35 Відповісти
Ти імбецил лишньохромосомний, після підписання з окупантом будь-яких договорняків він відразу автоматично перестане бути агресором і воєнним злочинцем, кацапську воєнну агресію перекваліфікують у якийсь локальний двохсторонній конфлікт і знімуть з окупантів усі санкції що неодмінно призведе до нової ще більшої агресії і мільйонів загиблих у майбутньому
показати весь коментар
04.03.2025 14:27 Відповісти
Вірно мислиш. Це був лишень організований для публіки дєрмаком і трампістами на чолі з красновим маскарад для розводу лохів наче який Ze-.***** "герой", не прогнувся тампону, лише продав кацапським підарам всіх українців з патрохами ще й проголосив себе диктатором у демократичній країні.
показати весь коментар
04.03.2025 14:38 Відповісти
Ось і ще один колаборант намалювався. Мабуть крипторахунок у нього розпух не на жарт, щоб таке писати
показати весь коментар
04.03.2025 14:41 Відповісти
ну все ж логічно

"порсто перестать стрелять" .. "сайдемся пасередіне" ..травневі шашлики..Чонгар..асфальт..клістрони..на ключових посадаха відверті русняві зрадники ..агент "Козир" .. (все не перерахуєш)

зельоні гниди на чолі з Зенелохом ведуть Україну до знищення
показати весь коментар
04.03.2025 08:14 Відповісти
В яких інкубаторах вас довбнів вирощують?
показати весь коментар
04.03.2025 08:02 Відповісти
Ви дебіл,це більше констотація факта,а не питання.
показати весь коментар
04.03.2025 08:04 Відповісти
А шо по твоєму зеленський робить вже пів року?
показати весь коментар
04.03.2025 14:38 Відповісти
У тебе пам'ять відібрало? Китай просили ще 2 роки тому.
показати весь коментар
04.03.2025 14:41 Відповісти
Так то оно так. Но своими действияии Трамп льет воду на мельницу Кремля.
показати весь коментар
04.03.2025 14:44 Відповісти
Яйцями лідора воювати будемо.Та й на хліб намащувати їх же будемо
показати весь коментар
04.03.2025 08:52 Відповісти
Я в ****
показати весь коментар
04.03.2025 09:00 Відповісти
Зараз всі "єкперди" будуть казати шо то хня та допомога. Будуть клепати відосики в стилі-вистоємо зможемо і таке інше. Але як і тоді вдалося втримати орду тільки завдяки допомозі США так і зараз це буде зробити дуже і дуже складно.

Бо то все від стволів до 777 до ракет хаймарс та супутникових сиситем раннього виявлення пусків ракет чи зльоту літаків не кажучі вже до ракет петріот які в конфігурації MSE для збиття балістики робить тільки в США, а замінити їх samp-t/mamba не може, бо всього 2 батареї на всю Україну з невідомим результатом по балістиці.
Так шо наслідки це ще м'яко кажучи будуть серьйозними.
показати весь коментар
04.03.2025 08:18 Відповісти
а що там європейці? теж самоусунуться? американці їх теж кинуть. тому що в них з'явився новий та щедрий хазяїн, тов. путін в.в., а трамп це так, намісник...
показати весь коментар
04.03.2025 09:02 Відповісти
"...і Україна буде змушена прийняти несприятливе - навіть катастрофічне - мирне врегулювання". - Краще померти ніж прийняти ганьбу.
показати весь коментар
04.03.2025 10:41 Відповісти
Потрібно щось робити,можливо і суд. Принаймні буде негативний розголос "союзникам"
показати весь коментар
04.03.2025 10:07 Відповісти
Тепер така картина: була допомога- заплпноване бикування- немає допомоги
показати весь коментар
04.03.2025 08:13 Відповісти
Тоді нелох виконав цей план
показати весь коментар
04.03.2025 08:16 Відповісти
Клоун должен немедленно уходить в закат,это начало конца страны и нации.
показати весь коментар
04.03.2025 08:03 Відповісти
То пропозиція якогось американського чиновника. Але рішення по Нобелівці приймають європейці. До речі, цього маразматика вже декілька разів номінували. Пролітав як таця.
показати весь коментар
04.03.2025 08:34 Відповісти
, Госссподі !! Скільки ж тут одноклєточних довбодятлів і досі - сидять і марять тим що - якщо тільки Зе поїде у Білий дурдом , впаде на коліна і вдарить чєлом біля ніг іржавого - той зразу ж дасть Україні купу зброї і грошей . пц
С-ка , як же ви й досі на світі живете , з таким рівнем айкю .?
показати весь коментар
04.03.2025 09:04 Відповісти
Наразі мешканці психдиспансерів ( Жовтих домів ) виглядають набагато адекватнішими за мешканців Білого у Вашингтоні .
Білий це вже значить - далі нікуди .. Дно дна .
показати весь коментар
04.03.2025 09:29 Відповісти
У России нет ресурсов на что-то серьезное. Но Трамп выигрывает для них время всеми своими решениями. А время это жизни украинцев. Иначе говоря - Трамп убивает украинцев своими действиями.
показати весь коментар
04.03.2025 07:57 Відповісти
Они за три года войны использовали оружия которое клепали с 70ых. Теперь они использывают корейцев, которое тоже создавали десятилетия.
показати весь коментар
04.03.2025 08:01 Відповісти
Трамп голосовал в ООН вместе с Россией. Еще до этой истории в Белом Доме. Он наш враг. Когда же это до вас дойдет. Избавьтесь от иллюзий.
показати весь коментар
04.03.2025 08:03 Відповісти
Вы ничем не отличаетесь от медведчуковцев-бойковцев, которые рассказывали что надо Путина умиротворять.
показати весь коментар
04.03.2025 08:04 Відповісти
Именно так. Все эти пугалки это те же кремлевские пугалки про три дня, но только от уважаемых американцев. Нужно понимать что США работает на Кремль. По крайней мере трампистская часть.
показати весь коментар
04.03.2025 08:12 Відповісти
Просто не надо быть наивными. Нет хорошей Америки при Трампе. Может если Трамп потеряет влияние внутри США это заставит его пойти на уступки - но пока он пьян своей силой и властью.
показати весь коментар
04.03.2025 08:14 Відповісти
Все имеет значения. Это индикатор того с кем мы имеем дело. Верь словам того кто говорит что хочет тебя убить.
показати весь коментар
04.03.2025 08:19 Відповісти
Трамп и его команда говорит кремлевскими методичками. Они все так говорят - не один Трамп.
показати весь коментар
04.03.2025 08:21 Відповісти
Трамп прямо говорит что Украина должна пойти на уступки и быть русской колонией и выбрать пророссийского президента и сдать территории и много чего еще.
показати весь коментар
04.03.2025 08:30 Відповісти
Никаких правых политиков больше не будет. Правых начнут сажать в тюрьмы. Как этого румына. Или убивать. Потому что это дешевле, чем идиот у власти.
показати весь коментар
04.03.2025 08:52 Відповісти
Фицо и Орбан не правый изначально. Но суть не в них. Трамп прямо сейчас дискредитирует идеи правых так как никто до этого.
показати весь коментар
04.03.2025 09:01 Відповісти
Я ненавижу Зеленского. Ты не найдешь двух хороших слов от меня в его адрес. Но это не значит что я должен поддерживать Трампа.
показати весь коментар
04.03.2025 09:12 Відповісти
Одна из ачивок, которых нет на цензоре - это невозможность посмотреть старые посты юзеров. Так было бы намного легче понимать что перед тобой русский бот, поклонник Зеленского или еще кто.
показати весь коментар
04.03.2025 09:14 Відповісти
Я тебе объясню что происходит на самом деле. Европа и не только Европа, а даже Япония после Ковида все хотели обновления и новых лиц у власти - это так называемый эффект голосования против статус-кво.
В Европе эти новые силы представляли правые. Но вот в Британии год назад выбрали лейбористов, которые не были у власти десятилетия.

Но с Трампом история другая. Оттого твоя логика о том что людям там нравятся правые - ошибка. Люди хотели проголосовать против текущей власти.
показати весь коментар
04.03.2025 09:17 Відповісти
Мое любимое в Европе это греки - которые голосовали на одних выборах за ультранационалистов, а на следующих за коммунистов. Тоесть, никакой логики там не было. Люди просто метались из крайности в крайность.
показати весь коментар
04.03.2025 09:19 Відповісти
Нужно понимать что США угроза и нейтрализовывать её, а не делать вид что они друг. Пока что обманывают нас, которые считают что она друг.
показати весь коментар
04.03.2025 09:21 Відповісти
Я не знаю что ты подразумеваешь под правыми, если честно. Учитывая кого ты поместил в правых - может ты имеешь ввиду правый не политику, а просто автократов, который концентрируют власть в своих руках.
показати весь коментар
04.03.2025 09:29 Відповісти
Це наслідки потужної, зеленої дипломатії. Всі знали, що Трамп хоче примусити Україну до капітуляції і можна було б йому в цьому підіграти, вдавати що погоджуємося на його "мир", підписувати якісь угоди і максимально затягувати цей процес та чекати коли зривати домовленості почне саме ху***ло . Але прямолінійне і тупе бикування , навіть в такій дрібниці як одяг, тільки прискорило процес знищення України.
показати весь коментар
04.03.2025 08:07 Відповісти
По стилю написання одразу видно адепта потужного лідора, який через свою розумову обмеженість не в змозі аргументовано вести діалог, а одразу переходить на образи та матюки . На 4 році війни тільки зелені інфантили вірять в "пекельні" санкції, які от-от розвалять росію. По факту, ху*ло успішно продає свої ресурси, в тому числі Європі та Америці, тільки через посередників і так само через посередників імпортує всі необхідні компоненти для зброї.
Тільки упороті ідіоти не бачать, що трампу похєр на якісь правила та обмеження, він і так зніме санкції з мордору і заодно позбавить Україну будь-якої підтримки. Бикування зеленого тільки погіршує і без того важке становище України, потрібно шукати компроміси і намагатися пом"якшити неминучу капітуляцію, а не волати , на юг Трампа бо в нас ще є запаси зброї на півроку . Через півроку зелені слуги по тихому виїдуть за кордон з валізами грошей, а потужні та незламні патріоти будуть на руїнах міст та сіл після ракетно-дронових ударів зустрічати бурятів.
показати весь коментар
04.03.2025 15:46 Відповісти
Флуду буде дофіга.
Краще за все слухати тільки військових яким довіряєте.
показати весь коментар
04.03.2025 08:15 Відповісти
Подивіться в гуглі яка різниця між словами договір і меморандум
показати весь коментар
04.03.2025 08:46 Відповісти
У Пентагоні заперечують згортання наступальних кібероперацій
призупинення американської допомоги
показати весь коментар
04.03.2025 08:29 Відповісти


ну трохи замало було смертей в Україні для того, щоб в країні-бензоколонці сталась революція, хай вибачать америкоси, українці їх підвели. Тепер треба визнати і погодитись з трампонами, що путін - не вбивця, росія зовсім не агресивна і не загарбник, а дуже правильна імперія, така ж правильна як і США . трампу і путіну - премію "миру", одну на двох
показати весь коментар
04.03.2025 08:32 Відповісти
і надри, само собою
показати весь коментар
04.03.2025 08:33 Відповісти
Подання позову до Міжнародного суду ООН щодо порушення Будапештського меморандуму - це політично символічний, але не практичний крок. По-перше, сам меморандум не містить механізму юридичного примусу або гарантій захисту. По-друге, рішення суду (якщо таке буде) не змусить держави діяти всупереч їхнім інтересам.

Щодо відновлення ядерного потенціалу - це не лише питання політичної волі, а й серйозних міжнародних обмежень. Навіть спроба таких дій може призвести до повної міжнародної ізоляції, санкцій та втрати підтримки союзників, які наразі критично важливі для України. Реальні кроки для безпеки - це посилення власного ВПК, розширення альянсів та економічна стійкість.
показати весь коментар
04.03.2025 09:21 Відповісти
Якраз питання в тому, що вони і порахували ризики... Спочатку пройшлись по USAID, на яку витрачали просто космічні суми на невідомі проекти, наприклад згідно інформації з unian близько 64% проектів мінцифри. Не буду розводити срач, та і не хочу, просто почитайте про їх проекти. Там буде щось типу "мір во всьом мірє, і смартфон в кожні руки". Щось може і корисне, а щось відверто хрінь.

Далі, уявіть себе в ролі простого американця. Яку б ви відповідь хотіли почути, якби запитали, навіщо частина ваших податків йде на допомогу Україні? Тут можна розвести срач, балаган і конфлікт, але чисто моя суб'єктивна думка, яку я нікому не нав'язую - у відповідь простому американцю нічого сказати. З кожним роком у нас корупціонерів все більше, і більше. Не хочу далі писати очевидне, просто наведу факти:
1. USAID лише за 12 місяців заплатив Центру протидії корупції Шабуніна до 1,5 млн доларів.
2. НАБУ тільки за останні 2 роки освоїло майже 20 млн доларів грантових коштів.
В контексті пункту 1 і 2 ви щось чули про посадки топ корупціонерів?)
показати весь коментар
04.03.2025 10:15 Відповісти
Та не погано, а може буде повна жопа, зато не будеш принижуватись, на тому світі це вже не потрібно.
показати весь коментар
04.03.2025 09:35 Відповісти
зато зеленые не будут воровать, может и народ проснеться. и погонит зеленую чмоль.
показати весь коментар
04.03.2025 14:20 Відповісти
за цей час ми щось придумаємо
показати весь коментар
04.03.2025 07:57 Відповісти
у нас ще є бойові бджоли , вчора новина була
показати весь коментар
04.03.2025 07:58 Відповісти
https://www.pravda.com.ua/news/2025/03/4/7501153/ Трампа номінуватимуть на Нобелівську премію миру - The Hill
показати весь коментар
04.03.2025 07:59 Відповісти
то була запланована провокація трампа і венса
показати весь коментар
04.03.2025 08:02 Відповісти
Там і без половини вистачить.
Тільки законно >5 лимончиків
показати весь коментар
04.03.2025 08:54 Відповісти
Ви ще штатів не знаєте,або забули.Припинення поставок-перший дзвінок.Вони ще Україну бомбити будуть.Згадайте Югославію.
показати весь коментар
04.03.2025 08:59 Відповісти
ну-ну,20% от всего железа прям прорыв,посмотрим на эту писаку через полгода если кацапы максимум вглубь на 30 км продвинуться.сильно на себя берут поставляя 20%.
показати весь коментар
04.03.2025 07:54 Відповісти
🤣🤣не сміши,,,Ти яке маєш відношення до труби??
показати весь коментар
04.03.2025 09:19 Відповісти
Прям с языка снял. Причем у Европы есть ресурсы чтобы покрыть эти 20 процентов.
показати весь коментар
04.03.2025 07:58 Відповісти
Ты где служишь чучело?
показати весь коментар
04.03.2025 07:59 Відповісти
Так, буде погано, а що найбільш страшно, втратимо більше людей. А що робить? Принижуватись перед мразотами, та й це, не гарантує допомогу від них. Як кажуть з фронту, 80% втрат ворога, від дронів, які здебільше збирають в Україні. Нема безвихідних ситуацій. Може треба Китай попросити бути посередником? Гірше не буде, але цікаво було би подивитися на пики американців.
показати весь коментар
04.03.2025 08:09 Відповісти
Так він не за це довбане шапіто. Тому до нього питань - нема
Питання до таких паскуд як ти , що топлять за те, щоб Україна була слабшою і при цьому її не захищають
показати весь коментар
04.03.2025 08:14 Відповісти
Так справа справжнього дипломата , не потрапляти у таки пастки ,а садити в них ворогів
Подивись на мінську пастку. Зараз усі прибічникі пуйла і сам пуйло горлає "Жодного мінська"
Бо там їх переграли.
показати весь коментар
04.03.2025 08:16 Відповісти
Бла-бла-бла. ООН нічого не вартий.Головне що допомога не спинялась. Своєю дупою тепер будеш ракети збивати ?
показати весь коментар
04.03.2025 08:17 Відповісти
І де США казали , що бажає нас вбити. Просто твоє бидло-піто не вміє у дипломатію.
Перед пуйлом - готовий був навколішки встати, перед Кадировим - вибачився
А от з тим від кого залежить 50% допомоги ,якої нема чим замінити - бикує.
Ну і як наслідок маємо те . що маємо
От тільки жоден з прибічників бидлодипломатії гундосого - до ЗСУ не долучиться.
Так і будуть під диванами ховатись
показати весь коментар
04.03.2025 08:27 Відповісти
А де саме він таке говорить. Він каже , що як оберуть то оберуть. Мабудь пам'ятає про 2019 рік
Ще раз питає. Звідки у залишків секти великого х*йпіду такі подвійні стандарти ?
Адже перед пуйлом - готовий був навколішки встати, перед Кадировим - вибачився
А от з тим від кого залежить 50% допомоги ,якої нема чим замінити - бикує.
І зауваж , я ніде не кажу , що трамп правий або щось накштаут цього ,але :

1) Подивіться як треба поводитись при розмовах з подібними нарцисами. Як поводив себе Макрон або представник Японії.
Чи могли вони биканути , як гундосий - могли. Для цього розуму не треба. А от з одного боку висвітлити всі фейки рудого , а з іншого підтримати діалог - оце мистецтво.
2) Зараз коли припиниться допомога чим плануєш збивати ракети ? Банками з огірками ?
І чи підеш до ЗСУ
Бо прибічники хрипатого ,як показала практика, підтримують його лише до того часу, як треба відповідати за його дії
показати весь коментар
04.03.2025 09:07 Відповісти
Лопатами замість петріотів балистику збивати
показати весь коментар
04.03.2025 08:14 Відповісти
Европа вже сказала, іди мирися з Трампом.
показати весь коментар
04.03.2025 08:16 Відповісти
США не работает на Кремль, все эти дебильные конспирологичеые теории надо выбросить в помойку, потому что они мешают принять горькую реальность. Трампу вообще нет дела до Украины, росии и прочнее. Ему есть дело только до самого себя, это нарцисс.
показати весь коментар
04.03.2025 08:19 Відповісти
Потуже чмо добикувалося.
показати весь коментар
04.03.2025 08:20 Відповісти
Тут у нас ціла купа дебілів "Україна для українців".
От тільки Трампу до диктаторів ще далеко.
показати весь коментар
04.03.2025 08:28 Відповісти
А мозку не мае і живе в іллюзіях.
показати весь коментар
04.03.2025 08:31 Відповісти
Господи, ви знову живите в іллюзіях що "московський режими ледве дихан і його легко добити.

"Ми у такій сраці"
Тому що вічно робимо не те, голосуемоине за того.
показати весь коментар
04.03.2025 08:41 Відповісти
Якщо Європа не дасть зброї зараз, можна сміливо взривати трубу Дружба. Нам вже нема що втрачати.
показати весь коментар
04.03.2025 08:09 Відповісти
Ви після Байдена новини слухали ?
показати весь коментар
04.03.2025 09:03 Відповісти
Якии хер так зупиняє віину - якби кацапи теж залежали від поставок зброі зі США і ті перекрили постачання обом - а так кацапи захоплять ше більше територіі Украіни
показати весь коментар
04.03.2025 08:05 Відповісти
Як ми не втратим? - кацапи ж не зупиняться - в них зброі вистачає - тільки пупс надав 3млн снарядів
показати весь коментар
04.03.2025 08:25 Відповісти
Украина должна подать иск в международный суд ООН о нарушениях Рашкой и США условий договора Будапештского меморандума. Там есть все. И политическое предательство, и политическое мошенничество, шантаж и угрозы со стороны высших политических лиц. Украине не важно какое решение вынесет этот Суд. Украине важно само решение что Будапештский меморандум нарушен что позволит Украине восстановить свой ядерный потенциал.
показати весь коментар
04.03.2025 07:52 Відповісти
А так же решение запустит волну разработок ядерного оружия по всему миру и никто больше не сможет диктовать миру свои правила
показати весь коментар
04.03.2025 07:56 Відповісти
Не важно - будет ли Украина или не будет. Они должны за это заплатить.
показати весь коментар
04.03.2025 08:00 Відповісти
Если до тебя не дошло то срыв переговоров был изначально спланирован. Чтобы ты понимал, на пресс-конференции должны были быть журналисты и лидеры двух стран. Что делали Венс и Рубио на местах где должны были сидеть переводчики. Ты не подумал?
показати весь коментар
04.03.2025 08:04 Відповісти
Обоснуйте в чем я не прав?
показати весь коментар
04.03.2025 08:07 Відповісти
Будапештский меморандум (1994) - это соглашение между Украиной, Россией, США и Великобританией, гарантирующее безопасность Украины в обмен на отказ от ядерного оружия. В нем зафиксированы следующие обязательства сторон:

Воздерживаться от угрозы силой или ее применения против территориальной целостности и политической независимости Украины. Не применять экономическое давление для подчинения Украины своим интересам. Поддерживать Украину в случае, если против нее будут использованы ядерные угрозы. Какие нормы нарушены Россией? Статья 2 Устава ООН (запрет на агрессию) - аннексия Крыма (2014) и война против Украины (2022). Будапештский меморандум - Россия сама стала источником военной угрозы, что прямо противоречит обязательствам. Хельсинкский заключительный акт (1975) - нарушение принципа нерушимости границ в Европе. Женевские конвенции (1949) - ведение военных действий против суверенного государства. Какие нормы нарушены США?

США не применили военную или дипломатическую силу для защиты Украины, когда ее территориальная целостность была нарушена. Это не является явным нарушением Будапештского меморандума, так как документ не содержит механизма принуждения, но США не выполнили обещание содействовать безопасности Украины.

Таким образом, Россия грубо нарушила международное право, в то время как США не обеспечили выполнение гарантий, но формально меморандум не обязывал их к конкретным военным или экономическим действиям.
показати весь коментар
04.03.2025 08:10 Відповісти
Они могут ложить но завтра по всему миру будут стоять ядерные ракеты.
показати весь коментар
04.03.2025 08:13 Відповісти
100%
Весь мир увидел громкое падение авторитета США. Уровень доверия к США упал к нулю, а следом в пропасть полетит и все остальное.
показати весь коментар
04.03.2025 08:15 Відповісти
Потому что авторитет это фундамент для всего остального
показати весь коментар
04.03.2025 08:16 Відповісти
Через несколько дней скажут что ничего не отменяли. Вон уже Пентагон опровергает приостановку кибероппераций.
показати весь коментар
04.03.2025 08:20 Відповісти
Дикторы всегда сближаются с диктаторами. Рашка для русских, Германия для немцев - это уже было и это фашизм
показати весь коментар
04.03.2025 08:22 Відповісти
Будапештский меморандум, подписанный в 1994 году Украиной, Россией, США и Великобританией, гарантировал Украине безопасность в обмен на отказ от ядерного оружия. В документе стороны обязались:

Уважать суверенитет и территориальную целостность Украины. Не применять силу или угрозу силой против Украины. Не использовать экономическое давление с целью подчинения Украины своим интересам. Является ли принуждение Украины к миру, передача ресурсов США, шантаж и угрозы нарушением меморандума? Принуждение к миру - зависит от методов. Если оно включает угрозы или применение силы против Украины, это нарушает меморандум. Передача земель и ресурсов США - сам по себе меморандум не регулирует экономическую политику Украины. Если Украина добровольно заключает сделки, это ее право. Но если передача происходит под давлением извне, это может быть расценено как экономическое принуждение, что нарушает документ. Шантаж и угрозы - если речь идет о применении военной или экономической угрозы со стороны подписантов меморандума (например, России, США или Великобритании), это явно нарушает его условия.

Однако Будапештский меморандум не содержит механизма его принудительного исполнения, что делает его скорее политическим обязательством, чем юридически обязывающим договором.
показати весь коментар
04.03.2025 09:02 Відповісти
1 - Давление на украинское правительство с целью завладения ресурсами Украины.
2 - Принуждение к проведению выборов. Вмешательство во внутренние дела Украины.

Это явное нарушение международного права и нарушения условий меморандума.
показати весь коментар
04.03.2025 09:06 Відповісти
Тормоз ты причем в квадрате.
1 - Принуждение Украины провести выборы в противовес украинским законам - Это вмешательство во внутренние дела Украины?
2 - Экономическое и финансовое давление с целью завладения ресурсами Украины это не нарушение международного права?
показати весь коментар
04.03.2025 09:10 Відповісти
Ты умеешь законы толковать или ты поверхностный читатель? Имеется грубое нарушение международного права и условий будапешского меморандума, а именно вмешательство во внутренние дела Украины. Принуждение к президентским выборам в противовес украинскому законодательству. Даже в ООН признали что выборы в Украине во время войны - Противозаконны.
показати весь коментар
04.03.2025 09:14 Відповісти
Решение суда, это непоправимый удар по репутации США как не надёжного партнёра, это возврат Украины к статусу ядерного государства и это ядерная гонка в мире. США придется рано или поздно заплатить гораздо больше чтобы избавится от этих проблем.
показати весь коментар
04.03.2025 09:26 Відповісти
Сторінка 1 з 2