12929 відвідувачів онлайн

МОЗ: Маски не захищають, але значно знижують ризик інфікування інших. ВIДЕО

Міністерство охорони здоров'я наполягає на необхідності носіння масок, бо це зменшує можливість інфікування коронавірусом інших.

Про це повідомив під час брифінгу головний санітарний лікар Віктор Ляшко, передає Цензор.НЕТ

"Так, ми розуміємо, що маска не захищає людину. Це не засіб індивідуального захисту. У той же час ми рекомендуємо і наполягаємо, без маски не заходити в магазини, аптеки та інші місця. Чому? Тому що ми всіх розглядаємо як потенційно інфікованих. Коли є маска на обличчі, тоді виділення біологічного матеріалу, який може містити збудник, зменшується і не сягає півтора метра, може виділятися не більше ніж на 10-15 см", - зазначив Ляшко.

За його словами, маска потрібна тому, що людина без симптомів і проявів хвороби може бути інфікованою і розносити вірус.

"Якщо не буде дотримано інших вимог соціальної ізоляції, маска на обличчі людини, яка ще можливо без симптомів, але вже може бути інфікованою і виділяти збудник вірусу, значно знижує ризик інфікувати інших. Саме з цією метою ми рекомендуємо носити маску", - додав він .

У МОЗ також попередили, що якщо людина з коронавірусом носить маску з клапаном видиху, то вона зможе заразити вірусом інших через потік повітря, який виділяється з клапана.

"Хотів би також звернути увагу всіх, хто носить респіратори з клапанами видиху. Вони захищають тільки вас, але вони не виконують функцію захисної маски. Оскільки клапан видиху дозволяє досить швидко і якісно односпрямованим потоком виділятися великій кількості повітряного потоку, який може містити збудника інфекції", - повідомив Ляшко.

Топ коментарі
+5
Загальний масочний режим допоможе забезпечити захист від розсіювання мікробів хворою чи потенційно хворою особою. А отже маски потрібно вдягати всім ОБОА₴ЯЗКОВО !!!!
Рукавички також. Це зменшує контакт один з одним.
показати весь коментар
02.04.2020 12:04 Відповісти
+4
Перекладу: масок не буде!
показати весь коментар
02.04.2020 12:02 Відповісти
+4
Получается те кто заражен вирусом и носит респиратор с клапаном является активным распространителем инфекции
показати весь коментар
02.04.2020 12:03 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Перекладу: масок не буде!
показати весь коментар
02.04.2020 12:02 Відповісти
На воинских складах должны быть противогазы ГП-5.
показати весь коментар
02.04.2020 12:04 Відповісти
А фильтр какой марки применять?
показати весь коментар
02.04.2020 12:06 Відповісти
Стандартный подойдёт.
показати весь коментар
02.04.2020 12:28 Відповісти
раздам бесплатно пилюли ************...
показати весь коментар
02.04.2020 12:06 Відповісти
Ногами?
показати весь коментар
02.04.2020 12:07 Відповісти
Получается те кто заражен вирусом и носит респиратор с клапаном является активным распространителем инфекции
показати весь коментар
02.04.2020 12:03 Відповісти
Да еще с наддувом...
Ну вот приходит чел домой, снимает обувь, снимает с себя верхнюю одежду, переодевается, вешает одежду на харьковский тремпель и приступает к мытью рук, лица, ноздрей, ушей, рта и спокойно приступает к домашней рутине. А одежда висит... а обувь стоит... а вирус летает, как потешный президент в Оман... и шо? Как с этим быть??? Шнурки гладить горячим утюгом??? Не нахожу ответов. Только лекарство ************ помогает...
показати весь коментар
02.04.2020 12:12 Відповісти
у вируса крила є?
показати весь коментар
02.04.2020 12:16 Відповісти
даже имя... вот у воздушного шара есть крылья? А ведь летает, ****... а у воздушного змея? Тополиный пух шо творит... а одуванчики... вирус - это вирус. Гиря - это гиря. Гирю поток воздуха с места не сдвинет. Вирус - дунь, и он сримется с места...
показати весь коментар
02.04.2020 12:30 Відповісти
Пилисос ваш вихід, або ************ на вулиці.
показати весь коментар
02.04.2020 12:54 Відповісти
тогда вирус упадет в песок... сейчас весна, он прорастет и вырастет вирусное дерево...
показати весь коментар
02.04.2020 13:39 Відповісти
Проблема в том, что я НИГДЕ не могу найти данные о перемещении вируса как ФИЗИЧЕСКОГО объекта - капли 100 мкм с вирусом внутри, кристаллизации слюны с вирусом и т.п...
Одни общие фразы и дурацкие картинки "придя с улицы снимите одежду и постирайте"....
показати весь коментар
02.04.2020 14:00 Відповісти
И я толкую о том же...
"толковать"... какое красивое исконно рюзьге слово... to talk... как, скажем, и "берлога"... так шо я вряд ли на рюзьге говорю... я использую лингва-франка, заимствованный/уворованный из множества изыков...
А насчет вируса... желаю тебе так и не узнать больше, чем известно, шоб облетел стороной
показати весь коментар
02.04.2020 14:18 Відповісти
Ну, в русском языке русских слов маловато будет... В качестве карантинного развлечения рекомендую тебе отыскать в современном хотя бы ТРИ исконно русских существительных на букву "а". "Арбуз" и "агурец" не подходят!
показати весь коментар
03.04.2020 10:05 Відповісти
Анисим, Анфиса, антиапокалиптический...
показати весь коментар
03.04.2020 11:36 Відповісти
Пардон, последнее - и.прилагательное...тьфу...
показати весь коментар
03.04.2020 11:38 Відповісти
Имена собственные и вскрики "ась?*", "а-у!" НЕ считаются!
показати весь коментар
03.04.2020 11:49 Відповісти
Ну вот, ты на ходу меняешь правила... остаются шаравары, сарай и балалалайка на букву А...не?
показати весь коментар
03.04.2020 11:56 Відповісти
Ничего я не меняю, просто не посчитал нужным говорить об очевидном. Ну так что, товарищ словолюб, где?
показати весь коментар
03.04.2020 12:14 Відповісти
Шо где? Там... амфаш, например, акарачьок, аккаунт, альфацентавра... ты как-то слишком серьезно взялся за смешную тему...
показати весь коментар
03.04.2020 12:25 Відповісти
Это не шутка, а серьёзный придуманный мной вопрос в длительном аргументированном переругивании про русский-украинский языки. "Авоська" - вряд ли можно считать посконным, а "аист" - происхождение темно и не изучено....
показати весь коментар
04.04.2020 11:44 Відповісти
тогда читай азбуку...
показати весь коментар
04.04.2020 11:48 Відповісти
Аз и буки, друг мой, староболгарского Кирилло-Мефодиевского происхождения, не зачёт!
показати весь коментар
04.04.2020 13:55 Відповісти
ну чем же ж тебя пронять...
показати весь коментар
04.04.2020 14:11 Відповісти
на крильях ночи.
показати весь коментар
02.04.2020 12:36 Відповісти
Американські вчені говорять, що ймовірно, коронавірус передається не тільки повітряно-крапельним шляхом, але й повітряним...
показати весь коментар
02.04.2020 13:06 Відповісти
Мабуть так і є, але в повітрі він не існує довго.
показати весь коментар
02.04.2020 13:32 Відповісти
Вірус літає як муха?
показати весь коментар
02.04.2020 12:17 Відповісти
Я ж говорю, как клован в Оман...
показати весь коментар
02.04.2020 12:27 Відповісти
Так, як пил у повітрі...
показати весь коментар
02.04.2020 13:12 Відповісти
Забыл, ещё голову помыть надо спиртом, одежду спалить.
показати весь коментар
02.04.2020 12:37 Відповісти
Загальний масочний режим допоможе забезпечити захист від розсіювання мікробів хворою чи потенційно хворою особою. А отже маски потрібно вдягати всім ОБОА₴ЯЗКОВО !!!!
Рукавички також. Це зменшує контакт один з одним.
показати весь коментар
02.04.2020 12:04 Відповісти
Ви забули про очі! Вірус може попадати через сльозові протоки. От бачите прокол! Потрібно одягати захисні окуляри у кого є маски для пірнання під воду, можна їх використовувати.
показати весь коментар
02.04.2020 12:10 Відповісти
Вот эту глупую для снорклинга дилетантов? Думал об этом, но, боюсь, народ уссытся со смеху, добавив инфекции вокруг...
показати весь коментар
02.04.2020 12:13 Відповісти
https://youtu.be/6F5gm_OjGxA Он, конечно, виноват. Но он не виноват

Минздрав: Маски не защищают, но значительно снижают риск инфицирования других - Цензор.НЕТ 2766
показати весь коментар
02.04.2020 12:05 Відповісти
Да, мы понимаем, что маска не защищает человека. Это не средство индивидуальной защиты. В то же время мы рекомендуем и настаиваем, без маски не заходить в магазины, аптеки и другие места. Почему? Потому что мы всех рассматриваем как потенциально инфицированных. Когда есть маска на лице, тогда выделения биологического материала, который может содержать возбудитель, уменьшается и не достигает полутора метров, может выделяться не более чем на 10-15 см"Источник: https://censor.net/n3186246

1. не захищає, не засіб індивідуального захисту - все зрозуміло я думаю.
2. Ми всех расматриваем как потенціально инфіцірованих (??!!!!!) - а чому тоді в нас всіх державних службовців не розглядають як потенційних корупціонерів, хабарників, злодіїв та зрадників. І не встановлюють над ними тотальний контроль та не карають жорстко? Такі набагато більше чинять зла для держави та інших людей в порівнянні з усіма вірусами. Бо це паразити-віруси.
3. Может віделять не более 10-15 см - та цього досить для того щоб через ручки та гроші розносити його скільки завгодно.
Робимо висновки.
показати весь коментар
02.04.2020 12:08 Відповісти
ручки можно помыть. а вот в легкие мыла для дезинфекции не нальешь ...
показати весь коментар
02.04.2020 12:20 Відповісти
Лучше подумай над вопросом - почему то, что маска задерживает на выход, она не задерживает на вход? Там что, нипель?
показати весь коментар
03.04.2020 11:52 Відповісти
никак не могу понять: если маска ловит "на выход", то почему она, якобы, не ловит "на вход". Брешут, по моему
показати весь коментар
02.04.2020 12:10 Відповісти
Маска фактично ловить рідину. Чим більші краплі, тим більше вони збираються на масці при виході, а не осідають на поверхнях. Дрібні краплі в повітрі вона не спиняє, лише пригальмовує, зменшує радіус розсіювання. Тому і на вхід такі краплі можуть зайти легко.
показати весь коментар
02.04.2020 12:20 Відповісти
Так, і на видоху зменшує швидкість і дальність повітряного потоку, а отже і радіус поширення зарази, яка видихається разом з повітрям...
показати весь коментар
02.04.2020 13:10 Відповісти
а при сквознячке малейшем этот уменьшенный радиус мгновенно становится каким захочет.
показати весь коментар
02.04.2020 14:07 Відповісти
Мабуть відповідь захована в назві "хірургічна маска", потрібно лікарям щоб не плюнути в рану пацієнта. Хірургічна маска не пропускає великі частки а малі проходять. Щоб захистити себе потрібно використовувати респіратор, який для таких цілей виготовлявся, або маску з хорошими фільтрами.
показати весь коментар
02.04.2020 12:51 Відповісти
в маске есть клапан, который сразу захлопывается на вдох.
Только это не касается наших убитых местных укр. производителей. Там клапана стоят пропеллером, и при вдохе она толком не закрывается.
В отличие о 3М например. Там производитель гарантирует только 2% подсоса воздуха. Но риск все равно есть.
Хотите более кач. защиту - берите без клапанов. Но в них очень тяжело дышать и они быстро намокают....
показати весь коментар
02.04.2020 20:49 Відповісти
Результаты тестов: - проф. респираторы задерживают > 95% частиц размером до 0,007 микрон, которые в 10 раз меньше, чем вирус в Ухане - хирургические маски остановили 80% частиц размером до 0,007 микрон, которые в 10 раз меньше, чем вирус в Ухане - даже хлопковый платок остановили 28% частиц размером до 0,007 микрон, которые в 10 раз меньше, чем вирус в Ухане
https://smartairfilters.com/en/blog/do-pollution-masks-work/
показати весь коментар
02.04.2020 12:12 Відповісти
Размер Covid-2 - 0,1-0,12 микрон
показати весь коментар
02.04.2020 12:23 Відповісти
А что остается говорить барыгам и мародерам, которые продали все маски за границу?
показати весь коментар
02.04.2020 12:14 Відповісти
А у меня сразу эти поросячьи рыла с пластмассовым пятачком на харе вызвали недоверие! Как вызывают любые новомодные вые..ны. А оно вот оно чего, они своим гадским выхлопом в магазинах не просто всё обсеменяют, а делают это быстро, качественно и однонаправленным потоком. Вот кого нужно к административке привлекать.
показати весь коментар
02.04.2020 12:17 Відповісти
Випускний клапан для понту. Щоб продати подорожче.
показати весь коментар
02.04.2020 12:21 Відповісти
нет, он для того, чтобы уменьшить влажность. Без него маска быстро намокнет и перестает защищать
В ней дышать легко. Так же как и обсеменить окружающих....
показати весь коментар
02.04.2020 20:52 Відповісти
Зеленский должен определиться, либо отдать деньги Радуцкому
или заявить, что маски НЕ НУЖНЫ
задолбали своей БРЕХНЁЙ
показати весь коментар
02.04.2020 12:22 Відповісти
Сделайте горячую линию, чтобы звонили больные которых отказываются госпитализировать
показати весь коментар
02.04.2020 12:25 Відповісти
кто здесь говорил что маски панацея... а я говорю что без навыков ношения они сводят все на нет и даже могут сделать хуже. чувак с респиратором и клапаном струей достанет вас с двух метров а не с одного как обычно.

и виноваты восновном зеленая власть, которая заставляет людей носить что попало, вместо того чтобы обеспечить нормальными хирургическими масками например
показати весь коментар
02.04.2020 12:34 Відповісти
Це не зовсім вірне судження. Ви чим видихаєте повітря?! носом ротом, зворотній клапан має такий самий отвір як у роті, тому поток в 2метра це міф. Якщо подивитись на форму зворотнього клапана респіратора ЗМ, там поток повітря направлений взагалі в підлогу.
показати весь коментар
02.04.2020 13:15 Відповісти
не такий самий а вужчий рази в два, в два рази далі і полетить
показати весь коментар
02.04.2020 13:23 Відповісти
Не знаю як ви відкриваєте рот і з якою силою видихаєте повітря, але з мого досвіду користування респіраторами отвір в них великий. До того ж, вихід повітря відбувається не в одному напрямку а по колу резинки.
показати весь коментар
02.04.2020 13:44 Відповісти
Це правда, в мене клапан на масках з напрямком на підлогу і якщо я чхну то це все полетить на мое брюхо і нікуди далі
показати весь коментар
02.04.2020 13:34 Відповісти
какой там поток? ты ещё продуй через этот клапан! Он чисто для понту!
показати весь коментар
02.04.2020 14:10 Відповісти
Клапан потрібен для швидкого виведення теплого, вологого повітря. І він працює!
показати весь коментар
02.04.2020 16:18 Відповісти
Може хоча б тепер нам дійде, що таке власна держава і як її потрібно розбудовувати та оберігати. Може хоча б зараз нам дійде, що все має свій причино - наслідковий зв'язок. Що наш дім це не тільки те що за парканом, а вся держава. І що ми грабуючи її і один одного, заради швидкої наживи, ведемо її і самі йдемо до прірви. І це вже не одноразово відбувалося в нашій сумній історії. Та надій в мене особисто мало на здоровий глузд наших людей, бо як видно, навіть війна та втрата територій і загибель людей нічого не вчить нас зараз, не кажучи вже про аналіз та висновки з минулих історичних помилок. Люди одумайтесь! Час змінюватися. Визнати всі свої помилки і намагатися змінитися на краще. І перестати співати і мріяти, що ви «запануєте» у своїй сторонці. Над ким? Над такими самими, як і ви. Це «панування» буде не довгим і закінчиться безславно. Інакше знову РУЇНА! Ви маєте зрозуміти, що жити за принципом день прожив і слава Богу це дуже деструктивне і руйнівне мислення і до хорошого воно ніколи не приводило. Ви маєте зрозуміти що жити по деструктивному способу чим гірше іншим тим краще мені, це дорога в прірву. Ви маєте зрозуміти що корупціонери, злодії - крадії це вороги держави №1. Ви маєте з ними безжалісно боротися інакше вони заберуть у вас все. Вони вбивають плани, надії, долі, життя тисяч та мільйонів, забирають майбутнє у наших дітей та онуків. Слабкі та дурні люди - слабка держава, слабка держава - дурні та слабкі люди. Це замкнуте коло з якого потрібно вибиратися. Та надій в мене на здоровий глузд наших людей мало….
показати весь коментар
02.04.2020 12:39 Відповісти
А я навіть знаю навіщо: найкращий захист від ковіду це колективний імунітет. Чим більше перехворіє - тим швидше пандемія зійде нанівець. Звісно що комусь доведеться померти. Але для цього ми й живемо )) Ми усі помремо!
показати весь коментар
02.04.2020 13:03 Відповісти
комусь доведеться померти....
а якщо вашим батькам??
показати весь коментар
02.04.2020 20:54 Відповісти
ВОЗ явно на каком-то своем супер секретном совещении порешала, что именно поможет в борьбе с вирусом - коллективный иммунитет. И чем быстрее - тем лучше. Поэтому они распространили эту хню. Да, за счёт слабых и умерших, а ещё за счёт тупых правительств. Ведь во многих странах не слышали об "неэффективности масок" и не трубят об этом, не ретранслируют и не думают этого делать. Маски защищают при неблизком контакте на 60-80%. Многие, как я, ещё успели с изысканиями по этому поводу ознакомиться, нынче выпиленными из Гугла и немодными. Носите маски, они работают и на выход и на вход, включите на минутку логику, если сомневаетесь. Вирус не терминатор, он замедляется на фильтрующем слое отлично, это доказано.
показати весь коментар
02.04.2020 12:52 Відповісти
Карантин запровадили аби сповільнити швидкість розповсюдження, але перестаралися із залякуванням, і тому намагаються врегулювати нестачу хворих у лікарнях.
показати весь коментар
02.04.2020 13:15 Відповісти
Щоб досягти результатів від карантину, ковід слід лікувати безкоштовно проносними засобами.

Усі сидітимуть вдома та боятимуться навіть кашлянути. )))
показати весь коментар
02.04.2020 12:59 Відповісти
на замітку пану Ляшку з досвіду Японії, яка як відомо була взята за приклад у боротьбі з ковід19: "Токио, 1 апреля (Jiji Press). Правительство Японии выдаст по две маски из ткани каждому из домохозяйств (их более 50 миллионов) в стране в рамках борьбы с новым коронавирусом, как объявил премьер-министр Абэ Синдзо.
Правительство будет предоставлять маски поэтапно с недели, начинающейся 13 апреля, и начнёт с префектур с большим количеством заражённых людей, как сказал Абэ на заседании правительственной целевой группы по борьбе с вирусом. Он также сказал, что правительство будет распределять маски для учреждений по уходу за престарелыми и инвалидами, а также в начальных и средних школах." ...може Шмигалю ідею штовхне...
показати весь коментар
02.04.2020 13:34 Відповісти
Коротше маски це зло !
показати весь коментар
02.04.2020 13:35 Відповісти
А скажы мне, о Ляшко, почему то, что маска задерживает на выход - свободно проходит через неё на вход?
Там есть ниппель, да?
показати весь коментар
03.04.2020 11:59 Відповісти