7089 відвідувачів онлайн
36 716 77

Невідомий вистрілив у голову юнакові на Бессарабській площі, - "112 Україна"

Сьогодні на Бессарабській площі в центрі Києва невідомий вистрілив в голову молодій людині.

Про це повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на телеканал "112 Украина".

"Із пістолета в голову важко поранений хлопець близько 20 років. У критичному стані він шпиталізований", - повідомляє телеканал.

Читайте також: Київські патрульні затримали нетверезого водія. Ним виявився олімпійський чемпіон Олійник. ФОТО

стрельба

Кореспондент телеканалу, який перебуває на місці подій, повідомляє, що, за словами свідків, все почалося зі сварки, яка переросла в бійку. Один з учасників бійки дістав пістолет і вистрілив.

Відомо, що учасники конфлікту відразу ж втекли з місця подій - поїхали на автомобілі, їх розшукують.
Зазначимо, що на офіційному сайті Нацполіціі поки немає підтвердження цієї інформації.
Топ коментарі
+35
Номера на авто лугандонские окажутся, не было раньше в столице по пустяшным дракам таких разборок.
показати весь коментар
30.04.2016 16:20 Відповісти
+23
Дивно, що вони не хочуть свій рідний Дамбас звільняти. І додому їх не тягне. А наші солдати кияни гинуть там. Донбасні у нас в Києві добре. Вже стали кієвскімі. Хоча ще за часів Овоча, пів Донбасу переїхало до столиці. І в мене є таке відчуття,що вони вже не поїдуть з Києва.
показати весь коментар
30.04.2016 16:57 Відповісти
+20
Якби ідіот з пістолетом знав, що у його опонента та оточуючих теж може бути зброя, відважився б він дістати та застосувати свою, не будучи впевненим, що його там на місті не пристрелять як собаку?
показати весь коментар
30.04.2016 16:36 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
УЖСС....
показати весь коментар
30.04.2016 16:16 Відповісти
Чикаго - год 1930й !
показати весь коментар
30.04.2016 16:18 Відповісти
Номера на авто лугандонские окажутся, не было раньше в столице по пустяшным дракам таких разборок.
показати весь коментар
30.04.2016 16:20 Відповісти
Не обольщайтесь, они массово меняют номера на киевские... На стоянке авто раньше были на номерах из дыныры и луганды, а сейчас теже авто уже на киевских номерах
показати весь коментар
30.04.2016 16:27 Відповісти
да, новый закон это позволяет, но с кодом АН у на до фига
показати весь коментар
30.04.2016 16:55 Відповісти
ВВ не забувайте)
показати весь коментар
30.04.2016 16:58 Відповісти
http://zabor.zp.ua/spravka/sng-nomera.htm
показати весь коментар
30.04.2016 17:00 Відповісти
Так. Саме про це я вам і кажу. Не забувайте ВВ. Донбасня. Тільки луганська.
показати весь коментар
30.04.2016 17:02 Відповісти
в конкретном случае были ан
показати весь коментар
30.04.2016 17:11 Відповісти
Дивно, що вони не хочуть свій рідний Дамбас звільняти. І додому їх не тягне. А наші солдати кияни гинуть там. Донбасні у нас в Києві добре. Вже стали кієвскімі. Хоча ще за часів Овоча, пів Донбасу переїхало до столиці. І в мене є таке відчуття,що вони вже не поїдуть з Києва.
показати весь коментар
30.04.2016 16:57 Відповісти
вони вже "пустілі корні", мать їх ковіньку
показати весь коментар
30.04.2016 17:03 Відповісти
Краще б вони за Донбас боролися зі зброєю в руках. Травнені тіпа свята, наші солдати в окопах снаряди ловлять від їх родичів *******, а донбасня бухати буде на природі в Києві та інших прекрасних українських містах, та все одно бужуть кричати ми любім Расію і Путіна. Вони ******* всі. Куй забили вже на свой РАДНОЙ КРАЙ. Всьо, сталі сталічнимі, адесітамі і так далі.
показати весь коментар
30.04.2016 17:06 Відповісти
этот биомусор никогда не станет "киевским" , и, даже их дети ими не будут... к их сожалению..
А Киев, это особое место - не зря здесь и Лавра, и Трипольская культура ..
И приезжий мусор будет выброшен центрифугой истории, как грязь из стиральной машинки.
Киевские холмы пережили и не такое.
показати весь коментар
30.04.2016 18:51 Відповісти
Зачем гребете всех под одну гребенку? Я знаю много хороших и порядочных людей с Донбасса. Кум у меня с Ясиноватой (тут живет уже 20 лет) в первые же дни пошел в военкомат. Не взяли, так он реально помогает армии. И другие есть, кого можно в пример ставить, а Вы их биомусором называете...
показати весь коментар
30.04.2016 19:36 Відповісти
А у них ( донецьких) нова мулька. раньше на номері було АН-ББ(наприклад, а зараз уважно дивіться пишуть АА-НН. Шифруються.
показати весь коментар
30.04.2016 17:21 Відповісти
У меня сосед купил машину с номерами АН. Коренной киевлянин. Сейчас не поймешь кто есть кто. Это летом 2014 года АН и ВВ наводнили дороги Киева. Но коренных АН и ВВ тогда легко было узнать - по манере вождения. Многих научили и в последнее время редко вижу нарушающих - в основном наша быдлота - АА...
показати весь коментар
30.04.2016 19:41 Відповісти
Раньше. Это ты имеешь в виду При ЯНУКОВИЧЕ.? ( что ждёшь? хочешь как РАНЬШЕ, травишь нас Брат на Брата., СЕПАРАТЮГА.)
показати весь коментар
30.04.2016 17:31 Відповісти
Біженці донбасу під травневі свята звіріють
показати весь коментар
30.04.2016 16:24 Відповісти
Ех, треба короткоствол легалізувати. Кожного дня такі цікаві новини з'являтимуться.
показати весь коментар
30.04.2016 16:31 Відповісти
Якби ідіот з пістолетом знав, що у його опонента та оточуючих теж може бути зброя, відважився б він дістати та застосувати свою, не будучи впевненим, що його там на місті не пристрелять як собаку?
показати весь коментар
30.04.2016 16:36 Відповісти
Так. Особливо під кайфом, з помсти чи з шизофренією.
показати весь коментар
30.04.2016 16:38 Відповісти
зато только один раз. а так - убежал и гудбай.
показати весь коментар
30.04.2016 17:51 Відповісти
Ти не бачив як обдєлуються шестеро озброєних мужиків коли в кімнату вривається дибіл з конкуруючої бригади.
показати весь коментар
30.04.2016 18:04 Відповісти
Пусть врывается. пуля обеспечена со старта.
показати весь коментар
30.04.2016 20:10 Відповісти
Ну, ти забуваеш що не всі такі круті як ти.
показати весь коментар
30.04.2016 20:18 Відповісти
я здесь совершенно ни причем. если бандиты сидят со стволами и зашел к ним их враг, стволы в момент заговорят всех хором. выживает тот кто быстрее стреляет. то есть сильнейший. закон джунглей.
показати весь коментар
30.04.2016 20:21 Відповісти
Тобі в голову коли-небуть цілилися?
показати весь коментар
30.04.2016 20:24 Відповісти
почти год просидел в подвале и прикладом в голову получил от орка. ты не желаешь? приезжай.
показати весь коментар
30.04.2016 20:39 Відповісти
З Донбасу?
показати весь коментар
30.04.2016 21:06 Відповісти
Я питання задав. Нащо спамиш?
показати весь коментар
30.04.2016 21:17 Відповісти
с луганды. Донбасс был и сплыл.
показати весь коментар
30.04.2016 21:56 Відповісти
Я теж.
показати весь коментар
30.04.2016 22:00 Відповісти
я тебя не спамлю.
показати весь коментар
30.04.2016 21:57 Відповісти
Значить дітвора пустує.
показати весь коментар
30.04.2016 22:04 Відповісти
показати весь коментар
30.04.2016 22:32 Відповісти
Как не стыдно врачу так отзываться о шизофрении? Шизофреники не дебилы.
показати весь коментар
30.04.2016 19:44 Відповісти
Саме так. Шизофренік так злочин спланує, що мєнти офігівають.
показати весь коментар
30.04.2016 19:51 Відповісти
Ну тут было тупо... Бытовуха. Не было бы пистолета, ножом бы ударил,камень кинул или еще..
Вообще то тяжело судить не имея полной картинки. Но однозначно виновато не оружие и не главный инженер завода, где его произвели. Даже не сборщик и слесарь, а тот, кто спустил курок нажал спусковой крючок.
показати весь коментар
30.04.2016 20:09 Відповісти
Після легалізації стрілянина буде в барах, на дорогах. Воно нам треба?
показати весь коментар
30.04.2016 20:30 Відповісти
Откуда он это знал бы? Точно так бы он выстрелил бы из боевого. Какие -то фантастические предположения: "Если бы, да кабы".
показати весь коментар
01.05.2016 00:24 Відповісти
Ну...
Перше, щоб я зробив після легалізації короткостволів, то це застрілив би, накуй, "кацахола". Це якийсь пітор - гібрид кацапа з хохлом-сепаром. Накуя вони нам тут, в Україні?
показати весь коментар
30.04.2016 16:58 Відповісти
Дитино, життя- це не GTA. Так що раптом купиш таки волину, перед тим як до дівчат ввечері на лавочку виходити, мушку спиляй.
показати весь коментар
30.04.2016 17:05 Відповісти
А что Вам мешает сделать это до легализации?
Бред несете либо провокатор. Вам бы точно не дали легальный короткоствол, а Кацахолу дали бы. Да и не сепар он, а хоплофоб-притворщик.
Без обид...
показати весь коментар
30.04.2016 19:47 Відповісти
Я не хоплофоб. Навпаки- сам я не проти мати зброю. Я проти того щоб її мали інші. Не всі, але багато.
показати весь коментар
30.04.2016 19:53 Відповісти
Больше оружия в массы............ Кажется за это ратуют наши зрадофилы?)))
показати весь коментар
30.04.2016 16:32 Відповісти
Просто вони думають що якщо надивилися голлівудських бойовиків то стали крутими просто як Чак Норріс.
показати весь коментар
30.04.2016 16:40 Відповісти
Не "больше", а - поровну. Либо оружие всем, либо оружия - "ни у кого". Мы ж за равенство и справедливость или назад в советикус - за деление общества на "слои" с различными правами. https://censor.net/user/112014, ты в любой момент можешь вернуться на свою историческую родину, там именно такие принципы и действуют. В Украине самая большая проблема - понаехавшие кацапоиды с их мозгами и понятием об устройстве жизни.
показати весь коментар
30.04.2016 16:41 Відповісти
Ти про ту панянку із Івано-франківська, що в дупу п'яна на камеру матюкалася?
показати весь коментар
30.04.2016 16:44 Відповісти
70 лет советской власти-не хрен собачий. А так бы, пьяная достала ствол, чтобы угрожать полицейским- была бы пристрелена на месте и конфликт считался бы исчерпанным. Десяток лет такой селекции и количество идиотов бы в Украине резко сократилось. Глядишь бы и остальным легче бы стало жить.
показати весь коментар
30.04.2016 19:20 Відповісти
Стара Кобило, запиши, бо забудеш: Ствол бандит витягає лише тоді, коли впевнений, що ніхто з лохів поблизу, окрім нього самого, його немає.
показати весь коментар
30.04.2016 17:00 Відповісти
Малятко, дай лоху-задроту хоч і кулемет, він лохом все рівно залишиться.
показати весь коментар
30.04.2016 17:07 Відповісти
ЖАХ НАЧЕ В МАСЬКОВІЇ..
показати весь коментар
30.04.2016 16:39 Відповісти
Неизвестный выстрелил в голову молодому человеку на Бессарабской площади, - "112 Украина" - Цензор.НЕТ 2236
показати весь коментар
30.04.2016 17:17 Відповісти
Кто про проти ЛЕГАЛІЗАЦІЇ той - росєянін. (їдьте до себе у росєю, та насолоджуйтесь, там вас кремль захистить).
показати весь коментар
30.04.2016 17:28 Відповісти
Чи не настав час обов'язкової реєстрації місця проживання кожного з "переселенців"?
Неизвестный выстрелил в голову молодому человеку на Бессарабской площади, - "112 Украина" - Цензор.НЕТ 9374
показати весь коментар
30.04.2016 17:40 Відповісти
Неизвестный выстрелил в голову молодому человеку на Бессарабской площади, - "112 Украина" - Цензор.НЕТ 7777
показати весь коментар
30.04.2016 17:40 Відповісти
парень с хороших или плохих?
показати весь коментар
30.04.2016 18:33 Відповісти
Ганботы-ботаники, ау!!! Это ваш звездный час.

Расскажите, что если бы у всех вокруг были пистолеты, то эти двое поссорившихся сидели бы сейчас мирно в Пассаже и кушали мороженое.
показати весь коментар
30.04.2016 18:50 Відповісти
Нет. Один убитый лежал бы возле Бессарабки, а его убийца в ста метрах от него, простреленный из 10 стволов случайных прохожих.
показати весь коментар
30.04.2016 19:23 Відповісти
Добавлю, что голосования в Раде шли бы намного результативней, а реформы и борьба с коррупцией - динамичнее.
показати весь коментар
30.04.2016 19:26 Відповісти
Обосравшихся прохожих, попрошу заметить. Ну, и еще три-четіре трупа. Пуля-дура, а из дрожащих рук так вдвойне.
показати весь коментар
30.04.2016 19:55 Відповісти
ну так понятно, кому как не тебе, сыну крутого даунбасского авторитета этого и не знать...)))
ихи твой батя на стрелки без ствола ездил и давил всех приемами карате???
сознайся, скольких прохожих положил на батиных стрелках из своих дрожащих прыщавых ручек???
показати весь коментар
30.04.2016 20:09 Відповісти
Ти що! Я пацаня, окуляри мінус 17, боюся навіть на вулицю як стемніє без пістолета вийти.
Модератор, знову видалите?
показати весь коментар
30.04.2016 21:08 Відповісти
"Случайным прохожим" плевать на перестрелку, ибо никто не хочет сесть в тюрьму неизвестно за кого и неизвестно за что, тем более, с нашими судами.
показати весь коментар
01.05.2016 00:27 Відповісти
А то й схопити кулю. Просто так.
показати весь коментар
01.05.2016 00:41 Відповісти
Не факт, що взагалі була б стрілянина, якби стріляючий знав, що може отримати таку саму відповідь. Це як і з ядерною зброєю - стримуючий фактор.
показати весь коментар
30.04.2016 20:36 Відповісти
Откуда он это знал бы? Открою секрет: Эти существа так не думают, как Вы за компом, они сразу стреляют, а думают, через полгода,на зоне.
показати весь коментар
01.05.2016 00:29 Відповісти
Совсем даже не обязательно через полгода и уж совсем не обязательно на зоне.
Этого поймали. А сотни других не могут поймать.

И будет лежать на тротуаре удивленный юноша. В кармане у него пистолет, а в угасающем разуме последняя мысль"Как же так??? Ведь он должен был испугаться. Ведь у меня же сдерживающий фактор есть".

Почему-то никому в голову не приходит, что в ситуациях без огнестрела сдерживающих факторов дохрена. И тем не менее каждый день кто-то отхватывает по голове. Хотя теоретически мог дать сдачи. Ведь руки и ноги есть. Только вот кишка тонка или не тем руки и ноги всю жизнь занимались.
Вот и с оружием так же история - один будет думать, сомневаться, спорить, а второй ему вынесет мозг выстрелом и пойдет за пивасиком.
показати весь коментар
01.05.2016 01:22 Відповісти
Неизвестный неизвестному,от нечего делать, в голову не стреляет,значит есть причина.
показати весь коментар
30.04.2016 20:29 Відповісти
Круто як хоплофіли спамлять. Певно уявляють що в них нарешті є пістолет і вони всіх хто не подобається так: Бабах!
Куди вам зброю?- Вам і водійське посвідчення не можна давати.
показати весь коментар
30.04.2016 21:03 Відповісти
Ну все! Заспамив! Хоробрий підліток витяг волину і всадив у мене всі 300 патронів, все що було в магазині пістолета! А тепер кине через сідло красиву блондинку, дзенькне шпорами і на білому мустангу поскаче в прерії!
показати весь коментар
30.04.2016 21:16 Відповісти
Бесполезно доказывать. "Пистолет в кармане решает все проблемы и убивает напрочь всю преступность". Эти люди не вышли из детского возраста и никогда не видели преступника и убийцу рядом и с ним не общались.
показати весь коментар
01.05.2016 00:32 Відповісти
Вони думають що пістолет вирішує всі проблеми. Навпаки- дуже часто він їх створює.
показати весь коментар
01.05.2016 00:40 Відповісти