7306 відвідувачів онлайн
131 991 199

Чому добровольці не підуть у ЗСУ

Автор: 

У черговій хвилі "прибирання" добровольців із передової особисто мене бентежать два моменти. Перший з них суто емоційний – це слова Наєва про "незрозумілі завдання", які виконують на фронті нелегали.

Насправді ні для кого, крім Сергія Івановича, не є таємницею, що добровольці на війні не діють автономно. Вони завжди стоять пліч-о-пліч з тією чи іншою бригадою та завжди узгоджують свої дії з військовими. І саме військові дають їм ті чи інші –зрозумілі чи не дуже - завдання… Від спільних з 93-ю ОМБр ротацій "Карпатської Січі" у Донецький аеропорт у 2014-2015 до загибелі Василя Сліпака на Світлодарській дузі у 2016-му (група, у складі якої він вирушив на штурм сєпарського блокпоста, діяла за прямим наказом командира 1 батальйону 54 ОМБр). Від ювелірної, дійсно вражаючої роботи мінометників-нелегалів під Авдіївкою донедавна (можна сказати, що їх там не було взагалі – але вони там гинули) до постійної титанічної праці нелегальних медиків, зокрема "Госпітальєрів", які рятують на фронті усі життя. В тому числі і життя контрактників…

Певна річ, отримують нелегали від ЗСУ не тільки прямі розпорядження, але і деяку зброю "в оренду". І, звісно, боєкомплект. Дійсно цікаво, якби це було інакше, від кого ще на думку керівництва ООС нелегальні добровольці могли б безперебійно здобувати все – від набоїв до мін.

Пропозицію народжує в тому числі і попит: адже військовим добровольці потрібні. Навіть якщо обійтися без лірики та не писати нічого про вмотивованість добровольців, їхній досвід та беззаперечну готовність виконувати завдання, до яких раніше були готові далеко не всі мобілізовані, а тепер – готові далеко не всі заробітчани (яких, визнаймо, в армії сьогодні не бракує). Навіть якщо заплющити очі на те, що медики-нелегали готові ризикувати коштовним обладнанням та машинами, щоб забрати поранених з нуля – у той час, як в деяких бригадах до зеленої зони тебе везтиме шматок металобрухту без нічого. І тільки там, якщо виживеш, тебе перевантажать у нормальну медичну машину – бо ж нею ризикувати страшно, все на балансі… Навіть якщо забути про все це – добровольці потрібні хоча б за рахунок банального браку людей. Дуже суттєвого недобору в армії.

Тут, власне, і стає актуальним друге питання: вже озвучене Наєвим запрошення на контракт. Воно звучала б захопливо, якби було у ньому хоч щось нове. Щось ще не перевірене на досвіді щонайменше трьох підрозділів – казатиму лише про ті, до яких особисто мені пощастило мати стосунок.

Першим таким підрозділом була окрема добровольча чота "Карпатська Січ", що воювала у ДАП та Пісках пліч-о-пліч із 93 ОМБр. Навесні 2015-го бійці КС – на відміну від, наприклад, "Правого сектора", який тоді з передової вивели, – майже одностайно погодилися на пропозицію підписати контракти та увійшли до складу бригади. Де-факто – як окрема штурмова рота, адже йдучи на службу, бійці висунули одну-єдину умову – залишитися цілісним підрозділом.

Чому добровольці не підуть у ЗСУ 01

Де-юре ж бійців КС оформлювали не у штат окремої роти, а просто на будь-які вільні посади у бригаді. Через це на папері добровольці стали радіотелеграфістами, такелажниками, водіями-заправниками, комірниками та працівниками польових лазень.

Цей нюанс навряд чи когось засмучував би, якби після виходу бригади з зони бойових дій на полігон вчорашніх добровольців не поставили перед фактом: відтепер ніякої окремої роти не існує, та всі бійці мають займати ті посади, на які були прийняті офіційно. Так, комірників. Так, такелажників…

Спочатку рота намагалася пручатися. "… Нічим не обґрунтоване розпорядження про розформування нашого підрозділу та повернення на "штатні посади" спонукало нас до прийняття рішення про розірвання контракту, підписаного з Міністерством оборони, - йшлося у заяві підрозділу. - Таке ставлення до добровольців-патріотів за відсутності до нас претензій з боку військового керівництва може говорити тільки про одне – це рішення, прийняте в кабінетах політиків і направлене на системне добивання владою всього добровольчого руху в Україні, попри те, що ми зі свого боку не дали жодних приводів до такого до нас ставлення. Більше того, прийнявши рішення про вступ до лав ЗСУ, ми подали приклад усім добровольцям та суспільству на необхідність направити свою енергію на поборювання зовнішнього ворога Української держави. Ми реально втілювали в життя гасло українських націоналістів "Україна понад усе". Відповідно до вищезазначеного, більшість військовослужбовців, що вступили до лав ЗСУ як такі, що легалізовуються під прапором "Карпатської Січі", звертаються з рапортами про бажання розірвати контракти про проходження військової служби".

Гуртом розірвати контракти бійцям КС, звісно, не вдалося. І далі кожен був сам за себе – хтось звільнився за станом здоров’я, хтось через суд, а хтось служить і досі.

… Другим подібним прикладом для мене стало оформлення ОУНівців до лав тієї ж 93 ОМБр. Ми з друзями підписували контракти саме за цією схемою. І навіть не здивувалися, коли під час оформлення нас, як і "Карпатську Січ", хаотично та не звертаючи жодної уваги на те, хто який досвід має за плечима, розкидали на будь-які вільні посади. Ми були переконані, що, як і у випадку з КС, насправді підрозділ на фронті працюватиме цілісно. Хоча б тому, що просто немає сенсу, скажімо, перетворювати досвіченого мехвода БМП на нетямущого мінометника, або ж кидати АГСника з досвідом на посаду механіка-радіотелеграфіста у взводі зв’язку. Адже логіки у цьому немає ніякої, користі від жодного з нас у таких випадках не буде…І просто не може нашими долями керувати сліпий випадок у вигляді вільних посад перед очима дівчинки зі стройової частини бригади та довільного порядку, за яким всі ми заходили до неї в кабінет…

Але все було саме так. І від цілковитого абсурду нас – дюжину людей з тієї партії новоспечених контрактників, не більше – дивом врятував лише один з командирів рот, який просто поїхав у штаб та перевів нас до себе у підрозділ. У роту, яка не була філіалом якогось добробату. Але була дуже гідною. Нам тоді просто пощастило. Іншим – ні.

Чому добровольці не підуть у ЗСУ 02

Бійці ПС на Світлодарській дузі. Фото Владислава Казаріна (Розписного)

… Згодом 93-тю бригаду вивели на полігон. Разом з побратимами, що також не могли всидіти у тилу, у тому числі і з загиблим Владом Казаріним, ми швидко опинилися на Світлодарській дузі. У складі роти правосєків, що стояли на позиціях 54 ОМБр – звісно ж, з дозволу 54 ОМБр. Після загибелі Василя Сліпака під час спроби штурму, вчергове гостро постало питання "що там роблять нелегали" - і бійці ПС почали в авральному порядку, фактично на колінках, підписувати контракти. Хто контракт вже мав, як ми із побратимами – мав бути офіційно переведений до 54 ОМБр. Хто підписувати контракт не хотів – поїхав на той час додому або до інших добровольців. Але таких було мало. Адже нам традицйно пообіцяли зберегти наш підрозділ.

…І обіцянку цю традиційно швидко порушили.

У момент, коли ми оголосили голодування, питання вже стояло набагато гостріше, ніж "ми не хочемо бути у різних ротах". Бо по бригаді нас розкидали вже давно. Але у відповідь на нашу домовленість із командиром іншої військової частини про те, що він готовий забрати всіх нас до себе у батальйон та дозволити нам бути цілісною ротою, якщо у такому вигляді ми не потрібні на місці, керівництво 54-ї пообіцяло "сюрприз". І зробило його, підготувавши документи на переведення наших людей у 6 (!) різних бригад ЗСУ.

Чому добровольці не підуть у ЗСУ 03

Частина "правосєків" з 54 ОМБр

У той момент ми отримали шалену підтримку – як ЗМІ, так і просто тисяч людей. Знаходилися, звісно, й ті, хто бурчав, що це армія, що наказ є наказ, і що його треба виконувати – бо не нам судити, як краще та як потрібно. Але було у цих трансферах, від яких ми відмовилися, два нюанси, які дозволяли на подібні заяви не звертати уваги. Першим було те, що однією з підстав для переведення у офіційних паперах зазначався рапорт кожного з нас – вигаданий рапорт, який жоден з нас не писав. Другим, головним – те, що переводили людей знову, як і в описаному вище випадку з оформленням у 93, на якісь дикі посади. На будь-які вільні у інших бригадах. І говорити про те, що "наказ є наказ" безглуздо, коли армійське командування вважає доцільним терміново перевести аеророзвідника на посаду кухаря. Просто аби помститися за небажання погоджуватися з будь-якими рабськими умовами.

… Того разу ми виграли. Думаю, на 99% завдяки командиру 46-го батальйону. Він все ж таки забрав усіх наших до себе. Кожного – на ту посаду, якій людина відповідала або хоча б прагнула навчитися. Тобто, ложечки знайшлися – хоча я, чесно кажучи, на це не сподівалася.

Але осад залишився. Як і відчуття повної безправності та можливості сподіватися виключно на диво у випадку, якщо тебе раптом вирішати висмикнути зі спрацьованого та вже рідного колективу. Якщо тебе захочуть перекинути на посаду, якій ти не відповідаєш і про яку не знаєш нічого – просто тому, що вона вільна, яким би не був твій реальний досвід і скільки б років війни не було за плечима. Або якщо опинившись на полігоні, де навіть навчання проводяться лише на папері, ти захочеш перевестися назад на фронт. Зробити це неймовірно важко. Майже неможливо.

Такі, на жаль, реалії. І у них зовсім неважко зрозуміти добровольців, які у ЗСУ просто не підуть. Не тому, що вони бояться відповідальності та хочуть ганяти у відпустку коли завгодно. Не тому, що вони звикли до самоуправства та на передовій робили що заманеться, а не виконували завдання армійців. І не тому, що їхнім родинам не потрібні соціальні гарантії та гроші, які вони нарешті змогли б відправляти додому, отримуючи офіційну зарплатню.

А просто тому, що сумний сценарій після легалізації того чи іншого добровольчого підрозділу повторюється знову і знову. Чомусь.

 Валерія Бурлакова, ветеран, доброволець.  "Цензор.НЕТ"

Топ коментарі
+23
Слишком много ватной мрази у нас уже давно прописалось в ВСУ, причем на самом верху. И настоящие враги для этих тихих изменников Украины - не кацапские оккупанты, а украинские патриоты.
показати весь коментар
12.07.2018 19:00 Відповісти
+20
Все правильно, стаття правдива.
Зараз (та і увесь час) на передовій було чимало умовно нелегальних добровольців. Вони разтошовані частіше всього прямо на території якоїсь ВЧ чи підрозділу. У них власна зброя, офіційно зареєстрована, вонт там просто знаходяться як приватні особи мають право знаходитись в любій точці країни.

У них чудова взаємодія з військовими, офіцери їх дуже поважають. Чому? Та тому що контрактники мяко кажучи не дуже мотивовані воювати, а багато кого призвали на службу та відправили в АТО мимо їхньої волі. Напрклад: мій племінник повернувся з АТО, розповодає: були у них в роті декілька відвертих сепарів. Стояли на автомайдані у свій час та на барикадах у Донецьку, приймали активну участь а блокуванні наших частин 2014. Потім після звільнення їхніх населенних пунктів вони повернулися додому все-таки. Довго сиділи чекали покарання "хунти". Але ніякого покарання не було. Тоді вони осміліли і пішли зареєструвались а паспортн ий стіл та у воєнкомат. Ось у воєнкоматі їх прийняли, призвали та відправили в АТО. Звісно вони ненавидять Україну, таких також чимало в рядах ЗСУ.

Так ось, добровольці готові завжди га будь-яке завдання. Чи то "язика" з тої сторони притягнути, чи якийсь сектор зачистити чи свідчення вибити з полоненого, чи ще якусь операцію провести важливу але не санкціоновану штабом - то завжди добровольці у перших рядах. А після ЗСУ залишаються в основному гори пустих пляшок з-під горілки як барикади на майдані.

Отже знищення цих добровольчих підрозділів, які до речі воюють безкоштовно і без претензій у майбутньому на статус УБД чи якісь пільги - це пряма диверсія проти ЗСУ
показати весь коментар
13.07.2018 09:11 Відповісти
+19
К счастью, не смотря на потуги лампасных халдеев верховного главноторгующего, именно добровольцы остановили рашистскую орду, именно добровольцы являются единственной защитой страны и её народа. Как бы штабных звездоносцев ни выгибало в порыве подлизать, народ знает своих героев.
показати весь коментар
13.07.2018 01:56 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 2 з 2
И как кацап додумался запилить проект новоросия вообще аху все его діди ваевали
показати весь коментар
12.07.2018 22:38 Відповісти
Добробаты в составе ВСУ недопустимы! В 2014 году многие добровольцы сами шли в военкоматы, призывались в воинские части ВС Украины и батальоны территориальной обороны, которые пришли в подчинение командывания Генштаба по секторам ведения боевых действий против агрессора. А продажные добробаты подчииняться ГШ отказывались, приказы по распоряжениям не выполняли, взаимодействия с соседними подразделениями ВСУ не организовывали, проваливали линию обороны. Их комбаты вводили смуту, пиарились киевскими покровителями, оставляли позиции, бросали оружие, ломали и подрывали военную технику, бежали с поля боя! И командование ОК "Юг" таких трусов останавливало на границах Донецкой и Луганской области, но под прикрытием депутатского покровительства такие "антигерои" бежали в свои дома, рассказывая, что их преследовали под угрозой оружия! Потом с такими трусами разбирались военные прокуроры, были суды, обвинительные приговоры, а покровителей в адвокатах не было! Делайте правильные выводы!
показати весь коментар
12.07.2018 22:58 Відповісти
Согласен полностью
показати весь коментар
12.07.2018 23:27 Відповісти
В нынешней ситуации со сменой АТО на операцию объеденённых сил, командование единое! И точка! И осознанный выбор настоящего защитника своей Украины должен закрепиться заключением контракта на военную службу в ВСУ или других силовых структурах! И пока не наступит мир на нашей многострадальной земле, и с неё уйдёт последний ненавистный рашист, мы, мужчины, должны стоять стеной перед своими семьями, матерями, детьми, стариками, которые своей верой нас оберегают и ждут домой!
показати весь коментар
12.07.2018 23:01 Відповісти
Только единое командование....а на законодавчем уровне - льготы,резерв,закон
показати весь коментар
12.07.2018 23:29 Відповісти
Су....а и кому то же не лень копаться в автобиографии другого человека, покопайтесь в своей.... С 1991 по настоящее время офицер дослужился до звания генерала и стал на защиту своей страны, какого хрена рошеновские погоны рисовать? Наева назначили на определенную должность и доверили командовать объединенными силами, не нужно мешать и хаять, офицер на своем посту защищает свою землю, остался верен присяге, не хер поливать грязью...
показати весь коментар
12.07.2018 23:32 Відповісти
Не треба свистіти: аж із 1993 року - військовослужбовець ЗСУ. Що робив до 1993? Не сподобалося в російській1 армії на Далекому Сході?
показати весь коментар
12.07.2018 23:45 Відповісти
Родился 30 апреля 1970 года в городе Могилев-Подольский Винницкой области.
В Вооруженных Силах Украины - с мая 1993 года. Командовал взводом, ротой, батальоном, полком и бригадой. В 2006-2007 годах был слушателем Национальной Академии обороны Украины. Как лучший выпускник награжден медалью от королевы Великобритании. С 2007 по 2014 год продолжил служибу в 13-м армейском корпусе ВСУ. С 2014 года участвовал в боях за Донецкий аэропорт. В 2015 годах начальник оперативного командования Юг. С 2015 по 2017 год командующий оперативным командованием Восток. В 2018 начальник штаба Сухопутных сил ВСУ. С 18 апреля 2018 года начальник Объединённого оперативного штаба ВСУ.
показати весь коментар
13.07.2018 00:17 Відповісти
На Цензорi масове засилля ботiв, що в темi з добробатами, що в протестних акцiях автолюбителів.
Європейське рішення для добробатов давно існує, це естонський https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%B9%D1%82%D1%81%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%82 Кайтселійт , або польска "https://obronanarodowa.pl/ Federacja Organizacji Proobronnych ". Будь яка країна цінує добровольчі та волонтерські рухи i всіма силами їх підтримує. По-перше для держави це вигідно, добровольчі рухи не вимагають таких витрат бюджету, як у випадку з госформуваннями. По-друге висока мотивація створює базу для справжньої кузні кадрів. Та ж Польща відправляє добровольців на навчання в Вищу військову школу у Вроцлаві формуючи майбутній командний склад для всіх збройних сил.
показати весь коментар
13.07.2018 00:38 Відповісти
вот только не впутывай евроблях в эту тему. там только бабки и жадность
показати весь коментар
13.07.2018 00:55 Відповісти
когда автомобили подешевеют (благодаря евробляхерам), такие как ты первыми побегут их покупать:
Чому добровольці не підуть у ЗСУ - Цензор.НЕТ 2158
показати весь коментар
13.07.2018 14:27 Відповісти
с чего мне бежать и покупать этот металлолом, который на 90% переваренные авто после дтп? покупка такого чуда - это лотерея. это раз, а во вторых у меня уже давно есть авто купленное в салоне, как принято делать в цивилизованных странах.. чего и вам желаю.
показати весь коментар
13.07.2018 20:28 Відповісти
согласен, жадность на первом месте............жадность васадзе и тех, кто с него получает, жадность таможенников.........собственно чему удивляться в Украине президент жадный до денег, как проститутка до клиента............
показати весь коментар
16.07.2018 04:12 Відповісти
Оте останнє "формуючи майбутній командний склад для всіх збройних сил" - найстрашніше для совково мислячих генералів. Адже вони так довго лізли по ступеньках, підсиджували, женилися на неприємних їм генеральських дочках, стукали в кгб і лизали зад начальству, садили печінку на потрібних для служби пьянках. А тут якийсь вискочка з високим інтелектом і бойовим досвідом із добробату раз і в академії. А далі раз - і на найвищій посаді. Не пьє, не краде. Реформує те, до чого звик ще дід, папа і я. Не по понятіям ето.
показати весь коментар
13.07.2018 15:03 Відповісти
в Польше президент не жадный кондитер......................
показати весь коментар
16.07.2018 04:08 Відповісти
Капец, перечитайте комменты, куча ботов как один, поют одну и туже песню . Вы боты такие проститутки как и ольгинские, только другому хозяину служите.
показати весь коментар
13.07.2018 00:53 Відповісти
К счастью, не смотря на потуги лампасных халдеев верховного главноторгующего, именно добровольцы остановили рашистскую орду, именно добровольцы являются единственной защитой страны и её народа. Как бы штабных звездоносцев ни выгибало в порыве подлизать, народ знает своих героев.
показати весь коментар
13.07.2018 01:56 Відповісти
"Доброволец" - имеется в виду человек, который добровольно пошел защищать свою Родину. При этом добровольцы идут на службу в официальные государственные военные формирования, где подчиняются официально назначенным командирам и действуют на основании их приказов. Кому подчиняются добробаты, которые не вошли в состав ВСУ или других гос. структур? Какие задачи и кто им ставит? Каким образом добробаты могут действовать параллельно с ВСУ, не нарушая общего замысла определенной операции, которую проводят военные? Должно быть все по закону.Если делать исключения то в международных судах будет проиграшная ситуация для Украины,какой воспользуется рашка с своим карликом,они будут настаивать что в зоне ответственности ООС действуют незаконные военные формирования, про это тоже нужно думать.
показати весь коментар
13.07.2018 05:18 Відповісти
вы идиот? как во время второй мировой действовали целые СОЕДИНЕНИЯ партизанские, кому они подчинялись, какие задачи выполняли? каким образом они они действовали параллельно с красной армией, не нарушая "общего замысла"?
показати весь коментар
16.07.2018 04:15 Відповісти
Йде 5 рік війни. За цей час можна визначитись де і як служити. Ідіотизм керівників МО є простим та не прикритим. Хоча краще командувати тихим стадом, ніж серйозними людьми.
Але з командувачем ОСС згоден. На передовій не може бути ніяких формувань , крім військових. До речі сеня грішін, товстожопа морда і погробив своїх людей саме тому, що вони були добровольцями та не узгоджували дій ніз ким, крім цього ********.
показати весь коментар
13.07.2018 07:21 Відповісти
АРМИЯ БЫЛА В КРЫМУ....
показати весь коментар
13.07.2018 08:20 Відповісти
Ага, була. 80% з якої було місцевими (кримськими) хахло-кацапами, які миттю побігли по хатах та переходити на службу *****.
показати весь коментар
13.07.2018 09:01 Відповісти
брехня
показати весь коментар
13.07.2018 09:13 Відповісти
Можеш хоч луснути, але правда.
показати весь коментар
13.07.2018 09:40 Відповісти
...Звонок друзьям-разведчикам на передовую:
- Привет! Как дела?.. Потерь нет?..
- Здравия желаю. Дела - плохо: начальство прочитало ваши статьи, теперь работать не дают - отзывают в штаб для разбирательства… Какие уж тут потери…
Ребята свернули боевую работу. Возвращаются в лагерь. Вверенный им участок фронта останется без разведданных. Где-то уже идут лесными тропами диверсионно-разведывательные группы противника; выдвигаются к месту пуска колонны вражеских «Градов»… Мы узнаем об этом поздно. Слишком поздно. Пополнится скорбный список потерь АТО. Разведку отозвали на базу. Разоружили и отправили в тыл…
Очередной звонок - из Дебальцево. Оккупанты накрыли в три часа ночи позиции n-й бригады. Накануне днем перед линией фронта, на виду у всех нагло катались установки «Град» врага. Командиры обрывали телефоны, давая координаты для артиллерии. Двухсторонняя комиссия по прекращению огня, состоящая из нашего и русского генералов запретила. Перемирие. Ночью «Грады» отстрелялись. Двое погибших, много раненных, сожжена техника…
Еще один телефонный звонок - киевским добровольцам, которые несут секретную службу в районе Бахмутки. Вчерашние менеджеры, рабочие, предприниматели мерзнут на двадцатиградусном морозе в засадах и секретах. Наблюдают жестокий бой в районе Крымского и 31-го блок-постов. Переживают за ребят, и готовы сражаться до последнего. Не отступят. Только бы их не сдали трусливые политики, и не подставили никчемные генералы... https://www.facebook.com/brtcomua/posts/798676873526302?pnref=story Юрий КАСЬЯНОВ
показати весь коментар
13.07.2018 09:02 Відповісти
Все правильно, стаття правдива.
Зараз (та і увесь час) на передовій було чимало умовно нелегальних добровольців. Вони разтошовані частіше всього прямо на території якоїсь ВЧ чи підрозділу. У них власна зброя, офіційно зареєстрована, вонт там просто знаходяться як приватні особи мають право знаходитись в любій точці країни.

У них чудова взаємодія з військовими, офіцери їх дуже поважають. Чому? Та тому що контрактники мяко кажучи не дуже мотивовані воювати, а багато кого призвали на службу та відправили в АТО мимо їхньої волі. Напрклад: мій племінник повернувся з АТО, розповодає: були у них в роті декілька відвертих сепарів. Стояли на автомайдані у свій час та на барикадах у Донецьку, приймали активну участь а блокуванні наших частин 2014. Потім після звільнення їхніх населенних пунктів вони повернулися додому все-таки. Довго сиділи чекали покарання "хунти". Але ніякого покарання не було. Тоді вони осміліли і пішли зареєструвались а паспортн ий стіл та у воєнкомат. Ось у воєнкоматі їх прийняли, призвали та відправили в АТО. Звісно вони ненавидять Україну, таких також чимало в рядах ЗСУ.

Так ось, добровольці готові завжди га будь-яке завдання. Чи то "язика" з тої сторони притягнути, чи якийсь сектор зачистити чи свідчення вибити з полоненого, чи ще якусь операцію провести важливу але не санкціоновану штабом - то завжди добровольці у перших рядах. А після ЗСУ залишаються в основному гори пустих пляшок з-під горілки як барикади на майдані.

Отже знищення цих добровольчих підрозділів, які до речі воюють безкоштовно і без претензій у майбутньому на статус УБД чи якісь пільги - це пряма диверсія проти ЗСУ
показати весь коментар
13.07.2018 09:11 Відповісти
Все гораздо проще, так как не будут вменяемые люди служить в структуре, где всё как и раньше делается через жопу и не собирается меняться.
P.S. Насчёт 46-го бата, мне жаль тех кто туда пришёл из добровольцев. Сова их выпихнет оттуда, как только они перестанут быть нужны с клеймом: "аватар", "идиот", "сепар" и так далее.Поскольку он яркий представитель совковых персонажей "Я начальник - ты дурак и не **#т",просто сначала умело маскируется под продвинутого чела.
показати весь коментар
13.07.2018 09:22 Відповісти
Люди направду захистили державність і зберегли Україну...у всякому випадку від москалів...Тобто вони зробили свою справу і по всім законам жанру як той мавр мусіли піти...або здохнути...Ну їх і почали розформовувати,викидати,кого на гражданку,кого в тюрму...все як завжди...нічого нового...А вони у відповідь що?..Оголосили голодовку...Я не прихильник українського націоналізму,але все таки навчіться у націоналістів (яких у нас давно нема) кардинально вирішувати питання...Ні Коновалець,ні Шухевич,ні Бандера ніколи жодних голодовок не оголошували...
показати весь коментар
13.07.2018 09:47 Відповісти
https://censor.net/user/232312
Чому на початку 2014 року масово формувались добробати і люди вишиковувались у величезні черги під військкоматами? Тому що вони повірили, що після Майдану все буде по-іншому і ці люди відправлялись на фронт захищати вже нову Україну, а не ригівське ОПГ. Та нажаль вже через кілька місяців стало ясно, що нічого не зміниться, тому мотивація воювати значно впала.Серйозна проблема також полягає в тому, що більшості людей в Україні просто нічого захищати, тому що їм фактично нічого не належить. Свого житла у більшості молодих сімей немає, бо заробити на нього при нинішніх зарплатах нереально. Заводи, фабрики, корисні копалини, обленерго і облгази належать олігархам, які грабують народ тарифами. ЛІси, прибережні зони річок і морів фактично привласнені внутрішніми окупантами. Де в кого із селян ще залишилась земля, але скоро і це виправлять. З давніх часів так повелося, що воїн захищає не якусь абстрактну Батьківщину, а конкретні речі - свої родові угіддя, свій дім, своє господарство. З яких і складається Батьківшина. Українцям нічого не належить, їм нема що захищати. Влада усе забрала в українців, а тепер дорікає ним, що вонитакі погані, не хочуть воювати та ще й масово виїжджають працювати закордон за нормальну зарплату, а не за подачки місцевих олігархів.
показати весь коментар
13.07.2018 09:51 Відповісти
в точку!
показати весь коментар
16.07.2018 04:20 Відповісти
Очень правильный материал, и оттого очень грустный. Когда армия не знала, что делать, добровольческие отряды сдержали врага. Теперь армия сформировалась, но у командования связаны руки политическими переговорами на высшем уровне, которые, кстати, никакой пользы нам не приносят. Ведь добровольческие подразделения даже согласны быть зачисленными в ЗСУ, но как сформировавшиеся подразделения, а их намеренно расформировывают, чтобы сломить боевой дух. Разъединенным народом легче управлять. Все настолько понятно, насколько и противно.
показати весь коментар
13.07.2018 10:28 Відповісти
Не больно там у командования руки связаны. Это такие же чиновники, как и в науке и образовании или медицине но, только с лампасами вместо белых халатов. Большенство из них продвинулося по службе только благодаря родителям или тому, что умели резать колбаску, разливать водочку и организовывать девок для тех у кого были высокостоящие родители.
показати весь коментар
14.07.2018 09:59 Відповісти
В армии тоже надо было проводить люстрацию. Нетрудно понять, какие "кадры" готовились при Кучме и Януковиче. Какие были критерии при продвижении по служебной лестнице.
показати весь коментар
14.07.2018 17:55 Відповісти
Думается, что...
СТРАХ.
Страх чиновничьей воровской мразоты перед вооруженными добровольцами, перед вооруженным народом который следующий Майдан будет делать с оружием.
И не будет Небесной Сотни, а будут тысячи уничтоженых псов режима и лишенные власти и майна воры.
показати весь коментар
13.07.2018 10:40 Відповісти
Хорошо, что есть такие люди в Украине!
показати весь коментар
13.07.2018 13:02 Відповісти
Так называемые добровольцы это бандиты,мародеры и насильники.
показати весь коментар
13.07.2018 13:16 Відповісти
Кацап детектед.
показати весь коментар
13.07.2018 14:28 Відповісти
походу тебя побили ограбили и снасильничали?
показати весь коментар
13.07.2018 16:35 Відповісти
Хозяям їх слуги забороняють боронити хозяйське майно. Може нафіг таких слуг? Дострокові президентські?
показати весь коментар
13.07.2018 17:56 Відповісти
шоколадному жлобу не нужны патриоты, ему нужен только беркут для завершения плана по вступлению в Европейский Таёжный союз
показати весь коментар
13.07.2018 20:40 Відповісти
Позитивные решения будут, думаю все кто хочет помочь государству в борьбе с агрессором не останется без внимания, выводы будут сделаны, соответствующие изменения в законодательстве будут приняты.
показати весь коментар
13.07.2018 21:00 Відповісти
офигенная логика: все кто хочет помочь государству.... Ты даже не в силе осознать всю дремучесть этих слов. Я многократно писал о неофеодализме, так вот эти слова есть его олицетворение.
показати весь коментар
14.07.2018 10:06 Відповісти
Лично мне кажется, что не все так плохо. Как бы там ни было, ВСУ и добробаты, нормально дополняют друг друга, и этому куча примеров - совместные их действия на Светлодарской дуге, Авдеевка, Марьинка и т.д. Конечно же из добробатов можно было бы сформировать специальные подразделения, но которые должны быть предусмотрены законом и действовать в соответствии с законом. Собственно, из-за законодательно неурегулированного вопроса, и весь "сыр - бор". Поэтому сильно драматизировать по этому вопросу не стоит! Разберутся!
показати весь коментар
13.07.2018 21:01 Відповісти
Найбільша довіра до добровольців. Це воїни які ніколи не зрадять. Тому українці повині створити підрозділи Української Народної Армії, які в будь який момент стануть на захист України.
показати весь коментар
13.07.2018 21:08 Відповісти
Только жесткая рука,единоначалие,мудрого и уважаемого боцами компндира и командующего- успех нашей будущей победы!!! А если каждый будет думать как воевать,надо или не надо,тогда будет хаос...у нас его в верховной раде достаточно...хватит уже ...всех кто хочет защищать Родную Украину- пригласили пополнить армейские ряды, контракт,резерв...варианты есть...но это АРМИЯ!!!!! Мы победим!!!!
показати весь коментар
13.07.2018 21:51 Відповісти
какая армия- совковая? Много вы победите с Совком в сердц, Крым уже защитили вместе с Донбасом.
показати весь коментар
14.07.2018 10:26 Відповісти
Депутатам привет большой...Народный....А вояки в политику не лезут...Они выполняют приказ...
показати весь коментар
13.07.2018 21:52 Відповісти
"А вояки в политику не лезут...Они выполняют приказ..." точно такие же аргументы приводилися не в одном суде.
показати весь коментар
14.07.2018 10:27 Відповісти
за народ Украины и за Украину или за холуев. .. бл.... вы су...и , как вы думаете что вам предстоит...
показати весь коментар
13.07.2018 22:37 Відповісти
Победа за нами!!! Слава Украине!!!
показати весь коментар
13.07.2018 22:44 Відповісти
Одно ведь дело делаем. Чего собачиться? Но порядок нужно навести. Необходимо инициировать перед правительством рассмотрение вопроса. Добробатам дать свои предложения, найти компромис.
показати весь коментар
13.07.2018 22:40 Відповісти
Конечно Валерия Бурлакова, подняла больную тему - взаимодействия ВСУ с добровольческими батальонами. Дело в том, что отраженные в статье доводы и проблемы, стали возможными, в связи с законодательным не урегулированием добровольческого движения в Украине. Военных тоже можно понять, они служат по закону, операцию в ООС проводят - по закону...по закону, в котором о добровольческих батальонах, ничего не сказано. Вот собственно в этой плоскости, и находится проблема. Думаю, со временем она решится, и надежды на это имеются (по крайней мере, у военных есть понимание сложившейся ситуации)!!!
показати весь коментар
13.07.2018 22:43 Відповісти
Итить-колотить, проблема между государством, а армия является государственной структурой (одним из проявлений государства), и неравнодушными гражданами существовала всегда. И вопрос здесь не в законодательстве, а в сущности той модели государства, которую мы имеем- архаичная и эксплуататорская. Модель нашего государства ставит его над человеком, отсюда и конфликты в современном обществе.
показати весь коментар
14.07.2018 11:08 Відповісти
Наші діди та прадіди у другу світову війну також ішли до військкоматів добровольцями, де їх групували у навчальні батальони, переодягали на скоро, давали ази стрілкової справи, вчили окопуватись, озброювали гвинтівкою Мосіна одного із десяти, іншим казали, що в рукопашному двобою з рук фашиста добудеш, і направляли на зустріч ворогу на передову. Я це чув своїми вухами від свого діда, який з 25 червня 1941 по 8 травня 1945 пережив ту війну піхотинцем в 1му Українському фронті, та звільняв від фашистів рідну Україну, і який розписався на Рейхстазі у Берліні. За це я ціную та поважаю свого діда, і своєму синові розповідаю, щоб він у своєму житті мав такі ж самі цінності - захищати рідну Україну в будь-яку лиху годину! Поважаю всіх добровольців, які стали на захист територіальної цілісності України у 2014 році, і тих, які прийшли на передову на їх заміну донині. Але поняття ведення війни у нас повинно бути одне, це єдине началіє, командир на фронті - один, а інші - його підлеглі. А він в свою чергу несе особисту відповідальність за збереження життя будь-кого у своєму війську, та не має право на помилку. А отакі диванні дописувачі історії, як авторка статті, лише виставляють себе як обіженою та непотрібною, та брудом поливають справжнього командира. Схаменіться, люди добрі, подивіться на себе у дзеркало, почніть зміни з себе.
показати весь коментар
13.07.2018 22:46 Відповісти
Наших дедов-прадедов миллионами ложили на фронтах всякие там ******. Может лучше начать отходить от совковых пониманий мира?
показати весь коментар
14.07.2018 11:10 Відповісти
ну как дети...любая власть не приемлет активных, действенных людей, тем более с боевым опытом. Особенно наша коррупционная власть. Ей нужно болото, тихое мутное болото где послушные рабы граждане не поднимаю головы пахали за миску супа, а миллиарды ими заработанные капали на офшорные счета отдельных семей у кормушки. поэтому конечно же патриотов будут сажать, подставлять под котлы, уничтожать...это ясно должно быть всем.
показати весь коментар
13.07.2018 22:49 Відповісти
Котлы, это трагедия и ВСУ, и добровольческих батальонов. И нам, еще предстоит дать оценку, тем трагическим событиям! Но делать такие заявления, не совсем корректно. С Вашей логики - все должны быть ограблены и уничтожены, нашим правительством! Вы смотрите на окружающий мир, через темные шторы!
показати весь коментар
13.07.2018 22:59 Відповісти
лет сто на оценку вам хватит или и тогда будете счадить чуства потомков гельментеев?
показати весь коментар
14.07.2018 11:15 Відповісти
Параша призначив командуючого ООС - людину сонця!Його брат працює на окупантів в Криму і робить йому дорогоцінні підарунки.Глухонімих беруть в радисти!В генеральному шттабі сидять ватани в перемішку з феесбешниками!Гарант Панамський патріот весь час панамить!Отак і воюють!
показати весь коментар
13.07.2018 23:08 Відповісти
Командувач ООС - порядна, чесна людина, вимогливий, мудрий та рішучий командир.
У половини українців є родичі з того боку. Оцінку треба давати не за це, а за дії.
Бетховен був глухим, але писав музику.
В ГШ - а чому тільки там? Зарахуйте до фсб тоді всіх. У Вас, певно, мірило є?
Президента обрав український народ.
І не потрібно так пессимістично все сприймати.
показати весь коментар
13.07.2018 23:51 Відповісти
Дурний піп,дурна його і проповідь!
показати весь коментар
14.07.2018 00:13 Відповісти
Ну, если один из десятков миллионов глухих написал пару симфоний то, и наше командование можно считать кампазитарами до третьего колена.
показати весь коментар
14.07.2018 11:18 Відповісти
Да у вас, батенька, телевизор с киселевым в голове, тема о брате в Крыму и "дорогих" подарков, уже обмусоливалась здесь и заглохла, как не имеющая перспектив. Читая вас, можно сделать вывод, что все мудаки (фсбшники, барыги и предатели), а вы один Д'артаньян! Не надоело???
показати весь коментар
14.07.2018 08:15 Відповісти
Смотрю - кроме твоих же лайков на постах никому они больше не нравятся 🙁
показати весь коментар
14.07.2018 01:03 Відповісти
Война требует единоначалия и жесткого руководства...Только армия в зоне ООС..может комуто и не нравится,но так должно быть..без перехода на личности...
показати весь коментар
14.07.2018 06:53 Відповісти
Пока в армии не будет порядка и дисциплины пока и будем рассказывать что виноваты все вокруг, но не мы. Так и будем партизанить и чудить. Многим нравится носится вдоль передка на джипах с автоматами и гранатометами, выставленными из всех окон, распугивая мирное население. Но когда возникает вопрос четкого выполнения приказа - тогда начинается крик - самоуправство, мы не хотим и не будем делать то, что приказано.
Вот скажите: Наев законный командующий? Законный. Имеет право отдавать приказы всем подразделениям, которые выполняют задачу в ООС? Имеет. Так в чем же суть проблемы? Не хотим подчиняться? Давайте разберемся в себе и решим война - это кураж и покатушки , или выполнение приказов командира. Все воевавшие и воюющие в добробатах и подразделениях ВСУ знают, что война это в первую очередь тяжкий труд, боль, кровь, моральный надлом. И без разницы какой у тебя на плече шеврон. Но на войне главное не участие, а победа. А победа без жесткого управления не возможна.
показати весь коментар
14.07.2018 09:13 Відповісти
Дана операція повинна проходити під єдинокомандуванням і крапка! З дотриманням вимог статуту, законів та наказів вищого керівництва! Тим хто бажає принести користь в захисті нашої держави може долучитися до команд інструкторів (якщо не має бажання підписувати контракт). Особисто в мене багато знайомих які служили в добробатах, а зараз навчають військовослужбовців, військовозобов'язаних та навіть школярі 9-11 класу! Я думаю дана проблема вирішується для тих хто цього хоче! Але потрібно діяти в рамках закону! Доречі ці ж самі закони пишуть не армійці, а депутати! Тому вважаю, що не потрібно звинувачувати командувача в діях які прописали наші обранці! Перемога за нами!
показати весь коментар
14.07.2018 10:25 Відповісти
Украла газ, и все, и ндс
показати весь коментар
14.07.2018 11:16 Відповісти
Пока не приведут в порядок законодательство, добровольческие подразделения остаються вне закона и не могут принимать участие в ООС, и тут вопросы не к Наеву который обязан выполнять законы, а к депутатам ВРУ, которые должны рассматривать и вносить поправкия в данный момент для урегулирования ситуации...
показати весь коментар
14.07.2018 12:58 Відповісти
За що ви воюєте, добровольці? Якщо за державу, то для вас повинна бути єдина цінність і честь - держава.
Інакше ви воюєте за власний горОд, і тоді ви становитесь просто ватагою людей не маючих відношення до держави, тоді і не просіть нічого у держави, і не пред'являйте претензій.
І не треба брехати, що ви воюєте безкоштовно, за покликом патріотизму. У будь-якої людини, яка хоче захищати свою країну, природнє прагнення - це робити це офіційно, в складі держави. Все інше - це брехня, махновщина, і ваші особисті інтереси. Це все одно що "не хочу платити податки", хочу сам на своїй волі.
Тому не треба нікого дурити, працюйте (служіть) офіційно, і країна, народ це оцінить. Інакше ви проти держави, і країни.
показати весь коментар
14.07.2018 13:37 Відповісти
В средствах массовой информации на днях появилась информация о том, что из зоны проведения ООС будут выведены все добровольческие батальоны которые официально не вошли в состав ВСУ или силовых ведомств.
В сети сразу разгорелись споры. С одной стороны кричат «зрада», с другой - будем воевать по закону.
Человеку, не знающему суть проблемы не понятно в чем суть скандала. Люди недоумевают: а что добровольческие батальоны до сих пор воюют без каких либо законных прав и оснований? Как такое может быть? Целые батальоны хорошо вооруженных бойцов находятся на фронте нелегально?
В ответ звучит тезис, что именно добробаты не дали проиграть войну в 14-15 годах, когда армия не имела достаточных сил защитить Украину. Что именно добробаты сейчас самые обученные и мотивированные бойцы и патриоты, и вывести их с фронта значит ослабить наши силы.
Мнений много, но если подумать, проанализировать и разобраться в ситуации, то можно прийти к очевидному выводу: если добробаты до сегодняшнего момента не получили законного статуса, то это кому то нужно или выгодно. Кому нужна такая ситуация? Думаю что тому, кто имеет в зоне боевых действий свои личные интересы, которые нужно защищать. Кому это выгодно? Думаю многим. В первую очередь тем, кто на этом зарабатывает. И не нужно меня обвинять в том, что я поливаю грязью добровольцев. Их заслуги, патриотизм и подвиги никто не ставит под сомнение, но общество так устроено, что человек не может существовать без денег. А раз есть спрос, то есть и предложение.
Думаю, как раз по этим причинам в СМИ началась компания по дискредитации командования ООС, которое твердо решило, что в зоне боевых действий могут выполнять задачи исключительно представители ВСУ или силовых структур Украины.
Сразу на просторах интернета появились добровольцы, например - Валерия Бурлакова, которые протестуют против решения командующего ООС. Аргументы не новы - добровольцы самые лучшие бойцы, они воюют за идею, а в боевые бригады им нельзя, так как там требуют выполнять уставы и вообще там не интересно. Кстати в июле 2017 года Бурлакову обвинили по статье 407 Уголовного кодекса Украины "Самовольное оставление воинской части или места службы", а именно части 4, где указано: "Самовольное оставление воинской части или места службы, а также неявка вовремя на службу без уважительных причин, совершенные в условиях особого периода, кроме военного положения, совершенное лицами, указанными в частях первой или второй этой статьи, - наказываются лишением свободы на срок от трех до семи лет". Бурлакова признала свою вину и заключила сделку со стороной обвинения. Рассмотрев материалы дела, судом признано Валерию Бурлакову виновной и назначено наказание в виде штрафа в 8,5 тыс. грн. Источник: https://censor.net.ua/n447719
Здесь уместно заметить, что на данный момент все бойцы ВСУ исключительно добровольцы. И этот факт не мешает им выполнять приказы и соблюдать воинскую дисциплину.
Так может быть проблема не только в патриотизме и зарплатах бойцов добробатов, а еще в чем то, нам не известном? Например в заинтересованности представителей разных политсил в наличии частных армий? Или возможности с помощью таких армий «решать» вопросы совсем не связанные с фронтом? Да и выборы все ближе. Кстати, сейчас в сети появилось видео как евробляхеры (слово то какое) надавали тумаков герою майдана Гаврилюку, которого обвинили в том, что продал идеалы майдана за деньги. А одинок ли Гаврилюк в этом? Время покажет.
показати весь коментар
14.07.2018 21:28 Відповісти
Они хотят быть отдельными, ибо на бабках у олигархов в карманных армиях.. Они не идейные, или не все....они за бабки
Им предложили сразу пополнить ряды Зсу - Бутусов специально Бурлакову выставил с этой статейкой. Типа почему нельзя правосекам в ВСУ. Это всё обман, они за бабки - не за идею !!!
От источников стало известно - Вам предлагали, а Вы всё равно против. Что Вы тогда хотите ?! Идею не принимаете, зачем отдельно ?! Если нет понимания - значит деньги !!!
показати весь коментар
14.07.2018 21:50 Відповісти
Они знают, что им предлагали . Потому для отвлечения общественного внимания и кинули блог Бурлаковой - мол почему нельзя правосекам в ВСУ !!! Им главное -- быть вне структуры и быть отдельными. ..
Всем нужна ежемесячная зарплата. А вы думали, что это боты так дерутся с тобой, мол они идейные. Неа, за деньги они. Это жизнь...реалии Поверьте...
показати весь коментар
14.07.2018 21:56 Відповісти
Алё ****** -"атошник", ты опять здесь ******* брехливая? Опять своё говно сраное кацапское ******** этого рекламировать? *** которого никто не видел в ДАПе..Это не ВСУ начали громить кацапов а как раз Азов, Айдар, ОУН , Донбасс, Киев -1и море мелких добровольческих бригад о которых уже все забыли. Это они вынесли на плечахэто всё. . А ВСУ с ********* твоим сопли жевали в составе трёх обосравшихся совецьких тупых охвитСЕРОВ и 15 пригнанных насильно сцыкунов и аватаров ,вместе с такими же обосравшимися мусорами. . И тут это чуркестанское нечто имеет **** наглость ******* что то о "нелегалах", **** конченная, Герой ***** картонный сосущий жиду ..Что оно сделало это говно? Хоть что нибудь? Что поменялось? Из танков валят пацанов а "джавы" на складе? ***** пошло позорище ********* вместе со своим чучелом продажным!
показати весь коментар
14.07.2018 22:41 Відповісти
Что-то вообще не в ту степь загнул!!!
Никто добробаты не оскорблял и не собирался! Все имеют к ним уважение и никто ничего не забыл! Но анархия не допустима! Депутатам - своим представителям лучше предьявляй, их в Раде хватает!
И не стоит других оскорблять, все делают одно дело!
показати весь коментар
14.07.2018 23:05 Відповісти
Зачем так моросить, попридержи эмоции! Никто не говорит, что все хорошо у нас фронте, проблемы конечно есть! Судя по твоему комментарию, ты с ними знаком, и у тебя накипело! А добробаты действительно, одни из первых, начали громить орков ,и мой город освободили 72-ка с Киев-2, поэтому знаю не по наслышке! Насколько я знаю, добробаты хотят трансформировать в Бригады теробороны, и под эту тему уже написан закон. Так что, все будет нормально! Никто, никого разгонять не будет!
показати весь коментар
14.07.2018 23:08 Відповісти
Ишь, какой боевик намалевался! Ты наверное из тех, которые без башни. Которым лишь бы пришить кого-то, кровь пустить. Ходок скока за плечами? Поди из-за этого в армию не берут?
показати весь коментар
14.07.2018 23:15 Відповісти
СкокА кацапы платят , прокси чмо? Ходки у тебя петух, судя по тому что ты малограмотное позорище. Апостол ***, ***** свали!
показати весь коментар
15.07.2018 15:46 Відповісти
В условиях гибридной войны, с противником, также нужно воевать гибридно. Возьмем для примера ЧВК россии - они кошмарят по всему миру, и как бы официальный кремль, здесь ни причем. Но все понимают, что ЧВК отстаивают, и действуют в интересах кремля! Вот отсюда и возник лозунг "настамнет"!
Возможно, такие методы ведения войны, нужно применять и нам. И добровольческие батальоны, могут быть использованы для создания, вот таких вооруженных формирований (ТрО). Чтоб и нам, при случае, можно было бы сказать, а это не мы - "нас там нет!" или это "третья сила" (тоже звучит!).
показати весь коментар
14.07.2018 23:12 Відповісти
Хотелось бы обратить внимание на то, что операция ООС проводится по Закону, в котором четко прописаны, силы и средства применяемые, для проведения такой операции. И добробаты в этом перечне отсутствуют (к сожалению).
Вот поэтому, нужно обратить свое внимание, в сторону законодателя, (Верховной Рады) и задаться вопросом - почему за 4 года войны, не разработали стратегию (учитывая условия ведения гибридной войны), и не инициировали создание законодательных актов, которые бы четко регламентировали деятельность добровольческих батальонов и волонтерского движения в Украине! И тогда, мы бы избежали, вот таких неприятных ситуаций!
показати весь коментар
14.07.2018 23:18 Відповісти
Все правильно. Никто заслуг Азова и Айдара не отбирает. Но сейчас это боевые подразделения, которые имеют законный статус. И к ним вопросов нет.
показати весь коментар
14.07.2018 23:22 Відповісти
Думаю, в скором времени, проблема добробатов будет решена, не думаю, что откажутся от людей, которые мотивированы и хотят воевать! Так что ждем, результата!
показати весь коментар
14.07.2018 23:24 Відповісти
К чему и разговор: беззаконие рождает хаос и смерть. Когда рыги потеряли страх и начали чудить, восстал Майдан. Кремлевский карлик **** этим воспользовался. Но это не его заслуга что он Крым и Донбасс оттяпал. Это непомерная жадность тех, кто подумал, что Бога за бороду взял.
Если сейчас не восстановить закон, то все повторится, но уже с реками крови. Потому в зоне ООС все должно быть по закону. Наев знает, что любой его прокол, или прокол объединенных сил дорого будет стоить стране. Потому и пытается навести порядок. Он ведь головой отвечает за всю операцию. И кто его осудит за то, что не дает заниматься самодетельностью на фронте?
показати весь коментар
14.07.2018 23:30 Відповісти
Самодеятельным скоморохам место на ярмарке. Хаос и самоуправство выливаются в жертвы и потери, выплаканные глаза матерей, жён и детей. Неужели горе близких и родных людей ничего не стоят в этом противостоянии? Регулярные вч ЗСУ и добробаты стоят на передовой перед одним и тем же врагом, но у командывания этих сил разное понятие о цене победы. Значимость побед в битвах оценят наши потомки, но их цена измеряется в убитых и раненых мужей, отцов, сыновей.
показати весь коментар
15.07.2018 00:30 Відповісти
Задача командующего ООС - провести успешные операции с наименьшими потерями. А наименьшая задача наших политиков - найти решения противостояния без боевых действий, без жертв, то есть, если сказать словами великих полководцев - лучше худой мир, чем оправданная война. Войско баранов, возглавляемое львом, всегда одержит победу над войском львов, возглавляемое бараном! Добробаты! Если Вы не хотите стать в общий строй вместе с ЗСУ, то хотя-бы проявите законодательную инициативу и обратитесь к народным депутатам с проектом изменения своего статуса, места и роли в этом противостоянии с захватчиками нашей земли.
показати весь коментар
15.07.2018 00:34 Відповісти
какое звание, где служишь?
показати весь коментар
15.07.2018 22:03 Відповісти
Война всегда идёт за деньги, власть, перемену сфер влияния увеличения территорий. Детские сказки это для наивных. Закон должны выполнять все одинаково. Или как ,"Фрося Бурлакова" ударила моча пошла в 54ю потом 17ю, затем в 53ю и т.д. так каждая обезьяна в форме начнёт мигрировать и армия с её понятием единоначалия развалиться, привратиться в один добробат. Куда хочу туда лечу, а нет, так регулярной армии быть не может. Выбрал службу в армии и тяни лямку, а не бегай то к умным то к красивым. Бобробаты себя изжили и пора менять их формат и законность их существования. Сейчас они медленно переходят в плоскость УПГ если не привести их в соответствие с законодательными актами, которые наши депутаты не могут до сей поры родить.
показати весь коментар
15.07.2018 06:54 Відповісти
барыга везде тянет прокацапленных украинофобов, работающих на *****
показати весь коментар
15.07.2018 22:02 Відповісти
Люди пишущие посты с ненормативной лексикой, как машина для асанизации. Вроде авто, но воняет дерьмом. "Жить надо проще, а смотреть ширше..." УПГ оно и есть УПГ.
показати весь коментар
16.07.2018 05:59 Відповісти
Любить надо родину в себе. А не то что сейчас, бизнес на родной земле.
показати весь коментар
16.07.2018 06:11 Відповісти
Писали-рядили, ще писали.
Влада вчергове хоче "по-крупному" ******* по українців, а наявність добробатів їй добряче заважає.
А як вам таке:

Добробати по суті - це злагоджений військовий підрозділ, здатний виконувати нетривіальні завдання і головне патріотично вмотивований. Тобто, всі не тільки "За Україну", але й мають спільну дкмку щодо майбутнього України.

Відсутнісь закону про добробати дозволяє їх знищувати різними шляхами і тому влада свідомо не приймає закону про статус добробатів і використовує схему розпорошення добровольців по різних військових підрозділах. Основна (а може і єдина) мета - знищити щільний зв'язок і злагодженість добровольців як військові об'єднання, аби запобігти протистоянню під час сепаратних змов штибу Мінської з ворогом (Московією) чи "союзниками " (ЄС, США).
От скажіть, тягнущі мазу за владу:
Що заважає прийняти (тимчасовий, на час війни ) закон про статус добробатів, згідно якого добробат є окремим підрозділом оперативно підпорядкований якійсь з бригад/полків ЗСУ чи секторів оборони? - НІЧОГО. Однак у такому випадку на момент "після завершення війни" залишаться групи добровольців, що мають тісні особисті зв'язки, а це для влади найнебезпечніші вороги.
показати весь коментар
16.07.2018 14:32 Відповісти
Питання діяльності добробатів (як і будь-якої) силової структури може бути вирішене тільки в правовій площині. Потрібен закон, який регламентує діяльність добровольців. На теперішній час такого закону не має. Чому не має - питання не до військових а до депутатів. Але в зоні ООС потрібно наводити порядок, в тому числі і з застосуванням підрозділів добровольців.
показати весь коментар
16.07.2018 17:14 Відповісти
подписать контракт с Муженко может только полный идиот
показати весь коментар
13.09.2018 15:53 Відповісти
Сторінка 2 з 2