12609 відвідувачів онлайн
16 826 67

Угорська Wizz Air висадила з літака українського ветерана, який втратив ногу на війні: Пізніше компанія вибачилась. ВIДЕО

В аеропорту Тель-Авіва працівники угорської авіакомпанії Wizz Air примусово висадили з літака українського ветерана, який на війні втратив ногу.

Про це повідомило видання Nexta, передає Цензор.НЕТ.

Зазначається, що чоловік не міг сидіти на своєму місці через протез. Він розповів, що втратив ногу на війні та летів до своєї родини в Україну.

"Він плакав і кричав: "Як я потраплю додому?". Показав стюардесі рюкзак, в якому були подарунки для рідних", - пише видання.

Він простояв у кутку літака півтори години. Згодом він впав і пошкодив руки. Екіпаж літака заявив, що він поводився неадекватно, і тому був змушений покинути рейс.

Згодом Wizz Air у Twitter вибачилася.

"Ми приносимо вибачення за викликане невдоволення щодо ситуації з пасажиром на нашому нещодавньому рейсі з Тель-Авіва до Варшави. Безпека є нашим пріоритетом номер один, тому екіпаж відповідальний за те, щоб усі пасажири були готові до перельоту або ж мали супровід для допомоги.

Якщо є будь-які ознаки того, що пасажир має захворювання, яке може поставити його життя під загрозу під час польоту, ми зобов’язані відмовити йому в посадці. У цьому випадку це було важке, але необхідне рішення, прийняте з огляду на безпеку пасажира.  Йому надали воду, і місце, щоб очікувати на допомогу персоналу аеропорту", - зазначили в компанії.

Речник МЗС Олег Ніколенко у Facebook зазначив: "Нас дуже засмутила інформація про ситуацію в аеропорту Тель-Авіва і ми хочемо в ній розібратися. Оскільки формальних звернень до нас не надходило, просимо українського ветерана, якому було відмовлено в рейсі на Варшаву, вийти на зв’язок до МЗС або посольства України в Ізраїлі

Якщо підтвердиться порушення, докладемо максимальних зусиль для відновлення прав громадянина України. Захист прав українців за кордоном – безумовний пріоритет".

Топ коментарі
+53
мадярське лайно. повний ігнор фашистському Wizz Air, нах! гниди.
показати весь коментар
10.07.2023 17:27 Відповісти
+33
Паскуди мадярські, холуї московські, ганьба Wizz Air, бойкот цьому гівну
показати весь коментар
10.07.2023 17:30 Відповісти
+33
На жаль ні,інваліда ніколи не посадять біля аварійного виходу...Нам садять фізично здорових людей,щоб у випадку аварії літака,допомагали авакуйовувати пасажирів.
Такі міжнародні правила польотів
А мадяри підараси,це факт,тому що рішення можна знайти,інваліди на візках спокійно літають,а цей воїн сам пересувається
показати весь коментар
10.07.2023 17:48 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Раньше любой пасажир с проблемами или высоким ростом могли получить место напротив аварийных выходов так там расстояние между рядами кресел шире и можно вытянуть ноги.
Потом кто то умный додумался объявить эти места повышенной комфортности и ввели за них отдельную доплату. Наши компании брали если не ошибаюсь от 30 евро а раньше предлагали бесплатно.
показати весь коментар
10.07.2023 17:23 Відповісти
На жаль ні,інваліда ніколи не посадять біля аварійного виходу...Нам садять фізично здорових людей,щоб у випадку аварії літака,допомагали авакуйовувати пасажирів.
Такі міжнародні правила польотів
А мадяри підараси,це факт,тому що рішення можна знайти,інваліди на візках спокійно літають,а цей воїн сам пересувається
показати весь коментар
10.07.2023 17:48 Відповісти
+ обмеження ваги, до 100кг...але тут справа в іншому і,відверто кажучи, не зрозуміло в чому, бо супроводжуючи не летять разом, просто саджають в крісло, а в аеропорту прильоту інщі зустрічають. Це безкоштовна послуга від кейтерінгової компанії, але ж тут людина сама пересувалась..
показати весь коментар
10.07.2023 17:58 Відповісти
На рейсах з Варшави й на Варшаву не літають мадяри . Компанія лоукост мадярська й сервіс (регістрація , онлайн осбливо) - як то кажуть лайно пвне. Але екіпажи там молоді поляки й польки .

Скажу так - екіпажи на цих рейсах цієї компаніі найбільш адекватне що є в тій компанії .
показати весь коментар
10.07.2023 18:03 Відповісти
орбан стайл...
показати весь коментар
10.07.2023 17:26 Відповісти
мадярське лайно. повний ігнор фашистському Wizz Air, нах! гниди.
показати весь коментар
10.07.2023 17:27 Відповісти
Там компанія угорська. Командир літака і екіпаж- хто завгодно.
Угроських стюардес бачив тільки на рейсах у Будапешт.
показати весь коментар
10.07.2023 17:34 Відповісти
Скільки разів літав з Візейром - у них екіпажі в основному або з країни відправлення, або з країни прибуття.
Тільки один раз був виняток
показати весь коментар
10.07.2023 17:42 Відповісти
оправдуєш мадярів? яка різниця, хто там екіпаж? політика не екіпажу, а компанії.
показати весь коментар
10.07.2023 17:57 Відповісти
Не грай дурня.
Різниця дуже велика.
Рішення про недопуск пасажира( якщо він вже на борту)приймає особисто командир судна!
Все. Ніяка людина, ніякий параграф йому в випадку знаходження пасажира вже на судні - командиру не указ!
А у Угорщині є не тільки прихильники Орбана, а і інші політики і громадяни, що підтримують Україну.
І транзит озброєння йде у тому числі і через Угорщину, десятки тисяч біженців із України Угорщина прихистила.
Сотні громадян України, що мають угорське походження воюють на фронті
І останнє, в тебе завдання посіяти розбрат, чи у самого розуму вистачило?
показати весь коментар
10.07.2023 18:39 Відповісти
ти про що, хлопче? свою хрюканину залиш для несправних розумом, або для мадяр. Для мене ніякої різниці, вони представники мадярської компанії і виконують обов.язки в мадярському правовому полі.
Про якийсь новий розбрат мова? все, що можно для цього зробила орбансько-сіяртовська ******** секта, вони, гниди мадярські, ненавидять нас лютою ненавистю, питання, за що так ненавидять? може за то, що під час ІІ Світової окупували наші території і вбивали невинних українців?
***** пообіцяв, тим *****, закарпаття в випадку перемоги, от та нечисть і виплигує із штанів, сцить кип,ятком в своїй ненависті, бо, якщо Україна переможе кацапів, то їх вологі мрії підуть по-вітру....
і не потрібно спекулювати українськими мадярами, які воюють за Україну, вони є громадяни України, яка в свою чергу є їх Батьківщиною, це їх обов,язок, як і громадян-українців.
при тій політиці яку ведуть орбан-сіяртовські підараси, населення мадярії буде таке ж як і в кацапії... на 90% фашистськими інвалідами зомбоящика...
Яку зброю мадярщина пропускала для України? це новий анекдот? чи що? ти напевне спец, по скейці дурнів?
показати весь коментар
11.07.2023 00:10 Відповісти
Паскуди мадярські, холуї московські, ганьба Wizz Air, бойкот цьому гівну
показати весь коментар
10.07.2023 17:30 Відповісти
цікаво як ти збираєшся їх бойкотувати?
показати весь коментар
10.07.2023 17:54 Відповісти
Літати на інших авіакомпаніях, щоб соромно було тим, хто знущається над інвалідів
показати весь коментар
10.07.2023 17:55 Відповісти
Дай їм Боже ще раз російських танків на вулицях будапешту!
Тільки так, щоб давили вже конкретно, впевнено і спокійно! Щоби жодна курва не втікла!
Навіть можна коридор для цього зробити!
показати весь коментар
10.07.2023 17:55 Відповісти
щоб всіх мадярів на гуляш танками перемололи
показати весь коментар
10.07.2023 18:36 Відповісти
Тобто, ви готові домовитися з руснею, запустити в Україну їх танки, аби тільки мадяр наказати? Ще й Божу поміч приплели! Спадіваюсь, він вас не почув
показати весь коментар
10.07.2023 22:05 Відповісти
Відшкодування і все в у.є.
показати весь коментар
10.07.2023 17:30 Відповісти
Мерзенні справи країни недорозвинутого орбанізму живуть і процвітають!
показати весь коментар
10.07.2023 17:34 Відповісти
Під_ари угорські знущаються над українським військовим, щоб викликати задоволення у блідої кремлівської молі, а потім, ще й глузливо вибачаються. Ганьба і прокльони мадярам.
показати весь коментар
10.07.2023 17:42 Відповісти
А что на ето скажет Европа за права инвалидов? Или Европа только защищает тех кто долбится в жопу?
показати весь коментар
10.07.2023 17:43 Відповісти
мадярські виродки!
показати весь коментар
10.07.2023 17:46 Відповісти
Могли не пустити, зважаючи на правила? Могли. Але ось це трохи не грає: "Екіпаж літака заявив, що він поводився неадекватно, і тому був змушений покинути рейс".
показати весь коментар
10.07.2023 17:47 Відповісти
не могли, нема таких правил
показати весь коментар
10.07.2023 17:53 Відповісти
Є. Не можуть гарантувати безпеку клієнта. Це у всіх авіакомпаній. А те, що "Віз" там крісел наприкручував як у ПАЗіку - так то вже питання до тих, хто хто їх сертифікував.
показати весь коментар
10.07.2023 17:58 Відповісти
що саме "є"?! Ти оце своє "Є" можеш сформулювати? Які саме(!)правила були порушенні? До чого тут "безпека польоту"? Люди з обмеженими можливостями завжди літають. Чим цей чувак такий оригінальний що йому цю безпеку не могли гарантувати? Ти взагалі літаком літав, окрім іграшкового?
показати весь коментар
10.07.2023 18:03 Відповісти
Є саме оте, що я написав. "Зазначається, що чоловік не міг сидіти на своєму місці через протез". Правила порушені? Так. Пересадити на інше місце можна? Можна, якщо є, або хтось поступиться. Стоячи у літаку можна подорожувати?
показати весь коментар
10.07.2023 18:10 Відповісти
Ніде не зазначено що він намагався летіти стоячи, ніде не сказано що екіпаж намагався, але не знайшов йому місце, ніде не сказано що ніхто йому не поступився тож не треба домислювати.
Натомість зазначені слова а/к "...

за те, щоб усі пасажири були готові до перельоту або ж мали супровід для допомоги.

Якщо є будь-які ознаки того, що пасажир має захворювання, яке може поставити його життя під загрозу під час польоту Джерело: "

Тож....
1. яке правило порушено?
2 чим він був не готовий до перельоту?
3. з якого біса тут згадується супроводжуючі?
4. яка саме загроза його життю?
Прості ж питання? Так можна без аргументації, будь кого вигнати з рейса
показати весь коментар
10.07.2023 18:19 Відповісти
Якщо він не може сісти на своє місце - ні, не досить? Але Ви праві, інформації замало. Я виходив з того, що всі варіанти були випробувані.
показати весь коментар
10.07.2023 18:29 Відповісти
Ну, і щоб далі не розводити, я з самого верху написав, що рішення прийняв екіпаж (ну, капітан, тобто), а він може закрити очі на все, він відповідальний. Ну, вирішив так. Хоча мав право і інакше вирішити
показати весь коментар
10.07.2023 18:24 Відповісти
Ноту протеста угорському дипломату і викликати його на килим! А ще краще просто бойкотувати цю фірму!
показати весь коментар
10.07.2023 17:48 Відповісти
Надо подавать в суд. Адвокаты хорошо заработают на этом деле. Моральный ущерб.
показати весь коментар
10.07.2023 17:48 Відповісти
Звісно. В Европейский Суд по правам людини. Справа буде виграшна 100 %. Якщо ця недо авіакомпанія приносить публічні вибачення, це перший дзвіночок в своїх порушеннях. Необхідно просто це довести до логічног кінця з величезною грошовою компенсацією.

Тут наявні порушення ряду статей Монреальської конвенції 1999 року, а саме:

через 1,5 годин очікування пасажир впав і пошродив собі руки.

Підстава для позову:

Ст. 17 Заподіяння шкоди (Перевізник є відповідальним за шкоду, яка спричинила
загибель або тілесне ушкодження пасажира, тільки за умови, що
подія, яка стала причиною загибелі або ушкодження, відбулася на
борту повітряного судна або під час посадки чи висадки пасажира.)

т. 19 (Перевізник несе відповідальність за шкоду, заподіяну
внаслідок затримки в повітряному перевезенні пасажирів, багажу або
вантажу)

Ст. 21 (Компенсація у випадку загибелі або тілесного ушкодження пасажирів.

a) така шкода не була заподіяна через недбалість або іншу
неправомірну дію чи бездіяльність перевізника або його службовців
чи агентів; або

b) така шкода заподіяна виключно через недбалість або іншу
неправомірну дію чи бездіяльність третьої сторони.)

Ст.29 (будь-який позов стосовно заподіяної шкоди, незалежно від його підстави, чи
то на підставі цієї Конвенції)

Підсудність:

може бути суд України на підставі п.2 Ст.33 (при тілесних ушкодженнях, за місцем постійного проживанння)
показати весь коментар
10.07.2023 21:48 Відповісти
Херьня это - всякие извинения. Необходимо писать заяву на сайте компании и требовать денежную компенсацию за оскорбления и унижения человеческого достоинства инвалида. Требовать с них как минимум 10 штук евро - для начала беседы
показати весь коментар
10.07.2023 17:51 Відповісти
Нічого дивного. Мадяри - це русскіє з-за Урала.
показати весь коментар
10.07.2023 17:52 Відповісти
УВАГА !

будьте пильними - Wizz Air ОБКРАДАЄ СВОЇХ КЛІЄНТІВ, БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ списують кошти з особистих рахунків і не реагують на скарги !

зареєстрована в Угорщиі компанія насправді є власністю АМЕРИКАНСЬКИХ інвесторів.
показати весь коментар
10.07.2023 17:56 Відповісти
Просто це тільки назва , що лоукост . Бо ціну вони пишуть при умовах он-лайн регістрації , яку пройти неможливо . Крім того - за багаж й місце платиться окремо ... Тобто при "номінальній ціні" на квиток в 300$ кінцева ціна виходить десь так 500$
показати весь коментар
10.07.2023 18:08 Відповісти
Да ну шо ви таке кажете, хай звернеться до ізраільских юристів, вони їх взують по повній!!!
показати весь коментар
11.07.2023 19:20 Відповісти
Хай засунуть свої вибачення собі в дупу покидьки.
показати весь коментар
10.07.2023 17:58 Відповісти
Я літав на цій компанії тим же маршрутом (півтора місяця тому) . Там нема екіпажів угорських . Усі там поляки працюють . Й пілоти й стюарди й стюардеси ...
показати весь коментар
10.07.2023 17:58 Відповісти
Можливо і так, але всі правила і приписи, як діяти в кожній ситуації, пише не екіпаж - він повинен лише досконально слідувати цим настановам, які ім дає керівництво компанії.
показати весь коментар
10.07.2023 18:24 Відповісти
Я тебе можу запевнити, що якщо причина була в тому, що людина фізично не могла сісти у крісло- будь яка сертифікована авіакомпанія Європи небуде перевозити такого пасажира. Жодна.
показати весь коментар
10.07.2023 18:43 Відповісти
Хочу я побачити в будь-якій авіакомпанії в Правилах відмову від перевезення людей з особливими потребами. Та їх жеж адвокати за рік доведуть до банкрутства!
показати весь коментар
10.07.2023 18:47 Відповісти
WizAir. Прямо у правилах перевезень. Пункт 12.1.r Хоча, далеко не факт, що саме цей варіант.
показати весь коментар
10.07.2023 19:28 Відповісти
Ні, це не те.

Тут я знайшов інше - розділ "Спеціальна допомога у разі затримки або скасування рейсу та для пасажирів з обмеженими фізичними можливостями":

"...Якщо у вас зламана нога, яка не згинається в коліні через гіпсову пов'язку, вам потрібно буде придбати додаткове місце..."
показати весь коментар
10.07.2023 19:57 Відповісти
А, так, дійсно. До речі, цей пункт виписаний досить докладно у КЛМ. Як то кажуть, "відчуйте різницю"
показати весь коментар
10.07.2023 20:15 Відповісти
У правилах будь якої сертифікованої ІАТА.
Не перекручуй. Не із особливими потребами, а пасажира, що на жаль, взяв квиток на місце, де він фізично не може сидіти. Якщо ніхто із першого ряду( де досить місця для ніг)добровільно не згодився помінятися місцями, людина не може летіти стоячи, чи сидячи на підлозі.
Якщо ти знайдеш приклад, коли хтось у літаках регулярних рейсів летів сидячи на полу, повідом, обов'язково.
показати весь коментар
10.07.2023 23:01 Відповісти
Мадярське гівно хоч давно виплило з кацапської гавєні, але підорашські гени не пропило.
показати весь коментар
10.07.2023 19:07 Відповісти
Простояти в кутку півтори години, це звісно, треш повний. Однозначно, в суд.
показати весь коментар
10.07.2023 19:13 Відповісти
Угрі це нелюди, для них України так як і українців не існує. В майбутньому їм гикнеться за все і кожного.
показати весь коментар
10.07.2023 19:26 Відповісти
Я розумію що весь праведний гнів потрібно скерувати на пілота літака(поляка) і стюардесс ( прості господи) "панянок" - але й угорфіни вже до печінок захитали -******* прокацапські! Пся крев!
показати весь коментар
10.07.2023 20:13 Відповісти
Mit sóhajtatnátok, te szar ugrofinok - Katsap Uyobki!
показати весь коментар
10.07.2023 20:16 Відповісти
****!!! І знову ці долбані мад'яри!!!
показати весь коментар
10.07.2023 20:24 Відповісти
А где же все ************ юридические организации? "Петушня"молчит это же Украинец.
показати весь коментар
10.07.2023 20:39 Відповісти
Стоп !! А де наш воїн ? Може він голодний , немає де ночувати , без копійки ?? Читиємо уважно --."...просимо українського ветерана, якому було відмовлено в рейсі на Варшаву, вийти на зв'язок до МЗС або посольства України в Ізраїлі "
показати весь коментар
10.07.2023 21:49 Відповісти
тому що у норм чоловіка мета - потрапити якнайшвидше до рідні, а не розбірки влаштовувати з п#@арами... він своє вже відвойував

а взагалі хто хоть раз намагався вийти на зв'язок та отримати допомогу від українського МЗС, то знає, що там на вас всім насрати у більшості випадків
показати весь коментар
11.07.2023 10:09 Відповісти
WizAir на ху
показати весь коментар
11.07.2023 09:41 Відповісти
wizzair - хитрозроблені п@#ари

користуватись ними можна лише за відсутності Ryanair, LOT та інших адекватних перевізників

і все одно wizzair вийде і дорожче, і ще мізки вам спробують винести як не при чекіні, та при посадці
показати весь коментар
11.07.2023 10:06 Відповісти
То что они твари,это уже понятно ,и надо свыкнуться с этой мыслью.
Было бы забавно договориться с Поигожиным,и пропустить Вагнер ,этак автобусов 40 к ним туда в гости..и запастись попкорном,как их всех оттрахают по полной,может потом поймут как к нам надо относиться! Чем не столп НАТО,и ЕС!!
показати весь коментар
11.07.2023 10:14 Відповісти
Угрофіни кончений народ - що мадяри, що московити.
показати весь коментар
11.07.2023 11:05 Відповісти
Позбавити права займатись авіаперевезенням в Україні після перемоги. Перше.
Позов за нанесення моральної, матеріальної і фізичної шкоди військовому.
Друге.
показати весь коментар
11.07.2023 13:27 Відповісти
Пане Чайка,до 11 години могли б уже й взнати-то не військовий інвалід,а МЗС його знайшло і допомоло.По мадьярах з вами повністю згоден.Про мадьяр в мене думка-ще з прочитання Я.Гашека.Точно така,як у сапера Водічки...
показати весь коментар
11.07.2023 16:50 Відповісти