4636 відвідувачів онлайн

Інфляція, найімовірніше, посилить тиск на здатність РФ утримувати високі витрати на оборону, - британська розвідка

Витрати РФ на оборону

Через довгостроковий інфляційний тиск Росії, найімовірніше, не вдасться в майбутньому утримувати високі витрати на оборону.

Про це йдеться у розвідувальному огляді Міноборони Великої Британії, передає Цензор.НЕТ.

Як зазначається, 21 березня 2025 року Центральний банк Росії (ЦБ РФ) вирішив зберегти ключову процентну ставку на рівні 21%. Процентні ставки перебувають на найвищому рівні за останні 20 років, порівняно з довоєнною процентною ставкою у 8,5% у січні 2022 року. Так, поки процентні ставки залишаються високими, кількість корпоративних банкрутств у Росії, найімовірніше, зростатиме.

Також у звіті зазначається, що в листопаді 2024 року рубль знецінився до найнижчого рівня з початку вторгнення Росії в Україну в 2022 році (114 за долар США). У березні 2025 року курс рубля зріс до найвищої позначки в 81 за долар США.

"Подорожчання рубля, найімовірніше, призведе до скорочення федеральних доходів від нафти і газу в рублевому еквіваленті, що посилить тиск на федеральний дефіцит", - йдеться у звіті.

Водночас, попри зміцнення рубля, інфляція продовжує зростати. У лютому 2025 року інфляція зросла до 10,1% з 8,5% у жовтні 2024 року, коли було запроваджено облікову ставку у 21%.

"Брак робочої сили і високий рівень державних витрат майже напевно означають, що інфляція залишатиметься вищою за цільовий показник ЦБ РФ у 4% до 2025 року. Довгостроковий інфляційний тиск, найімовірніше, посилить тиск на здатність Росії утримувати високі витрати на оборону", – додали в Міноборони Британії.

Топ коментарі
+8
Як же мені подобається "аналітика" на основі офіційної статистики парашної *********. Там Мюнхаузен плакав би в гірку сльозу...
показати весь коментар
12.04.2025 13:14 Відповісти
+7
інфляція залишатиметься вищою за цільовий показник ЦБ РФ у 4% Джерело: https://censor.net/ua/n3546441

Фахівці *******. Реальна інфляція в Московії біля 20 % . Тому і ЦБ ********* тримає ключову ставку біля 21 % і скоріше за все підвищить

А з таким утриманням штучног курсом ***** і цінами на Юралс біля 50 - ********* чекає гіперінфляція .
Чи зменшить це витрати на армію в Рф ? Навряд чи - але дарагіє расіяні -почнуть шаритися по смітниках ...
показати весь коментар
12.04.2025 13:08 Відповісти
+2
Орки будуть на хлібі і воді сидіти,але воювати будуть.І чим бідніші будуть,тим охочіше ітимуть убивати.
показати весь коментар
12.04.2025 13:18 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
інфляція залишатиметься вищою за цільовий показник ЦБ РФ у 4% Джерело: https://censor.net/ua/n3546441

Фахівці *******. Реальна інфляція в Московії біля 20 % . Тому і ЦБ ********* тримає ключову ставку біля 21 % і скоріше за все підвищить

А з таким утриманням штучног курсом ***** і цінами на Юралс біля 50 - ********* чекає гіперінфляція .
Чи зменшить це витрати на армію в Рф ? Навряд чи - але дарагіє расіяні -почнуть шаритися по смітниках ...
показати весь коментар
12.04.2025 13:08 Відповісти
Як же мені подобається "аналітика" на основі офіційної статистики парашної *********. Там Мюнхаузен плакав би в гірку сльозу...
показати весь коментар
12.04.2025 13:14 Відповісти
Орки будуть на хлібі і воді сидіти,але воювати будуть.І чим бідніші будуть,тим охочіше ітимуть убивати.
показати весь коментар
12.04.2025 13:18 Відповісти
"расходы на оборону"

Только не на оборону, а на нападение.
показати весь коментар
12.04.2025 13:28 Відповісти
Вони якісь дуже дивні ,ці західні аналітики.
На Заході єкономічна криза та зубожіння населення кінця 1920-30хх років призвели до тотальної мілітаризації,а на кацапів чомусь має подіяти якось інакше...
показати весь коментар
12.04.2025 13:29 Відповісти
Де саме? В Німеччині, коли до влади прийшли нацисти з художником?
Мілітарізація нациської німеччини - це наслідок:
1. бажання реваншу за програну Першу світову та бажання повернути взад втрачені території та репарації.
2. працелюбність німців.
3. нові технології того часу - а саме художник назва в "майбутню" війну - війною моторів, в якій рейх неодмінно переможе бо має величезну перевагу.
Економічна криза тут нідочого.
показати весь коментар
12.04.2025 13:51 Відповісти
Всі ці рублі, долари, відсотки звичайно важливі. Сьогодні Маск розбагатів на 100 млрд, завтра на 200 збіднів - все це прикольно. Але якщо хочете розуміти реальну ситуацію, то рахуйте скільки Камазів, Лад, комбайнів, тракторів вироблено, скільки мостів і доріг побудовано і тому подібні показники.
показати весь коментар
12.04.2025 13:36 Відповісти
Цікаво, а скільки, наприклад, коштує озеро Байкал?
показати весь коментар
12.04.2025 13:49 Відповісти
Кацапам пох...головне щоб свята баяра була і склоомивач з тройним одеколоном!!!
показати весь коментар
12.04.2025 13:38 Відповісти
У них так держава влаштована. Там завжди є інфляція. За останні 110 років інфляція, а за нею і деномінація грошей була із п'ятнадцятьма нулями. Тільки за мого життя гроші міняли в 1947, 1961, 1992. Востаннє взагалі мільйони міняли на тисячі. І зараз у Росії вже в ходу немає копійок, найменша монета - це один рубль. Їм не звикати. Украл, выпил, в тюрьму. Романтика. Повоевав, заплатив протестующим и всё.
показати весь коментар
12.04.2025 13:47 Відповісти
З 1992 року в росії була деномінація 1998 року - 1000:1.
В Білорусі ще більше.
В Україні з 1992 року НЕ БУЛО жодної.
Це відповідь - у кого єкономіка стабільніша.
показати весь коментар
12.04.2025 13:58 Відповісти
Було б чудово якби стабільність економіки вимірювалася лише рівнем інфляції. Але є ще купа властивостей. Інвестиції, ВВП на душу населення, рівень безробіття, охорони здоров'я, освіти, соціального забезпечення тощо. Усі колишні республіки мали свої ментальні відмінності, свої проблеми та різні способи їх вирішення пов'язані з державними витратами, податками, наявністю своїх ресурсів, сировини, палива. У всіх свої суб'єктивні та об'єктивні фактори, що впливають як на рівень інфляції так і на рівень щастя.
показати весь коментар
12.04.2025 15:09 Відповісти
Яке мені діло до ВСІХ республік?
Мене цікавить лише Україна.
показати весь коментар
12.04.2025 22:07 Відповісти
Деномінація грошей, це не критерій стабільності. Існують різні методи стабілізації економіки. У інших республіках інші коефіцієнти збільшення грошової маси підтримки банківської системи, для фінансування державного бюджету. У них заробітні плати в окремих галузях у робітників і службовець зростають швидше ніж в інших. Тим самим держава проводить регулювання, наприклад посилення армії. Тому мені незрозумілі ваші натяки щодо стабільності економіки України. У чому її стабільність? Вона стабільно розвивається? Чи вона стоїть на місці? І який кінцевий результат у порівнянні з іншими республіками? Чого такого унікального ми досягли?
показати весь коментар
12.04.2025 22:54 Відповісти
Сам факт деномінації означає що економіку довели до краху...
Звичайно деномінація просто прибирає нулі - тимчасово.
Стабільність економіки в тому що її не довели жодного разу до деномінації - це і тупому зрозуміло...
А от алкоголік ельцин - це легко зробив у 1998 році - тому швидко здувся та віддав владу кгб-істу ліліпутіну.
В білорусі деномінація проводили ТРИ рази - карле!
В Беларуси за всю историю происходило 3 деноминации - в 1994 году с отбрасыванием одного нуля, 2000 году с сокращением ещё трёх нулей и 2016 с сокращением четырёх нулей.
показати весь коментар
12.04.2025 22:59 Відповісти
Потрібно дивитися не на нулі при деномінаціях, а на сьогоднішні ціни, зарплати, пенсії, рівні ВВП, курси долара. З 1991-го року і до початку великої війни, при всіх деномінаціях в України рівень життя був нижчим, ніж у РФ і Білорусі, а сьогодні тим більше. Так про яку ж стабільність ви кричите тут жирним шрифтом?
показати весь коментар
12.04.2025 23:36 Відповісти
Це твоя фантазія без фактів - краще помовч.
Ті ж шахтарі на Донбасі отримували зарплітню при Україні та пенсії при Укарїні БІЛЬШІ ніж в росіїї - це підтверджують самі пропагандони кацапії.
показати весь коментар
13.04.2025 13:20 Відповісти
Добавлю. про білорусь - точно помовч.
Що до росіїї - якби Україні дали ВСЮ територію росії та її багатства - то Українці жилиб краще чим в США та шейхи - ти вже повір.
Щось я не замітив в росії при ліліпутіні рівень життя як в США. Це при тому, що у росії НА ДУШУ населення найбільше ресурсів у світі...
показати весь коментар
13.04.2025 13:24 Відповісти
Я реаліст. А фантазія це про речі яких не існує насправді. Я й казав, що держава рівнем інфляції може регулювати рівень зарплат в окремих галузях. Приклад із шахтарями не суперечить цій теорії. Щодо "якби та каби, взяти все і віддати Україні", то вірити мені не доводиться. У нас ментальність не та, модель соціуму не така як у шейхів. Та й віддавали вже Українцям ВСЮ територію Росії. За СРСР, були часи коли Українське лобі керувало. Один черевиком стукав і корову лякав зі штату Айова, інший комбайнер, теж родом із України, взагалі країну розвалив. Черненко, Шевченко, Кривенко, Щербицький та багато було лідерів. Нам зовсім нещодавно казали, що Україна буде другою Францією. Ну то таке. У Росії теж із ментальністю далеко до ідеалу. Але там і географія не сприяє. Вічна мерзлота. Що б нафтовики, жопу та вуха не відморозили, шапки та штани ватяні носять весь рік окрім сезону комарів. Стіни заводів товщиною у дві цегли, а не так як у Каліфорнії, де щоб натопити треба тільки кватирку відкрити. Чого її зі США, порівнювати? Взагалі ми від теми відхилилися. Початкове питання було про модель країни з вічною інфляцією.
показати весь коментар
13.04.2025 17:41 Відповісти
...єєє, Друже - коли соком керували Хрущов та Брежнев - економіка працювала...
... гарбач - НЕ БУВ з України - Горбачов - це Ставропольський вилупок - типовий кацап.
Михаил Сергеевич Горбачёв родился 2 марта 1931 года в селе Привольное Медвеженского района Ставропольского края (тогда Северо-Кавказский край), в крестьянской семье.
Тема була - "кількість деномінацій еквівалента НЕ стабільності економіки".
В Україні - 0 деномінацій.
В росії - 1 або 2.
В білорусі - 3.
Питання? питання відсутні.
показати весь коментар
13.04.2025 17:49 Відповісти
Та здається з Горбачовим я помилився. Але, в іншому, я вже побільшинький, тому мене дурити марно. Якщо й був період коли економіка працювало, то це за кривавого режиму Джугашвілі, а потім був період відкату та застою. (Так і називався, застійний період). Залишимо цю тему. Деномінація. Мені до лампочки скільки їх було. Це ж саме я, а не ти, тверджу про те, що в Росії одвічно друкували нові гроші, за будь-якого катаклізму, скидали всі накопичення і збагачували потрібну категорію людей шляхом видачі їм великої кількості нових грошей. Це мої слова "15 нулів за сто десять років". Але й ми в Україні з цими деномінаціями не відстаємо. Я тобі нагадаю. Після розпаду СРСР Україна перейменувала свою грошову одиницю на карбованці. Карбованець був валютою України з початку 1990-х років, коли країна здобула незалежність після розпаду Радянського Союзу. 1996 року гривня замінила карбованець як офіційну валюту України. Так ось, за шість (може п'ять, я не пам'ятаю тимчасові дати), років наша грошова одиниця знецінилася у 100 000 разів. Не знаю, чому ти зациклився на такій формальності як назва грошової одиниці.
показати весь коментар
13.04.2025 18:51 Відповісти
В Україні ЖОДНОГО разу не проводили деномінацію гривні. Тебе в гуглі забанили?
В росії один чи два рази проводили деномінацію рубля. Це для порівняння стабільності двух економік.
Гроші друкують в любій країні. Навіть в США є інфляція. І що?
Деномінацію рубля в росії проводили після ГІПЕР-ІНФЛЯЦІЇ, тобто після повного краху економіки росії.
В Україні такого НЕ БУЛО.
показати весь коментар
13.04.2025 19:05 Відповісти
Було, було. Не треба заперечувати очевидні речі. Це тебе в гугле забанили. Чи може це у нас різні гугли?
З початку 1990-х років після здобуття незалежності Україна зіткнулася з гіперінфляцією. 1992 року інфляція сягала понад 1000% на рік. У 1993-1994 роках ситуація не покращувалася, і країна зазнавала значних економічних труднощів. 1996-2000 роки: У 1996 році було введено гривню, що допомогло стабілізувати фінансову систему. Інфляція у період поступово знижувалася, але залишалася високому рівні (близько 30-40% на рік).
показати весь коментар
13.04.2025 19:39 Відповісти
І що? Гіперінфляція почалася НЕ в Україні, а ще СССР - Україна її унаслідувала і почала з нею боротися.
Саме тому введення НАЦІОНАЛЬНОЇ валюти гривні відтермінували - а в обігу були ГРОШОВІ ЗНАКИ купоно-карбованці.
Тому гіперінфляції в Україні ніколи не було - це була гіперінфляція по спадковості від гнилого совка.
З тебе єкономіст як з собачого хвоста сито.
Я тобі ПИШУ чорним по білому - національну валюту Украіни ГРИВНЮ - жодного разу не деномінували - навіть після початку війни.
показати весь коментар
13.04.2025 19:48 Відповісти
Та пиши, що хочеш, скільки хочеш та кому хочеш. А ще краще піди дорослих спитай, як воно було насправді. Природа грошового кругообігу після розпаду совка одна і та ж у всіх колишніх республіках. У когось більше нулів, у когось менше, суті справи, це не змінює. Гіперінфляція накрила всіх і спроби перефарбувати грошову купюру і назвати її карбованцем нічого не змінило. Ти просто вперта людина, закрита для реальності і для інших думок. Це ускладнює спілкування з тобою, і мені не хочеться жодних конфліктів. Більше не треба мені писати, я все зрозумів.
показати весь коментар
13.04.2025 20:04 Відповісти
Спитав сам у себе - повертаюсь.
Різниця між гіперінфляцію в Україні і росії в тому, що росія оголосила себе правонаступницею СССР і захопила собі УВЕСЬ золотовалютний запас СССР та ВСЕ іноземне майно СССР.
Зрозумів?
гіперінфляція в росії могла б і не відбутися якби алкоголік ельцин знався на ринковій економіці.
В Україні ж поборовши гіперінфляцію СССР - більше до неї НЕ ПОВЕРТАЛИСЯ, незважаючт на відсутність золота та іноземного майна ссср.
Питання? Питання відсутні.
показати весь коментар
13.04.2025 20:20 Відповісти
Да, я забув добавити - росія залишила собі ВСІ вклади Українців на "сбергкніжках" та "госстрахє".
І до сих пір не віддала.
Тепер пояснюю чому росія скрахує - тому що росі живе як паразіт за рахунок чужого майна.
Вкрадене майно СССР скінчається - тому полізла красти в Україну.
Ось тобі відповідь про стабільність російської економіки ще одна.
показати весь коментар
13.04.2025 20:29 Відповісти
Якщо, що то май на увазі, я не сперечатимуся з пропiсними істинами і заздалегідь згоден, що земля кругла, і що кавун буває зелений зовні, але червоний усередині, і колеса у велосипеда не квадратні і багато, багато в чому іншому наші погляди збігаються. Тому що це такі аксіоми, які не потребують доказів. Ось краще ти мені як філософ філософу скажи, що було першим курка чи яйце? А потім ми перейдемо до питання чому СРСР розпався. Від того, що гроші закінчилися чи це гроші закінчилися від того, що СРСР розпався? А якщо вдасться вирішити це питання, то в порядку черги розберемо наступне. Чому в будівельних магазинах Ханоя в штукатурних сумішах, В'єтнамський пісок був дорожчий за Новоросійський цемент? Так поступово. крок за кроком зближуючи позиції, прийдемо до істини у питаннях гіперінфляції та стабілізації держав за умов політичної турбулентності. А так ти ніколи, нічого, нікому не доведеш. Ти ж не зможеш випити одним ковтком склянку гарячого чаю? Та навіть я не зможу його випити і за два і за три ковтка.
показати весь коментар
13.04.2025 23:25 Відповісти
ссср народився мертвим
Якби не Друга Світова - ссср розпався ще б при житті сраліна.
ссср - це черговий етап розвалу Імперї Романових... як і ******* путінська росія...
Та ж Римська Імперія розвалювалася 500 років.
Скучно обговорювати мертвого.
показати весь коментар
13.04.2025 23:31 Відповісти
Ех! Жаль, не в той вік ти народився. Тобі б шашку, буденівку та бойового коня. Скучно тобі у нас, співчуваю.
показати весь коментар
14.04.2025 00:08 Відповісти
Для чого мені це все?
Все що я шкодую, що царька романова та його свору просто застрелили в сирому маленькому підвалі, а не привселюдно повісили на красній площі...
... а леніна пізно застрелила каплан...
... а лікарі запізно отруїли страліна...
... і берія коли його вели на розстріл мало напісяв та накакав в підштаніки...
і так далі.
показати весь коментар
14.04.2025 00:13 Відповісти
Як це навіщо? Я вже намалював твій психологічний портрет. Я ж бачу, що ти такий рубака хлопець і ніяк не можеш себе реалізувати в цьому світі. Тобі ж все одно за кого воювати, головне, щоб гарно виглядати. У буденівці на вороному коні, ти б виглядав краще, ніж зараз. З чого я зробив такий висновок. Давай як психолог із психологом подивимося на тебе збоку. Ти самовпевнений, закоханий у собі індивід. Кричиш тут на всіх, часто пишеш жирним шрифтом щоб привернути увагу до себе, ображаєш незнайомих тобі людей, діалоги не ведеш, нікого не слухаєш, ні з ким не згоден, зневажливо ставишся до минулого. У порівнянні з тобою Членін, Сралін, Ліліпутін, і навіть вся свора Романових нікчемні жалюгідні особистості. Тобі нестача поваги до попередніх поколінь, створює бар'єр, зменшує довіру та взаєморозуміння зі своїм оточенням. Тому ти такий злий, нещасний і в сімейних стосунках і в особистому житті, не вмієш інтегруватися в суспільство, не можеш уникнути помилок та проблем у сьогоденні. Змінюватись тобі треба. Дам пораду. Бери свою подругу і удвох на твоєму мопеді їдьте на рибалку. Там у спокійній обстановці, мирно ні куди не поспішаючи докладно поговоріть про себе. Головне вислухай її. Поговоріть з нею про своїх бабусь і дідусів. Я впевнений, Ви помиритеся і життя у тебе налагодиться.
показати весь коментар
14.04.2025 07:13 Відповісти
Україна. 1996 рік. 1 до 100.000
показати весь коментар
12.04.2025 18:03 Відповісти
Брехня. Тоді купоно-карбованці замінювалися на гривню.
Саму гривню НІКОЛИ не деномінували.
показати весь коментар
12.04.2025 22:05 Відповісти
Задля справедливості, треба сказати, що інфляція і на заході теж не маленька. Особливо енергетична.
показати весь коментар
12.04.2025 13:55 Відповісти