10816 відвідувачів онлайн
1 814 28

У Славутичі відкрили соціальне житло для понад 100 переселенців

У Славутичі відкрили житло для ВПО

У місті Славутич на Київщині відкрили нове соціальне житло для внутрішньо переміщених осіб.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться у повідомленні голови Київської обласної військової адміністрації Миколи Калашника.

Йдеться про реконструкцію колишнього інфекційного корпусу лікарні, який понад два десятиліття не використовувався. Тепер будівлю повністю переобладнали під житловий простір. У ній облаштували 34 квартири загальною площею майже 2000 квадратних метрів. Частина житла адаптована для людей з інвалідністю, зокрема для тих, хто пересувається на кріслах колісних.

"Сьогодні це повноцінний житловий простір: 34 облаштовані квартири, де зможуть проживати понад 100 людей", – зазначив Калашник.

Реконструкція замість нового будівництва

За словами очільника області, використання старих будівель дозволяє швидше вирішувати житлові потреби ВПО. Такий підхід допомагає ефективно використовувати ресурси та скорочує строки реалізації проєктів.

У новому житлі передбачені базові умови для комфортного проживання. Квартири готові до заселення та відповідають сучасним вимогам. Це важливо для людей, які втратили домівки через війну та потребують стабільності.

Нові проєкти житла для ВПО

Паралельно у Славутичі реалізується ще один житловий проєкт. Йдеться про реконструкцію будівлі колишнього дитячого садка. Після завершення робіт там створять 54 квартири, серед яких сім будуть інклюзивними.

Загалом обидва проєкти дозволять забезпечити житлом майже 350 осіб. Це частина системної роботи з підтримки внутрішньо переміщених осіб у регіоні.

Наразі в Київській області офіційно обліковано близько 240 тисяч переселенців. Влада наголошує, що йдеться не лише про тимчасове розміщення, а про створення гідних умов для життя, інтеграції та подальшого розвитку людей.

Житло для ВПО у Славутичі Київської області

Житло для ВПО у Славутичі Київської області

Топ коментарі
+4
Чого вони не займуться житлом по навколишніх селах? І небезпеки менше, і люди будуть, частково, на "самозабезпеченні" - бо городи поряд з житлом, є... Села ще до війни, напівпусті стояли. Їдеш пізно ввечері, і на три-чотири хати - тільки одна, вікнами світить... Розумію - коли людина стара, і сама себе, "обійти" не може... Але ж є сім'ї молоді...
показати весь коментар
26.04.2026 05:43 Відповісти
+2
рускоязічним такоє нє падходіт
показати весь коментар
26.04.2026 06:45 Відповісти
+1
Бесплатные квартиры в новых домах? Просто потому что переехал в другой регион? Круто, дайте две.
показати весь коментар
26.04.2026 06:50 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Чого вони не займуться житлом по навколишніх селах? І небезпеки менше, і люди будуть, частково, на "самозабезпеченні" - бо городи поряд з житлом, є... Села ще до війни, напівпусті стояли. Їдеш пізно ввечері, і на три-чотири хати - тільки одна, вікнами світить... Розумію - коли людина стара, і сама себе, "обійти" не може... Але ж є сім'ї молоді...
показати весь коментар
26.04.2026 05:43 Відповісти
рускоязічним такоє нє падходіт
показати весь коментар
26.04.2026 06:45 Відповісти
А звідки ти знаєш, що вони "руськоязичні"? Там усі говорять "палєским суржиком"... Це, коли українські слова вживаються на "російський лад", і навпаки. І на все накладається білоруський акцент... І в селах так говорять, і в містах... "Пашла-палапатала, баба па апєнькі...". (Там мої улюблені "грибні" місця були - до війни... Тому ЗНАЮ...).

показати весь коментар
26.04.2026 07:15 Відповісти
Де в селі робота ?
показати весь коментар
26.04.2026 08:58 Відповісти
Частково згоден... Але, на перших порах , головне - "ДАХ НАД ГОЛОВОЮ"... Щоб був якийсь прихисток... А потім уже можна і про роботу думать...
показати весь коментар
26.04.2026 09:03 Відповісти
А жити перший час на що ? Ліки купувати на шо ?
показати весь коментар
27.04.2026 09:18 Відповісти
А "на що" вони житимуть у місті? Там їх чекають, з "купою грошей"?
показати весь коментар
27.04.2026 09:47 Відповісти
В містах є робота .. можна відносно швидко не залежити від кого небуть
показати весь коментар
28.04.2026 17:15 Відповісти
А чи сильно людина "залежна", від сторонніх, якщо вона має власний дах, над головою, і город - за хатою? У 90-ті, коли Союз розвалювався, жителі міст, заздрісно зітхали - "Той, хто має "домик в деревне", з голоду не вмре...".
показати весь коментар
28.04.2026 17:19 Відповісти
Спробуйте. Порівняйте і поділитися враженнями. Я пройшла через одне і друге.
показати весь коментар
28.04.2026 17:23 Відповісти
Сонечко! Я в селі виріс... Тому знаю, як там можна влаштуваться, при скруті... Було-б, бажання...
показати весь коментар
28.04.2026 17:39 Відповісти
Я теж в 14 році сиділа в селі на шиї родичів півроку , а коли переїхали до Харкова - то одразу знайшли роботу , житло і більше не залежали від родичів. Працювали і платити ли податки. Мали змогу самі себе забезпечувати. То не рекламуйте село. Село згодиться , як що ти на пенсії та маєш здоровʼя.
показати весь коментар
28.04.2026 18:13 Відповісти
Ірочко! Одна справа - "сидіть, півроку, на шиї" - і зовсім інше - там рости, з народження, і до 18-ліття...
показати весь коментар
28.04.2026 18:19 Відповісти
Так чого не продовжуєте там жити ? Ростіть на здоровʼя , ради Бога ! Ви виросли та поїхали звідти , а чому ?
показати весь коментар
28.04.2026 20:37 Відповісти
Сонечко! Я виріс, і пішов у армію... І так "захопився", що повернувся з неї, тільки на пенсії. А так як військові служать, не там, де хочуть, а куди направлять, то я змушений був служить, останній період, у місті - за моєю спеціальністю, у гарнізонах, розташованих у сільській місцевості, служить не було де... Тому змушений був поселиться у міській квартирі. Що ж мені - заради ваших "хотєлок", кидать квартиру, і їхать в село?
Я бачу - аргументи закінчилися, і почалися пошуки, "До чого-б, ще доколупаться?"...?
показати весь коментар
28.04.2026 20:50 Відповісти
Згоден. Треба національна програма!
Щоб люди мали де жити + огород + енергонезалежність взимку
показати весь коментар
26.04.2026 10:24 Відповісти
Бесплатные квартиры в новых домах? Просто потому что переехал в другой регион? Круто, дайте две.
показати весь коментар
26.04.2026 06:50 Відповісти
Давай тобі в хату прилетить , ти встигнеш взяти тількі труси і переїжджай з Богом в інший район. Тоді і ти будеш мати право на нове житло.
показати весь коментар
26.04.2026 08:59 Відповісти
То есть ваша неспособность собрать сумку с нужными вещами и не тратить все доступные вам деньги, не копя на черный день означает что кто то должен подрываться в 5 утра и ехать цемент и бетон мешать, зарабатывая себе позвоночные грыжи, что бы вам хорошо и комфортно стало?
показати весь коментар
26.04.2026 15:08 Відповісти
То Есть , давайте ничего нигде и никому не строить? Давайте вообще ликвилируем профессию строитель , что бы ни у кого не было грыж и все переулки жить в палатки. Коммунальные службы тоже следом за строителями? И потом жить как черти, да ,
показати весь коментар
27.04.2026 09:20 Відповісти
Я к тому что работа каждого должна быть оплачена так как рабство отменили давно уже. И оплачивать ее должен тот кому она нужна а не левые дяди и тети которые в Славутиче и проездом не окажутся.
Какие заслуги у вас есть перед людьми которые будут оплачивать вашу квартиру или дом? Может вы конечность потеряли воюя за них и теперь не в состоянии работать?
показати весь коментар
27.04.2026 10:56 Відповісти
А компенсація втраченого повинна бути чи ні ?
показати весь коментар
27.04.2026 21:06 Відповісти
А вы застраховали свое жилье и имущество, платили взносы каждый месяц? Тогда безусловно страховая компания должна заплатить или объявить о банкротстве.
А так кто и что вам должен? Может те люди которым вы лично деньги давали когда у них что то случилось, так и спрашивайте с них.
Вот я сегодня кошелек потеряю, вы мне сколько денег пришлёте? Или может вы соседу квартиру вымоете и борща сварите, и он мне пошлет хоть 10 евро если вы не хотите?
Работать нужно, и не разбрасывать заработанные деньги, и будет вам счастье.
показати весь коментар
27.04.2026 21:52 Відповісти
Так люди эти и работали в стране и налоги в нее платили. А как же там про долг стране отдать ? Нало ?
показати весь коментар
28.04.2026 17:20 Відповісти
То есть суммируя вопросы оставшиеся без ответа:
--- жилье и имущество вы не страховали;
--- тем согражданам у кого беда случилась до вас денег не давали;
--- тем согражданам у кого беда случится после вас денег не дадите , и даже базовым лёгким трудом не поможете;

Но хотите что бы все эти граждане пошли и попахали на своих работах что бы купить вам новое жилье ( уверен даже бесплатнач заброшенная хата в селе вас не устроит, даже если ваше потерянное жилье была столетняя мазанка в селе), просто на основании того что вы когда то жили и работали в одной стране.
А они по вашему где жили и работали?
показати весь коментар
28.04.2026 21:29 Відповісти
Від всього серця бажаю тобі , твоїм батькам та дітям опинитись на місті тих , хто залишився без нічого. Особливо цікаво подивитися було б , як твої батьки підуть заробляти собі на нову хату. Чи їм мазанка в селі згодиться ?
показати весь коментар
29.04.2026 14:32 Відповісти
І чому це? За незручні питання?
показати весь коментар
29.04.2026 20:10 Відповісти
"Сьогодні це повноцінний житловий простір: 34 облаштовані квартири, де зможуть проживати понад 100 людей"
"Наразі в Київській області офіційно обліковано близько 240 тисяч переселенців."

Без коментарів.
показати весь коментар
27.04.2026 04:15 Відповісти