10445 відвідувачів онлайн
10 356 87

Збройний самозахист: випадки, за які не передбачена кримінальна відповідальність. ВIДЕО

Голова Української асоціації власників зброї Георгій Учайкін розповів про випадки, коли українським законодавством не передбачене покарання за самозахист з використанням зброї.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, про це йдеться у новому відео "Збройний самозахист в Україні" на каналі "Збройовий лобіст".

"Згідно статті Конституції України кожен має право захищати своє життя та здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань. І це норма прямої дії. Ця норма реалізована в статті 36 Кримінального кодексу України, де в пункті 5 зазначене наступне: "Не є перевищенням меж необхідної оборони і немає наслідком кримінальну відповідальність застосування зброї або будь-яких інших засобів чи предметів для захисту від:

- нападу озброєної особи

- нападу групи осіб,

- для відвернення насильницького вторгнення у житло чи інше приміщення.

Незалежно від тяжкості шкоди, яку заподіяно тому, хто посягає. А тепер все теж саме простою мовою. Ви можете відбиватися будь-чим, що є під рукою, якщо нападник озброєний, якщо нападників два, або більше, або якщо протиправно ломляться в ваше житло. Наведу декілька яскравих прикладів. Антон Фарб, відомий в Україні інструктор. Оного разу йому довелося використовувати навички для захисту вже власного життя. На вулиці на нього напали троє молодиків. Кремезної структури, з певними бійцівськими навичками. Антону довелося відбиватися ножем. Проте правоохоронці, ну, ці монополісти на насилля, яких, звісно, не було на місці події, заарештували саме Антона. І за радянською традицією почали йому "шити" замах на вбивство. Проте завдяки втручанням адвокатів УАВЗ та медійному розголосу, справу проти нього закрили. Бо адвокати довели, що він захищався на законних підставах. Справа Сергія Вакульчика. На Київщині, в селищі Сухолучя в будинок Сергія вдерлася банда озброєних злочинців. Як потім з'ясувалося - всі росіяни. Вони почали бити та душити його дружину, щоб та віддала їм гроші та коштовності. Сергій почув звуки боротьби, взяв карабін і одним влучним пострілом перетворив поганого росіянина на "хорошого" росіянина. Решта злочинців з місця події втекли. Так от в цьому випадку поліція навіть не затримувала Сергія, а справа проти нього була закрита обласною прокуратурою вже за кілька днів.

Ба, більше, управління національної поліції по Київській області нагородило його почесною грамотою та іменним годинником. Годинником... Чому не пістолетом? "Голосіївський стрілець". Гучна справа. Коли рейдери разом з поліцаями намагались вдертися у квартиру Івана Мартинюка. Коли ці гопники почали "болгаркою" зрізати двері, Іван зробив один постріл з дробовика, яким відстрелив кисть бандиту в погонах. Івана пов'язали. Але завдяки медійному розголосу та підтримці громади випустили під підписку. Іван як герой загинув минулого року під Донецьком. Доля однорукого бандита в погонах мені не відома. Але сподіваюсь, що для всіх це послужило гарним уроком. Отже, формально збройний самозахист в Україні вже давно передбачено. Просто існує застаріла радянська, міліцейська, прокурорська та судова практика, яка має врешті-решт зникнути. Так, буде слідство, буде суд. Але, краще погано сидіти в суді, ніж добре лежати у морзі", - розповідає на відео Учайкін.

Топ коментарі
+26
Розкажіть це Сергію Стерненко якого по Судах й досі тягнуть за самозахист від групи осіб..... Закон, нажаль, в Україні не зовсім працює а найголовнішого порушника Закону й Конституції Україні зараз через ТВ просувають у "найвялічнєші лідори" **********.... так що всі ці розмови про Закон просто розмови.
показати весь коментар
18.04.2023 13:32 Відповісти
+20
Правильно зробив. Чи мав догнать і поблагодаріть?
показати весь коментар
18.04.2023 13:37 Відповісти
+17
Убить кацапа это святое, даже не при самозащите, а при каких-то личных мотивах не должно следовать криминальной ответственности. Максимум административка за порчу имущества
показати весь коментар
18.04.2023 13:34 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
а від зеленої нечісті-це буде самозахист.. чи ета другое?
показати весь коментар
18.04.2023 13:27 Відповісти
Єта другоє..більш того, в статті прямо написано - якби не адвокати, друщі й медіапростір..

І занафіга ця стаття взагалі??
показати весь коментар
18.04.2023 13:41 Відповісти
Короткоствольну зброю в люди-для самозахисту-підтримую.
показати весь коментар
18.04.2023 14:20 Відповісти
Найкращий самозахист в такому випадку - вдавитись тортом одного відомого виробника.
показати весь коментар
18.04.2023 13:42 Відповісти
Розкажіть це Сергію Стерненко якого по Судах й досі тягнуть за самозахист від групи осіб..... Закон, нажаль, в Україні не зовсім працює а найголовнішого порушника Закону й Конституції Україні зараз через ТВ просувають у "найвялічнєші лідори" **********.... так що всі ці розмови про Закон просто розмови.
показати весь коментар
18.04.2023 13:32 Відповісти
Суд має бути, оскільки сталась смерть людини.
показати весь коментар
18.04.2023 13:34 Відповісти
Чому це саме суд має бути?
Має бути заведена справа та проведено розслідування.
показати весь коментар
18.04.2023 15:11 Відповісти
Яка завершується судом.
показати весь коментар
18.04.2023 15:19 Відповісти
Питання лишається - чому це саме суд має бути? Прокуратура не може закрити справу за відсутністю складу злочину?
показати весь коментар
18.04.2023 15:30 Відповісти
А може засуди винного.
показати весь коментар
18.04.2023 15:35 Відповісти
Засудити за відсутності складу злочину?
показати весь коментар
18.04.2023 16:48 Відповісти
Засудити за вбивство.
показати весь коментар
18.04.2023 17:00 Відповісти
Так нет склада злочину, вбивство законно, как засудити?
показати весь коментар
18.04.2023 17:27 Відповісти
Законне вбивство - вєсьолєнько... Не хочете бути таким же ж "законно вбитим"?
показати весь коментар
19.04.2023 09:17 Відповісти
Бути вбитим залежить не от хочунехочу, а від дій ваших та інших. Ви вважаєте що окупантів вбивають незаконно?
показати весь коментар
19.04.2023 11:44 Відповісти
Сподіваюсь, ви не сприймете як належно, коли ваш сусіда вбиватиме вас із думками та словами, що ви окупант і зрадник?
показати весь коментар
19.04.2023 15:42 Відповісти
Ну Стерненко так самозащищался, шо аж догнал нападающего и заколол его как свинью
показати весь коментар
18.04.2023 13:35 Відповісти
Правильно зробив. Чи мав догнать і поблагодаріть?
показати весь коментар
18.04.2023 13:37 Відповісти
Начнем с того, что его жизни уже ничего не угрожало. И тут уже не классическая самооборона, а ближе к убийству как бы дело идет. Можно сослаться на состояние аффекта.
показати весь коментар
18.04.2023 13:46 Відповісти
Перестань, ти ж наче нормальна людина. Не треба транслювати шарієвське гівно.
показати весь коментар
18.04.2023 13:50 Відповісти
Я петушару не смотрю и его мнения по этому делу не слышал. Просто я сужу чисто по себе: если б на меня гопники напали бы (условно, я персона не публичная по этому тут только можно попасть на гоп-стоп), то я бы врядли стал их догонять, а тем более заниматься поножовщиной. Вызвал бы патрульных, накатал бы заяву, хз правда на кого и на этом всё бы и закончилось.
показати весь коментар
18.04.2023 13:54 Відповісти
Так цей напад був далеко не першим і рано чи пізно нападники досялги б успіху. Питання у тому, що мусорня ніяк не реагувала на числені звернення Стерненка щодо замахів на нього.
показати весь коментар
18.04.2023 13:57 Відповісти
Естественно я на стороне Стерненка. Я ж за справедливость. Но еще по мимо справедливости есть законы, какие есть это уже другое дело. Ну а менты пид-сы по умолчанию, а в Одессе так тем более
показати весь коментар
18.04.2023 13:59 Відповісти
Ви повторюєте вигадки обвинувачення.
Стерненко затримав попереднього нападника (отримавши постріл у потилицю, він побіг за стрільцем), саме тому той зараз за ґратами. Чому цей раз (по вашому) було інакше.
показати весь коментар
18.04.2023 15:24 Відповісти
Один з нападників, 30-річний Олександр Ісайкул, був поранений в живіт, але зумів втекти з місця події. Другий - 28-річний колишній десантник Іван Кузнецов, теж кинувся тікати. Він помер від ножового поранення в серце за сто метрів від місця початку бійки.

да уж, мельчает десантура
показати весь коментар
18.04.2023 15:34 Відповісти
Усе обвинувачення побудовано лише на "експертизі" в якої написано що людина з таким пораненням не може пробігти тих 100 метрів. З цього прокурори роблять висновок саме про те що Стерненко біг за нападником та добив його, намагаючись довести що поранення отримано не під час бійки.
показати весь коментар
18.04.2023 15:43 Відповісти
Если не вынимать нож из сердца то 100 метров может пробежать и можно По крайней мере в фильмах, если получил перо в бочину, то лучше сразу не вынимать, шоб не было кровотечения
показати весь коментар
18.04.2023 15:51 Відповісти
"Судово-медичним експертом Магринчук працює 11 років, до цього був медичним працівником в одній з лікарень Одеси.

«Люди з такими пораненнями, як у Кузнецова, в нашій реанімації могли вижити і жити далі», - заявив він.

Всього Кузнецов отримав п'ять ножових поранень, лише одне з яких пошкодило серце і стало смертельним. Також він отримав різані рани в плече і живіт та одну колото-різану рану в живіт, але не смертельну.

«Внаслідок смертельного поранення, кров почала поступати не в серце, а до плевральної порожнини. Кузнецов почав втрачати свідомість і внаслідок гострої крововтрати наступила його смерть», - пояснив Магринчук. Смерть настала впродовж мінімум десяти хвилин після знепритомнення, вважає експерт."
показати весь коментар
18.04.2023 16:04 Відповісти
"Експерт «Одеського обласного бюро судово-медичної експертизи» Віктор Магринчук назвав малоймовірним, щоб нападник на Сергія Стерненка Іван Кузнецов пробіг 99,1 метрів після отримання проникаючого поранення у зону серця. Про це він заявив у п'ятницю під час допиту в судовому засіданні.

«На мою суб'єктивну думку, Кузнецов не одразу після того, як йому всадили ніж, почав бігти. Він міг отримати важке поранення і продовжувати битись, а потім тільки побіг. Тому це малоймовірно. Але теоретично він міг одразу бігти, отримавши це поранення. Міг бігти, поки не втратив свідомість», - заявив Магринчук.

Жодних методик, які б точно вимірювали, скільки людина може пробігти із пораненням серця, немає, уточнив експерт.

Магринчук також не погодився з висновком іншої експертизи, де вказано, що Кузнецов знепритомнів усього через декілька секунд. На його думку, від поранення до втрати свідомості пройшло декілька десятків секунд.

У травні 2018 року Віктор Магринчук оглядав тіло загиблого, складав довідку про смерть і є автором одної з медичних експертиз у справі Стерненка.

Магринчук також додав, що сьогодні, враховуючи досвід отриманий впродовж останніх трьох років, він би писав не «малоймовірно», а «не виключено» - про можливість пробіжки Кузнецова."
показати весь коментар
18.04.2023 16:08 Відповісти
Була кілька років тому історія про хлопчину, який втік від нападника чи отчима з ножем в серці. Подробиці не пам'ятаю, але він пробіг до родичів десь метрів 300 чи навіть більше, йому визвали швидку, доправили в лікарню і він вижив після операції.
показати весь коментар
18.04.2023 23:57 Відповісти
І так було три рази, як йому нічого не загрожувало. При цьому, поліція охороняла не його, а цих трухановських під..ів.
показати весь коментар
18.04.2023 14:20 Відповісти
Не пеередергивай,самозащита кончилась,когда второй начал убегать,мы же про закон говорим сейчас?Стерненко можно и не сажать,для этого есть законные способы,но приговор должен быть обвинительным.Иначе мы получим хреновый прецедент,и в ситуациях,когда при конфликте кто-то показал оружие,обязательно будет труп.
показати весь коментар
18.04.2023 14:49 Відповісти
Начал убегать это означает не нападал?
показати весь коментар
18.04.2023 16:51 Відповісти
А з якого дива ви вирішили шо він "начал убегать"?!
Чому не припустити шо він міг би "побігти за автоматичною зброєю" яка могла бути прихована десь не подалік від міста злочину?
А слідство не ретельно провело обшуки не виявивши такої схованки?
І як би це було дійсно так, то може й Стерненко досить виважено та розумно зробив, коли добив того хто прийшов його вбити?
показати весь коментар
18.04.2023 18:21 Відповісти
А мав відпустити? Щоб гнида наступного разу краще підготувалася?
показати весь коментар
18.04.2023 13:38 Відповісти
жаль что одного а не всех троих
показати весь коментар
18.04.2023 13:39 Відповісти
Можливо смертельне поранненя було отримано раніше, тому і зміг догнати.
показати весь коментар
18.04.2023 14:38 Відповісти
Підлога Мокартні, це хто вам сказав що наздогнав?
З чого висновок що його життю "нічого не загрожувало" ? А може нападник за пістолетом побіг....
Щось лаптями смердить від вас....
показати весь коментар
18.04.2023 16:34 Відповісти
Ну меня там не было и свечку я не держал. Выводы можно делать по информации из открытых источников.
показати весь коментар
18.04.2023 16:43 Відповісти
Ножевое было на месте нападения
показати весь коментар
18.04.2023 17:37 Відповісти
Всегда стоит учитывать поправку на "честного и справедливого" судью и финансовые возможности оппонента.
показати весь коментар
18.04.2023 13:32 Відповісти
Убить кацапа это святое, даже не при самозащите, а при каких-то личных мотивах не должно следовать криминальной ответственности. Максимум административка за порчу имущества
показати весь коментар
18.04.2023 13:34 Відповісти
"Максимум административка за порчу имущества".

показати весь коментар
18.04.2023 13:41 Відповісти
Не зрозумів, дядько, який ввалив десяток ментів зі зброєю та в стані наркотичного сп'яніння, які хотіли його трахнути, вже на свободі?
показати весь коментар
18.04.2023 13:45 Відповісти
Это дело Анатолия Захаренко, который на житомирщине на ставке завалил 7 человек?
показати весь коментар
18.04.2023 13:49 Відповісти
/Просто існує застаріла радянська, міліцейська, прокурорська та судова практика, яка має врешті-решт зникнути\
Цим все сказано. А решта тексту статті - слова на вітер. Якщо у тебе нема родича-адвоката/судді/прокурора, то ти ніхто і звати тебе ніяк. Навіть розголос у пресі не завжди допомагає. Проходить день, тиждень, місяць, і все забувається, тому що з'являється нова тема для розмов.
показати весь коментар
18.04.2023 13:47 Відповісти
Тоесть из увиденного сделал вывод, что под всеми етими законами должна быть маленькая звездочка * и написанно маленьким шрифтом, что закон действует только для тех у которых есть много денег на хорошего адвоката, и хорошие связи с прессой и чиновниками.
показати весь коментар
18.04.2023 13:47 Відповісти
А если по нормальному то в законе должно быть первым пунктом жирным шрифтом написано что, хозяин дома всегда прав если не доведено обратного. Как ето сделано в США. А то у нас *правосудие* всегда исходит от обратного выгораживая преступника который то воды захотел попить в вашем доме или просто зашел посмотреть как вы живете.
показати весь коментар
18.04.2023 13:54 Відповісти
Колись прочитав:"щоб не потрапити під перевищеня необхідної оборони при нападі,вам НЕОБХІДНО попросити нападника почекати,поки ви знайдете відповідне знарядя самозахисту".
Тобто ніж повинен бути такогож розміру і форми,а дрючок такоїж довжини і ваги,як у нападника!
Все інше - перевищеня!
Вага,вік та інші фактори нападника і жертви до уваги суд не бере.
Як приклад - жінка невдало(помер,а може швидка була надто "швидка") штрикнула ножем гвалтівника (рецидівіста!) і відсиділа 8 років за вбивство.
показати весь коментар
18.04.2023 13:48 Відповісти
Так сказано же что вы можете применять оружие если нападавших ДВОЕ ИЛИ БОЛЬШЕ, А если насильник или маньяк был один то низзя сопротивляться. А если преступников вначале было двое, а один убежал и его не поймали (потому что он сынок депутата или мент) то получается вы опять виноваты
показати весь коментар
18.04.2023 13:58 Відповісти
Постає питання - чи можна прирівняти ерегований йух до зброї
показати весь коментар
18.04.2023 14:00 Відповісти
Если стреляет или может нанести проникновение в тело человека то видимо да.
показати весь коментар
18.04.2023 14:12 Відповісти
Я не буду розвивати цю тему - модератор забанить
показати весь коментар
18.04.2023 14:15 Відповісти
Если убежал, а труп ничего не расскажет, значит и дело закрыто
показати весь коментар
18.04.2023 14:01 Відповісти
Так один труп без наличия другого преступника (в любом виде) ето получается неправомерное убийству судя по нашим законам. Выходит по закону нужно убить минимум двоих преступников если хочешь чтобы тебя не посадили. Помню у нас в селе лет 10 назад был случай, местная гопота залезла в чужой дом и их хорошенько покусала собака которая как оказалось неожиданно приехала с хозяином на выходные на дачу. Так хозяина дачи таскали по судам пока не вытрясли с него кучу денег на компенсации местной банде и рад что вообще не посадили. Все потому что оказывается он не предупредил местных преступников которые у него постоянно разносили дом в его отсутствие, и не повесил табличку *осторожно злая собака*. Да и сам не предупредил никого что приезжает в свой как он думал законный дом.
показати весь коментар
18.04.2023 14:20 Відповісти
Да случаи разные бывают, согласен. По этому лучший вариант просто замотать труп в ковер и вывезти в посадку
показати весь коментар
18.04.2023 14:22 Відповісти
Є чоловік-є проблема,
немає чоловіка-немає проблеми...Кольт вирівнює шанси обох.
показати весь коментар
18.04.2023 14:31 Відповісти
" рейдеры вместе с полицейскими ". Можно ставить точку.
показати весь коментар
18.04.2023 13:54 Відповісти
Хай краще все це розкаже суддя, який виносить вироки, а не пан Учайкін (при всій повазі до останнього). Бо прочитати шо там написано в Конституції ми і самі можемо. А от як це буде трактувати суддя і менти - це вже інше питання.
показати весь коментар
18.04.2023 13:59 Відповісти
Люди не освідчені і не вміють користуватися своїми правами! Це тривалий процес! Неосвідчені люди - манна небесна, тим хто при владі і при кориті!
показати весь коментар
18.04.2023 14:10 Відповісти
Я можу лише сказати, що людина не може розбиратися у всьому. І всі ті закони - то таки досить складно. І розбиратися в цьому повинні ті, в кого це професія і хто отримує за це гроші (наприклад судді, прокурори, адвокати). Але в Україні це так (судячи з відгуків) не працює.
показати весь коментар
18.04.2023 14:13 Відповісти
..якщо у більшості притомних людей (а не Ків-шизіків та Коль-катлєт) на руках буде легальна-доступна зброя, хитрожопий суддя-хвойда тисячу раз подумає над вироком, який оголошує
показати весь коментар
18.04.2023 14:14 Відповісти
Ви дісно вважаєте, що хтось піде вбивати суддю з легальної зареєстрованої зброї? Ну шо ви таке пишете?
показати весь коментар
18.04.2023 14:16 Відповісти
...Ви дійсно вважаєте, що українські судді не здатні думати більше ніж на крок вперед (за потенційно нових, важливих, збройних обставин)?...
і усі вони тупорилі йуристи-заушники, як дехто... і який вже це продемонстрував на живих українцях..
сподіваюсь, до останнього, що не так.. бо тоді у нас, Українців, велИкі проблеми з дебілами
показати весь коментар
18.04.2023 14:31 Відповісти
давайте розмірковувати логічно. Ви пишете, що велика кількість легальної зброї якось може вплинути на свідомість суддів. Але ж ніхто не буде вбивати суддю своєю зареєстрованою зброєю. Тому що це пожиттєве тому, хто це зробить. Таким чином кількість легальної зброї суддям до лампочки.
Кількість нелегальної зброї - це вже інше питання. В 2014 році знайомий пропонував мені недорого РПГ-7 і ПКМ. А зараз по посадках тієї зброї валяється - хоч корзинку бери і збирай. І це якось вплинуло на рішення судді наприклад по згвалтуванню на Зах. Україні? Ні. З чого я роблю висновок, що і кількість нелегальної зброї суддям до лампочки.
Був такий дядя - Сашко Білий. Прокурорів за галстуки смикав. Я не знаю був він робінгудом чи бандитом, але Сашко вже нікого нізащо не смикає і присікли його майже одразу.
показати весь коментар
18.04.2023 14:47 Відповісти
Тут потрібно вважати, щоб виконавець вироку був притомний, а там він зважить всі обставини. Кров за кров, зуб за зуб.
показати весь коментар
18.04.2023 14:34 Відповісти
Якщо я жінка,знаходжуся в будинку одна,до мене у вікно лізе злодій,і якщо я не розгубилася і вдарила його молотком по голові....і переборщила від стресу,від стану афекта....Наші гуманні закони на стороні злодія,а не власника житла.
показати весь коментар
18.04.2023 14:01 Відповісти
Более того, если преступник получит травму или не дай бог инвалидность в процессе совершения преступления, которая в дальнейшем не даст ему заниматься профессиональной деятельностью, то вы ему еще и пенсию будете платить и оплачивать лечение
показати весь коментар
18.04.2023 14:03 Відповісти
А чого ти двері до себе закриваєш розумник? Є ж поліція, яка тебе захистить?
показати весь коментар
18.04.2023 14:08 Відповісти
то вообще-то шутка была
показати весь коментар
18.04.2023 14:16 Відповісти
В мене камери спостереження,але поліція в село невідомо коли приїде...і чи приїде взагалі?
показати весь коментар
18.04.2023 14:18 Відповісти
Спасіння потопаючих-справа рук самих потопаючих.
показати весь коментар
18.04.2023 14:36 Відповісти
Я не спец, але десь чув, шо бити треба так, шоб він не випав з вікна назад на вулицю. Бо тоді виходить ви його вбили на вулиці і "зхист помешкання" не працює.
А ще треба бити так, шоб він не вижив, бо тоді він скаже шо ви його самі запросили. А якшо він буде мертвий, то вже нічого не скаже.
А якшо він буде не один, то треба бити так, шоб і поплічники були мертві, бо тоді вони скажуть шо ви їх запросили а потім почали бити і буде багато їх показань проти одного вашого. І не забувайте про те, шо всі їх трупи повинні бути всередині дома.
показати весь коментар
18.04.2023 14:07 Відповісти
З.І. Тому мабудь краще змініть молотка на багатозарядного дробовика з картеччу на ведмідя.
показати весь коментар
18.04.2023 14:09 Відповісти
Зер гуд, Вольдемар!
показати весь коментар
18.04.2023 14:37 Відповісти
я так розумію працівники тцк підпадають під статтю 36 по 2 пунктах.а як прийдуть додому - то по трьох.
показати весь коментар
18.04.2023 14:06 Відповісти
Гарне відео! Подяка Цензору за розповсюдження! Права здобуваються і виборюються!
показати весь коментар
18.04.2023 14:06 Відповісти
Но как показывает практика всего одна галочка в бюлетене может в одночасье пересрать все здобутки
показати весь коментар
18.04.2023 14:17 Відповісти
Краще відсидіти, а не відлежати.
показати весь коментар
18.04.2023 14:08 Відповісти
Є грамотні адвокати,їх треба знайти в разі необхідності.
показати весь коментар
18.04.2023 14:21 Відповісти
Не в адвокате дело, а в колличестве денег и связей привласти !!!
Адвокат, только посредник...
показати весь коментар
18.04.2023 15:47 Відповісти
Про який самозахист ви говорите? Мав розмову колись із своїм товаришем оперативником, так навіть у них використання зброї настільки регламентовано, що іноді її краще і не діставати подалі від гріха. Це не штати, до поліцейський просто стріляє, бо ти не підняв руки. Ну і Стерненка теж згадували вже.
показати весь коментар
18.04.2023 15:02 Відповісти
повна фігня вибачаюсь..
правий той хто має звязки в прокуратурі та судах, МВС, ВР та інших і зможе відповідно заплатити, Крапка

То що розказано в відео в нас не діє і Конституція не діє. Діє те про що я вище вказав. Випадків мільйон плюс один
показати весь коментар
18.04.2023 15:27 Відповісти
От этого видео пользы НУЛЬ!!!
ТАК КАК НЕ ЗАКОН что то решает, а чиновник при власти !!!
Во как ОН решит, так и будет оценено...
И этому просто МАССА примеров !!!
Даже не просто МАССА, а НЕИМОВЕРНО- МАССА !!!!
показати весь коментар
18.04.2023 15:45 Відповісти
Кстати говоря именно ЭТИ статьи законодательства полностью декриминализируют участников майдана 2013-2014 года ( революции Достоинства).
Их право на самозащиту всеми средствами !!!
показати весь коментар
18.04.2023 15:55 Відповісти
ЗНЕВIРА - и при том в один голос всех комментаторов. Грустно девочки...
показати весь коментар
18.04.2023 16:43 Відповісти