9235 відвідувачів онлайн

Про слабкість нашої української ППО і безпорадність нашої далекобійної зброї

Автор: 

Індустрія дронів

Крилата ракета Фламінго Відео пуску

Нічна повітряна атака наочно продемонструвала і всю слабкість нашої української ППО, і безпорадність нашої далекобійної зброї, і помилки державної політики в розвитку цих двох найважливіших складових сучасної війни, і показала також причини цих помилок, цієї слабкості, цієї безпорадності – масовий дилетантизм і корупцію у верхах.

Ось тільки не треба переможних реляцій – мовляв, летіли 805 шахедів, а ми майже всі збили (747). Якби це було так, то звідки стільки пожеж, зруйнованих житлових будинків, уражених військових об'єктів (а вони є – всім відомо).

Якщо ППО так активно знищує шахеди, то чому це робить над Києвом та іншими містами України, чому не в полі, не на всьому протязі від кордону/ЛБЗ до місця попадання?..

Мені заперечать, що так - знищують, знищують багато, а ось ці, мовляв, пролетіли, просочилися... А чи не багато просочилося? – Палаюча будівля Кабінету Міністрів на Грушевського – це ще не привід, щоб задуматися? Чи вже занадто пізно?..

Ставка на відносно просту, дешеву (у виробництві, не в закупівлі), масову зброю, на якій легко можуть "заробити" юристи із Запоріжжя та локейшен-менеджери з Києва, які мають доступ до високих коридорів влади, обертається для України жертвами серед мирного населення, численними руйнуваннями, перспективою поразки у війні та небаченими досі корупційними скандалами, які неминуче ввергнуть країну в політичну бурю, що тільки на руку нашому ворогу.

Замість того, щоб вкладати ресурси в наукомісткі, високотехнологічні системи озброєння – в зенітно-ракетні комплекси, аналогічні російському "Панцирю", які досить ефективні в боротьбі з дронами і крилатими ракетами, сотні мільйонів євро західної допомоги віддаються гігантським корупційним прокладкам, які нехитрими маніпуляціями перетворюють китайські дроно-комплекти в "дрони-перехоплювачі зі штучним інтелектом". Наслідки такої державної політики видні неозброєним оком – дронове ППО не здатне впоратися з масовим нальотом шахедів.

Звичайно, фпв-дрони як засіб боротьби з "орланами", "ланцетами", " суперкамами", "блискавками" та іншою літаючою нечистюна фронті, в прифронтовій смузі сьогодні незамінні – в першу чергу тому, що у нас немає стільки ЗРК, і їх туди не підтягнеш – спалять, але це зовсім інша історія, інший досвід, інші умови застосування. Відбивати масовану атаку шахедів вночі, коли вони летять на великій вищі, а не баражують на місці в світлий час доби, – набагато складніше. І як показує практика – неможливо.

Скільки вже разів говорилося, що ми виробляємо наших українських аналогів шахедів не менше, ніж шахедів виробляється в росії. І де результат?.. Так, українські дрони влучають в імперські нафтові заводи і нафтобази. Але якою ціною? – На сотню запущених – 2-3 прильоти?.. При цьому абсолютно немає дольотів до москви – і не тому, що хтось там із союзників (Трамп) нам не дозволяє це робити, – майже щоночі російські пабліки повідомляють про загрозу дронів десь у далекому Підмосков'ї, – а тому що вони не долітають.

Ааа!.. – вигукне черговий "експерт", – так тому і не долітають, що у них там сильна ППО, там "панцирі" під кожним кущем стоять. Ось вам знову повертаємося до першого питання – якщо противник робить ставку на зенітно-ракетні комплекси, а ми робимо ставку на зенітні дрони, при цьому шахеди регулярно атакують Київ, а українські дрони не долітають до москви, то, може, все-таки ми щось робимо неправильно, а?..

До нафтозаводів долітає 2-3 відсотки, до москви не долітають взагалі, при цьому противник нарощує кількість ЗРК і у віддалених від москви регіонах, в першу чергу на кордонах і на ЛБЗ, збільшує кількість комплексів РЕБ, і дуже скоро сотні наших дронів, які щоночі атакують російську глибинку, взагалі перестануть хоч кудись долітати – хтось про це думає?..

Не думає. Працює гігантський конвеєр із заробляння бабла. Замість того, щоб давати гроші на розвиток науки, технологій, створення сучасних ЗРК (що цілком нам під силу в співдружності з партнерами), на вдосконалення далекобійних дронів – зниження їхньої радіолокаційної помітності, оснащення ефективною інерціальною системою наведення, оснащення системою оптичної навігації, – замість цього мільярди євро західної допомоги (в першу чергу наданої народами Данії, Нідерландів, Німеччини) надходять "своїм" фірмам-прокладкам, які масово виготовляють неефективні проти шахедів дрони-перехоплювачі, і надзвичайно малоефективні далекобійні дрони, і весь цей псевдовійськовий мотлох, вся ця псевдозброя масово списується щоночі під час нальотів шахедів і під час атак по російській глибинці.

Війна перетворилася на заробляння "елітою" мільярдів на західній допомозі та українській крові.

 Юрій Касьянов

Топ коментарі
+42
О,касянов очнувся.Та пох,зате касьянов баригу поборов
показати весь коментар
07.09.2025 16:09 Відповісти
+28
Вялий якийсь цей баригоборець. При Порошенко у всьому був винен Порошенко, зараз корупція у верхах. Без конкретного призвіща, хоча влада узурпувана в одних руках
показати весь коментар
07.09.2025 19:24 Відповісти
+25
Уже не первая публикация данного пассажира и без конструктива, одно нытье о чем все и так знают. К тому же данный субъект активно агитировал за Зе в 2019. В чем смысл его бессмысленных потоков(сами понимаете чего)?
показати весь коментар
07.09.2025 17:11 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
Кацап Артур , дай ссылку на публикации Касьянова , если ты их читал .
показати весь коментар
08.09.2025 18:10 Відповісти
От за це вас і послали нах в 19-му і правильно зробили, ви упороті дебіли і засрали б всю країну.
показати весь коментар
07.09.2025 20:56 Відповісти
якщо виробляти щось спільно з європейцями то ТІЛЬКИ В ЄВРОПІ щоб вони контролювали всі фінансові потоки бо тут у нас чернишови . міндічі . рєзнікови з глиняними ******** половину бобла і закачають на криптовалютні рахунки пересідєнтів при владі і себе не обділять
показати весь коментар
08.09.2025 13:01 Відповісти
Твой Юра как-то (наверно случайно) одно словечко пропустил: "Війна перетворилася на заробляння ЗЕЛЕНОЮ "елітою" мільярдів на західній допомозі та українській крові"
показати весь коментар
09.09.2025 12:38 Відповісти
А навіщо читати далі знатним диванним екпердунам,вони й до заголовка доїбатись можуть і обгадити все на світі.

показати весь коментар
08.09.2025 15:48 Відповісти
Я також читав цю ахінею,-аж отетерів.
ЗЕбілізм будують...
показати весь коментар
08.09.2025 19:23 Відповісти
Це щодо відношення зебілів при владі до української ППО:

показати весь коментар
08.09.2025 17:35 Відповісти
Ну, що, на шостому році керування зелених, за яких Касьянов так агітував, у нього почали з'являтися розумні думки і він почав наважуватися їх писати. Прогресує.
показати весь коментар
07.09.2025 20:38 Відповісти
Якби він був просто "касьянов", але ні. Він "касьянов, який двічи збирав мільйони на серійне виробництво дронів і двічі все закінчувалось автомобілями і квартирами причетних, але не дронами".

Тож він реально пустозвон, який практично нічого не петрає в темі, тож замість конструктива воліє просто обсєрати.
показати весь коментар
08.09.2025 19:28 Відповісти
Та да, бороти Порошенко було приємно та вигідно. А бороти хєрограя та зє-шелупень - якось не профітно. І не платять, і в гузно можна отримати черевиком, бо то Порошенко менжувався, а ці не менжуються.
показати весь коментар
08.09.2025 19:31 Відповісти
Військовим доручати владу не можна. Взагалі і при любих обставинах.
показати весь коментар
08.09.2025 16:16 Відповісти
Не існуе системи ПВО яка здатна вбити абсолютно все.

Дрони-перехрпоювачі, це найкраще з найгіршого що нам доступно в нашій ситуації.

"при цьому противник нарощує кількість ЗРК і у віддалених від москви регіонах, в першу чергу на кордонах і на ЛБЗ, збільшує кількість комплексів РЕБ, і дуже скоро сотні наших дронів, які щоночі атакують російську глибинку, взагалі перестануть хоч кудись долітати"

Він трохи тупий, або трохи наївний. росія наскільки розтягнута в просторі, що неможливо прикрити її всю пво. Особливо віддалені регіони. А до Москви не долітае, тому що ми поки нічого не пускаємо по Москві.
показати весь коментар
08.09.2025 16:22 Відповісти
Світова традиція бананових республік і мухосрансків третього світу.
показати весь коментар
08.09.2025 17:18 Відповісти
Вигадай щось краще.
показати весь коментар
08.09.2025 19:54 Відповісти
Касьянов до сих пор обиженка, за то что не стали клепать именно его дроны
показати весь коментар
08.09.2025 06:43 Відповісти
Якось зовсім в рожевих окулярах! Пуйло пока ще проводить мобілізацію за гроші (по суті контракт), а в нас вже давно ловлять по вулицях. Хоча в нього декілька союзників, зато серед них Китай, який може на плаву тримати збанкрутілу рашу десятками років без проблем. А також П.Корея, яка може сотні тисяч солдатів за необхідності прислати. А в нас Трамп який не риба не мясо...
показати весь коментар
08.09.2025 15:05 Відповісти
І де наші високотехнологічні засоби ПВО на 2019рік? Осягнути то можна, а толку як не було тоді так і немає зараз.
показати весь коментар
08.09.2025 15:07 Відповісти
ну і що він сказав не так?
показати весь коментар
07.09.2025 20:20 Відповісти
В заголовку двічі слова "нашої" - щоб збільшити його обсяг та непривабливість в стрічці? Там вже є "української", цього б вистачило. Попрацюйте над вмінням формулювати заголовки. (Далі не читав, вибачте).
показати весь коментар
07.09.2025 18:43 Відповісти
Було б що там читати, в заголовку вже все написано. Яке слово Вам незрозуміле?
показати весь коментар
08.09.2025 14:22 Відповісти
Там же написано: "заголовок не такий". Що незрозуміло? Якійсь конкурс хамів, в Вас непогані шанси посісти гідне місце.
показати весь коментар
08.09.2025 15:53 Відповісти
Тобто якщо ретельно не написати "наше + українське", то Ви або не зрозумієте, що то наше, або - що йдеться саме про українське. Важкий випадок, співчуваю.
показати весь коментар
08.09.2025 17:37 Відповісти
Де Вас не побачу, бачу тільки "далі не читав". Колись же треба і читати.
показати весь коментар
08.09.2025 12:55 Відповісти
Андрей Варгола

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 03.05.2025
показати весь коментар
08.09.2025 18:36 Відповісти
Зараз надрукує Стерненко, що найбільш ефективне ППО, це дрони - перехоплювачі..
1. Крадуть, несамовито, крадуть на дронах, будуть на ППО.
2.Зеленьський - профан у всьому, аналізувати альтернативи не здьобен, хоч має змогу.Через це, прийняти рішення як розподілити кошти нікому.
3 Камарілья розкрадає всі гроші, тому що Зеленьський навіть не задумується про наслідки.
4 Касянов ї, коли топив за клептоманів- дилетантів також не задумувався про наслідки?
показати весь коментар
08.09.2025 18:43 Відповісти
По першу, війну почало ***** і звідяки зрадникам планувало закінчити її за пару тижнів, а Київ захопити за три дін, провести парад, призначити Україні гауляйтерів і ліквідувати всіх патріотів Незалежної України. По друге, відразу після нападу почалося формування анти*****вської коаліції. Нступ швидко захдинувся, але ***** наважилось на "повзучу окупацію" і масовий терор з метою залякати українське суспільство і змусити погодитись на капітуляцію під страхом смерті. Знову не вдалося. Війна на виснаження тепер працює не на ********, а на Україну. Для окупацї всієї України тими тепами якими це відбувається останні три роки війни *****стан має протяглм аступних 70 років втратити 33 мільйона "мальчіків в трусіках". Звідси перемога ***** у війні на виснаження неможлива навіть теоретично. Анти*****вська коаліція (понад 80 країн) адаптується і розвивається, а от союзники ***** (всього 4 країни) входять в стан стагнації та рецесії. Якщо Україну і надалі будуть підтримувати на плаву то у *****, *****-2, -3, -4 єдина перспектива = повний розвал федерації, зубожіння кацапні, зростання злочинності і врешті громадянська війна за "вотчини", тобто ресурсні регіони *****стану. Саме до цього вже готується "еліта" в усіх регіонах федерації. Нам це влаштовує цілком і повністю. Чим більше ми знищимо окупантів тим швидше це станеться. І тоді вся планета, мільярди зітхнуть з полегшенням і скажуть "Слава Україні! Героям Слава!".
показати весь коментар
08.09.2025 03:40 Відповісти
На День Незалежності минулого року зєлєнскій "піарився" на "дроновій ракеті "Паляниця". ЇЇ нема. В цьому році він піарився на далекобійній ракеті від виробників з кіноіндустрії "Фламінго". Її теж нема. І не буде...

Єдиний шлях до перемоги у цій віні це відсторонення від влади і відкриті судові процеси над зелєнскім та його призначенцями. Зелєнскій та єрмак мають бути арештовані військовими і відразу прийнято закон про відновлення смертної кари стосовно зрадників та корупціонерів.
показати весь коментар
08.09.2025 03:54 Відповісти
Це, мабуть, у Тарана та Хомчака треба питати. Якщо що - вони є у соцмережах, можливо дадуть відповідь. Тут точніше не "ввязалась", а зробила все для цього
показати весь коментар
08.09.2025 08:07 Відповісти
Да його бачили, просто ніхто не наважився віддати наказ на ураження. Є документальні фільми на цю тему. Це все трохи не в тему
показати весь коментар
08.09.2025 08:08 Відповісти
Пошана Юрію Касьянову за те що він робить для України .
показати весь коментар
08.09.2025 08:01 Відповісти
Чи не пора замислитись над етичними регуляторами. А вони працюють. І працюють незалежно від наших знань про них. Чому ж про них всі мовчать?
показати весь коментар
07.09.2025 19:10 Відповісти
Sky Sentinel - автономна зенітна турельна система, розроблена в 2024 році в Україні з використанням технологій штучного інтелекту, яка здатна самостійно виявляти, ідентифікувати та супроводжувати повітряні цілі за допомогою https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%88%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B7%D1%96%D1%80 машинного зору та алгоритмів машинного навчанняhttps://uk.wikipedia.org/wiki/Sky_Sentinel#cite_note-1 [1]. Sky Sentinel призначена для протидії дронам-камікадзе https://uk.wikipedia.org/wiki/Shahed-136 Shahed-136https://uk.wikipedia.org/wiki/Sky_Sentinel#cite_note-2 [2], назьколітаючим крилатим ракетам і іншим малорозмірним цілям на малих висотах.
==========================================
ЗЕ, йбтвмть, де вітчизняні комплекси ппо?
показати весь коментар
07.09.2025 17:33 Відповісти
Касьянов образився ... Вічно ниє. Вічно якусь херню несе. ЗРК це, звісно, добре, але де ж його взяти. Потрібні десятки, може сотні, та прямо зараз. Перехоплювачі-це нормальна тема.
показати весь коментар
08.09.2025 08:35 Відповісти
Спеціалісти скажуть точніше, але наскільки я знаю, то шахеди літять набагато швидше. Їх звичайним масовим фпв просто не наздогнати. Треба робити шось швидке (а отже більше і дорожче), а якшо швидке, то постає питання як ним в того шахеда попадати. Ну і всяке інше типу масштабування і виробництва.
показати весь коментар
08.09.2025 13:33 Відповісти
А шо він робить? Ниє? Чи ще досі виробляє свого "годзілу на вірьовочці" на народні гроші?
показати весь коментар
08.09.2025 13:34 Відповісти
трололо
показати весь коментар
08.09.2025 13:35 Відповісти
Куда не плюнь(В. Зеленский мемуары)- кругом 60% изготовленного в Украине оружия(от стрелкового оружия и до ЗРК большой дальности). Новость явное ипсо, автор агент врага, все збс.
показати весь коментар
07.09.2025 16:37 Відповісти
Дяді всього шість років знадобилося, щоб осягнути те, що було зрозуміло всім притомним українцям ще на початку 2019 року.
показати весь коментар
07.09.2025 22:47 Відповісти
Може розповіси, як Україна "ввязалась в войну"?

Дуже цікаво.
показати весь коментар
07.09.2025 22:49 Відповісти
Ніфіга собі. Ніф-ніфам та Наф-Нафам видали команду мочити Юру Касьянова. Шо, ваш патрон, директор свиноферми, теж в долі на Фламінго та інший нелетючий непотріб? Все, що каже Юра воно на поверхні та повністю зрозуміло всім адекватним людям
показати весь коментар
08.09.2025 19:17 Відповісти
Ну, на тебе, я бачу нічого не падає, і тобі по*еру. Скільки тобі на свиноботофермі платять, що ти таке пишеш?
показати весь коментар
08.09.2025 19:19 Відповісти
"Дрони-перехрпоювачі, це найкраще з найгіршого що нам доступно в нашій ситуації"
Це відмивання бабла, та намагання впихнути нєвпихуємоє. Сбивання швидкісної цілі в візуальному режимі вночі - лотерея
показати весь коментар
08.09.2025 19:42 Відповісти
У Сірожи є, але він не показує
показати весь коментар
08.09.2025 19:44 Відповісти
"*********" - це ти сам придумав, чи нова методичка зі свиноботоферми?
показати весь коментар
08.09.2025 19:49 Відповісти
Не хоче в ізолятор...
показати весь коментар
07.09.2025 20:04 Відповісти
Пустозвон - це ти, а крім того ти-хамовите бидло, яке не може слова сказати без кацапського мата.. А Касьянов-інженер і знає, що говорить.
показати весь коментар
08.09.2025 14:09 Відповісти
Який тобі, убоге розумом, потрібен конструктив? Техзавдання на засіб ППО? Хоча ти поняття не маєш, що це таке - техзавдання.
показати весь коментар
08.09.2025 14:12 Відповісти
Ти тормоз? Не знаєш прізвища тих, хто тепер управляє Україною? Тоді тобі не на Цензор, а в дурку.
показати весь коментар
08.09.2025 14:15 Відповісти
Ти віриш в те , що написав? Руст долетів до Москви не тому , що в відповідальних воєначальників не було наказу його збивати, а тому, що в них був наказ його не збивати, а це дві великі різниці, як говорять в Одесі. Потрібно було усунути командувача ППО СРСР Двічі Героя Радянського Союзу Колдунова і тому запустили цю провокацію з прильотом Руста.
показати весь коментар
08.09.2025 14:22 Відповісти
Я написав комент з подібними висновкамиі мене зразу забанили "патріоти" з Цензора. Давно пора військовим взяти владу в Україні в свої руки, доки талановиті (насправді талановиті) злодії Вова ********* з д'Єрьмаком над якими маячить тінь Міндича, не розорили Україну до ручки.
показати весь коментар
08.09.2025 14:28 Відповісти
А що Касьянову казати? "Всё хорошо, прекрасная маркиза?" Так для цього є Вова ********* і телемарафон.
показати весь коментар
08.09.2025 16:19 Відповісти
Це точно. Треба уважно слідкувати за руками шулера- Вови **********.
показати весь коментар
08.09.2025 16:20 Відповісти
Це світова традиція така, що коли в країні коррупція зашкалює, владу беруть військові. Прикладів-скільки завгодно.
показати весь коментар
08.09.2025 16:58 Відповісти
Наталья Истомина

Мене читають: 0

Я читаю: 0

Реєстрація: 12.10.2023
показати весь коментар
08.09.2025 18:58 Відповісти
Головне, що тобі сподобалось.
показати весь коментар
08.09.2025 20:01 Відповісти
Вялий якийсь цей баригоборець. При Порошенко у всьому був винен Порошенко, зараз корупція у верхах. Без конкретного призвіща, хоча влада узурпувана в одних руках
показати весь коментар
07.09.2025 19:24 Відповісти
Хто відповідальний? Порошенко.
показати весь коментар
08.09.2025 11:49 Відповісти
Питаннь тут декілька , де брати гроші на такі об'єми високотехнологічної зброї і де брати гроші на такі дослідження, де взяти час на тестування і навчання ос. Тобто грати в довгу , це звісно круто виглядає на папері чи в статті , але реальність така, що навіть до рашки нам ще човгикать років 2( якщо не 10) , щоб наздогнати в технологічному плані.
показати весь коментар
07.09.2025 22:19 Відповісти
мені не сподобалось порівняння з https://defence-ua.com/weapon_and_tech/u_rf_viznali_garmati_pantsirja_bezporadni_a_z_dronami_borotisja_proponujut_miniraketami_tkb_1055-16295.html панцірямі. навіть, зараз у нас є більш високотехнологічна зброя. проблема в кількості*довжину кордону. Ви ж бачите які хитрі траекторії планує окупант?
показати весь коментар
15.09.2025 19:27 Відповісти
дрони, тимчасово виявилися зброєю бідних. Порівняйте вартість комплекту дронів, що майже вирішує більшість завдань з https://defence-ua.com/weapon_and_tech/shahedobijka_skyranger_30_scho_stane_osnovnoju_u_ppo_jevropi_u_detaljah_ta_perspektivah_zokrema_j_dlja_zsu-16663.html цим. Крутезна річ! Ми її придбаємо? Ні. Подарують, щоб виявити помилки на "полігоні"
показати весь коментар
15.09.2025 19:37 Відповісти
"Цена одной ракеты 57Э6Е, используемой в российском комплексе «Панцирь-С1», может составлять от 40 000 до 80 000 долларов США и выше, в зависимости от функционала и экспортных контрактов"

А вікі пише що вірогідність збиття Панцирем цілі - близько 70%.
Шахед коштує близько сотні кілобаксів, а обманка тисяч 10-20 максимум. Обманок прилітає більше за шахеди.

Дайте Юрі хтось калькулятор і хай порахує ефективність ЗРК порівняно із перехоплювачами і не несе куйні з експертним виглядом. Треба було бути експертом 19-у році коли за клоуна агітував, ображенець вічний.
показати весь коментар
09.09.2025 23:51 Відповісти
Я бачив багато відеороликів, де фпвішка збиває розвід дрони, а чи є хоч одне відео збиття дроном перехоплювачем шахеда?
показати весь коментар
08.09.2025 13:10 Відповісти
Навіть в СССР були "дольоти до москви".

"38 років тому німецький пілот-любитель Матіас Руст обійшов радянську ППО і приземлився на Красній площі. Йому допомогла недбалість військових і неймовірна удача.
Двадцять восьмого травня 1987 року, близько 19-ї години за місцевим часом на Красній площі в Москві несподівано приземлився легкомоторний літак Cessna. Ним керував 18-річний юнак із Західної Німеччини Матіас Руст.
Здивованим перехожим і правоохоронцям він пояснив - прибув, щоб продемонструвати мирні наміри Заходу щодо СРСР.
На територію Радянського Союзу Руст залетів з боку Фінляндії й подолав усі ешелони радянської ППО, яка вважалася найпотужнішою у світі.
Русту пощастило. В одних підрозділах ППО його не наважилися збити без наказу згори, в інших помилково прийняли за «дружній» літак і не стали доповідати про нього командуванню. Німця посадили до в'язниці, але в 1988-му помилували і відправили додому. А верхівку радянського військового керівництва звільнили з посад."
показати весь коментар
07.09.2025 23:48 Відповісти
показати весь коментар
07.09.2025 23:51 Відповісти
Юрій Касьянов
Fire Point: "до середини 2023 року про компанію Fire Point знали лише в вузьких колах діячів кіноіндустрії як про сервіс, який займається пошуком місць для зйомок різних сцен і сюжетів. На кінець 2023 року в компанії працювало всього 18 людей, здебільшого не інженери. У 2024 році вона вивела на український ринок свій далекобійний "аналог шахедів" fp-1, і відразу "підкорила ринок", отримавши дивовижним чином 30% всіх держзамовлень.

Навіть Ілон Маск зі своїми фантастичними космічними ракетами, старлінками і теслами не може похвалитися такими успіхами!
Україні є (поки є) й інші видатні розробники та виробники дронів, які вже багато років розробляють і виробляють чудові дрони, не такі, звичайно, прекрасні, як ті, що роблять діячі кіномистецтва, але теж дуже потрібні на війні. Грошей на ці дрони в бюджеті немає, і було б добре, якби президент попросив у данців кілька жалюгідних мільйонів і для інших проектів.
B українській армії є підрозділи безпілотників, і цілі корпуси, які ведуть важкі бої, і яким не вистачає "елементарних" дронів для ведення війни. Яким не потрібні "фламінго", не потрібен завод ракетного палива в Данії, який профінансує датський уряд для Fire Point, і який запрацює лише в грудні. Їм треба воювати прямо зараз, стримувати атаки ворога, щоб ворог не прорвав нашу оборону, і тоді вже в Данії та інших теплих місцях можуть опинитися не тільки заводи Fire Point, але і офіс президента."
показати весь коментар
08.09.2025 01:01 Відповісти
ця зенітна турельна система якщо вона і є в природі в одному-двох екземплярах на яку дальність прицільно стріляє? Кацапи не дурні і вчаться, нинішні шахеди не ті що літали в 2022-у, вони на висоті 3-4 км і яка турель туди дістане?
показати весь коментар
08.09.2025 15:12 Відповісти
думаю якби українське ППО збивало 100% цілей, у Касьянова все одно знайшлися б "притензії", ну хоч до уламків - не там впали!
показати весь коментар
08.09.2025 17:09 Відповісти
Хоче до корита?
показати весь коментар
07.09.2025 23:25 Відповісти
Читати такі статті і смішно і гидко. А ще гидкіше стає коли читаєш цю гидоту на сторінках досить популярного видання.
показати весь коментар
09.09.2025 19:35 Відповісти
Зеля как то перланул
Не будет ярмака
Не будет ппо...
Ярмак есть ....а про...
А где фламинго....
Сколько бабла напилили на этой розовой птичке..
Явно больше чем на яйцах..
показати весь коментар
08.09.2025 22:57 Відповісти
Ой як збудилися подолячники. І 73% прибічники лідора їм підспівують
показати весь коментар
08.09.2025 12:54 Відповісти
Все правильно написано. Але це схоже на "голос волаючого в пустелі". Або Касандри. Всі читають, критикують/погоджуються, але НІЧОГО не робиться. Воно й не дивно, бо у корумпованій наскрізь системі все вирішують бабло та зв'язки. До чужинців ставляться вороже і всіляко їх намагаються позбутися. Тому й програємо технологічні перегони, тому й палають наші міста і гинуть люди.
показати весь коментар
08.09.2025 13:41 Відповісти
З 2019 року, подібних гешефтів від зеленського з групою осіб в Урядовому кварталі, проведено чимало, а генпрокурори, разом з міндічем, шиферами, шурмою, гончаруком, дубілєтом, шмигалем, немчиновим, це можуть засвідчити в НАБУ, БЕБ, САП,…..
Західні Партнери, знають про таке, набагато більше!
показати весь коментар
07.09.2025 16:30 Відповісти
"масовий дилетантизм і корупцію у верхах". Ефект Даннінга - Крюґера про це попереджали.
показати весь коментар
07.09.2025 15:46 Відповісти
кась Ян о в ще такий собі мудак і висновки а що треба робити а що не треба не є руководством до дії там все неоднозначно і щоб не помилитися розвивати треба вся без винятку види ППО
а те що війна є найкращим середовищем красти мільярди і виводити в СШа то саме так
адже скіки тих дронів запущено з України 200 чи 500 хто перевірить
ну не пролітають ППО збиває
показати весь коментар
08.09.2025 21:32 Відповісти
Навіть після Руста наказ на постріл було отримати не реально. Вся відповідальність лягала безпосередньо на командира ЗРДН.
показати весь коментар
22.09.2025 12:14 Відповісти
Коли клоун рвався до влади, він пропонувава знищити промисловість в країні, знищити залізницю, знищити оборонку, перетворити нас на аграрний придаток нацистів россії. Тупоголові виборці це підтримали.
показати весь коментар
22.09.2025 12:23 Відповісти
Станом на 2025 рік система випускається обмеженими партіями. Основне фінансування забезпечується благодійними фондами та донатами........
показати весь коментар
08.09.2025 11:43 Відповісти
Ну ти і дебіл. Рафінований.🥴
показати весь коментар
08.09.2025 05:56 Відповісти
В цирковом училищі таке не вивчають...
показати весь коментар
08.09.2025 14:34 Відповісти
Ну то якого хрону тут твій висер, якщо ти читати нездатне? Бо заголовок не такий? Чи зміст не по методичці, в сраці кольнуло?
показати весь коментар
08.09.2025 14:36 Відповісти
Відповідальні 73% дебілів-зЄбанатів.
показати весь коментар
08.09.2025 14:37 Відповісти
Недавно на одному ОПівському ТГ-каналі прочитав, що то Порошенко заблокував виробництво ракет.
Ось так - шах і мат вам, порохоботи!
показати весь коментар
08.09.2025 14:39 Відповісти
Ну а я про що?
Про тупе бидло, яке дальше заголовка не читає, для якого українське то не наше. При тому, не прочитавши саму статтю, висратись таки мусить.
показати весь коментар
08.09.2025 16:07 Відповісти
тема "активно агитировал за Зе в 2019" вже давно пережована.
"активно агитировал за По в 2019"
Також перезріла
Касьянова підтримую.
Мужик з 2014 бореться з ворогом і сьогодні це заслуговує повагу
показати весь коментар
08.09.2025 08:12 Відповісти
Сторінка 1 з 2