9688 відвідувачів онлайн
9 798 189

Міносвіти пропонує за недотримання мовного режиму позбавляти виші ліцензій

Міністерство освіти і науки виступає за анулювання ліцензій вищих навчальних закладів за недотримання мовного режиму.

Про це на зустрічі з громадськими активістами повідомив перший заступник міністра освіти і науки Володимир Ковтунець, передають Цензор.НЕТ із посиланням на "Українські Новини".
"Я думаю, що цю норму необхідно в них (ліцензійних умовах) прописати: недотримання мовного режиму може стати підставою для анулювання ліцензії", - сказав він.
Ковтунець допускає, що норма буде внесена в нові ліцензійні умови, над якими зараз працює міністерство.

Як повідомлялося, Міносвіти вимагає від педагогічних працівників та іншого персоналу навчальних закладів з навчанням українською мовою під час виконання службових обов'язків використовувати винятково державну мову.
Топ коментарі
+17
И вообще странная логика - не вводить украинский в школах и университетах для удобства иностранных студентов. ???????
показати весь коментар
18.10.2016 11:21 Відповісти
+16
До чого тут вуйко? Ви хоч знаєте хто такий вуйко? Якщо ви ненавидите так свою Батьківщиную, всі україномовні українці для вас фашисти та біндери, то чого не поїхали в Росію процвітаючу? Національна ідея завжди ключова в кожні йдержаві. Вона повинна йти паралельно з економічним розвитком.
показати весь коментар
18.10.2016 11:16 Відповісти
+15
Недавно встретила здесь в Италии молодого палестинца, закончившего Одесский мед. универ. Чешет прекрасно что на русском, что на украинском. Русский - не панацея. Иностранцы едут учиться в Германию - первый год там же изучают язык. Едут в Италию - изучают в Италии итальянский. Так же в Украине первый год будут изучать не руский, а украинский.
показати весь коментар
18.10.2016 11:19 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
Це давно треба було зробили. Всі навчальні заклади України мають бути україномовними окрім невеликої частини класі де навчаютсья діти з національних менших. Вчителі які викладають не українською мовою просто повинні бути ппереджені аб звільнені. Діти повинні з дитинства вчити українську та розмовляти українською мовою. Це ми совки колишні зараз тільки починаємо після 30 років вивчати українську та намагатися розмовляти мовою. А дітям нашим та онукам буде набагато простіше. Головне, обмежити вживання російської мови в Україні в навчанні, на телебаченні, пресі, літературі, зовнішній рекламі. Московія більше 300 років українців русифікувала і таки добилася свого. А нам треба проходити зворотній процес.
показати весь коментар
18.10.2016 11:01 Відповісти
Всі навчальні заклади України мають бути україномовними окрім невеликої частини класі де навчаютсья діти з національних менших.

сегодня мимо медицинского ехал
куча негров там в халатах, арабов
вот скажи мне вуйко нафига им украинский?)
или нам валюта уже не нужна?

когда народу нечего дать пожрать
и последние трусы стягивают за коммуналку
остаётся только национальная идея

сделайте чтобы украинский народ жил лучше чем хотябы в раше
и все языковые проблемы отпадут сами собой
крым не за языком ушел, а за социалкой, типа пенсий и т.д.
была бы там нищета как ... не знаю даже уже где в европе (уже даже молдаване с албанцами нас сделали) кто бы хрюкнул
показати весь коментар
18.10.2016 11:12 Відповісти
До чого тут вуйко? Ви хоч знаєте хто такий вуйко? Якщо ви ненавидите так свою Батьківщиную, всі україномовні українці для вас фашисти та біндери, то чого не поїхали в Росію процвітаючу? Національна ідея завжди ключова в кожні йдержаві. Вона повинна йти паралельно з економічним розвитком.
показати весь коментар
18.10.2016 11:16 Відповісти
вуйко це дядько? нi?)

Вона повинна йти паралельно з економічним розвитком.

дуже розумни речи говорите вуйко)

а як у канадi громадяне живуть, i никого це не бентежить?
показати весь коментар
18.10.2016 11:40 Відповісти
Якщо ви не знаєте хто такий вуйк, то навіщо пишите. І до чого тут Канада? Звичайно нікого в Україні не бентежить як і хто в Канаді живе.
показати весь коментар
18.10.2016 11:44 Відповісти
Дионисий я не знаю кто такой вуйк
гугл пишет что это фанат ФК Галитчина
и такой клуб в Украине есть?
... на волка похоже по звучанию)
хто це?
показати весь коментар
18.10.2016 11:57 Відповісти
Пояснюю популярно:

Вуйко - це дядько по материнський лінії (брат мами).
Стрико (або Стрий) - це дядько по батьківській лінії (брат тата).
І більше нічого.
показати весь коментар
18.10.2016 13:00 Відповісти
Как классно объяснили! Обожаю вашу мову.
показати весь коментар
18.10.2016 15:53 Відповісти
тхир, то йди вже на фiк з мухами та котлетами!
показати весь коментар
18.10.2016 14:36 Відповісти
А наші івано-франківські араби, індуси і негри (я сам чув) українською відповідають в транспорті...
показати весь коментар
18.10.2016 15:59 Відповісти
Для купи "негров там в халатах, арабов" існує англійська мова. До чого тут расіянська?
А якщо вони обирають навчання не англійською - міжнародною мовою, то можуть вивчити й іншу не міжнародну - українську.
Хоч так, хоч так: не розумію яке має відношення рос. мова до України.
показати весь коментар
18.10.2016 16:50 Відповісти
Всякая обанкротившаяся власть начинает раскручивать "мовный вопрос", что мы и наблюдаем.
А что им остается делать?!...
показати весь коментар
18.10.2016 11:08 Відповісти
так всё те же на манеже
уже 25 лет
есть еще варианты?))
показати весь коментар
18.10.2016 11:15 Відповісти
О как кацапурлы завыли. И про коррупцию вспомнили, и про качество образования и про шоколадных. Боятся, падлы, украинского языка как черт ладана.
показати весь коментар
18.10.2016 11:08 Відповісти
Да не языка, а всего ураинского. Потому, что они ом показывает ихнее чухонское невежество.
показати весь коментар
18.10.2016 11:15 Відповісти
давай жги на мове пасипака
не уподобляйся козломордым))
показати весь коментар
18.10.2016 11:17 Відповісти
Так тыж, чурка кацапская, только на козлячем понимаешь.
показати весь коментар
18.10.2016 11:25 Відповісти
давай уже мухи отдельно, котлеты отдельно
ту чурка, а я всё остальное))
давай уже на рiдной мове, не ленись капсом пользоваться))
показати весь коментар
18.10.2016 11:36 Відповісти
Рідній мові , не коверкайте .
показати весь коментар
18.10.2016 11:55 Відповісти
ок))
показати весь коментар
18.10.2016 11:58 Відповісти
Он не коверкает, просто челюсть русскоязычная мешает.
показати весь коментар
18.10.2016 12:06 Відповісти
Я сторонник мягко поправлять людей , если у них появляется желание общаться по украински .
показати весь коментар
18.10.2016 12:09 Відповісти
а если он просто ******** хочет?
показати весь коментар
18.10.2016 14:18 Відповісти
он таки ********* хочет. Как мне твоё выраженьице до вподоби!!!
показати весь коментар
18.10.2016 14:34 Відповісти
Неправда. Можно, конечно, настаивать на всеобщем и подавляющем применении ТОЛЬКО украинского языка. Но, во-первых, кто сказал, что русский язык принадлежит России - по названию, что ли, судите? Вы же сами и являетесь его родоначальниками, разве нет? Или не существовало Киевской Руси? Далее, разве нам всем легче будет, если мы из каких-то сиюминутных соображений откажемся от того языка, на котором только и можем общаться? С Беларусью, я имею ввиду, с другими странами СНГ, - ведь русскоязычных много, и это хорошо и никак не связано с образом мыслей. Хотя, может, и связано: русские классики литературы наверняка осудили бы сейчас поведение России в этой авантюре и нам это завещали. Так что не надо истерики, а нужно нормальное разумное отношение к языку, а у вас я его не вижу. А министерство просто делает глупости, и совсем не безобидные.
показати весь коментар
18.10.2016 13:03 Відповісти
Тотальним застосування державної мови має бути у державних закладах та в освіті, а спілкуватись ніхто іншими мовами не забороняв і не забороняє.
А білорусів, доречі, українці розуміють і без перекладу.
показати весь коментар
18.10.2016 16:54 Відповісти
Українська мова звучить тільки на уроках а на перервах багато вчителів культивують російську в спілкуванні між колегами і учнями. Був свідком, коли журналісти брали інтерв'ю в педагога укаїнської школи і остання розмовляла російською бо їй як вона сказала "удобней сформулировать свою мысль". Така ситуація і в дошкільних закладах і в будинках дитячої творчості.
показати весь коментар
18.10.2016 11:09 Відповісти
Тогда прийдется все Харьковские ВУЗы закрыть.У них даже научные работы на роиссийском языке.
показати весь коментар
18.10.2016 11:16 Відповісти
неправда , не разжигай)
у меня сын в каразина учится
курсовики, дипломы и тем более научные работы только на украинском
показати весь коментар
18.10.2016 11:19 Відповісти
Нет такого. На разных факультетах по разному. К примеру на факультетах физ-мат профиля только титулка на украинском, а все содержание на русском. Вернее, кто на каком желает. Но получается 100% на русском. И никто не плачет.
показати весь коментар
18.10.2016 13:58 Відповісти
"Мовный" вопрос полезен для властных банкротов и воров по крайней мере в двух отношениях:
1) Отвлекает людей от несостоятельности власти в экономических вопросах и ее коррупции
2) Сталкивает русскоговорящих и украиноговорящих граждан лбами. А основной принцип нерадивых правителей известен давно: "Разделяй и властвуй".
показати весь коментар
18.10.2016 11:24 Відповісти
Заборонити усі книги на россійскій мові!!! Особливо підручники!!! Якщо хтось почне вивчати щось за російськомовним підручником (а ще гірше - за радянським) - розстрілювати, як ворога нації!!!
І взагалі - навіщо терпіти мову агресора усюди?!! Позабороняти навіть думати російською! Інакше "рука Кремля" прийде до нас!
показати весь коментар
18.10.2016 11:35 Відповісти
Аттила воин,не позорься.А то ты половину АТО шников расстреляешь.
показати весь коментар
18.10.2016 11:53 Відповісти
Вообще-то это был сарказм. Накипело, черт побери - неоШвондеров и неоШариковых наплодилось столько, что просто диву даешься. Особенно убивает безграмотность властьпредержащих - пол-Украины билингвы (а то и трилингвы). И вместо органического развития нескольких культур активно вдалбливается одна, истинно-правильная политика партии под громкие аплодисменты товарища Суслова и Ко
показати весь коментар
18.10.2016 11:58 Відповісти
Не пори чушь , в унитарной стране должно быть образование на государственном языке , что здесь плохого , если бы не схаменулись было бы как в Беларуси , язык знает 4 процента а писать на нем 1 .
показати весь коментар
18.10.2016 12:04 Відповісти
Да какая разница на каком языке ведется преподавание?! Если ученик понимает - то хоть на древнешумерском. Суть в том, что качество образования подменяется языком преподавания
показати весь коментар
18.10.2016 12:38 Відповісти
Певні? А може якраз причина "якості" освіти у її чужомовності? (Лишень без казок про радянську якість, я пам'ятаю радянських інженерів!) Спробуйте сміху ради пройти якийсь простенький навчальний курс англійською, чи іншою знайомою Вам іноземною мовою й оцініть свої успіхи. А тоді - спробуйте пояснити україномовним колегам, а що ж Ви таке цінне опанували... Правильно, у найкращому разі будете або "на пальцях" показувати, або ж цитувати пояснення тією мовою, котрою навчалися.
показати весь коментар
18.10.2016 12:49 Відповісти
Более чем. Изучать некую дисциплину на чужом языке сложно. Согласен. Но не более того.
На якість виченого це не впливає, а навпаки. Не має значення на який мові йде викладання, за умови достатнього фахового рівня викладача. Але коли у підручниках починають розповідати.... казки - це вже нісенітниця. Меня особисто читали лекції російською та українською. На мій фаховий рівень це ажніяк не вплинуло
показати весь коментар
18.10.2016 13:57 Відповісти
Це помилкова думка! Є різниця. Однією з теперішніх причин війни є "язьіг".
показати весь коментар
18.10.2016 16:56 Відповісти
Докажите - каким образом ЯЗЫК, на котором ведется преподавание влияет на КАЧЕСТВО образования?! Какая связь?! Или нужно любой ценой замаскировать собственную безграмотность?!
показати весь коментар
18.10.2016 17:07 Відповісти
Я не згодна з Вашою тезою щодо "какая разница на каком языке ведется преподавание?!".
Викладання має бути державною мовою. Наші діти будуть знати і любити рідну мову, це один чинників патріотизму. Незнання мови, історії, культури призводить до руйнування єдності нації, такий народ не здатен любити свою Батьківщину, а тим більше захищати її. Наші громадяни не знають власної історії, оскільки вона роками спотворювалась комуністичним режимом. Страшні наслідки такої патологічної "лояльності" до країни-агресора можна, нажаль, спостерігати на пркладі Білорусі.
Звичайно процес відновлення вимагає часу, але немає нічого неможливого.
Щодо моєї неосвіченості - не влучили.
показати весь коментар
19.10.2016 09:33 Відповісти
Повторюю запитання - яким чином якість викладання пов`язана із мовою викладання? Ви ж продовжуєте його ігнорувати.
Патріотизм - річ, безумовно, непогана. Але коли "рідна мова, власна історія", тощо нав`язуються згори, це вже безглуздя. Власне неосвіченими я особисто вважаю тих, хто маскує власну неспроможність робити бодай щось корисне та ефективне "патріотичними" гаслами.
показати весь коментар
19.10.2016 09:55 Відповісти
Я не ігнорую Ваше запитання. Я привела тезу з Ваших слів, з якою не згодна категорично.
Вважаю, що знання мови впливає на якість навчання. Звичайно легше вчитися тією мовою, якою володієш досконало, але існують речі важливіші, ніж небажання вчити державну мову. Сьгодні надзвичайно гостро стоїть питання безпеки нашої держави саме через політику, яку Ви підтримуєте.
Я абсолютно щиро не розумію ЯК можна жити на цій землі і не любити все, що Вас оточує. Відкрийте очі: якщо зараз це дати зжерти озвірілим пацюкам, то зворотного шляху вже не буде. Зрозумійте це.
А щодо моєї неспроможності, то я не вважаю за потрібне виправдовуватись.
показати весь коментар
19.10.2016 10:10 Відповісти
Я прихильник принципу "що занадто - те не здраво". У нашому випадку - відбувається підміна понять "державна мова" та "рідна мова".
"Сьгодні надзвичайно гостро стоїть питання безпеки нашої держави саме через політику, яку Ви підтримуєте" - я вважаю, що це не мовне питання, а питання розбудови цілісної державної ідеології. Такої ідеології, яка була би прийнятна для усіх без винятку громадян України. Нажаль у нас досі не сформульовано ідею, яка могла б об`єднати Україну - пошуки "хто кращій українець" - це шлях, який нікуди не веде або веде до знищення України, як незалежної держави (а не напівколонії, "сырьевого придатка") як зараз. Більш того, будь-який сумнів ба навіть вимога обгрунтування "нашої історії", точніш - певних історичних подій та постатей, або "нашої мови" (доречі - який саме діалект української мови та який саме варіант українського алфавіту вважати "нашим" - не відомо) зараз автоматично переводить діалог у звинувачення "у потуранні агресору"/"укрофашизмі".

І мене особисто дратує, коли замість того, щоб вчити мислити, ставити питання та намагатися самотужки дійти певного висновку, у школах та ВНЗ вимагають вірити у догми, які хтось вважає істниою. Dixi!
показати весь коментар
19.10.2016 10:52 Відповісти
Доречі - ЦЕ Вас не лякає?
http://reforms.censor.net.ua/news/13660/minosvity_skasuvalo_normu_pro_pozbavlennya_naukovyh_stupeniv_antyplagitna_initsiatyva_34dysergeyit34
показати весь коментар
19.10.2016 10:54 Відповісти
Розумію Вашу стурбованість. Відсутність зворотньої дії - це завжди погано. Вчені ради мусять мати можливість відкликати вчену ступінь. Тут я з Вами згодна. Питання: чи Ви стикались із ******* комп'ютерною програмою перевірки на плагіат? Якщо так, то які враження?

Щодо попереднього питання: основна ідея сьогодні - збереження нашої державності. І ця ідея непогано об'єднала народ.

Щодо мови: я не вважаю, що російську треба заборонити як таку, просто державною має бути українська, оскільки вона і є невідємною та обов'язковою частиною цілісної державної ідеології. А в побуті спілкуватись можна будь-якою. Освіта державною мовою - це не занадто, а просто нормально. Це весь світ практикує.
Крім того, Вас не лякає вислів, що кордони "руского міра" проходять там де розмовляють російською.
показати весь коментар
20.10.2016 19:56 Відповісти
Меня пугает безапелляционность и дурость украинского правительства - все идет именно к запрету русского языка как такового. Насчет того, является ли язык обязательным в государственной идеологии - вопрос спорный (опыт Швейцарии, США, Канады, например). Сохранение державности - согласен. Но частично. По моему убеждению черно-белая идеология, с персонифицированным врагом имеет смысл только в краткосрочной перспективе. На сколь-нибудь значимый для государства срок - маловероятно. (Например, идеологическая обработка в конце 80-х - начале 90-х годов прошлого века).
Высказывания же о том, где и какого мира границы должны проходить меня не пугают - ужасают. Черт возьми, мы - украинцы, потомки людей сотрясавших империи, создававших империи и управлявшие империями, а не забитая и униженная бледная попрошайка!!! И неважно, на каком языке говоришь ты или твои дети - мы все Граждане Украины!
показати весь коментар
21.10.2016 09:42 Відповісти
О программе - я лично не работал. Но слышал о ней много хорошего.
По поводу границ "русского мира" - ну я говорю по-русски (да и учился в основном на русском языке) и что? "Боже, царя храни!" не пел, не пою и петь не собираюсь, на Иосифа Виссарионовича, да будут усы его вечно пушистыми не маструбирую. Как и на Мазепу и прочих... малопонятных исторических личностей. А когда мне резко начинают талдычить про орков и эльфов и называть это чем-то еще, кроме фэнтези, я начинаю задавать вопросы.
показати весь коментар
21.10.2016 10:55 Відповісти
Ці питання можна обговорювати вічно.
Я не прибічниця повної заборони рос. мови: у побуті - прошу. Доречі, я теж навчалася все життя рос. мовою, але сьогодні тримаюсь принципової позиції щодо мовного питання: вся моя родина спілкується ураїнською мовою, дитина ходить в україномовний садочок. Я почала з себе, оскільки впевнена, що сьогодні реанімація рис національної ідентичності - вкрай вжлива справа. І не можна залишати деструктивній стороні конфлікту жодного шансу.

Приємно спілкуватись з освіченою людиною.
Дякую за дискусію.
показати весь коментар
21.10.2016 22:06 Відповісти
Дякую вам!
показати весь коментар
24.10.2016 09:09 Відповісти
Вот молодец Атилла, прав на сто процентов.
показати весь коментар
18.10.2016 13:06 Відповісти
Вы когда с липовой проФФессурой и коррупцией бороться начнете? Минобразы-рехформаторы
показати весь коментар
18.10.2016 11:35 Відповісти
Когда лажа в экономике,лажа в образовании,сразу выносится языковой вопрос,самый важный из всех существующих!
Давайте переведем,особенно КПИ,там документацию техническую лет 50 переводить придется!Давайте тех докумментацию на всех оборон заводах сядем и переведем,больше ведь заняться не чем.
Снять этот вопрос очень просто,введите три государственных языка,и все вопрос закрыт спекулировать не на чем.Хочешь быть руководителем,будь добр выучи все три в совершенстве.Посмотрю сколько у нас после этого депутатов и военно начальников останется!
В городах большая часть населения разговаривает на русском,и это факт,при этом все прекрасно понимают украинский,и не надо на ровном месте делать проблему а потом героически её преодолевать!
показати весь коментар
18.10.2016 11:51 Відповісти
Ага, і ще перепишемо Сковороду і Котляревського по новому правопису.
Не треба мішати мухи і котлети. Документація оборонного заводу і ******* освіта різні речі. Подивився я кілька презентацій факультетів КПІ, побачив дух совка, віддав дитину в Могилянку.
показати весь коментар
18.10.2016 12:42 Відповісти
чиновники у нас здадуть всі три єкзамени на відмінно за один день. Проходили вже переатистації і люстрації. Особливо цінним Порошенко першим випише індульгенції.
показати весь коментар
18.10.2016 14:39 Відповісти
"большая часть населения разговаривает на русском,и это факт,при этом все прекрасно понимают украинский"

Ось і зробимо, щоб БІЛЬША ЧАСТИНА НАСЕЛЕННЯ РОЗМОВЛЯЛА УКРАЇНСЬКОЮ І, ЦЕ ФАКТ, ЧУДОВО РОЗУМІЛА МОСКАЛЬСЬКЕ НАРЄЧІЄ !!!
показати весь коментар
19.10.2016 11:03 Відповісти
совсем обалдели-в двуязычной по факту стране эти имбицилы мало того,что хотят добить образование,так еще и льют бензин в костер лугандона
показати весь коментар
18.10.2016 11:52 Відповісти
Я вчився у ВУЗі в 1992-97 роках. Зразу після розвалу СССР. Це було на заході України. На першому курсі в нас математику вчив старий єврей російською мовою. ВУЗ тоді почав лише переходити на українську. Він перший курс довчив на російській, а другий просто прийшов на першу пару і почав вести лекції українською. І без проблем. Чому КПІ за 25 років не змогла нормально перейти на українську? Вони тримаються за підручники видані при СССР російською? У світі де через кожні 3-5 років техніка стає застарілою?? І ми ще дивуємося чому наша освіта в ж*пі?? Тому моя донька, яка прекрасно написала ЗНО і була неодноразово учасником олімпіад, пішла вчитися в Могилянку а не в КПІ.
показати весь коментар
18.10.2016 12:35 Відповісти
Краще поцікавтеся, скільки викладачів хоча б рік пропрацювало за спеціальністю. Скільки зараз випускників педагогічних ВНЗ читають всілякі дисципліни з чужих методичок.
показати весь коментар
18.10.2016 14:36 Відповісти
Моя жінка випускник педагогічного ВНЗ. Працює за спеціальністю. У тому ж ВНЗ. Методичку випустила - такі правила ВАК були для отримання доцента.
показати весь коментар
18.10.2016 14:46 Відповісти
Могла б також до Львівського Політеха.
показати весь коментар
19.10.2016 11:05 Відповісти
совсем обалдели
--
Москалі, не журіться! Україна не обійдеться без вашої рідної мови, поки є кого посилати ***** ))
показати весь коментар
18.10.2016 16:04 Відповісти
Добра ініціатива. Тільки треба чвс для вузів дати -- для гуманітарних -- рік, два, для технічних -- два, три. Щоб могли перевести усі лекції/практичні на українську мову.
Зараз на півдні дітей навпаки в вузах заставляють писати на російській. Моразм, але факт.
показати весь коментар
18.10.2016 12:07 Відповісти
Отож... І ніхто не переймається думкою, що може ж діти змалку звикли навчатись українською й їм некомфортно .
показати весь коментар
18.10.2016 12:51 Відповісти
Це потрібно було робити з першого для незалежності, а не тепер коли обісралися по самі вуха! Добре одне, що хоч пізно ніж ніколи.
показати весь коментар
18.10.2016 12:51 Відповісти
Если такой закон принять. то придётся закрыть минимум 80 процентов вузов. колледжей. школ.
Преподавателей и учащихся придётся выгнать на улицы. Всегда. когда в стране экономический кризис из щелей вылазят разные придурки. авантюристы и прочие маргеналы. И начинают
мутить воду. повышать градус напряженности в обществе.
показати весь коментар
18.10.2016 13:06 Відповісти
прям выгнать. что, никто украинский в школе не изучал?
показати весь коментар
18.10.2016 16:18 Відповісти
Це маячня. Зараз багато дитячих садочків україномовні. То невже викладачі вишів не зможуть наздогнати 3 - 5 - річних дітей?
Краще скажіть: нехочуть!
показати весь коментар
18.10.2016 17:02 Відповісти
Що б тут не бевкали адепти двуізичія і "дайтє урємя"- питання мови, викладання на ній у вузах негайне і безповоротне. Чекаємо закону.
показати весь коментар
18.10.2016 14:11 Відповісти
Хоча вдома та на роботі я користуюсь виключно українською але візьму на себе нахабство стверджувати, що у випадку з ВНЗ сьогодні не мова є головною проблемою і перехід на виключно українську мову не виправить ситуації. Ну, стануть деякі ректори говорити "азіровкою", чи хтось вірить в те, що їх звільнять? Гарною українською мовою в наших вишах викладачі несуть нісенітниці та псевдонаукові ідеї, чи підвищить це якість випускників?
Позбавляти ліцензії потрібно ВНЗ, які нездатні виконувати свою основну функцію- випуск кваліфікованих спеціалістів. А у нас міністерство не спромоглося навіть напрацювати вимоги до кваліфікацій випускників. Може спочатку розігнати міністерство?
показати весь коментар
18.10.2016 14:30 Відповісти
Слушай сюда: я приехала в Италии с 0 знаний языка. Я его выучила, сдала экзамены по 7 предметам - тесты и потом усные. Работаю специалистом. А украинский наши не смогут выучить? Это при том, что в школе все его учили!
показати весь коментар
18.10.2016 16:22 Відповісти
Українську знають і нею володіють навіть правнуки українців, які понад 100 років тому, наприкінці 19 сторіччя, виїхали до Канади !!!
І ці правнуки ніколи, ні разу не бували в Україні !!!А москалям не дається вивчення іншої мови, крім матюкального нарєчія, через їхній дуже обмежений інтелект !!!
показати весь коментар
18.10.2016 21:54 Відповісти
100% !
показати весь коментар
18.10.2016 21:59 Відповісти
В державних органах і їх структурах розмовляти державною мовою!
Аваков, прочитай.
показати весь коментар
18.10.2016 14:35 Відповісти
Сабакову воно до гуза.
показати весь коментар
18.10.2016 14:37 Відповісти
Оно-то правильно, с одной стороны, а с другой, по собственному опыту знаю, что хорошие преподы плевали на условности, методики и правила, и подавали материал так, как считали нужным. Это же будет касаться и языка преподавания. Кстати, лучшие преподаватели у нас были русскоязычными - и это в Киеве.
Хотя, опять же, чистка вузов никогда лишней не будет, а хорошие специалисты работу найдут
показати весь коментар
18.10.2016 14:43 Відповісти
Ну тоді "лучшим прєпадаватєлям" треба готуватися збирати чумадани та валити у совок, як і їхнім дибілкуватим учням.
показати весь коментар
18.10.2016 15:09 Відповісти
Нарешті дух табачника починає вивітрюватися з Міносвіти
показати весь коментар
18.10.2016 15:07 Відповісти
То не дух, то СМОРОДИЩЕ!
Та й Табачник, здається, не москаль а єврей.
показати весь коментар
19.10.2016 11:07 Відповісти
Москаль - то не національність, а спосіб мислення...
показати весь коментар
19.10.2016 11:33 Відповісти
http://www.kominarod.ru/gazeta/papers/paper_822.html
Нерусский русский язык
Автор: Вадим Ростов
Дата публикации: 14.08.2006
Достаточно взглянуть на карту расселения этносов времен эпохи великого переселения народов, чтобы понять, что основой складывания великорусского этноса стали именно финно-угорские народы Волго-Окского бассейна
НЕСЛАВЯНСКАЯ РОССИЯ ....
СЛАВЯНСКИЙ ЛИ ЯЗЫК РОССИИ?
Есть три момента, которые усиленно прячут все российские лингвисты (хотя, как в народе говорят, шила в мешке не утаишь). 1) До XVIII века язык Московии не считался никем в мире русским языком, а назывался конкретно языком московитов, московитским. 2) Русским языком до этого времени назывался именно и только украинский язык. 3) Язык Московии - московитский язык - не признавался до этого времени европейскими лингвистами (в том числе славянских стран) даже славянским языком, а относился к финским говорам. Конечно, сегодня все не так: ради имперских интересов завоевания славянских стран Россия оказала огромное влияние на свою лингвистическую науку, ставя ей задачу придания языку России «славянского статуса»....
В 1778 году в Москве была издана брошюра писателя и лингвиста Федора Григорьевича Карина «Письмо о преобразителях российского языка». Он писал: «Ужасная разность между нашим языком [всюду в работе он называет его «московским наречием»] и славянским часто пресекает у нас способы изъясняться на нем с тою вольностию, которая одна оживляет красноречие и которая приобретается не иным чем, как ежедневным разговором. …Как искусный садовник молодым прививком обновляет старое дерево, очищая засохлые на нем лозы и тернии, при корени его растущие, так великие писатели поступили в преображении нашего языка, который сам по себе был беден, а подделанный к славянскому сделался уже безобразен»....
Источник: «Аналитическая газета «Секретные исследования»
===================================
Зверніть увагу: Стаття написана НЕ в Україні, НЕ українцем, НЕ до виборів, опублікована НЕ на українському ресурсі... - москалеві просто немає до чого прискіпатись!!!!!
показати весь коментар
18.10.2016 21:56 Відповісти
Маю скан АРИФМЕТИКИ 1953 року Автор Шевченко -- Коли з дитиною робив уроки для школи - то старий підручник був дитині набагато зрозуміліший аніж модерновий шкільний Перевірено
показати весь коментар
18.10.2016 23:20 Відповісти
Сторінка 2 з 2