9660 відвідувачів онлайн
3 544 22

Більшість суддів не підуть оскаржувати звільнення Радою в судах, - екс-глава КСУ

Домбровський нагадав, що до Європейського суду можна звернутися лише тоді, коли використані всі національні засоби захисту.

Більшість суддів не підуть оскаржувати звільнення Радою в судах, передає Цензор.НЕТ. Про це в ефірі телеканалу "112 Україна" заявив екс глава Конституційного суду України (КСУ) Іван Домбровський.

"До Європейського суду можна звернутися лише тоді, коли використані всі національні засоби захисту. Це означає, що треба пройти всі наші українські суди, і тільки тоді, за певних обставин, можна звертатися до Європейського суду. Я думаю, що багато хто з них не підуть туди, багато хто не підуть і в наші суди, тому що вони знають, за що їх звільнили", - заявив Домбровський.

Читайте також на "Цензор.НЕТ": Ніякі процедурні моменти не можуть мене зупиняти, коли йдеться про злочинців, - Парубій про голосування щодло звільнення суддів у Раді

Нагадаємо, парламент на позачерговому пленарному засіданні в четвер, 29 вересня, звільнив за порушення присяги 29 суддів із 33 запланованих. При цьому щодо двох суддів Апеляційного суду Києва, яких звинувачують у винесенні неправосудних рішень щодо учасників Майдану, парламент провів у сумі 29 голосувань.

Зазначимо, що сьогодні останній день, коли парламент мав право звільнити суддів. У п'ятницю, 30 вересня, в Україні набуває чинності судова реформа, внаслідок якої право звільняти суддів перейде від Верховної Ради до Вищої ради правосуддя, яку буде створено в майбутньому шляхом реорганізації Вищої ради юстиції. При цьому судова реформа не передбачає такої підстави для звільнення судді як порушення присяги.

Топ коментарі
+5
А из кого будет состоять этот великий и ужасный Высший совет правосудия? Не из судей ли?
показати весь коментар
29.09.2016 16:03 Відповісти
+1
Конечно, им сейчас не выгодно. Надо же декларировать все нажитое непосильным трудом.
показати весь коментар
29.09.2016 16:04 Відповісти
+1
"Это значит, что надо пройти все наши украинские суды"

А что - решение Верховной Рады Украины можно обжаловать в каком-то несчастном районном суде??
Может быть пора прикрыть эту лавочку? Нормативные акты, принятые Верховной Радой, президентом и правительством если и должны оспариваться в судах - то только в Конституционном и, возможно, в Высших.
показати весь коментар
29.09.2016 16:10 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
А из кого будет состоять этот великий и ужасный Высший совет правосудия? Не из судей ли?
показати весь коментар
29.09.2016 16:03 Відповісти
и кто будет проверять оператора полиграфа и как и на чём?
показати весь коментар
29.09.2016 16:07 Відповісти
там солянка сборная от разных сил:

Вища рада правосуддя складається з двадцяти одного члена, з яких десятьох - обирає з'їзд суддів України з числа суддів чи суддів у відставці, двох - призначає Президент України, двох - обирає Верховна Рада України, двох - обирає з'їзд адвокатів України, двох - обирає всеукраїнська конференція прокурорів, двох - обирає з'їзд представників юридичних вищих навчальних закладів та наукових установ.

https://censor.net/comments/locate/391614/019213d9-cf5d-7382-a866-95ed50a66076
показати весь коментар
29.09.2016 16:22 Відповісти
а ще один - голова Верховного суду
показати весь коментар
29.09.2016 16:41 Відповісти
да, верно.. спасибо за уточнение!
показати весь коментар
29.09.2016 16:43 Відповісти
а кто является работниками автобазы? правильно видители
а кто является работниками хлебокомбината? правильно пекари
Еще вопросы будут?
показати весь коментар
29.09.2016 16:27 Відповісти
А кто проверяет и сажает ворующих работников автобазы? Ворующие работники автобазы? Еще вопросы будут?
показати весь коментар
29.09.2016 16:29 Відповісти
факт совершения преступления подлежит доказыванию.
меньше популизма...
Открою вам большую тайну: в нашей стране "ворующих" бухгалтеров или людей иных профессий гораздо больше в процентном соотношении от их общего количества. Так что, может и их всех скопом уволить?
меньше популизма и болтовни...
показати весь коментар
29.09.2016 16:32 Відповісти
Узбагойся. Я уже понял, шо ты - самый честный судья на свете.
показати весь коментар
29.09.2016 16:34 Відповісти
расслабся, я адвокат
показати весь коментар
29.09.2016 16:36 Відповісти
Оно и заметно.
показати весь коментар
29.09.2016 16:37 Відповісти
конечно заметно, разница между тем, кто разбирается в юриспруденции и тем, кто нет, очевидна, если они оба будут говорить о судебной реформе. Особенно если один приводит аргументы по теме, а второй сразу переходит на личности, что указывает либо на отсутствие аргументов, либо на неспособность их сформулировать.
показати весь коментар
29.09.2016 16:54 Відповісти
Создается еще один серьезный коррупционый центер с которым боротся практически будет невозможно. Они то и возьмут под крышу другие коррупционные потоки. И понеслась. "И жить хорошо и жизнь хороша а в нашей буче боевой, кипучей и того лучше." Цититую по памяти.
показати весь коментар
29.09.2016 20:17 Відповісти
Конечно, им сейчас не выгодно. Надо же декларировать все нажитое непосильным трудом.
показати весь коментар
29.09.2016 16:04 Відповісти
РейХворма, господа.....
показати весь коментар
29.09.2016 16:10 Відповісти
Это еще не вся рехворма. Главная часть рехвормы - это усиление влияния ПОПы на суды.
показати весь коментар
29.09.2016 16:16 Відповісти
"Это значит, что надо пройти все наши украинские суды"

А что - решение Верховной Рады Украины можно обжаловать в каком-то несчастном районном суде??
Может быть пора прикрыть эту лавочку? Нормативные акты, принятые Верховной Радой, президентом и правительством если и должны оспариваться в судах - то только в Конституционном и, возможно, в Высших.
показати весь коментар
29.09.2016 16:10 Відповісти
Читайте Конституцию - любое решение органа государственной власти можно обжаловать (оспорить) в суде если оно затрагивает ваши права. Не знали?
показати весь коментар
29.09.2016 16:28 Відповісти
.. в ЕСПЧ
показати весь коментар
29.09.2016 16:35 Відповісти
Почитайте дело "Волков против Украины" -однозначно большинство будут обжаловать...
показати весь коментар
29.09.2016 16:38 Відповісти
Ненавижу судей.2 года судили убийцу моего отца.в итоге отписались мол он убежал.на самом деле его выпустили еще в артемовске.что б воевал.взял так и убежал кто в это верит?он как чувствовал подавал всякие апеляции.интересно будет ли амнистия вертухаям? В горловке на 27й взяли в заложники семью ''хозяина'' .вытарговывали освобождение названых лиц
показати весь коментар
29.09.2016 17:45 Відповісти