6481 відвідувач онлайн

Колона армії РФ із п’яти вершників рухається окупованим селом. ВIДЕО

У мережі опублікований відеозапис, на якому зафільмований рух колони армії РФ із п'яти вершників.

Як повідомляє Цензор.НЕТ, відеозапис зроблений камерою відеореєстратора автомобіля, який обганяв колону.

Топ коментарі
+31
Якщо ти не бачиш принципіальної різниці між "впровадженням якогось додаткового технічного рішення" та "поверненням до гужового транспорту в логістиці", то ти реально тупий.

Якщо ти не знаєш, тупенький, то коні жерти хочуть. Багато. Набагато більше, ніж люди. Кони серуть. І набагато більше, ніж люди - коням потрібно набагато більше догляду, ніж механічним транспортним засобам, а би бути "працездатними". "Запчастини" поранених коней хєра зо два ти використаєш для приведення іншого коня в працездатний стан.

Тож вітаю засрашинську армію з поверненням навіть не до дідівської історії і способу ведення бойових дій другої чи першої світової, а до дідівської історії війни за Крим 1853 року. Реально "друга армія світу" впевнено перетворюється в зграю "духів-моджахедів". Одного не враховують - така армія навіть середньостроково може існувати тільки за активної та фанатичної підтримки місцевого населення. А таким на окупованих територіях навіть не тхне - ждуни там чекали на окупацію не для того, аби все віддати окупантам, а навпаки, чекали, що ***** особисто принесе їм чекову книжечку і талон на ладу-каліну.
показати весь коментар
27.02.2025 09:58 Відповісти
+18
в авто дуже раді окупантам.
показати весь коментар
27.02.2025 09:48 Відповісти
+18
У якій війні вони ведуть? Київ взяли за три дні чи три роки возяться у Донецькій області і докотились вже до кавалерії? З якої помиральної ями ви такі лізете останнім часом?
показати весь коментар
27.02.2025 10:04 Відповісти
Коментувати
Сортувати:
Сторінка 1 з 2
а де будьоновки?
показати весь коментар
27.02.2025 09:47 Відповісти
Буденовки, бурки и сабли - реквизит "Мосфильма". На все бурятских гусар не хватит
показати весь коментар
27.02.2025 09:55 Відповісти
скакали ми на кониках, в ондатрових будьонновках (народний фолькльор)
показати весь коментар
27.02.2025 09:55 Відповісти
Ну, не говори - какая падла на Буденного бочку гнала? Оно! Скоро и тачанки увидим. А шо, 2 армия мира, как никак
показати весь коментар
27.02.2025 17:41 Відповісти
в авто дуже раді окупантам.
показати весь коментар
27.02.2025 09:48 Відповісти
Це ж донбас, там 80 % зрадники.
показати весь коментар
27.02.2025 10:00 Відповісти
помиляєтесь. Ти б ще олєнєвода назвав зрадником України
показати весь коментар
27.02.2025 10:13 Відповісти
саме так, це нащадки переселенців - шахтарів сталіна - засуджених за кримінальні злочини після голодомору , ось чому так небезпечно заселяти рускіх на українських територіях чи будь яких інших держав. допоможе паркан як від Мексики.
показати весь коментар
27.02.2025 10:18 Відповісти
показати весь коментар
27.02.2025 10:49 Відповісти
уточнення. 80 % від тих що залишилися , а не від загальної кількості
показати весь коментар
27.02.2025 13:58 Відповісти
Саме так, від загальної чисельності. Я чудово знаю, які антиукраїнські настрої багато років існують на Донбасі і в тому ж самому Маріуполі. І серед тих, хто виїхав, так саме 80 % за росію. Ще з 2022р. вони всюди, навіть за кордонам розповідають, що "Украина сама виновата, это их обстреливают бандеровцы, 10 лет бомбили донбас " і інші наративи російської пропаганди.
показати весь коментар
27.02.2025 22:34 Відповісти
Хто сказав , що це донбас ?
показати весь коментар
27.02.2025 14:11 Відповісти
Типові "баби-нарожалки", їм все подобається.
показати весь коментар
27.02.2025 10:28 Відповісти
З мангалів на танках та ФПВшок на оптоволокні теж сміялися
показати весь коментар
27.02.2025 09:48 Відповісти
я не сміюсь, бо мені за коней кортить. свинособаки мене не хвилюють.
показати весь коментар
27.02.2025 09:58 Відповісти
Якщо ти не бачиш принципіальної різниці між "впровадженням якогось додаткового технічного рішення" та "поверненням до гужового транспорту в логістиці", то ти реально тупий.

Якщо ти не знаєш, тупенький, то коні жерти хочуть. Багато. Набагато більше, ніж люди. Кони серуть. І набагато більше, ніж люди - коням потрібно набагато більше догляду, ніж механічним транспортним засобам, а би бути "працездатними". "Запчастини" поранених коней хєра зо два ти використаєш для приведення іншого коня в працездатний стан.

Тож вітаю засрашинську армію з поверненням навіть не до дідівської історії і способу ведення бойових дій другої чи першої світової, а до дідівської історії війни за Крим 1853 року. Реально "друга армія світу" впевнено перетворюється в зграю "духів-моджахедів". Одного не враховують - така армія навіть середньостроково може існувати тільки за активної та фанатичної підтримки місцевого населення. А таким на окупованих територіях навіть не тхне - ждуни там чекали на окупацію не для того, аби все віддати окупантам, а навпаки, чекали, що ***** особисто принесе їм чекову книжечку і талон на ладу-каліну.
показати весь коментар
27.02.2025 09:58 Відповісти
забули написати за воду
коні дуже багато п'ють води, постійно - до 60 літрів влітку та не менше 3-35 літрів взимку
при цьому з калюжі чи то із закинутою криниці вода не підходить - хворіють та здихають
показати весь коментар
27.02.2025 10:06 Відповісти
за ковалів, підкови та постійний догляд за станом копит вже й не згадую
менінгіту більше, ніж із гумою на авто
показати весь коментар
27.02.2025 10:08 Відповісти
Коні істоти дуже вибагливі і брудну воду будуть пити хіба що в крайній скруті.
показати весь коментар
27.02.2025 10:29 Відповісти
Коні, які важко не працюють (на трелюванні лісу, наприклад), потребують мінімально 7 кормових одиниць на добу, це приблизно 7 кілограмів вівса. На місяць - 210 кілограмів, на рік - близько 2,5 тонни. Це один кінь. А їсть він не лише овес.
показати весь коментар
27.02.2025 10:13 Відповісти
Одна тварина верхової або рисистої породи на добу потребує близько 50 кг вівса, сіна, трави. Кількість концентрованих кормів у раціонах робочих коней залежить від виду роботи. Якщо робота легка, то їх даванку зменшують, а в раціон вводять більше грубих і соковитих. Частка концентрованих кормів у раціонах робочих коней становить 30 - 40 %.
При цьому, ******* коні потребують 2-3 кг мінерально-вітамінних комплексів на добу
Окремо необхідно забезпечити догляд за зубами коней. Тварина віком від 5 років і старше слід перевіряти щорічно у ветеринара, щоб перевірити, чи потрібні їм шліфування.

показати весь коментар
27.02.2025 10:19 Відповісти
скільки їди і поваги і грошей потребує суддя в Ураїні
лікбез проводіть в ветринарних академіях кінь ще пасеться і їсть сіно і п"є воду
показати весь коментар
27.02.2025 11:33 Відповісти
вище написав за воду, сіно, овес , підкови, ковалів, зуби etc
а шо, суддям теж потрібні підкови?
показати весь коментар
27.02.2025 11:38 Відповісти
Людина, яка не працює і не возить на горбу інших довбнів, потребує десь приблизно 0.5 кг їжі.
1 до 14 - це і є "набагато".

Проблема тільки в тому, що для тих коней, що возять людей і вантажі, 7 кг вівса на добу для 2 річної конячки - це раціон з області "за два тижні здохне, бо ребра проткнуть шкіру від повного зжигання всіх ресурсів тіла".

30кг на добу і 50 літрів води - буде працювати довже декади. Менше кормитимеш - ну, не дуже і потрібна та конячка була, правда? Бо її ж призначення - кацапа до місця смерті довезти, а не 3 роки працювати.
показати весь коментар
27.02.2025 10:31 Відповісти
Я ж написав "для тих, хто не робить важку роботу" і "мінімально". І також написав, що потребують не лише вівса. 😊
показати весь коментар
27.02.2025 11:07 Відповісти
програли, бо Штати наповну впряглися у війну проти них
основа перемоги у Другій світовій - економічна, технологічна та військова міць США
срср - ресурс, проте ресурс насамперед людський, який би без ленд-лізу закінчився неймовірною кількістю братерських поховань, а от із перемогою над більш технологічно забезпечними німцями - було б питання
Франція взагалі лягла під фашистіс, а СК не в змозі було вивезти із срср ту війну
показати весь коментар
27.02.2025 11:23 Відповісти
нарахунок механізації дід-танкіст розповідав: на один наш КВ у 41-ому було до 5-7 тракторів, на які вдягали нашвидкоруч зклепані з дерева макети танків
німецький танк мав забаву - на полі бою цілився так, шоби одним снарядом вбити якумога більше таких макетів на тракторах. макети горіли, пацани кричали страшним криком та горіли, а війська срср швидкими темпами відкочувалися до уралу
пеша допомога від Штатів прийшла у листопаді-грудні 41-го. дід розповідав, що саме тоді стало трохи легше
нарахунок механізації срср - дід казав, що 2/3 їхнього корпусу становили шермани, а тіко решта кв, т-34, іс
"конніци будьонова" на конях фашисти роз'їпали вхлам у перші тижні війни
куди ж на конях проти танків/проти fpv?
цікавий у вас vpn, до речі
показати весь коментар
27.02.2025 11:34 Відповісти
коні не "жеруть" усе попало, вище написав за потреби коня у воді, сіні, овсі, вітамінах, мінералах, підковах, зубах - без усього цього кінь щвидко здає та ломиться швидше за техніку
до речі, за підвоз - у Другій світовій більш популярні були студебеккери американські, аніж гужовий
а зараз я не проти - най їздять на конях, ви праві, нам легше за ними полювати - світяться коні теплом на раз, усього не сховаєш
а на фронті зараз висновок - раз кінь на ворожій території, значить ворог, тіко донатьте на дрони і все буде гаразд
показати весь коментар
27.02.2025 11:43 Відповісти
все їстимеш - здохнеш
то ж wellcome
а нарахунок фашистів - дивився багато хроніки, слухав прабабусь, які пережили фашистську окупацію - механізовані були німці, дуже механізовані, у окупованих селах Лівобережжя худобу не чіпали, гидували, мали усе своє, на конях хіба заради розваги каталися
показати весь коментар
27.02.2025 12:01 Відповісти
вікі то сила:
досвід застосування кінноти в 2-й світовій і Німецько-радянській війнах показав її велику вразливість при високому ступені насичення армій артилерією, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82 мінометами, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%96%D0%BB%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D0%B7%D0%B1%D1%80%D0%BE%D1%8F автоматичною стрілецькою зброєю, https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D0%BA танками і https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%96%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F авіацією. Найефективнішими в цих умовах були дії танкових і механізованих військ, які отримали значний розвиток.

недоліком кінноти є необхідність годувати коней весь час, тоді як https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82 автотранспорт вимагає пального лише під час його експлуатації. Споживання корму сильно підвищується в холодну погоду, а у сильні морози в польових умовах можлива масова загибель коней.
так шо ще раз - wellcome
показати весь коментар
27.02.2025 12:42 Відповісти
Зиленский, иде наши кони! Нихачу больше мильен дронов, хачу мильен коней пряма сичас!
показати весь коментар
27.02.2025 14:50 Відповісти
На Бірлін! 😁
показати весь коментар
27.02.2025 09:51 Відповісти
показати весь коментар
27.02.2025 09:52 Відповісти
Трамп в кадр не потрапив, а ле ми знаємо на кого вони так "пріщурілісь".
показати весь коментар
27.02.2025 09:59 Відповісти
ми можемо кепкувати з них скільки можемо, але нажаль вони ведуть у війні.
показати весь коментар
27.02.2025 09:56 Відповісти
У якій війні вони ведуть? Київ взяли за три дні чи три роки возяться у Донецькій області і докотились вже до кавалерії? З якої помиральної ями ви такі лізете останнім часом?
показати весь коментар
27.02.2025 10:04 Відповісти
Де ви тої х**ні понабирались - поминальні ями придумали і як папуги все повторюєте - попка дурак....
показати весь коментар
27.02.2025 10:21 Відповісти
Помиральна, а не поминальна. Могила тобто. Але не всі мову розуміють, для декого то занадто складно.
показати весь коментар
28.02.2025 01:48 Відповісти
Тепер оце ходить мем про «помиральну яму». І люде питають, звідки це і що воно. А це з анімаційного фільму «Мадагаскар-2. Втеча в Африку»
Ось звідки понабирались цієї х**ні. Ще і мову сюди приплітають.
показати весь коментар
28.02.2025 09:24 Відповісти
Ви написали "помиНальна". Якщо ви не пам'ятаєте, що ви написали - перечитуйте.
Вам пояснили, що то могила. Жирафова могила, якщо ви не розумієте навіть с другого разу.

Вася Быколог

Де ви тої х**ні понабирались - поминальні ями придумали і як папуги все повторюєте - попка дурак....
показати весь коментар
28.02.2025 16:48 Відповісти
За такої диспропорції в розмірах і живій силі не дивно ....
Я гадаю за однакової пропорціі ці тупоголові бездарні підари вже були б стерті з нашої планети
показати весь коментар
27.02.2025 10:05 Відповісти
На так, друга в світі ядерна сверхдержава. Зараз напружиться, і ще пів лісосполоски захопить, чи битий фундамент якоїсь хатинки…
показати весь коментар
27.02.2025 10:06 Відповісти
Таке не можна говорити диванним воїнам, вони продовжують пити каву у Криму.
показати весь коментар
27.02.2025 10:06 Відповісти
В Лісабоні, ти переплутав.
показати весь коментар
27.02.2025 10:07 Відповісти
Звісно ведуть - ведуть з розгромним рахунком в сенсі деградації армії. Ще 3 роки тому їхні бомбардувальники намагались бомби скидати на наші міста. А зараз - пересіли з "майже армат, ***********" (танків Т-90М та БТР-82А) на ... конячок.

Бо тільки ідіот не розуміє, що якщо б вони йшли пішки розосереджено, то FPV, який прилетить, з тих 6 довбнів поранить 2. І все. А коли вони на конячках, дрон поранить 2 вишкребків і мінімум 4 конячки. А на них витрачені ресурси, час, особовий склад, кошти.

І якщо б вони їхали навіть не веліках, розбиті веліки рембаза відновила (або з 4 битих зібрала 2 працюючих), то з 4 поранених коней всі 4 гарантовано вмруть - ніхто їх лікувати не буде.

Коротше - дебільна ідея, зручна тільки конкретним вишкребкам для трішки комфортнішого пересування до місця своєї смерті в славу свого диктатора - не своїми ніжками до смерті доберуться, а сидячи на спині конячки.
показати весь коментар
27.02.2025 10:06 Відповісти
Первая Конная Парнокопытная 2.0
показати весь коментар
27.02.2025 09:57 Відповісти
Коні непарнокопитні. А москалі так, парнокопитні або ратичні.
показати весь коментар
27.02.2025 10:14 Відповісти
Ну не знаю. Трамп і Маск все одно сруть в штани і кажуть що розійську армію перемогти неможливо тому потрібно здатися
показати весь коментар
27.02.2025 10:04 Відповісти
І? Он, 73% українців в 2019 році вирішили, що клоун, який хєрограїв перед публікою в засрашці навіть вже після початку війни, відмінний вибір на посаду президента країни, яка веде війну.

Дебелів скрізь багато. Сон розуму породжує чудовиськ.
показати весь коментар
27.02.2025 10:10 Відповісти
насправді ми бачимо проблему в кацапів щодо транспорту - були "буханки", баггі, мотоцикли, зараз коні та ішаки. Єдине чого в них достатньо так це тупо живої сили які пруть як таргани і доки що цим ще просуваються вперед
показати весь коментар
27.02.2025 10:06 Відповісти
Якби в них було достатньо живої сили, вони б не 1 село за 3 дні захоплювали, а вже львівську область штурмували. Нагадую, що коли в них була техніка і навчені вояки, вони від кордону біля міста Суми до Броварів дісталися за 48 годин. Попри спротив ЗСУ.

Техніки і навченого особового складу немає - ніхєра немає, окрім штурмів чергових посадок "м'ясом" ціною "1.5 тисячі кацапів на добу".
показати весь коментар
27.02.2025 10:12 Відповісти
не варто порівнювати 2022-й рік і то що зараз. А щодо Бровари за 48 годин то там спротиву майже не було крім активістів ТРО які часто не мали стрілецької зброї та кидали пляшки з запальною сумішшю. Як і на півдні. Справжній спротив почався в Київській області
показати весь коментар
27.02.2025 10:30 Відповісти
Не варто впадати в ідіотизм і вважати, що в перші тижні війни окупантів зупинили неіснуючі фактично в той час "частини ТРО". Для прикладу: Охтирка вистояла не тому, що там хтось "коктейлі молотова" кудись кидав, а тому що там опинилися розрізнені частини 91, 93, 58 бригад та батареї 1039 ракетного полку.

Київ встояв не з-за того, що активісти наповнювали пляшки бензином, а з-за того, що 72гу бригаду, білоцерківську, майже в повному складі, ГШ тримав 3 місяці в ППД і в перші дні окупації саме вона розгорнулася на північ і забезпечила стійкість оборони, дозволивши всім іншим "працювати" над знищенням окупантів. Звісно, не без факапів в купі місць.

Чернігів встояв не з-за того, що громадяни Чернігова в добровільчі загони озброєні дрючками записувались (не записувались, бо їх не було), а з-за того, що під Черніговом опинилися майже в якомусь, невідомому поки що, складі: 1 окрема танкова бригада, 58 мотопіхотна бригада, частини 19 ракетної бригади та інші частини.

Коли ти пишеш те, що ти виблював, Вітя, ти знецінюєш подвиг воїнів ЗСУ, які реально кістьми лягли в перші півтора місяці повномасштабного вторгнення, аби не дати кацапам захопити Україну. Ганьба тобі.
показати весь коментар
27.02.2025 10:55 Відповісти
звідки ж такі ідіоти беруться як ти??? от такі і голосували в 2019-у, навіть не сумніваюсь, психопати які в силу обмежених розумових можливостей не здатні прийняти думки інших, лише своє в голові. Ще скажи що на Півдні бої були... Нікого там не було, Кацапи як на прогулянці за кілька годин були в Мелітополі, біля Херсону і під Енергодаром. Почитай нижче що люди пишуть.
показати весь коментар
27.02.2025 12:59 Відповісти
От бач, який ти кінчений. Як тільки ти зрозумів, що твоя брехня щодо конкретних речей, тобою перекручених, не пройшла і тобі показали, що ти брехло заслане, ти одразу змінив точку прикладання зусиль. І переводиш розмову виключно "на південь".

Дава, починай верещати щодо "а хто чонгар розмінував". На що я тобі скажу: так, пройоб керівництва ЗСУ, вірогідно, спричинений пройобом політичного керівництва та відвертою зрадою купи відповідальних на місцях - всі "силовики" там або здриснули в перший же день, або перейшли на сторону ворога. Ніякі активісти там Мелітополь чи Нову Каховку не захищали. Пара взводів ТРО в Херсоні, без зброї - нічого зробити не змогла. Але загарбника зупини на коктейлі молотова, а частини ЗСУ, які вперлися біля аеропорту Миколаєва та почали палити колони техінки на правому березі Дніпра.
показати весь коментар
27.02.2025 13:26 Відповісти
нехай буде по твоєму, лиш би ти заспокоївся бо вже мабудь заплював там весь монітор і клавіатуру..пиши ще, почитаємо
показати весь коментар
27.02.2025 17:23 Відповісти
Бо Zє постарався! Хороших доріг для путла набудував, що з Сум, що з Криму.
показати весь коментар
27.02.2025 11:03 Відповісти
Орки їхали там де зовсім не було ЗСУ: Тростянець, Боромля , до Гадяча і все. А до Броварів доїхали ті що зайшли північніше Сум і їхали через південь Чернігівської області. Суми захищали цивільні, орки не дуже хотіли ввязуватися в бої в місті і дислокувалися навколо. Охтирка вистояла тому що о 9 годині був підірваний міст з боку Тростянця в Климентовому через Ворсклу і вранці розвантажився батальйон 93 бригади. 91- це інженерний полк, в казарму якого прилетіла ракета на 3 день , результат - 70 убитих і командиру дали Героя. 58- ї там не було. ТРО було на папері.
показати весь коментар
27.02.2025 11:39 Відповісти
На суми засрашинцям було начхати в перші дні. Ніхто там нікого не захищав фактично - поодинокі випадки стрілянини - випадково заблукавші банди - в кацапів не було команди окупувати Суми одразу. А потім в кацапів вже не було ресурсів задавити навіть ТРО, що там за декілька днів самоорганізувалося. Насправді - величезний про*б засрашинського командування. Думаю, лікті вони через два тижні після 24.02.2022 щодо Сум кусали собі дуже сильно.
показати весь коментар
27.02.2025 13:11 Відповісти
Видно що Ви великий знаток того що відбувалося на півдні Сумщини. А де ви перебували в перший місяць що пишите таку ахінею про Суми і Охтирку?
показати весь коментар
27.02.2025 13:20 Відповісти
З 24.02 до 01.04 я перебував в Києві, безвиїздно, 1.5 місяці на своєму горбу і за власний кошт забезпечував чим міг шпиталі та поранених.

Тож чим відрізняються "наслідки реальних бойових дій у вигляді тисяч поранених" та "6 поранених за тиждень" - я знаю по вигляду калюж людської крові на підлозі.

Ще якісь питання до мене особисто і моєї здатності відрізнити "великі бойові дій" і "поодинокі банди десь перестрілювались з поліцією/тро"?
показати весь коментар
27.02.2025 13:35 Відповісти
Ну раз Ви ділом займалися то хоча би не фантазуйте про те що не бачили, бо людям, які пройшли окупацію, обстріли, потім бої за визволення , якось не заходить ваше "поодинокі банди десь перестрілювалися з поліцією" та інше. По -перше, поліція вся була десь далеко на заході як і керівник області який окопався в якомусь погребі аж на Тернопільщині і звідтіля теж розказував всілякі байки нам поки тут ще в перші дні окупації було світло і зв'язок, по- друге, тут були не якісь банди а в Тростянці дислокувався штаб 1-ї армії в яку входила і 4-а кантемирівська танкова дивізія (якщо Вам щось каже цей номер). Що Ви мені пишите про якісь 6 поранених, а такого не писав. Ви там живете в паралельному світі, після приїзду отого президента який сказав що відновимо розбите містечко, якісь київські проектанти зліпили проект вокзалу зі скляними зупинками???!!!! І це в містечку де навкруги постійно чути вибухи.
показати весь коментар
27.02.2025 14:46 Відповісти
Від того, що ви волієте називати перестрілки з поодинокими бандами "боями за визволення міста Суми" - нічого не зміниться. Називайте як хочете.
показати весь коментар
27.02.2025 16:49 Відповісти
Ви взагалі читати можете? Я, що, писав про визволення Сум? І ще раз , може зрозумієте, територія південної частини Сумської області була окупована 1-ою армією орків, штаб якої був в Тростянці і тут було дуже весело місяць. В 93 бригади було сили мало для штурма і це тягнулося місяць. У вас яка- небудь освіта є щоб ви бачили різницю між якимись вашими міфічними поодинокими бандами і армією в якої тут технікою вулиці були заставлені. Ви в тому Києві нічого не бачили по великому рахунку і не треба розказувати ваші фантазії про інших. Де ви такі беретеся, може того що президент "сказочнік".
показати весь коментар
27.02.2025 17:40 Відповісти
Ви взагалі читати можете? Мій тезіс: ніяких "цивільні щось там захищали" - фактично не було. Все інше - ваші вигадки. Це ви написали формений дебілізм "Суми захищали цивільні" - дослівна ваша цитата. Я про інші міста сумщини взагалі нічого не писав (в яких ніякі цивільні активісти нікого, звісно, не зупинили і не захистили, про що ви і самі пишете) - отже ви сперечаєтесь з голосами у власній схибленій макитрі. Зверніться до психіатра.
показати весь коментар
28.02.2025 16:14 Відповісти
ВКС рф: ваєно-конские силы но-трр...
показати весь коментар
27.02.2025 10:06 Відповісти
Нізачот.Де піки і шаблі? Прямо як прадіди. Взагалі то кавалерія стала не актуальною ще у Першу світову.
показати весь коментар
27.02.2025 10:07 Відповісти
В засрашинській армії гужовий транспорт навіть у другу світову буі актуальний, попри 480'000 переданих в рамках ленд-лізу вантажівок з США. І вермахт мав кавалерійську дивізію, розвідка всієї армії велась кінними ескадронами переважно, а логістика армії в 1939 році на 85% забезпечувалась гужовим транспортом. Не набагато краще стало і під кінець війни, коли були розбомблені нафтопереробні потужності в Румунії, а синтетичного бензину/керосину не вистачало навіть на авіацію.

Повернення засрашинської армії "до витоків" - очевидно демонструє логістичну деградацію. В них вже навіть цивільного моторного транспорту не вистачає для транспортування сил та засобів навіть в тилу.
показати весь коментар
27.02.2025 10:20 Відповісти
Все в них вистачає. Вони використовувати цивільний транспорт навіть не починали.
Буханки - то те що орки добровільно на фронт віддали. А якщо почнуть конфіскацію-то на кожного орка буде по авто.
показати весь коментар
27.02.2025 10:28 Відповісти
ишаки на лошадях....
показати весь коментар
27.02.2025 10:16 Відповісти
Цікаво,а як у ВМФ буде?!
Чекати ЕСКАДРОНИХ есмінців? Бо вислюпери вже є!
показати весь коментар
27.02.2025 10:17 Відповісти
Весельних галер черкати тре. Бо мотори для кораблів вони потрібної якості НЕ виробляють, а китай їм таке не продає категорично. Тому вони і не змогли до 2022 року зробити з чорноморського флоту те, що збирались. Тому в них і наявна критична нестача БДК - всі вони ще совокового часу будівництва, а нових тупо не будується - мотори не подужали.
показати весь коментар
27.02.2025 10:22 Відповісти
Козлы верхом на конях,вторая армия мира..
показати весь коментар
27.02.2025 10:22 Відповісти
Кажуть,що в кацапському мид уже думають лаврова запрягати...
показати весь коментар
27.02.2025 13:55 Відповісти
Коней жалко . Можуть вбити разом із нелюдями.
показати весь коментар
27.02.2025 10:26 Відповісти
Коні то вже все. Загинуть як не від вогневого враження -так від голоду або спраги чи хвороби.
Ще раз доводить що кацапи просто нелюди.
показати весь коментар
27.02.2025 10:33 Відповісти
Як у тій пісні: "Полетит самолет, застрочит пулемет, Загрохочут могучие танки, И линкоры пойдут, и пехота пойдет, И помчатся лихие тачанки.".. Скоро вже й тачанки підуть..
показати весь коментар
27.02.2025 10:31 Відповісти
Для тачанок дороги тре. Від них і відмовились, бо з появою мехінізованого транспорту вимоги до якості доріг ЗНАЧНО зменшились. А з появою моторизованих механізмів для швидкої копки землі - перетворити будь-яке поле, на якому вільно себе почували тачанки в ад для тачанок - година роботи на погонний кілометр.
показати весь коментар
27.02.2025 10:43 Відповісти
..
показати весь коментар
27.02.2025 11:08 Відповісти
Не розумію з чого жартують Українці,так весело що сросіяки на конях? Вони окуповують територію України,і байдуже на чому вони їдуть,йдуть,повзуть,летять,ще раз повторю ,вони ОКУПОВУЮТЬ УКРАЇНУ,і тут не до жартів.наші воїни відступають,і нажаль не всім це вдається,бо нема чим вивезти та як вивезти.
показати весь коментар
27.02.2025 11:24 Відповісти
А что лучше? Ныть в комментах?
показати весь коментар
27.02.2025 13:13 Відповісти
Краще робити висновки зі своїх помилок,а не ржати з інших, останнім часом дуже багато ржем з сросіяк не помічаючи що стали схожими на них.
показати весь коментар
27.02.2025 13:42 Відповісти
Кавалерія - царіца палей і квінтесенція маразму...)))
показати весь коментар
27.02.2025 11:27 Відповісти
Шановні читачі не все так просто як би не було "смішно" але болісно кожен день вони окуповують села просуваються хоч і на конях їм до "лампочки"
-вони мають ресурс людський це військовозобов"язаних більше ніж людей які проживають в Україні вдумайтесь це в 2 рази більше (це мобілізаційний ресурс)
-всю техніку стару москаль утилізував в Україні
-всіх наркомані ,зеків, злодіїв, насильників, вбивць,не благонадійних утилізував і продовжує утилізовувати
-танки мтлб і іншу техніку (урали камази газони і тд і тп) вони зроблять бо у них є для цього заводи які працюють
-у них племенні кіннізаводи які займаються розведення коней (не на папері як у нас списати гроші і вкрасти а реально племенні коні)

на жаль в Україні все по іншому
-замість заводів торгово-розважальні центри
-влада під час війни створює нові суди (Вищий Окружні апеляційні та Касаційний) це купа народу судді помічники сертарі суду це все гроші (вигагороди мінімальні судді 133,0 тис грн) зарплати
і це вимагає у влади міжнародний валютний фонд який кредитує нашу владу для оплати роботи цих судів
-старі люди пенсіонери вимирають тисячами не можуть придбати ліки (аносували пониження цін на ліки але всі ліки хороші це імпорт і знижка на активоване вугілля де націнка 300% не зробить погоди взагальному)
-працездатне населення яке думаюче виїхало за кордон решту все побронювали з зарплатою 21000.00 грн (оптові бази великі імпортери виробники пива та горілки)

Україна з своїми боргами і великою КОРУПЦІЄЮ нікому не портібна . Потрібен ресурс щоб оплатити борги які накопичились за правління наших керівників (Кучма Ющенко тільки скільки Тимошенко видурила мільярдів у МВФ під час кризи які треба віддавати за що успішно відсиділа у тюрьмі при ОВОЩУ)
Ми перетворюємось в другий АФГАНІСТАН де в майбутнюму може бути реванш проросійських сил але в більш кривавий спосіб тобто внутрішній конфлікт всередені України який будуть трактувати як громадянська війна

з коней і їх вершників не треба сміятись так вони хочуть їсти пити (і коні і люди )
і не забувайте в 2 світовій війні основний тяговий тягар в німецькій армії так і в радянській винесли гужовий транспорт

ось така хірня малята дід ПАНАС був праий
показати весь коментар
27.02.2025 11:30 Відповісти
Ничего смешного в этом нет. Любые подручные средства хороши.
показати весь коментар
27.02.2025 11:30 Відповісти
Сабурівці? Мєдвєдєвци?
показати весь коментар
27.02.2025 11:43 Відповісти
І як цей приклад зупиняє наступ рашистів. На цезорі, як завжди, купа ідіотів - так само, як вони ржали над рашистьским чмобіками. А рашистьски чмобіки на конях наступають. Наступають тому шо зеленский знищив у голих полях добровольців з 22 року, а ота більшість - та хай самі з собою мудрують.
показати весь коментар
27.02.2025 12:34 Відповісти
Что за бред? Зеленский убил добровольцев в полях Украины?
Мда... Что за ***** Вы несете? Разве не путин и росияне на нас напали? Я путаю? Нас атаковал Зеленский?
показати весь коментар
27.02.2025 13:12 Відповісти
Сторінка 1 з 2