12957 відвідувачів онлайн
7 489 87

У керівників "Батьківщини" та Опоблоку однакові тези, - Бурбак

Виступи керівників Оппоблоку та "Батьківщини" під час Погоджувальної ради свідчать про те, що вони працюють за однаковими темниками.

Про це сказав голова фракції "Народний фронт" Максим Бурбак під час спілкування з журналістами, повідомили Цензор.НЕТ у прес-службі НФ.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Треба притягнути до відповідальності народних депутатів, які співпрацювали з російськими пропагандистами, - Бурбак

"Сьогодні почув виступ керівників фракції "Батьківщина" та Оппоблоку - у них однакові темники, однакові тези. І ми розуміємо, звідки їх надсилають. Шкода, що Юлія Володимирівна втратила такий медійний майданчик - вона вчора не змогла виступити на "Інтері", - зазначив Максим Бурбак.
На думку голови фракції "Народний фронт", вимоги лідера недавно опозиційної фракції про негайне оприлюднення меморандуму з МВФ недоречні, оскільки зараз головне питання - захист країни від російського агресора.
"Це чергове розхитування ситуації. Про оборону та зовнішню агресію не згадав жоден керівник фракцій, крім "Народного фронту". Ми наполягаємо, що найголовніше - захист нашої держави. І паралельно можемо говорити про реформи, про меморандум, про їх публічне обговорення", - зазначив Максим Бурбак.
"Хочу сказати у відповідь на критику колишнього прем'єр-міністра, яка підписала такі важливі газові угоди в 2009 році, які пішли на "користь" економіці України - про те, що коли прийшов уряд Яценюка в 2014 році, на казначейському рахунку було 108 млн грн, у квітні 2016 - близько 40 млрд грн. Це цифри, які треба порівнювати", - наголосив Бурбак.
Він зазначив, що "Народний фронт" завжди підтримував рішення про підвищення витрат на обороноздатність країни, збільшення фінансування військовослужбовців.

Топ коментарі
+38
та сдрысни с глаз, барбак! Наглая бычья морда. На дух не переношу! Уже посъезжались, ляди!
показати весь коментар
05.09.2016 18:08 Відповісти
+24
По мнению председателя фракции "Народный фронт", требования лидера недавно оппозиционной фракции о немедленном обнародовании меморандума с МВФ неуместны, поскольку сейчас главный вопрос - защита страны от российского агрессора.

"Это очередное расшатывание ситуации. БУРБАК НЕ РАСШАТЫВАЙ СИТУАЦИЮ....играй с народом открыто И НЕ ДЕЛАЙ ТЕМНИКОВ ПО ВОРОВСТУ ТРАНШЕЙ МВФ ССЫЛАЯСЬ НА ЗАЩИТУ.НА КОТОРУЮ ТАКИЕ КАК БУРБАК ХРЕН ПОЛОЖИЛИ-ГДЕ "СТЕНА" ФРОНТОВАЯ..ЗАЩИЩАЮЩАЯ ОТ АГРЕСОРА....?? ПЛЯТЬ НИ СТЕНЫ НИ ДЕНЕГ...
показати весь коментар
05.09.2016 18:13 Відповісти
+23
Чья бы мычала,вся фракция у ахметки на побегушках,сеня все шо можно продал и предал
показати весь коментар
05.09.2016 18:17 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
та сдрысни с глаз, барбак! Наглая бычья морда. На дух не переношу! Уже посъезжались, ляди!
показати весь коментар
05.09.2016 18:08 Відповісти
хех, одни кресты вместо комментов
показати весь коментар
05.09.2016 19:34 Відповісти
ДЕНЬ бабака !!!
показати весь коментар
05.09.2016 21:51 Відповісти
зате всі агенти ***** проти вальцмана-гройцмана-кролика
і тут не заперечиш
показати весь коментар
05.09.2016 18:13 Відповісти
Причём все агенты Фуйла исключительно номерные,шифруются
показати весь коментар
05.09.2016 18:18 Відповісти
а ты свое настоящее имя и фамилию в ник написал ?

как сына зовут?
Максим Вернулсевич?
показати весь коментар
05.09.2016 18:22 Відповісти
не, ошибся.
У папы с таким именем сын, наверно, по имени Остался ?

Домовой Остался Вернулсевич,
а ты, соответственно, Домовой Вернулся Ушедшевич?
показати весь коментар
06.09.2016 10:33 Відповісти
Ці номери дуже зручні для зарплатної відомості.
показати весь коментар
05.09.2016 22:21 Відповісти
Так ты ещё и в бухгалтерии силён? !!!
показати весь коментар
06.09.2016 10:32 Відповісти
по яким спільним твердженням і меседжам ?
показати весь коментар
05.09.2016 18:20 Відповісти
наверно не все, но можно что то пистануть в сторону вальцмана, там "выламы махнуты" или с партии самых простых людей что то вякнуть, для вида , и делать свои делишки по плану мертветчука - пуцькина!
показати весь коментар
05.09.2016 18:14 Відповісти
если чел в возрасте бурбабки не может сделать хотя-бы приятное лицо-значит оно ничего не может
показати весь коментар
05.09.2016 18:09 Відповісти
Дак оно у него такое от рождения! Что ж делать?
показати весь коментар
05.09.2016 19:15 Відповісти
Кидаются друг в друга какашками,а "интер" продолжает вещать. Дебилы!
показати весь коментар
05.09.2016 18:09 Відповісти
зато вы в офшорах едины....
показати весь коментар
05.09.2016 18:12 Відповісти
По мнению председателя фракции "Народный фронт", требования лидера недавно оппозиционной фракции о немедленном обнародовании меморандума с МВФ неуместны, поскольку сейчас главный вопрос - защита страны от российского агрессора.

"Это очередное расшатывание ситуации. БУРБАК НЕ РАСШАТЫВАЙ СИТУАЦИЮ....играй с народом открыто И НЕ ДЕЛАЙ ТЕМНИКОВ ПО ВОРОВСТУ ТРАНШЕЙ МВФ ССЫЛАЯСЬ НА ЗАЩИТУ.НА КОТОРУЮ ТАКИЕ КАК БУРБАК ХРЕН ПОЛОЖИЛИ-ГДЕ "СТЕНА" ФРОНТОВАЯ..ЗАЩИЩАЮЩАЯ ОТ АГРЕСОРА....?? ПЛЯТЬ НИ СТЕНЫ НИ ДЕНЕГ...
показати весь коментар
05.09.2016 18:13 Відповісти
А у тебя пыка с Гройсманом похожа...
показати весь коментар
05.09.2016 18:13 Відповісти
Наверно он с Сеней с одной мыски хлебает. Только Сеня не успевает а он быстро!
показати весь коментар
05.09.2016 19:17 Відповісти
А сам, крышующий вырубку леса в Закарпатье, белый, пушистый и безгрешный?!! Уже молчал бы, рыло бесстыжее!
показати весь коментар
05.09.2016 18:15 Відповісти
У руководителей "Батькивщины" и Оппоблока одинаковые тезисы, - Бурбак - Цензор.НЕТ 1488
показати весь коментар
05.09.2016 18:15 Відповісти
У руководителей "Батькивщины" и Оппоблока одинаковые тезисы, - Бурбак - Цензор.НЕТ 1772
показати весь коментар
05.09.2016 18:18 Відповісти
Неужели такой бигморд есть? Для глухонемых наверно.
показати весь коментар
05.09.2016 19:20 Відповісти
Чья бы мычала,вся фракция у ахметки на побегушках,сеня все шо можно продал и предал
показати весь коментар
05.09.2016 18:17 Відповісти
а у вас с оппоблоком одинаковые голосования!
показати весь коментар
05.09.2016 18:18 Відповісти
Он отметил, что "Народный фронт" всегда поддерживал решение о повышении расходов на обороноспособность страны, увеличение финансирования военнослужащих.

------------------
Надеются, что пашинский всегда на этих потоках сидеть будет
показати весь коментар
05.09.2016 18:19 Відповісти
Народ, вчись обирати!
показати весь коментар
05.09.2016 18:32 Відповісти
У них и хозяин один, кэп.
показати весь коментар
05.09.2016 18:33 Відповісти
Юля пийде,лад навеле!!Слава Украине!!
показати весь коментар
05.09.2016 18:35 Відповісти
Всі вони кровосісі - одним маром мазані. І навіть Свобода від них не краща. Штрафи, тарифи, акцизи - всі голосують. Так що вони філіали Оппоблоку. Білецький, а у- у- у!!! Де ти?
показати весь коментар
05.09.2016 18:36 Відповісти
Фрикция с рейтингом 0 целых,буй десятых,открывает поганый рот.Смешно.
показати весь коментар
05.09.2016 18:37 Відповісти
А на рахунок імпотєнта Пашинського здається Кабмін знайшов вихід. Гроші Зека лежать в держбанках. На ці гроші банки видають кредити ьборонним підприємствам.. Оплата кредитів в 2018 році. Держава платить проценти.
показати весь коментар
05.09.2016 18:39 Відповісти
Я бы оценивал этих двух премьер-министра по критериям что от ихнего правления получили люди и олигархи! Все остальное от лукавого.
показати весь коментар
05.09.2016 18:41 Відповісти
Только дошло?
показати весь коментар
05.09.2016 18:41 Відповісти
Народный фронт с нулевым рейтингом уже наработался... еще и рот открывают.
показати весь коментар
05.09.2016 18:44 Відповісти
Ага, ага, расскажи нам, Бамбук, про "одинаковые тезисы"! Если есть у кого много общего с рыгами, так это у вас, марковников обосzанных,- воруете и "рейдеруете" одинаково! Одна сенина "стена" чего стОит!
показати весь коментар
05.09.2016 18:46 Відповісти
конечно одни тезисы, бабаюля сейчас и с чертом объединится лишь бы вылезть до корыта. Уж больно хочется бабушке стать президентом. Вот зачем ее из тюрьмы выпустили, кто знает? Срок то справедливо дали, только мало.
показати весь коментар
05.09.2016 18:53 Відповісти
Если ЮВТ планирует слегонца поднять свой рейтинг, заступаясь за интер-шлюху, это большая ошибка с ее стороны. Контингент сторонников интер-шлюх, ЮВТ никогда не поддержит, для них она "вароффка" навечно. А вот своих симпатиков ЮВТ,поддерживая подельников прокацапских бандосов и кацапстана, потеряет. Демократия по отношению к пособникам убийц Сынов Украины, на мой взгдяд, равносильна соучастию в этих убийствах. Патриотов на эту акцию спровоцировала наша беззубая власть. Идет война с коварным врагом - козломордией и сюсюканье с кацапскими подельниками на территории Украины неприемлемо.
показати весь коментар
05.09.2016 19:04 Відповісти
А откуда ты взял, что она интер поддержует? Она говорила про СМИ в целом.
Или ты думаешь она с "дружит" с Фирташем?
показати весь коментар
05.09.2016 19:16 Відповісти
Ув. Григорий! Если я не правильно понял, что ЮВТ говорила об интере, я рад. Не хотелось бы разочаровываться в человеке, к которому как к политику, у меня есть хоть чуть-чуть доверия (по сравнению с другими политиками). С ув.
показати весь коментар
05.09.2016 19:27 Відповісти
Я так понял! Говорила, что вони много будет вокруг этого.
показати весь коментар
05.09.2016 19:36 Відповісти
А рейтинги сейчас это вилами по воде писание!
показати весь коментар
05.09.2016 19:38 Відповісти
а ему Бурбак сказал...
показати весь коментар
05.09.2016 19:42 Відповісти
у фирташа есть кореш...ЮВТ там лишняя .
показати весь коментар
05.09.2016 21:56 Відповісти
Бо она кроме интера и ему подобных больше не где не светится а если интер закроют то где она будет светится и поэтому она и волнуется то есть делает вид что беспокоится за СМИ а если послушать ее риторику то она что была до колонии и что сейчас абсолютно не изменилась -сплошной популизм как был так и остался.
показати весь коментар
06.09.2016 22:14 Відповісти
Зачіска німфетки, інвалідний візок і "лабутени". Вперед! На політичну параолімпіаду!
показати весь коментар
05.09.2016 19:28 Відповісти
макар-паси гусей
показати весь коментар
05.09.2016 21:57 Відповісти
Ты хоть слышал, что она сказала? Лишь бы дерьмом плеваться. Просмотри сегодняшнюю погоджувальну раду, а потом кизди
показати весь коментар
05.09.2016 19:28 Відповісти
Бурбак Кармаль тоже плохо кончил.
показати весь коментар
05.09.2016 19:35 Відповісти
Первое: медийная площадка Юли, это СавикТВ (брехлоБурбак)...второе, меморандум МВФ -это не государственная тайна и хорошо было бы простым людям знать , за куда уходит фантазия наших нукеров , например, по тарифам для "маленькихукраинцев"( так что пока неуместен скорее всего ты - Бурбак).....третье, в апреле 2016 в госказначействе должно было быть 90 млрд грвн (брехлоБурбак, это с теми двумя лярдами баксов, которые затырил Сеня)....четвертое, по подписанному Юлькой договору 2009 года сегодня газ для Украины 140 баксов, т.е. 4грвн за куб, а не 280 гройсмановских или почти 7 за куб (брехлоБурбак)....пятое, тезисы (простофилятыдурачина) с оппоблоком разные: оппоблок за преференции крупному бизнесу, а Юлька за развитие малого и сренего (вот так вот брехлоБурбак).
показати весь коментар
05.09.2016 19:37 Відповісти
Когда Юля с МВФ подписывала всё шито - крыто было, правда ничего не выполнила, на том её и обломали...
показати весь коментар
05.09.2016 22:07 Відповісти
У руководителей "Батькивщины" и Оппоблока одинаковые тезисы, - Бурбак - Цензор.НЕТ 5023
показати весь коментар
05.09.2016 19:50 Відповісти
Уровень доверия украинцев к НФ колеблется в районе статистической погрешности, не превышая 1,4%. Это все, что вы должны знать про бурбаков и их высеры.
На выборы идите, политические проституты!
показати весь коментар
05.09.2016 19:50 Відповісти
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010636159003&fref=nf Taras Chornovil https://www.facebook.com/profile.php?id=100010636159003&fref=nf
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=301157700248766&id=100010636159003 2 ч ·

А тепер ще кілька слів про те, що щойно проанонсував у попередньому дописі. Там я розбирався, чого знакового наші політики не сказали на Погоджувальній Раді. А зараз трошки про ляпи, які прозвучали. Власне, їх було не так багато.

Чекав якихось політичних демаршів від опозиції (тої, яка дійсно в більшій чи меншій мірі є опозицією до нової України). Але Оппо-блок та дві групи у виступах своїх лідерів були аж надто коректні й обережні. Власне, вони видали стандартну порцію критики на владу, як це й належиться опозиції, оголосили про свої певні пропозиції й нічим особливо (в плані театрального мистецтва) не запам'яталися.

Виступи лідерів владних фракцій були лаконічними, я про них уже згадував у попередньому дописі. Ігор Гринів немов остерігався "роздратувати гусей" і був лаконічним та обережним у висловах. Його колега Бурбак - жорсткішим, але теж чогось нового не сказав і на конфлікт з опозицією явно не наривався.

А тепер про основних донорів перлів для рубрики "страшне перо не в гусака" - про нашу гібридну опозицію. Олег Березюк красномовством нас цього разу не потішив. Скакав з теми на тему, щось критикував, щось навіть трошки похвалив, щось ніби й пропонував, але, як завжди, доволі плутано й косноязично.

А от Юля таки відзначилася. Найперше темою Інтера. Ні, проблема не в тому, що вона засудила цей напад на редакцію та журналістів. Я теж засуджую. Але є в науці риторики одне правило: думай про баланс тез і позицій, бо саме за ним і визначиться твій основний меседж і твоє власне політичне позиціонування. Наприклад у виступах Бурбака чи Княжицького такий баланс із певним чітким ухилом був утриманий: "Ми засуджуємо сам напад, як і будь-який інший напад, але підозрюємо, що це могла й бути провокація самого Інтера чи його російських "ляльководів" з метою відвернути увагу від оприлюднення матеріалів, які можуть тягнути на звинувачення у державній зраді.

А основне - це та антидержавна політика, яку сповідував Інтер, і про неї не можна забувати". От десь такого балансу в найширшій амплітуді перекосів у той чи інший бік ми й чекаємо від наших політиків. Не чекаємо ми цього лише від ультра правих (на зразок того ж Коханівського чи безпосередніх підпалювачів), які мають за означенням кричати, що весь канал треба було спалити. І не чекаємо ми такого балансу від Москви, її сателітів і маріонеток, які мають так само за означенням заявляти, що це злочини української влади проти свободи слова у своїй країні, що так у нас розправляються з усіма опозиційними журналістами, що Україна - це держава хаосу й повної відсутності демократії, тобто - країна, яка не відбулася... Юля порушила цей святий принцип балансу і зайняла ту позицію, якої ми очікували саме від свідомих поплічників Кремля.

А ще вона перша в політичному просторі легітимізувала дуже провокативну тезу, яку вчора на самому Інтері озвучили їхні ведучі. Мовляв, міліція була поблизу Інтера доки там відбувався мирний пікет і покинула це місце за 15 хвилин до штурму й підпалу. Саме в такій формі й озвучила. А ви розумієте, що це означає. Це ж заява від відомого на Заході українського політика, що саме наша влада, наша держава таким чином організувала бандитський напад! Наслідки можна покищо лише прораховувати... Вона навіть не припустила, що несвідомі й дурні та недалекоглядні нападники чи, навпаки, якраз дуже свідомі провокатори цілком логічно не здійснювали відвертого нападу в присутності кількох посилених нарядів поліції, а дочекалися часу, коли поліцейські зафіксувавши факт спокійного пікету, поїхали на інші виклики. А може Пані Юля якраз і мала запустити у вжиток цю тезу. Російським технологам треба ж не просто щось заявляти, а когось цитувати...

Ще один ляп Юлії Володимирівни пов'язаний із абсолютно тупою і безграмотною заявою про рівень смертності в Україні. Юля десь колись почула, що найкоротший середній термін життя і, відповідно, найвищий рівень смертності є в африканській країні Лесото. Ситуація там дійсно критична, але, здається, не найгірша у світі. Але далі пані політик заявляє, що Україна йде на другому місці після цього Лесото! Я вже мовчу, що між Лесото й Україною за цим показником не менше ста держав світу! Я про те, що в цій фразі все обличчя невдалої претендентки на роль"мами нації". Будь-яка фраза, яка гучно й страшно звучить має бути озвучена, якщо вона впливає на виборця й "біомаса це схаває"... Я не дивився останнім часом статистики, але цілком можу припустити, що Україна за цим показником на одному з останніх місць у Європі. Скажи цю фразу саме про це - буде жорстко й правдиво.

Але ж "біомасу" треба добити остаточно - ми передостанні у всьому світі, зразу після Лесото, де "третина населення хворі на СНІД". Повний набір маніпулятивних фраз, які абсолютно брехливі, але ж як вражають, коли не задумуватися над суттю слів! Щодо відсотка хворих там на СНІД, то я не дочув: говорила вона про третину, чи про дві третини. Тому навів нижчу, але так само брехливу, висмоктану з пальця й свідомо завищену цифру.

Щодо Олега Ляшка, то він сьогодні був такий цвітучий і умиротворений після літнього відпочинку, що в основному виступі чогось ідіотського неначе й не сказав, принаймні я не помітив. Але Ляшко не був би Ляшком, якби не зіграв роль клоуна. Він таки добився права на репліку й бовкнув, що на саміті 20-ки, куди чомусь не запросили Україну, без нас нас обговорюють і вирішують нашу долю, як Чемберлен з Гітлером долю Чехословаччини.

Напрошується приповідка: "Змовч, може за мудрого зійдеш". У дійсності ж, ми не є членами 20-ки й запрошувати нас туди ніхто не мав. Іноді на саміт запрошують представників інших країн (цього разу, здається, Лаосу), але лише в ролі ілюстрацій, об'єктів, а не суб'єктів міжнародного права, бо суб'єктно діяти в рамках 20-ки можуть лише її формальні учасники. Крім того вже є чіткі заяви від партнерів, що Україну обговорювати без самої України не будуть. Тим більше розпоряджатися нашою долею.

А на Шанхайському саміті Україну таки згадують, але в контексті якраз обговорення агресивних дій члена цієї 20-ки Росії, яка завдала шкоди миру й спокою у всьому світі, а зокрема й на нашій землі. Таке ж обговорення відбувалося на саміті в Австралії й нема підстав уважати, що не відбудеться у Шанхаї. І ще - в Шанхаї у Путіна стало на одного вірного партнера менше - його вірна подруга, президент Бразилії, переживає майже доконану процедуру імпічменту... Але Ляшкові щось про це пояснювати марно. Хлопець видно згадав дитячі пакості в басейні - підплисти під когось і пукнути чи помочитися у воді... чим ледь не щодня й тепер займається в українській політиці.
показати весь коментар
05.09.2016 19:58 Відповісти
Дурко тарас, твой отец в гробу переворачивается, имея такого дебильного сына. Иуда продажная , лезет во все щели, где надо и не надо.
показати весь коментар
05.09.2016 23:29 Відповісти
то разбираться надо,тарас или или его критиканы дурко...
показати весь коментар
06.09.2016 21:00 Відповісти
Бурбак это яркая визитная карточка просравшего все говнофронта.
По-моему, он, в связи с полной жопой, в которой оказался говнофронт, а значит и он, не знает что предпринять. Просто сорвался с катушек и начал истерить.
показати весь коментар
05.09.2016 20:23 Відповісти
долго ли еще вещать будут подонки из нф
показати весь коментар
05.09.2016 20:28 Відповісти
Йуля знов зробила підтяжку і поки морда не попливла прагне замастирити позачергові вибори!
І знов, як навесні, пролетить!
показати весь коментар
05.09.2016 20:32 Відповісти
Как мило... порохососы постят политического проститута из партии регионов черновола))) сосуны перестаньте очень палевно.
показати весь коментар
05.09.2016 20:34 Відповісти
Класс! Точнее не скажешь. С проститутом тарасом природа подтвердила истину, что она на детях отдыхает. Жаль что у такого Патриота Украины, как Вячеслав Максимович, сын оказался таким никчемой, примитивом.
показати весь коментар
05.09.2016 20:45 Відповісти
"У руководителей "Батькивщины" и Оппоблока одинаковые тезисы, - Бурбак"
Видимо эти тезисы пишет один и тот же человек
показати весь коментар
05.09.2016 21:24 Відповісти
Я не голосував не за одних і не за інших, а на слідуючих виборах і за самопоміч голосувати теж не буду -- не виправдали, без стержня в середині, пластилінові '- нагибаються.
Звертаюсь до усіх націоналістів -- об"єднайтей -- свобода, пс, азов, свята марія, уна-унсо, всі, кого забув назвати --об"єднайтесь, інакше влада ( бпп, нф, жопоблок, інші уроди) вас знищать по-одинці, а після вас знищать усіх нас і просто продадуть Україну...
показати весь коментар
05.09.2016 21:49 Відповісти
"Свобода", по крайней мере руководящая верхушка, это массовка провокаторов для кремлевской пропаганды, все остальные- махновщина, которая приведет Украину к международной изоляции, после чего х-ло проглотит Украину за пару месяцев и не подавится, разве, что вышеперечисленные (пс, азов, свята марія, уна-унсо, всі, кого забув назвати) будут со скронов в лесистой местности, еще лет пять-десять партизанить.
показати весь коментар
06.09.2016 06:43 Відповісти
…сказав бувший міністр інфраструктури, за часи роботи котрого країна втратила промислову інфраструктуру сходу, та туристичну - півдня
показати весь коментар
05.09.2016 21:52 Відповісти
Я балдю з цієї пінчуковської цвілі..... Мало януковча пацанва хлобучила пінчука на бабки по справі гонгадзе.... Якби кучму швирнули на шконарь, то не було би в нього на дим майдану і на засув яценюка в раду.....
показати весь коментар
05.09.2016 21:59 Відповісти
Позор и презрение украинским партиям ( Оккупационный блок, Матьковщина и Шлюшко) ,даже не замечающим героическую борьбу наших бойцов на фронте с российским агрессором! Это уже антиукраинские партии, партии главная задача которых сдать Украину врагу!
показати весь коментар
05.09.2016 22:01 Відповісти
Вся истерия ольгинских и ИНТЕРовских ботов против Народного Фронта понятна. Многолетняя компания провокаций, лжи и дезинформации является основной целью лёвочкина, который открыто об этом сказал.
Но вот полудурки, которые на это ведутся, на эти придуманные рейтинги, они кто?
показати весь коментар
05.09.2016 22:13 Відповісти
Ты сомневаешься, что у антинародного фронта рейтинг 0 целых х#й десятых? Тогда тебе только санитары помогут.
показати весь коментар
06.09.2016 06:47 Відповісти
Стартовала компания по дискредитации партии "Батькивщина" и её лидера, простой информблокады показалось недостаточно нашим "олигахторам" и их политической обслуге.
показати весь коментар
05.09.2016 22:18 Відповісти
Яка кончена тварина мене заспамила? Хто проти того щоб націоналісти об"єднались в Україні?
Щоб ти тварина жив на одну зарплату і сплачував усі податки... Щоб твоя теща переїхала жити до тебе назавжди., урод/*****...
показати весь коментар
05.09.2016 22:31 Відповісти
І хто б сумнівався ? Але хіба у БпП тези інші?
показати весь коментар
05.09.2016 23:20 Відповісти
Бедная Украина Спамьят патриотов Поощряют откровенных заробитчан от Стэця Ничего не будет в етой стране Останутся бурбаки и барыги С кучкой недалеких неудачников Которые по привычке будутНа них ишачитьЖаль что Цензор И видимо не бесплатно Поддерживает етих мздоимцев и лиходеев
показати весь коментар
06.09.2016 00:11 Відповісти
Посмотрите на эту харю. Это же Кобзон, только в 2 раза шире.
показати весь коментар
06.09.2016 07:53 Відповісти
Это же Кобзон, только в 10 раза шире...!!!
показати весь коментар
06.09.2016 08:24 Відповісти
Естественно что так практически дожно быть -ведь сама Тимошенко говорила что она в опозыции до действующей власти и бывшие рыги тоже против действующей власти и поэтому они и сойшлись -не может же быть две опозыции -это всеравно что светлый день против темной ночи или наоборот.
показати весь коментар
06.09.2016 22:08 Відповісти