4709 відвідувачів онлайн

77% українців проти виборів без гарантій безпеки, - опитування КМІС

вибори,бланк

Більшість українців (77%) вважають, що вибори в Україні слід проводити лише після отримання гарантій безпеки або остаточного завершення війни.

Про це свідчать результати опитування КМІС, інформує Цензор.НЕТ.

Як зазначається, лише 19% підтримують вибори зараз або після тимчасового перемир’я, навіть без гарантій.

Навіть у разі перемир’я з певними гарантіями безпеки 78% опитаних вважають, що вибори мають відбутися лише після остаточного завершення війни.

Дослідження також показало зв’язок між підтримкою виборів і рівнем довіри до президента Володимира Зеленського. Серед тих, хто йому довіряє, 90% проти виборів у поточних умовах. Серед тих, хто не довіряє, 50% також не підтримують вибори, тоді як 46% - за їх проведення.

Опитування проводилося методом телефонних інтерв’ю на території, підконтрольній уряду України. У ньому взяли участь 1326 респондентів віком від 18 років.

Топ коментарі
+26
МАНІПУЛЯЦІЯ!
Яким боком гарантії безпеки відносяться до виборів?!
Ці речі взагалі НЕ ПОВ'ЯЗАНІ.
Чи мова йшла про "гарантії безпеки" для Зеленського та його 5-6 менеджерів?!

показати весь коментар
27.03.2025 11:51 Відповісти
+11
Так смарагдовий напідписував кілька десятків ''гарантій безпекових''. Вони що, вже пішли на ''самокрутки''?
показати весь коментар
27.03.2025 11:55 Відповісти
+10
Та давайте вже опитування, де 90% будуть за пожиттєве правління зе.
показати весь коментар
27.03.2025 11:55 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
МАНІПУЛЯЦІЯ!
Яким боком гарантії безпеки відносяться до виборів?!
Ці речі взагалі НЕ ПОВ'ЯЗАНІ.
Чи мова йшла про "гарантії безпеки" для Зеленського та його 5-6 менеджерів?!

показати весь коментар
27.03.2025 11:51 Відповісти
Ну от я проти
Ти або кацапський бот, або шизоїд
показати весь коментар
27.03.2025 12:01 Відповісти
Так ви "патріоти" нікого ж випускати з країни не збираєтесь. Якщо так смачно живеться при зелених, то будь ласка, тільки ж не треба думати, що і іншим це подобається і вони фанатіють від садомазохізму.
показати весь коментар
27.03.2025 12:08 Відповісти
А ти вже валізу з країни зібрало? Кого тоді колихає твоя думка? Змінюй стать і п...дуй на чотири боки.
показати весь коментар
27.03.2025 12:22 Відповісти
напичало тело під словацьким прапором просто таки шикарний пост, прочитай що нашкрябав потріот закордонний.
"А ти вже валізу з країни зібрало? Кого тоді колихає твоя думка? Змінюй стать і п...дуй на чотири боки."
показати весь коментар
27.03.2025 12:26 Відповісти
Чудо, ще навіть і місяця не пройшло з твоєї реєстрації, хоч не пались так явно, що ти ботяра.
показати весь коментар
27.03.2025 17:58 Відповісти
Чи може бот, акаунт свіженький.
показати весь коментар
27.03.2025 12:24 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2025 12:54 Відповісти
Першими зразу про "кацапського бота" кричать КАЦАПСЬКІ БОТИ.
показати весь коментар
27.03.2025 12:08 Відповісти
А до чого тут саме гарантії безпеки? Якщо буде певна заморозка війни, то чому не можна проводити вибори? Ну от у 2019 ж так і було - війна була фактично заморожена (так, стріляли в зоні ООС, але не надто сильно). Звісно, для цього потрібно не продовжувати воєнний стан...
показати весь коментар
27.03.2025 12:10 Відповісти
Згоден, але деж вона, та повна заморозка?? та коли воно настане, то є велике питання.
показати весь коментар
27.03.2025 12:20 Відповісти
а я за вибори, і Конституція це не забороняє, сам стефанчук- ака коливан про це говорив.
всі хто проти або корисний 1д10т або біля кормушкі.
показати весь коментар
27.03.2025 14:33 Відповісти
Ну й дурень. Або ботяра зебільний.
показати весь коментар
27.03.2025 17:29 Відповісти
А жЮлька з бойками та інші перекрашені вже чекають команду фас та копитами вже по землі довбають.
показати весь коментар
27.03.2025 11:52 Відповісти
люди за них проголоють якщо нормальну гречку та мір
показати весь коментар
27.03.2025 12:44 Відповісти
Я б взагалі заборонив голосувати тим кому більше 70-ти років. А взагалі то ідеально було б, щоб голосували тільки ті хто платить податки.
показати весь коментар
27.03.2025 12:49 Відповісти
Ви вже навибрали без тих, кому за 70. Ті що за 70 або не ходили на вибори, або за Юльку голосували. Я ще зліший.
показати весь коментар
27.03.2025 17:35 Відповісти
ага
показати весь коментар
27.03.2025 11:54 Відповісти
Так смарагдовий напідписував кілька десятків ''гарантій безпекових''. Вони що, вже пішли на ''самокрутки''?
показати весь коментар
27.03.2025 11:55 Відповісти
Маячня
показати весь коментар
27.03.2025 11:55 Відповісти
Та давайте вже опитування, де 90% будуть за пожиттєве правління зе.
показати весь коментар
27.03.2025 11:55 Відповісти
ахахах перл за перлом, у вас різниця між реєстрацією 2 тижні.
показати весь коментар
27.03.2025 12:28 Відповісти
а что не так? хочешь вечного правления? и сам откуда падла пишешь? боишся кончится война и перестанешь получать пособие? а ты приедь в украину и защищай в окопах покровска
показати весь коментар
27.03.2025 12:31 Відповісти
поки ти спав
показати весь коментар
27.03.2025 11:58 Відповісти
Як заплатять, привладні, отому ОПИТУВАЛЬНИКУ чесному, як суддівські, такі й РЕЗУЛЬТАТИ! Усьо ж, па чєснаму??
Забули, опитувальники, про утечу кісліціна через кордон ОПИТАТИ??
показати весь коментар
27.03.2025 11:57 Відповісти
та досить вже у дурнів питати
показати весь коментар
27.03.2025 11:57 Відповісти
Понад дві третини українців довіряють Зеленському - КМІС
показати весь коментар
27.03.2025 11:59 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2025 12:03 Відповісти
І я довіряю. На Зеленського можна твердо покластися: нічого доброго для України він ніколи не зробить. Жодних сумнівів.
показати весь коментар
27.03.2025 12:25 Відповісти
КМІС вже скотився до відвертих маніпуляцій у своїх "опитуваннях".
Жодної довіри до КМІС!
показати весь коментар
27.03.2025 11:59 Відповісти
їм же треба чим то хачуватися
показати весь коментар
27.03.2025 12:00 Відповісти
Так вже набридла ця антимайданівська влада ,але як провести вибори під час війни ніхто не знає.
показати весь коментар
27.03.2025 12:01 Відповісти
КМІС - Клоунський Мудацький Ідіотський Серпентарій
показати весь коментар
27.03.2025 12:02 Відповісти
Kiev International Institute of Sociology
показати весь коментар
27.03.2025 12:03 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2025 12:04 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2025 12:30 Відповісти
показати весь коментар
27.03.2025 12:40 Відповісти
яким боком вибори стосуються гарантій безпеки?
показати весь коментар
27.03.2025 12:10 Відповісти
прямим
показати весь коментар
27.03.2025 12:13 Відповісти
може аргументів, якихось хоч трошки насиплеш, чи джентельменам вірять на слово?
показати весь коментар
27.03.2025 13:46 Відповісти
Хай живе халіфат Зекраїна під довічним правлінням славетного та сонцесяйного Зеленського першого і його наімудрейшого візиря Єрмака .

показати весь коментар
27.03.2025 12:19 Відповісти
Комедианты.
- Все те, кто доверяет величайшему шашлычному полководцу и не желают проведения выборов могут опустить руки и отойти от стенки.
показати весь коментар
27.03.2025 12:21 Відповісти
Правильно на цензрі повинні залишитися лише одні космонавти-патріоти . І взагалі ,хто намагаєть думати , не так як вказано в лінії партії - це агент крємля . І вчиняє мислезлочин
показати весь коментар
27.03.2025 12:47 Відповісти
Ахахах!
показати весь коментар
27.03.2025 12:52 Відповісти
Так,звичайно...
Вічний військовий стан і вічний преЗЕдент...
показати весь коментар
27.03.2025 12:46 Відповісти
Честно говоря, это пустая трата времени. Есть конституция Украины. По ней выборы запрещены во время военного положения. Снять военное положение во время оккупации части территории нельзя.
Мне Зеленский может нравится, может не нравится, но факт остаётся фактом. А к п*здежу американской власти я отношусь, как к п*здижу алкоголика на блошином рынке.
Довод: у нас выборы даже во ВМ проводились... Пардон, у@баны, вы во ВМ были защищены океаном и на вашей территории войны не было.
Так что тема проведения выборов, без гарантий (не Аля Будапешт) невозможны. Гарантии являются однозначным условием для снятия военного положения и, как следствие, возможности проведения выборов.
показати весь коментар
27.03.2025 12:56 Відповісти
"Снять военное положение во время оккупации части территории нельзя."

І в 14-му, і в 19-му була окупація. І вибори провели.
показати весь коментар
27.03.2025 14:34 Відповісти
Ну я вижу разницу в происходящем с 2022 и тем, что было с 2014-го. Если вы не видите, то это ваше право.
показати весь коментар
27.03.2025 14:59 Відповісти
Гарантій не буде, як і не буде запрошення нас в НАТО. Але судячи з вашої "логіки", зе тоді стає пожиттєвим правителем без права усунення зі сторони народу. Вам мало, що він і його клоуни в великих кріслах наробили? Ах да, ви ж закордоном, вам же пофіг, вигрібають це гівно інші...
показати весь коментар
27.03.2025 18:01 Відповісти
Исходя из моей логики, провести выборы в Украине с реализацией права голоса военных и выехавших (я не в счёт, я голосовать не буду) не получится. Вот такая у меня логика, что выбирать президента иметь возможность должны все.
показати весь коментар
27.03.2025 19:14 Відповісти
Ну тобто вічне правління зе, і крапка. А готові вернутись в Україну, чи все ж з Німеччини цікавіше роказувати, що і як в Україні робити?
показати весь коментар
27.03.2025 20:57 Відповісти
Я не говорю, что Украине делать, а говорю о том, что написано в конституции Украины. Вернутся в Украину в ближайшие 10 лет я не планирую, хотя часть налогов плачу в Украину. Т.к причины отъезда остались прежними, ещё добавилась полномасштабная война. Уехать из Украины Я решил задолго до действующего президента.
показати весь коментар
27.03.2025 21:24 Відповісти
В конституції є лише про військовий стан... Все і баста, нічого там про окуповані території, нічого і про те, що не можна зняти військовий стан при частковій окупації. Там про це ні слова.
показати весь коментар
27.03.2025 21:37 Відповісти
Отлично, про выборы во время военного положения мы определились. Осталось ещё немного почитать про причины введения военного положения. А причины введения военного положения куда-то делись? Или военное положение ввели просто так? Я помню, когда его ввели без особого основания. Кажется, это было в 2019, после нападения на две шлюпки.
показати весь коментар
28.03.2025 09:03 Відповісти
Ну тоді по вашій "логіці", у нас воєнний стан повинен бути з 2014 року в режимі нон-стоп? Цікаво, ми почнемо копіпастити рашку, в якому царь необмежений час сидить в кріслі? І до речі, а що там конституція говорить про термін перебування президента на посаді? https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v005p710-14#Text почитайте, коли буде вільний час, і просто подумайте, скільки часу країна може бути без президента?
показати весь коментар
28.03.2025 09:26 Відповісти
Согласно конституции Украины полномочия действующего президента Украины прекращаются с момента инаугурации нового президента Украины. Так что Ваша ссылка никоим образом не противоречит моим утверждениям.
показати весь коментар
28.03.2025 13:38 Відповісти
Тобто ось це "Отже, закріплений частиною першою статті 103 Основного Закону України п'ятирічний строк - єдиний конституційно встановлений строк, на який обирається Президент України." взагалі ні на які думки не *********? От ніяких сумнівів, міркувань не виникає?
показати весь коментар
28.03.2025 21:42 Відповісти
Давайте на пів року переверним увагу з війни на вибори
показати весь коментар
27.03.2025 13:07 Відповісти
нема війни, ніде такого не пише, написано - збройна агресія.
показати весь коментар
27.03.2025 14:35 Відповісти
Поважніше не "вибори" - які складно провести в умовах воєнного часу - а повернення Україні конституційного ладу, де Україна має бути республікою, а не монархією: повинні працювати незалежні гілки влади згідно Конституції, а не "офіс єрмака" - що узурпував всі гілки влади.
Функція "Президента" - представляти державу, а не "володарювати".
Термін повноважень Президента продовжується до передачі повноважень новообраному Президенту лише при наявності "новообраного" на момент закінчення строку повноважень. Нема "новообраного" - Верховна Рада має призначити особу, що тимчасово виконує повноваження Президента.
Краще призначити "пса Патрона" () Президентом України - ніж залишити "президентом" мародера - зрадника України.
показати весь коментар
27.03.2025 15:44 Відповісти
Опитування і розмови про вибори під час дії воєнного стану це зрада. Війна триває і буде тривати довго. Перемога буде, коли мацква рухне. ❤️🇺🇦❤️
показати весь коментар
28.03.2025 09:05 Відповісти
Не треба нам ніякого президента; треба обрати уряд національного спротиву, а на мирний час двопалатний парламент. ,Президентів наша земля не хоче народжувати таких як треба, а крадіїв нам не треба.
показати весь коментар
31.03.2025 09:24 Відповісти