5421 відвідувач онлайн

Про суперечку в Овальному кабінеті і її наслідки

Автор: 

Стрім присвячений безпрецедентному конфлікту, який ми побачили в сутичці у овальному кабінеті. Між президентом Трампом, віцепрезидентом Венсом і президентом України Володимиром Зеленським.

Основна практична фраза там була під час цієї розмови - у відповідь на питання журналістки ВВС стосовно того, чи буде Америка продовжувати постачати зброю Україні. Якщо не буде досягнуто перемир'я, президент Трамп сказав, що так, постачання зброї буде продовжуватись, але він сподівається, що це буде нетривалий час.

Це єдині за 45 хвилин практичні слова,  важливі зараз як зобов'язання, яке може виконуватись. Єдина фраза, за яку дійсно може бути політична і моральна відповідальність президента Трампа. Всі інші 45 хвилин – це був просто суцільний спектакль. Я погоджуюся зі статтею Financial Times, що насправді цей спектакль був спеціально розіграний Трампом і Венсом якраз для того, щоб створити тиск на президента України і для того, щоб, звичайно, реалізувати свою стратегію.

Але те, що там відбулось, це абсолютно не означає, що Америка розірве стосунки з Україною. Це не означає, що Америка припинить постачання озброєння або припинить фінансування України. Це означає, що президент Трамп продовжує свою політику тиску, насамперед, на Україну. І, звичайно, це знов буде розігруватись відомий нам спектакль з 2014 року, що Україна має домовитись з Росією на умовах Росії.

Те, що було, це не була неповага конкретно до Володимира Зеленського. Свої твіти, які оприлюднював Трамп, давав інтерв'ю до візиту Зеленського в Україну, він намагався показати, що Зеленський це сам по собі, він просто диктатор, він людина, з якою просто не можна вести перемовини, він має йти  на вибори, тому що він не здатний досягнути будь-які угоди і його не підтримує народ, суспільство. Персональна дискредитація,  він намагався завжди відокремити, що є Зеленський, а є народ України, який героїчно веде боротьбу, є Україна, і до України у нас добрі абсолютно ставлення.

А тут вже була абсолютно інша ситуація. Це офіційний візит президента України, голови держави, це вже не оціночні судження, це вже представник держави, і може бути будь-яке ставлення до нього, але в даному разі він представляв українську державу і український народ. Тому в даному разі вся поведінка керівників США - була неповага не до самого Зеленського. Можна по-різному оцінювати його діяльність, його поведінку і все таке, але це була неповага саме до України. І це абсолютно неприйнятно, безвідносно того, як прізвище нашого президента. І хочу сказати, що я підтримую рішення президента Зеленського залишити Білий Дім після цього, залишити такі перемовини, і вважаю правильним ту реакцію, яка була дана після цієї так званої зустрічі в овальному кабінеті. І це, звичайно, спроба вже атакувати безпосередньо і дискредитувати позицію України, яку здійснив очільник США, найбільшої наддержави світу.

Щодо емоцій. Звичайно, все це було прораховано, підготовлено для того, щоб спровокувати емоції. І я чудово розумію Володимира Зеленського, як це неприємно, коли тебе запрошують на пресконференцію і замість діалога намагаються спеціально принизити, образити, дискредитувати, щоб не допустити дискусії. Чудово розумію Володимира Зеленського, тому що те саме він зробив зі мною на пресконференції в 2021 році. Таку само образливу атаку по формі здійснили зараз Трамп і Венс. Я жалкую про те, що вони намагались, очевидно, приспати пильність, ввічливо себе вели. І жалкую про те, що вони якимось чином вмовили виходити на такі перемовини президента України без перекладача. Я згадав, що президент Франції Шарль де Голль, який також відстоював позицію своєї країни під час Другої світової війни, на перемовини з представниками США і Британії завжди брав перекладача. Тому що він представляв Францію, він вільно говорив англійською і розумів все добре. Але він не давав втягнути в себе суперечки, балачки на англійській мові, тому що в нього була мова Франції. І він відстоював французькі інтереси. І я вважаю, що такий безлад, такий хаос, який навмисно намагалися спровокувати президент США і віцепрезидент США, надаючи такі різкі оцінки стосовно позиції України, стосовно президента України, стосовно президента країни-терориста Росії і позиції країни-терориста Росії. Все це, звичайно, було сплановано, і вони хотіли максимально спровокувати особистий конфлікт. Щоб потім говорити, це все не серйозно, це просто особисті образи, це щось особисте. Він насправді не хоче миру, він очолює Україну, Україна не хоче миру, президент України хоче продовжувати війну. Все це була спровокована емоційна атака.

Основні фрагменти цієї атаки:

Трамп:Я не почав спілкуватися з обома сторонами, ми б не досягли цієї угоди. Ви не можете казати жахливі речі про Путіна, а потім, хлопче, давай підпишемо щось. Воно так не працює, розумієте? Я ні з ким не… Я ні на чиєму боці, я на боці Сполучених Штатів Америки. Для мене дуже складно підписати угоду з ним, тому що у нього величезна ненависть до Володимира Путіна. Тому це не питання, на чиєму я боці. Я на боці світу, я на боці Європі. Я хочу бачити, коли це завершиться".

Абсурдні оцінки, які просто неможливо було залишити без реакції, тому що -  як це можна не навидіти Путіна? Зеленський, насправді, три роки дійсно намагався це робити.

Він навіть призначав проросійських керівників на вищі посади в державі,  прямо зв'язаних з Москвою. Навіть більше. Він намагався захищати ту саму стратегію, про яку зараз говорить Трамп. Очевидно, йому те саме з Москви надули в вухо. Він говорить, що треба економічні умови, давайте облишимо, підпишемо на будь-яких умовах. Все це вже було. Ніякої ненависті. Ненависть до Путіна народилась і у Зеленського, і у всього українського народу без винятку після цієї страшної війни і масових вбивств в Україні, абсолютно не спровокованих, масового знищення країни і українців.

Венс: "Вже 4 роки у нас в Штатах був президент, який жорстко говорив про Володимира Путіна, а після цього Путін вторгнувся в Україну і зруйнував багато чого. Але шлях до процвітання і до миру – це через дипломатію. Ми намагалися працювати, як Джо Байден, нібито слова президента Штатів важливіші, ніж його дії. Але саме те, що робить зараз президент Трамп, це він займається дипломатією, і це приведе нас до успіху".

Зеленський: Він зайняв  великі частини України, окупував їх, Крим і Схід України. Він окупував їх у 2014 році. Багато років вже. Я говорю не тільки про Байдена. Тоді був Обама, президент Обама, потім президент Трамп, потім президент Байден, і наразі у нас є знову президент Трамп, і з Божою допомогою президент Трамп зупинить його. Він спочатку окупував, потім у 2014 році ситуація була така сама. Люди вмирали на лінії фронту, на лінії зіткнення, і ніхто його не зупинив. Ми з ним дуже багато спілкувалися, у нас було величезна кількість угод, і ми підписували з ним, я як новий президент у 2019 році підписав з ним угоду, Макрон і Меркель, ми підписували припинення вогню. Всі з них сказали мені, що він ніколи не піде далі. Ми писали з ним контракт, але після цього він порушив свої обіцянки, він убивав наших людей, і він відмовлявся від обміну полоненими. Ми підписали угоду про обмін полоненими, але він не зробив цього. Про яку політику ви говорите? Що ви маєте на увазі?"

Венс:Я говорю про дипломатію, яка зупинить зруйнування вашої країни. Пане Президенте, з усією повагою, я розумію, що ви хочете просувати цю ідею перед американськими медіа, але у вас проблема з персоналом на лінії зіткнення, у вас проблема з кількістю військових.

Зеленський: Чому ви говорите про наші проблеми? Звідки ви знаєте про наші проблеми?

Венс: Я дивився за історіями, я спостерігав, я бачу, що ви… Чи ви не погоджуєтесь, що у вас є проблеми з військовим персоналом, з військовим контингентом? Ви приходите в овальний офіс і ви атакуєте адміністрацію Штатів у тому, що вони винні у зруйнуванні вашої держави?

Абсолютно брехливі ствердження, що все, що у нас тут відбувається, це просто відбувається маніпуляція українського керівництва. Це  обурливо. І чути таке від наших американських союзників, таку помірковану реальність. А чому це Венс і Трамп уявляють, що Україна, починаючи дипломатичні перемовини з агресором, який захопив понад 20% території нашої країни, і кожен день вбиває сотні українців, має про нього добре говорити? Я щось не чув в американській історії жодного прикладу, коли під час війни якийсь американський керівник добре говорив про своїх ворогів. Коли це було? Ніколи.  І це була б державна зрада, якби таке хтось озвучив. Це абсолютно нонсенс. Тому, звичайно, чути такі провокації, це, очевидно, підготовлена провокація з боку Венса. І вони дуже зраділи, що Зеленський говорить англійською мовою і намагалися його просто заговорити, забити його позицію і представити його, користуючись своїм становищем, своїм статусом, що він не встигне зрозуміти, що вони говорять англійською. Але я хочу сказати, що основне - президент України доніс свою позицію. І ця позиція була донесена, на мій погляд, абсолютно коректно. Сказати можна було значно більше. Але вони спеціально, очевидно, не показували до цього моменту такої риторики, яка б чимось могла занепокоїти Зеленського. Він погодився на їхні умови, говорити без перекладача, говорити так, щоб його таким чином могли перебивати. Бо коли він говорить англійською мовою, бачите, вони постійно його перебивали. Венс там ставить питання, сам собі відповідає, продовжує, що там немає людей. 

 Я вважаю, що після таких слів Венса, що у нас не вистачає людей, що ми не можемо продовжувати війну, тому що у нас не вистачає людей, то, безумовно, український народ і, в першу чергу, я думаю, що українські воїни, які зараз захищають Україну в окопах,  кожен з них висловить свою позицію, всі, хто це чув, всі, хто б'ються за Україну, і висловлюють свою думку стосовно такої оцінки Сполучених Штатів.

Так, є проблеми з мобілізацією в Україні, вони очевидні через багато факторів, але оцінювати боєздатність країни треба, в першу чергу, по тих, хто захищає Україну, хто дає відсіч агресору, хто тримає фронт. І таких людей значно більше, в рази, ніж тих, хто не хоче воювати, хто тікає, хто ухиляється. Таке теж буває в історії світових війн.  Дезертирство – це не є виключно українська історія. Були порушення дисципліни навіть в американській армії під час Другої світової війни. Вони відомі. Так, вони не були такими масовими, і в Америці так не було, але була інша ситуація. Були сотні інших війн, де були проблеми з мобілізацією.

Подивімося історію європейських війн. Майже в кожній такій масовій мобілізованій армії такі проблеми існували. Тому те, що говорить Венс, він спеціально загострює виключно на проблемах України, дискредитує українську армію таким чином. І звичайно, що це абсолютно неприйнятний тон, неприйнятне спілкування. Я думаю, що українські воїни будуть проявляти ініціативу, і ті люди, які насправді тримають фронт, попри все, вони висловлюють свою позицію для того, щоб показати, що ми не згодні з такою оцінкою віцепрезидентом Венсом. І що українська армія якраз підтримує в даному разі президента України і його позицію на перемовинах з США.

Зеленський:"Під час війни усіх є проблеми, навіть у вас, ви зараз це ще не відчули, але у майбутньому ви це відчуєте. З Божою поміччю це не торкнеться вас.

 Трамп: Не кажіть нам, що ми маємо відчувати, не кажіть нам, як ми себе почуваємо, що станеться з нами. Ви не маєте на це права. Ви не маєте права диктувати, що ми відчуватимемо. Ми чудово себе почуваємо. У нас все буде чудово, ми будемо потужні. Зараз ви не дуже в гарній позиції. З самого початку у вас не дуже гарна позиція. З початку війни у вас не гарна позиція. Зараз у вас немає карт на руках.

Зеленський: Я не граю у карти.

 Трамп: Пане Президенте, я дуже серйозно говорю з вами. У вас вмирають мільйони, тисячі людей. Ви граєте у карти з Третьою світовою війною. Але те, що ви робите зараз, це неповага до цієї країни.

Зеленський: Я поважаю вас. Я повністю вас поважаю.

Якщо чесно, я за всю пресконференцію не побачив нічого образливого для країни, до Трампа і Венса, які навмисно провокували своїми оцінками і продовжували оцей штурм словесний для того, щоб Зеленський, який має обдумувати, що йому сказати, і потім ще перекладати на англійську, щоб він не зміг встигнути відповісти. Хочу сказати, що, звичайно, були емоції, видно, як нервувався президент України. Я вважаю, що наступний раз з американськими представниками спілкуватись виключно через перекладача. І, по-друге, не вступати в суперечки, а є просто позиція, вона була абсолютно аргументована, доводити там нікому не треба, всі слова вже сказані. За останні 11 років керівники України сказали все, що могли про позицію України. Вона всім відома, в тому числі президенту Трампу, який в 16-20-му роках був президентом США і насправді дійсно міг зупинити цю війну під час своєї каденції. І не зробив цього. Тому, до речі,  ця полеміка показує, що будуть такі спроби маніпуляцій, переведення на особисте, спроби спровокувати особистий конфлікт. Тому дуже добре, що після пресконференції  Зеленський написав твіт, подякував за підтримку, за візит Америці, народу США, президенту, Конгресу." І Україна потребує виключно тривалого миру, і ми працюємо виключно над цим".

Тому це дуже правильна позиція, з цією позицією я повністю погоджуюсь. Це єдиний висновок, який може бути після такої пресконференції. Вступати в дискусії, спілкування перед пресою разом з Трампом і Венсом просто нема сенсу. Потрібно виходити із заготовками певних позицій, озвучувати їх виключно українською мовою, і тоді цей потік слів англійською і купа оціночних суджень, на які ти не встигаєш відповісти, тоді все це не буде мати ніякого сенсу. Ну так, на майбутнє.

 Відповіді на запитання

Найкращий союзник України – це дрони. Донатимо.

Я вважаю, що це для всіх прибічників України, всіх, хто дивився, хто обурений цим ефіром і цією овальною суперечкою. У місці, де, скажімо, і так було багато скандалів, ну і от тепер вже такий. Тобто, хочу сказати, що дійсно треба донатити, донатити і донатити. І якщо кожен, хто зараз обурюється Трампом, на всю силу свого обурення задонатить на ті підрозділи, які зараз воюють на фронті, це буде найкраща відповідь. Так що це звернення до всіх. Хочу, до речі, сказати, що на мені якраз майка сьогодні, прислали друзі з підрозділу Перун, це безпілотники 42-ї механізованої бригади. Також це якраз символ того, куди треба направити емоції від перегляду того, що трапилось в овальному кабінеті.

 Ситуація нагадує кінець американської підтримки. Скільки нам залишилось? 

Жодної мови про розрив якихось стосунків нема. Не підписана угода про  рідкісноземельні мінерали, які хоче добувати Америка спільно з Україною в Україні.  Але жодним чином перемовини не розірвані, вони призупинені. Так само це стосується всієї американської підтримки. Це не розрив, це призупинка. І насправді великі козирі у нас є. Я не вважаю, що якщо Зеленський не на все відповів і не все сказав, що міг, це є погано для України. Я вважаю, що президент України доніс мінімум свою позицію, сказав ті слова, які повинні були там прозвучати, а все інше це маніпуляція, і ця маніпуляція видна усьому світу, кожній людині. І тепер дуже добре, що завдяки цьому резонансу кожен зможе скласти свою думку, хто ж маніпулює в цій ситуації. Очевидно, для всіх, що оці всі слова маніпулятивні, їх кажуть керівники США. І Америка, на відміну від України,  там нема моновлади, там нема телемарафона, там реальна демократія і свобода слова, там є система, там поважають права опозиції, поважають засоби масової інформації, і зараз за цю поведінку, тепер кожен друг України цю пресконференцію і результати зможе висловити, надягнути на голову тим, хто таке казав. Це, я реально вважаю, що те, що сталося, видовище, це реально політична і інформаційна поразка. Поразка не Америки, не США, а це поразка якраз от тих людей, які хочуть себе асоціювати з миротворцями в Україні, які думають, що такими оцінками, чому ви ненавидите Путіна, вони сподобаються Путіну і досягнуть з ним якихось домовленостей. Це абсолютно неможливо, це неприйнятний тон, неприйнятні оцінки, і так не говорять з союзниками. Навіть, як я розумію логіку Трампа і Венса, вони хочуть сподобатись Путіну, на словах як мінімум, щоб Путін щось їм робив назустріч. У нас так теж було. Теж Зеленський хотів, говорив хороші слова про Путіна, що він насправді хороший, що ми йдемо до миру, подивимося йому в очі. Ми все це бачили три роки. Результат буде нуль. Результат визначається на полі бою. І мені просто прикро, що зараз керівництво США ігнорує той досвід, який був перед тим, ту історію, і зараз, таким чином, це вже удар не по Зеленському, а завдали удар по інтересах України в цілому. І це реально спровокує, я впевнений, не розрив стосунків з Україною, а це спровокує насправді перегляд і радикалізацію ставлення до політики і до такої стратегії самого Трампа. Я впевнений, що зараз в Америці буде дуже сильна критика. Я впевнений, що жоден українець, який голосував за республіканців, є членом республіканської партії, жоден друг України, симпатик, вони всі абсолютно чітко висловлюють, в тому числі публічно, в соцмережах, в засобах масової інформації, свою позицію. У нас є чим впливати на громадську думку США. У нас є там багато друзів. І це просто так не минеться. Така радикалізація змушує людей визначатись і бути значно більш жорсткішими в оцінках. 

Зеленський:Будь ласка, ви говорите, що якщо ви будете говорити голосними словами...

 Трамп: він не голосно говорить, він не кидається словами. Ви дуже багато вже говорили. Ваша країна у величезній проблемі. Ви не виграєте тут. У вас дуже маленькі шанси.

 Зеленський: Пане Президенте, ми залишаємося у своїй країні, ми стоїмо, ми боронимо свою країну. Трамп: Ми дали вам, цей дурний президент дав вам 350  мільярдів доларів. І у вас є ще сили казати нам, звинувачувати нас. Якби у вас не було цієї зброї, ця війна закінчилась би за дві тижні.

 Зеленський:Так, я від Путіна вже чув, що за три дні вона вже закінчилась.

Трамп:Дуже складно вести бізнес таким чином.

Венс:Давайте я подякую вам, я дякую американським людям, краще влаштувати ці...

Трамп: Дуже важливо, щоб американські люди знали, що тут відбувається. Вам треба бути вдячними, у вас немає карт, ваші люди вмирають, у вас не вистачає військового контингенту, у вас не вистачає солдатів, а ви кажете, я не хочу припинення вогню, я не хочу цього, я не хочу того. Якщо ви зараз не припините вогонь, якщо кулі не перестануть...

Звісно ж, ми хочемо зупинити війну, але я вам казав з гарантіями. Ви можете швидше зупинити вогонь?

 Трамп:Це не означає , що думають наші люди. У нас тут був хлопець Байден, він не був дуже розумною людиною,

 Зеленський: але це був ваш президент.

 Трамп:І так само було з Обамою. Я вам дав джавеліни. Вам треба бути більш вдячними, у вас немає карт. З нами у вас є карти, але без нас у вас немає карт.

Це буде дуже складна угода.

 Стосовно джавелінів. Так, ми вдячні американському народу і президенту Трампу. Вони дійсно першими поставили перші 100 систем джавелін в Україну. Це відбулось при президенті Трампі. Об'єктивності заради, і варто відмітити, що дійсно це був перше постачання військового озброєння, серйозного і керованої зброї. Це було дуже важливо з політичної, дипломатичної оцінки. Ми дуже вдячні президенту Трампу і народу США. Але, хочу сказати, що ті перші 100 джевелінів мали теж достатньо специфічне сприйняття в Збройних Силах України. Це були всі ракети, ракетні комплекси зі старих запасів. Перші два пуски, які робили в присутності американських дипломатів на полігонах, обернулись провалом, оскільки ракети просто впали і не спрацювали. І порівнювати це з масштабами постачання Байдена некоректно, тому що президент Байден надав Україні значно більшу підтримку. І навіть до початку російського вторгнення Байден поставив Україні сучасні комплекси, разом з іншими союзниками па НАТО, значно більшу кількість джавелінів. Поставив стінгери, переносні зенітно-ракетні комплекси. І дуже швидко після початку війни при Байдені Америка почала просто в величезних масштабах постачання всіх видів озброєння, без якого, дійсно, Україна б не вистояла. І це робота спільна всіх країн НАТО, за що ми їм вдячні. І всі ці постачання, але вже військова допомога почала заходити ще до початку бойових дій від Байдена. Тому в даному разі фактично Трамп робить некоректне порівняння. Він не правий. Це неправда.

Стосовно загалом всього того тону, я впевнений, що наші військові висловлять свою позицію, хто там правий, хто там готовий припиняти війну, хто ні. Я просто, знаєте, згадав зараз американську історію, коли я слухав президента Трампа. І хочу згадати, яка кількість людей під час американської війни за незалежність говорили, що ці божевільні американські колоністи, вони просто втрачають велику кількість життів, ведуть безглузду війну з всемогутньою Британською імперією, яка їх власне там і організувала, і завезла їх туди. І що це велика невдячність, що гине велика кількість людей, що треба подивитись в очі королю Великої Британії, домовитись і припинити цю війну разом з цією нікому не потрібною незалежністю Сполучених Штатів. І був там такий, як каже президент США зараз, що Зеленський хоче бути тафгай, так от там був такий тафгай Джордж Вашингтон, який сказав, що ми будемо битись до кінця, і ми за нашу незалежність будемо битись попри всі умови. Нас нічого не зупинить. І Вашингтон створив Америку незалежну і сильну. І він її створив як приклад того, що за свої права і за свої суверенітети треба боротись, інакше ти в цьому світі не існуєш. І це не питання карт. У війні за незалежність США карт взагалі не було ніяких. У Америці теоретично навіть не було ніяких шансів здолати Британію. І війна йшла не тому, що хтось зважував, хтось хотів зробити Negotiation deal і зважував карти. Що там зважувати? Британія була першою імперією світу, а Америка не існувала взагалі. Це відбулося, війна йшла, тому що люди боролися за свої права. І зараз те, що сказав Трамп, це пряме порушення американської історії. І там в цьому овальному кабінеті є портрет Джорджа Вашингтона, який на все це дивиться і думає "bullshit". 

"запитання журналіста: Якщо Росія порушить припинення вогню?

 Трамп: А якщо щось станеться, бомба на голову прилетить? Вони порушили за часів Байдена, тому що вони його не поважали. Вони не поважали Обаму, але вони поважають мене. Я хочу сказати, що у вас була ця фейкова гонитва,полювання на відьом. Ви казали "Росія, Росія, Росія". Це було надумане шахрайство з боку Байдена. Гіларі Клінтон, Адам Шифф. Це задумали демократи і треба було пройти через це. І він через це пройшов. І його звинуватили в цьому, і він з цим не має нічого. Нічого до справи. Ця справа була, зародилася в спальні Гантера Байдена. Це було огидно, і вони сказали - цей лептоп з пекла був створений Росією, але це було шахрайство. І  його звинувачували, він міг це винести. Я хочу сказати, можливо він порушував угоди з Обамою, Бушем, з Байденом. Так, може він не зробив, можливо. І ні, я не знаю, що трапилось. Але він зі мною не порушував. Я не знаю, чи він може в ці угоди увійти. І проблема в тому, що ми дали вам можливість бути сильним, але без Сполучених Штатів у вас не має можливості бути сильним. Ваші люди дуже мужні. І ви побачите, що станеться. Я не думаю, що це буде гарно, тому що у вас немає карт. Але якщо ми підпишемо домовленість, то у вас буде позиція набагато краще. І, хочу сказати, це не дуже добре. Це не дуже гарно, те, що ми бачимо. Я думаю, що ви побачили достатньо. Це гарне телебачення, можу вам сказати. Побачимо, що ми можемо зробити далі.

На питання, чи будете вести перемовини, Трамп сказав, що невідомо".

Так, ми побачили, в принципі, всі основні моменти суперечки. Там було багато всяких слів стосовно того, що дала Америка і що дала дуже багато.

Що стало наріжним каменем цієї сварки?

Насправді, президент Трамп хоче створити такий зручний інформаційний фон для перемовин з Путіним. Перед перемовинами. Тому що він думає, очевидно, і це йому транслюють з Москви, ті люди, з ким він спілкується. Що всі проблеми перемовини, припинення війни, це проблеми тільки того, що є світова громадська думка, створена кількома такими заколотниками, лідерами кількох країн Євросоюзу, Зеленським, Байденом. Тобто легенда така. Зараз приходить Трамп і говорить, ні, то все було брехня, то бариги Байден із Зеленським наживались на війні, а тепер я прийду і по-чесному домовлюсь про мир, подивлюсь Путіну в очі і все буде у мене добре з Путіним, ми домовимося. Трамп розуміє, що для того, щоб укласти угоду і змусити Україну відмовитись від своєї території, це найпростіший і найшвидший шлях, ми його знаємо, проходили ще в 2014 році, так от, заради того, щоб так зробити, за рахунок України, укласти угоду з Путіним, для цього треба, щоб на Трампа не тиснула світова громадська думка. А як вона може не тиснути, коли Макрон на пресконференції з Трампом сам кілька днів тому казав, які ми можемо вести перемовини з Путіним після масових вбивств у Бучі, сказав президент Франції. Дуже гідна була, до речі, пресконференція, Макрону і французам великий респект. Так от, ситуація така сама. Трамп думає, що йому хтось там з Москви підказує, що давайте укладемо. Він просто, очевидно, не розуміє історію питання. Тому що в 2014 році вже Україну намагалися до цього примусити. І Мінськ-1, і Мінськ-2 в 2015-му йшли важко перемовини, багато часу. Вони йшли там практично весь 2014 рік, понад рік ішли перемовини різних європейських лідерів, президента США Обами з Путіним. І вони йшли так тривалий час, рік, до другого Мінська. Саме тому, що те саме хотів Путін, щоб Україна відмовилась від певних територій, як і зараз, і визнала окупацію де-факто. Відмови від своїх територій. І тоді вже це було. І в 2017 році припинились перемовини, тому що Путін не хотів змиритися з тим, що Україна на ці угоди не йде. І припинив сам фактично контакти з Україною щодо мирних угод. В 2019 році прийшов президент Зеленський, і все те, що каже зараз Трамп, намагався сказати. І вже сказав. І хочу нагадати, моя суперечка із Зеленським на пресконференції, яка по формі дуже нагадує те, що ми бачили оце спроби перевести на персональні образи, такі абсолютно зневажливі оцінки, все це якраз було спричинено тим, що я запитав президента Зеленського, чому він призначив близького до Москви, до Путіна, Руслана Демченка, начальником розвідки України, комітету по розвідці. Це ж абсурд. Зеленський зробив навіть такий крок, всю розвідку віддав на взаємодію з Москвою. В керівництві СБУ були призначені російські агенти, вони зараз сидять в тюрмі, агенти ФСБ. Зроблено було все. Я тому і питав тоді, предмет суперечки був, що я питав, як ви російського агента завели у владу. Зеленський намагався це зробити. І зараз Трамп біжить по граблях і намагається повторити оцю пережовану жувачку, яку вже Зеленський навіть виплюнув, і за яку зараз гине така кількість людей, сотні тисяч. Так от результат, звичайно, буде той самий. Оце причина сварки. Хибна оцінка ситуації президентом США Трампом, ну а Венс в даному випадку це просто людина, яка очевидно взагалі не розуміє, що відбувається, йому визначили його роль, і він має просто озвучувати ті тези, які йому вклали в голову ці люди, які формують контур перемовин Вашингтона і Москви. Це дуже прикро, це чути.

 Чи не краще було поговорити про це за закритими дверима, а не на весь світ?

Ну, звичайно, краще, ну сценарій-то був насправді, щоб спровокувати публічний конфлікт. Дивіться, починали вони розмову дуже поблажливо, по-доброму, один до одного, а закінчувалося тим, що Зеленський залишив Білий Дім і правильно зробив. Так от, те, що було зроблено, вони приспали пильність, сказали, це буде ввічливо, будемо поспілкуємось, а потім будемо говорити англійською мовою для преси. А насправді це була не пресконференція, а намагання принизити і дискредитувати опонента, спровокувати його на якісь різкі неповажні заяви стосовно самого Трампа, Венса, тобто спровокувати історію. Тому Венс в цій парі був людиною, яка спеціально кілька разів забирала на себе слово. Це взагалі дикість. Сидять два президенти, а віцепрезидент встряє в суперечку, перериває президента України. Ну, повне дикунство якесь.

Як вам відповідь Зеленського?

Ну, я вважаю, що він сказав в цілому те, що було логічно. Я єдине, що хочу сказати, що, звичайно, готуватись до таких провокацій треба краще. Треба просто, на мій погляд, я вже сказав, треба розмовляти з ними тільки через перекладача. Треба мати свою відповідь перше, друге, третє. Те, що їм якраз неприємно чути, по всіх їхніх позиціях, все, що вони проходять. І давати оцінку Путіну максимально. А далі хай вони говорять все, що вважають за потрібне.

Чи, вважаєте, Трамп думає, що говорить?

Абсолютно. Я, насправді, друзі, бачу тут абсолютно холоднокровну, чітку стратегію Трампа. Вона, насправді, очевидна, бо ми це вже проходили. Я вам хочу сказати, що про економічне співробітництво з Росією, щоб замінити політичні суперечки, постійно говорили слуги народу, коли приходили до влади. У 19-му році в мене було інтерв'ю з Ігорем Коломойським, на Цензор. НЕТ можна подивитись. Він в інтерв'ю казав, що домовленість з Росією можлива, попри все, тому що основою мають бути спільні економічні інтереси. І треба встановлювати стосунки і відновлювати економічний комплекс зв'язків між окупованими територією і Україною. Інтегрувати їх. І тоді зникнуть політичні суперечки. Тобто це, насправді, неодноразово озвучувалось потім і міністрами, і депутатами слуг народу самим Зеленським. Тобто це був узгоджений курс, який озвучував, очевидно, і просував, насамперед, Ігор Коломойський. Але часи міняються. Почалась війна. Російський агент Руслан Демченко, якого захищав на пресконференції від мене Володимир Зеленський, зараз відсторонений в перший день війни від своїх повноважень. І він сто відсотків має відповідати, тому що він один з основних підозрюваних, на мій погляд, у здачі Півдня України. І в провалі підготовки до війни він повідомляв президенту хибну інформацію стосовно російських планів. І в мене є свідки на це. Я спілкувався з військовими, які прямо говорили про дискредитацію позиції України Демченком, який завжди підтримував росіян, будучи українським представником. І так само в СБУ агенти сидять. Тобто часи змінюються. І сам Коломойський сидить, який це намагався запровадити.

Я впевнений, що те, що зараз наговорив Трамп, це так само дуже скоро буде дискредитовано. З часом буде дискредитовано. Я впевнений, що вже до кінця року, коли Трамп зараз намагається отак притиснути, що не буде зрушень з України, то ми вам просто відключимо постачання. Я хочу подивитись, як вони це будуть робити насправді. Як вони будуть намагатись це робити. Чи можливо це зробити. Як на це буде дивитися американський народ. Тому що Трамп прийшов, дуже сильно критикував Байдена за те, що Байден ухвалив рішення про вихід з Афганістану. Так от, залишити без допомоги Україну після такої кількості років підтримки. Залишити Україну, коли така кількість американських воїнів б'ються за Україну як герої, і така велика кількість американців загинули у бою за незалежність України. Ну це просто божевілля. Я впевнений, що ця позиція буде у президента США переглядатись. Саме тому я зараз хочу сказати, що я проти того, щоб у нас піднімалась така хвиля хейту стосовно президента США. Я впевнений, що так само, як змінювалась позиція Зеленського, який раніше робив все, щоб здати Україну без бою своїми діями, а потім після початку війни повністю змінив свою позицію, і зараз говорить просто інколи як яструб. Ну, називає речі своїми іменами, називає Путіна терористом, і це дуже правильно було на цій конференції озвучено, я повністю це підтримую. Країна-терорист, Путін-терорист, і все. Зараз нема питань стосовно його політичної позиції. Те, що він говорить, це відповідає дійсності. Так, я впевнений, що зміниться ще позиція і у Трампа. Вона зміниться. Так само, як ми це бачили, Трамп тоді був одним, в перше своє президентство, зараз інший. Подивимося, як він спробує захищати свою позицію перед американським народом. Бо для нас зараз підтримка американців, в першу чергу, має ключове значення. Нам потрібно зараз Україні, на мій погляд, зробити все, це не може зробити, до речі, президент Зеленський сам офіційно. Це не може українська влада робити офіційно. Але може робити неофіційно, і це маємо робити офіційно ми, українське суспільство, яке має зв'язки з США. Так от, нам потрібна мобілізація зараз всіх симпатиків, всіх прибічників України, для того, щоб самі американці максимально широко висловлювали свою позицію в тих же соцмережах, для того ж Ілона Маска, для всіх американських керівників, які зараз достатньо образливо з команди Трампа висловились стосовно дій президента України в овальному кабінеті. Так от, нам потрібна зараз солідарна позиція і вплив на громадську думку США. Це єдина наша сила в цих умовах. І якраз у нас є сильні сторони, як можна на це впливати. У нас є приклад самих засновників США і тих прикладів в американській історії, самих американських керівників, президентів, як вони себе вели під час агресії, нападу і бойових дій на їхній території.

 Якщо Бутусов підтримує сьогодні Зеленського, значить правильно робить він.

Я підтримую президента України сьогодні. А Зеленського я буду підтримувати після того, як після нашої перемоги, якщо після нашої перемоги він піде під суд зі своєю командою і відповість за провал оборони України і понесе відповідальність за ті корупційні схеми, які він наробив, і за ту кількість життів, які загинули через його безпорадність і безвідповідальність. Тому як буде суд, як він громадянин України, буде відповідати за свої вчинки, і суд дасть оцінку, він пояснить суду, чому він так робив, призначав російських шпигунів в органи влади, не давав наказу готуватись до оборони, не дав наказ підірвати мости, не дав наказ поповнити армію перед війною оперативним резервом і розгорнути таким чином повнокровні війська. Коли він за це відповість, тоді я можу сказати, що Бутусов підтримує Зеленського. Зеленського я не підтримую, я підтримую президента України і я підтримую український народ, Україну як державу, яка б'ється за свою незалежність. І в даному разі треба чітко від'єднувати ці поняття. Є сам по собі Зеленський як політик, який у нас є президентом, і який несе відповідальність за той безлад і корупцію, яку він зразу зробив владі. 

 Я робитиму ефір про провал повний постачання дронів. Це злочинна бездіяльність влади. Так от, за це я, звичайно, не підтримую Зеленського і ніколи підтримувати не буду. І не дозволю кому-небудь забути про ці жахливі провали, які зараз робить Зеленський. Єрмак і все його оточення. Так от, це не буде забуто. Але зараз ситуація не стосовно особи Зеленського. Так, ми слабкі, ми слабкі через те, що влада у нас бездіяльна, неефективна, корумпована. В тому числі, але зараз він представляв не себе, не партію "Слуга народа", а представляв Україну і український народ. І тому Україна і український народ, і президент, якого обрала Україна, заслуговують поваги у президента США. І це принципово. Без такої поваги ніяка дискусія, діалог неможливий. Так. Друзі, дякую вам всім за ефір. Хочу сказати, що написав якийсь новий спонсор каналу "АБУТУСЕФПЛЮС", знак "ФРЕСКО". Донат і спадки. Ну, що сказати. Я сподіваюся, що кожен після цього ефіру зробить донат на всі наші найкращі підрозділи. А я також, після цього ефіру, обов'язково, у мене там заплановані якраз донати. І на кілька українських підрозділів, і на 42 механізовану бригаду, на 13-ту бригаду "Хартія", на 1-й штурмовий батальйон "ДаВінчі".

Всі емоції, які ми хочемо виказати стосовно президента Трампа, ми будемо показувати це новими дронами. 

Я впевнений, Україна вистоїть. Я впевнений, що ця історія зробить нас тільки сильнішими. Змусить Україну згуртуватись. Я не знаю, чи я здатен на те, щоб об'єднати Україну з Зеленським. Я не впевнений. І те, що він робить - Зеленський реально розколює українське суспільство і робить вразливою свою позицію на зовнішній арені. Це правда. Він не здатен бути лідером всієї країни. Він хоче бути лідером у своєму кабінеті. І наші зовнішні опоненти це використовують. Але ми, як український народ, свідомі того, що ми маємо об'єднуватись. Ми маємо захищати спільно нашу зовнішню політичну позицію. І навіть попри таких слабких людей у нашій владі, таких безвідповідальних слабких людей, брехливих людей, це правда, ми повинні об'єднатись для того, щоб захистити позицію України в умовах такого тиску. Це наша спільна робота і це наша відповідальність як громадян. І, сподіваюсь, всі друзі України нас підтримують.  І я впевнений, що ми станемо сильнішими. Ми не зламаємось. Ми не здамось після от таких навіть, насправді, неприємних емоцій.

 Слава Україні!

Топ коментарі
+39
Я ще раз переконався: немає нічого гіршого, ніж наявність біля керма країни у цей надважкий час абсолютно випадкової люди, не професіонала, не дипломата, не фахівця.
показати весь коментар
01.03.2025 14:25
+32
Вас таких багато.
Він поставив країну на межу існування, але вам байдуже, головне «круто тримався»…
показати весь коментар
01.03.2025 14:45
+18
Шість років крав, саботував, бєзпрєдєльнічяв, а тепер не поважають цього потужного ПАТРІОТА України🤣🤣🤣
Хороша аналітика, жгітє ісчьо, пан Бутусов
показати весь коментар
01.03.2025 14:49
Коментувати
Сортувати:
Я ще раз переконався: немає нічого гіршого, ніж наявність біля керма країни у цей надважкий час абсолютно випадкової люди, не професіонала, не дипломата, не фахівця.
показати весь коментар
01.03.2025 14:25 Відповісти
Що маємо те і є... Самі обирали( я не голосував за Зе)... Але станом на сьогоді, і з останніх подій Оцінюю діяльність Зе як 8 з 10 .. Події в США - 10 з 10
показати весь коментар
01.03.2025 14:35 Відповісти
Вас таких багато.
Він поставив країну на межу існування, але вам байдуже, головне «круто тримався»…
показати весь коментар
01.03.2025 14:45 Відповісти
ще один про свій хрін..
показати весь коментар
02.03.2025 03:28 Відповісти
Вас таких сірків по країні маса, країна ледь існує через земародерів, а вам 8з10 і 10 з 10, за провальний візит членограя!
показати весь коментар
02.03.2025 10:06 Відповісти
основне, перед цим вказати, що воно не зебіл та й взагалі дюже вумний від природи, але готовий тепер кожен день купувати морквинку для віслюка...
показати весь коментар
03.03.2025 11:05 Відповісти
8з 10 🤖🦠🤮? Цє коли він 3 роки , дороги , в напрямку наступу для танків будував , розміновував, відводив, закривав ракетні програми , саджав бойових генералів Марченко , Павловського, переслідував оббріхувавРіфмастера…………… в очко ***** заглядав і казав « какая разніца», « не дивіться барани в гору» « жріте ШАШЛИКІ на день пабеди «
показати весь коментар
02.03.2025 23:21 Відповісти
Тим не менше, як я бачу, тут більшість (в т.ч. автори) вже палко його підтримують.
Правду все-таки каже Арестович - в Україні немає реальної опозиції...
показати весь коментар
01.03.2025 16:28 Відповісти
ну якщо гітлер каже, що куріння шкідливе.. то як з ним не погодитись?
і якщо трамп каже, що зеленскьй диктатор то по факту так і є (тут в Україні)
інша річ для чого це сказано, з яким змістом, метою, і який контекст, як це використовується.
показати весь коментар
02.03.2025 03:30 Відповісти
от навіщо згадувати і рекламувати ще одного афериста-брехуна? вам мало існуючих наперсників?
показати весь коментар
04.03.2025 08:22 Відповісти
До нього може бути багато запитань, але останнім часом він говорить багато правильних речей.
показати весь коментар
04.03.2025 10:45 Відповісти
Він, як і Яник не випадкові, а ретельно підібрані самі знаєте ким, самі знаєте для чого.
показати весь коментар
02.03.2025 09:00 Відповісти
Підтримую Юрія, чи не нам знати, що таке припинення вогню... ? Чи хто забув... ? Я жжжж нееее лоох... ? Перед українськими воїнами... ? Частини з яких вже не має в живих... ? Цих прекрасних героїв... ?
Але зараз, ми як ніколи маємо бути обєднані... Чи Ви забули події 1918 - 26р.. ? Розбрат у владі...?
Що стало причиною зникнення УНР...? Припинення підтримки нпселенням героїв Холодного Яру... ?
Це ж все уже було.... Ми маємо бути обєданими, і кожен на своєму місці займатись збереженням - Держави Україна...
показати весь коментар
01.03.2025 14:28 Відповісти
Воюємо далі, щоб загиблих героїв ставало все більше і більше?
показати весь коментар
01.03.2025 16:29 Відповісти
тобто? перстати воювати? і здатися? таке може написати лише той у кого язик в дупі пуйла
показати весь коментар
03.03.2025 00:02 Відповісти
Не здатися, а піти на компроміс, поки він ще взагалі можливий. Трамп організує адекватні умови, головне - прислухатися до нього, а не крити його останніми словами.
Бо якщо ні, то через якийсь час вже доведеться здаватися...
показати весь коментар
03.03.2025 08:49 Відповісти
ти не орел ти півень з язиком у дупі пуйла. Здаються в полон слабкі духом. "адекватні умови, блд"
показати весь коментар
03.03.2025 13:01 Відповісти
який взірцевий бойовий кугут, нарешті вилупився...
показати весь коментар
03.03.2025 13:06 Відповісти
а ти за мене не переймайся. малий дуже. вилупився ти років скільки? може 40 в найкращому випадку. ото сиди мовчки
показати весь коментар
03.03.2025 13:10 Відповісти
як я можу не перейматись ідіотами, дебілами, зебілами та іншими 73%??? Вони ж пі.ари мені жити не дають, вічно всю країну до прірви тягнуть та на граблях зачаровано танцюють...
показати весь коментар
03.03.2025 13:17 Відповісти
мені не цікаві твої забаганки малий.
показати весь коментар
03.03.2025 13:21 Відповісти
не виліковний бовдур?
показати весь коментар
03.03.2025 13:24 Відповісти
Вони переважно всі невиліковні - з когорти 73%
показати весь коментар
04.03.2025 10:46 Відповісти
можеш об'єднуватися скільки завгодно,
але Україна ніколи не переможе з Єрмаком
показати весь коментар
02.03.2025 02:52 Відповісти
а з дЄрьмаком у віслюку?
показати весь коментар
03.03.2025 11:08 Відповісти
Поясніть цей АБСУРД, навіщо обьеднуватись з тими , хто здава « Київ за три дні» ? Які своїм САБОТАЖЕМ ( мародерством під , час страшезного нападу в МО виводили мільярди на неіснуючих фірми ) , зданий сралінською -зеленою СТАВКОЮ ,КОНТРНАСТУП ( забравший тисячі життів ( ЗЕІУДІ не цікаво ХТО САМЄ ( значіть він і ойго призначенці ) браковані міни( ніхто не покаран, не побудовані фортифікаціірозграбовані вагони гуманітарної допомоги в Запоріжжі ХТО СІВ С ЗЕЛЕНОЇ БАНДИ ? І з ним обьеднуватись? Це тільки в країні абсурду таке можливо
показати весь коментар
02.03.2025 23:31 Відповісти
я пам'ятаю "нада проста перестать стрелять". але ж в 2014 було таке саме
показати весь коментар
03.03.2025 00:03 Відповісти
показати весь коментар
03.03.2025 11:09 Відповісти
Шість років крав, саботував, бєзпрєдєльнічяв, а тепер не поважають цього потужного ПАТРІОТА України🤣🤣🤣
Хороша аналітика, жгітє ісчьо, пан Бутусов
показати весь коментар
01.03.2025 14:49 Відповісти
Хутін - Пуйло, Трамп - Пуйло, Венс - Пуйло, Рубіо - Пуйло.
Вони зрадили не Зєлю, вони зрадили Народ України.
Вони це чудово розуміють. Захід три роки давав допомогу не Зєлє, а Народу України.

Зараз в коментах з'явилось багато кацапні із реєстрацією - 2025 рік.
Всі вони легко вираховуються....
показати весь коментар
01.03.2025 15:15 Відповісти
слово "зрада" тут недоречне і не коректне
є більш доречне - побутове "кинули, розвели, підманули, обманули"
показати весь коментар
02.03.2025 03:31 Відповісти
Трампон і його "молодая команда" хотіли влаштувати Україні Мюніх- 1938:

1. Два останні тижні Трампон і його шістки розгоняли тєму, що Україна на рівні з ********** винна у війні, що Україна торчить Штатам 350-500 лярдів, і що Хутін "хоче миру".
2. Такі зустрічі проводяться за закритими дверима а не он-лайн, на камери жкрналістів.
Це, від початку, була вистава-подстава одного актора - Трампона. Зєля у цьому випадку був статистом, як і весь Народ України.

Хто цього не розуміє - або латентний кацап, або велика падлюка...
показати весь коментар
01.03.2025 15:40 Відповісти
ти не кидайся безапеляційними звинуваченнями... може прилетіти зворотка..
показати весь коментар
02.03.2025 03:35 Відповісти
показати весь коментар
02.03.2025 21:01 Відповісти
Падлюка ти , таке Самє , казав , зелений паяц :» нада только перестать стрелять», « дагаваримся ПАСЕРЕДІНЕ» « ВОЙНА вигодна только Порошенко»,» молодці повстанці», « я відел мір в глазах ВВ» Це задукоментовані ФАКТИ ! Зе пропонував , тим , хто ойго обрав здати половину рашистам
показати весь коментар
02.03.2025 23:40 Відповісти
"Я считаю, что в следующий раз с американскими представителями общаться исключительно через переводчика."
- Откуда такая уверенность, что "следующий раз" представится?
показати весь коментар
01.03.2025 15:55 Відповісти
"следующий раз" - старая расейская песня: эх раз, ещё раз, ещё много много раз.
рюский водки нет иди домой
показати весь коментар
03.03.2025 00:09 Відповісти
Браво Зеленский, неужели дурачок трамп думал Украину можно прогибать. Хотел подписать документы не предоставляя оружия если раша сново нападет. Типо путин меня по слушает . Многие американцы пишут хотели бы иметь президента как Зеленский что бы так конкретно разговаривал и отстаивал интересы страны . Все просто в шоке от стержня Украины
показати весь коментар
01.03.2025 16:11 Відповісти
Ви не можете казати жахливі речі про Путіна, а потім, хлопче, давай підпишемо щось. Воно так не працює, розумієте?

Ось корінь тих проблем, котрі зараз має світова спільнота. В ту секунду, коли було перше сказано про необхідність "дипломаті", "домовлятися" бла-бла-бла - автоматично включилося оце лайно: не можна домовлятися з тим, кого називаєш злочинцем і вбивцею. Відповідно Трампутін і почав крутити задом щодо путіна - тим самим очевидно виправдовуючи дії рашистів. Але навіть коли перестати називати путіна злочинцем і вбивцею - путін від того не перестане бути злочинцем і вбивцею, та ще й клінічним шизофреніком. На сьогодні Трамп виглядає або повним ідіотом, що абсолютно не розуміє ситуацію, або агентом КДБ-ФСБ який прекрасно все розуміє.

показати весь коментар
01.03.2025 16:22 Відповісти
Трамп - це старий пердун, який не хоче собі морочити голову складними питаннями, і, як ЗЕ, все хоче "легко порешать".
А ЗЕ теж висунула українська спільнота, яка не хотіла і не хоче морочити собі голову складними питаннями, і яка вірить у те, що згинуть її воріженьки, "як роса на сонці", після чого настане мир і українська спільнота завдяки рідкоземельних металам "запанує у своїй сторонці".
І все було б нічого, якби українці жили в Антарктиці серед 🐧, а не з Мордором під боком.
показати весь коментар
01.03.2025 19:46 Відповісти
що таке "спільнота" і які в неї повноваження та важелі впливу на все?? конкретно можна? а то якісь недолугі звинувачення і абстрактні.. щоб кожен відчув себе винним!
ти особисто до кого з.. належиш!
показати весь коментар
02.03.2025 03:38 Відповісти
показати весь коментар
02.03.2025 21:04 Відповісти
Украина вчера проиграла войну, развязанную Россией в 2014.
показати весь коментар
01.03.2025 17:02 Відповісти
ще один пуйлолюб!
показати весь коментар
03.03.2025 00:07 Відповісти
Трамп, ще під час виборів говорив, що не буде нам допомогaти. Тому треба робити спільні військові підприємства з західними партнерами. Виробники з США не проти збільшити своє виробництво будуючи нові заводи в Європі або навіть в Україні
показати весь коментар
01.03.2025 17:10 Відповісти
Господину Бутусову респект. Действия Зеленского одобряю. трамп и венс плохие ребята.
показати весь коментар
01.03.2025 17:14 Відповісти
Не готове українське суспільство визнати Путіна класним хлопцем, потиснути йому руку, наче нічого не трапилось. А тема угоди щодо рідкоземельних металів була спеціально внесена, щоб відволікти українську, європейську і світову спільноту від цього. Це - відверта маніпуляція.
показати весь коментар
01.03.2025 20:21 Відповісти
Судячи з масових звільнень в Держдепі, Пентагоні і ЦРУ, при Трампі ці установи запрацюють дуже потужно.
Якби у українців була схильність до державного будівництва, то тут побудували би потужну державу ще в часи єгипетських пірамід. Там же - пустеля, а тут - чорноземи.
І у 90-х роках в Україні сподівалися, що суспільство у своєму розвитку піде вперед, а воно пішло назад. Житлові квартали без шкіл і садочків у Києві зараз будують не ЗЕ з Єрмаком, а Порошенко з Кличко. І недобуд у 60 тис квартир у Києві, розміром з ціле місто, виник саме при них.
показати весь коментар
01.03.2025 22:01 Відповісти
Щось китайці саме в цей момент дуже активізувались біля берегівТайваню.🤓
Оскільки українські патріоти не відслідковували, в якому напрямку розвивалась російська зовнішньополітична думка на сайті Російської ради з міжнародних справ, то вони не бачили там статей деяких активних членів про те, що вони свого часу сподівались поміняти у Трампа Сирію на Україну 🤓(притягнувши в Сирії на кордони Ізраіля Іран).
А тут в Америки визріває серйозна проблема з Китаєм щодо Тайваню.
Росіяни на недавніх переговорах цілком могли домовитись з американцями щодо підтримки Америкою Росії щодо її дій в Україні і підтримки Росією позицій Америки щодо Тайваню. Учасники таємної змови - в шоколаді, і ніякої третьої світової (конфлікту США з Китаєм), про яку говорив на зустрічі з ЗЕ Трамп😁.
показати весь коментар
01.03.2025 20:39 Відповісти
І до речі, той кабінет ще часів Клінтона називають Оральним. Мабуть через постійні і запеклі дискусії, аж до втрати голосу.
показати весь коментар
02.03.2025 00:00 Відповісти
показати весь коментар
02.03.2025 03:40 Відповісти
Укладаючи такі серйозні угоди неможливо керуватись гаслами, інформацією "телемарафону" або приховувати реальність - потрібно бути чесним. Зеленський почав заперечувати наявність проблем із численістю ЗСУ (але ця проблема серйозна і вона є обєктивно (має багато сторін)) - думаю саме це і зірвало угоду, потрібно бути чесним (поважати контрагента).
показати весь коментар
02.03.2025 00:47 Відповісти
в чому серйозність тої недоугоди?? в тому, що "дай нам твоє, бо ми так хочемо. повір, це тобі вигідно!"
показати весь коментар
02.03.2025 03:41 Відповісти
в цей самій час, бувший міністр та корупціонєр Резніков, заміст того щоб сидіти у в'язниці, роздає інтерв'ю, знаходячись у США.
це все що треба знати про реальний стан боротьби з корупцією в Україні.
хто схоче захищати таку владу?
перемога у війні - це повне єднання верховної влади та народу.
немає довіри до влади, немає ї перемоги.
показати весь коментар
02.03.2025 02:44 Відповісти
ст 5 Конституції. хватить бандитів "владою" величати!
Немає влади без підкорення!
показати весь коментар
02.03.2025 03:42 Відповісти
зєлєнскій приїхав до Дональда Фрідриховича підняти пургу, підняти собі рейтинг, спровокувати розрив відносин України та США, і розсварити США з Європою, недарма ж його дії пильнував єрмак, сама присутність якого все пояснила американцям.

але хвилиночку, про що йшлося, і як треба читати транскріпт розмови ?

справжні теми торгів приховані за "операцією прикриття" і "термінологією", узгодженою для такої операції.

"угода про рідкоземельні мінерали України" означає в цій термінології "матеріали про байдена" : так, зєлєнскій мав би підписати цю "угоду про мінерали" "для галочки", але ця угода не була головною темою візиту, і насправді самі американці не знають, чи підтвердить георозвідка поклади, і якою буде собівартість продукту, бо такі угоди реалізуються десятиріччями.

насправді ж зєлєнскій мав привезти підписані реальні угоди, але не угоди "про мінерали України", а угоди "про мільйярдні позики і відкоти демократам", фактично привезти компромат на самого себе.

"гарантії безпеки Україні" перекладається в цій термінології як "гарантії самому зєлєнскому", після того як він цю папочку передасть.

натомість, зєлєнскій вирішив зіграти ва-банк і "киданути" Дональда Фрідріховича, після того як нібито вже погодився викрити оборудки демократів.

чому про ці домовленості з зєлєнскім неможна казати напрямую, для чого потрібна ця операція прикриття ? ну, насправді демократи серйозний суперник, і воювати з ними можна тільки маючи документи на руках, бо американські спецслужби (як і українські) "грають свою гру", і можуть ухилитися від допомоги Президенту.

тепер зєлєнскій поїхав продавати свою легенду в Європу, тому що кожна спецоперація ділиться на дві частини: таємну і декоративну, щоб заплутати сліди, і створити враження що насправді йшлося не про те, про що йшлося.

тепер все залежить від янгольского терпіння та мудрості Дональда Фрідріховича . . .

бо на мудрість українців, на жаль, розраховувати поки ще рано.
показати весь коментар
02.03.2025 07:34 Відповісти
Шановне панство.
Спробуйте хоч щось писати не на емоціях, а спираючись на факти.
Вже відмічав - Трамп в першу чергу бізнесмен.
" ...Якщо прибуток перевищує 300%, то не має такого злочину на який не пішов би капітал, навіть під страхом шибениці".
Без сумніву театральна вистава в овальному кабінеті була підготовлена заздалегідь. Її мета перекласти відповідальність за все на Україну.
1. Необхідно якось знівелювати обіцянку "закінчення війни за добу".
2. Шантаж України. Підготувати грунт під Будапештський иеиорандум №2.
3. Користуючись ситуацієї заключити довгостроковий економічний договір
з максимальною вигодою для Трампа та його приближених. (Хоча це зовсім не означає, що подібний договір вигідний громадянам США. Просто Bolivar cannot carry ******.)
Зверніть увагу, ніхто не пропонує простий варіант:
Росія, як один з гарантів Будапештського меморандуму, відводить свої війська за межі міжнародно признаної території України.
Знищує свій ядерний арсенал, під гарантії безпеки та недоторканості
її території, та матеріальної компенсації. Гаранти Китай, США
та, безумовно, Україна. Текст Будапештського меморандуму лише трішечки поміняти - країн гарантів та замінити Україна на Росія.
Здійсниться заповітна мрія Лаврова - світ без воєн!
( Бо у великих воєнних конфліктах що минулого, що цього століття прямо чи опосередковано є присутність Росії).

P.S. Вельмишановний пане Бутусов. Дуже Вас поважаю Прошу в готовому тексті простою заміною приберіть "Ну" та "І".
показати весь коментар
02.03.2025 10:28 Відповісти
4. Якщо мирної угоди не буде відмазатись "ви ж бачите хто винен. Ми хотіли миру, але Україна не хотіла"
показати весь коментар
03.03.2025 10:22 Відповісти
Гарна аналітична стаття пане Юрію! Лишається одне, саме просте! Відкрийте будь-ласка державні кордони України, хай ті хто підтримує Зеленського і його дії - залишається і воює, а іншим людям дайте будь-ласка обрати інший шлях свого життя. А то сотні тисяч погранців на західних кордонах - вони ж усі патріоти, підготовлені воїни і після відкриття кордонів їх можна буде використовувати для стабілізації фронту нв Донбасі! Хай полюють за кацапами, а не за власними громадянами😒
показати весь коментар
02.03.2025 11:09 Відповісти
Це ппц, якщо коментують в супермаркеті ЄС
показати весь коментар
02.03.2025 11:11 Відповісти
А саме цікаве, що ЗЕ знав про те, що його хочуть бачити на зустрічі з Трампом в костюмі з краваткою, але вирішив все одно наступити американцям на мозолі. Треба було ще там сказати: "Президент не може бути олігархом"...
Чомусь битва у Керченській протоці, яку влаштував Порошенко, завершилась тим, що Росія повернула Україні всіх полонених і навіть повернула кораблі, знявши з них озброєння. А от мирна "Кримська платформа" ЗЕ закінчилась вторгненням РФ, до якого особливо в Україні не готувались.
І як офіційний український стратег Горбулін збирається "розривати чотирьохсотрічне замкнене коло", мабудь, тільки йому і відомо.
показати весь коментар
02.03.2025 15:30 Відповісти
Замкнене коло розірвав Ющенко, коли підняв тему голодомору. Але його модно не любити, тому це зазвичай не помічають.
показати весь коментар
03.03.2025 01:27 Відповісти
Ющенко - не по тих справах. Для цього є інший персонаж, який "по цепи кругом" ходить. Росіяни над цими питаннями більше задумувались, і в них це все краще виходило, ніж в українців. Тому в їхній міфології є такий персонаж, як Кіт Баюн.
І мова не йде про коло в 400 років, є намір розпрощатись із всією римською оболонкою, що створювалась 2000 років назад. І все тут дуже непросто. Бо такий Біс, як Юлій Цезар, і такий Христос, як Ісус, є складовими одного цілого. Тому Папа Римський і готовий намазати дупу вазеліном і стати раком перед Путіним. Як казав герой американського фільму "Матриця
показати весь коментар
03.03.2025 15:19 Відповісти
Зеленський поставленний кремлем, але він почав робити деякі кроки не на користь кремля, ось тоді в Омані Патрушев примусив ЗЕ поставити свого надійного агента Єрмака смотрящим біля ЗЕ, думаючі люди можуть проаналізувати передпрезидентський та президентський шлях ЗЕ і все зрозуміти. Успіхів.
показати весь коментар
02.03.2025 18:29 Відповісти
25 вересня 2019 "

Трамп: Поздравляю с великой победой. Мы все в Соединенных Штатах наблюдали за Вашей потрясающей работой. Будучи в проигрышной позиции с минимум шансов, вы легко победили. Это фантастическое достижение. Поздравляю.

Зеленский: Вы абсолютно правы, господин президент. Мы действительно победили и много работали для этого. Мы много работали, но я хотел бы признаться вам, что у меня была возможность учиться у вас. Мы использовали немало ваших навыков и знаний и смогли использовать их в качестве примера для наших выборов - и да, это правда, что это были уникальные выборы.

Источник: https://censor.net/ru/n3150405

"
показати весь коментар
02.03.2025 19:39 Відповісти
"Карти" (більше 1200 штук)вітдали у 1994 році і кому!А получили папірець Будапештського меморандуму.Ну , зараз" ви не маєте "карт"....і як себе цей у червоному капелюсі себе веде.А якби були ці 1200 штук ядерних" карт",то і нічого і не було.А так $$$$$$$$бакси затьмарили усе!
показати весь коментар
02.03.2025 20:32 Відповісти
ну Бутусов розклав цікаво та професійно!
показати весь коментар
03.03.2025 00:05 Відповісти
Оленченко у Мосейчук https://www.youtube.com/live/ADd5KC4Qdno?t=3233 гарно все розклав.
Насправді Ялта-2 вже відбулася і у Путіна знову пів-Європи!
Трамп і компанія запросили Зеленського начебто для підписання угоди про копалини, але це було другорядне, вони захотіли представити світовій спільноті що уже все договорено і всі погодилися.
Саме тому вони наполягали на костюмі Зеленського, що все добре вже мир.
А Зеленський саме прилітав для ще одних перемовин із Трампом, куди раніше його не запросили.
Але трампісти не хотіли ніяких перемовин, і тому щоб втримати Зеленського (а це було підписання) вони перенесли спілкування із журналістами перед підписанням, щоб після підписання його виштовхати без перемовин, а позитивний осадочок залишився у жургалістів. І почали розігрувати, що про мир все домовлено, вирішено, всі згодні. І Зеленський зрозумів там, на місті, що ніяких перемовин вже не буде. І він почав перемовини прямо перед журналістами (які його підтримали).
І коли Трамп і Венс не змогли цьому перешкодити - вони фактично втікли!
А Маркарова ще раз підтвердила (свою непрофесійність), і нічого не розуміла!
показати весь коментар
03.03.2025 00:16 Відповісти
Оленченко сказaв, що трюк із копaлинами Трамп вже провернув із Афганістаном.
Коли їх президенит підписав подібну "угоду", Трамп відразу почав підступні перемовини із Талібаном, зрадивши демократичне керівництво заради свого прибутку, і пояснював це "економією для всіх американців"!
показати весь коментар
03.03.2025 02:32 Відповісти
показати весь коментар
04.03.2025 02:14 Відповісти
Почитайте: ШІ відповів, яким має бути мирний план для України.
показати весь коментар
03.03.2025 10:44 Відповісти
Точно є люди, які отримують заздалегідь формат зустрічі.

Точно є люди, які зобов'язані спланувати зустріч і передабачити всі варіанти.

Мали б бути люди, які розуміють чому формат саме такий, що планується і як діяти.

Мали б бути люди, які могли б спробувати узгодити інший формат зустрічі - наприклад, почати з закритої частини, а потім журналісти.
показати весь коментар
03.03.2025 16:44 Відповісти
також точно є люди, які мали б елементарно запропонувати вести розмову з залученням досвіченого перекладача.
показати весь коментар
03.03.2025 16:46 Відповісти
Гаспадін бутусов! Слішком много букв...
показати весь коментар
03.03.2025 17:14 Відповісти
I'm never gonna say I'm sorry
I'm a clown for everyone
I'm never gonna let you down
I'm always here like a sun


https://youtu.be/Lm12gDg0D8c
показати весь коментар
04.03.2025 02:06 Відповісти
ЗЕ сделал скандал в Белом Доме чтоб не закончить войну и спасти себя от правосудия Смотрите ТРИУМФ ВОВ Марка Солонина
показати весь коментар
04.03.2025 11:42 Відповісти