9348 відвідувачів онлайн

Чому якість ухвалення рішень в армії загалом погіршується, а не покращується з кожним місяцем?

Автор: 

Чому наше керівництво не виправляє помилок та не масштабує успішний досвід, необхідний для перемоги у війні? Тому що для того, щоб давати правильні відповіді, наші керівники мають правильно формулювати питання.

Що основне питають комбриги з комбатів?

1. Чому втрачені позиції?

2. Що робиться для відновлення позицій?

3. Скільки залишилось людей у складі і чому їх ще не задіяли?

Що основне питають генерали з комбригів?

1. Чому втрачені позиції?

2. Що робиться для відновлення позицій?

3. Хто відповідатиме за втрату слідчому ДБР?

Що основне питає Верховний головнокомандувач у генералів?

1. Чому втрачені позиції?

2. Що робиться для відновлення позицій?

3. Чому так повільно наступаємо? Кого звільнити?

Така постановка питань в умовах загальної переваги ворога в кількості людей та озброєння дає такі результати:

1. Політизація управління військами та приховування інформації про реальну обстановку на всіх рівнях.

2. Залякування командирів та бійців десятками тисяч кримінальних справ та службових розслідувань, які спрямовані не на посилення дисципліни, а фактично слугують для перекладення відповідальності за об'єктивні проблеми ведення бойових дій, що унеможливлює їхнє виправлення.

3. Масове зняття з посад компетентних командирів, які беруть на себе відповідальність за ефективне знищення ворога, постійна кадрова чехарда.

4. Масове призначення на командні посади командирів, які підміняють відповідальність за результат відповідальністю за доповіді та звіти, і тому не здатні бути лідерами у бойових колективах.

5. Стрімка бюрократизація армії, безконтрольне зростання паперообігу, звітності, комісій у 2-3 рази з кожним роком, що серйозно ускладнює управління військами.

6. Знищення ініціативи командирів, відмова від тактичних маневрів, необґрунтовані втрати особового складу в боротьбі за невигідні позиції та за відновлення невигідних позицій.

7. Неможливість у таких умовах компенсувати перевагу ворога у кількості особового складу та озброєння якістю застосування наших військ, втрата рубежів оборони.

8. Втрата великої кількості людей, яка не виправдана обстановкою, та якої можна було б уникнути, тобто критичне зменшення обороноздатності держави.

Чому зміни в управлінні, організації, підготовці та застосуванні військ мають ключове значення?

Ми ніколи у війні не зможемо випереджати нашого ворога у кількості солдатів, снарядів, ракет, бомб, дронів – ми можемо випереджати ворога тільки у якості застосування, у якості знищення ворога та якості збереження своїх життів.

Які питання мають ставитись, щоб ми почали системні зміни та почали вигравати у війні?

Що основне мають питати комбриги в комбатів?

1. Скільки ми завдали втрат ворогу за добу, які зафіксовані на відео?

2. Скільки у нас безповоротних втрат за добу?

3. Чим я можу тобі допомогти, щоб завтра ви збільшили кількість втрат ворога та зменшили кількість своїх втрат?

Що основне мають питати генерали в комбригів?

1. Скільки ми завдали втрат ворогу за добу, які зафіксовані на відео?

2. Скільки у нас безповоротних втрат за добу?

3. Чим я можу вам допомогти, щоб завтра ви збільшили кількість втрат ворога та зменшили кількість своїх втрат?

Що основне має питати Верховний головнокомандувач у генералів:

1. Скільки ми завдали втрат ворогу за добу, які зафіксовані на відео?

2. Скільки у нас загальні безповоротні та санітарні втрати за добу, чи доцільні ці втрати на кожній позиції, де їх зазнали?

3. Чим я можу вам допомогти, щоб завтра ви збільшили кількість втрат ворога та зменшили кількість своїх втрат?

Так, саме це основні питання. Є багато інших, але стратегія оборони має ґрунтуватись на цих трьох пріоритетах.

Фіксація на відео – це єдина об'єктивна система оцінки ефективності нашого спротиву, яка дає змогу провести точний аналіз після дії – After action review. У сучасній війні не всі втрати ворога потрапляють на відео, але тільки втрати, які зафіксовані на відео можуть бути об'єктивними даними для аналізу. Якщо є відео – значить у командира є якісна розвідка, корегування, управління своїми військами. Якщо нема – це або слабкий командир, або у нього небоєздатна частина і її треба відводити на відновлення, або нема ніякого забезпечення засобами технічної розвідки та засобами ураження, і це потрібно негайно поповнити вищому командуванню. Якщо підрозділ краще вбиває – він має отримувати більше сил та засобів. Якщо командир успішний – його успіх вимірюється відеозвітом, який усім усе доводить.

Свої втрати треба рахувати, щоб раціонально використовувати наявні обмежені сили, треба розуміти доцільність боротьби за ті чи інші ділянки та позиції, зростання втрат повинно усіх командирів усіх рівнях кожного дня змушувати відповідати на питання – чи доцільні ці втрати. Бо люди – це основний ресурс, який визначає підвищення або послаблення боєздатності. Першою умовою воєнної перемоги є завдання ворогу втрат у 5-6 разів більше за наші. Наступ на ворога, який не виснажений втратами, – невигідний та не має ніякої перспективи.

 Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

А питати на війні про допомогу набагато важливіше, ніж шукати за що звільняти, оскільки усі керівники мають відчувати спільну відповідальність за результати у війні, і перш ніж когось карати за провали та некомпетентність, треба дати людині усі можливі ресурси для виконання бойового завдання у конкретному місці у конкретний час у конкретній обстановці. І ця відповідальність торкається кожного. Карати підлеглого має право тільки той, хто дав йому усе можливе. Тільки коли уся армія спаяна довірою та усвідомленням виконання спільної справи, будь-які покарання в ній призводять до змін на краще.

Жодна армія світу не перемагала кількістю кримінальних справ та журналів обліку – це шлях до поразки. А перемагають завжди армії, де на усі посади просуваються справжні лідери, які накопичують досвід, беруть на себе відповідальність і в яких вірять люди, які йдуть у бій.

В Україні є достатня кількість досвідчених бойових лідерів на усіх рівнях, здатних принести перемогу у війні. Але щоб вони це зробили, потрібні зміни в управлінні в першу чергу.

Тож керівництво України має негайно визначитись куди з такими звітами та запитаннями ведуть нашу армію – до поразок чи до перемог?

 Юрій Бутусов, Цензор. НЕТ

Топ коментарі
+28
Гнила ланка ланцюгу - "верховний головнокомандувач" Зеленський. Спробуйте хочь щось пояснити пустоголовому самодуру, який нібельмеса не розуміється ні в чому. Навіть коли воно почне питати про "втрати ворога" - будуть ті ж самі дитячі істерики чому завдали мало втрат?

Та це ще пів-біди. А уся біда у тому, що Зеленський, Єрмак, Тататров, Гетьманцев, Арахамія... - москальські прихвостні і зрадники. Більшість з того що витворяють зелені гниди, зокрема, "чехарда" у війську - робиться абсолютно свідомо.

Україна намагається перемогти ворога, маючи на чолі біля керма його агентів.
Таке не вдавалося ще ніколи.
показати весь коментар
11.07.2024 17:53 Відповісти
+16
Ну наверное основное - чтобы командирам было не похерр на бойцов. Обеспечивать им отдых, еду, лечение, хвалить, приводить в пример. Не посылать на заведомо смертельные и невыполнимые задания. Адекватно оценивать могут ли тем составом и тем оружием выполнять задачи.
показати весь коментар
11.07.2024 17:10 Відповісти
+16
Юрій браво, на третій рік війни, раптово, з'ясувалося, що при владі неадеватні, некомпетентні, інфантильні, лицемірні, цинічні, зверхні, клоуни зрадники і брехуни.
показати весь коментар
11.07.2024 20:01 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
То, що, Юрій? Треба ще "будемо дивитися на дії та рішення", що було сказане після зняття Залужного?
показати весь коментар
11.07.2024 17:01 Відповісти
Бутусов лайт-версію позитивного блогера. Обставини змушують його таким бути.
показати весь коментар
11.07.2024 19:17 Відповісти
після зняття Залужного було сказане, що це закінчило фактичне двовладдя в ЗСУ, яке навмисно створила ОПа - однією частиною керував Залужний, іншою Сирський, у якого був прямий вихід на ОП, минаючи Залужного. Як показав час, більше "позитиву" у цьому не має.
Крім того, якщо ти уважно читаєш публікації Бутусова, проблема в першу чергу не в генералах, а у системі керування (пріорітети, методи, критерії оцінки роботи), яку ОПа спускає згори.
показати весь коментар
12.07.2024 00:49 Відповісти
І після відсторонення Залужного, жодної альтернативи ОП-шній "системі керування" не лишилося.
Оптимісти шукали позитив у відсутності двовладдя, а життя довело, що відсутність альтернативи ділетантам (або відвертим ворогам) - ще гірше.
показати весь коментар
12.07.2024 02:31 Відповісти
Помиляєшся, армія - це не парламент.
"Двовладдя" у армії породжує суперечливі плани і накази, нездорову конкуренцію, не оптимальний розподіл ресурсів, хаос і безвідповідальність.
показати весь коментар
12.07.2024 16:03 Відповісти
От, зараз ніяких суперечностей нема. Все так, як наказує зелений єрмак. Курс прямісінько в прірву. Все як має бути?
показати весь коментар
12.07.2024 19:00 Відповісти
Доречі. Коли в перші дні Залужний віддавав накази для оборони, зєрмачня прала штанці від зеленого гівна і не заважала.
Такий вид відсутності суперечностей має бути.
показати весь коментар
12.07.2024 19:03 Відповісти
Поки не отримала гарантії безпеки з ворожого кремля, як показав третій рік війни, не за просто так
показати весь коментар
12.07.2024 21:13 Відповісти
В совкових генералах також. Ніхто їх не змушував і не ставив до стінки щоб здавати своїх військових і українські території кацапам у 2014-2015 роках
показати весь коментар
12.07.2024 21:09 Відповісти
Ну наверное основное - чтобы командирам было не похерр на бойцов. Обеспечивать им отдых, еду, лечение, хвалить, приводить в пример. Не посылать на заведомо смертельные и невыполнимые задания. Адекватно оценивать могут ли тем составом и тем оружием выполнять задачи.
показати весь коментар
11.07.2024 17:10 Відповісти
З ТАКИМ закликом - сміливо можеш іти на вибори. ТЕБЕ ПОЧУЮТЬ наступні -75% баранів і овець. Тому що, в часи реформ уруського царя петра сифілісного проста піхота набиралась із кріпаків на 25 років і там вибирали від громади - кому йти. Вона мала хоч якісь права. В епоху найсцикливішого ухилянта піхота має тільки одне право - піти і ЗДОХНУТИ від тупого керівництва і незабезпеченності ухвалених рішень. Я писав давно - Залужного послали "рішати" проблеми війни з АК-74. Він - спробував, а потім убогим від влади сказав, а потім написав - ТАК НЕ МОЖНА. Убога жОПа з своїм пересідентом дуже засмучена тим, що з АК-74 ми не можем виграти війну, а їм би УЖЕ хотілось займатись ОДНИМ - Дерибаном бюджету(як вони кажуть відбудовою країни) і того, що ще залишилось від держави Україна (бажано не територіями і майном а КЕШем). ТАК само відстріляних 300-500 патронів на БЗВП НЕ зроблять ВОС-100 штурмовиком. А коли Творожний катається на передовій і вручну керує фотоаппаратом (я вас снимаю) так він вписується в ШОБЛО 95 а не в концепцію ЗСУ. Треба розробляти стратегію виживання - а ШОБЛО як ЛЕБІДЬ боком (і не Щек і НЕ Хорив) щуку
показати весь коментар
13.07.2024 15:13 Відповісти
В Україні чиновники ніколи не думали про державу,і ніодна влада,тому маємо те що є,а все тому,що ні влада,ні менші чиновники не несуть відповідальності за свою діяльність.
показати весь коментар
11.07.2024 17:25 Відповісти
Влада і держава думають про себе, а країна людей вирішує свої проблеми самостійно, досить часто всупереч владі (т.з. державі)
показати весь коментар
11.07.2024 19:20 Відповісти
Неуки у владі. Пан Бутусов, все вірно доклав і розтлумачив. І така ситуація,не нести,не кинути.
показати весь коментар
11.07.2024 17:29 Відповісти
Гнила ланка ланцюгу - "верховний головнокомандувач" Зеленський. Спробуйте хочь щось пояснити пустоголовому самодуру, який нібельмеса не розуміється ні в чому. Навіть коли воно почне питати про "втрати ворога" - будуть ті ж самі дитячі істерики чому завдали мало втрат?

Та це ще пів-біди. А уся біда у тому, що Зеленський, Єрмак, Тататров, Гетьманцев, Арахамія... - москальські прихвостні і зрадники. Більшість з того що витворяють зелені гниди, зокрема, "чехарда" у війську - робиться абсолютно свідомо.

Україна намагається перемогти ворога, маючи на чолі біля керма його агентів.
Таке не вдавалося ще ніколи.
показати весь коментар
11.07.2024 17:53 Відповісти
100%
показати весь коментар
11.07.2024 19:21 Відповісти
От тільки блазень уже не вєрховний, мандат наданий на виборах скінчився, нового він не отримав і більше ніколи не отримає. Тепер це кримінальний злочинець, узурпатор всієї державної влади в демократичній Україні
показати весь коментар
12.07.2024 21:19 Відповісти
Не женіть пургу. Він все здав, все для програшу, зрада бла бла бла... Зеленський і решта спокійно могли здати Україну з самого початку війни, просто чухнути за кордон. Чомусь ніхто не згадує, що всіми коханого Залужного він і поставив, а зняли його після невдалого, якщо не сказати "просраного" літнього наступу.
Бутусов вірно підіймає проблеми командування і комунікації, але криками "всі зрадники, все пропало" ви нічого не вирішите
показати весь коментар
15.07.2024 14:28 Відповісти
Ви дійсно вважаєте, що Україна вистояла тому, що Зеленський не втік, а залишився ?
Це смішно....
показати весь коментар
15.07.2024 14:40 Відповісти
Як може Верховний Зеленокомандуючий розповідати про втрати позицій ЄЛєХторату - якшо він ЗАЛЕЖНИЙ від ЙОГО настроїв ????

А оскільки елєхторат - хоче ПАБЄД І КОНТРНАСТУПІВ - то він не хоче чути про втрати позицій - бо це ж ЗРАДА -ЗРАДНА .ВТРАТ ЛЮДЕЙ лохторату не видно - зате втрати територій - він може виміряти лінійкою .

Тому лохторат сердиться ,як мала вередлива дитиина на підпіздєнта . А гавнокомандуючий - щоб не злить виборця - ВИМАГАЄ від ГЕНЕРАЛІВ - ні - не ПРАВДИ ТА РОЗУМНОЇ ДОЦІЛЬНОСТІ - А ГАРНОЇ КАРТИНКИ ДЛЯ пі..досіка відосіка . Тому звільняє ПРИНЦИПОВИХ і призначає УГОДЛИВИХ . І цей ланцюжок йде до самого низу . Де той же лохторат бусифікують - і практично без підготовки кидають в м'ясорубку - для забезпечення гарної картинки Верховного Зе .

Тобто коло замкнулося .

Як розірвати це замкнене коло ?

Лохторату потрібно стати ДОРОСЛИМИ - І НАВЧИТИСЯ ДИВИТСЯ ЖОРСТОКІЙ ПРАВДІ В ЛИЦЕ . Жити в РЕАЛЬНОСТІ .

Президенту, генералам та командирам потрібно стати ЖОРСТКИМИ ТА ПРИНЦИПОВИМИ , перестати жити в страху - І НЕ БОЯТИСЯ НАЗИВАТИ РЕЧІ СВОЇМИ ІМЕНАМИ .

Ця війна почалась з брехні , і триває через БРЕХНЮ .

Час ставати дорослими

показати весь коментар
11.07.2024 18:16 Відповісти
Лохторату потрібно стати ДОРОСЛИМИ - І НАВЧИТИСЯ ДИВИТСЯ ЖОРСТОКІЙ ПРАВДІ В ЛИЦЕ . Жити в РЕАЛЬНОСТІ - 100%, але цього не станеться, принайні в мене надія на це вже вмерла. Якщо 2,5 роки повномасштабки не змінили їх погляди, то нічого вже не змінить. Переважна частина народу досі хоче носити рожеві окуляри. Тільки коли небудь їм таки доведеться прокинутися, але боюся, що тоді будуть одні руїни навкруги
показати весь коментар
11.07.2024 20:48 Відповісти
Нихто не хоче осознать, шо реальность дуже ******. Шо ЗСУ це не киборги роботы-убивцы, а смертные люди, и смертей очень много. гораздо больше чем даже случайно ляпнувшие цифры от зели. Денех дают уже на следующий год, значит надо продолжать банкет войну
показати весь коментар
11.07.2024 22:02 Відповісти
Я теж не вірю ,що 90 % і навіть більше прокинуться . Але навіть десяті долі відсотка свідомих людей можуть змінити всю країну .
Один Мухамед наприклад пертворив арабів ( на той час - одні з самих примітивних та деградованих людей того часу ) в могутню військову та культурну силу тогочасного світу ..
показати весь коментар
11.07.2024 22:23 Відповісти
Але Мухамед зараз стримує арабів у розвитку і наразі вони знову одні з самих примітивних та деградованих людей. Якби не нафта в більшості арабських країн, весь близький Схід жив би як в Афганістані.
показати весь коментар
12.07.2024 10:24 Відповісти
Не можу з Вами погодитися . Це не вчення Мухамеда стримує . Вчення пророка Мухаммеда - замість того щоб пдноситися до небесних висот Духу - більшість послідовників - опускають і маргіналізують до свого примітивного рівня .
Як наприклад ідею джихаду - внутрішньої війни зі своїми вадами перекрутили і опустили до рівня ідеї фізичного знищення людей інших релігій
показати весь коментар
12.07.2024 10:47 Відповісти
Дозвольте з Вами не погодитися. Ваш підхід - вибірковий дуже. Якщо перетворив з дикунів на людей - хвала Мухамеду. Якщо з людей на дикунів - Мухамед ні до чого, це люди самі не так зрозуміли. Ну то треба визначитися, або людські дії (і тоді пророки чи боги не особливо до чого) призводять як до хороших, так і до поганих наслідків, або це пророки та боги направляють, і тоді Мухамед сам винен, що в Корані не настільки чітко все пояснив, що дикуни джихад сприймають як війну проти невірних. Більше того, міг би зараз комусь із мул надиктувати кілька правок на вушко.
показати весь коментар
12.07.2024 11:38 Відповісти
Дивіться - Мухаммед приніс оновлене духовне вчення згідно часу ,місця і тодішніх обставин. Він явив собою духовний приклад і дав взірець того ,як має жити мусульманин.
А далі - це вже ЛЮДСЬКА СВОБОДА ВОЛІ ,ЯК ЧИНИТИ - наслідувати пророка піднімаючись до величі Духу - ЧИ ЛИЦЕМІРИТИ - зовні носити маску побожного вірянина а чинити ,як безбожник .

В час пророка Умми - не всі пішли за Ним . Але ті , хто щиро пішов - змінили хід людської історії .

Наразі ж ми бачимо в більшості тенденцію до ЛИЦЕМІРСТВА - коли прикриваючись вченням МУХАМЕДА НА СЛОВАХ - діють ці брехуни - ВСУПЕРЕЧ його настановам .

І не можна сказати ,що його настанови не зрозумілі - є багато праведних мусульман ,які живуть згідно Корану і правильно його трактують . Але це важка внутрішня робота .

Але більшіть живе дотримуючись настанов Корану ФОРМАЛЬНО , керуючись своїми бажаннями та жадобою .І Виправдовують свої злочини прикриваючись Кораном .

Адже ,якби вони дійсно слідували настановам Пророка, то чинили згідно його слів :

Найкращим мусульманином, згідно з хадисом пророка Мухаммада (мир йому і благословення Аллаха) є той віруючий, від мови та рук не страждають інші люди» (Тірмізі, Насаї).

Бог не посягає на свободу волі людини . Він вже все і не один раз сказав особисто і через своїх посланців . І тому перекладати на нього відповідальність - це мерзенний наклеп
показати весь коментар
12.07.2024 13:08 Відповісти
Відкрию вам велику таємницю. Тільки нікому не кажіть. - Не існує ніякого Бога, ніяких розумних книжок - Біблія чи Тора чи Коран. Все це придумали вожаки для тримання решти стада в покорі. Тільки заради влади.
показати весь коментар
13.07.2024 14:12 Відповісти
Ще Більш ефективніший спосіб керувати людьми - це сказати їм ,що ніякого Бога немає. І тоді ними дуже легко маніпулювати - натискаючи на емоційні "кнопки" їхніх бажань та прив'язаностей
показати весь коментар
13.07.2024 16:17 Відповісти
З вами розмовляти - все одно що горохом об стіну.
показати весь коментар
13.07.2024 21:48 Відповісти
не будьте горохом
показати весь коментар
13.07.2024 22:13 Відповісти
Вони самі ВЖЕ ДУЖЕ давно читають коран як наші мафіозі від влади - Конституцію України. шиїти і сунніти - і ЩЕ безліч бажаючих шукати вигідні рядки в Корані (як і в Конституції України) забуваючи про святість (дух а не букву в Конституції)
показати весь коментар
13.07.2024 15:19 Відповісти
Це і є підліткова гра - «доповідати лохторату» - це вже ніхто не сприймає серйозно, хоч брехню, хоч правду. Так, за це ж і війна - за МОЖЛИВІСТЬ не боятися і не брехати. А якщо хтось хоче це робити, то йому це не війна, а бізнес-проект .
показати весь коментар
12.07.2024 20:02 Відповісти
Ви свідомо перекладаєте всю відповідальність зі влади - на рядових українців.
І мовчите при тому, про те, що думку пересічних українців, насправді, формує саме влада та її бенефіціари у вигляді олігархів та ін. через ЗМІ, "єдиний марафон", купу "заряджених" ними "лідерів думок", "експертів" та "ботів" з "ботоферм".
Тому, ваші "пасажі" про "українці хочуть" - є звичайним лицемірством.
Українців спеціально годували обіцянками перемог (і українська армія справді мала потугу перемагати), а паралельно, з самої гори, саботували дії тої ж таки армії і продовжують саботувати з однією лише метою - максимально деморалізувати суспільство (і ту ж таки армію) і змусити українців капітулювати.
Людям формують думку, а люди (і таких людей завжди більшість) лише поводяться відповідно того, як їм ту думку зформували.
І ви берете в тому участь.
І хоч ви маскуєтеся ніби під "патріота", ви, насправді, закидуєте у свідомість людей такі наративи, які, в підсумку, працюють на поразку, капітуляцію та деморалізацію українців. Бо маєте в тому "інтерес".
показати весь коментар
13.07.2024 09:00 Відповісти
А скажіть будь ласка - звідки взялась влада ,чиновники та олігархи ? З КОСМОСУ ? ПУТІН ПРИЗНАЧИВ ЧИ ФСБ ? ЧИ ГОСДЕП ?
Ні владу - власноруч обирали ті самі "рядові українці " - які продавалися за гречку , за тисячу , за солодкі обціянки . Які вибирали злодіїв ,брехунів та бандитів , спортсменів та акторів .
Хтось їх приковував ланцюгами чи бив батогомаи ? НІ . тО БУВ СВІДОМИЙ або несвідомий вибір "рядових "українців .

І тепер " рядовий українець замість того , щоб покаятися в своїх помилках - він КРИЧИТЬ - Я НЕВИНУВАТИЙ .

Якщо вашу думку формують - то ви не ДУМАЮЧА ЛЮДИНА - ВИ ПЛАСТИЛІН , ШМАТОК ГЛИНИ - ЯК сформували - таку форму прийняли .

Але це позиція - дитяча . Незріла . Коли в дитини ,яка перечепилася об лавочку винувата лавочка.

Якщо пересічний українець не здатен думати і брати на себе відпровідальність - то його потрібно позбавляти права голосу . Бо діти неможуть керувати країною.

І хоч ви маскуєтеся ніби під "патріота", ви, насправді, закидуєте у свідомість людей такі наративи, які, в підсумку, працюють на поразку, капітуляцію та деморалізацію українців. Бо маєте в тому "інтерес".

Ваша теза абсолютно помилкова - бо я ніколи не був патріотом і не буду ним . Я відстоюю Правду . Бо як казав Мераб Мамардашвілі, грузинський філософ : Істина дорожче Батьківщини . Прагнення до Істини пов'язане з голосом совісті всередині людини , а Батьківщина - з голосом ідеології з вуст інших .

А ПРАВДА ніколи неможе деморалізувати чи програти - бо вона ПОВЕРТАЄ ЛЮДЕЙ В РЕАЛЬНІСТЬ . Там де ПРАВДА - ТАМ І БОГ. А ОДЖЕ ПЕРЕМОГА І ПРОЦВІТАННЯ
Але вам я бачу миліші побрехеньки чергових ПОЛІТИКАНІВ про пабєди І контрнаступи . Але лукавство та брехня - це справи рук Батька Брехні . І не буде в тій облуді ніякого натхнення ,перемох та щастя
показати весь коментар
13.07.2024 13:26 Відповісти
олігархи - ТОЧНО мають ФСБшний душок, як і БІЛЬШІСТЬ не тільки ************ а і сформованої ними мафіозної системи влади
показати весь коментар
13.07.2024 15:22 Відповісти
Уже очевидно, що вище командування (Зеленський / Сирський / Содоль і т д) не ******* поганих новин. Це породжує наступну проблему як невідповідність реального стану речей і їх уявленням про нього, і відповідно тих самих нереальних наказів для виконання. Політична складова у цій війні чи не на першому плані, а так бути не повинно. Коли - "Все збито, всіх вбито, все відбито", то проблема явно не внизу, але просто того хто внизу найлегше і крайнім зробити.
показати весь коментар
11.07.2024 19:48 Відповісти
Юрій браво, на третій рік війни, раптово, з'ясувалося, що при владі неадеватні, некомпетентні, інфантильні, лицемірні, цинічні, зверхні, клоуни зрадники і брехуни.
показати весь коментар
11.07.2024 20:01 Відповісти
Чи не бажає пан Бутусов розповісти нам про ПРИЧИНИ такого стану справ? Звідки взялися такі комбриги та комбати?
показати весь коментар
11.07.2024 20:14 Відповісти
Самв суть совкової арміїї- це місце для ледачих і тупих , тому що там можна нічого не робити але отримувати гроші від держави. І логічно що при цьому кругова порука, бо ніхто не хоче втратити тепле місце.
показати весь коментар
11.07.2024 20:51 Відповісти
Ви повторили за Бутусовим, що вода мокра, а трава зелена. До речі, проблема ж ширша за Армію: і на громадянці вистачає таких як тищенко микола, суддя князів, чи ота джапарова. Хиба лише в Армії такий стан речей? Але ж я питав про причини.
показати весь коментар
11.07.2024 20:58 Відповісти
Причина в тому що такий стан справ є нормальним. Армія і держапарат- це системи паразитування на податках. А не функціонування держави чи її захисту. І ці системи будуть всяко себе оберігати. Он кадрові військові ловлять пересічних , аби самим не воювати.
показати весь коментар
11.07.2024 21:27 Відповісти
Риба гниє з голови...
показати весь коментар
14.07.2024 14:10 Відповісти
Тому що при владі вороги! Вони влізли у вертикаль командування і поломали те що хоч якось працювало. Не дивно, адже вони вороги-виконують ''оман''
показати весь коментар
11.07.2024 21:42 Відповісти
Шо Юрий так разнервничался? Он же сам знает, что действующая власть, ОП и ВРУ, воообще никак не заинтересованы в победе! У них интерес продолжать это прекрасное время, как можно дольше, например вечно.
показати весь коментар
11.07.2024 21:59 Відповісти
Бутусов прекрасна знает почему втраченые позиции. Потому, что у врага солдат в 5 раз больше,артиллерии тоже больше, есть прекрасная авиация. За нашу авиацию можно молчать. И он ещё спрашивает ,почему скоро и эти генералов Фейсбук поснимает, то все критики с дивана могут пойти на фронт,если не сбегут.
показати весь коментар
11.07.2024 22:15 Відповісти
Гарно подоляцькі глаголітє, на свій E mail зайди за медалькою від Зе влади.
показати весь коментар
12.07.2024 11:26 Відповісти
Для того, щоб по-справжньому ПЕРЕМОГТИ, КОЖНОМУ потрібно ПЕРЕСТАТИ бути ЗРАДНИКОМ, КРАДІЄМ ТА ІДІОТОМ!!!

Примітивні, тупі, безсовісні, аморальні ІДІОТИ-НЕВІГЛАСИ надивившись серіалів, телевізійних шоу, наслухавшись іншого інфолайна для недорозвинених дебілів, стають основою деградації, причиною занепаду держави та фундаментом мафії!

Догодливі, улесливі, раболіпні, залежні, лукаві, брехливі, несвідомі раби-кріпаки, котрі обирають в президенти, як не комуняцькіх функціонерів, то неодноразово засудженого злочинця, як не представника олігархату, то героя серіалу Васю Голобородька (він же відомий їм ржачний скоморох-комік) і таким вибором САМІ СТВОРЮЮТЬ запит на таке "лідерство", власноруч ПОРОДЖУЮТЬ БЕЗЛАД, котрий відбувається в державі!

Саме простий народ, джерело влади за конституцією, спокутуючи власне невігластво та безвідповідальність - воює та гине! А не представники влади, так би мовити еліта, як це відбувається у всіх нормальних країнах...

ЖАХ СИТУАЦІЇ В ТОМУ, ЩО НЕМОЖЛИВО ПЕРЕМОГТИ В ЦІЙ ВІЙНІ ЛИШЕ ЗНИЩУЮЧИ ВОРОГІВ-ЗАГАРБНИКІВ НА ПОЛІ БОЮ!

БЕЗ ВНУТРІШНЬОЇ ПЕРЕМОГИ НАД НЕВІГЛАСТВОМ, ТУПІСТЮ, БРЕХНЕЮ ТА КОРУПЦІЄЮ, ОСНОВНИМИ І НАЙСИЛЬНІШИМИ СОЮЗНИКАМИ *уйла та 3,14дєрації - КРАЇНА ПРОГРАЄ І ЗНИКНЕ!!!

МАФІЯ, ЗРАДНИКИ та ЗЛОДІЇ, КОТРУ ПІДТРИМУЮТЬ ПРИМІТИВНІ ІДІОТИ, -

НІВЕЛЮЄ, РУЙНУЄ, ЗНИЩУЄ, ВБИВАЄ ВЕСЬ СЕНС БОРОТЬБИ З ЗОВНІШНІМ АГРЕСОРОМ!

НЕЙМОВІРНО СУМНО І ДУЖЕ СТРАШНО, АЛЕ ЗАГИБЕЛЬ ГЕРОЇВ МОЖЕ ВИЯВИТИСЬ МАРНОЮ І НЕ МАТИМЕ ЖОДНОГО ЗМІСТУ! Згадайте чи змінили щось звитяжні самопожертви героїв небесної сотні та АТО?...

В духовних рухах та організаціях та сама проблема. Примітивні невігласи-ідіоти наслухавшись лицемірних, брехливих, лукавих, порожніх але красномовних релігійних бала-болів, покірно, а головне радісно і мовчки, йдуть під ніж "пастухів", в пащу вовків в овечих шкурах!

ВИСНОВОК: КОЖЕН ПОВИНЕН ПЕРЕСТАТИ БУТИ ТУПИМ, ПРИМІТИВНИМ, НЕДОРОЗВИНЕНИМ НЕВІГЛАСОМ-ІДІОТОМ, ЩОБ НА НЬОМУ НЕ ПАРАЗИТУВАЛИ ЗЛОДІЇ ТА ЗРАДНИКИ!!! ЦЕ СТОСУЄТЬСЯ ЯК КОЛЕКТИВІВ, ГРОМАД, ТОВАРИСТВ, РУХІВ, ТАК І ДЕРЖАВ ТА КРАЇН!!!

Автор Валентин Яковчук
показати весь коментар
11.07.2024 22:53 Відповісти
Гарно написано , але автор мабуть не усвідомлює , що вже зараз є , а після цього допису тим більше у хитродупих командирів буде цілий штат режисерів,операторів, акторів . Хтось буде воювати - без відеофіксації , не завжди є час та можливості , а хтось свій рівень майстерності ( режисерської , акторської , операторської ) підвищувати , хоча заліпуха в армії , це норма . Відеофіксація необхідна , але щоб вона не стала за мету , замість знищення оркокцпської мерзенонаволочі
показати весь коментар
12.07.2024 06:46 Відповісти
показати весь коментар
12.07.2024 11:24 Відповісти
6) сзч
показати весь коментар
12.07.2024 21:38 Відповісти
Бачу є досвід
показати весь коментар
12.07.2024 22:24 Відповісти
не вірте очам своїм
показати весь коментар
12.07.2024 22:27 Відповісти
Готуєшся на місце Зеленьського? Так вже досить артистів розмовного жанру у владі
показати весь коментар
13.07.2024 00:47 Відповісти
Готуюсь послати тебе лісом, ти готовий чи ще почекати.
показати весь коментар
13.07.2024 00:49 Відповісти
Добровольцы представляют опасность для правителей и их правящего режима. Поэтому ЗСУ превращена в советскую армию.Для этого на руководство армией агент козырь и нарик назначили кремлевца, который сторожил мумию и папашка с мамашкой которго манифестируют с георгиевскими лентами. Главная задача этих военных правителей -уничтожить лучшие подразделения украинской армии и не дать возродится УПА
показати весь коментар
12.07.2024 12:02 Відповісти
Можна скільки завгодно закривати на це очі, але проблема якості рішень, як і інші проблеми в державному управлінні, походять від людей, в чиїх руках опинилась влада.
Поки не зміниться керівництво в країні, не зміниться нічого.
Можна скільки завгодно сидіти в інтернеті і постити-перепощувати, толку від цього не буде.
показати весь коментар
12.07.2024 13:00 Відповісти
Дуже розумний пан Бутусов здатний тільки давати поради і пропозиції. Дуже добре пам'ятаю, як він разом з паном Кассьяновим поливали лайном офіцерів ГШ і генерала Муженка у 2014-2016-м. А після того, як їм запропонували посади прес-офіцерів в оперативних командуваннях, виявилося що вони абсолютно невиліковно хворі.
показати весь коментар
12.07.2024 14:17 Відповісти
Бутусов і Цензор Нет, Бігус, Ніколов, це сторожові пси демократії від західних партнерів. А хиба у Муженка теж не було помилок? Просто зараз ціна помилки набагато вище, втратити державу і життя.
показати весь коментар
14.07.2024 18:26 Відповісти
Все ц наслідки зміни Залужного на Сирського та політичних керманичів,
які некомпетентні у військовій справі та доводять свої вказівки військовим,
а ті замість ініціативи ретранслюють некомпетентні вказівки на низ.
показати весь коментар
12.07.2024 14:24 Відповісти
Чому - відповідь дуже проста - миролюбива більшість не почула як її трахнув ху...ло у 19 році - коли на параді возили на бронепоїзді данілко з зайчиками та український шоу-біз співав пісні на прапорі України, під котрим зараз рашисти розтрілюють українських полонених. Мир - волали вони разом з зеленским і відкривали свої офшори для грошей йба...тих українців, котри втомились від війни Порошенко - бо як сказав наркоман - тіки Порошенко нарощує статки на війні. Тому - весь обронпром - зупинити. Всі шоу - максімум витягнути грошей з людей. Тому зараз волонтери волають - нічого немає - дайте грошей на дрони, автівки, зброю, рації, спорядження - бо зеленский все розкрадає і нам в ніякому разі не можна йьому заважати - бо то Порох наживася, а наш любий зеленский шукає мир в очах вбивці. І, не вздумайте ви....тись - давайте гроші і не їб....ть мосх зеленскому.
показати весь коментар
12.07.2024 15:18 Відповісти
Це і є відображення домінуючої структури управління у країні - звідки іншій структурі взятися? Не можуть одні й ті самі громадяни мати різну структуру управління в енергетиці, освіті, медицині, будівництві, армії - от у війні воно й «вилізло» - а могли б вже десь не так екстремально потренуватися. Наприклад, вичавлювати російські інвестиції з будівництва. Або припинити спадковий феодалізм у системі освіти
показати весь коментар
12.07.2024 20:23 Відповісти
Це просто якийсь пи..дець...
показати весь коментар
12.07.2024 20:42 Відповісти
Бутусов не добачає найважливішого, що без проведених виборів президента в Україні немає верховного, на посту якого залишається самопроголошений узурпатор, який працює в інтересах ворожого кремля і навіть цього не приховує
показати весь коментар
12.07.2024 21:30 Відповісти
Нажаль, але вибори тут вже не допоможуть - "зелень" просто не дасть провести нормальних виборів, "зелень" паралізувала та збочила нормальну діяльність всіх основних органів державного управління.
Тому, залишається лише Конституція України, її 5 стаття та необхідність формування держави, її апарату, знизу, наново, починаючи з формування громад на місцях, місцевих рад і далі - нагору.
має бути лише воля громадян.
показати весь коментар
13.07.2024 09:20 Відповісти
Не в цьому справа дасть чи не дасть кремльовська зельцня провести демократичні вибори. Жодних виборів демократичних чи зманіпульованих формальних взагалі не було проведено, тому немає жодних підстав вважати кремльовського клована ze-узурпатора верховним командувачем ЗСУ. Це теж саме що проголосити блазня королем Великої Британії до якої той не має жодного відношення.
показати весь коментар
13.07.2024 10:01 Відповісти
Президент США Байден не омовився на саміті НАТО у Вашингтоні. Ні в кого із західного істеблішменту більше не залишилось сумнівів, що самопроголошений узурпатор все робить для перемоги ворожого кремля
показати весь коментар
12.07.2024 21:33 Відповісти
Чому якість ухвалення рішень в армії загалом погіршується, а не покращується з кожним місяцем Джерело:
Бо Зеклоун і дЄрмак хочуть щоб ЗСУ на момент саміту миру 2 були обескровлені і беспорадні - так простіше підписати капітуляцію (заморозку війни).
показати весь коментар
12.07.2024 22:21 Відповісти
Коли топили за Зеленьського, у 19-му, усім незаагажованим людям( крім журналістів) були зрозумілі управлінські " здібності" Вови Зеленьського. У перші місяці війни, Вовік перелякався і не влазив у справи військових. Потім обтрусився, обнахабнів трохи, набрався пихи Васі Голобородбко і Голрхвастова і почав командувати...
Звісно що Вовік не буде задавати головне питання-" Що потрібно командуванню ЗСУ". Підліток буде гратися у " войнушку" і " Наполєона".
показати весь коментар
13.07.2024 00:43 Відповісти
О, зесрань вийшла у вихідні попоацювати!))
показати весь коментар
13.07.2024 11:48 Відповісти
На данному етапі покращень якості рішень не може бути. Які можуть бути якісні рішення, коли немає достовірного стану бригад як в особовому складі так і в засобах уражень. Ви думаєте, що воюючі бригади не можуть бути небоєздатними? Скажімо на паперах є 1000 чоловік особового складу. Вони ніколи не можуть бути задіяними на всі 100 відсотків. Є сзч, хворі, поранені, відрядження, відпустки, декрети, просто не вмотивовані, як ******* казати цивільні і інші. Скоріш за все оці категорії ніяким чином не мониторяться. От і виходить на папері одне, а в реалі інше. Із засобами враження взагалі заплутані історії. Багато ремонтів на різних стадіях. Тобто вписувати у звіт що вони є теж брехня. Вони є розібрані, але ж їх використовувати неможливо. Значить немає . Є майно і засоби які фактично знищені ще в 22 році але ще не списані. І так по всіх інших пунктах доповідей. Офіцери подають недостовірну інформацію генералам. Як може генерал прийняти адекватне рішення користуючись викривленими цифрами ще й після вживання алкогольних напоїв? Для прийняття якісних рішень потрібен аудит всіх і всього і кримінальні справи. Як можна просуватися далі , коли ті завали що з 22 року ще не розгрібли? Тому паперів розслідувань буде збільшуватись. Давайте не будемо взагалі не проводити розслідувань , то офіцери і генерали будуть брехати ще більше. Ха ха ха.
показати весь коментар
13.07.2024 10:16 Відповісти
ВСП з татаровопрокуратурою аплодують. ВЖЕ давно вичистили ті вертикалі - які дають об'єктивну інформацію. ЯКУ інформацію ХОЧЕ бачити влада - ТАКУ вони й ОТРИМУЮТЬ. Звичайно виноватий буде ухилянт з бусиуу а не ЧОТИРИРАЗОВИЙ.
показати весь коментар
13.07.2024 15:41 Відповісти
Ухилянт з буму ні до чого не був причетний і не є причетний і не буде. Справа в тому що треба виконувати хоча б статути. Усім. А верховному головнокомандувачу також. Є хоча б бойовий статут. Якщо є норма що 1 солдат може втримувати тільки 20 метрів, значить 20 метрів. Не 30, не 50. Якщо є хтось , хто може контролювати 100 метрів сам, то не треба з нього вимагати 200. Його треба робити офіцером, щоб він навчив інших і при цьому контролював. До лампочки всі ті сухопутні академії і освіти, якщо випускник не може не те що влучити із міномета, а навіть стріляти. Питання чому втратили скажімо позиції і чому не відбили назад дибільне і тупе. Якщо хтось хоче дійсно розібратися в причинах, то нехай у складі комісій приїжджає на місце і дивиться хто і що є в наявності отут на землі, а не на паперах. Те що є на землі завжди відрізняється від того що є в кабінеті. Доходить до того, що вже скільки не кричи і не керуй в тому кабінеті, а не буде так як хочеться, бо нема кому і нема чим щось виконувати. А в доповідях на всіх рівнях і не тільки в ЗСУ завжди брехали , брешуть і будуть брехати. Обстановка змінюється погодинно і те про що доповідають зранку може вже бути неактуальним в обід. Справа в мінімізації брехні у доповідях. Це лише тільки для початку. А вже потім, коли стає більш менш картина зрозуміла, то можна ставити питання а що тобі треба для вирішення проблеми? Коли невірний діагноз, то оте що прописують і просять до лампочки. Ха ха ха.
показати весь коментар
13.07.2024 20:32 Відповісти
Аплодую - дуже правильні та доречні коментарі !!!!!
показати весь коментар
14.07.2024 15:34 Відповісти
Хтось в 19-му був дуже розумний і топив за молодого перспективного, не з системи. Бо баоига не торт. Цього хтось звали..., як же його звали? О, Юра - згадав!
показати весь коментар
13.07.2024 11:45 Відповісти
Було б корисно , якби Бутусов написав "Пам'ятку для солдата" на зразок
"Які питання має ставити солдат своїм командирам кожного дня , щоб підрозділ ефективно знищував ворога і не мав втрат особового складу? " Так , тест на профпридатність.
показати весь коментар
13.07.2024 14:27 Відповісти
Розумієте, до демократії в США можна ставитись по-різному. Бідон - аж пищить - каже, що піде на 2 термін. АЛЕ ЗАРАЗ НАВІТЬ ЙОГО ОДНОПАРТІЙЦІ кажуть - діду - ДОСИТЬ.
Якщо в нас в Зімбабве - ДЕМОКРАТІЯ - чи ми почуємо ХОЧАБ стурбованість партії СЛУГолігархів про м'яко кажучи НЕВІДПОВІДНІСТЬ жОПи і крісла яке вони займають. Не вірю і НЕ бачу демократії в Зімбабве.. Навіть безумна мавпа з торпедою топить за збереження крісла і шукає ВИННИХ ЗА МЕЖАМИ влади. Може їм хтось дзеркало покаже, щоб бачили на що дивитись. А може морду хтось начистить - щоб бачили, що в дзеркалі (їх роботі) ЩОСЬ НЕ ТЕ.
показати весь коментар
13.07.2024 15:37 Відповісти
Це ж і так ясно , що нашому великому підору (лідору) дістався такий гнилий і нікчемний народ , що не хоче дохнути за дурну владу. Адже усі досфгнення - це завдяки Боневтіку Херпіду , а усі негаразди - це гнилий народець.
показати весь коментар
13.07.2024 22:44 Відповісти
Я вже писав: Ці закони 8271 и 2124 зробили з солдат безвільних рабів. Це не стандарти НАТО, бо там командири теж несуть відповідальність, і обов'язкий розбір польотів після боїв. Щоб краще воювати і робити вісновки. А в нас ще є, теж дебільний закон 2124, який звільняє командирів від будь-якій відповідальності за втрати людського ресурсу, або матеріальні втрати.
показати весь коментар
14.07.2024 14:09 Відповісти
Оці закони повністю совкові. Чого? Бо вони ефективні лише при безлімітних ресурсах. Тобто для кацапів. Чому? Тому що, якщо кацапів втратить навіть 1000км. вглиб свого болота, то для неї це все одно лише пшик. А в нас прийнявши оці якоби закони малися на увазі сюжети із дибільних совкових фільмів. Вєсь савєцкій народ как адін чєловєк на защіту страни своєй станєт. Тому командирам дали майже безмежну владу. Але це в нас не спрацює, бо вже не працює. Чому? Тому що маємо зворотній ефект. Стрільцем ніхто не хоче бути. І не буде. Командирів вже більше як піхоти, а головне нуль відповідальності. Той хто мав можливість перевестися, той перевівся. Хто мав можливість іти вчитися на якоби офіцера, той також пішов. Як бубочка колись казав що всі в країні будуть офіцерами, так тепер всі пруться в командири. Зробили перекіс в сторону офіцерів? Ок. Тепер немає кому воювати в полі. Ха ха ха.
показати весь коментар
14.07.2024 18:32 Відповісти
Вони совкові, але прийняті були вже в 2022, після почату повномасштабки...
показати весь коментар
14.07.2024 20:34 Відповісти
Совкові в розумінні своєї суті. Старий совковий прийомчик перестраховщиків. Із журнала фітіль. Тобто тоді коли генштаб просив проголосувати депутатів це лайно, то під ними розумілося, що невдачі на фронті лише через те, що якийсь солдат Петренко послав куди по далі бідного ранімого офіцерішку. І тільки через це зриваються тактичні і стратегічні наступи ЗСУ. Тобто над солдатом треба чинити різного роду тиск і тоді ми як підемо вперед на кремль, що аж капєц. Верховна рада повним складом із всіма генералами і офіцерами плескали в долоні що візьмуть солдата в єжовиє рукавіци. Ну прям зараз наші суворови всім покажуть. І що зараз? Зараз кожен солдат шукає собі якусь посаду, навчання і іншу фігню лиш би не бути стрільцем. Статути, норми, закони працюють виборочно. Можна сказати в залежності від настрою того чи іншого командира. Хтось приймає нормальні рішення, то тоді нормально. А хтось ненормально, то ніякої управи немає. Тобто фронти тримаються на індивідуальній якості в першу чергу солдата, а лише потім його командира. Якщо командир достойний свого солдата, то буде результат. Оці совкові методи совкових законів викликали зворотній ефект. Думалося що командир буде керувати нескінченною кількістю робокопів. Зламався один. Ну той що, є ще десять таких самих. А виявляється що ніт. От є в тебе отакий особовий склад і все. А поповнення може і не буде взагалі. Довів людей до хвороб своїми дибільними хотєлками. От і будуть їздити по госпіталях . Після направлення знову направлення наприклад. Так що те що автор пише в свойому повідомленні може бути тільки після аудиту всього відбуваючогося. Тобто ми всі не знаємо більш менш об'єктивної картини стану всього ЗСУ. Як тоді можуть бути якісні рішення будь якого штабу. Ха ха ха.
показати весь коментар
14.07.2024 21:59 Відповісти
Президентом має знову бути Порошенко....і все стане ,,з голови на ноги''...
показати весь коментар
15.07.2024 09:00 Відповісти