11755 відвідувачів онлайн
5 585 67

Без закону про Донбас із Росії могли зняти санкції, - Герасимов

герасимов

Керівник фракції БПП Артур Герасимов зазначив, що 18 жовтня міг відкритися шлях для зняття санкцій із РФ, але це не відбудеться завдяки ухваленому Президентом законопроекту.

Про це він сказав у програмі "Свобода слова" на ICTV, повідомляє Цензор.НЕТ із посиланням на Укрінформ.
"18 жовтня - дата, коли могла відкритися пряма дорога до зняття санкцій з країни-агресора. Могла, але ми ухвалили цей закон (щодо порядку самоврядування в ОРДЛО. - Ред.), це не відбудеться", - сказав Герасимов.

Зазначимо, Верховна Рада ухвалила 6 жовтня в цілому доопрацьований президентський законопроект № 7164 "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької і Луганської областей". Документом вносяться зміни до Закону України "Про особливий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької і Луганської областей". 7 жовтня Президент України Петро Порошенко підписав Закон № 2167-VIII "Про створення необхідних умов для мирного врегулювання ситуації в окремих районах Донецької і Луганської областей", ухвалений Верховною Радою 6 жовтня.
Топ коментарі
+21
А где сказано, что санкции привязаны к необходимости принятия каких-то законов по донбассу?
показати весь коментар
10.10.2017 10:21 Відповісти
+13
эти упыри реально уже зае..ли, скоты, натуральные панамские скоты
показати весь коментар
10.10.2017 10:22 Відповісти
+10
Простой анализ ситуации показывает:
россия не признает и не признает, что она контролирует донбасс по одной простой причине - он ей не нужен.
Тогда требует ответа вопрос - зачем россия контролирует донбасс и не признает этот факт?
Ответ очевиден - для того, чтобы обеспечить свое влияние на Украину через этот анклав.
У нее такая цель.
Следовательно любые действия, которые обеспечивают возможность россии достичь своих целей - это действия в интересах агрессора.
Никакой закон, никакие санкции не заставят россию уйти с донбасса, единственное что может заставить россию уйти с донбасса - это непомерные финансовые потери и сокрушительные потери российско-террористических войск.
Ни первого ни второго закон о реинтеграции донбасса не обеспечивает, а наоборот - ведет к совершенно противоположному результату.
Вывод: приняв закон по особому статусу донбасса Украина обеспечивает выполнение интересов россии в этом регионе.
Как можно назвать людей, которые содействуют агрессору в достижении своих целей?
показати весь коментар
10.10.2017 10:33 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
зачем теперь слова,? пояснивать и доказывать надо было до а не после того как закон за уши протянули с нарушениями через ВР.
показати весь коментар
10.10.2017 10:21 Відповісти
Об этом говорили, много говорили. Просто нужно было слушать и остальных, а не только чела, который скрывает, что он вырос в Москве и у него в Москве квартира, а батя - кгбист со стажем. Если кто не в курсе, то его батя капитан дальнего плавания, а на этой должности раньше 100% были кгбистами. Да, я о боевом петухе со Свободы - Юре Левченко.
показати весь коментар
10.10.2017 11:47 Відповісти
что они там курят?
показати весь коментар
10.10.2017 10:21 Відповісти
А где сказано, что санкции привязаны к необходимости принятия каких-то законов по донбассу?
показати весь коментар
10.10.2017 10:21 Відповісти
эти упыри реально уже зае..ли, скоты, натуральные панамские скоты
показати весь коментар
10.10.2017 10:22 Відповісти
це все заяви-нісенітниці, як і попередні і майбутні від діючої влади, - це все більш для телевізора, пересічному українцю, який окрім телевізора більш не має джерел для інформації.
показати весь коментар
10.10.2017 11:23 Відповісти
Санкции на Рашку ежегодно продлеваются за невыполнение минских. А если Украина первая выйдет с минских, то и не будет за что на Рашку продлевать санкции. Все просто как дважды два. Странно, что многие это "не понимают"
показати весь коментар
10.10.2017 11:49 Відповісти
Так на кого санкции наложены за невыполнение минских договорняков)))) на Украину или на Россию? - я уже запутался.
показати весь коментар
10.10.2017 12:22 Відповісти
ты не запутался, ты тролль, который косит под тупорылого зрадофила
показати весь коментар
10.10.2017 12:30 Відповісти
за что вам деньги шоколадный платит? - вы же бездари
показати весь коментар
10.10.2017 12:36 Відповісти
А я вважав що санкції за окупацію України.
показати весь коментар
10.10.2017 12:54 Відповісти
Нас переконують: « Якщо Верховна Рада не буде голосувати на користь "особливого статусу", наші Західні «друзі» звинуватять нас в недотриманні Мінського dogovornâka, і скасують санкції проти Raшkі. Дурниці! Якщо Рада буде голосувати за особливий статус, то санкції все одно будуть скасовані, тому що за формальною ознакою конфлікт буде вирішений. Тільки в цьому випадку Україна буде мати бонусом, плотву, захара, та інших сволот в Раді, а абхазіві інших катів українського народу, почесними ветеранами і командуючими міліції ,мабуть «Української», які будуть фактично керуватися МО РФ. І весь цей гнійник, почне швидко поширюватися на інші регіони України, і всю цю наволоч, будемо годувати ми, Українці, що в короткострокової перспективі, знищить не тільки наш суверенітет, а й Україну як державу. Ми вже це проходжували за 362 роки, скільки можна наступати на одні граблі . Одна річ, щоб померти, захищаючи себе і свою Батьківщину від катів і жорстоких окупантів, а інша справа, йти під ніж, як вівці, під керівництвом цапа-хуйла. Якщо у першому випадку ми маємо шанс залишитися живими, до в другому випадку ні. Я вірю в мій народ! СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ - СЛАВА!
І ще, після проведення виборів в ДИРЄ під багнетами іхтамнетов (легалізація захарів, плотви та інших пушков) ми де юре будемо мати громадянську війну, в якій в нас вже не буде, хай і формальних, союзників в обличчі ЄС, і війна ця буда палати від Одеси до Харкова і від Херсона до Полтави.
показати весь коментар
10.10.2017 13:14 Відповісти
И Трамп такой виноватый перед .уйлом: - Извини, вова, но петя нас переиграл
показати весь коментар
10.10.2017 10:52 Відповісти
Без закона о Донбассе с России могли снять санкции, - Герасимов - Цензор.НЕТ 9442
показати весь коментар
10.10.2017 11:06 Відповісти
а Фрау сказала до выполнения минских и возврата Крыма....ЕЕ поддержали
показати весь коментар
10.10.2017 10:26 Відповісти
Минские автоматически анулируются когда Украина с них выйдет. За что тогда Запад должен продлевать санкции?
показати весь коментар
10.10.2017 11:50 Відповісти
а Украина и не выходит из Минских.
показати весь коментар
10.10.2017 13:20 Відповісти
Санкції накладені на Росію не за невиконання Мінських угод, а за агресію проти України. Санкції з Мінськими угодами ніяк не пов'язані. Через скасування, або невиконання Україною Мінських угод ніхто з Росії санкції не зніме.
показати весь коментар
10.10.2017 20:27 Відповісти
Вопрос для порохоботов и прочей подобной нечисти:
почему россия не признает контроль на донбассом, так как она это сделала в Крыму?
Подскажу: ответ на этот вопрос поможет понять всю предательскую суть порошенковских законов по донбассу.
показати весь коментар
10.10.2017 10:26 Відповісти
Простой анализ ситуации показывает:
россия не признает и не признает, что она контролирует донбасс по одной простой причине - он ей не нужен.
Тогда требует ответа вопрос - зачем россия контролирует донбасс и не признает этот факт?
Ответ очевиден - для того, чтобы обеспечить свое влияние на Украину через этот анклав.
У нее такая цель.
Следовательно любые действия, которые обеспечивают возможность россии достичь своих целей - это действия в интересах агрессора.
Никакой закон, никакие санкции не заставят россию уйти с донбасса, единственное что может заставить россию уйти с донбасса - это непомерные финансовые потери и сокрушительные потери российско-террористических войск.
Ни первого ни второго закон о реинтеграции донбасса не обеспечивает, а наоборот - ведет к совершенно противоположному результату.
Вывод: приняв закон по особому статусу донбасса Украина обеспечивает выполнение интересов россии в этом регионе.
Как можно назвать людей, которые содействуют агрессору в достижении своих целей?
показати весь коментар
10.10.2017 10:33 Відповісти
"Никакой закон, никакие санкции не заставят россию уйти с донбасса, единственное что может заставить россию уйти с донбасса - это непомерные финансовые потери и сокрушительные потери российско-террористических войск"--так а санкции(особенно новые от американцев) к чему ведут?А ваообще, как по мне, тут некоторая игра, кто кого "объегорит"...наша власть готова что угодно пообещать, лишь бы раша вывела войска, а потом уже протрактовать подписанное на свой лад...раша с лугандонцами это понимают и не торопятся
показати весь коментар
10.10.2017 10:37 Відповісти
Что угодно обещать - очень опасно, тем более когда замешана россия - себе дороже выйдет, играть в такие игры с профессиональными шулерами... - эаведомо понятно, что это провал
показати весь коментар
10.10.2017 10:47 Відповісти
ну а что остается?можно было, конечно, дефакто, заморозить конфликт, но порох наверно хочет прослыть государственником и возвратить хотя бы донбасс любой ценой...ну и в случае чего объегорить кремлевского шулера
показати весь коментар
10.10.2017 10:57 Відповісти
У порошенка присуствует как минимум конфликт интересов - так как он имеет бизнес в россии, причем он от него не избавился - так, заморозил до лучших времен - то есть ровно до того момента как перестанет быть президентом. Вы искренне верите, что человек, который не может решить данный вопрос способен отстаивать интересы государства в ущерб собственным? - он просто на это не способен. Поэтому он будет действовать таким образом, чтобы в первую очередь обеспечить свои личные интересы любым способом: он бы уже и капитуляцию подписал, договорился с путиным и зашибал бы миллиарды как ни в чем не бывало, но в данном случае народ немного мешает - не поймет, поэтому и приходится петюне изворачиваться как ужу на сковородке.
показати весь коментар
10.10.2017 11:06 Відповісти
ну липецкая фабрика сейчас для гаранта, по сути потеряна..и она вроде бы уже даже законсервирована...но тут вопрос, как действовать, если абстрагироваться, что у президента бизнес в раше..вот какие твои варианты?(вариант наступать до самой москвы не предлагать ввиду утопичности)
показати весь коментар
10.10.2017 11:30 Відповісти
Все должно быть просто, логично и понятно в соотвествии с реальной ситуацией:
1. Должна быть законодательно признана оккупация донбасса россией в соотвествии с международными конвенциями, договорами и прочей херней.
2. Должна быть прекращена любая деятельность с оккупированной территорией - забота об оккупированной территорией - это проблема оккупанта (маразм полный - когда периодически с оккупированной территории приезжают орки получить украинскую пенсию и при этом получают российскую - это полный бред, не хочу писать маты).
3. Должен быть запущен и при поддержке государства налажен процесс подачи исков от граждан Украины к российской федерации по возмещению всех материальных и моральных потерь от действий агрессора - а это не один десятко миллиардов долларов. Причем сюда можно включать и упущенные выгоды (например: человек владеет участком земли на оккупированной территории, но он вынужденный переселенец - значит у него потерянная экономическая выгода от невозможности свободно распоряжаться своим имуществом). Есть все возможности загнать кремлевское ху-ло в вечные долги - вечные. А при минских договорняках кто будет финансировать восстановление донбасса?
показати весь коментар
10.10.2017 11:55 Відповісти
как я понял, заморозку ты и предлагаешь, в принципе вариант хороший, как по мне..ну а, согласно минским, у нас внутренний конфликт и восстановление донбасса ляжет на киев...денег там особо нет, все надежды на западную помощь
показати весь коментар
10.10.2017 21:34 Відповісти
ну для заморозки еще нужны миротворцы для прекращения огня
показати весь коментар
10.10.2017 21:35 Відповісти
думайте ***** проще, мы имеет то что имеем
показати весь коментар
10.10.2017 11:44 Відповісти
этот ответ, конечно, стоит отметить из за его интеллектуальности, правда он ничего не говорит о стратегии действий
показати весь коментар
10.10.2017 11:47 Відповісти
почему не говорит? Ясно все! Вы будите иметь то, что Вам дадут
показати весь коментар
10.10.2017 12:31 Відповісти
Еееее! Потому шо ачькоошнікі жи єсть!!!

Більше плюсів тримати кровящу рану на тілі України, ніж признати це як було з Кримом окупованою присоединенной территорией і отримати чергові санкції, озброєння України яка тоді буде воювати не нібито-з-якимись-там-риспубліками-сепаратистів, а з Ордою. А це вже велика війна. Кацапи не готові до великої війни з нібито братским-народом. Їм вигідніше вбивати "братский народ" "внутренним гражданским конфликтом". От і все.
показати весь коментар
10.10.2017 10:37 Відповісти
Они, дурашки (иностранцы) не знают, что "строгость наших законов компенсируется необязательностью их соблюдения" Кажется, Сальыков-Щедрин?
показати весь коментар
10.10.2017 10:28 Відповісти
А Європа в один голос каже, що санкції будуть діяти до ПОВНОГО виконання т.з. "Мінських домовленостей". Пан Герасимов не в курсі, чи свідомо бреше?
показати весь коментар
10.10.2017 10:30 Відповісти
хм, так принятый закон это можно сказать, часть минских, которую Украина обязалась выполнять
показати весь коментар
10.10.2017 10:34 Відповісти
Це теж трохи лукавство, бо мета Мінських - не особливий статус Донбасу, а збереження територіальної цілісності України і вивід окупаційних військ з НАШОЇ території.
показати весь коментар
10.10.2017 10:38 Відповісти
так смотря кому что важнее...лугандонцы же часть УКраины?а им важнее особый статус...важнее он и для кремля, с помощью него можно оказывать некоторое влияние
показати весь коментар
10.10.2017 10:43 Відповісти
А Крым уже всьо?
показати весь коментар
10.10.2017 10:32 Відповісти
про крым будут иногда вспоминать, но сильно педалировать эту тему не будут...смешные санкции из за крыма на раше останутся, но она переживет это
показати весь коментар
10.10.2017 10:45 Відповісти
Ну так если выполнить минские соглашения санкции с рашки снимут по любому, к этому дело и идёт. А про Крым забудут.
показати весь коментар
10.10.2017 10:33 Відповісти
Маячня. Штати кажуть що санкції будуть поки не буде відновлена територіальна цілісність України.
показати весь коментар
10.10.2017 10:38 Відповісти
про крым будут иногда вспоминать, но сильно педалировать эту тему не будут...смешные санкции из за крыма на раше останутся, но она переживет это
показати весь коментар
10.10.2017 10:45 Відповісти
Кожен трактує це по своєму. Обридли вже.
показати весь коментар
10.10.2017 10:35 Відповісти
Нам надо снять на выборах наших гнид. Тогда и санкции усилят.

Без закона о Донбассе с России могли снять санкции, - Герасимов - Цензор.НЕТ 5928
показати весь коментар
10.10.2017 10:37 Відповісти
а еще там савченко есть?
показати весь коментар
10.10.2017 10:44 Відповісти
Савченко это герой Украины?
показати весь коментар
10.10.2017 10:53 Відповісти
да вроде же ее сам гарант наградил не так давно
показати весь коментар
10.10.2017 10:55 Відповісти
Кого только наш гарант не награждал.
Простая медалька и знак почета от волонтеров - и то больше значит.
показати весь коментар
10.10.2017 11:21 Відповісти
Зоопарк!
показати весь коментар
10.10.2017 11:16 Відповісти
Плеать, даже страшно представить, чего этот идиот мог бы сдать оркам стань он премьер-министром Украины!
показати весь коментар
10.10.2017 10:40 Відповісти
Будем видеть
показати весь коментар
10.10.2017 11:01 Відповісти
До жопы этот закон.Пришлабы к власти во Франции маруся люпен,а в Германии такая же мразь,то снялибы аж бигом.И началиб вводить санкции против Украины.
показати весь коментар
10.10.2017 10:47 Відповісти
за невыполнение минских?
показати весь коментар
10.10.2017 11:34 Відповісти
Нас снова поимели в уши?))) "Честно говоря, я не знаю, как можно этот импорт технически заблокировать… А может, это только слух? Может, это российский уголь?" - заявил Тхужевский в интервью изданию Dziennik Gazeta Prawna. Кроме того, польский министр опроверг заявления своего украинского коллеги о том, что он якобы обещал заблокировать поставки донбасского угля. "Он не мог получить такого обещания, потому что не поднимал этой темы", - сказал Тхужевский.

http://nk.org.ua/ekonomika/mojet-eto-sluh-polsha-o-nevozmojnosti-blokirovat-import-uglya-iz-donbassa-117971 http://nk.org.ua/ekonomika/mojet-eto-sluh-polsha-o-nevozmojnosti-blokirovat-import-uglya-iz-donbassa-117971
показати весь коментар
10.10.2017 10:47 Відповісти
что следующее продавать будите что бы не сняли санкции? прежде чем расея сдохнет от санкций ,все подданные чоколадного королевства сдохнут и разбегутся, не на санкции надо надеяться а на свой народ,который чоколадные с каждым днем все ближе к гробу загоняют, надоел бред про путина и расея, они ни куда не денутся , так сложилось географически
показати весь коментар
10.10.2017 10:48 Відповісти
5 копійок, ти слухай краще що говорять у ЕС, наприклад Габрієль з Німеччини, я вже не кажу про Італію та інші країни. Санкції з рашки в контексті північного потоку 2 та мінських угод. Частину якусь за Крим санкцій залишать, та кому це потрвбно коли буде фактично федералізація за рахунок України.
показати весь коментар
10.10.2017 10:49 Відповісти
Герасимов працював на Шахова. На відео нечальник охорони Шахова - Безлер 2012 рік.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=197&v=c_CknWINCh8

п.с. маємо донецького "смотрящєго" за Україною від барижного шоколадного покидька.
показати весь коментар
10.10.2017 10:55 Відповісти
Еще год назад этот голубь Герасимов визжал о безальтернативности даунбасятского угля, и что без него страна замерзнет.
Мразота подшоколадная.
Рошеновская кодла сольет Украину.
показати весь коментар
10.10.2017 11:18 Відповісти
а еще без законов о Донбассе ***** может напасть.
показати весь коментар
10.10.2017 11:26 Відповісти
УКРАЇНСЬКИЙ РУХ ОПОРУ ?
Olena Ksantopulos
5 год ·
ОКУПОВАНА.
Там, говорять що, саудівці в Росії 10 млрд. інвестицій залишили .Хто там ще блеє про санкції, про повільне задушення Росії американською намиленою мотузкою? А чому не швидке? Щоб ядерні кнопки не заграли, як клавіші на клавіатурі? Гарант сьогодні з Ердоганом зустрічався, у якого товарообіг з Росією в три рази за останній рік зріс. На словах Реджеп Таїп підтримує Україну, а на ділі Росію. Кажуть, в «довгу гру» грає. У кого мізки є, може і в довгу зіграти. Туреччина, з диктатором або без, нікуди не дінеться. Сполучені Штати, які з Ердоганом зараз на ножах, теж нікуди не подінуться. І саме в момент погіршення відносин між Туреччиною і Штатами, наш кондитер приймає президента Туреччини в Києві. Про справжню причину цього візиту ми можемо тільки здогадуватися. Я ось думаю - невже Реджеп привіз гарантії для Петі? Типу, три мільярди отримав, про козлів прозвучало, 17 жовтня наближається ... Скоро Алієв приїде. Буде, напевно, в Баку кликати, позолочений притулок пропонувати. З накраденими-то бабками, нашого кондитера всюди за інвестора приймати будуть. На тлі всіх цих подій і моїх здогадок, можу сказати, що Росія теж поки нікуди не подінеться. А ось Україна цілком може свою довгу гру не дограти.
Зараз я вас розважу. Швидко перекажу один норвезький серіал. Повірте, він того вартий. Потім поговоримо. Називається «Occupied» ( «Окупована»). Йдеться про Норвегію.
У Норвегії перемогла партія Зелених. Прем'єр-міністр і більшість з його уряду є членами саме цієї партії. Стурбовані погіршенням екології своєї країни, вони розробляють альтернативне джерело енергії. Оскільки Норвегія постачає газом і нафтою Європу, норвезький прем'єр обіцяє через три-чотири роки повністю замінити нафту екологічно чистим джерелом енергії для всієї Європи. Його слова підтверджуються урочистим відкриттям першої станції з виробництва екологічно чистого джерела енергії. Після промови, виголошеної на відкритті, прем'єра викрадають. В оточенні російських спецназівців, його з'єднують з главою ЄС, який просить його одуматися. Прем'єр продовжує наполягати, оскільки ідея екологічно чистої енергії була наріжним каменем його передвиборчої кампанії. Тоді ЄС вже відкрито звертається за допомогою до росіян. На прохання Європейського Союзу, росіяни беруть під свій контроль нафтові вишки Норвегії, а також будують на території Норвегії кілька додаткових газових «полів». Після закінчення робіт, які тривають півроку, росіяни повинні залишити Норвегію. Поки росіяни ведуть будівельні роботи, поряд з кордоном Норвегії не припиняються військові навчання російської армії. Рейтинг прем'єр-міністра починає драматично падати. Його власна партія хоче відмежуватися від нього, оскільки всі розуміють, що Норвегія знаходиться під зовнішнім керівництвом і що уряд зрадив свій народ. Проте, прем'єр вважає за краще не дратувати росіян, сподіваючись, що вони підуть. У Норвегії з'являється рух опору під назвою «Звільни Норвегію».
За шість днів до того, як росіяни повинні залишити Норвегію, і в той самий час, коли норвезький прем'єр підписує з ЄС гарантії того, що Норвегія буде постачати в Європу нафту і газ протягом наступних десяти років, трапляється цілком очікувана провокація. На переробній станції вибухає мікроавтобус з російськими робітниками. Посол Росії в Норвегії заявляє, що, маючи 18 трупів своїх громадян, Росія не може залишити Норвегію, оскільки її обов'язок захищати росіян на території Норвегії. Росія залишається. Незадовго до цієї провокації з російських в'язниць під виглядом робочих, в Норвегію були завезені засуджені. Самі росіяни їх і підірвали. ЄС висловлює заклопотаність. Рух опору зростає. Його очолюють колишній міністр оборони і голова Служби Безпеки. Рух вже налічує не тільки розрізнені осередки тих, хто своїм девізом вважає «Зупини росіян або убий їх всіх», а й регулярні військові частини. Поліція залишається на сторожі "порядку", запобігаючи «терористичним актам» проти росіян. Прем'єр проводить референдум, на якому народ Норвегії висловлюється проти присутності росіян. Росія оголошує цей референдум нелегітимним через безліч порушень, нібито зафіксованих в ході референдуму. Починається неконтрольована навала російських мігрантів в Норвегію. Зрештою, «зелені чоловічки» намагаються захопити будівлю Уряду і викрасти прем'єра. Їх вбивають снайпери служби Безпеки. У відповідь, члени Опору викрадають російського посла. Коли її (оскільки це жінка) звільняють, в Норвегію приїжджає високий російський генерал. Прем'єр просить притулку в американському посольстві. Американці погоджуються за однієї умови - норвезький прем'єр не повинен вести з території їх посольства ніякої політичної діяльності проти Росії. Росія для США, які залишили НАТО, залишається партнером. Оскільки прем'єр не може не реагувати на все більш безпардонну поведінку Росії в його країні, він дає кілька інтерв'ю. Американці позбавляються від нього. Вони його труять нікотином, той потрапляє в лікарню. Звідки його знову крадуть, але вже сили руху Опору. Його привозять на військову базу, де його зустрічає колишній міністр оборони, який очолює «Звільни Норвегію» з питанням «Чи готові Ви захищати Норвегію?», На що прем'єр відповідає ствердно і з великим піднесенням. У цей момент стає відомо, що російські війська перейшли норвезький кордон.
Навіщо я переказала зміст? Щоб підкреслити кілька моментів, які чітко прозвучали в цьому фільмі. 1. Уряд, який не зміг захистити Норвегію, в очах народу Норвегії стає нелегітимним. 2. Норвезький прем'єр намагається знайти захист у Німеччини, на що йому відповідають, що прямо зараз Німеччина підписує договір з Росією. 3. Російські феесбешники працюють в невеликих IT компаніях по всій Європі. 4. Європейський Союз постійно радив Норвегії вирішити проблему виключно дипломатичним шляхом. 5. Прем'єр наполягає на тому, щоб американці виконали свій обов'язок і почали брати участь в переговорах між Норвегією і Росією. Американці з неохотою погоджуються, заявляючи, що будуть лише «дипломатичною ланкою" між двома сторонами, або, краще сказати, спостерігачами. 6. Прем'єр заявляє: «Ми безпорадні і самотні, оскільки наші європейські союзники дали нам дуже ясно зрозуміти, що не збираються втручатися в цей конфлікт». 7. У фільмі звучить питання: «Росіяни що, нова світова поліція?» 8. Ну, і звичайно, небажання дратувати і провокувати росіян, поки не стало надто пізно, поки окупація все-таки відбулося і стала незворотною. Нічого не нагадує?
Послухайте, це реально страшно. Суть усього вищесказаного полягає в тому, що, боячись війни, Європа і Америка, готові пожертвувати будь-якою країною, яку Росія обере своєю черговою жертвою. І окупація європейських держав буде відбуватися саме так - тихо і непомітно. Громадяни Норвегії готувалися до Різдва, не усвідомлюючи того факту, що їх країна їм вже не належить. У глобальному сенсі, Росія вже перемогла, тому що ніхто не буде воювати з Росією. НІХТО. Головний посил фільму навіть не страх, а ясне розуміння того, що заради "миру на континенті", союзники здадуть будь-якого члена з власного європейського клубу, як здали здали "аутсайдера" Україну.
Після початку російської агресії, ставлення Європи і Штатів Україна випробувала на собі. Були забуті всі зобов'язання та обіцянки. Німеччина і Франція закликали нас не дратувати Кремль. Іншими словами, з самого початку, вони пропонували нам здатися. Наші власні уряд і президент були більш, ніж щасливі пристати на цю пораду. Якщо не треба чинити опір, якщо війна не війна, то ж можна торгувати і продовжувати набивати кишені! Вони навіть перевиконали план по здачі країни ворогові, знищивши десятки сотень добровольців в котлах. Зараз за те, що виконували військові накази в «мирний час», судять українських добровольців, прикордонників і військових. Поліція розганяє в країні кримінальну обстановку - з зеками, що розгулюють на волі, легше впоратися з неслухняним народом. Після прийнятих законів, людям буде недоступна справедливість в судах, куди журналістів допускатимуть по бажанню судді, а 80% українців, які через десять років вийдуть на пенсію, не зможуть отримувати пенсії. Населенню нав'язані примусові злидні. Символічні добавки до зарплат і пенсій з'їсть вже запланована інфляція і обганяючі її ціни на базові продукти харчування. Мозок свердлить дуже неприємна і для мене неприйнятна думка про те, що доля України вирішена. Народе , заб'ють нас і распорошать, а багатющу країну поділять.
Ще раз. Ми, українці, нікому не потрібні. Українці не потрібні Європі, хіба що тільки як регульована за чисельністю, дешева робоча сила. Україна не потрібна НАТО. Колишній генсек НАТО Расмуссен знову заявив «ми не хочемо холодної війни з Росією». Незважаючи на те, що в американському Сенаті був прийнятий закон про військову допомогу Україні і про посилення санкцій проти Росії, виконавча влада не поспішає збільшувати для Московії «ціну агресії і окупації».
Україна окупована. Внутрішнім і зовнішнім ворогом. Хочу вас вже вкотре запитати - ви готові захищати Україну? Хто як може. Якщо не військовими засобами, то серцем і розумом. Підтримувати тих, хто готовий зчепитися з окупантами. Бойкотувати уряд і антинародні закони. Об'єднатися. А, головне, не бути байдужими. Тому що байдужість і життя «як раніше» або «як завжди» - це співпраця з окупантами, яка принесе тільки смерть і ганьбу. Все це і буде називатися Опором. Нашим Опором ...
Норвежці поставили на чолі свого ,поки вигаданого ,Опору росіянам своїх лідерів - прем'єра і міністра оборони. В Україні ці чини не пручаються агресії, а зраджують. Так що, хто, якщо не ми?
показати весь коментар
10.10.2017 11:35 Відповісти
С законом их снять НЕ МОГУТ(!!)? Правильно ведь?
показати весь коментар
10.10.2017 11:40 Відповісти
Було: "нінадазліть путєна"
Стало: "аніжиснімут санкциі"
показати весь коментар
10.10.2017 11:46 Відповісти
без геноцида пенсионеров МВФ не даст транш, без вырубки лесов - ЕС не даст финпомощь, без капитуляции в войне запад снимет санкции... оправдание предательству всегда можно найти, ссылаясь на строгого заграничного дядю
показати весь коментар
10.10.2017 12:06 Відповісти
Великий вождь -фюрер всех народов лапотной ********* паРаши матёрый фашист ..уйло - путлин потребовал от нашего шоколадного барона харанта сепаратистов признания, особого бандитского статуса Донбасса. И чтобы в нём под прикрытием фашистской своры кремлёвских - оккупантов и из матёрых про-российских бандитов -сепаратистов, и кровавых недобитых коммуняк- террористов заделать местные бандитские: власть, армию, милицию, прокуратуру, суды.. чтобы спокойно и безнаказанно можно было грабить и убивать украинских граждан. Красота: бандитская власть безбожно ворует, бандиты менты -не ловят, бандитская -прокуратура не предъявляет и не возбуждает а бандитские -суды те не судят, чем не рай для прокацапских матёрых бандитов террористов - сепаратистов. Но самое главное чтобы народ Украины из последних сил всё это ужасное пророссийское бандитское кодло кровавых сепаратистов, ментов оборотней, боевиков террористов, недобитых коммуно -фашистов, фашистов ..уйла, всякой пророссийской уголовной падали бесплатно исправно кормили их от пуза, ведь негоже им убивать и грабить на пустой желудок. Вот так за украинский народ согласно отдельным пунктам минского договора преступно хотят изменить под себя и написать новую Конституцию Украины по требованию фюрера фашиста путлина и его ужасного кодла казламордых кацапов - фашистов из лапотной вражеской ********* -паРаши и при полном согласии нашей продажной власти Иуд..
Но многомиллионный народ Украины не лукавя сказал а ..УЙ и кацапам оккупантам кровавого фюрера ..уйла путлину и бандитам - сепаратистам ордло. Притом очень глубоко в жопу чтобы их обоссаные портки не спадали когда они будут очень шибко драпать вместе с нашей продажной антиукраинской властью со временно оккупированной святой суверенной украинской земли Крыма и Донбасса..
показати весь коментар
10.10.2017 12:24 Відповісти
Ага, ага...
показати весь коментар
10.10.2017 14:32 Відповісти
На четвертый год войны признали, что "оказывается" Касабстан - это агрессор! А санкции... когда Касабстан-агрессор на первом месте по торговле у Украины значится, как-то неприлично от других требовать санкции.
показати весь коментар
10.10.2017 18:48 Відповісти